Білім бакалавры
Қазақ тілі мен әдебиеті
6B01702
Филология
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
0 (Каз.) 0 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Академиялық жазылым және оның ерекшелігін, академиялық мәтіндерді жазудың жолдары, реттілігі мен оларды жазуды жоспарлаудың маңыздылығын, академиялық бағытта жазылатын эсселер және олардың түрлерін, ғылыми мақала, жобаларды жазудың негіздерін, ғылыми жұмыстарды жазу барысындағы жазылуы тиіс бөлімдердің (аңдатпа, кіріспе, негізгі және қорытынды) өзіндік жазылу ерекшеліктерін меңгерту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнінің мақсаты білім алушыларды ғылыми мақала даярлауға бағыттау, дәйеккөздерді дұрыс жинай білуге қалыптастыру, ғылыми мақаланың құрылымы мен жанрлық ерекшеліктерін меңгерту, зерттеу нәтижесін (тақырыпты) талдап, оны ғылыми ортада сауатты ұсынуға үйрету, студенттің академиялық жазу мәдениеті мен зерттеу құзыретін дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – аударманың теориялық қағидаттары мен тәжірибелік дағдыларын меңгерту, қазақ тілінен/қазақ тіліне көркем және ғылыми мәтіндерді аудару ерекшеліктерін таныту. Пән студенттердің тілдік-когнитивтік қабілеттерін дамытуға, мәдениетаралық коммуникацияны жетілдіруге және кәсіби аудармашылық құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – әдеби сынның теориялық негіздерін меңгерту және әдеби шығармаларды бағалау дағдыларын қалыптастыру. Студенттер сын жанрларының ерекшеліктерін, әдіс-тәсілдерін игеріп, мәтіндерді идеялық-көркемдік тұрғыдан талдайды. Пән сыни ойлау қабілетін дамытуға және кәсіби талдау машығын жетілдіруге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – көркем шығармашылықты зерттеу үшін қажетті әдебиеттанудың негізгі теориялық тұжырымдамаларын қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы көркем әдебиет шығармаларының құрылу ерекшеліктері мен идеялық-тақырыптық мазмұнын зерттеудің теориялық-әдіснамалық негізін құрайды. Пән көркем шығармаларды мазмұны мен құрылымының ерекшеліктерін, жазушылар шығармашылығын зерттеудің әдістерін зерттеуге, әдебиеттанушы мамандығының маңызын анықтауға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – қазіргі әдебиеттанудың концептуалды-категориялық және әдіснамалық аппаратын түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы көркем шығармашылықтың табиғатын, әдеби процестің даму тенденцияларын зерттеудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән көркем шығармашылықты, әдеби ағымдар мен бағыттарды, жанрлық-стильдік ерекшелікті, жазушылар шығармаларының құрылымдық-тілдік ұйымдастырылуын зерттеудің әдістері мен тәсілдерін терең зерттеуге бағытталған.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән ғылыми ақпаратты жинақтау, талдау, жүйелеу және оны сауатты жазбаша түрде жеткізу қабілетін дамытады. Ғылыми стильдің ерекшеліктерін үйрету; ғылыми ақпаратты қысқа әрі нұсқа жеткізуге баулу, аннотация, реферат, ғылыми шолу, ғылыми жоба, диплом жұмысын жазу машығын қалыптастыру, студенттің академиялық жазу мәдениетін жетілдіру.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің зерттеу, шығармашылық және кәсіби дағдыларын жобалық жұмыс арқылы дамыту. Ол мультимедиялық, педагогикалық немесе филологиялық бағыттағы жобаларды жоспарлау мен жүзеге асыруды үйретуге, топтық жұмыс мәдениетін қалыптастыруға және инновациялық ойлауды жетілдіруге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ежелгі дәуірдегі қазақ әдебиетінің қалыптасу жолдарын, тарихи-мәдени негіздерін, көркемдік ерекшеліктерін таныту. Пән студенттердің әдеби тарихы туралы түсініктерін кеңейтіп, ұлттық мұраға құрметпен қарауға, шығармашылық талдау жасауға және рухани құндылықтарды игеруге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ХХ ғасырдағы қазақ әдебиетінің даму кезеңдерін, бағыттарын және көрнекті қаламгерлерін таныту. Студенттер әдеби ағымдарды, жанрлық-стильдік ізденістерді талдайды, тарихи-әлеуметтік контексті ескеріп, шығармалардың идеялық-көркемдік мәнін бағалайды. Пән