Бағдарламалық инженерия
6B06110
Ақпараттық технологиялар
0 (Каз.) 0 (Орыс.)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән бағдарламалық интерфейстерді (API) жобалау, жасау және құжаттау қағидаттары мен әдістерін оқытуға бағытталған. REST, GraphQL және микросервис архитектуралары сияқты архитектуралық стильдер мен технологиялар қарастырылады. Студенттер аутентификация әдістерін, сұраныстарды бағыттау, қателерді өңдеу және API қауіпсіздігін қамтамасыз ету тәсілдерін меңгереді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерге оқу барысында алған білімдері мен дағдыларын тәжірибеде қолдану мүмкіндігін беретін қорытынды жобаға арналған. Студенттер практикалық маңызы бар нақты проблеманы немесе тапсырманы өз бетінше анықтайды және курста зерттелген тәсілдер мен әдістерді пайдалана отырып, оның шешімін әзірлейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты - әртүрлі бағдарламалау мәселелерін шешу үшін алгоритмдерді құрастыру әдістері мен негізгі деректер құрылымдарын қолдану қабілетін қалыптастыру. Курсты оқып шыққаннан кейін студенттер әртүрлі бағдарламаларды құрастырып, негізгі есептеу алгоритмдерін қолдануға, массивтерді өңдеуге, әртүрлі сұрыптауларды қолдануға, деректер құрылымдарын тәжірибеде қолдануға және алгоритмдердің тиімділігін талдауға қабілетті болуы керек.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән студенттерге бағдарламалау тілдерінің базалық принциптерін және алгоритмдік ойлау қабілетін дамытуға арналған. Курс барысында студенттер кодтау дағдыларын, синтаксисті және бағдарламалау тілдерінің құрылымын игеріп, қарапайым бағдарламаларды жазуды үйренеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән веб-қосымшаларды әзірлеудің негізгі технологиялары мен құралдарын, соның ішінде HTML, CSS, JavaScript және веб-серверлер мен деректер қорымен өзара әрекеттесуді зерттеуге бағытталған. Студенттер клиент-серверлік архитектураны және динамикалық веб-сайттарды құру әдістерін үйренеді.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән графтар теориясының негізгі ұғымдарын: граф түрлерін, графтарды бейнелеу әдістерін, көршілестік пен инциденттілікті және графтармен жұмыс істеудің іргелі алгоритмдерін зерттеуге бағытталған. Курс тиімді алгоритмдерді талдау мен жүзеге асыру дағдыларын дамытады және информатика, желілік технологиялар мен логистика салаларындағы қолданбалы есептерді шешуге даярлайды.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс мәліметтер қорын жобалау, құру және жүргізудің негізгі мәселелерімен таныстырады. Мәліметтер қорын жобалау процесі концептуалды көзқарас тұрғысынан қарастырылады. Дерек қорын жоспарлау, дерек қорын таңдау және дерек қорын басқарумен байланысты мәселелерді зерттеледі. Қазіргі ДҚБЖ жұмыс істеу принциптері қарастырылады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән деректерді талдау әдістері мен оларды тиімді визуализациялау тәсілдерін зерттеуге бағытталған. Деректерді алдын ала өңдеу, тазарту, статистикалық және визуалды талдау, заңдылықтар мен байланыстарды анықтау кезеңдері қарастырылады. Студенттер Python, Pandas, NumPy сияқты деректерді өңдеу құралдарын және Matplotlib, Seaborn, Tableau сияқты визуализация кітапханаларын меңгереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – болашақ мамандарға дискреттік математиканың әдістерін және құралдарын талдау, басқару және қазіргі заманғы процестер мен жүйелерді бағдарламалау кезінде қолдану білімін және қабілетін қалыптастыру. Курс нәтижесінде студенттерде келесі қабілеттер қалыптасуы тиіс: дискреттік математиканың негізгі ережелерін тұжырымдау және дәлелдеу; бинарлық қатынастар бойынша есептерді шешу; сандар теориясының, графтар теориясының негізгі есептерін шешу; булев алгебрасының негізгі есептерін шешу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән жобаларды басқарудың негізгі қағидаттары мен әдістерін, олардың өмірлік циклінің барлық кезеңдерін – бастамасы, жоспарлау, іске асыру, бақылау