медицина ғылымдарының магистрі
Бағдарламаның мақсаты – халық денсаулығының жай-күйін бағалау және оның жаһандық деңгейде, қоршаған орта мен климаттың өзгеруінің алдын алуда кәсіби теориялық білімі мен практикалық дағдылары бар жаһандық денсаулық сақтау саласында білікті мамандарды дайындау
Жаһандық денсаулық
7M10124
Медицина және денсаулық сақтау
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дүние жүзіндегі денсаулық теңсіздіктері. Әлемдік азық-түлік нарықтары және денсаулық. Жаһандық сауда ережелері және денсаулық. Маркетинг пен жарнаманың денсаулыққа әсері. Фармацевтикалық өнеркәсіптің жаһандануы. Денсаулық сақтаудағы жұмыс күшінің жаһандық миграциясы.<br/> Жаһандық денсаулық сақтау дипломатиясы. Жаһандық денсаулық жұмсақ күш құралы ретінде. Адам құқығы. Денсаулықты зерттеу үшін денсаулықты жаһандық басқарудың этикалық негізі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Аурудың деңгейі. Аурудың таралуы. Халық арасындағы тәуекел топтары. Өлім-жітім: ана мен нәресте. Денсаулық сақтау ресурстарын бөлу және олардың халыққа қолжетімділігі. Сапалы денсаулық сақтау, білім және тамақтануға қолжетімділік халық денсаулығының көрсеткіштеріне әсер ететін фактор ретінде.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылыми зерттеулердің анықтамасы. Денсаулық сақтаудағы зерттеу түрлері: іргелі/қолданбалы, сапалық/сандық. Ғылыми зерттеу жұмысын жүргізудің кезеңдері. Ғылыми жаңалығы мен практикалық маңыздылығын тұжырымдау. Зерттеу дизайнын анықтайтын негізгі сұрақтар. Теориялық және эксперименттік зерттеулерді жүргізу әдістері. Ғылыми жобаларға қатысу, грантқа өтінім беру негіздері. Биостатистика. Мәлімет-терді ұсыну. Сипаттамалық статистика. Статистикалық гипотезаларды тексеру негіздері. Аналитикалық статистика.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Парниктік әсер және климаттың өзгеруі, ормандардың жойылуы, жердің деградациясы, топырақтың ластануы, ауаның ластануы, судың ластануы, тұщы сулардың азаюы, мұхиттардың өзгеруі, биоалуантүрліліктің жоғалуы сияқты экологиялық өзгерістермен күресу шаралары мен әдістерін зерделеу және практикалық дағдыларды меңгеру. Экологиялық және климаттық мәселелерге жаһандық жауап беру қағидаттарын қолдану
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Эпидемиология ғылым ретінде. Эпидемиологияның дамуының негізгі бағыттары. Патология және денсаулық мәселелерін зерттеудегі эпидемиологиялық көзқарас. Эпидемиологиялық әдістер және зерттеу. Дәлелді медицина негіздері. Эпидемияға қарсы шараларды ұйымдастыру және өткізу. Эпидемиология және алдын алу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Демографиялық аспектілер. Денсаулық сақтау жүйесінің қолжетімділігі. Еңбек базары. Урбанизация. Көлік мәселелері. Жұмыс орнындағы психологиялық орта. Мигранттар: аурулардың жиілігі мен таралуы. Созылмалы инфекциялық емес аурулар. Созылмалы ауруларды басқару стратегиясы. Мемлекеттің даму деңгейінің халық денсаулығына әсері
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғаламдық контексте әлеуметтік маңызы бар аурулардың түсінігі. Олардың жаһандық денсаулыққа әсері. Әлеуметтік маңызы бар аурулардың қауіп факторлары: жаман әдеттер, стресс, эмоционалдық тұрақсыздық, созылмалы шаршау синдромы және кәсіби шаршау, өмір салты мен тамақтану, адам мінез-құлқы
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Денсаулық сақтау саласындағы жоғары оқу орнынан кейінгі және үздіксіз кәсіби дамуды ұйымдастыру қағидалары.
Үздіксіз білім беру түсінігі – өмір бойы білім алу (lifelong learning). Ересектерге білім берудің ерекшеліктері. Денсаулық сақтау жүйесінде оқыту және білімді бағалау әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Көшбасшы стильдері. Менеджер мен басшы арасындағы басқару қарым-қатынасы. Денсаулық сақтаудағы өкілдік, жауапкершілік және өкілеттік. Көшбасшылық және басқару: көшбасшылық теориялары. Көшбасшылықтың мінез-құлық теориялары. Көшбасшылықтың ситуациялық теориялары. Топтық көшбасшылық теориясы. Денсаулық сақтау жүйесіндегі көшбасшылыққа транзакциялық және трансформациялық тәсілдер
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Менеджментке кіріспе. Менеджменттегі ғылыми мектептер мен бағыттар. Басқару процесінің циклі және басқару функциялары. Ұйымдар басқару объектісі ретінде. Медициналық ұйымдардың ұйымдық құрылымдарының түрлері. Басқарудың түрлері мен әдістері. Ұйым менеджері: уақытты басқару (тайм-менеджмент) және өзін-өзі басқару (жеке басқару). Денсаулық сақтау жүйесіндегі ұйымдық мәдениет және өзгерістерді басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Денсаулық сақтаудағы пәнаралық ұжым түсінігі. Көпсалалы және пәнаралық ұжымдардың айырмашылығы. Пәнаралық ұжымның негізгі функциялары, қалыптасу кезеңдері және мәселелері. Пәнаралық ұжымның қызметін ұйымдастыру. Іс-қағаздарын жүргізу. Пәнаралық ұжым мүшесіне қойылатын негізгі талаптар. Пәнаралық топтың кураторы-үйлестірушісі. Пәнаралық өзара әрекеттесудегі бақылау. Топтық бақылауды жүргізу ережелері. Пәнаралық ұжым мүшелерін қатыстырумен жүргізілетін әлеуметтік оңалту кезеңдері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Стратегиялық менеджмент түсінігі. Стратегиялық басқарудың кезеңдері. Стратегиялық басқару процесінің моделі. Ішкі стратегиялық факторлардың синтезі. Стратегияның түсінігі және мәні. Стратегиялардың түрлері. Аумақтардың сыртқы және ішкі ортасын стратегиялық талдау. Денсаулық сақтау саласындағы ұйымдарды стратегиялық басқару процесінің технологиясы. Стратегияны іске асыру және оның орындалуын бақылау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік ұйым, стресс және денсаулық. Халықтың қартаюы және денсаулығы: демографиялық ауысу. Өмір жолы, әлеуметтік градиент және денсаулық және олардың салдары. Әлеуметтік қолдау және әлеуметтік бірлік. Денсаулықтағы этникалық, гендерлік және нәсілдік теңсіздік.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ересектерді оқыту ерекшеліктері: практикадағы андрагогика. Андрогика мен педагогиканың айырмашылығы. Ересектерді оқытудың принциптері. Оқуға мотивация. Тәжірибеде ересектерді оқыту принциптерін қолдану. Білімді қолдануға назар аудару. Ересектерді оқыту әдістемесі: теорияны практикамен қалай ауыстыруға болады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Күйзеліс және қақтығыс туралы түсініктер. Қақтығыстар мен күйзелісті басқару. Қақтығыс жағдайындағы тұлғаның мінез-құлқы. Қақтығыстардағы мінез-құлықтың дәстүрлі стратегиялары. Қақтығыс кезіндегі мінез-құлықтың тиімді стратегиялары. Бәсекелестік. Бейімделу. Болдырмау. Ымыра. Ынтымақтастық. Қақтығыстағы мінез-құлық стратегиясын таңдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қауіпсіз қоғамдастықтарда өмір сүру, жеке адамның физикалық, психологиялық және әлеуметтік денсаулығы мен әл-ауқаты үшін қолайлы әлеуметтік және физикалық жағдайлар жасау. Денсаулықтың детерминанттарын шешу үшін мақсатты қоғамдық денсаулық сақтау бағдарламалары мен стратегияларын іске асыру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жаһандық жылыну салдары: ауаның улы заттармен ластануы, азық-түлік қауіпсіздігінің төмендеуі, жұқпалы аурулардың өршу қаупінің артуы, қалыптан тыс ыстық, құрғақшылық, су тасқыны және т.б. бұл зардаптардың әртүрлі аймақтардағы халық денсаулығына әсері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жұқпалы емес аурулардың алдын алу саясаты: темекінің алдын алу, алкогольді асыра пайдаланудың алдын алу, фаст-фуд нарығын реттеу, денсаулықты нығайту және аурудың алдын алу.
Жұқпалы емес ауруларды басқару: медициналық көмектің сапасы мен қолжетімділігі, емделушіге бағытталған медициналық көмек, жұқпалы емес аурулармен күресу үшін медициналық қызметтерді қайта бағдарлау, жаһандық серіктестік және жұқпалы емес ауруларды жаһандық қаржыландыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Денсаулық сақтаудағы этика және деонтология түсінігі. Денсаулық сақтаудағы этика және деонтология принциптері: толық медициналық көмек көрсету принципі, автономия принципі, әділеттілік принципі, мейірімділік принципі. Қарым-қатынас орнату ережелері. Этика және деонтология: мәселелерді шешу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Коммуникацияның негізгі дағдылары: науқаспен қарым-қатынас жасау кезінде байланыс орнату дағдыларын қолдану, ақпарат жинау, белсенді тыңдау, түсініктеме беру, ақпараттандыру және эмпатияны қолдану. Еңбек ұжымында коммуникацияны қалыптастыру.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.