Бағдарлама тарихи-мәдени мұра ескерткіштерін таныстырумен айналысатын музейлер мен туристік ұйымдар үшін мамандар даярлауға; музейтану, туризм және ескерткістанудың теориялық-әдіснамалық негіздеріне сүйене отырып, кәсіби міндеттерді қоятын және шеше алатын; өз бетінше де, топпен де жұмыс істей алатын; әлемдік ғылыми қауымдастықпен және мәдени ұйымдармен өзара байланыса алатын мамандарды даярлауға бағытталған.
Музеология және тарихи-мәдени туризм
6B02213
Тарих
0 (Каз.) 0 (Орыс.)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кәсіби және академиялық мақсаттар үшін ағылшын тілінің терең білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Оқытылатын болады: күрделі грамматикалық құрылымдар, ғылыми және кәсіби мәтіндердің дағдыларын дамыту, көпшілік алдында сөйлеуге және ғылыми презентацияларға дайындық.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – студентерде гоминид эволюциясын, адамның бір түрі ретіндегі адамзат қоғамының көп векторлық дамуының, оның іздеу лабороториялық зерттеуінің кіріспесі туралы ұғымды қалыптастыру. Бағдарламаның басты мазмұны археологиялық, этнографиялық (этнологиялық), антропологиялық деректер бойынша бұрынғы адамдардың адамзат дамуын зерттеу болып табылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қоғамды зерттеудегі іргелі ғылым ретінде археологияның теориялық және әдістемелік тұжырымдары негізінде адам қоғамының даму кезеңдері мен заңдылықтары туралы жан-жақты және жүйелі түсініктерді қалыптастырады. Оқу курсы археология саласындағы нақты білімді, археологиялық зерттеулердің процедурасы мен әдістемесі туралы түсініктерді береді. Мәдени мұра болып табылатын әлемдегі археологиялық ескерткіштерді қарастырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-әлемдік мәдениет контекстінде ірі мұражайлардың даму тенденцияларын анықтау қабілетін қалыптастыру.<br/> Курстың мазмұны: әлемнің әртүрлі аймақтарында мұражайлардың пайда болу себептері мен жағдайлары, олардың даму ерекшеліктері, коллекцияларды қалыптастыру және толықтыру көздері, сондай-ақ қазіргі музей тәжірибесіндегі тенденциялар туралы ақпарат беру.
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – тарихи деректерді талдау әдістерін және деректану мен тарихнаманың теориялық негіздерін меңгерту. Студенттер әртүрлі дерек көздерінің мазмұнын саралап, олардың тарихи құндылығы мен шынайылығын анықтауға үйренеді. Курс тарих ғылымының дамуын, зерттеу мектептері мен пікірлер эволюциясын түсінуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ағылшын тілінің нормаларын қолдана отырып, кәсіби ортада тиімді қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыру. Оқытылатын болады: іскерлік хат алмасу, диалогтар, келіссөздер, сөйлеу этикасының негіздері, презентацияларды дайындау және өткізу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пәнді оқытудың мақсаты студенттердің Қазақстандағы мұражай ісінің тарихы туралы түсініктерін қалыптастыру болып табылады. Оқушылар оның негізгі кезеңдері, республика аумағында алғашқы мұражайлардың пайда болуы, заманауи мұражай желісі және ірі мұражай мекемелерінің қызметі туралы біледі. Отандық музей ісінің ерекшеліктері мен оның спецификасы осы пән аясында қарастырылатын болады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - музей аудиториясының түрлі санаттарымен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Келесідей мәселелер қарастырылатын болады: музей педагогикасы дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес келетін теория, тарих және әдістеме, үлкен жетістіктерге ие әр түрлі типтегі музейлердің музейлік ағарту бағдарламалары мен әлеуеті, сондай-ақ, қазіргі заманғы музей рөлін халыққа білім беру әсерінің маңызды факторы ретінде қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Академилық форматында грамматикалық, лексикалық және сөйлеу дағдыларын қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқытылатын болады: емтиханның негізгі модульдері, тапсырма үлгілері, лексикалық-грамматикалық құрылымдар, дәлелдеу және аналитикалық ойлау дағдылары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттердің музей экспозициялары мен көрмелерін жобалау қабілеттерін қалыптастыру. Пән оқыту барысында экспозицияны құрудың тарихы, теориясы, әдістемесі мен тәсілдері, көрмелердің классификациясы, музей қоры мен оларды жинақтау процесі, музей коммуникациясының негізгі нысаны ретіндегі рөлі, сондай-ақ музей қызметіндегі музей қызметкерлерінің ғылыми зерттеулерінің бағыттары қаралатын болады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты - мұражайда қор жұмысын жүргізу, коллекцияларды толтыру, іс қағаздарын жүргізу, әртүрлі материалдарды сақтау қабілеттерін дамыту. Келесідей мәселелер қарастырылады: қорды ғылыми ұйымдастыру, мұражайлық ескерткіштерді анықтау және іріктеу, оларды сараптау, мұражай қорына енгізу, атрибуциялау, зерттеу, жұмыс нәтижелерін арнайы құжаттарға құжаттау, сақтау жүйесін ұйымдастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән мұражайды басқару қабілетін қалыптастыруға, оның қызметін оңтайландыруға, келушілер саны мен музей пайдасын арттыруға арналған. Қарастырылатын мәселелер: мұражайдың коммерциялық емес мекеме ретіндегі ерекшеліктері, музей директорына қойылатын қазіргі заман талаптары, еңбекті ғылыми ұйымдастыру ережелері, жарнамалық және PR-кампанияны ұйымдастыру принциптері, музей фандрейзингінің негіздері, музей дүкенін құру ерекшеліктері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-музейтану мен музей ісінің негізгі бағыттарын түсіну қабілетін қалыптастыру. Музейлердің ғылыми-қор, зерттеу, экспозициялық-көрме, мәдени-ағартушылық, маркетингтік қызметі, музей ісінің тарихы, музейтанудың ғылыми білім саласы ретіндегі ерекшеліктері, оның құрылымы, ұғымдық аппараты, музейлердің классификациясы зерттелінетін болады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-бейнелеу өнерінің туындыларын тарихи және көркемдік қайнар көзі ретінде талдай білу, сонымен қатар олардың мазмұнына түсінік беру.<br/> Өнерді дамытудың негізгі кезеңдері, пластикалық өнердің теориялық негіздері (кескіндеме, мүсін, сәулет), әлемдік өнердің негізгі стильдері, бағыттары, мектептері, өнертанудың негізгі ұғымдары, әлемдік өнердің жауһарлары қаралатын болады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттердің жергілікті және шет елдерге шығу туризмін дамытуда Қазақстанның және әлемнің басқа елдерінің тарихи-мәдени мұраларының маңыздылығын бағалау дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Келесідей мәселелер қаралатын болады: туристік қалалар мен бағыттарды қалыптастыру мен дамытудағы музей және тарихи-мәдени туризмнің рөлі; туристердің әртүрлі санаттарының ерекшеліктері, туристік қызмет көрсетуді ұйымдастыру қағидаттары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – музейтану ғылымының негізгі теориялық мәселелері: терминология, ғылыми пән ретінде нысаны, оның әдістемесі, музейдің жіктелуі туралы түсінік қалыптастыру. Теориялық музейтану бұл музейдің әлеуметтік-мәдени қызметін түсіну. Музейтану ғылымының теориялық саласы пәндік, коммуникативті, социологиялық, мәдени, педагогикалық сияқты бірнеше негізгі тәсілдер аясында дамып келеді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты: Менеджмент пен маркетингтің принциптерін, әдістері мен функцияларын, маркетингтік зерттеулер технологияларын оқу негізінде туристік ұйымдарды басқару бойынша кәсіби білім, біліктілік пен дағдыларды қалыптастыру.