мазмұны әдеби үдерістің эволюциясын түсінуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ХV–XVIII ғасырлардағы қазақ әдебиетінің қоғамдық-әлеуметтік рөлін, жыраулар мен ақындар шығармашылығын тарихи контексте таныту. Пән студенттерді әдеби жәдігерлерді ғылыми тұрғыдан зерделеуге, көркем мәтіндердегі идеялық бағдарды ашуға, ұлттық сананы терең түсінуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиетінің тарихи даму кезеңдерін, ағартушылық ой-пікірлер мен көрнекті өкілдерінің шығармашылық мұрасын таныту. Пән студенттердің ғылыми-әдеби дүниетанымын кеңейтуге, көркем мәтіндерді әлеуметтік-тарихи контексте талдауға және рухани жаңғыру идеяларын түсінуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – қазақ және әлем әдебиетін салыстыра отырып, әдеби байланыстарды, ықпалдар мен ұқсастықтарды анықтау. Студенттер түрлі ұлттық әдебиеттердің ортақ тақырыптарын, жанрлық ерекшеліктерін талдап, интертекстуалдық байланыстарды зерделейді. Пән мәдениетаралық түсінісуді кеңейтуге және әдеби талдау дағдыларын дамытуға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – әдебиет тарихын, сынын және теориясын терең меңгеруге, қазақ және орыс әдебиетінің тарихи-мәдени байланыстарын түсінуге, әдеби талдау мен салыстырмалы зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – қазіргі қазақ әдебиетінің даму заңдылықтарын түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы ХХ ғасырдың аяғы мен XXI ғасырдың басындағы қазақ жазушылары шығармашылығын зерделеу үшін теориялық-әдіснамалық негіз қалыптастырады. Пән қазақ жазушылары шығармаларының жанрлық құрамын, көркемдік ізденістерін, қоғам интеграциясының жаһандануы жағдайында қазіргі қазақ әдебиетінің даму бағыттарын зерделеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты сөз және оған тән белгілерді, қазіргі қазақ тілі лексикасының шығу арналарын, сөздік құрам мен сөздік қор, қазақ тілі лексикасының дамуы мен құрылымын, оның стиль түрлеріне байланысты жіктелістерін, фразеология мен лексикография мәселесін анықтау, сондай-ақ жалпы тіл ғылымы бойынша стилистика саласының ұғымдары мен категориялары және олардың кәсіби қызметте қолданылуы туралы жүйелі түсінік қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттердің кәсіби бағыттағы сөз мәдениетін жетілдіруге, пікір алмасу, дәлелдеу, келіссөз жүргізу, көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын дамытуға бағыттау, кәсіби терминологияны дұрыс қолдануға үйрету, ресми және іскерлік стиль нормаларын меңгерту, кәсіби қарым-қатынастың түрлі жағдаяттарында сөйлеу әдебін дамыту, студенттің тілдік құзыретін және коммуникативтік мәдениетін қалыптастыру, грамматикалық сауаттылыққа үйрету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі қазақ тілінің дыбыстық жүйесінің негізгі заңдылықтарын саралай отырып, оның құрамы мен жүйесіне қатысты теориялық мәселелерді айқындау, сөз таптары, сөз формалары, сөз құрамы, морфемалар, сөздердің тұлғалық өзгеруі, грамматикалық ерекшеліктері жөнінде түсінік қалыптастыру, сондай-ақ сөз құрамына морфологиялық талдау жасау жолдарын меңгерту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты дискурсивтік бағыттың лингвистикада қалыптасу кезеңдерін, дискурс туралы қазіргі ғылыми зерттеулер мен бағыттарды, дискурс лингвистикасының ерекшеліктерін, дискурстың жанры мен типологиясын, мәтін және дискурс айырмашылықтары мен байланысын, мәтін категорияларын, түрлерін, мәтіннің прагматикалық ерекшеліктерін меңгерту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қазақ тілі синтаксис жүйесі туралы теорияны, бұл жүйенің коммуникация үстіндегі жұмсалысын меңгеруге, оны өз тәжірибесінде дұрыс қолдана алуға, сөз тіркесі, жай сөйлем, құрмалас сөйлем туралы білімін, түрлі аспектіде жай сөйлемдерді, құрмалас сөйлемдерді талдау қабілетін, өз пікірін, ойын дұрыс жеткізуде қисынға сай сөйлеу, жазу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттердің тіл мен мәдениеттің өзара байланысын ғылыми тұрғыдан түсінуіне жағдай жасау, ұлттық-мәдени құндылықтардың тілдегі көрінісін танып-білуге, лингвомәдени бірліктерді талдауға дағдыландыру. Тілдегі мәдени кодтарды, ұлттық символдарды таныту, тіл мен мәдениеттің сабақтастығын айқындау, әр халықтың дүниетанымын тіл арқылы түсіндіруге баулу, мәдениетаралық коммуникацияға қажетті білім мен дағдыны қалыптастыру.