денсаулық сақтау бакалавры
Тәлімгерлік дағдылары бар академиялық мейіргер ісі
6B10112
Медицина және денсаулық сақтау
бiрiншi жоғары қысқартылған бiлiм
күндізгі
0 (Каз.) 0 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары қысқартылған бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары қысқартылған бiлiм)
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - акушерлік және гинекологиядағы мейіргерлік көмек туралы білім мен дағдыларды қалыптастыру. Акушерлік және гинекологиядағы мейірбике ісінің негізгі бөлімдерін негізгі зерттеу. Физиологиялық акушерлік. Жүктілік патологиясы. Патологиялық акушерлік. Жедел акушерлік. Акушерлік және гинекологиядағы репродуктивті денсаулықты сақтау. Жедел және оперативтік гинекология. Акушерлік және гинекологиядағы мейірбикелік процесс. Тәлімгерлердің жетекшілігімен акушерлік және гинекологиядағы мейіргерлік күтімді ұйымдастыру.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – МСАК -да мейіргерлік күтім бойынша білім мен дағдыларды дамыту. Халық денсаулығының алдын алу және нығайту саласындағы мемлекеттік саясат. МСАК ұйымының әлеуметтік-бағдарланған моделі. Профилактикалық жұмыстағы мейірбике мамандарының жетекші рөлі, МСАК мейірбикенің тәлімгерлік қызметі. Профилактикалық іс-шараларды нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету. Мейірбикенің салауатты өмір салтын қалыптастырудағы рөлі. Пациенттерді оқыту және кеңес беру принциптері. Гигиеналық оқыту және халықты тәрбиелеу. Пациенттер мен қауіп факторлары бар адамдарға арналған "Денсаулық мектебін" ұйымдастыру.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мүшелердің құрылысы, топографиясы және қызметі туралы білімдерін қалыптастыру. Ағзалардың анатомиялық және топографиялық қатынасы, олардың рентгенограммасы. Жалпы адам денесінің құрылысының заңдылықтары, дененің жеке бөліктерінің бір-бірімен анатомиялық және функционалдық байланыстары. Дене және гомеостаз туралы түсінік. Ағзаның физиологиялық процестері мен қызметтері. Дене жүйелерінің физиологиясы.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-медициналық-биологиялық зерттеулерде және мейірбике ісінде статистикалық деректерді сипаттау қабілеттерін игеру және қалыптастыру. Пән оқуға бағытталған биостатистика негіздерін, зерттеу нәтижелерінің клиникалық және статистикалық маңыздылығын, мейірбикелік зерттеулерде; сипаттамалық және аналитикалық статистиканың әдістері мен құралдарын зерттеу; статистикалық терминология.
1
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – дәлелді мейіргерлік тәжірибеде білім мен дағдыларды дамыту. Дәлелді мейіргерлік тәжірибенің терминологиясы, құралдары мен әдістері. Мейіргер ісіндегі дәлелдеу деңгейлері. PICO принципін қолдана отырып, клиникалық мәселені тұжырымдау. Мейірбике ісіндегі ақпаратты іздеу техникасы. Сенімді көздер мен ресурстар, мәліметтер базасы. Дәлелді мейіргерлік тәжірибенің пациенттерге оң әсер етуіне тәлімгерлердің әсері. Мейіргер ісіндегі клиникалық нұсқаулар мен ұсыныстарды бағалау.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - пациенттердің денсаулығы мен оқуын нығайту бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Салауатты өмір салтын насихаттау мен денсаулықты нығайтуды басқару бойынша ұлттық және халықаралық стратегиялар, бағдарламалар мен ұсыныстар. Профилактикалық қызметті реттейтін нормативтік құжаттар. Денсаулықты нығайту әдістері мен технологиялары. Науқас туралы ақпарат жинау және пациенттің немесе оның туыстарының білімі мен дағдыларының бастапқы деңгейін бағалау. Пациенттің мәселелерін, оқу мақсаттарын анықтау, мазмұнды жоспарлау, пациенттің оқу жоспарын жүзеге асыру және нәтижелерді бағалау. Пациенттерді оқытудағы тәлімгерлердің жұмысы.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - жедел және шұғыл жағдайларда дәрігерге дейінгі көмек көрсету білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Жедел жағдайларда мейірбикелік көмекті ұйымдастыру Жүрек-өкпе реанимациясы. Жедел тыныс жетіспеушілігі. Этиологиясы, патогенезі, клиникасы, диагностикасы. Жоғарғы тыныс жолдарындағы бөгде денені, асфиксияны, көмей стенозын, Квинке ісінуді, астматикалық статусты, респираторлық дистресс синдромын, массивті пневмонияны қалпына келтіру және қарқынды терапия. Ми қан айналымының жедел бұзылыстары. Эпилепсия. Комалар. Жедел көмекті қажет ететін жіті жұқпалы аурулар. Хирургия және гинекологиядағы шұғыл мейіргерлік көмек. Шұғыл көмек көрсету бойынша тәлімгерлердің жетекшілігімен жұмыс.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
