денсаулық сақтау бакалавры
Фармацияда білімнің жаңа объектілерін меңгеруге, сондай-ақ фармацевтикалық көмек көрсету үшін дәрілік заттар мен медициналық бұйымдардың айналымы саласында жаңа білімді генерациялауға қабілетті жеткілікті білімі мен дағдысы бар жоғары білікті және бәсекеге қабілетті Фармация мамандарын даярлауды қамтамасыз ету.
Фармация иностранцы
6B10102
Медицина және денсаулық сақтау
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
0 (Каз.) 0 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Адам денесінің жасушалары мен мүшелерінің қалыпты құрылымы мен функциясының интегралды білімін қалыптастыру, анатомиялық және топографиялық қарым-қатынастарын және тіршілік ету процестерін түсіну және тіршілік ету үдерісін түсіну үшін органдар мен жүйелерді реттеуді ескере отырып, адам денесінің жасушалары мен органдарының қалыпты құрылымы мен жұмыс істеуі туралы интегралды білім қалыптастыру, Биомедицина әдістерін қолданатын дененің құрылымы мен функциясын зерттеу дағдылары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Химияның іргелі заңдарына негізделген заттардың сапалық және сандық талдауының принциптері; күрделі, көп компонентті химиялық заттың химиялық қасиеттерін ескере отырып талдау әдістерін және қазіргі заманғы физикалық-химиялық әдістерді қолдануды; эксперименттік зерттеулерге арналған нормативтік құжаттардың талаптары және оларды түсіндіру
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Атом-молекулярлық теорияны, химияның негізгі ұғымдары мен заңдылықтарын, материя құрылымының теорияларын, мерзімді заңдарды, термодинамиканы және кинетиканы, ерітіндідегі заттардың мінез-құлқының мінез-құлқын, электрохимиялық процестерді қалыптастыру; химиялық ғылымның ішкі логикасы, химиялық заттармен және зертханалық жабдықпен жұмыс істеудің практикалық дағдылары, химиялық талдау жүргізу әдістері мен әдістерін игеру
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Өсімдік организмінің құрылыс ерекшеліктері және оның көбеюі; биосфераның тұрақтылығы үшін фитоәртүрліліктің маңызы, бақылау әдістері, сипаттау, анықтау, жіктеу. Өсімдіктердің әртүрлі жүйелі топтарындағы айырмашылықтар. Далалық және зертханалық жағдайларда биологиялық ақпаратты жинаудың негізгі әдістері, биологиялық объектілерді зерттеуде қолданылатын қарапайым жабдықтар мен материалдар. Биологиялық объектілер мен жүйелерді зерттеу әдістері.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Науқасқа қауіпсіз және тиімді көмек көрсету үшін ДДҰ шеңберінде дәрілік заттардың айналымы саласындағы рецепттер, талаптар және басқа құжаттамаларды жазу кезінде медициналық және фармацевтикалық құжаттамамен жұмыс істеу үшін латын тіліндегі заманауи медициналық және фармацевтикалық терминология; басқа денсаулық сақтау мамандарымен кәсіпаралық/көп салалы командада тиімді жұмыс істеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ағзаның жұмыс істеуінің негізгі молекулярлық-генетикалық және жасушалық механизмдері, молекулалық деңгейде тұқым қуалайтын материалдың құрылымдық-қызметтік ұйымдастырылуы (ДНҚ); тұқым қуалайтын өзгергіштіктің себептері мен механизмдері және олардың адамның тұқым қуалайтын патологиясы мен туа біткен даму ақауларының қалыптасуындағы рөлі, организмнің дәрілік заттарға реакциясының негізгі молекулалық-генетикалық және жасушалық механизмдері; дәрілік заттардың синтезі мен қолданылуының молекулалық негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Органикалық қосылыстардың құрылымы, іргелі және клиникалық фармакология, фармацевтикалық химия, фармокологиядағы құрылымымен бірге химиялық трансформациялау туралы жүйелік білімдерді пайдалануды үйрету; физикалық-химиялық сипаты мен дәрілік заттардың әсер ету механизмін қарастыру кезінде білімін қолданады; органикалық қосылыстардың химиялық қасиеттерін алу және зерттеу әдістерін білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ғылым саласындағы танымдық іс-әрекетте дағдылар қалыптастыру. Ақпаратты түсіну және игеру үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолдану. Зерттеу нысанын сипаттай білу. Ғылыми білімнің объективті мазмұнын алу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу әдістерін меңгеру. Негіздеу, бекіту, бағалау үшін зерттеудің аналитикалық және практикалық әдістері мен дәлелдеу жүйелерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді алу. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
Защита практики
Пәннің мақсаты – жалпы химия және элементтер химиясы, аналитикалық химия және биология негіздері туралы білім негізінде тамақ өнеркәсібіндегі шикізат пен дайын өнімді бақылауға байланысты практикалық мәселелерді шеше білу қабілетін қалыптастыру.
Практикадан өту барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- берілген әдістеме мен технологиялық регламент бойынша бейорганикалық заттардың синтезін жүргізу;
- химиялық өндірісте қолданылатын аналитикалық химия әдістерін қолдану;
- талдау нәтижелерін есептеу және өңдеу, негізгі аналитикалық рәсімдерді сауатты орындау;
- еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы және өнеркәсіп гигиенасы ережелерін оқып, қатаң сақтау;
- өндірістің қоршаған ортаға әсерін ескере отырып сыни ескертулермен және қадір-қасиеті мен кемшіліктерін, қолданылатын әдістерді, құралдарды және технологияларды бағалаумен шолу сипатындағы реферат құрастыру.
Практика мақсаты мен міндеттерін өз бетінше қою, әдістерді таңдау, жұмыс жоспарын құру және практикалық жұмыстың нәтижелерін рәсімдеу дағдыларын қалыптастырады.