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - cтуденттердің поэзиялық және прозалық мәтіндерді саналы түрде оқып, терең түсінуін, әдеби шығармаларды жанрлық, көркемдік, стильдік тұрғыдан талдау дағдыларын қалыптастыру. Әдеби мәтін арқылы көркем ойды тану, авторлық идеяны, бейнелеу тәсілдерін, тілдік ерекшеліктерді айқындап, мәтінге сыни және шығармашылық тұрғыдан қарауды үйрету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – драмалық шығармаларды құрылымдық, жанрлық және поэтикалық тұрғыда талдау дағдыларын қалыптастыру. Ол студенттердің драматургия табиғатын түсінуге, сахналық мәтіннің ерекшеліктерін интерпретациялауға, әдеби-теориялық білімін кеңейтуге және көркем туындыны әлеуметтік-мәдени контексте бағалауға бағытталған.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің түпнұсқа мәтіндерді оқу, түсіну және талдау дағдыларын жетілдіру. Студенттер тілдік ерекшеліктерді, стильдік құралдарды меңгеріп, автордың идеясы мен көркемдік мәнін ашады. Пән кәсіби тілдік құзыреттілікті арттыруға және мәтіндік талдау машықтарын дамытуға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – қазақ және әлем халықтарының фольклорын жан-жақты таныстыру, оның жанрлық ерекшеліктері мен көркемдік заңдылықтарын меңгерту. Студенттер миф, эпос, аңыз, ертегі үлгілерін талдайды, дәстүр мен дүниетаным байланысын ашады. Пән ұлттық мұраны тануға және ғылыми талдау машықтарын дамытуға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән адамның өмір сүру ортасында туындайтын қауіпті және зиянды факторлардан қауіпсіздікті қамтамасыз етудің теориялық және практикалық негіздерін, төтенше жағдайларда төнетін қауіп-қатерлерден қорғану ережелерін білуге студенттерді даярлау, зардап шеккендерге алғашқы көмек көрсету бойынша практикалық дағдыларды меңгеруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – публицистикалық мәтіндер мен бұқаралық ақпарат құралдарындағы материалдарды аудару ерекшеліктерін меңгерту. Ол студенттердің кәсіби аударма дағдыларын жетілдіруге, ақпараттық стильдің дәлдігі мен әсерлілігін сақтауға, мәдениетаралық коммуникацияны дамытуға және заманауи медиамәтіндермен жұмыс істеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қоғамдық және кәсіби ортада тиімді қарым-қатынас жасау үшін қажетті дағдыларды, ауызша сөйлеу мәдениетін, тілді дұрыс, түсінікті және әдепті қолдану, сондай-ақ қоғамда тіл арқылы тиімді қарым-қатынас орнату, сөйлеу этикасы және сөйлеу дағдыларын қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:
Мемлекеттік билік органдарының, саяси және қоғамдық ұйымдардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қызметін талдау қабілетін қалыптастыру. Қазіргі қоғамдағы сыбайлас жемқорлық мәселелері туралы объективті білім беру. Жасанды интеллектінің (ЖИ) сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау, алдын алу және талдау үдерістеріндегі рөлін көрсету. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың негізгі ережелерін түсіндіру. Қазіргі заманғы цифрлық технологиялар мен ЖИ-дің талдамалық құралдарын ескере отырып, сыбайлас жемқорлықты еңсеру дағдыларын үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: инклюзивті білім беру негіздерінің ғылыми-теориялық білімдер жүйесін меңгеру, ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалармен өзара әрекеттесуді ұйымдастырудың құндылық бағдарларын қалыптастыру, инклюзивті ортада кәсіби қызмет саласындағы құзыреттерді меңгерту