4
Кешенді емтихан
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: мейірбике области саласындағы ғылыми жобаларды жоспарлау және іске асыру, ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын қалыптастыру. Пән оқуға бағытталған әлеуметтік, биомедициналық және мейірбикелік зерттеулердің нәтижелеріне негізделген шешімдерді іске асыру, жоспарлауды клиникалық бағалауды жүргізу, ғылыми зерттеудің ұйымдастырылуы мен әдістері; ғылыми ақпараттың ақпараттық базалары, IT-технологиялар мен ЖИ пайдалану.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – мейірбике ісіндегі басқару және көшбасшылық бойынша білім мен дағдыларды дамыту. Мейірбике ісін басқаруға кіріспе. Ұйым мейірбике ісін басқару объектісі ретінде. Мейірбике ісіндегі менеджменттің негізгі функциялары. Мейірбике ісін басқарудағы ұйымдастырушылық қатынастар. Мейірбике ісіндегі мотивация.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Көшбасшы», «көшбасшылық» ұғымдары. Басшылық стилін анықтайтын негізгі факторлар. Көшбасшылық стильдерінің түсінігі және типологиясы. Көшбасшылардың түрлері. Басшының беделі: анықтамасы, оның құрамдас бөліктері. Табысты көшбасшы туралы түсінік. Көшбасшылықтың негізгі теориялары: ситуациялық, мінез-құлық, мотивациялық. Билік, билік түрлері мен формалары Мейірбике ісіндегі көшбасшылық. Көшбасшы бойындағы көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыру. Мейірбике ісіндегі мотивация. Мотивацияның негізгі теориялары.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – мейіргер ісінде сапа менеджменті бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Сапа түсінігі, анықтамасы. Сапа сипаттамалары. Жалпы сапаны басқару әдістемесі (TQM) Шухарт-Деминг. Денсаулық сақтау жүйесіндегі сапаны бағалау әдістері. Сапаны статистикалық бақылау. Халықаралық ISO стандарттары, олардың қолданылуы. Мейірбике күтімінің стандарттары: Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің клиникалық нұсқаулары, хаттамалары, бұйрықтары, мейіргер ісінің стандартты операциялық процедуралары және олардың халыққа мейіргерлік көмек көрсетудегі маңызы.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – мейіргерлік тәжірибеде тәлімгерлік білім мен дағдыларды дамыту. Мейіргер ісіндегі тәлімгерліктің теориялық және практикалық негіздері. Мейіргер ісіндегі тәлімгерліктің халықаралық тәжірибесі. Мейіргер ісіндегі тәлімгерліктің заманауи әдістері. Клиникалық практиканың негізгі элементтері. Дәлелді мейірбикелік күтімді жақсартудағы тәлімгердің рөлі. Д.Колбаның оқу циклі мен стильдері. Сыни ойлауды дамыту технологиясы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – мейіргер ісіндегі тиімді тәлімгерлік бойынша білім мен дағдыларды дамыту. Педагогикалық стратегияларды, оқыту әдістемелерін, тұлғааралық қарым-қатынас пен басқару әдістерін, сонымен қатар бағалау мен кері байланысты зерттеу. Мейіргерлер кездесетін жағдайларды модельдеу және проблемаларды шешу стратегияларын талқылау. Мейіргер ісінде кәсібиліктің жоғары деңгейіне жету үшін жас мейіргерлерге қолдау мен тәлімгерлікті қамтамасыз ете алатын тиімді тәлімгердің дағдылары.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: адам ағзасындағы аурулардың және жеке патологиялық процестердің пайда болу заңдылықтарын, ағымын және нәтижелерін зерттеу. Патологиялық процестер мен аурулардың нәтижесінде ағзалардың, тіндердің және дене жүйелеріндегі өзгерістер. Патологиялық процестерді зерттеу, олардың себептері мен даму механизмдерін анықтау, сонымен қатар олардың ағзаға тигізетін салдарын бағалау.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – әлеуметтік маңызы бар аурулар мен созылмалы NCD кезінде мейірнерлік көмек көрсету бойынша білім мен дағдыларды дамыту. «Әлеуметтік маңызы бар аурулардың» анықтамасы және олардың пайда болу қауіп факторлары. Әлеуметтік маңызы бар аурулардың тізбесін айқындайтын, медициналық-әлеуметтік көмектің түрлері мен көлемдерін, жәрдемақылардың тізімдері мен түрлерін айқындайтын нормативтік құжаттар. Науқастарға медициналық көмек пен мейіргерлік күтімді ұйымдастыру. СИЕА үшін қауіп факторлары. Негізгі жұқпалы емес аурулардың алдын алуға арналған мейірбикелік бағдарламалар Ауруларды басқару бағдарламасындағы медбикенің жетекші рөлі. Әлеуметтік маңызы бар аурулар мен СИЕА бойынша тәлімгерлердің жұмысы. Пациенттің өзін-өзі басқаруы
