Ядролық физика
6B05315
Физика-техникалық
0 (Каз.) 0 (Орыс.)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты-термологияны, ядро физикасы заңдарын және элементар бөлшектер заңдарын оқып үйрену; элементар бөлшектер физикасы бойынша классикалық эксперименттерді талқылау; элементар бөлшектер физикасы бойынша озық курстарды одан әрі оқып үйрену үшін қажетті негізгі ұғымдарды оқып үйрену. Осы оқу курсында LEP және SLC коллайдерлерінің тәжірибелерін, сондай-ақ LHC эксперименттерін егжей-тегжейлі қарастырады. Нейтрино физикасының мәселелеріне, атап айтқанда, жаңа физиканың пайда болуы мүмкін массаларды өлшеу жөніндегі эксперименттерге ерекше көңіл бөлінеді
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-реакторлық технологиялар мен атом өнеркәсібін құрудың ядролық физикасының негізгі принциптерімен таныстыру. Пән ядролық және нейтрондық физика заңдарынан өскен ядролық реакторларды, ядролық энергетиканы және осы инженерлік қызметтің физикалық негіздерін; диффузиялық теория негізінде реактордағы процестерді есептеудің практикалық әдістемесін зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: атом физикасының негізгі құбылыстары мен әдістерін зерттеу және микромир заңдылықтарын түсінуге мүмкіндік беретін физикалық ойлауды қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Электромагниттік толқындардың корпускулярлық қасиеттері. Микробөлшектердің толқындық қасиеттері. Атомдық күйлердің дискреттілігі. Атом жүйелерінің кванттық-механикалық сипаттамасы. Көпэлектронды атомдар. Сыртқы өрістегі атом.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән элементар бөлшектер мен иондаушы сәулеленулерді тіркеуге арналған заманауи детекторлық жүйелердің жұмыс принциптері мен құрылымын зерттеуге бағытталған. Курста газдық, сцинтилляциялық, жартылай өткізгішті детекторлар, Черенков және калориметрлік жүйелер, сондай-ақ радиациялық өлшеу әдістері қарастырылады. Студенттер детекторлық сигналдардың пайда болуын, өңделуін, тіркеу дәлдігін және статистикалық сипаттамаларын талдайды. Пән тәжірибелік ядролық физика, дозиметрия, медициналық физика және үлкен ғылыми экспериметтердегі қолданбалы жүйелердің негізін қалайды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттер арасында векторлар мен тензорларды анықтаудың координатсыз әдісі туралы заманауи түсінік қалыптастыру. Еесептерді шешуге арналған векторлардағы әртүрлі операциялар, скаляр функцияның градиенті, векторлық функцияның дивергенциясы және роторы, олардың физикалық мағынасы, Гамильтон операторының кейбір қосымшалары зерттелетін болады. Векторлық талдаудың әртүрлі есептерін шешу үшін векторлардағы операцияларды қолданыңыз, скаляр функцияның градиентін табыңыз.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Техникалық есептерді жүзеге асыру үшін дифференциалдық және интегралдық теңдеулерді шешудің негізгі әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Дифференциалдық теңдеулердің негізгі ұғымдары; Коши есебін тұжырымдау; n-ретті сызықтық теңдеулер; сызықтық біртекті емес теңдеулер; сызықтық жүйе; Грин функциясының әдісі; толық дифференциалдардағы теңдеулер; метрикалық және сызықтық кеңістіктер түсінігі; интегралдық теңдеулерді жіктелуі; Фредгольмның өзіне-өзі түйіндес операторы; Гильберт-Шмидт теоремасы; симметриялық ядролы интегралдық теңдеулер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: дозиметрия туралы негізгі ұғымдарды, табиғи және техногендік радиоактивті нұрлардан қорғану жолдарын үйрету.