Аймақтану: Оңтүстік және Оңтүстік-Шығыс Азия
6B03108
Шығыстану
0 (Каз.) 0 (Орыс.)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Азия елдеріндегі саяси, экономикалық және әлеуметтік процестерді талдау үшін жасанды интеллектті (АИ) қолдану мүмкіндіктерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер деректерді талдау, трендтерді модельдеу және аймақтық зерттеулердегі жасырын заңдылықтарды анықтау үшін машиналық оқыту құралдарын пайдалануды үйренеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетелдік әріптестермен, серіктестермен және әріптестермен Базалық шет тілінде тиімді қарым – қатынас жасау үшін іскерлік ортада – ауызша және жазбаша қарым-қатынас дағдыларын жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. Нәтижесінде бизнес саласындағы терминдер мен лексикалық айналымдарды қолдана отырып, ауызша және жазбаша қарым-қатынас құралы ретінде негізгі шет тілін қолдану мүмкіндігі қалыптасады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: сөйлемдердің құрылымдық-нормативтік үлгілерін пайдалана отырып және А1 деңгейінде екінші шет тілінде шет тіліндегі этикет нормаларын сақтай отырып, сөйлеу қызметін жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. Нәтижесінде екінші шет тілін А1 деңгейінде екінші шет тілінде шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін кәсіби және тұлғааралық қарым-қатынас құралы ретінде пайдалану мүмкіндігі қалыптасады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: халықаралық қатынастардың жаһандық және өңірлік жүйесіндегі геосаяси өзгерістер жағдайында зерттелетін өңір елдеріндегі (Оңтүстік Азия және Оңтүстік-Шығыс Азия) сыртқы саяси стратегиядағы эволюция кезеңдерін, мақсаттарды, міндеттерді, негізгі бағыттарды, проблемаларды сыни тұрғыдан бағалау және салыстыру қабілетін қалыптастыру. Пәнді зерттеу нәтижесінде геосаяси процестердегі факторлардың рөлі мен әсері қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жаһандануды, аймақтандыру мен интеграцияны зерттеудің теориясы мен әдістемесін, зерттелетін аймақ елдеріндегі (Оңтүстік Азия және Оңтүстік-Шығыс Азия) интеграциялық процестердің кезеңдерін, қозғаушы факторларын, проблемалары мен перспективаларын сыни тұрғыдан бағалау және салыстыру қабілетін қалыптастыру. Пәнді зерттеу нәтижесінде интеграция модельдері, жаһанданудың тарихи мысалдары және жаһанданудың интеграцияға қалай әсер ететіндігі қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: зерттелетін аймақ елдеріндегі (Оңтүстік Азия және Оңтүстік-Шығыс Азия) Саяси жүйелер мен режимдерді сыни тұрғыдан бағалау және салыстыру қабілетін қалыптастыру. Пәнді зерделеу нәтижесінде жүйелік теория, Саяси жүйелер мен режимдердің түсінігі, функциялары мен түрлері, зерттелетін аймақ елдеріндегі саяси жүйелердің құрылымы, институттары мен модельдері қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: зерттелетін өңір елдеріндегі (Оңтүстік Азия және Оңтүстік-Шығыс Азия) ахуалды дамытудың ықтимал нұсқаларын болжау мақсатында саяси, экономикалық, әлеуметтік және сыртқы саяси факторларды зерттеу қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер даму сценарийлерін модельдеу үшін PEST талдау, SWOT талдау, сценарий әдісі, жүйелік динамика және агенттік модельдеу әдістерін қолдануды үйренеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Азия құрлығындағы Халықаралық қатынастар жүйесіндегі Қазақстанның рөлін сыни тұрғыдан бағалау қабілетін қалыптастыру. Пәнді зерделеу нәтижесінде Қазақстанның саяси, экономикалық, мәдени, әскери салалардағы Азияның жетекші елдерімен: ҚХР, Жапония, Оңтүстік Корея, Түркия, Иран, Сауд Арабиясы, БАӘ, Египет, Үндістан, Пәкістан, Тайланд, Сингапур, Малайзия, Индонезия, Вьетнам, Филиппинмен қарым-қатынасы қарастырылады
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: саясатқа, қоғамға, халықаралық қатынастарға және БАҚ-қа қатысты мәтіндер мен сөздерді Базалық шет тілінен ана тіліне және кері аудару дағдыларын жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. Нәтижесінде қоғамдық-саяси дискурстың жанры мен стилін (жаңалықтар, аналитикалық мақалалар, сұхбаттар, ресми мәлімдемелер) аударма қызметінде қолдану мүмкіндігі қалыптасады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: мәдени қателіктерден аулақ болу және басқа мәдениет өкілімен сенімді қарым-қатынас орнату мақсатында зерттелетін аймақ елінің тіліне тән этикет нормаларын, фразалар мен идиомаларды пайдалана отырып, Базалық шет тілінде мәдениетаралық коммуникация дағдыларын жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. Нәтижесінде мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде негізгі шет тілін қолдану мүмкіндігі қалыптасады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: базалық шет тілінде дұрыс артикуляция жасау қабілетін қалыптастыру; сөйлемдердің құрылымдық-нормативтік модельдерін қолдана және шет тіліндегі этикет нормаларын сақтай отырып, сөйлеу қызметін жүзеге асыру. Пән шет тілінің негізгі грамматикалық нормаларын үйренуге, жазу, оқу және сөйлеу дағдыларын қалыптастыруға, шет тілінде лексикалық қорды қалыптастыруға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бірінші шет тілін шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін кәсіби және тұлғааралық қарым-қатынас құралы ретінде пайдалану қабілетін қалыптастыру. Пән грамматикалық құрылымдар мен лексикалық cөз орамдары, ерекше дыбыстардың артикуляциялық нормаларын және интонациялық талаптарды қолдана отырып, ауызша және жазбаша шет тілін практикада жүзеге асыруға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бірінші шет (шығыс) тілінде В1 деңгейінде оқу, жазу және сөйлеу дағдыларын қолдану қабілетін қалыптастыру. Осы курсты өту нәтижесінде студенттер шет тілін қабылдау мен қолдануға, жазуда және сөйлеуде шартты және қалау райын, төлеу сөзді қолдануға және бейімделген мәтіндерді шет тіліне аударуға қабілетті болады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бірінші шет (шығыс) тілінде В2 деңгейінде оқу, жазу және сөйлеу дағдыларын қолдану қабілетін қалыптастыру. Осы курсты өту нәтижесінде студенттер болашақта және қазіргі уақытта болуы мүмкін оқиғалар туралы сөйлемдерді дұрыс құрастыруға, бейімделмеген мәтіндерді, газеттерді, сұхбаттарды, шет тіліндегі дипломатиялық құжаттарды оқып, аударуға қабілетті болады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: негізгі шет тілінде есту арқылы қабылдау дағдыларын дамыту қабілетін қалыптастыру. Курс студенттерді күнделікті сөйлесулерді, аудиоматериалдарды және қарапайым тақырыптардағы мәтіндерді түсінуге дайындау арқылы тыңдау тәжірибесі арқылы негізгі шет тілінің негіздерімен танысуға бағытталған, бұл кез келген шет тілін меңгерудің негізгі кезеңі болып табылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: отаршылдық дәуірде зерттелетін аймақ елдеріндегі (Оңтүстік Азия және Оңтүстік-Шығыс Азия) қоғамның, мемлекеттің эволюциясын сыни тұрғыдан бағалау және салыстыру қабілетін қалыптастыру. Пәнді зерделеу нәтижесінде отарлау процесі, отарлау нәтижесінде саяси, әлеуметтік-экономикалық салалардағы құрылымдық өзгерістер және зерттелетін аймақ елдеріндегі отаршылдыққа қарсы күрес кезеңдері қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: отаршылдыққа дейінгі кезеңде зерттелетін аймақ елдеріндегі (Оңтүстік Азия және Оңтүстік-Шығыс Азия) қоғамның, мемлекеттің эволюциясын сыни тұрғыдан бағалау және салыстыру қабілетін қалыптастыру. Пәнді зерделеу нәтижесінде отаршылдыққа дейінгі кезеңдегі тарихи көзқарастар призмасы арқылы зерттелетін аймақ өркениеттерінің қалыптасуы мен дамуының тарихи кезеңдері қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: постколониялық дәуірде зерттелетін аймақ елдеріндегі (Оңтүстік Азия және Оңтүстік-Шығыс Азия) қоғамның, мемлекеттің эволюциясын сыни тұрғыдан бағалау және салыстыру қабілетін қалыптастыру. Пәнді зерделеу нәтижесінде тәуелсіздік алғаннан кейін зерттелетін өңір елдеріндегі саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени процестер қаралатын болады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: халықаралық қатынастар мен геосаясаттағы теориялық тәсілдерді бейімдеу және оларды Азия аймағының күрделі және көп қабатты шындығына қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс Азияға қатысты халықаралық қатынастар мен геосаясат теориясындағы классикалық және заманауи тәсілдерді, халықаралық қатынастар теориясы тұрғысынан халықаралық процестерді зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: физика-географиялық, тарихи, саяси, экономикалық, демографиялық, лингвистикалық, этникалық, мәдени және діни ерекшеліктерді ескере отырып, Азия аймақтарының кешенді сипаттамаларын жаңғырту қабілетін қалыптастыру. Курс кешенді өңіртану-елтану сипаттамаларының негізгі элементтерімен танысуға, ғылыми тұжырымдамаларды, теорияларды, парадигмаларды зерттеуге бағытталған, өңіртану саласындағы тұжырымдамалық негіздерді ретке келтіруге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән адамның өмір сүру ортасында туындайтын қауіпті және зиянды факторлардан қауіпсіздікті қамтамасыз етудің теориялық және практикалық негіздерін, төтенше жағдайларда төнетін қауіп-қатерлерден қорғану ережелерін білуге студенттерді даярлау, зардап шеккендерге алғашқы көмек көрсету бойынша практикалық дағдыларды меңгеруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Азия елдеріндегі халықаралық қатынастар мен дипломатияның даму кезеңдері мен ерекшеліктерін сыни тұрғыдан бағалау және салыстыру қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент халықаралық қатынастар және дипломатия ұғымын, ежелгі және орта ғасырлардағы Азия елдеріндегі халықаралық қатынастар мен дипломатияның дамуының тарихи мәнмәтінін, отаршылдық және поктолониялық кезеңдерді зерттейтін болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: дипломатиялық және консулдық қызмет негіздерін меңгеру. Пәнді оқу нәтижесінде студент дипломатия, дипломатиялық қызмет, консулдық қызмет, жария дипломатия, экономикалық дипломатия, егемендік және араласпау ұғымдарын, мемлекеттер теңдігі қағидатын, дипломатиялық иммунитет пен артықшылықтарды айқындайды, дипломатиялық және консулдық қызметтің құрылымы мен функцияларын зерделейді, дипломат пен консулдың практикалық дағдыларын меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Екінші шет тілін шет тілдік коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін кәсіби және тұлғааралық қарым-қатынас құралы ретінде пайдалану қабілетін қалыптастыру. Пән мыналарға бағытталған: грамматикалық конструкциялар мен лексикалық мөртабандарды, нақты дыбыстардың артикуляция нормаларын және А2 деңгейінде екінші шет тіліндегі интонациялық талаптарды қолдана отырып, ауызша және жазбаша шет тіліндегі сөйлеуді іс жүзінде жүзеге асыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Екінші шет тілінде В1 деңгейінде оқу, жазу және сөйлеу дағдыларын қолдану қабілетін қалыптастыру. Осы курстан өту нәтижесінде студенттер шетелдік сөйлеуді қабылдап, қолдана алады, жазуда және сөйлеуде шартты және бағыныңқы көңіл-күйді, жанама сөйлеуді қолдана алады, бейімделген мәтіндерді Екінші шет тілінде аудара алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:
Мемлекеттік билік органдарының, саяси және қоғамдық ұйымдардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қызметін талдау қабілетін қалыптастыру. Қазіргі қоғамдағы сыбайлас жемқорлық мәселелері туралы объективті білім беру. Жасанды интеллектінің (ЖИ) сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау, алдын алу және талдау үдерістеріндегі рөлін көрсету. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың негізгі ережелерін түсіндіру. Қазіргі заманғы цифрлық технологиялар мен ЖИ-дің талдамалық құралдарын ескере отырып, сыбайлас жемқорлықты еңсеру дағдыларын үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: аймақтық қақтығыстардың себептерін, динамикасын, салдарын, сондай-ақ зерттелетін аймақ елдерінде (Оңтүстік Азия және Оңтүстік-Шығыс Азия) қауіпсіздікті қамтамасыз ету тәсілдерін сыни тұрғыдан бағалау қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент жанжалдардың типологиясын, жанжалдардың себептерін, аймақтық жанжалдардың жағдайларын, қауіпсіздік мәселелерін және жанжалдарды шешудің тәсілдерін зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: зерттелетін өңір елдеріндегі (Оңтүстік Азия және Оңтүстік-Шығыс Азия) қазіргі заманғы әлеуметтік құрылымды, әлеуметтік өзгерістер мен ұтқырлықтың ерекшеліктерін сыни бағалау және салыстыру қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент әлеуметтік құрылым, әлеуметтік стратификация, әлеуметтік ұтқырлық, әлеуметтік өзгерістердің ерекшеліктері, аймақтағы әлеуметтік стратификация мен билік арасындағы байланыс терминдерінің анықтамасын зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: зерттелетін аймақ елдерінде (Оңтүстік Азия және Оңтүстік-Шығыс Азия) білім беру және ғылым жүйесін сыни тұрғыдан бағалау және салыстыру қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент өңір елдерінің білім беру жүйелерін, адами капиталды қалыптастырудағы ғылымның рөлін, инновацияларды қолдау тетіктерін, ғылым мен білім саласындағы ынтымақтастықтың өңірлік аспектілерін зерделейді
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: демографияны, демографиялық және көші-қон процестерін, олардың себептері мен салдарын және зерттелетін аймақ елдеріндегі (Оңтүстік Азия және Оңтүстік-Шығыс Азия) әлеуметтік-экономикалық дамуға әсерін сыни бағалау және салыстыру қабілетін қалыптастыру. Пәнді зерттеу нәтижесінде демография теориясы, демографиялық жағдай және аймақтағы көші-қон процестері қарастырылады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: діни нанымдар, институттар мен қозғалыстар зерттелетін аймақ елдеріндегі (Оңтүстік Азия және Оңтүстік-Шығыс Азия) саяси процестерге қалай әсер ететінін сыни тұрғыдан бағалау қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент дін мен саясаттың арақатынасына теориялық көзқарастарды (секуляризация, саяси фундаментализм), діни ағымдар мен партиялардың саясаттағы рөлін зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: зерттелетін өңір елдерінде (Оңтүстік Азия және Оңтүстік-Шығыс Азия) Қаржы жүйелерін және валюталық-қаржылық қатынастардың даму ерекшеліктерін сыни бағалау және салыстыру қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент қаржы жүйесінің анықтамасын, негізгі функциялары мен құрылымын, қаржы институттары мен нарықтарының рөлін, қаржы нарықтарының деңгейін, аймақтағы қаржы инфрақұрылымының ерекшеліктерін зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: зерттелетін аймақ елдерінде (Оңтүстік Азия және Оңтүстік-Шығыс Азия) құқықтық жүйелердің ерекшеліктерін, әлеуметтік-саяси құрылымын және дәстүрлердің құқық қалыптастыруға әсерін сыни бағалау және салыстыру қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент аймақтағы құқық пен қоғамның өзара байланысын түсіне алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: зерттелетін өңір елдерінде (Оңтүстік Азия және Оңтүстік-Шығыс Азия) орнықты әлеуметтік-экономикалық және экологиялық дамуды қамтамасыз етудегі мемлекеттің рөлін сыни бағалау және салыстыру қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент мемлекеттік институттар, саясат және стратегиялар экономикалық өсу мен қоршаған ортаны қорғау арасындағы тепе-теңдікке қалай ықпал ететінін түсіне алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: зерттелетін өңір елдерінде (Оңтүстік Азия және Оңтүстік-Шығыс Азия) мемлекеттік басқару және Мемлекеттік қызмет жүйесін сыни тұрғыдан бағалау және салыстыру қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент мемлекеттік басқарудың түсінігі мен мәнін және мемлекеттік басқару жүйесіндегі мемлекеттік қызметтің рөлін, аймақтағы мемлекеттік басқару мен мемлекеттік қызмет моделін зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: зерттелетін аймақ елдерінде (Оңтүстік Азия және Оңтүстік-Шығыс Азия) ұлттық бірегейлік, этникалық және азаматтық ұғымдарды сыни тұрғыдан бағалау қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент отаршылдықтан кейінгі, империядан кейінгі жағдайларда ұлттық жобалардың қалай қалыптасатынын түсіне бастайды, өңір елдеріндегі ұлт құрылысының мысалдарын, саяси және мәдени сәйкестілік дискурстарын талдау дағдыларын алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: зерттелетін өңір елдеріндегі (Оңтүстік Азия және Оңтүстік-Шығыс Азия) экономикалық өсу үлгілерін сыни бағалау және салыстыру қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент аймақ елдеріндегі экономикалық даму модельдерінің эволюциясы мен ерекшеліктерін зерттейді: экспортқа бағытталған индустриализм, импортты алмастыратын индустрияландыру, аграрлық-индустриялық модель, экономикалық либерализм және ашық экономика модельдері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: этномәдени бірегейлікке негізделген және зерттелетін аймақ елдерінде (Оңтүстік Азия және Оңтүстік-Шығыс Азия) кәсіпкерлік қызметтің ерекшеліктерін сыни тұрғыдан бағалау және салыстыру қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент этникалық қауымдастықтардың бизнес-модельдерді қалай қалыптастыратынын, мемлекетпен және қоғаммен өзара әрекеттесетінін және аймақтың экономикасы мен мәдениетіне қалай әсер ететінін түсіне бастайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: зерттелетін аймақ елдерінде (Оңтүстік Азия және Оңтүстік-Шығыс Азия) этномәдени әртүрлілікті, этникалық топтардың қалыптасу тарихын және этнографиялық ерекшеліктерін сыни тұрғыдан бағалау және салыстыру қабілетін қалыптастыру. Пәнді зерделеу нәтижесінде мәдени тәжірибелер, дәстүрлер, нанымдар, салт-дәстүрлер, салт-дәстүрлер және аймақ елдеріндегі мәдени тәжірибелердің заманауи трансформациясы қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: көміртегі бейтараптығына қол жеткізу жағдайында зерттелетін аймақ елдерінде (Оңтүстік Азия және Оңтүстік-Шығыс Азия) экологиялық проблемалар мен мемлекеттік энергетикалық стратегиялар мен бастамаларды сыни тұрғыдан бағалау және салыстыру қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент аймақтағы мемлекеттердің экологиялық мәселелермен қалай күресетінін және көміртегі бейтараптығына қалай қол жеткізетінін талдай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: инклюзивті білім беру негіздерінің ғылыми-теориялық білімдер жүйесін меңгеру, ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалармен өзара әрекеттесуді ұйымдастырудың құндылық бағдарларын қалыптастыру, инклюзивті ортада кәсіби қызмет саласындағы құзыреттерді меңгерту
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің экономикалық ойлауын қалыптастыруға және кәсіпкерлік құзыреттерін дамытуға бағытталған. Курстың аясында нарықтық экономиканың негізгі заңдылықтары мен кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың негіздері қарастырылады. Студенттер экономиканың жұмыс істеу механизмін, бизнестің әлеуметтік-экономикалық дамудағы рөлін, кәсіпкерлікті құру және жүргізу кезеңдерін зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерде экологиялық дүниетанымды қалыптастыруға, табиғат пен қоғам арасындағы өзара байланысты ғылыми тұрғыда түсіндіруге және тұрақты дамудың мақсаттары мен принциптері жөнінде кешенді білім беруге бағытталған.
Пән аясында жаһандық және өңірлік экологиялық мәселелер, қоршаған ортаны қорғау, табиғи ресурстарды тиімді пайдалану жолдары қарастырылады. Студенттер тұрақты даму саласында ғылыми негізделген, жауапты шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді.
Защита практики
Практиканың мақсаты – оқу процесі барысында алынған теориялық білімді тереңдету және бекіту, іріктеу және жүйелеу материал үшін дипломдық жұмысты орындау; дипломдық жұмысты жазу; дипломдық жұмысты алдын ала қорғау
Защита практики
Практиканың мақсаты – таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру. Өндірістік практика практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған
Защита практики
Практиканың мақсаты – алған теориялық білімдерін бекіту, студенттерге кәсіби бағыт беру; кафедраның, факультеттің, университеттің ғылыми қызметі бағыттарымен, құрылымымен танысу. Кафедрадан бекітілген практикаға жауапты оқытушылардың кеңесі, бағыт-бағдары зерделенетін болады; кафедраның ғылыми бағыттарымен, факультет пен университет құрылымымен танысу