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің экономикалық ойлауын қалыптастыруға және кәсіпкерлік құзыреттерін дамытуға бағытталған. Курстың аясында нарықтық экономиканың негізгі заңдылықтары мен кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың негіздері қарастырылады. Студенттер экономиканың жұмыс істеу механизмін, бизнестің әлеуметтік-экономикалық дамудағы рөлін, кәсіпкерлікті құру және жүргізу кезеңдерін зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – көркем мәтіннің поэтикалық жүйесін, композициялық құрылымын және идеялық-көркемдік ерекшеліктерін талдау дағдыларын қалыптастыру. Ол студенттердің әдеби-теориялық білімін тереңдетуге, интерпретациялау қабілетін дамытуға, шығарманың көркемдік табиғатын түсінуге және сыни ойлауын жетілдіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – жалпы орта білім беру мектептерінде қазақ әдебиетін оқытуға қажетті әдістемелік, педагогикалық білімді қалыптастыру. Пән мазмұны әдістемелік, теориялық, тәжірибелік ұғым-түсініктерді, заманауи технологияларды, оқыту әдіс-тәсілдерін, алдыңғы педагогикалық тәжірибелерді, дәстүрлі және жаңа әдістерді, оқу үдерісінде бағдарлама мазмұнын жасауға қажетті материалдарды қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – Қазақстандағы орта білім беру саласындағы өзгерістерге қатысты сыни ойлау қабілетін арттыру, жаңартылған білім беру бағдарламасына сай қазақ тілін оқытуға қатысты өзіндік ой-пікірін қалыптастыру, қазақ тілін оқыту теориясының негізгі қағидаларын меңгеріп, оны дұрыс қолдануда тілдік білімді игеру. Орта мектептерде қазақ тілін оқытудың теориялық-әдістанымдық негіздері, жаңа технологиялар, ерекшеліктері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән студенттердің ғылыми-зерттеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пән аясында тіл біліміндегі зерттеу әдістері мен тәсілдері, деректерді жинау, өңдеу және талдау жолдары қарастырылады. Студенттер ғылыми жұмысты жоспарлау, зерттеу нысанын анықтау және нәтижелерді рәсімдеу қабілеттерін дамытады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Пән студенттерді ғылым мен кәсіби салаларда қолданылатын арнайы терминдер жүйесімен таныстыруға бағытталған. Пән барысында терминдердің қалыптасу заңдылықтары, аудармадағы ерекшеліктері, түрлі салалардағы терминологиялық қолданыстар қарастырылады. Студенттер кәсіби мәтіндермен жұмыс істеу, терминологиялық базаны дұрыс қолдану және дамыту дағдыларын меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты медиатілдің ерекшеліктерін, журналистика мен PR саласындағы тілдік қолданыс, мәтін мен дискурс талдауы, жаңа медиа құралдарында қазақ тілін тиімді қолдану мәселелерін қарастыру, білім алушылардың медиа мәтіндермен жұмыс істеу, ресми және бейресми коммуникация жүргізу, аудиторияға әсер ету тәсілдерін меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің Ресей дамуының негізгі кезеңдерін әлемдік тарих контекстінде жүйелі түрде түсінуін қалыптастыруға, тарихи ойлау мен тарихи дереккөздерді ғылыми талдау дағдыларын дамытуға бағытталған. Оқу барысында студенттердің отан тарихына деген құндылықтық көзқарасы нығайып, азаматтық кемелдік, этникалық төзімділік және тарихи жауапкершілік сезімі қалыптасады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерде экологиялық дүниетанымды қалыптастыруға, табиғат пен қоғам арасындағы өзара байланысты ғылыми тұрғыда түсіндіруге және тұрақты дамудың мақсаттары мен принциптері жөнінде кешенді білім беруге бағытталған.
Пән аясында жаһандық және өңірлік экологиялық мәселелер, қоршаған ортаны қорғау, табиғи ресурстарды тиімді пайдалану жолдары қарастырылады. Студенттер тұрақты даму саласында ғылыми негізделген, жауапты шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді.
Защита практики
Практиканың мақсаты – студенттердің болашақ мамандыққа кәсіби дайындығын тексеру, теориялық, әдістемелік білімдерін нығайту және қажетті дағдысы мен іскерлігін қалыптастыру. Практиканың міндеттері: білім беру мекемелерінде студенттің практикалық қызметі процесінде кәсіби-педагогикалық дағдысын жетілдіру; оқу жоспарының пәндері бойынша сабақ кезінде алынған білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын іс жүзінде жетілдіру; студенттер бойында өскелең ұрпақпен педагогикалық жұмысқа деген қызығушылығын дамытуға жәрдемдесу.