1
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - фармакология негіздерін зерттеу. Фармакологияға кіріспе. Дәрілерді алу жолдары. Дәрілік субстанцияның анықтамасы, құралдары, формалары, А және В дәрілік заттардың тізімдерінің түсінігі, дәрілік заттарды сақтау ережелері. Дәрілік формалардың негізгі түрлері. Препаратты енгізу жолдары. Дәрілік заттардың фармакокинетикасы және фармакодинамикасы туралы түсінік. Дәрілік заттардың әсер ету түрлері: жергілікті, рефлекторлық, резорбтивті, негізгі және жанама, тікелей және жанама. Дәрілік терапия түрлері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - аурухананың әртүрлі бөлімшелерінде науқастарға мамандандырылған чехтрин көмек көрсету қабілетін қалыптастыру. Пән медбикенің мамандандырылған көмектегі рөлін, дәрігерлермен өзара әрекеттесу кезіндегі мінез-құлықтың этикалық негіздерін, нұсқауларды нақты орындауға бағытталған. Тәлімгерлердің басшылығымен бейіндер бойынша стационар бөлімшелерінде мамандандырылған медициналық көмек көрсету бойынша негізгі алгоритмдерді игеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - мейірбикенің практикалық қызметінде тәлімгерлік білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Клиникалық оқу ортасының аспектілері: физикалық кеңістік, жабдықтар, психоәлеуметтік факторлар, студенттер, тәлімгерлер және қызметкерлер арасындағы өзара әрекеттестік, мейіргерлік күтімнің барлық түрлеріне қатысу. Дәлелге негізделген тәжірибе мыналарға мүмкіндік береді: тәжірибені қолдау үшін пайдаланылатын дәлелдемелік базаны ұлғайту немесе қайта қарау үшін мақалаларды пайдалану, студенттерге дәлелдемелерді өз тәжірибесінде қолдануда қолдау көрсету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - мейіргерлік қызметті басқаруда тәлімгерлік дағдыларды қалыптастыру. Оқуды жеңілдететін және студенттердің практикалық құзыреттілігі, жеке мүмкіндіктері мен кәсібилігі туралы пайымдаулар жасауға мүмкіндік беретін білім мен дағдылар. Өз қамқорлығындағылармен келісім жасасу және бірлесіп жұмыс істеудің негізгі ережелерін белгілеу.
Тығырыққа тірелген көп үміт күттіретін идеяларды ынталандыру. Көпшілік алдында сөйлеу, журнал клубына қатысу және журнал мақалаларын сынау сияқты дағдыларды дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - оңалтуда мейірбикелік көмектің білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Мейірбике ісіндегі оңалтудың теориясы мен практикалық модельдері, этикалық және құқықтық мәселелері. Мейірбике ісіндегі педиатриялық, геронтологиялық, кардиологиялық және қантамырлық оңалту. Науқастың егжей-тегжейлі тарихын жинау, оңалту процедураларының жоспарын құру, түзету және жүзеге асыру. Пациенттердің туыстарымен жұмыс істеу, оларды тәлімгерлік технологияларын пайдалану кезінде стационардан амбулаториялық бақылауға шығару кезінде науқасқа қажетті күтімнің нақты тәсілдеріне үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - мейіргер ісінде коммуникативті дағдыларды қалыптастыру. Кәсіби коммуникация негіздері. Жанжалдардың негізгі себептері. Әр түрлі жаттығулар мен әдістерді қолдана отырып, мәселелерді шешу туралы идеяларды қалыптастыру. Медицина саласындағы коммуникациялар. Негізгі байланыс дағдылары. Ask-tell-Ask стратегиясы (сұраңыз-айтыңыз-сұраңыз). Медициналық қызметкер-пациент байланысының денсаулық көрсеткіштеріне әсер ету жолдары. Тәлімгерлермен өзара әрекеттесу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - өзіне-өзі қызмет көрсету және күтім бойынша кеңес беру білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Негізгі ұлттық ауруларды емдеу, емдеу, бақылау және оңалту. Созылмалы аурулардың алдын алу мен емдеудегі созылмалы күтім моделі. Мотивациялық сұхбат. Өзіне-өзі қызмет көрсету, пациенттерге тиімді кеңес беру әдістері, Денсаулық сақтау және емдеу жоспары. Ұлттық ауруларға қатысты медицина ғылымы, фармакология және дәрілік күтім. Тәлімгерлердің жетекшілігімен ауруларды басқару бағдарламаларын білу және қатысу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: пациенттерге ізгілік қатынасын зерттеу және алған білімдерін практикада қолдану.
Пәнді оқу кезінде студенттер келесі аспектілерді зерттейді: медициналық этика және деонтология, биоэтика қағидалары, пациенттің медбикелік қызметкерлермен ізгілік қарым-қатынасы, пациенттердің құқықтарын құрметтеу, медбикенің кәсіби құзіреттілігі, медбикенің пациенттермен және олардың туыстарымен қарым-қатынасы.