Шетел филологиясы: француз тілі
6B02315
Филология
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
0 (Каз.) 0 (Орыс.)
1200000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттердің француз тіліндегі академиялық жазу дағдыларын қалыптастыру, ойды нақты, логикалық және стилистикалық жағынан дұрыс жеткізе білуге үйрету, сондай-ақ білім беру мен ғылыми ортада қолданылатын мәтіндердің әртүрлі жанрларын жазуға дайындау. <br/> Оқыту барысында қарастырылады: академиялық мәтіннің құрылымы (кіріспе, негізгі бөлім, қорытынды); академиялық жанр түрлері: эссе, рецензия, аннотация, түйіндеме, дәлелді мақала, ғылыми жұмыс; мәтіннің байланыстылығы, кіріспе сөздер мен академиялық тіркестерді қолдану; дәйексөз келтіру, сілтеме жасау және ақпарат көздерін дұрыс пайдалану; француз тіліндегі академиялық стильге тән грамматика, стиль және сөздік қор; мәтінді редакциялау және өзіндік бағалау дағдылары.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән француз тілінде академиялық жазу және оқу дағдыларын қалыптастырады. Кәсіби және оқу ортада қолданылатын лексика, синтаксис ерекшеліктері мен дәлелдеу тәсілдері зерттеледі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән француз тілінің грамматикалық жүйесін құру принциптерін зерттеуге бағытталған. Онда тілдік бірліктердің категориялары, құрылымдары және теориялық сипаттау әдістері талданады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән батысеуропалық әдебиеттің антикалық дәуірден қазіргі кезеңге дейінгі негізгі кезеңдері, жанрлары мен авторларын зерттейді. Әдеби ағымдардың мәдени контексті мен ықпалына ерекше назар аударылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән екінші шет тілінде А1 деңгейіндегі бастапқы қарым-қатынас дағдыларын қалыптастырады. Күнделікті өмірлік жағдаяттарда қолдануға арналған негізгі грамматикалық және лексикалық құрылымдар, дұрыс айтылым мен мәтінді түсіну дағдылары меңгеріледі.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән екінші шет тілінде A2 деңгейіндегі коммуникативтік дағдыларды қалыптастырады. Күнделікті және оқу барысындағы қарым-қатынас кезінде қолданылатын типтік сөйлеу үлгілері мен тілдік құралдар қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән тілдің негізгі деңгейлері мен қызметтерін зерделеуге бағытталған. Онда тілдік таңба, жүйе, тілдік вариативтілік ұғымдары, сондай-ақ тіл мен ойлау, сөйлеу және мәдениет арасындағы байланыс қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән француз тілін тіл корпустары негізінде талдау әдістерін зерттейді. Лексикалық және грамматикалық мәліметтерді іздеу, статистикалық өңдеу және интерпретациялау құралдары меңгеріледі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс француз тілінің лексика-семантикалық жүйесімен таныстырады. Онда сөзжасам, стилистика, лексикалық бірліктердің қолданыстағы әртүрлілігі мен олардың қарым-қатынас пен әдеби үдерістегі қызметі қарастырылады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән француз лингвистикасының негізгі кезеңдері мен тұжырымдарымен таныстырады. Басшы мектептер, ғалымдар және олардың лингвистикалық ойдың қалыптасуына қосқан үлестері талданады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – бірінші және екінші тілдерді меңгерудің негізгі теорияларын зерттеу. Когнитивті, бихевиористік, социомәдени және нейролингвистикалық көзқарастар, сондай-ақ олардың тіл үйрету мен зерттеу тәжірибесінде қолданылуы қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән Францияның мәдени және тарихи процестерін тұтас түсінуді қалыптастырады. Негізгі оқиғалар, құбылыстар, институттар және француз цивилизациясының менталдық кодтары қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән халықаралық француз тілі емтихандарына (DELF, DALF) дайындыққа бағытталған. Емтихан форматтары, типтік тапсырмалар және сертификаттаудан сәтті өту стратегиялары қарастырылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән B1 деңгейінде коммуникативтік дағдыларды дамытуға бағытталған. Сабақ барысында ауызша сөйлеуді қабылдау, монолог жүргізу, сипаттау және дәлелдеу дағдылары күнделікті, оқу және мәдени ортадағы жағдаяттар негізінде меңгеріледі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән күрделі жағдайларда француз тілінде терең қарым-қатынас дағдыларын қалыптастырады. Сипаттау, түсіндіру, талдау және жеке пікірді білдіру құралдары оқытылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән A2 деңгейінде француз тілінде сөйлеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Негізгі коммуникация үлгілері, лексикалық және грамматикалық құралдар, күнделікті жағдайларда қарапайым сөйлемдерді қабылдау және құрастыру болып табылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән француз тілінің грамматикалық құрылымдарын дұрыс қолдану дағдыларын қалыптастырады. Негізгі грамматикалық категориялар мен ауызша және жазбаша сөйлеуде жиі қолданылатын синтаксистік үлгілер қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән француз тілінде A1–C1 деңгейлері бойынша жазбаша және ауызша дағдыларды дамытады. Сабақ барысында лексика, грамматика, тыңдалым, дұрыс айтылым және академиялық әрі әлеуметтік ортадағы мәдениетаралық коммуникация аспектілері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән адамның өмір сүру ортасында туындайтын қауіпті және зиянды факторлардан қауіпсіздікті қамтамасыз етудің теориялық және практикалық негіздерін, төтенше жағдайларда төнетін қауіп-қатерлерден қорғану ережелерін білуге студенттерді даярлау, зардап шеккендерге алғашқы көмек көрсету бойынша практикалық дағдыларды меңгеруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән француз тілінде ғылыми және публицистикалық мәтіндерді сын тұрғысынан қабылдау дағдыларын дамытуға бағытталған. Мәтінді талдау, негізгі ақпаратты бөліп алу және мазмұнын логикалық түсіну стратегиялары оқытылады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән әдеби сын жанрлары, қызметтері және әдістері туралы түсінік қалыптастырады. Мәтіндер интерпретация, бағалау және олардың мәдени контексті тұрғысынан талданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән француз тіліндегі тіл мен қоғамның өзара байланысын зерттейді. Тілдік мінез-құлыққа, вариативтілікке және тілдік өзгерістер процесіне әсер ететін әлеуметтік факторлар талданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән B1 деңгейінде лексико-грамматикалық дағдыларды дамытуға және мәтіндерді түсінуге бағытталған. Оқу тақырыптары саяхаттар, мейрамдар, мамандықтар, сондай-ақ негізгі мәдени және әлеуметтік аспектілерді қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән екінші шет тілін B2 деңгейінде сенімді меңгеруге бағытталған. Күрделі мәтіндер, кәсіби лексика, қоғамдық тақырыптар және жетілген грамматикалық құрылымдар оқытылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән екінші шет тілінде дискурс талдаудың негіздерін зерттейді. Арнайы назар семиотикаға, когнитивті тәсілдерге, дискурс түрлеріне және олардың әртүрлі коммуникативтік салалардағы қолданылуына аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:
Мемлекеттік билік органдарының, саяси және қоғамдық ұйымдардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қызметін талдау қабілетін қалыптастыру. Қазіргі қоғамдағы сыбайлас жемқорлық мәселелері туралы объективті білім беру. Жасанды интеллектінің (ЖИ) сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау, алдын алу және талдау үдерістеріндегі рөлін көрсету. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың негізгі ережелерін түсіндіру. Қазіргі заманғы цифрлық технологиялар мен ЖИ-дің талдамалық құралдарын ескере отырып, сыбайлас жемқорлықты еңсеру дағдыларын үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: инклюзивті білім беру негіздерінің ғылыми-теориялық білімдер жүйесін меңгеру, ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалармен өзара әрекеттесуді ұйымдастырудың құндылық бағдарларын қалыптастыру, инклюзивті ортада кәсіби қызмет саласындағы құзыреттерді меңгерту
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің экономикалық ойлауын қалыптастыруға және кәсіпкерлік құзыреттерін дамытуға бағытталған. Курстың аясында нарықтық экономиканың негізгі заңдылықтары мен кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың негіздері қарастырылады. Студенттер экономиканың жұмыс істеу механизмін, бизнестің әлеуметтік-экономикалық дамудағы рөлін, кәсіпкерлікті құру және жүргізу кезеңдерін зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән екінші шет тілінде мәдениаралық коммуникация негіздерін зерттеуге бағытталған. Онда қарым-қатынас нормалары, стильдері, мінез-құлық үлгілері және көпмәдениетті ортада өзара әрекеттесу практикалық дағдылары қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән эпостық, лирикалық және драмалық шығармаларды талдау әдістерін меңгеруге бағытталған. Әдеби дискурста интерпретация жасау және мәтіндер арасындағы байланыстарды анықтау дағдылары қалыптастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән француз тіліндегі мәтіндерді кешенді талдау дағдыларын дамытуға бағытталған. Әртүрлі жанрларда мәтіннің семантикалық, құрылымдық және коммуникативтік ерекшеліктері зерттеледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән француз тіліндегі сөздің морфологиялық құрылымын, сөзжасам әдістерін және морфемалардың қызметін зерттейді. Сонымен қатар, морфологияның тілдің басқа деңгейлерімен байланысы ерекше атап көрсетіледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән француз әдебиетінің тарихы мен дамуыyымен таныстырады. Негізгі авторлар, жанрлар және Францияның мәдени әрі әдеби контекстін бейнелейтін мәтіндер қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән француз тілінің қызметтік стильдерін зерттейді. Айтылған мақсат, контекст және әртүрлі коммуникативтік салалардағы көркем тіл құралдарын ескере отырып, мәтіндерді талдау дағдылары қалыптастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс француз тіліндегі поэзиялық мәтіндерді талдау дағдыларын қалыптастыруға арналған. Онда әртүрлі дәуірлер поэзиясының жанрлары, стильдік ерекшеліктері, көркемдік тәсілдері мен мәдени контекстері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән француз тілінің эволюциясын латын дәуірінен қазіргі кезеңге дейін сипаттайды. Лексика, фонетика, грамматикадағы өзгерістер және тіл дамуына әлеуметтік-мәдени факторлардың әсері талданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән француз тілінің грамматикалық жүйесін құру принциптерін зерттеуге бағытталған.Тілдік бірліктердің категориялары,құрылымдары мен теориялық сипаттау әдістері талданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән француз тілінің фонетикалық жүйесін меңгеруге бағытталған. Артикуляциялық ерекшеліктері, просодия, фонологиялық бірліктер және олардың әртүрлі коммуникативтік жағдайларда қолданылуы қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс француз тілінің құрылымын теориялық лингвистика тұрғысынан ашады. Грамматикалық және лексикалық ерекшеліктер, тілдік категориялар және олардың коммуникациядағы рөлі зерттеледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән француз тілінде түрлі жанрдағы мәтіндер (проза, поэзия, эссе) жазу дағдыларын қалыптастырады. Стильдік әртүрлілік пен жазбаша сөйлеудің көркемдігін дамытуға баса назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерде экологиялық дүниетанымды қалыптастыруға, табиғат пен қоғам арасындағы өзара байланысты ғылыми тұрғыда түсіндіруге және тұрақты дамудың мақсаттары мен принциптері жөнінде кешенді білім беруге бағытталған.
Пән аясында жаһандық және өңірлік экологиялық мәселелер, қоршаған ортаны қорғау, табиғи ресурстарды тиімді пайдалану жолдары қарастырылады. Студенттер тұрақты даму саласында ғылыми негізделген, жауапты шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді.
Защита практики
Практиканың мақсаты – оқу процесі барысында алынған теориялық білімді тереңдету және бекіту, іріктеу және жүйелеу материал үшін дипломдық жұмысты орындау; дипломдық жұмысты жазу; дипломдық жұмысты алдын ала қорғау
Защита практики
Практиканың мақсаты – таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру. Өндірістік практика практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған
Защита практики
Практиканың мақсаты – алған теориялық білімдерін бекіту, студенттерге кәсіби бағыт беру; кафедраның, факультеттің, университеттің ғылыми қызметі бағыттарымен, құрылымымен танысу. Кафедрадан бекітілген практикаға жауапты оқытушылардың кеңесі, бағыт-бағдары зерделенетін болады; кафедраның ғылыми бағыттарымен, факультет пен университет құрылымымен танысу