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: нұрдың дозасын анықтау және рұқсат етілген шекті мәні, иондаушы нұр көздерінің зияны мен қауіптілік деңгейі, иондаушы нұрдың сыртқы әсерінен қорғану мәселесіне қатысты есептер. Радиациялық қауіпсіздік бойынша нормативті құжаттар. Радиациялық қауіпсіздік нормасы және санитарлық ережелер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерге микроәлем заңдылықтары туралы терең түсінік беру. Студент кванттық заңдарға бағынатын құбылыстардың физикалық табиғаты туралы нақты түсінік алуы керек, кванттық процестерді материалистік позициядан түсіндіруді үйренуі керек. Пәнді оқу кезінде студенттер келесі аспектілерді зерттейді: кванттық теорияның шығу тегі. Кванттық механиканың негізгі принциптері. Кванттық механиканың математикалық аппараты. Шредингер теңдеуі және оның қарапайым қолданылуы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты студенттерді күрделі айнымалылардың функциялары теориясы туралы таныстыру және айнымалы шамаларды зерттеудің іргелі әдістерімен түсіндіру, басқа математикалық пәндерді оқуға дайындау. Пән зерттеуге бағытталған күрделі сандар геометриялық сурет; күрделі сандар Элементарлық функциялар; күрделі айнымалы функциялардың күрделі дифференциациясы; Коши-Риман шарты.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қазіргі ғылыми мәліметтерге негізделген және физикалық құбылыстар теориясын бақылауларды, практикалық тәжірибе мен экспериментті жалпылау ретінде ұсынуда конденсацияланған күй физикасы саласындағы қолданыстағы идеялар кешенін зерттеу.<br/> Қарастырылатын тақырыптар: <br/> Конденсацияланған күйдегі заттардың құрылымы мен қасиеттері (қатты және сұйық, кристалды және аморфты, жансыз материя мен биологиялық заттар).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – болашақ ядролық физиктерде кәсіби қызығушылықты қалыптастыру, ғылыми зерттеудің негіздерімен таныстыру және оқу процесінде қолданылатын заманауи зертханалық және есептеу құралдарымен алғашқы таныстық орнату. Бұл пәнде ядролық физиканың даму тарихы, қазіргі зерттеу бағыттары мен қолдану салалары қарастырылады. Студенттер атом ядросының қасиеттері, элементар бөлшектер, ядролық реакциялар, ядролық энергетика мен радиациялық қауіпсіздік негіздері туралы бастапқы мағлұмат алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: математикалық талдау бойынша іргелі білімдерді және алынған математикалық аппаратты нақты есептерді шешуге қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.<br/> Берілген курста мыналар оқытылады: тізбектер және бір айнымалысы бар функциялар теориясы, функцияның шектері мен үзіліссіздігі, туынды, дифференциал, дифференциалдық есептеулердің негізгі теоремалары, функцияны Тейлор формуласы бойынша жіктеу; туындыны пайдаланып функцияның графигін зерттеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс анықталмаған интегралды, интегралдау әдістерін оқытуға бағытталған. Пәнде: доғаның ұзындығы, айналу денелерінің көлемдері мен бетінің аудандары, тізбектер және шексіз қатар, тейлор қатары, үш өлшемді кеңістіктегі векторлар және аналитикалық геометрия, бірнеше айнымалы функциялар, дербес туындылар, бағыт бойынша туындылар, жанама жазықтық, экстремал мәндер, екі еселі интегралдар қарастырылатын болады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттерде ядролық физика мен сабақтас салалардағы физикалық процестерді модельдеу үшін қажетті математикалық физика теңдеулері саласындағы теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән математикалық физиканың классикалық теңдеулерін (жылу өткізгіштік, толқындық, Лаплас), оларды талдау және сандық шешу әдістерін қамтиды. Ядролық жүйелердегі жылу, толқын және диффузиялық процестерді модельдеу кезінде осы теңдеулерді қолдануға ерекше назар аударылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: механиканы бақылаудың жалпыламасы және тәжірибе мен эксперименттің практикасы ретінде көрсету. <br/> Төмендегі мәселелерді қарастырады: Кинематика. Механикалық қозғалыс материяның ең қарапайым түрі болып табылады. Материалдардың және қатты заттың динамикасы. Ньютон заңы. Гравитациялық күш. Әмбебап гравитация заңы. Серпімділік күштері. Хуке заңы. Үйкеліс күші. Инерциальды тірек рамасы. Салыстырмалықтың механикалық принципі. Галилейдің трансформациясы. Арнайы салыстырмалық теориясының элементтері. Эйнштейннің постулаттары. Лоренцтік өзгерістер