<br/> Оқытылады: туризмнің түсінігі мен басқару категориялары, жоспарлау, ұйымдастыру және мотивациялау функциялары, басқару әдістері, туризмдегі маркетинг түсінігі, маркетинг кешені, туристік өнімнің маркетингтік зерттеулері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерге халықаралық музейлік ұйымдардың тарихи дамуы, құрылымы, қызмет бағыттары мен мәдени мұраны сақтау, ілгерілету салаларындағы рөлі туралы кешенді білім беру. Осы саладағы халықаралық құқық саласында қалыптасқан заңнамалық негіз туралы біледі, ЮНЕСКО, ИКОМОС, ИКОМ жұмыстары туралы түсінік алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – дүниежүзілік туристік ұйымның, халықаралық үкіметтік/үкіметтік емес ұйымдар мен агенттіктердің құрылымы мен қызметін қарастыру. Туризм саласындағы халықаралық ынтымақтастық жүйесінің қалыптасу тарихы, халықаралық туристік ұйымдардың мақсаттары мен міндеттері, дүниежүзілік туристік ұйым және оның туризм саласындағы ынтымақтастық рөлі, халықаралық үкіметаралық және үкіметтік емес ұйымдар, Қазақстандағы туристік ұйымдар мен бірлестіктер қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: этностың рөлі мен маңыздылығын, әлем халықтарының дәстүрлі өмір салтының этномәдени ерекшеліктерін, этникалық қауымдастықтар және олардың мәдениетке қосқан үлесін бағалау қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: әлемнің этникалық көрінісі, антропологиялық, тілдік және шаруашылық-мәдени жіктелуі, этногенез және этникалық тарих, әлем халықтарының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәдениетінің сипаттамасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән адамның өмір сүру ортасында туындайтын қауіпті және зиянды факторлардан қауіпсіздікті қамтамасыз етудің теориялық және практикалық негіздерін, төтенше жағдайларда төнетін қауіп-қатерлерден қорғану ережелерін білуге студенттерді даярлау, зардап шеккендерге алғашқы көмек көрсету бойынша практикалық дағдыларды меңгеруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - мәдениеттің негізгі мәселелерін, оның дамуының жалпы заңдылықтарын салыстыру және қорытынды жасау қабілеттерін қалыптастыру. Әр түрлі дәуір мен халықтардың мәдениет тарихы, дін мен мифология, әлемдік әдебиеттің, музыка мен театр өнерінің маңызды туындылары, көркем шығармашылық пен қабылдаудың маңызды ерекшеліктері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді игерудің мақсаты-әртүрлі дәуірлерде және әртүрлі халықтарда сәулет өнерінің тарихи даму заңдылықтарын талдау қабілетін қалыптастыру. Әлемдік тарихи-мәдени үдерістегі сәулеттің рөлі, көрнекті сәулет туындылары, белгілі сәулетшілердің қызметі, сәулеттегі өңірлік және тарихи айырмашылықтар, қазіргі заманғы сәулеттің алдында тұрған мақсаттар мен міндеттер қаралатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерге белсенді туризм түрлері мен бағыттары бойынша теориялық және практикалық білім беру; олардың географиялық орналасуы, табиғи-рекреациялық ресурстары, ұйымдастыру ерекшеліктері мен қауіпсіздік талаптары туралы түсінік қалыптастыру. Пән барысында тау туризмі, велотуризм, жаяу, су, қысқы, экологиялық және экстремалды туризм бағыттары жан-жақты қарастырылып, маршрут құрастыру, бағдарлау, топты басқару және қауіпсіздік шараларын сақтау дағдылары меңгертіледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - музейлік-көрме сервисі саласындағы болашақ мамандарда мұражайтанудың теориялық негіздері, музей және галерея ісі туралы түсінік қалыптастыру, сондай-ақ халыққа қызмет көрсету шеңберінде музей іс-шараларының әр түрлерін ұйымдастыру және өткізу бойынша біліктер мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:
Мемлекеттік билік органдарының, саяси және қоғамдық ұйымдардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қызметін талдау қабілетін қалыптастыру. Қазіргі қоғамдағы сыбайлас жемқорлық мәселелері туралы объективті білім беру. Жасанды интеллектінің (ЖИ) сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау, алдын алу және талдау үдерістеріндегі рөлін көрсету. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың негізгі ережелерін түсіндіру. Қазіргі заманғы цифрлық технологиялар мен ЖИ-дің талдамалық құралдарын ескере отырып, сыбайлас жемқорлықты еңсеру дағдыларын үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: инклюзивті білім беру негіздерінің ғылыми-теориялық білімдер жүйесін меңгеру, ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалармен өзара әрекеттесуді ұйымдастырудың құндылық бағдарларын қалыптастыру, инклюзивті ортада кәсіби қызмет саласындағы құзыреттерді меңгерту
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің экономикалық ойлауын қалыптастыруға және кәсіпкерлік құзыреттерін дамытуға бағытталған. Курстың аясында нарықтық экономиканың негізгі заңдылықтары мен кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың негіздері қарастырылады. Студенттер экономиканың жұмыс істеу механизмін, бизнестің әлеуметтік-экономикалық дамудағы рөлін, кәсіпкерлікті құру және жүргізу кезеңдерін зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Алғашқы мұражайлардың құрылу тарихы, протомұражай мәдениет формасының қалыптасу ерекшеліктерін ашу, жинау мақсаты, мұражайлық мекемесіне мұражайға дейінгі жинау жолы, жеке ірі жинауларды (коллекциялауды) қарастыратын боламыз. Коллекциялау тарихы мәдениет және мұражай ісі негізінде қарастырылады. Коллекциялық қызығушылықтың дамуы, коллекциялаудың мақсаты, сонымен қатар мәдениеттің дамуына байланысты құралдарды коллекциялайтындар тобының кенейуі мәселесі талданатын болады. XVIII-XXI ғ басындағы коллекциялардың маңызды тағдыры мен құрамы көрініс тапқан - жинақтаудың негізгі даму кезеңдерін білу;
- мұражай құралының негізгі құрылымын анықтап, оны талдай білу;
- коллекциялаудың негізгі бағыты мен белгілерін білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – туризм саласы дамыған елдердің озық тәжірибесін зерделеу және талдау мақсатында туризмді мемлекеттік-құқықтық реттеу нысандарын, туристік қызметтің заңнамалық және нормативтік-құқықтық негіздерін түсіну қабілетін қалыптастыру.
Зерттеу аспектілері: дүние жүзіндегі және Қазақстан Республикасындағы туризмді мемлекеттік реттеудің құрылымы мен құралдары; туризмді құқықтық реттеудің әлемдік тәжірибесі; Туризм саласындағы қазақстандық заңнама.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты магистранттарға мұражай коммуникациясының негізгі мәселелерімен таныстыру. Мұражай коммуникациясы мұражай заттары арқылы келушілермен байланыс жасау үдерісі. Бұл қарым-қатынас негізінде экспонат арқылы негізгі мәселенінің түсіндіру, келушілердің затты қабылдау түсінігін ашу.
Пәнді оқу нәтижесінде магистрант келесідей құзыреттілікті игереді:
• мұрайжағы коммуникативтік үдерістің негізгі әдістерін біледі;
• мұражайлық іс-шаралардың білім беру және тәрбие беру ісін жүргізе алады;
• мұражайтанудың негізгі мәселелерін шешу жолдарын біледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттердің өлкетану жұмыстарын өз бетінше орындау дағдыларын қалыптастыру. Келесі мәселелер қарастырылатын болады: өлкетану тарихы, өлкетану ғалымдарының өлкені археологиялық, этнографиялық, жаратылыстану тарихын зерттеуге, тарихи-мәдени мұраны сақтауға, алғашқы музей қорларын құруға қосқан үлесі. республика аумағы; ең көрнекті өлкетанушылардың тұлғалары мен қызметі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – туризмді дамыту үшін туристік өнімді қалыптастыруда туристік инфрақұрылымды, оның ішінде орналастыру орындарын, қоғамдық тамақтану орындарын, көлік кешенін ұйымдастыру қабілетін қалыптастыру. Оқытылатындар: туризм инфрақұрылымының даму тарихы, орналастыру орындарының, қоғамдық тамақтандыру және көлік объектілерінің жіктелуі, ұйымдастырылуы, қызмет көрсетуі, тіршілікті қамтамасыз ету, қонақ үйлердің, қоғамдық тамақтану орындарының қауіпсіздігі, автобус, теміржол, әуе көлігінің түрлері, инновациялар және қызмет көрсету ерекшеліктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерге туризмнің түрлерін, ерекшеліктерін, даму бағыттарын және әлемдік әрі отандық туристік нарықтағы негізгі үрдістерді таныстыру. Туризм саласындағы кәсіби қызметті ұйымдастыру мен талдау жасау қабілетін қалыптастыру. Туризм түрлерінің классификациясын; туристік нарықтың құрылымы мен жұмыс істеу принциптерін; туристік бағыттар мен маршруттарды; әлемдік және отандық туризмнің даму ерекшеліктерін зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерге заманауи цифрлық және инновациялық технологиялардың туризм саласындағы қолданысын, олардың туристік өнімді жобалауға, маркетинг жүргізуге, қызмет көрсетуді автоматтандыруға және клиентпен өзара әрекеттесуді жақсартуға тигізетін әсерін меңгерту. Сонымен қатар, пән барысында смарт-туризм, мобильді қосымшалар, Big Data, VR/AR технологиялар, жасанды интеллект, блокчейн және онлайн платформалар сияқты заманауи шешімдердің туризм индустриясында қолданылу ерекшеліктері қарастырылады. Студенттер туристік бизнесте инновацияны енгізу стратегияларын бағалауға үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс Қазақстан Республикасының Конституциясында, халықаралық шарттар мен келісімдерде мемлекет және халықаралық ұйымдар кепілдік берген адам құқықтары мен негізгі бостандықтарын заңнамалық қамтамасыз ету саласындағы білім алуға бағытталған; реттеуші көздер мен стандарттар негізінде туризм, саяхат, іссапарлардың қауіпсіздік шараларын жоспарлау, ұйымдастыру және қамтамасыз ету бойынша практикалық дағдыларды дамыту; туризм саласындағы халықаралық және отандық нормативтік тәжірибені талдау; туризмдегі дауларды шешудің талап қою тәртібінің әдіснамасы мен технологиясын меңгеру; туристік қызметтерді жосықсыз өндірушілерден тұтынушылардың құқықтарын қорғау саласында білім алу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: туристік қызметті ұйымдастыру кезінде болжаудың, бағалаудың, жоспарлаудың, тәуекелдерді басқарудың ғылыми-негізделген әдістерін қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Оқытылады: тәуекелдерді анықтаудың және бағалаудың теориялық негіздері, факторлар, негізгі ұғымдар, сыныптау тәсілдері, туризмдегі тәуекелдерді талдау, бағалау, болжау, басқару әдістері; туризмдегі тәуекелдерді азайту, сақтандыру әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курсты оқытудың басты мақсаты стандарттау мен сертификаттаудың нормативтік негіздерін және көрсетілетін қызметтердің қауіпсіздігі мен сапасын бағалау бойынша алған білімдерінің, туристік бизнесті қазіргі жағдайда табысты жүргізу үшін қажетті дағдылардың сәйкестігін растауды зерделеу болып табылады. Білім алушылар туризм және қонақ үй бизнесі ұйымдарының стандарттарын әзірлеуді және енгізуді және Қазақстан Республикасында туристік қызмет көрсететін кәсіпорындарда қызметтерді сертификаттау бойынша жұмыстарды жүргізу рәсімдерін жүзеге асыруды үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерге туроператорлық қызметтің теориялық негіздерін, турөнімді әзірлеу, қалыптастыру және жылжыту үдерістерін, сондай-ақ туристік нарықтағы туроператорлардың рөлін терең меңгерту. Сонымен қатар, студенттерді турпакеттерді жоспарлау, маршруттарды құрастыру, серіктестермен өзара іс-қимыл жасау және тұтынушыларға сапалы қызмет көрсету бойынша кәсіби дағдылармен қамтамасыз ету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – кәсіби қызметте географиялық (аймақтық және кеңістіктік) ерекшеліктерге негізделген халықаралық туризмді дамытудағы ғылыми идеяларды, заңдылықтарды, практикалық тәжірибені түсіну, талдау және қолдану қабілетін қалыптастыру.
Зерттелетін болады: ғылыми негіздер ұғымдар жүйесі, классификация, зерттеу әдістері ретінде қарастырылады; халықаралық туризм нарығының ерекшеліктері, сұраныс, ұсыныс, ағымдар мен өнімдер; даму факторлары/халықаралық туризм түрлері мен бағыттарының географиясы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерде экологиялық дүниетанымды қалыптастыруға, табиғат пен қоғам арасындағы өзара байланысты ғылыми тұрғыда түсіндіруге және тұрақты дамудың мақсаттары мен принциптері жөнінде кешенді білім беруге бағытталған.
Пән аясында жаһандық және өңірлік экологиялық мәселелер, қоршаған ортаны қорғау, табиғи ресурстарды тиімді пайдалану жолдары қарастырылады. Студенттер тұрақты даму саласында ғылыми негізделген, жауапты шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты- студенттерді музей-педагогикалық процесс заңдылығымен, экскурсиялық істе жаңа технологияны қолданумен, келушілермен қазіргі коммуникацияның жаңа қырымен жұмыс жасауды таныстыру. Шолу және тақырыптық экскурсияларды құрау тәсілін білу, музей құндылықтарына және тарихи-мәдени ескерткіштеріне қатысты мәселелерге өз ойын білдіруге үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - ЮНЕСКО-ның (Дүниежүзілік мұралар тізімі) қарамағында тұрған ең маңызды, көрнекті Дүниежүзілік мұраларды әлемдік мәдениеттегі маңызы тұрғысынан түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Келесі мәселелер қарастырылады: БҰҰ-ның білім, ғылым және мәдениет жөніндегі ұйымының (ЮНЕСКО) қызметі мен мақсаты, Дүниежүзілік мұралар тізімін жасау тарихы мен әдістемесі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: практиканы өткен ұйымның, мекеменің жұмысын зерттеу негізінде теориялық білімдерін бекіту, талдау және басқару жұмысының дағдыларын иелену. Дипломдық жұмыс үшін материал жинау.
Бекітілетін дағдылар: кәсіпорын қызметінің тиімділігін талдау, кәсіпорындардың кемшіліктері мен артықшылықтары, серіктестер картотекасын, келісімдерді, контрактарды құрастыру; мәжілістерді, кездесулерді, келісімдерді өткізу, қызметкерлерді іріктеу, командада жұмыс істеу.
Защита практики
Мақсаты - практикада «Геодезия» пәнін меңгеру барысында қалыптасқан білімдерін және дағдыларын жерге орналастыру жұмыстарын жүргізу өндірістік жағдайларына барынша жақындату арқылы қолданып, сол жұмыстарды далалық жағдайда орындау арқылы тәжірибе алу мүмкіндігін қалыптастыру. Тәжірибе нәтижесінде студент орындай алады:
1. геодезиялық құралдарды қолдануды;
2. теодолиттерді, нивелирлерді, тахеометрлерді тексеру және оларды жұмыс орнында орнатуды;
3) жер пайдалану шекарасы бойымен теодолиттік жүріс салу және өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
4. өлшеу қателіктерінің өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
5. тахеометрикалық түсіру жүргізуге;
6. далалық өлшеуді камералық өңдеуге;
7. Жер пайдаланудың жоспарын жасауды, бойлық және көлденең профильдерді және басқа қажетті сызбаларды жасауға.
Геодезия пәні бойынша тәжірибе білім беру процессының оқу практикасы циклына жатады. Оқу тәжірибесі барысында геодезиялық жұмыстардың мынадай түрлері орындалады: геодезиялық аспаптарды тексеру және жұмыс орнында орнату: центрлеу, горизонтальдау; теодолиттік жүріс жүргізу, нивелирлеу, тахеометрлік түсіріс жасау; жер пайдалану бойынша өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтау; рұқсат етілген мәндерден өлшеу қателіктерін асып кеткен жағдайда қайта өлшеу жүргізіледі; нивелирлеу бойынша өлшеу қателіктерін тексеру; жергілікті жерде түсіру жұмысын жасау және сол жердің жоспарын жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Практиканың мақсаты таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, Бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру болып табылады. Өндірістік практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған.
Защита практики
Практиканың мақсаты таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, Бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру болып табылады. Өндірістік практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған.