Әлеуметтік-мәдени антропология білім беру бағдарламасының мақсаты – адамзат қоғамындағы мәдени және әлеуметтік әртүрлілікті ғылыми тұрғыда түсініп, талдай алатын білікті мамандарды даярлау. Бағдарлама түлектері әртүрлі мәдени контексттерде орын алатын үдерістерді, әлеуметтік құрылымдар мен мәдениетаралық өзара әрекеттестіктерді сыни тұрғыда бағалай біледі. Олар заманауи антропологиялық әдістерді меңгеріп, білім беру, мәдениет, әлеуметтік жобалар мен мемлекеттік және халықаралық ұйымдарда кәсіби қызмет атқара алады.
Әлеуметтік-мәдени антропология
6B02214
Тарих
0 (Каз.) 0 (Орыс.)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – студентерде гоминид эволюциясын, адамның бір түрі ретіндегі адамзат қоғамының көп векторлық дамуының, оның іздеу лабороториялық зерттеуінің кіріспесі туралы ұғымды қалыптастыру. Бағдарламаның басты мазмұны археологиялық, этнографиялық (этнологиялық), антропологиялық деректер бойынша бұрынғы адамдардың адамзат дамуын зерттеу болып табылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қоғамды зерттеудегі іргелі ғылым ретінде археологияның теориялық және әдістемелік тұжырымдары негізінде адам қоғамының даму кезеңдері мен заңдылықтары туралы жан-жақты және жүйелі түсініктерді қалыптастырады. Оқу курсы археология саласындағы нақты білімді, археологиялық зерттеулердің процедурасы мен әдістемесі туралы түсініктерді береді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: әлем халықтары этнографиясы және оның зерттелу тарихы туралы ой қалыптастыру.Пән әлем халықтарыынң ерекшеліктері, антропологиялық тип бойынша классификациялануы, тілдік ерекшеліктеріне байланысты бөлінуі, олардың этнографиялық зерттелу деңгейі туралы түсініктер қалыптастырады. Сонымен қатар әр түрлі этникалық топтардың рухани және материалдық мәдениеттері қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Халықаралық сынақтардың құрылымы, мақсаттары мен талаптары туралы түсінік қалыптастыру үшін ағылшын тілінде халықаралық стандарттар мен халықаралық сертификаттау деңгейіне емтихандарға дайындық технологиясын меңгеруге қабілеттілігін қалыптастыру, Пәнді оқу барысында қарастырылады: тілдік құзыреттіліктерді стратификациялаудың халықаралық деңгейлеріне сәйкес лингвистикалық білімді, іскерлікті, дағдыларды жетілдіру әдістемелерін, халықаралық емтихандарға дайындықтың заманауи технологиялары
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студентерге әлеуметтік-мәдени антропологияны адамзат қоғамдары мен мәдениеттерінің өзара байланысын кешенді түрде зерттейтін ғылыми бағыт ретінде таныстыру. Студенттер әртүрлі мәдени жүйелердің құрылымы мен ерекшеліктерін салыстыра талдап, мәдениетаралық айырмашылықтарды ғылыми көзқараспен түсінуді үйренеді. Сонымен қатар, пән басқа мәдениеттерге құрметпен қарау, мәдени алуан түрлілікті қабылдау және сыни ойлау дағдыларын дамытуға бағытталады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – әлеуметтік-мәдени антропологиядағы негізгі сапалық зерттеу әдістерін меңгерту. Студенттер далалық жұмыс, бақылау, сұхбат, этнографиялық жазба және мәдени интерпретация сияқты әдістерді қолдануды үйренеді. Курс зерттеу этикасы мен мәдени сезімталдыққа назар аудара отырып, антропологиялық деректермен ғылыми жұмыс жүргізу дағдыларын қалыптастырады.
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – географиялық кеңістік пен этнокартографияны этностардың таралуы мен мәдени дамуын зерттейтін бағыт ретінде түсіндіру. Студенттер этникалық құрам, миграция және этномәдени ландшафттарды картографиялық және этнографиялық деректер арқылы талдайды. Курс кеңістіктік талдау және этникалық процестерді визуализациялау дағдыларын қалыптастырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – антропологияның классикалық бағыттары мен теорияларын, адам эволюциясын, нәсілдік жіктелуді, архаикалық қоғамдардың құрылымын және олардың мәдениетін ғылыми тұрғыдан түсіндіру. Сондай-ақ, пән антропологиялық теориялардың тарихи және қазіргі әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардағы орнын саралауға бағытталған.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – тарихи деректерді талдау әдістерін және деректану мен тарихнаманың теориялық негіздерін меңгерту. Студенттер әртүрлі дерек көздерінің мазмұнын саралап, олардың тарихи құндылығы мен шынайылығын анықтауға үйренеді. Курс тарих ғылымының дамуын, зерттеу мектептері мен пікірлер эволюциясын түсінуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерге жасанды интеллекттің білімді басқарудағы мүмкіндіктерін таныстыру. Ақпаратты интеллектуалды түрде жинақтау, құрылымдау, сақтау және тарату әдістерін меңгеру арқылы олар заманауи білім экожүйелерінде деректермен тиімді жұмыс істеуді және ұйымдық білім капиталын басқаруды үйренеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән кәсіби салада қолданылатын лексика мен грамматикалық құрылымдарды меңгеру арқылы студенттердің тілдік құзыреттілігін дамытады. Мамандыққа қатысты мәтіндер, терминология, стильдік ерекшеліктер, кәсіби әдебиетті талдау және салалық коммуникация дағдылары қарастырылады. Нәтижесінде студенттер кәсіби ортада еркін тілдік әрекет ете алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ағылшын тілінде мәдениетаралық коммуникация жағдайларында тиімді әрекет ету дағдыларын дамыту. Студенттер коммуникацияның мәдени ерекшеліктерін, тиімді сөйлесу стратегияларын, сондай-ақ мәдени кедергілерді жеңуге көмектесетін лексикалық және грамматикалық құрылымдарды меңгереді. Курс шынайы қарым-қатынас тәжірибесіне басымдық береді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Медициналық антропология — адамдардың денсаулық, ауру және емдеу ұғымдарын әртүрлі мәдениет пен әлеуметтік жүйелерде қалай түсінетінін зерттейтін ғылым. Пәннің мақсаты – студенттерді медициналық тәжірибелердің мәдени, діни, экономикалық және әлеуметтік факторлармен байланысын кешенді түрде түсінуге дағдыландыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән постколониялық және деколониалдық теорияларға сүйене отырып, ұжымдық жады мен тарихи травманы антропологиялық тұрғыда зерттейді. Студенттер отарлық мұраның, репрессия мен ашаршылықтың мәдени жадыдағы көрінісін, ұрпақтар арасындағы трансмиссиясын, сондай-ақ архив, ауызша тарих пен музейлердің деколонизациясын зерделейді. Негізгі назар – тарихи әділеттілік пен мәдени егемендік.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – цифрлық технологиялар мен интернет кеңістігінде қалыптасатын мәдени тәжірибелерді антропологиялық тұрғыдан зерттеуді меңгерту. Студенттер виртуалды қауымдастықтар, цифрлық сәйкестік, әлеуметтік медиа, деректер мәдениеті және онлайн-этнография мәселелерін талдайды. Курс қазіргі қоғамдағы цифрлық мәдениетті түсінуге, сонымен қатар адамның цифрлық кеңістіктегі мінез-құлқын интерпретациялауға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тұлға антропологиясы — тұлғаның мәдениетпен өзара байланысын, мінез-құлық, сана және тұлғалық дамудың әртүрлі қоғамдарда қалай қалыптасатынын зерттейтін ғылым саласы. Пәннің мақсаты – студенттерді тұлғаның әлеуметтік, мәдени және биологиялық факторлармен байланысын кешенді түрде талдай білуге үйрету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – этнодемографияның теориялық негіздерін меңгерту және этностардың демографиялық үдерістерін әлеуметтік-мәдени контексте түсіндіру. Студенттер этникалық құрам, көші-қон, туу мен өлім көрсеткіштері, урбанизация және аралас неке сияқты көрсеткіштерді талдау арқылы этнодемографиялық жағдайды бағалауды үйренеді. Курс аймақтық ерекшеліктер мен демографиялық деректерді талдау дағдыларын қалыптастырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – тіл мен мәдениеттің өзара байланысын зерттейтін этнолингвистиканың теориялық негіздерін меңгерту. Студенттер тіл арқылы этностың дүниетанымын, құндылықтарын, салт-дәстүрін және тарихи жадысын қалай бейнелейтінін талдайды. Курс қазақ халқының тілдік-мәдени ерекшеліктерін әлемдік этнолингвистикалық тәсілдер негізінде зерделеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: этникалық мәдениетті түсінуді қалыптастыру, адамның санасы мен мінез-құлқын реттеудің нақты мәдени тетіктері.<br/> Курс этникалық бірегейлікті қалыптастыру және өзектендіру ерекшеліктерін; этносаралық өзара іс-қимылдағы жеке өзін-өзі реттеу мәселелерін зерттеуге бағытталған;табысты мәдениетаралық өзара іс-қимылды әлеуметтік-психологиялық сүйемелдеу әдістері және тұлғаны этнопсихологиялық түзету әдістері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – этнос, билік, саяси құрылым және этникалық қатынастарды әлеуметтік-мәдени контексте зерттейтін антропологиялық көзқарасты меңгерту. Студенттер этникалық сәйкестік, саяси мобилизация, мемлекет және ұлт ұғымдары, этносаралық қақтығыстар мен интеграция процестерін талдайды. Курс этникалық саясаттың тарихи және қазіргі формаларын, сондай-ақ Қазақстандағы этносаяси процестердің ерекшеліктерін түсіндіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән адамның өмір сүру ортасында туындайтын қауіпті және зиянды факторлардан қауіпсіздікті қамтамасыз етудің теориялық және практикалық негіздерін, төтенше жағдайларда төнетін қауіп-қатерлерден қорғану ережелерін білуге студенттерді даярлау, зардап шеккендерге алғашқы көмек көрсету бойынша практикалық дағдыларды меңгеруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерге мемлекеттің, ұйымдар мен тұлғаның ақпараттық қауіпсіздік негіздерін бағалау, ақпаратты қорғау мәселелерін және оларды шешу жолдарын анықтау қабілетін қалыптастыру. Пәнді зерделеу кезінде ақпараттық қауіпсіздіктің заңнамалық базасы қарастырылады, ықтимал қауіптер тізбесі келтіріледі. Пән ақпараттық қауіпсіздік қатерлеріне қарсы іс-қимылдың негізгі тәсілдерін қолдануға мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – подкастинг пен деректі баяндау арқылы мәдени құбылыстарды антропологиялық тұрғыдан жеткізу тәсілдерін меңгерту. Студенттер нақты өмірлік оқиғаларды ғылыми және этикалық тұрғыда баяндап, мәдениетаралық түсіністікке ықпал ететін медиаконтент жасай білуге үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – Батыс әлеміндегі әлеуметтік-мәдени құрылымдарды, құндылықтар жүйесін, институттар мен мәдени үлгілерді антропологиялық тұрғыда зерттеу. Студенттер Еуропа мен Солтүстік Америка қоғамдарының тарихи дамуы, индивидуализм, зайырлылық, тұтынушылық мәдениет және әлеуметтік стратификация сияқты ұғымдарды талдайды. Сонымен қатар, курс Қазақстан қоғамын салыстырмалы контексте қарастыра отырып, жаһандық мәдени айырмашылықтарды түсінуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – гендер ұғымын әлеуметтік құрылымдар, мәдени нормалар және билік қатынастары жүйесінде антропологиялық тұрғыдан түсіндіру. Студенттер әртүрлі қоғамдардағы гендерлік рөлдер, жыныстық және гендерлік идентичтілік, еңбек бөлінісі, дене мен сексуалдылықтың мәдени репрезентацияларын талдайды. Курс феминистік антропология, квир-теория және интерсекционалдық әдістермен таныстыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: фольклордың даму тарихы, негізгі бағыттары, әдістері мен мектептері туралы білімдер жүйесін қалыптастыру.
Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады: фольклорды зерттеудегі мектептер мен бағыттар, фольклордық дәстүрлерді зерттеудің әдістемесі, фольклор түрлері, халық ауыз әдебиеті, фольклор тарихнамасы, фольклорлық диалекттер, фольклордың ареологиясы, фольклор және дәстүр ауыз әдебиеті формасы ретінде.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:
Мемлекеттік билік органдарының, саяси және қоғамдық ұйымдардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қызметін талдау қабілетін қалыптастыру. Қазіргі қоғамдағы сыбайлас жемқорлық мәселелері туралы объективті білім беру. Жасанды интеллектінің (ЖИ) сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау, алдын алу және талдау үдерістеріндегі рөлін көрсету. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың негізгі ережелерін түсіндіру. Қазіргі заманғы цифрлық технологиялар мен ЖИ-дің талдамалық құралдарын ескере отырып, сыбайлас жемқорлықты еңсеру дағдыларын үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: инклюзивті білім беру негіздерінің ғылыми-теориялық білімдер жүйесін меңгеру, ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалармен өзара әрекеттесуді ұйымдастырудың құндылық бағдарларын қалыптастыру, инклюзивті ортада кәсіби қызмет саласындағы құзыреттерді меңгерту
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің экономикалық ойлауын қалыптастыруға және кәсіпкерлік құзыреттерін дамытуға бағытталған. Курстың аясында нарықтық экономиканың негізгі заңдылықтары мен кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың негіздері қарастырылады. Студенттер экономиканың жұмыс істеу механизмін, бизнестің әлеуметтік-экономикалық дамудағы рөлін, кәсіпкерлікті құру және жүргізу кезеңдерін зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерді мәдени антропологияның классикалық және заманауи теориялық бағыттарымен, жаһандық әдіснамалық тәжірибелерімен таныстыра отырып, Қазақстан мәдениетінің өзіндік болмысын терең пайымдауға баулу. Әлемдік мәдениетаралық өзара ықпалдастық контекстінде қазақстандық құндылықтар жүйесін, дәстүрлер мен идентификация үдерістерін саралау арқылы еліміздің мәдени антропологиялық бейнесін қалыптастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – антропологиялық білім мен әдістерді заманауи әлеуметтік, мәдени, экономикалық және технологиялық мәселелерді шешуде қолдануды меңгерту. Студенттер денсаулық сақтау, білім беру, урбанизация, даму, қоршаған орта және мәдени саясат салаларындағы қолданбалы зерттеу мысалдарын талдайды. Курс Қазақстан және Орталық Азия жергілікті қауымдастықтармен жұмыс істеуде антропологиялық тәсілдерді практикалық деңгейде пайдалануға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – мерекелер мен ұлттық ойындарды ұжымдық жады, мәдени рәміз және әлеуметтік қатынастардың көрінісі ретінде антропологиялық тұрғыда зерделеу. Студенттер дәстүрлі ойындар мен мерекелік тәжірибелердің қауымдастықты біріктірудегі, билік қатынасын бейнелеудегі және мәдени сәйкестікті нығайтудағы рөлін зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – әртүрлі этностардағы дәстүрлі құқықтық жүйелер мен нормаларды этнологиялық тұрғыдан зерделеу және оларды қазіргі құқықтық процестермен байланыстыра білу. Студенттер әдет-ғұрып құқығы, руаралық дауларды шешу тәжірибелері, құқықтық сана мен заң мәдениеті секілді ұғымдарды салыстырмалы контексте талдайды. Курс Қазақстандағы құқықтық дәстүрлер мен көпэтносты қоғамдағы құқықтық реттеу ерекшеліктерін түсіндіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – әртүрлі мәдениеттердегі отбасы мен некенің әлеуметтік, экономикалық, ритуалдық және символдық маңызын антропологиялық тұрғыда зерделеу. Студенттер туыстық жүйелерді, неке формаларын, гендерлік рөлдерді және отбасы құрылымдарының тарихи-мәдени өзгерісін салыстырмалы әдіспен талдайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – өнерді мәдениет пен қоғамның бір бөлігі ретінде антропологиялық тұрғыдан зерделеу. Студенттер бейнелеу, сәндік, орындаушылық өнер түрлерін, сондай-ақ символизм мен эстетикалық кодтарды әртүрлі мәдени контекстерде талдайды. Курс өнер туындыларын тек эстетикалық емес, әлеуметтік, діни және тарихи мәні бар мәдени артефакт ретінде қарастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – символдар жүйесі мен танымдық үдерістердің мәдениеттерде қалай құрылатынын антропологиялық тұрғыда түсіндіру. Студенттер мифтер, рәміздер, тіл мен ұғымдар арқылы әлемді тану жолдарын зерттей отырып, мәдени сананың қалыптасуындағы символиканың рөлін меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – тағам және тамақтану тәжірибесін мәдениет пен қоғам контексінде этнографиялық тұрғыдан зерттеу. Студенттер азық-түлік өндіру, тұтыну, дастарқан этикеті, тағамдық тыйымдар мен ритуалдар, сондай-ақ тамақтың символдық мәнін талдайды. Курс тамақ мәдениетін әлеуметтік құрылым, бірегейлік және мәдени алмасу призмасы арқылы түсінуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – туризм құбылысын мәдениетаралық байланыс, кеңістік, идентичтік және жаһандану тұрғысынан антропологиялық талдау. Студенттер туризмнің жергілікті мәдениетке әсерін, мәдени мұраның коммерциялануын және «экзотикалық» бейнелердің қалыптасуын зерттейді. Курс туризмді әлеуметтік тәжірибе мен мәдени репрезентация формасы ретінде қарастырады, оның ішінде Қазақстандағы этнотуризм мен мәдени маршруттардың антропологиялық ерекшеліктеріне назар аударады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерде экологиялық дүниетанымды қалыптастыруға, табиғат пен қоғам арасындағы өзара байланысты ғылыми тұрғыда түсіндіруге және тұрақты дамудың мақсаттары мен принциптері жөнінде кешенді білім беруге бағытталған.
Пән аясында жаһандық және өңірлік экологиялық мәселелер, қоршаған ортаны қорғау, табиғи ресурстарды тиімді пайдалану жолдары қарастырылады. Студенттер тұрақты даму саласында ғылыми негізделген, жауапты шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адам мен табиғат арасындағы өзара байланысты мәдени-антропологиялық тұрғыдан түсіндіру. Студенттер табиғи орта мен әлеуметтік құрылымның өзара ықпалдасуын, экожүйенің өзгерісіне адамның бейімделу механизмдерін және дәстүрлі қоғамдардың табиғатты пайдалану тәсілдерін ғылыми негізде талдайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – әртүрлі мәдениеттердегі экономикалық қатынастардың мәнін антропологиялық тұрғыдан түсіндіру. Бұл пән арқылы студенттер дәстүрлі және қазіргі қоғамдардағы айырбас, меншік, еңбек және тұтыну формаларын, сондай-ақ экономика мен мәдениеттің өзара байланысын тереңірек зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерге заманауи медиамәдениеттегі этностық кодтар мен визуалды репрезентациялардың маңызын түсіндіру, этномәдени бейнелердің медиадағы көрінісін ғылыми тұрғыда талдауға дағдыландыру және визуалды контент арқылы мәдени мағыналарды тануға қабілет қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – музыканы этникалық мәдениеттің бірегей көрінісі ретінде зерттейтін этномузыкатану саласының негізгі ұғымдары мен әдістерін меңгерту. Студенттер музыка мен мәдениет арасындағы байланысты, дыбыстық дәстүрлердің әлеуметтік маңызын және музыканың ұлттық идентичтікті білдірудегі рөлін талдайды. Курс қазақ халқының дәстүрлі музыкасын (қобыз, домбыра, жыр-терме, күй) этнографиялық және семиотикалық тұрғыдан зерделеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – этнопедагогиканың теориялық негіздерін, ұлттың тәрбиелік тәжірибесін және халықтық білім беру дәстүрлерін жүйелі түрде меңгерту. Студенттер қазақ халқының дүниетанымы мен мәдениетіне негізделген тәлім-тәрбие үлгілерін зерттей отырып, этникалық құндылықтарды қазіргі педагогикалық практикамен байланыстыра білуге үйренеді. Курс ұлттық тәрбие жүйесін салыстырмалы педагогикалық тұрғыда қарастыруға бағытталған.
Защита практики
Мақсаты: практиканы өткен ұйымның, мекеменің жұмысын зерттеу негізінде теориялық білімдерін бекіту, талдау және басқару жұмысының дағдыларын иелену. Дипломдық жұмыс үшін материал жинау.
Бекітілетін дағдылар: кәсіпорын қызметінің тиімділігін талдау, кәсіпорындардың кемшіліктері мен артықшылықтары, серіктестер картотекасын, келісімдерді, контрактарды құрастыру; мәжілістерді, кездесулерді, келісімдерді өткізу, қызметкерлерді іріктеу, командада жұмыс істеу.
Защита практики
Мақсаты - практикада «Геодезия» пәнін меңгеру барысында қалыптасқан білімдерін және дағдыларын жерге орналастыру жұмыстарын жүргізу өндірістік жағдайларына барынша жақындату арқылы қолданып, сол жұмыстарды далалық жағдайда орындау арқылы тәжірибе алу мүмкіндігін қалыптастыру. Тәжірибе нәтижесінде студент орындай алады:
1. геодезиялық құралдарды қолдануды;
2. теодолиттерді, нивелирлерді, тахеометрлерді тексеру және оларды жұмыс орнында орнатуды;
3) жер пайдалану шекарасы бойымен теодолиттік жүріс салу және өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
4. өлшеу қателіктерінің өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
5. тахеометрикалық түсіру жүргізуге;
6. далалық өлшеуді камералық өңдеуге;
7. Жер пайдаланудың жоспарын жасауды, бойлық және көлденең профильдерді және басқа қажетті сызбаларды жасауға.
Геодезия пәні бойынша тәжірибе білім беру процессының оқу практикасы циклына жатады. Оқу тәжірибесі барысында геодезиялық жұмыстардың мынадай түрлері орындалады: геодезиялық аспаптарды тексеру және жұмыс орнында орнату: центрлеу, горизонтальдау; теодолиттік жүріс жүргізу, нивелирлеу, тахеометрлік түсіріс жасау; жер пайдалану бойынша өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтау; рұқсат етілген мәндерден өлшеу қателіктерін асып кеткен жағдайда қайта өлшеу жүргізіледі; нивелирлеу бойынша өлшеу қателіктерін тексеру; жергілікті жерде түсіру жұмысын жасау және сол жердің жоспарын жасау.
Защита практики
Практиканың мақсаты таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, Бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру болып табылады. Өндірістік практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған.