Қолданбалы биофизика
6B05088(3)
Биология және биотехнология
0 (Каз.) 0 (Орыс.)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-организмнің физиологиялық функцияларын реттеу механизмдерін және олардың бейімделу қабілеттерін зерттеу. Күтілетін нәтижелер: нейроэндокриндік реттеу принциптерін меңгеру, гомеостаздың биохимиялық және физиологиялық аспектілерін талдау, дене жүйелерінің өзара әрекеттесуін сыни бағалау. Курс жүйке және гормоналды реттеуді, өзін-өзі реттеу механизмдерін және сыртқы жағдайларға бейімделуді қамтиды.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: адам мен жануарлардың анатомиясы мен физиологиясының негізгі ұғымдарын сипаттау және мүшелердің құрылысы мен қызметі арасындағы байланысты, организмнің гомеостазын сақтау механизмдерін түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: адам ағзасының және жануарлардың өмірлік белсенділігінің физиологиялық механизмдері; организмнің ішкі ортасының тұрақтылығын сақтаудың механизмдері, механизмдері; адамның және жануарлардың дене құрылымының жалпы биологиялық үлгілері; антропогенез.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты - студенттердің зат құрылысы туралы заманауи мәліметтерді пайдалана отырып, химиялық қосылыстардың құрамы, құрылысы және қасиеттері арасындағы бір бірімен байланысты сыни тұрғыдан бағалау мүмкіндігін қалыптастыру,бейорганикалық және органикалық қосылыстардың физика-химиялық қасиеттерін анықтаудың тәжірибелік әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыру.Пәнді оқытуда атом құрылысы,химиялық байланыс табиғаты,ерітінділер теориясы,химиялық реакциялар түрлері қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: биологиялық зерттеулерде статистикалық әдістерді қолдану қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: негізгі статистикалық әдістер мен ұғымдар; кездейсоқ өзгергіштіктің заңдылықтары; вариациялық қатарды графиктік түрде бейнелеу; сипаттамалық статистиканың көрсеткіштері (орташа мәндер, дисперсия, стандартты ауытқу және т.б.); параметрлік және параметрлік емес критерийлер (Стьюденттің t-тесті, хи-квадрат критерийі, корреляциялық талдау, дисперсиялық талдау (ANOVA), Манн–Уитнидің U-тесті және т.б.).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тірі организмдердің биохимиялық процестерінің құрамы, қасиеттері, құрылысы және қызметі, биополимерлердің биологиялық әсерінің ерекшеліктері, белоктардың, нуклеин қышқылдарының, көмірсулардың функционалдық топтары, липидтер, ферменттер, гормондар, витаминдер, аминқышқылдары, зат алмасудың реттелуі, зат алмасу және зертханалық жағдайда биохимиялық талдау әдістері туралы жүйеленген білімді қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Өсімдік организмінің құрылыс ерекшеліктері және оның көбеюі; биосфераның тұрақтылығы үшін фитоәртүрліліктің маңызы, бақылау әдістері, сипаттау, анықтау, жіктеу. Өсімдіктердің әртүрлі жүйелі топтарындағы айырмашылықтар. Далалық және зертханалық жағдайларда биологиялық ақпаратты жинаудың негізгі әдістері, биологиялық объектілерді зерттеуде қолданылатын қарапайым жабдықтар мен материалдар. Биологиялық объектілер мен жүйелерді зерттеу әдістері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тірі организмдердің тұқымқуалаушылық және өзгергіштік заңдары туралы тұтас жүйелік түсінікті және осы білімдерді тәжірибеде қолдану қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: классикалық генетиканың негізгі заңдылықтары, тұқым қуалау механизмдері; аллельдік және алельдік емес гендердің өзара әрекеттесуі; жыныс генетикасы, жыныспен тіркескен тұқым қуалау; кроссинговер; өзгергіштіктің түрлері; популяциядағы генетикалық процестері; адам генетикасының негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-биомедициналық және биотехнологиялық зерттеулердің этикалық аспектілерін зерттеу. Күтілетін нәтижелер: моральдық және құқықтық нормаларды талдау, этикалық стандарттарды сақтау принциптерін түсіну, қауіпсіздік пен адамгершілік тұрғысынан биотехнологияларды сыни бағалау. Курс тірі организмдердегі эксперименттер, гендік инженерия, клиникалық зерттеулер және халықаралық биоэтикалық нормалар мәселелерін қамтиды.