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: заттың әртүрлі фазалық күйлерінде болатын молекулалық құрылымды, қасиеттер мен процестерді зерттеу бойынша білім мен дағдыларды меңгеру.<br/> Мазмұны: Молекулалық-кинетикалық теория негіздері. Температураның молекулалық-кинетикалық мәні. Термодинамикалық параметрлер. Идеал газ күйінің теңдеуі. Статистикалық үлесу. Сұйық пен газдағы қысым. Үзіліссіздік теңдеуі. Бернулли теңдеуі. Сұйық ағысының режимдері. Изопроцестер. Карно циклы. Нақты газдар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты зарядталған бөлшектер мен сәулеленудің энергия аймағына, иондану жоғалуына, радиациялық ұзындыққа, фотоэффектке, Комптон эффектіне, аннигиляцияға, жұптардың пайда болуына байланысты заттармен әрекеттесуін механизмдермен таныстыру. Пән өзара әрекеттесу энергиясының кең диапазонындағы ауыр зарядталған бөлшектердің, электрондардың, гамма-квант нейтрондарының заттарымен әрекеттесу ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-жарықтың таралу заңдылықтарына және оның затпен өзара әрекеттесуіне байланысты физикалық құбылыстармен танысу. Курста геометриялық оптика мен оптикалық құрылғылардың шешілу теориясының негізгі аспектілері қарастырылады. Интерференциялық құбылыстар теориясы: монохроматикалық, квазимонохроматикалық және созылған жарық көздерінің интерференциясы және дифракциялық құбылыстар теориясы: Френель мен Фраунгофердің дифракциясы егжей-тегжейлі баяндалады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерді ядролық физика есептерінде заманауи параллельді технологияларды кәсіби деңгейде қолдануға дайындау. Пән ядролық физикасы саласындағы есептерді шешуде қолданылатын параллельді бағдарламалаудың тұжырымдамаларын, әдістері мен құралдарын зерттеуге арналған. Пәннің практикалық бөлігі параллельді бағдарламаларды әзірлеу және профилдеу дағдыларын, есептеу архитектурасының ерекшеліктеріне бейімдеп кодты оңтайландыру және бар физикалық модельдерді параллельді есептеулерге бейімдеу қабілетін дамытуға бағытталған.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты - элементар бөлшектердің әртүрлі симметрияларын сипаттау және талдау үшін қолданылатын негізгі математикалық тәсілдерді қолдануды көрсету. Осы курста қарастырылған мәселелер дискретті және үздіксіз топтардың теориясы мен оның кванттық өріс теорияларына қатысы. Күрделі сызықтық кеңістіктер мен олардың конструкцияларының теориясы бойынша негізгі фактілер, топтардың негізгі қасиеттері, алгебралары және олардың ұсыныстары келтіріледі және күшті өзара әрекеттесулердің симметриясын сипаттау үшін қажет болатын белгілі топтарды SU (2), SU (3) топтары көрсетіледі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сызықтылық идеясын, сызықтық тәуелділік және тәуелсіздік, ранг, сызықтық кеңістік, сызықты және бисызықты функция ұғымдары туралы білім негіздерін қалыптастыру болып табылады.<br/> Курста келесі тақырыптар – комплекс сандар; сызықты алгебралық теңдеулер жүйесі; Гаусс әдісі; матрицалар және оларға қолданылатын амалдар;анықтауыштар және олардың қасиеттері; топ, сақина, өріс туралы түсініктер, операциялардың қарапайым қасиеттері және мысалдар; векторлық алгебра және координаталар әдісі оқытылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: теориялық механиканың негізгі міндеттері мен әдістерін баяндау; студенттерге теориялық механиканың негізгі міндеттері мен әдістері туралы түсінік беру.Пәнді оқу кезінде студенттер келесі аспектілерді зерттейді: теориялық механика курсында студенттер қарастырылып отырған механикалық жүйенің механикалық қозғалысының негізгі заңдылықтарын түсіндіреді, студенттерге құбылыстарды зерттеудің теориялық әдістерін және оларды практикалық қолдануды үйретеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән макроскопиялық жүйелердің энергетикалық қасиеттерін сипаттайтын негізгі заңдылықтармен және оларды микроскопиялық деңгейде түсіндіретін статистикалық әдістермен таныстырады. Курста термодинамиканың төрт заңы, ішкі энергия, энтальпия, энтропия, еркін энергия ұғымдары, тепе-теңдік жағдайлары, фазалық ауысулар және идеал мен нақты газдардың қасиеттері қарастырылады. Статистикалық физика бөлігінде микрокүйлер, ықтималдықтар, Больцман таралуы, Ферми-Дирак және Бозе-Эйнштейн статистикалары қарастырылады. Пән ядролық, кванттық және қатты дене физикасы пәндерінің негізі ретінде маңызды орын алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаттары мен міндеттері: үдеткіштерді ғылыми және қолданбалы мақсаттарда пайдалану барысында қажетті білімділік пен икемдікті қалыптастыру. Үдеткіш пен зарядталған бөлшектердің шоғын ядролық физикада және ғылым мен техниканың аралас аймақтарында ғылыми және қолданбалы тұрғыда қолданумен танысу.