және аяқтау – қамтиды. Студенттер жобаларды басқару әдіснамаларымен, соның ішінде каскадты (Waterfall) және икемді (Agile, Scrum) модельдермен танысады. Уақытты, бюджетті, адам ресурстарын, сапаны және тәуекелдерді басқаруға ерекше көңіл бөлінеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән заманауи бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу құралдарын, соның ішінде біріктірілген даму орталарын (IDE), нұсқаларды басқару жүйелерін (Git), жөндеу және профильдеу құралдарын, құрастыру жүйелерін зерттеуге бағытталған. Студенттер жобаларды басқаруға, бағдарламаларды тестілеуге және орналастыруға арналған автоматтандыру құралдарын меңгереді.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән жүйелерді талдау мен жобалаудың негізгі принциптері мен әдістерін, соның ішінде жүйелік талаптарды анықтау, модельдеу және оңтайландыруды зерттеуге бағытталған. Студенттер күрделі жүйелерді құрылымдау және талдау үшін жүйелік ойлауды қолдануды үйренеді.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән ақпараттық жүйелердегі қауіпсіздік қағидаттарын, қауіп-қатерлерді, шабуыл түрлерін және қорғаныс механизмдерін зерттеуге бағытталған. Студенттер криптография негіздерін, соның ішінде симметриялық және асимметриялық шифрлауды меңгереді. Пайдаланушыларды аутентификациялау, қол жеткізуді бақылау, деректердің тұтастығын қамтамасыз ету және компьютерлік желілердегі қорғаныс әдістері – брандмауэрлер, VPN және қауіпсіз деректер жіберу протоколдары қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: талдауда математикалық құралдар мен әдістерді қолдану дағдыларын дамыту. Пәннің мазмұны бір айнымалының реттілігі мен функциялары теориясын, функцияның шектері мен үздіксіздігін, туынды және дифференциалды, дифференциалды есептеудің негізгі теоремаларын, Тейлор формуласын зерттеуге бағытталған; қолданбалы есептерді шешу үшін дифференциалды есептеуді қолдана отырып, функцияларды зерттеу және графикке салу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мазмұны интегралдар теориясын, интегралдау әдістерін және қисық ұзындығын, жазық фигураның ауданын және айналу денесінің көлемін есептеу үшін интегралдарды қолдануды зерттеуге бағытталған. Сондай-ақ сандық қатарларының жинақтылығы, қатарлардың жинақтылық белгілері, функционалдық қатарлардың жинақтылығы, олардың біркелкі жинақталуы және функциялардың дәрежелік қатарға кеңеюі қарастырылады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Ақпаратты іздеу, өңдеу және талдау әдістерін, оның ішінде мәліметтерді кейінірек жұмыс істеуге ыңғайлы болуы үшін шығарып алуды және қайта өңдеуді меңгеру. Мәліметтер қорындағы сақталатын ақпаратты талдау үшін OLAP (On-line Analytical Processing) түріндегі бағдарламалық пакеттермен танысу және статистикалық мәліметтерді талдау тәжірибесін үйрену. Осы курсты сәтті аяқтағаннан кейін студенттер келесі қабілеттерге ие болады:<br/> - әліметтерді алу(data mining) есептерінде жасанды нейрондық желілерді қолдану механизмдерін қалыптастыру;<br/> - түсіндірме жазбаны дұрыс рәсімдеу, баяндама кезінде өзін сенімді ұстау және сұрақтарға жауап беру;<br/> - заманауи технологияларды қолдану арқылы мәліметтерді алу әдістерін талдау.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән мобильді қосымшаларды әзірлеудің негізгі принциптері мен технологияларын, соның ішінде пайдаланушы интерфейсін жобалау, құрылғы функцияларына қол жеткізу және деректерді сақтау әдістерін зерттеуге бағытталған. Студенттер iOS және Android платформаларына арналған мобильді қосымшаларды жасауды үйренеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән объектке бағытталған бағдарламалаудың (ООБ) негізгі ұғымдары мен принциптерін: инкапсуляция, мұрагерлік, полиморфизм және абстракцияны оқытуға бағытталған. Студенттер кластар мен объектілер негізінде бағдарламаларды жобалау мен жүзеге асыруды меңгереді, конструкторлар, деструкторлар, әдістер мен операторларды қайта жүктеу және ерекше жағдайларды өңдеу механизмдерін зерттейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән объектке бағытталған бағдарламалаудың күрделі тақырыптарын терең зерттеуге арналған. Олардың ішінде абстракция, шаблондар (generics/templates), ерекше жағдайларды өңдеу, көп ағынды және оқиғаға бағытталған бағдарламалау бар. Студенттер жобалау үлгілері, интерфейстер, делегаттар және оқиғаларды өңдеушілер сияқты ООБ-ның кеңейтілген мүмкіндіктерін пайдалана отырып, күрделі архитектуралық шешімдерді жобалау мен жүзеге асыруды меңгереді.