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс жануарлар әлемінің алуантүрлілік жүйесін, олардың бір – бірімен және сыртқы әлеммен өзара байланысын қарастырады, омыртқасыздар мен омыртқалылардың экологиялық ерекшеліктері мен морфо-анатомиялық құрылымын зерттейді. Курсты зерделеу нәтижесінде студент омыртқасыздар мен омыртқалы жануарлардың құрылымдық ерекшеліктерін сипаттай алады, жануарлар әлемінің негізгі таксондарының құрылымының салыстырмалы морфологиясын талдай алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – қан айналымы жүйесінің биофизикалық процестерін және физиологиясын зерттеу. Күтілетін оқу нәтижелері: гемодинамика, газ алмасу және коагуляция механизмдерін меңгеру; физикалық факторлардың қанға әсерін талдау; бұзылуларды диагностикалау және түзету әдістерін қолдану. Курс эритроциттердің қасиеттерін, плазмалық жүйелерді, микроциркуляцияны және заманауи биомедициналық технологияларды қарастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-биологиялық жүйелер қозғалысының физикалық принциптерін және организмдегі дыбыстық өзара әрекеттесуді зерттеу. Күтілетін нәтижелер: биологиядағы механика заңдарын игеру, тіндер мен мүшелердің биофизикалық қасиеттерін талдау, диагностиканың биоакустикалық әдістерін қолдану, дыбыстық сигналдарды өңдеу технологияларын сыни бағалау. Курс тірек-қимыл жүйесінің биомеханикасын, тіндердің акустикалық қасиеттерін және медициналық ультрадыбыстық әдістерді қамтиды.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің тұқымқуалаушылықтың молекулалық тасымалдаушылары, белоктардың, нуклеин қышқылдарының құрылымы мен қызметі туралы білімдерін қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: тірі организмдегі органикалық қосылыстардың негізгі кластарының құрылымы мен функциясы туралы білімді көрсету; про- және эукариоттар гендерінің геномын ұйымдастыру қағидаттарын негіздеу; ДНҚ, РНҚ және белоктардың физико-химиялық қасиеттерін талдау; нуклеин қышқылдарын талдаудың негізгі тәсілдерін қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты магнитті-резонансты бейнелеу (МРТ), компьютерлік томография (КТ) және позитронды-эмиссиялық томография (ПЭТ) әдістерінің негізінде жатқан физикалық принциптерді, сондай-ақ оларды медициналық бейнелеуде қолдануды зерттеу болып табылады. Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1. МРТ, КТ және ПЭТ физикалық негіздерін түсіну;<br/> 2. Білімді диагностикада және ғылыми зерттеулерде қолдану.<br/> Студенттер ядролық магниттік-резонанстық, Рентгендік бейнелеу және позитрондық эмиссия принциптерін зерттейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-жүйке жүйесінің жұмыс істеу принциптерін және жасанды интеллектті нейроғылымдарда қолдану. Күтілетін нәтижелер: нейропластикалық механизмдер мен когнитивті процестерді игеру, ми жұмысын модельдеу үшін AI алгоритмдерін талдау, нейротехнологияларды сыни бағалау. Курс нейрондық желі үлгілерін, биоинформатиканы және миды зерттеуге AI интеграциясының перспективаларын қамтиды.