<br/> Мазмұны: қазіргі заманның үдеткіштерінің, жоғарывольтты үдеткіштердің, резонанстық үдеткіштердің (сызықтық және циклдық), жинақтаушы сақиналардың және коллайдерлердің жұмыс істеу принциптерін үйрену, сонымен қатар басқа да үдеткіштердің жұмыс істеу принциптерімен танысу: бетатрон, микротрон, сызықтық индукциялық үдеткіш. Құрылғы мен үдеткіштің негізгі жүйесін зерттеу: магниттік жүйе (соның ішінде жоғарғыөткізгіш магнит), үдеткіш жүйесі, бөлшекті шығару және енгізу жүйесі, вакуумдық жүйе, үдетілген бөлшектердің детекторға өту каналдары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаттары мен міндеттері: шашырау теориясының негізгі түсініктерімен, құбылыстарымен және мәселелерімен танысу.<br/> Шредингердің релятивистік емес теңдеуінің негізіндегі шашыраудың кванттық теориясының негіздері. Шашырау теориясындағы негізгі шамалар жөнінде мағлұматтар – шашыраудың амплитудасы мен дифференциалдық көлденең қимасы; осы шамаларды негізгі потенциалдық әсерлесуге, центрлік-симметриялық потенциалдарға, кулондық потенциалға, сфералық шұңқырға, гаусстық потенциалға, экспоненталық потенциалға қатысты борндық жуықтаумен есептеу; шашыраудың формфакторы, парциалдық толқын әдісі, оптикалық теорема, Глаубер теоремасы, есептеудің түрлі жүйелері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Оқыту мақсаты: физикада ықтималдық теориясы мен математикалық статистиканың негізгі ұғымдарын қолдану қабілетін қалыптастыру. Ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдары (оқиғалар мен оқиғалар операциялары; Ықтималдықтар; тәуелсіз сынақтар; кездейсоқ шамалар және олардың сандық сипаттамалары; үлкен сандар заңдары және шекті теоремалар) тиісті теория контекстінде; Ықтималдықтар теориясының әдістерін пайдалана отырып, үлгілік есептер (оқиғаның ықтималдығын есептеу; оқиғаларды тәуелсіздікке тексеру; кездейсоқ шаманы зерттеу).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-өрістің классикалық теориясының негіздерін меңгеру және элементар бөлшектердің іргелі өзара әрекеттесуінің теориясын құру принциптерін түсіну. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде тиіс:<br/> - Өрістің классикалық теориясының негіздерін білу<br/> - Стандартты модельде қолданылатын өзара әрекеттесудің әртүрлі типтерінің лагранжиандарын құру;<br/> - Заманауи білім беру және ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, жаңа білім алу<br/> - Жоғары энергия физикасы саласында және төмен энергия жағдайында базалық кәсіби білімді практикада қолдану.<br/> - Кәсіби міндеттерді шешу үшін эксперименталды және теориялық деректерді талдау<br/> - Классикалық физикадан кванттық физикаға көшу шеңберінде алынған нәтижелерді физикалық түсіну бойынша ғылыми конференциялар мен семинарларда көрсете білу.<br/> - Тиісті математикалық аппаратты меңгеру;<br/> <br/> Пән қарапайым бөлшектердің әлсіз және күшті өзара әрекеттесуін зерттеуге бағытталған. Негізгі назар өрістердің ішкі симметриясына, өрістердің өзара әрекеттесуін калибрлеу принципіне, калибрлеу симметриясының және Хиггс механизмінің қалыпты бұзылуына бөлінеді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – электромагнетизм теориясын дәріс, практикалық және зертханалық сабақтар шеңберіндегі бақылауларды, практикалық тәжірибе мен экспериментті жалпылау нәтижесінде пайда болған теория ретінде қалыптастыру. Пән вакуумдағы өріс электростатикалық өзара әрекеттесуді, магнит өрісінің заңдылықтарын, электромагниттік индукция заңын, Максвелл теңдеулер жүйесін, сонымен қатар электромагнетизм теориясының негіздерін зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – электродинамиканың негізгі теориялары мен принциптерін дамыту, нақты есептерді қарастыру кезінде қолданылатын идеялар мен әдістерді меңгеру дағдыларын қалыптастыру; электродинамика есептерін модельдеу және шешу үшін сыни тұрғыдан ойлау дағдылары.