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерді операциялық жүйелердің жұмыс істеу принциптерімен, архитектурасымен және негізгі функцияларымен таныстыру. Курста процестерді басқару: оларды жоспарлау, құру және аяқтау, сондай-ақ процестер арасындағы өзара әрекет ету мәселелері қарастырылады. Жадты басқару бөлімінде – беттеу, сегментация, виртуалды жад және ресурстарды бөлудің әдістері зерттеледі.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеудің негізгі принциптері, әдіснамалары және өмірлік циклі кезеңдерін зерттеуге бағытталған. Студенттер дәстүрлі және икемді (agile) әдістермен, мысалы, Waterfall, Scrum және Kanban әдіснамаларымен танысады. Бағдарламалық жүйелердің архитектурасын жобалау, талаптарды жинау және талдау, кодтау, тестілеу, жөндеу және бағдарламаны сүйемелдеу әдістері қарастырылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән сызықтық алгебраның негізгі ұғымдары мен әдістерін, соның ішінде векторлық кеңістіктерді, сызықтық түрлендірулерді, сызықтық теңдеулер жүйелерін, матрицалар мен анықтауыштарды оқып-үйренуге бағытталған. Курс сызықтық тәуелділік, меншікті мәндер мен меншікті векторларды шешуге арналған аналитикалық дағдыларды дамытуға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән матрицалардың меншікті мәндері мен меншікті векторлары, диагонализациясы, Жорданның қалыпты формасы, квадраттық және билинейлік формалар, ортогонализация және эрмиттік формалар ұғымдарын тереңдетіп оқытуға бағытталған. Линейлік алгебраны математикалық модельдеу, инженерлік және физикалық есептерде қолдану қарастырылады. Матрицаларды құру мен түрлендіруге, сызықтық операторларды жіктеуге ерекше назар аударылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс статистикалық физиканы, кванттық механиканы және басқа да физикалық пәндерді зерттеу үшін алынған білімді қолдануды ұсынады. Негізгі тақырыптар кездейсоқ оқиғалар алгебрасы, негізгі теоремалар мен формулалар, дискретті және үздіксіз кездейсоқ шамалар, таралу заңдары, үлкен сандар заңы, таралу параметрлерін нүктелік және интервалдық бағалау, корреляция және оның негізгі сипаттамалары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән үздіксіз интеграция және үздіксіз жеткізу (CI/CD) процестері мен контейнерлеу технологиялары, соның ішінде Docker және Kubernetes сияқты құралдарды зерттеуге бағытталған. Студенттер автоматтандырылған тестілеу, құрастыру және орналастыру процестерін құруды үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән таза, оқылатын және қолдауға болатын кодты жазу принциптері мен әдістерін, сондай-ақ бар кодты жақсарту техникаларын зерттеуге бағытталған. Студенттер коды сапасын арттыру және техникалық қарызды азайту үшін кодты рефакторинг әдістерін үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән алаяқтықты анықтау мен қаржылық деректердегі аномалияларды табудың негізгі принциптері мен әдістерін зерттеуге бағытталған. Сондай-ақ туденттер қаржылық деректердегі күдікті әрекеттерді анықтау үшін машиналық оқыту және статистикалық әдістерді қолдануды үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - болашақ мамандардың кәсіби білімін, түсінігін, қабілетін елдің ынтымағы мен бірлігін нығайту, қоғамның интеллектуалдық әлеуетін арттыру мақсатында қолдану құзіреттілігін қалыптастыру. Қарастырылатын мәселелер:Абай ілімі туралы түсінік; Абай ілімінің қайнар көздері; Абай ілімінің құрамдас бөлімдері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімінің өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен маңызы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән адамның өмір сүру ортасында туындайтын қауіпті және зиянды факторлардан қауіпсіздікті қамтамасыз етудің теориялық және практикалық негіздерін, төтенше жағдайларда төнетін қауіп-қатерлерден қорғану ережелерін білуге студенттерді даярлау, зардап шеккендерге алғашқы көмек көрсету бойынша практикалық дағдыларды меңгеруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән асинхронды бағдарламалаудың негізгі қағидаттарын, модельдері мен құралдарын зерттеуге бағытталған, бұл көптапсырмалы және бөгетсіз операцияларды тиімді орындауға мүмкіндік береді. Курста ағындар (threads), промистер (promises), async/await құрылымдары, сондай-ақ оқиғаға негізделген және реактивті бағдарламалау қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән бағдарламалық жасақтаманы тестілеудің негізгі принциптері мен әдістерін, соның ішінде модульдік, интеграциялық және жүйелік тестілеуді зерттеуге бағытталған. Студенттер тестілеу жоспарларын құруды, тест жағдайларын жазуды және тестілеу құралдарын пайдалануды үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән бұлтты есептеулердің негізгі принциптері мен модельдерін, соның ішінде IaaS, PaaS және SaaS сияқты бұлтты қызмет модельдерін зерттеуге бағытталған. Студенттер жалпы бұлтты инфрақұрылымды жобалау, орналастыру және басқару әдістерін үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән географиялық ақпараттық жүйелердің (ГАЖ) негізгі принциптері мен компоненттерін, соның ішінде кеңістіктік деректерді жинау, сақтау, талдау және визуализациялауды зерттеуге бағытталған. Студенттер ГАЖ бағдарламалық құралдарын пайдалануды және кеңістіктік деректерді өңдеуді үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән кеңістіктік деректермен жұмыс істеуге арналған бағдарламалау әдістері мен құралдарын зерттеуге бағытталған. Студенттер географиялық ақпараттық жүйелер (ГИС), картографиялық сервистер және кеңістіктік деректермен жұмыс істейтін базалар сияқты кеңістіктік деректерді жинау, өңдеу, талдау және визуализациялау үшін бағдарламалық құралдар әзірлеуді үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән геокеңістік жүйелері үшін DevOps принциптері мен практикаларын, соның ішінде геокеңістік қосымшаларын әзірлеу, тестілеу, орналастыру және мониторингтеу әдістерін зерттеуге бағытталған. Студенттер геокеңістік бағдарламалық жасақтаманы жеткізуді және қолдауды автоматтандыру әдістерін үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән кеңістіктік деректерді талдау және модельдеу үшін қолданылатын геостатистикалық әдістер мен модельдерді зерттеуге бағытталған. Студенттер кеңістіктік интерполяция, вариография және кеңістіктік корреляция сияқты әдістермен танысады, олар басқа нүктелерден алынған деректер негізінде белгілі емес нүктелердегі мәндерді болжауға қолданылады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ғылым саласындағы танымдық іс-әрекетте дағдылар қалыптастыру. Ақпаратты түсіну және игеру үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолдану. Зерттеу нысанын сипаттай білу. Ғылыми білімнің объективті мазмұнын алу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу әдістерін меңгеру. Негіздеу, бекіту, бағалау үшін зерттеудің аналитикалық және практикалық әдістері мен дәлелдеу жүйелерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән деректер қоймаларының архитектурасын, жобалауын және енгізілуін, сондай-ақ деректерді шығару, түрлендіру және жүктеу (ETL) процестерін зерттеуге бағытталған. Студенттер деректер қоймаларын жобалау және құру, сондай-ақ ETL процестерін жүзеге асыру әдістерін үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән деректерді визуализациялаудың негізгі принциптері мен әдістерін, соның ішінде визуализация дизайны, перцептивті психология және визуализация құралдарын зерттеуге бағытталған. Студенттер деректерді тиімді және ақпараттық визуализацияларды жасау үшін заманауи құралдарды қолдануды үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән заманауи технологиялар мен бағдарламалық құралдарды пайдалана отырып, күрделі және интерактивті деректер визуализациясы әдістерін терең зерттеуге арналған. Студенттер ақпаратты көрнекі қабылдау, көпөлшемді және уақытша деректерді тиімді көрсету қағидаттарын, сондай-ақ динамикалық визуалды көріністерді жасау әдістерін меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:
Мемлекеттік билік органдарының, саяси және қоғамдық ұйымдардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қызметін талдау қабілетін қалыптастыру. Қазіргі қоғамдағы сыбайлас жемқорлық мәселелері туралы объективті білім беру. Жасанды интеллектінің (ЖИ) сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау, алдын алу және талдау үдерістеріндегі рөлін көрсету. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың негізгі ережелерін түсіндіру. Қазіргі заманғы цифрлық технологиялар мен ЖИ-дің талдамалық құралдарын ескере отырып, сыбайлас жемқорлықты еңсеру дағдыларын үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән бағдарламалық жасақтаманы әзірлеудегі ең озық тәжірибелер мен қайта қолданылатын шешімдерді, соның ішінде құрылымдық, мінез-құлық және құрылымдық үлгілерді зерттеуге бағытталған. Студенттер жобалау үлгілерін анықтау, қолдану және енгізу әдістерін үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән бағдарламалық жасақтаманың өнімділігін бағалау және оңтайландыру үшін жүктемелік тестілеу мен профильдеудің негізгі принциптері мен әдістерін зерттеуге бағытталған. Студенттер өнімділік мәселелерін анықтау және шешу үшін жүктемелік тестілеу құралдары мен профилдеушілерді қолдануды үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән қазіргі заманғы бағдарламалау тілдерінің негізгі ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін, соның ішінде функционалдық, объектіге бағытталған және көп парадигмалық тілдерді зерттеуге бағытталған. Студенттер әртүрлі бағдарламалау тілдерінің күшті жақтарын түсінуді және оларды тиісті даму контекстінде қолдануды үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: инклюзивті білім беру негіздерінің ғылыми-теориялық білімдер жүйесін меңгеру, ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалармен өзара әрекеттесуді ұйымдастырудың құндылық бағдарларын қалыптастыру, инклюзивті ортада кәсіби қызмет саласындағы құзыреттерді меңгерту
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің экономикалық ойлауын қалыптастыруға және кәсіпкерлік құзыреттерін дамытуға бағытталған. Курстың аясында нарықтық экономиканың негізгі заңдылықтары мен кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың негіздері қарастырылады. Студенттер экономиканың жұмыс істеу механизмін, бизнестің әлеуметтік-экономикалық дамудағы рөлін, кәсіпкерлікті құру және жүргізу кезеңдерін зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән кеңістіктік деректерді өңдеудің негізгі алгоритмдері мен деректер құрылымдарын, соның ішінде кеңістіктік индекстеу, кеңістіктік іздеу және кеңістіктік талдауды зерттеуге бағытталған. Студенттер кеңістіктік есептерді шешу үшін тиімді алгоритмдерді қолдануды үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән кеңістіктік алгоритмдер мен деректер құрылымдарының күрделі тақырыптарын, соның ішінде көп өлшемді индекстеу, кеңістіктік шектеулер және үлкен кеңістіктік деректер жиынтықтарымен жұмыс істеу стратегияларын тереңдетіп оқытуға арналған. Студенттер күрделі кеңістіктік есептерді шешу үшін озық алгоритмдерді қолдануды үйренеді.
🇷🇺 Дисциплина посвящена углубленному изучению сложных тем пространственных алгоритмов и структур данных, включая многомерное индексирование, пространственные ограничения и стратегии работы с большими наборами пространственных данных. Студенты учатся применять продвинутые алгоритмы для решения сложных пространственных задач.
🇬🇧 This course is dedicated to in-depth study of complex topics in spatial algorithms and data structures, including multidimensional indexing, spatial constraints, and strategies for working with large spatial datasets. Students learn to apply advanced algorithms for solving complex spatial problems.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән криптовалюталардың және блокчейн технологиясының жұмыс істеуінің негізгі қағидаттары мен механизмдерін, сондай-ақ блокчейн желілеріндегі деректерді талдау әдістері мен құралдарын зерттеуге бағытталған. Студенттер блокчейн архитектурасымен, консенсус механизмдерімен (Proof of Work, Proof of Stake және т.б.), смарт-келісімшарттармен және блокчейн қауіпсіздігінің криптографиялық негіздерімен танысады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән қалалық жолаушылар тасымалы жүйелерінің негізгі принциптері мен модельдерін, соның ішінде қоғамдық көлік жүйелерін жоспарлау, модельдеу және оңтайландыруды зерттеуге бағытталған. Студенттер қалалық жолаушылар тасымалы жүйелерінің тиімділігін бағалау және жақсарту әдістерін үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән қаржылық деректерді талдау мен қаржылық шешімдер қабылдауды автоматтандыру үшін деректерді ғылыми қолдану принциптері мен әдістерін зерттеуге бағытталған. Студенттер қаржылық қосымшалармен байланысты мәселелерді шешу үшін машиналық оқыту мен деректерді талдау әдістерін қолдануды үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән қаржылық құралдарды, модельдерді және технологияларды жобалау мен әзірлеудің негізгі принциптерін, соның ішінде қаржылық деривативтерді, тәуекелдерді басқаруды және баға белгілеу модельдерін зерттеуге бағытталған. Студенттер қаржылық мәселелерді шешу үшін математикалық және есептеу әдістерін қолдануды үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән реактивті бағдарламалаудың негізгі принциптері мен әдістерін, соның ішінде оқиғаларға негізделген бағдарламалау, реактивті ағындар және байқалатын үлгілерді зерттеуге бағытталған. Студенттер жауап беретін және төзімді қосымшаларды құру үшін реактивті программалауды қолдануды үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән спутниктік түсірілім және қашықтықтан зондтау технологияларының негізгі принциптері мен әдістерін, соның ішінде әртүрлі сенсорлар мен платформаларды, кескіндерді өңдеу және талдауды зерттеуге бағытталған. Студенттер қашықтықтан зондтау деректерін жерді бақылау мен талдау үшін қолдануды үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән Фурье талдауын қолданудың негізгі қағидаттары мен әдістерін зерттеуге бағытталған. Студенттер Фурье түрлендіруі, спектрлік талдау және жиіліктік талдау сияқты негізгі ұғымдармен танысады. Фурье талдауын сигналдарды өңдеуде қолданудың түрлі әдістері қарастырылады, оның ішінде сүзгілеу, сығымдау және сигнал сапасын жақсарту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдарын қолданып, деректерді талдау әдістерін үйретуге бағытталған. Студенттер ықтималдық үлестірулер, математикалық күтім, дисперсия, корреляция және регрессия, гипотеза тексеру және статистикалық интерпретация негіздерімен танысады. Курс нақты деректермен жұмыс істеуге, статистикалық модельдер құруға және шешім қабылдауға негіз болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерде экологиялық дүниетанымды қалыптастыруға, табиғат пен қоғам арасындағы өзара байланысты ғылыми тұрғыда түсіндіруге және тұрақты дамудың мақсаттары мен принциптері жөнінде кешенді білім беруге бағытталған.
Пән аясында жаһандық және өңірлік экологиялық мәселелер, қоршаған ортаны қорғау, табиғи ресурстарды тиімді пайдалану жолдары қарастырылады. Студенттер тұрақты даму саласында ғылыми негізделген, жауапты шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән экономикалық ойлаудың негізгі қағидаттары мен ұғымдарын, микро- және макроэкономика негіздерін зерттеуге бағытталған. Студенттер экономиканың түрлі деңгейлерінде (жеке агенттерден бастап, ғаламдық экономикалық процестерге дейін) қалай жұмыс істейтіні туралы түсінік беру үшін негізгі экономикалық теоремалар, модельдер мен ұғымдармен танысады.
Защита практики
Практиканың мақсаты – оқу процесі барысында алынған теориялық білімді тереңдету және бекіту, іріктеу және жүйелеу материал үшін дипломдық жұмысты орындау; дипломдық жұмысты жазу; дипломдық жұмысты алдын ала қорғау
Защита практики
Практиканың мақсаты – таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру. Өндірістік практика практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған
Защита практики
Практиканың мақсаты – алған теориялық білімдерін бекіту, студенттерге кәсіби бағыт беру; кафедраның, факультеттің, университеттің ғылыми қызметі бағыттарымен, құрылымымен танысу. Кафедрадан бекітілген практикаға жауапты оқытушылардың кеңесі, бағыт-бағдары зерделенетін болады; кафедраның ғылыми бағыттарымен, факультет пен университет құрылымымен танысу