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-сәулеленудің биологиялық жүйелерге және қорғаныс әдістеріне әсерін зерттеу. Күтілетін нәтижелер: сәулеленудің физикалық негіздерін түсіну, жасушалық және молекулалық деңгейдегі әсерлерді талдау, сәулелік диагностика мен терапия технологияларын дамыту, биофизикалық зерттеулерді сыни бағалау. Курс радиобиология, дозиметрия және радиациялық қауіпсіздіктің заманауи тәсілдерін қамтиды.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – тірі организмдерде болатын ең маңызды физикалық процестер, биофизиканың негізгі принциптері мен теориялық ережелері туралы тұтас жүйелі түсінік қалыптастыру. Курс тіршіліктің физикалық негіздерін, оның ішінде табиғи қосылыстар мен олардың кешендерінің химиялық құрылымы мен қасиеттерін, термодинамика тұрғысынан биологиялық процестердің заңдылықтарының ерекшеліктерін және биофизиканың маңыздылығын зерттейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында: Механика. Кинематика. Материалдың және қатты заттың динамикасы. Қорғау туралы заңдар. Арнайы салыстырмалық теориясының элементтері. Үздіксіз медиа механикасы элементтері. Флуктуация және толқындар. Молекулярлық физика және термодинамика. Статистикалық физика және термодинамика. Статистикалық бөлу. Термодинамиканың негіздері. Феномендерді беру. Нағыз газдар.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттерді әлемнің қазіргі физикалық бейнесімен және электромагнетизм теориясының, кванттық және ядролық физиканың даму тенденцияларымен таныстыру. Пән физика 1 пәнінің жалғасы болып табылады<br/> Пәнді оқу нәтижесінде студент:<br/> - Электр және магнетизмнің негізгі заңдары мен концепцияларын түсіндіру;<br/> - Электр және магнетизмнің негізгі заңдарын қолданып, құбылыстарды математикалық моделдеу және есеп шығару;<br/> - Қажетті дәлдіктегі аналогты және сандық өлшеу құралын қолданып, электрлік және магниттік шамаларды өлшеу және қажетті әдістер арқылы өлшеу нәтижелерін өңдеу;<br/> - Электр және магнетизм заңдарын қолданып күнделікті өмірдегі және техникадағы қатысты мәселелерді шешу.<br/> Оқытылады: Электр және магнит статикасы, зарядталған бөлшектердің электромагниттік өрістегі қозғалысы, Электромагниттік өрістің заттармен әсерлесуі, электромагниттік индукция, әр түрлі орталардағы электр тогы, тұрақты және айнымалы ток тізбектері
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-фотопроцестердің биофизикалық механизмдерін, олардың Биологиялық жүйелердегі рөлін және биомедицинада мүмкін болатын қосымшаларды зерттеу. Күтілетін нәтижелер: фотобиология принциптерін түсіну, жарыққа тәуелді реакцияларды талдау технологияларын игеру, тірі организмдердегі фотохимиялық процестерді сыни бағалау. Курс фотосинтезді, көру биофизикасын, лазерлік терапия әдістерін және фотобиологиялық зерттеулерді қамтиды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-тірі жасуша туралы оның биофизикалық және биохимиялық процестерді құрылымдық ұйымдастыруы, өмірлік циклі, тіндердің дамуы, шығу тегі және дифференциациясы, олардың жіктелуі, жануарлардың эмбриональды даму кезеңдерін, гаметогенез кезеңдерін зерттеу; ұрықтандыру; ұсақтаудың негізгі түрлері, х жануарлардағы гаструляция, нейруляция және органонез әдістері туралы білім қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