<br/> Пән оқуға бағытталған: электродинамиканың теориялары мен принциптерін, соның ішінде электростатиканың терең теориясын, Максвелл теңдеулерін, электромагниттік толқындарды, оптика заңдылықтарын үйрену.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты атом энергетикасы мен реакторлық қосалқы жабдықтар мен өнеркәсіптің негізгі ядролық-физикалық принциптерін түсіну және құрастыру қабілетін қалыптастыру; негізгі радиоэкологиялық тұжырымдамалармен. Пән атом энергетикасындағы, реакторлық қосалқы жабдықтардағы және Өнеркәсіптегі инновациялық тәсілдерді зерделеуге бағытталған; радиациялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету саласындағы негізгі радиоэкологиялық тұжырымдамалармен, заңдармен және қазіргі заманғы проблемалармен.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ядролық күйлердің кванттық сипаттамасын жəне спектрін анықтау: энергияның, спиннің, жұптылықтың, ядролардың дипольдық жəне квадрупольдық магниттік моменті, пішінінің өзгеру параметрлерін жəне т.б., сонымен қатар кванттық сипаттамаларына тəуелді ядролық күйлер арасындағы өтулердің ықтималдылығын анықтау. Ядролық спектроскопия əдісінен алынған тәжірибелік мəліметтер теориялық есептеулердің нəтижесімен салыстырғанда, сол немесе басқа да ядролық үлгілердің аумағында, ядрода нуклондардың негізгі байланысы мен қозғалысын сипаттайды.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ядролық физиканың жалпы принциптерін, атом ядроларының көлемінде болып жатқан процестерді сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру; микромирдің өзекті ұғымдарымен, оның ішінде атом ядросы мен элементар бөлшектердің құрылымымен танысу.<br/> Мазмұны: Атом ядроларының статикалық қасиеттері. Радиоактивтілік. Жартылайөткізгіш, сцинтилляциялық және трек детекторлары. Ядролардың бөлінуі және синтезі. Ядролық реакциялар. Элементар бөлшектер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Жиі қолданылатын үлгілер қарастырылады (сұйық тамшы үлгісі, қабықтық үлгі, топтық үлгі және т.б.). Аса ауыр элементтердің синтезін теориялық сипаттауға және олардың қасиетін болжауға аса көңіл бөлінген. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады:атом ядросы және ядролық реакция теориясы аясында негізгі білімді қалыптастыру; студенттерді атом ядросын бірнеше үлгілер көмегімен теориялық сипаттау және сәйкес есептерді шешу дағдысының заманауи әдістеріне үйрету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ядролар мен элементар бөлшектер физикасында, үдеткіш техникасында және ядролық және термоядролық реакторлар технологиясында қолданылатын аспаптар мен автоматтандырылған жүйелердің құрылысының электрондық әдістерін, принциптерін жүйелі түрде көрсету. Пәнді оқыту барысында микроэлектроникаға, компьютерлерді, микропроцессорларды және бағдарламалық басқарылатын модульдік жүйелерді пайдалануға ерекше көңіл бөлінеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән адамның өмір сүру ортасында туындайтын қауіпті және зиянды факторлардан қауіпсіздікті қамтамасыз етудің теориялық және практикалық негіздерін, төтенше жағдайларда төнетін қауіп-қатерлерден қорғану ережелерін білуге студенттерді даярлау, зардап шеккендерге алғашқы көмек көрсету бойынша практикалық дағдыларды меңгеруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Талдаудың химиялық әдістерінің теориялық негіздерін түсіну, табиғи және өнеркәсіптік материалдардың химиялық талдауын орындау және талдау нәтижелерін дұрыс ұсыну қабілеттерін қалыптастыру. Оқу курсы сапалық және сандық талдау негіздерін қалыптастырады. Пән болашақ мамандарда аналитикалық химия және оның қолданбалы аспектілері саласындағы теориялық ұғымдар жүйесін қалыптастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаттары мен міндеттері: студенттерге өлшеу күйлерін талдау, бақылау және практикалық қызметтерде білікті қатысу үшін қажетті білім беру.
