Шетел филологиясы: француз тілі
6B02315
Филология
0 (Каз.) 0 (Орыс.)
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттердің француз тіліндегі академиялық жазу дағдыларын қалыптастыру, ойды нақты, логикалық және стилистикалық жағынан дұрыс жеткізе білуге үйрету, сондай-ақ білім беру мен ғылыми ортада қолданылатын мәтіндердің әртүрлі жанрларын жазуға дайындау. <br/> Оқыту барысында қарастырылады: академиялық мәтіннің құрылымы (кіріспе, негізгі бөлім, қорытынды); академиялық жанр түрлері: эссе, рецензия, аннотация, түйіндеме, дәлелді мақала, ғылыми жұмыс; мәтіннің байланыстылығы, кіріспе сөздер мен академиялық тіркестерді қолдану; дәйексөз келтіру, сілтеме жасау және ақпарат көздерін дұрыс пайдалану; француз тіліндегі академиялық стильге тән грамматика, стиль және сөздік қор; мәтінді редакциялау және өзіндік бағалау дағдылары.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттердің кәсіби, әлеуметтік және академиялық салаларда қарым-қатынас жасау үшін ауызша және жазбаша сөйлеуді қолдану қабілетін қалыптастыру, тілдік, танымдық және мәдениетаралық құзыреттерді кеңейту құралы ретінде пайдалану, сондай-ақ академиялық және жалпы ресми стильдердің ерекшеліктерін, олардың синтаксистік және лексикалық қызметтерін анықтау және туындайтын мәселелерді бағалау дағдыларын дамыту. Оқыту барысында академиялық мәтіндердің стильдік ерекшеліктері қарастырылады, сондай-ақ академиялық тілдің дамуындағы мәселелер мен үрдістер зерттеледі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шетел тілін мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қолдану қабілетін қалыптастыру, арнайы терминологияны ауызша және жазбаша сөйлеуде қолдануға қажетті коммуникативтік және кәсіби құзыреттілікті дамыту. Оқыту барысында оқу бағдарламасына сәйкес лексикалық бірліктер меңгеріліп, әртүрлі кәсіби тақырыптарда хабарламалар, баяндамалар, презентациялар мен шолулар дайындау және ұсыну дағдылары үйретіледі.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Батыс Еуропаның ең ірі жазушылары мен ақындарының әлемдік мәдениетке елеулі үлес қосқан маңызды тарихи-әдеби процестері мен шығармашылығы туралы студенттердің білімін қалыптастыру <br/> Пәнді оқу барысында қарастырылады: ежелгі, ағылшын Ренессанс, Батыс Еуропа Орта ғасырлары және әртүрлі ғасырлардағы әдебиеттер
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерде А1 базалық деңгейінің әлеуметтік-жеткілікті мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру, мұнда бұл құзыреттілік шет тілінде мәдениетаралық деңгейде қарым-қатынас жасау қабілеті мен дайындығы ретінде беріледі.<br/> Пәнді оқу барысында қарастырылады: базалық деңгейдегі ауызша және жазбаша қарым-қатынас үшін қажетті фонетика, грамматика және лексикамен жұмыс істеу әдістері
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерде А2 бастауыш деңгейінің жеткілікті әлеуметтік-мәдениетаралық коммуникативті құзыреттілігін қалыптастыру, мұнда бұл құзыреттілік мәдениетаралық деңгейде шет тілінде қарым-қатынас жасау қабілеті мен дайындығы ретінде беріледі.<br/> Пәнді оқу барысында қарастырылады: бастауыш деңгейде шет тілінде ойды дұрыс білдіруге мүмкіндік беретін тілдік формалар мен сөйлеу үлгілері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: Лингвистикадағы негізгі салалар мен мәселелер туралы білімді, заманауи тіл білімінде қолданылатын негізгі ұғымдарды және әртүрлі лингвистикалық пәндерді зерттеуге қажетті білімді көрсету қабілетін қалыптастыру. <br/> Пәнді оқу барысында қарастырылады: Тіл тіл білімінің пәні ретінде, лингвистикалық белгі ұғымы, басқа белгілер қатарындағы тілдік белгілер, қатынас мәселесі: тіл мен сөйлеу, тіл мен ойлау, тілдердің шығу тегі
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерде француз тіліндегі мәтіндерді корпустар арқылы лексикалық, грамматикалық және синтаксистік ерекшеліктерін зерттеу дағдыларын қалыптастыру. Оқу барысында деректерді өңдеу құралдарын меңгеру, сөздер мен құрылымдардың жиілігін талдау, сондай-ақ нәтижелерді оқытуды, аударма мен лексикографиялық зерттеулерді жетілдіру үшін қолдану қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тілдің лексикалық-семантикалық жүйесін және оның мәнерлі, коммуникативтік және прагматикалық функцияларын жүзеге асырудағы рөлін көрсету және шет тілін түсіну және сөйлеу, оның диалектикалық әртүрлілігі, әдеби процестің үлгілерін түсіндіру қабілетін қалыптастыру.<br/> Пәнді оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады: тілдің функционалды және стилистикалық саралауы, талдау, сөздік құрылым және сөз қалыптастыру модельдері, лексикалық бірліктерді іріктеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерде француз тіл білімінде дамыған негізгі лингвистикалық теориялар мен мектептер туралы білім қалыптастыру. Курс лингвистиканың даму тарихын, негізгі кезеңдер мен бағыттарды, танымал ғалымдар мен олардың тіл білімінің дамуына қосқан үлестерін, сондай-ақ лингвистикалық концепциялардың эволюциясын қамтиды.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттердің шетел тілін (француз тілін) меңгерудің негізгі заманауи теориялары мен модельдері туралы түсінігін қалыптастыру және осы теорияларды лингвистикалық, педагогикалық әрі мәдениетаралық контексттерде сыни талдау, салыстыру және қолдану дағдыларын дамыту.<br/> Оқыту барысында қарастырылады: тіл меңгерудің негізгі парадигмалары: бихевиоризм, нативизм, когнитивизм, конструктивизм, социомәдени көзқарас және т.б.; бірінші және екінші тілді меңгеру модельдері, соның ішінде тіларалық ықпал, «сыни кезең» гипотезасы, интерференция; интертіл теориясы, Крашеннің «монитор» моделі, процестілік теория, тіл меңгерудің динамикалық жүйелік тәсілі және басқа да модельдер; француз тілін екінші/шетел тілі ретінде меңгерудің психолингвистикалық және нейролингвистикалық аспектілері; аталған теориялық модельдерді француз тілін шетел тілі ретінде оқыту практикасына қолдану
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерде француз цивилизациясының дамуына әсер еткен негізгі оқиғалар, құбылыстар және процестер туралы, сондай-ақ Францияның мәдени, тарихи және әлеуметтік ерекшеліктері туралы білім қалыптастыру. Курс француз мәдениетінің, тарихының, философиясының, өнерінің және әлеуметтік құрылымдарының негіздерін қамтиды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Француз тіліне арналған халықаралық стандарттар мен сертификаттарға сәйкес емтихандарға дайындық технологияларын меңгеру дағдыларын қалыптастыру, халықаралық тестілердің құрылымы, мақсаттары мен талаптарын түсіну үшін. Зерттеледі: тілдік білімдерді, дағдыларды және қабілеттерді халықаралық тілдік құзыреттілік деңгейлеріне сәйкес жетілдіру және жетілдіру әдістері, сондай-ақ DELF-DALF халықаралық емтихандарына дайындықтың қазіргі заманғы технологиялары.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттердің күнделікті қарым-қатынас, оқу және еңбек қызметі, сондай-ақ әлеуметтік-мәдени ортада өз коммуникативтік мақсаттарын жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру; монологиялық сөйлеу, сипаттау және баяндау арқылы, сондай-ақ сөйлеуді түсіну және мәтінді тыңдау дағдылары арқылы оларды тәжірибеде қолдануға үйрету. Оқыту барысында ойды дұрыс жеткізуге көмектесетін тілдік құрылымдар мен сөйлеу үлгілері, сондай-ақ шет тілін жалғастырып оқыту деңгейіне сәйкес лексика мен грамматикалық құрылымдар меңгеріледі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің қарым-қатынастың әлеуметтік-тұрмыстық, оқу-еңбек, әлеуметтік-мәдени салаларында монологтық сөйлеу, сипаттау және баяндау, сөйлеуді түсіну, мәтінді тыңдау арқылы тәжірибеде қолдану үшін коммуникативтік ниеттерін жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. <br/> Пәнді оқу барысында қарастырылады: ойды дұрыс білдіруге мүмкіндік беретін тілдік формалар мен сөйлеу үлгілерін; шет тілінің үздіксіз деңгейінің лексикасы мен грамматикасы
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттердің француз тілінде A2 деңгейінде (CEFR шкаласы бойынша) қарапайым деңгейдегі ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастыру, күнделікті жағдайларда тілді түсіну және қолдану қабілеттерін дамыту, негізгі грамматикалық және лексикалық құрылымдарды бекіту. <br/> Оқыту барысында қарастырылады: осы шақ, өткен шақ және келер шақты күнделікті қарым-қатынаста қолдану; отбасы, оқу, бос уақыт, сауда, саяхат тақырыптарына байланысты негізгі сөздік қор; қарапайым диалогтар, сипаттамалар және шағын әңгімелер құрастыру; қысқа түпнұсқа мәтіндерді (хабарландырулар, хаттар, нұсқаулықтар) оқу және түсіну; A2 деңгейіндегі дұрыс айтылым мен интонация ережелері; күнделікті сөйлесуге арналған тұрақты тіркестер мен тілдік үлгілер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттердің француз тіліндегі грамматикалық құрылымдарды дұрыс қолдану бойынша практикалық дағдыларын қалыптастыру, Оқытылады: негізгі грамматикалық категориялар, сөйлем құрау ережелері, шақтардың сәйкестігі, сөйлеу және жазба тілінде сөз таптарын қолданудың ерекшеліктері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттердің француз тіліндегі коммуникативтік құзыреттіліктерін (CEFR шкаласы бойынша A1-C1 деңгейлерінде ) қалыптастыру және мәдениетаралық қарым-қатынас дағдыларын дамыту.Оқыту барысында қарастырылады:грамматикалық құрылымдар мен базалық/кеңейтілген лексика,тыңдау,оқу,жазу және сөйлеу дағдылары,дұрыс айтылым мен орфоэпия элементтері,франкофондықелдердегі қарым-қатынас мәдениетінің ерекшеліктері
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән адамның өмір сүру ортасында туындайтын қауіпті және зиянды факторлардан қауіпсіздікті қамтамасыз етудің теориялық және практикалық негіздерін, төтенше жағдайларда төнетін қауіп-қатерлерден қорғану ережелерін білуге студенттерді даярлау, зардап шеккендерге алғашқы көмек көрсету бойынша практикалық дағдыларды меңгеруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Газеттерден, журналдардан және кітаптардан алынған ғылыми және ғылыми-көпшілік мәтіндерді оқу және түсіну дағдыларын қалыптастыру, олардың негізгі идеясын бөліп көрсету, маңызды ақпаратты табу және логикалық қорытынды жасай білу. Осы мақсатта ғылыми жұмыстың негізгі принциптері, негізгі әдебиеттердің басты идеялары, әртүрлі көзқарастардың ұқсас тұстары, бастапқы дереккөздерден алынған маңызды мәліметтер және академиялық оқылым дағдыларын тиімді қолдану стратегиясы қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әдеби сынның, көркем әдебиеттің, көркем шығармашылықтың ерекшеліктерін ашу; жанрлық формалар туралы түсінік, ғылыми білім саласындағы әдіснамалық мәселелер; шығармашылық тәуелсіздікке тәрбиелеу және әдеби құбылыстарды талдау қабілетін қалыптастыру.
Пәнді оқытуда қарастырылады: әдеби сын теориясының пәні, әдеби сынның мақсаттары, міндеттері, негізгі түрлері. әдеби-көркем сынның сипаты, әдеби сынның объектілері
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерде тіл мен қоғам арасындағы байланысты түсіну және француз тілін қолдануға әсер ететін әлеуметтік факторларды талдай алу қабілетін дамыту. Курс тілдік вариативтілік, әлеуметтік факторлардың (жыныс, жас, әлеуметтік мәртебе) тілге әсері және тілдік өзгерістер процесстерін қамтиды. Студенттер социолингвистикалық әдістерді қолдана отырып, француз тілін және оның әртүрлі әлеуметтік контексттерде қолданылуын зерттеуді үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
сөз құрылымы мен формаларын бағалау және талдау, шет тілінің айтылу, грамматикалық және сөзжасам нормаларына сәйкес пікірлерді бейнелеу үшін бейтарап, ауызекі және публицистикалық стильдерді көрсететін көп қолданылатын лексикалық материалдың қажетті көлемін меңгеру қабілетін қалыптастыру
Пәнді оқу барысында қарастырылады: әр түрлі тақырыптарға арналған әдеби хабарламалардың негізгі идеялары, саяхат, әлем картасы, мамандық, мерекелер секілді тақырыптарға сөздер
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
мәдениетаралық кәсіби қарым-қатынасты қамтамасыз ететін әлеуметтік-тұрмыстық тақырыптар негізінде екінші шетел тілі арқылы лингвистикалық және коммуникативтік құзыреттілікті жетілдіру қабілетін қалыптастыру, Пәнді оқу барысында қарастырылады: қоғамдық-саяси тақырыптағы шетел тіліндегі газеттер мен журналдардан түпнұсқа мәтіндер, меңгерілген тақырыптар аясында сөйлеуге бағытталған әртүрлі жағдайлар, лексикалық және грамматикалық компоненттер
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: Екінші шет тілін үйрену үдерісінде лингвистикалық пән және дискурстық талдау ретінде дискурсология туралы білімді, сөйлеу жүйесін зерттеуде когнитивті-семиотикалық тәсілдерді қолдану, тіл жүйесіндегі іргелі құбылыстар мен процестермен интегративті байланыстағы сөйлеу-ойлау процестерін сыни тұрғыдан зерттеу қабілетін қалыптастыру.
Пәнді оқу барысында қарастырылады: дискурс-талдау, семиотикалық тәсілдер, ЕШТ бойынша коммуникативтік жағдайлар
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:
Мемлекеттік билік органдарының, саяси және қоғамдық ұйымдардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қызметін талдау қабілетін қалыптастыру. Қазіргі қоғамдағы сыбайлас жемқорлық мәселелері туралы объективті білім беру. Жасанды интеллектінің (ЖИ) сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау, алдын алу және талдау үдерістеріндегі рөлін көрсету. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың негізгі ережелерін түсіндіру. Қазіргі заманғы цифрлық технологиялар мен ЖИ-дің талдамалық құралдарын ескере отырып, сыбайлас жемқорлықты еңсеру дағдыларын үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: инклюзивті білім беру негіздерінің ғылыми-теориялық білімдер жүйесін меңгеру, ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалармен өзара әрекеттесуді ұйымдастырудың құндылық бағдарларын қалыптастыру, инклюзивті ортада кәсіби қызмет саласындағы құзыреттерді меңгерту
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің экономикалық ойлауын қалыптастыруға және кәсіпкерлік құзыреттерін дамытуға бағытталған. Курстың аясында нарықтық экономиканың негізгі заңдылықтары мен кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың негіздері қарастырылады. Студенттер экономиканың жұмыс істеу механизмін, бизнестің әлеуметтік-экономикалық дамудағы рөлін, кәсіпкерлікті құру және жүргізу кезеңдерін зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: халықаралық қатынастардың бөлігі ретінде мәдениаралық қарым-қатынастың негізгі заңдылықтарын, нормалары, ережелері мен стильдерін қолдану, сондай-ақ шет тілінде коммуникативтік құзыреттіліктің практикалық дағдыларын дамыту қабілетін қалыптастыру, Пәнді оқу барысында қарастырылады: мәдениетаралық қарым-қатынастың нормалары, ережелері мен стильдері, Екінші шет тіліндегі әр түрлі сипаттағы ауызша және жазбаша мәтіндер
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: лирикалық, эпикалық және драмалық шығармаларды талдау мен түсіндірудің әртүрлі әдістері мен тәсілдерін игеру қабілетін қалыптастыру.
Пәнді оқыту кезінде қарастырылады: курстың теориялық және әдіснамалық негіздері, мәтін, мәтіндік санаттар, баяндау мәтіндерін талдау, лирикалық, драмалық туындыларды талдау, мәтінаралық байланыстардың нысандары және оларды талдаудың ерекшелігі, бұқаралық әдебиет туындыларын талдау проблемасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: мәтінді қалыптастырудың экстралингвистикалық және лингвистикалық факторларының кешенін ескере отырып, мәтіндерді лингвистикалық талдау әдістері туралы жүйелі түсінік қалыптастыру.
Пәнді оқыту барысында қарастырылады: мәтін лингвистикалық талдаудың объектісі ретінде, мәтіннің семантикалық, құрылымдық ұйымдастырылуы, оның коммуникативті табиғаты, әртүрлі жанрлар мен стильдердің мәтіндерін лингвистикалық талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Сөздердің морфологиялық құрылымын талдай білу дағдысын қалыптастыру, сондай-ақ сөзжасамды басқарушы негізгі принциптерді және кәсіби салада сөздердің өзара әрекеттесуін түсіну. Сөздердің тілдік бірліктер ретінде қалыптасуы мен қолданылуының негізгі ережелері мен заңдылықтары, сондай-ақ лексикологияның басқа гуманитарлық ғылымдармен байланысы зерттеледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерде француз әдебиетінің негізгі даму кезеңдері, танымал авторлар мен олардың шығармалары туралы білім қалыптастыру. Курс мәтіндерге талдау жасау дағдыларын дамытуға, тарихи және мәдени контексті түсінуге, сондай-ақ француз әдебиетінің әлемдік әдеби мұраға әсерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттердің француз тіліндегі сөйлеу стилінің ерекшеліктерін талдау бойынша теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Зерттелетін тақырыптар: француз тілінің функционалдық стильдері, әртүрлі мәтін түрлерінде тілдік құралдарды қолдану ерекшеліктері, сондай-ақ қажетті коммуникацияны қамтамасыз ету үшін стилистикалық тәсілдерді саналы түрде қолдану қабілетін дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерде поэтикалық шығармаларды талдай алу, форма мен мазмұнның ерекшеліктерін анықтай білу және поэзияның дамуына әсер еткен тарихи және мәдени факторларды түсіну қабілетін дамыту. Курс француз поэзиясында қолданылатын түрлі поэтикалық жанрларды, стильдер мен техникаларды, әдеби тәсілдерді зерттеуді қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерде француз тілінің дамуы туралы білім қалыптастыру, оның пайда болуынан қазіргі күйіне дейін. Курс тілдегі тарихи өзгерістер, лексика, фонетика, грамматика және синтаксистің эволюциясын, француз тілінің дамуының негізгі кезеңдері мен ерекшеліктерін, сондай-ақ оның дамуына тарихи, мәдени және әлеуметтік факторлардың әсерін қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерді қазіргі заманғы грамматикалық зерттеулердің негізгі мәселелерін меңгеру және тілдік материалды теориялық талдау әдістемесін игеру қабілетін қалыптастыру. Оқыту барысында ағылшын тілінің теориялық грамматикасының негізгі қағидалары, ағылшын тілінің грамматикалық жүйесін құрайтын бірліктер мен құралдардың құрылымы қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерде теориялық білімдерін қолдана отырып, тілдің дыбыстық жағының қарым-қатынас процесіндегі рөлін жүйелендіру қабілетін дамыту, сондай-ақ қазіргі француз тілінің фонетикалық құрылымын әртүрлі функционалдық бірліктер жүйесі ретінде түсіну. Студенттер коммуникативті жағдайларда олардың қолданылуын, пәннің негізгі ұғымдары мен терминдерін, сондай-ақ басты фонетикалық және фонологиялық құбылыстарды зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерде француз тілінің құрылымы, грамматикалық және лексикалық ерекшеліктері сияқты теориялық негіздерді қолдану дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ тілдің лингвистикалық теориялар тұрғысынан талдау және түсіну қабілеттерін дамыту. Оқу барысында тілдің негізгі категориялары, оның эволюциясы, сондай-ақ теорияның практикалық мақсаттар үшін қолданылуы қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттердің шығармашылық қабілеттерін дамыту мақсатында түрлі мәтіндер (художестволық шығармалар, өлеңдер, мақалалар) жазу және оларды француз, орыс және қазақ тілдерінде талдау жүзеге асырылады. Қабылданатын тақырыптар: жазбаша мәтін ақпаратты жеткізудің құралы ретінде, функционалды стильдер мен жанрлармен жұмыс істеу, сондай-ақ әдеби шеберлікке деген көзқарастарды меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерде экологиялық дүниетанымды қалыптастыруға, табиғат пен қоғам арасындағы өзара байланысты ғылыми тұрғыда түсіндіруге және тұрақты дамудың мақсаттары мен принциптері жөнінде кешенді білім беруге бағытталған.
Пән аясында жаһандық және өңірлік экологиялық мәселелер, қоршаған ортаны қорғау, табиғи ресурстарды тиімді пайдалану жолдары қарастырылады. Студенттер тұрақты даму саласында ғылыми негізделген, жауапты шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді.
Защита практики
Практиканың мақсаты – оқу процесі барысында алынған теориялық білімді тереңдету және бекіту, іріктеу және жүйелеу материал үшін дипломдық жұмысты орындау; дипломдық жұмысты жазу; дипломдық жұмысты алдын ала қорғау
Защита практики
Практиканың мақсаты – таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру. Өндірістік практика практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған
Защита практики
Практиканың мақсаты – алған теориялық білімдерін бекіту, студенттерге кәсіби бағыт беру; кафедраның, факультеттің, университеттің ғылыми қызметі бағыттарымен, құрылымымен танысу. Кафедрадан бекітілген практикаға жауапты оқытушылардың кеңесі, бағыт-бағдары зерделенетін болады; кафедраның ғылыми бағыттарымен, факультет пен университет құрылымымен танысу