The purpose of the discipline is to study the mechanisms of immune defense, physiological barriers and adaptive reactions of the body. Expected results: mastering the principles of functioning of the immune system, analysis of factors of resistance to infections, application of methods for diagnosing immune disorders, critical assessment of Defense adaptation processes. The course includes the regulation of Innate and acquired immunity, stress response and homeostasis.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән адамның өмір сүру ортасында туындайтын қауіпті және зиянды факторлардан қауіпсіздікті қамтамасыз етудің теориялық және практикалық негіздерін, төтенше жағдайларда төнетін қауіп-қатерлерден қорғану ережелерін білуге студенттерді даярлау, зардап шеккендерге алғашқы көмек көрсету бойынша практикалық дағдыларды меңгеруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-жасушалық, ағзалық және жүйелік деңгейлердегі биологиялық процестерді гормоналды бақылау механизмдерін зерттеу. Күтілетін нәтижелер: эндокриндік реттеу принциптерін түсіну, гормондар мен рецепторлардың өзара әрекеттесуін талдау, гормоналды фонды зерттеу әдістерін меңгеру, физиологиялық жағдайларды түзету үшін биотехнологияларды сыни бағалау. Курс нейроэндокриндік механизмдерді, гормондық биохимияны және олардың ағзаның бейімделуіне әсерін қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – биологиялық жүйелердің мерзімді өзгерістерін және олардың физиологиялық процестерге әсерін зерттеу. Күтілетін нәтижелер: биологиялық ырғақтар механизмдерін түсіну, организмнің бейімделу реакцияларын талдау, тербелмелі процестерді мониторингтеу әдістерін меңгеру, биоырғақтардың денсаулыққа әсерін сыни бағалау. Курс нейродинамиканы, жасушалық жүйелердегі осцилляцияларды және хронобиологияны қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-биомедициналық құрылғылардың жұмыс істеу, жобалау және техникалық қызмет көрсету принциптерін зерттеу. Күтілетін нәтижелер: диагностика және бақылау әдістерін меңгеру, медициналық техниканы жақсарту үшін инженерлік шешімдерді қолдану, биомедициналық жабдық саласындағы инновацияларды сыни талдау. Курс қауіпсіздік, реттеуші нормалар және саланы дамыту перспективалары мәселелерін қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-өсімдіктердің физиологиялық процестерін және олардың биотехнологияда қолданылуын зерттеу. Күтілетін нәтижелер: өсімдіктердің өсу, даму, бейімделу механизмдерін игеру, өнімділік пен тұрақтылықты жақсарту үшін биотехнологиялық әдістерді қолдану, генетикалық модификацияларды талдау. Курс фотосинтезді, су балансын, гормоналды реттеуді және өсірудің заманауи технологияларын қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты биотехнологияның іргелі принциптерін және олардың әртүрлі салаларда қолданылуын зерттеу болып табылады. Күтілетін нәтижелер: гендік инженерия, биофармацевтика және биоинформатика әдістерін меңгеру, биологиялық жүйелерді талдау, биотехнологияның этикалық және құқықтық аспектілерін сыни бағалау. Курс биосинтезді, жасушалық технологияларды және инновациялық әзірлемелердің перспективаларын қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-биофизикалық процестерді талдау мен модельдеуде жасанды интеллекттің мүмкіндіктерін зерттеу. Күтілетін нәтижелер: биологиялық деректерді өңдеудің машиналық оқыту әдістерін меңгеру, биомедициналық зерттеулерде АИ қолдану және тірі жүйелерді талдау алгоритмдерін сыни бағалау. Курстың тақырыптары эксперименттерді автоматтандыруды, нейрондық желі модельдерін, биофизикалық құбылыстарды болжауды қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-гормондардың функцияларын және олардың физиологиялық процестерге әсерін зерттеу. Күтілетін нәтижелер: гормоналды реттеу механизмдерін түсіну, эндокриндік өзара әрекеттесуді талдау, гормоналды теңгерімсіздіктерді диагностикалау әдістерін меңгеру, гормондық терапияның заманауи тәсілдерін сыни бағалау. Курс метаболизмді, стресс реакцияларын, нейроэндокриндік байланыстарды және дененің бейімделу механизмдерін қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:
Мемлекеттік билік органдарының, саяси және қоғамдық ұйымдардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қызметін талдау қабілетін қалыптастыру. Қазіргі қоғамдағы сыбайлас жемқорлық мәселелері туралы объективті білім беру. Жасанды интеллектінің (ЖИ) сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау, алдын алу және талдау үдерістеріндегі рөлін көрсету. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың негізгі ережелерін түсіндіру. Қазіргі заманғы цифрлық технологиялар мен ЖИ-дің талдамалық құралдарын ескере отырып, сыбайлас жемқорлықты еңсеру дағдыларын үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-биомедициналық инженерияда озық технологиялардың жұмыс істеу, жобалау және қолдану принциптерін зерттеу. Күтілетін нәтижелер: диагностиканың, мониторингтің және терапияның заманауи әдістерін игеру, медициналық жабдықтардағы инновацияларды сыни бағалау, қауіпсіздік пен сапа стандарттарын талдау. Курс роботтандырылған жүйелерді, АИ-алгоритмдерді және медициналық техниканың даму перспективаларын қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Организмнің иммундық жүйесінің қоршаған орта факторларына жауап беруіндегі негізгі сәттерді сипаттау және түсіндіру қабілеттерін қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: иммундық жүйенің туа пайда болған ерекшелік емес және жүре пайда болған ерекшелік иммунитеттердің механизмдерін білу; иммундық компетентті клеткалардың функционалдық жүктемесін түсіндіру; организмді генетикалық бөтен заттар мен организмдердің әсерінен қорғауды қамтамасыз етудегі иммундық жүйенің биологиялық рөлін түсіндіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: инклюзивті білім беру негіздерінің ғылыми-теориялық білімдер жүйесін меңгеру, ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалармен өзара әрекеттесуді ұйымдастырудың құндылық бағдарларын қалыптастыру, инклюзивті ортада кәсіби қызмет саласындағы құзыреттерді меңгерту
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің экономикалық ойлауын қалыптастыруға және кәсіпкерлік құзыреттерін дамытуға бағытталған. Курстың аясында нарықтық экономиканың негізгі заңдылықтары мен кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың негіздері қарастырылады. Студенттер экономиканың жұмыс істеу механизмін, бизнестің әлеуметтік-экономикалық дамудағы рөлін, кәсіпкерлікті құру және жүргізу кезеңдерін зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-ауруларды диагностикалау және зерттеу үшін медициналық кескіндерді өңдеу және талдау әдістерін зерттеу. Күтілетін нәтижелер: бейнелеу технологияларын меңгеру, МРТ және КТ деректерін интерпретациялау, кескінді талдау үшін AI алгоритмдерін қолдану, медициналық деректерді өңдеу әдістерін сыни бағалау. Курс сандық кескінді өңдеуді, нейрондық желі тәсілдерін және радиологиялық талдау принциптерін қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-Медициналық және биологиялық жабдықтарды пайдалану, диагностикалау және техникалық қызмет көрсету принциптерін зерттеу. Күтілетін нәтижелер: аспаптардың алдын алу және жөндеу әдістерін игеру, сенімділік стандарттарын талдау, сервистік қызмет көрсетудің заманауи технологияларын бағалау. Курс регламенттік рәсімдерді, калибрлеу принциптерін және биомедициналық жүйелерді пайдалану қауіпсіздігін қамтамасыз етуді қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-биомедицина мен ғылыми зерттеулердегі оптикалық және спектрлік талдау әдістерінің физикалық принциптерін зерттеу. Күтілетін нәтижелер: спектроскопия технологияларын меңгеру, спектрлік деректерді интерпретациялау, диагностика үшін оптикалық әдістерді қолдану, дәлдік пен талдау мүмкіндіктерін сыни бағалау. Курс лазерлік спектроскопияны, флуоресцентті