Мазмұны: бұл пән сандық әдістерді және тәжірибе нәтижелерін өңдеу программаларын зерттейді, заманауи тілдік программалар көмегімен модельдеуді қарастырады.
Модульді игеру нәтижесінде алынатын құзырлық:
Студент білу керек:
ЭЕМнің негізгі функцияларын және мүмкіндіктерін;
Пайдалана білуі керек:
Сандық әдіспен шешілетін математикалық немесе физикалық есптердің бөлігін, оларды қолайлы жолмен шешудің алгоритмін таңдауды; осы алгоритмді программалау тілінде жүзеге асыруды; алынған модель мен шешімді бағалауды;
Дағдылану керек:
Операциялық жүйемен, ақпаратты енгізу/шығару жабдығымен ЭЕМді байланыстырып қолдануға;
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерге ғылыми және инженерлік ақпаратты әртүрлі форматта (есептер, графиктер, презентациялар, басылымдар және техникалық құжаттама) дайындау, визуализациялау және ұсыну үшін бағдарламалық құралдарды тиімді қолдану дағдыларын қалыптастыру. Бұл пән ғылыми-зерттеу мен инженерлік жобалардың нәтижелерін графикалық, мәтіндік және мультимедиалық форматтарда тиімді ұсынуға бағытталған. Студенттер ғылыми есептер, презентациялар, мәліметтер визуализациясы және техникалық құжаттаманы әзірлеу үшін қолданылатын бағдарламалық құралдарды (MS Office, LaTeX, Origin, Python, MATLAB, және т.б.) меңгереді. Графиктер мен диаграммалар құру, суреттерді өңдеу, модельдеу нәтижелерін көрсету, ғылыми постерлер мен баяндамалар дайындау дағдылары дамытылады. Пән заманауи инженер мен ғалымның цифрлық сауаттылығын арттыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылым саласындағы танымдық іс-әрекетте дағдылар қалыптастыру. Ақпаратты түсіну және игеру үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолдану. Зерттеу нысанын сипаттай білу. Ғылыми білімнің объективті мазмұнын алу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу әдістерін меңгеру. Негіздеу, бекіту, бағалау үшін зерттеудің аналитикалық және практикалық әдістері мен дәлелдеу жүйелерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: функционалдық және есептеу міндеттерін шешу және инженерлік және ғылыми есептерде бағдарламалық құралдарды қолдану қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында студенттердің қабілетін қалыптастыру:
- кәсіби есептерді шешу үшін жалпы және теориялық физиканың іргелі бөлімдерінің негізгі теориялық білімін қолдану;
- ақпаратты алудың, сақтаудың, өңдеудің негізгі әдістерін, тәсілдері мен құралдарын және ақпаратты басқару құралы ретінде компьютермен жұмыс істеу дағдысын пайдалану;
- ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып және ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі талаптарын ескере отырып, ақпараттық және библиографиялық мәдениет негізінде кәсіби қызметтің стандартты міндеттерін шешу;
- есептеу техникасының қазіргі заманғы аппараттық және бағдарламалық құралдарын, Ақпараттық жүйелерді ұйымдастыру принциптерін, физикалық міндеттерді шешу үшін қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды қолдану;
- физикалық есептерді шешу үшін ақпараттық технологияларды қолдану, базалық жалпы физикалық ақпаратты түсіну, баяндау және сыни талдау.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Пәнді оқу кезінде студенттер келесідей: C++, Python, Julia пайдаланып объектілі-бағытталған бағдарламалау негізінде программалау және алгоритмдеу тілінің аспектілерін зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:
Мемлекеттік билік органдарының, саяси және қоғамдық ұйымдардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қызметін талдау қабілетін қалыптастыру. Қазіргі қоғамдағы сыбайлас жемқорлық мәселелері туралы объективті білім беру. Жасанды интеллектінің (ЖИ) сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау, алдын алу және талдау үдерістеріндегі рөлін көрсету. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың негізгі ережелерін түсіндіру. Қазіргі заманғы цифрлық технологиялар мен ЖИ-дің талдамалық құралдарын ескере отырып, сыбайлас жемқорлықты еңсеру дағдыларын үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: инклюзивті білім беру негіздерінің ғылыми-теориялық білімдер жүйесін меңгеру, ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалармен өзара әрекеттесуді ұйымдастырудың құндылық бағдарларын қалыптастыру, инклюзивті ортада кәсіби қызмет саласындағы құзыреттерді меңгерту
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің экономикалық ойлауын қалыптастыруға және кәсіпкерлік құзыреттерін дамытуға бағытталған. Курстың аясында нарықтық экономиканың негізгі заңдылықтары мен кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың негіздері қарастырылады. Студенттер экономиканың жұмыс істеу механизмін, бизнестің әлеуметтік-экономикалық дамудағы рөлін, кәсіпкерлікті құру және жүргізу кезеңдерін зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-атом ядросының физикасы саласындағы әртүрлі есептерді сипаттау және талдау үшін қолданылатын негізгі математикалық әдістерді, сондай-ақ субатомдық микромирада болатын негізгі ядролық-физикалық заңдылықтарды, әсерлер мен құбылыстарды, оларды теориялық түсіну және эксперименттік бақылау әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән атом ядросы физикасының негізгі принциптері мен заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: физикалық процестер мен құбылыстарды модельдеу міндеттерімен таныстыру, студенттерді физикалық есептерді шешуде қолданылатын бірқатар негізгі есептеу әдістерімен, оларды компьютерде оңтайлы іске асыру тәсілдерімен таныстыру, физикалық құбылыстарды модельдеуде қолданылатын негізгі математикалық алгоритмдерді бағдарламалаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты физикалық процестерді графикалық талдау және модельдеу әдістері мен құралдарын үйрету.
Пәндерді оқу нәтижесінде: білу:
- Физикалық процестерді математикалық модельдеу және сандық әдістер; - сандық әдістер мен деректерді визуализациялау әдістері; білу және түсіну:
- Есептеуіш физика курсының жалпы құрылымдары мен негізгі элементтері және олардың ядролық физикамен байланысы. Физикалық проблеманы сипаттайтын математикалық модельді құрып, таңдай білу
- Күрделі жағдайды талдай білу және өз міндеттерін шешу барысында ұсынылған есептеу құралдарын қолдану арқылы шешу;
Пән С+ және Java объектілі-бағытталған бағдарламалаудың заманауи тілін, әртүрлі физикалық құбылыстар мен процестерді математикалық модельдеу және бұл үшін есептеу техникасының қазіргі заманғы әдістерін қоса алғанда сәйкес математикалық аппаратты қолдануға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерге ядролық физикадағы химиялық процестерді, соның ішінде радиохимияны, иондаушы сәулеленумен заттардың әрекеттесуін және ядролық реакцияларды түсіну үшін қажетті жалпы, бейорганикалық және физикалық химия негіздерін меңгерту. Пән химияның негізгі ұғымдары мен заңдарын, атом мен молекула құрылымын, элементтердің периодтық жүйесін, химиялық байланысты, термохимияны және кинетиканы қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерде экологиялық дүниетанымды қалыптастыруға, табиғат пен қоғам арасындағы өзара байланысты ғылыми тұрғыда түсіндіруге және тұрақты дамудың мақсаттары мен принциптері жөнінде кешенді білім беруге бағытталған.
Пән аясында жаһандық және өңірлік экологиялық мәселелер, қоршаған ортаны қорғау, табиғи ресурстарды тиімді пайдалану жолдары қарастырылады. Студенттер тұрақты даму саласында ғылыми негізделген, жауапты шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: электр шамаларын өлшеуді жүргізу қабілетін қалыптастыру; нақты инженерлік есептерді шешу үшін объектілі-бағытталған бағдарламалау ортасында бағдарлама жасау; электр желілерін, электр жабдықтарын және өнеркәсіптік электронды аспаптарды құру, талдау және пайдалану принциптерін қолдану.
Курсты оқу барысында студенттердің мынадай қабілетін қалыптастыру:
- электр сұлбаларының параметрлерін есептеу;
- электр өлшеу құралдарын пайдалану;
- әр түрлі параметрлерге бақылау жасау;
- электр тізбектерін есептеу әдістерін қолдану;
- типтік электрондық құрылғылардың жұмыс істеу принципін түсінуді көрсету.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: электрондық құрылғылардың құрылымы, қасиеттері, сипаттамалары, олардың қолданылу аясы және негізгі құрылғылардың мүмкіндіктері. Электр тізбектерін есептеу әдістері. Электр өлшеу аспаптары және электрлік өлшеулер. Электромагнетизм және индукция.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаттары мен міндеттері: заманауи ядролық физиканың фундаментальды түсініктерін, заңдарын және теориясын игеру.
Мазмұны: тәжірибелік қондырғы құрастырудың, тәжірибе жүргізудің, нәтижелерді өңдеудің және ядролық физиканың тәжірибелерінің ерекшеліктерін қалыптастыру әдісі зерттелуде.
Модульді игеру нәтижесінде алынатын құзырлық:
Студент білу керек:
Ядролық физиканың тәжірибелік әдістерінің негізін;
Пайдалана білуі керек:
Ионизациялаушы сәулеленудің затпен әсерлесуінің әртүрлі көрінісіне қатысты тәжірибелер жүргізуді;
Дағдылану керек:
Жүргізілген тәжірибе нәтижелерін талдауға;
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: радиоактивті қалдықтардың әртүрлі түрлері мен түрлерін сақтау, көму және кәдеге жарату әдістері, тәсілдері мен технологиялары туралы объективті білім беру. Пәнді оқу кезінде студенттер мынадай аспектілерді: өнеркәсіптегі, энергетикадағы негізгі көздер мен қондырғыларды, негізгі радиоэкологиялық ұғымдарды, радиацияның зиянды әсерінен оның денсаулығын қорғау мақсатында халықтың радиациялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласындағы заңдар мен қазіргі заманғы проблемаларды зерделейтін болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерге заманауи бағдарламалық және статистикалық әдістерді қолдана отырып, ядролық-физикалық эксперименттердің деректерін жинау, өңдеу және талдау бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру.Пән ядролық физикадағы эксперименттік деректерді тіркеу және цифрлық өңдеу әдістерін қамтиды. Аппаратураны калибрлеу, сигналдарды сүзгілеу, фонды азайту, өлшеу нәтижелерін статистикалық өңдеу және нәтижелерді визуализациялау тәсілдері қарастырылады. Студенттер ROOT, Python (NumPy, SciPy), MATLAB сияқты құралдармен жұмыс істеп, спектрлерді, уақытша тәуелділіктерді, корреляцияларды талдау және нақты эксперименттерден алынған деректерді өңдеу дағдыларын меңгереді.
Защита практики
Практиканың мақсаты – оқу процесі барысында алынған теориялық білімді тереңдету және бекіту, іріктеу және жүйелеу материал үшін дипломдық жұмысты орындау; дипломдық жұмысты жазу; дипломдық жұмысты алдын ала қорғау
Защита практики
Практиканың мақсаты – таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру. Өндірістік практика практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған
Защита практики
Практиканың мақсаты – алған теориялық білімдерін бекіту, студенттерге кәсіби бағыт беру; кафедраның, факультеттің, университеттің ғылыми қызметі бағыттарымен, құрылымымен танысу. Кафедрадан бекітілген практикаға жауапты оқытушылардың кеңесі, бағыт-бағдары зерделенетін болады; кафедраның ғылыми бағыттарымен, факультет пен университет құрылымымен танысу