және инфрақызыл әдістерді, сондай-ақ заманауи оптикалық сенсорларды қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-биомедицина мен ғылыми зерттеулердегі оптикалық және спектрлік талдау әдістерінің физикалық принциптерін зерттеу. Күтілетін нәтижелер: спектроскопия технологияларын меңгеру, спектрлік деректерді интерпретациялау, диагностика үшін оптикалық әдістерді қолдану, дәлдік пен талдау мүмкіндіктерін сыни бағалау. Курс лазерлік спектроскопияны, флуоресцентті және инфрақызыл әдістерді, сондай-ақ заманауи оптикалық сенсорларды қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-биологиялық ырғақтардың механизмдерін және олардың организмдердің қызметіне әсерін зерттеу. Күтілетін нәтижелер: циркадиялық, маусымдық және ультрадиандық ырғақтарды меңгеру, биологиялық процестердің реттелуін талдау, биоритмді бақылау әдістерін қолдану, ритмологияның денсаулыққа әсерін сыни бағалау. Курс нейроэндокриндік механизмдерді, хронофармакологияны, сыртқы факторларға бейімделуді қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-Биологиялық жүйелердегі энергияны түрлендіру механизмдерін және олардың ағзаның өміріндегі рөлін зерттеу. Күтілетін нәтижелер: жасушалық метаболизм принциптерін игеру, энергия алмасудың биохимиялық және физика-химиялық аспектілерін талдау, биоэнергетикалық процестерді сыни бағалау. Курс фотосинтезді, тыныс алу жолдарын, термодинамиканы және тірі организмдердің бейімделу механизмдерін қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-медициналық зерттеулерде қолданылатын биомедициналық жабдықтар мен технологиялар жұмысының физикалық негіздерін зерттеу. Күтілетін нәтижелер: бейнелеу, диагностика және терапевтік әсер ету әдістерін игеру, физикалық сенсорлардың жұмыс принциптерін талдау, инновациялық әзірлемелерді сыни бағалау. Курс лазерлік және ультрадыбыстық технологияларды, оптикалық жүйелерді және компьютерлік деректерді өңдеуді қамтиды
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерде экологиялық дүниетанымды қалыптастыруға, табиғат пен қоғам арасындағы өзара байланысты ғылыми тұрғыда түсіндіруге және тұрақты дамудың мақсаттары мен принциптері жөнінде кешенді білім беруге бағытталған.
Пән аясында жаһандық және өңірлік экологиялық мәселелер, қоршаған ортаны қорғау, табиғи ресурстарды тиімді пайдалану жолдары қарастырылады. Студенттер тұрақты даму саласында ғылыми негізделген, жауапты шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тірі жүйелердегі энергия трансформациясының негізгі заңдылықтары, тірі жүйелердегі энергия түрлендірудің молекулалық негіздері, трансмембраналық электрлік потенциалдарды қалыптастыру механизмдері, биологиялық табиғат объектілерінің әртүрлі табиғаттың сыртқы өрістерімен өзара әрекеттесу принциптері, энергия алмасуды реттеу механизмдері туралы білімдерді және биоэнергетика мәселелерін шешу дағдыларын қалыптастыру.
Защита практики
Практиканың мақсаты – оқу процесі барысында алынған теориялық білімді тереңдету және бекіту, іріктеу және жүйелеу материал үшін дипломдық жұмысты орындау; дипломдық жұмысты жазу; дипломдық жұмысты алдын ала қорғау
Защита практики
Практика барысында студенттер су деңгейін, су өтімдерін, тереңдіктерді, ағыс жылдамдықтарын анықтау әдістерін және гидрометриялық жабдықтармен жұмыс істеуді игереді. Практика өзендер мен су қоймаларында өткізіледі, онда студенттер далалық бақылауларды ұйымдастыруды және жүргізуді, алынған деректерді өңдеуді және гидрологиялық есептерді жасауды үйренеді.
Защита практики
Практиканың мақсаты – таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру. Өндірістік практика практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған