қызмет көрсету саласының бакалавры
Білім беру бағдарламасының мақсаты – таңдалған спорт түрі бойынша жаттықтырушыларды, жоғары сапалы спорт түрлерінің әлемдік инновациялық тәжірибесін біріктіруге қабілетті, негізгі ғылыми дайындығы бар жаңа буынның таңдаулы спорт түрлерінің фитнес жаттықтырушылары мен сауықтыру клубтарының фитнес нұсқаушыларын сапалы дайындау. спорт және сауықтыру дене шынықтыру тәжірибесіне денсаулық сақтау қызметтерін; кәсіптік қызметте қажетті алған білім, білік және дағдыны іс жүзінде қолдануға.
Спорт, спорт және денсаулық сақтау технологиялары және фитнес
6B11501
Медицина және денсаулық сақтау
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
0 (Каз.) 0 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің адам ағзасының құрылымын, оның жеке органдарын және органдық жүйелерін сипаттау қабілетін қалыптастыру, сондай-ақ спорт морфологиясының мәселелерін талқылау. Сондай-ақ адам физиологиясының негізгі аспектілері және олардың спортта қолданылуы туралы білімдерін дамыту, негізгі дене жүйелерінің - жүрек-тамыр, тыныс алу, бұлшықет және басқа жүйелердің жұмыс істеу механизмдерін білу, олардың дене белсенділігі мен спорттық жетістіктерге әсері
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің балалар мен жасөспірімдер спортын теориялық және әдістемелік негіздерін кәсіби қызметінде пайдалану қабілетін қалыптастыру. Курс балалар, жасөспірімдер, ұлдар мен қыздармен бірге принциптері, пайдаланылатын құралдардың ерекшеліктері мен спорттық жаттығудың әдістері, мазмұны, ұйымдастыру формалары мен спорттық жағдайдың ерекшеліктерін көрсетеді. Оқу үрдісін құрудың ең маңызды үлгілері зерттелуде; спорттық оқыту жүйесінің ерекшеліктері; спорттық жаттығуларға кешенді бақылаудың ерекшеліктері
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: дене шынықтырудың, сауықтыру дене шынықтырудың және спорттық жаттығудың өзекті мәселелері бойынша ғылыми-зерттеу және әдістемелік жұмыстарды ұйымдастыру және өткізуде ғылыми ойлау дағдысын қалыптастыру. Берілген курс ерекшелігі мен өзгешелігін, ғылыми-щзерттеу жұмысының ұйымдастыру және өткізу әдістерін, ғылыми зерттеу нәтижелерін өңдеу және рәсімдеу тәсілдерін меңгеруге арналған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерде спорт және дене шынықтыру саласында табысты жұмыс істеу, сонымен қатар тиімді оқу бағдарламаларын құру, спортшылардың жетістіктерін арттыру және жоғары спорттық нәтижелерге жету үшін білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пән аясында студенттер спорттық іс-әрекеттің әртүрлі аспектілерін, мысалы, спортшылардың дене дайындығы, жаттығулардың тиімділігі, спорттық дағдылардың даму динамикасы және т.б. анықтау және болжау мүмкіндігіне ие болады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Студенттердің тарихи дереккөздермен жұмыс жасау және дене шынықтыру мен спорттың көне дәуірден бүгінгі күнге дейінгі даму жолдарын талдай білу дағдыларын қалыптастыру. әдет-ғұрып, салт-дәстүрлер тарихын, олардың дәстүрлі спорт түрлерін дамытудағы рөлін; этноспорт пен ұлттық спорт түрлерінің тарихы мен дамуы, олардың салт-дәстүрлер мен халықтық салт-дәстүрлерге негізделген тәрбиелік мәні, өз зерттеулерінің нәтижелерін ғылыми басылымдарда ұсыну
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің дене шынықтыру мен спорттың мәні туралы ғылыми білім жүйесін және оны адамның дене бітімін жақсарту үшін қолдану заңдылықтарын қалыптастыру. Курс дене шынықтыру және спорт саласындағы сарапшылар кәсіптік оқыту теориялық іргетасына білім кең ауқымды қамтиды.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерді жеңіл атлетикалық жаттығулар топтапамасын өз бетінше құрастырып сауықтыру жұмыс жүргізгенде оларды қолдана білуді үйрету. Бұл курс жеңіл атлетикалық жаттығуларының жаттықтыру, сауықтыру және қолданбалы мағынасының теоретикалық, техникалық, әдістемелік және практикалық негіздерін алдын ала қарастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерде спорттық ойындарды спортшыларды дайындаудың тиімді құралы ретінде пайдалану әдістері туралы білімдерін қалыптастыру, ойын жаттығуларын әзірлеу, оларды нақты дағдылар мен тактикаларды қалыптастыру үшін қолдана білу, сонымен қатар спорттық ойындар арқылы спортшылардың жетістіктерін бақылау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Нарықтық экономикадағы мемлекеттік және мемлекеттік емес дене шынықтыру және спорт ұйымдарының жүйесінде студенттердің теориялық негіздерін, тәжірибелік дағдыларын және басқару қабілеттерын қалыптастыру.<br/> Дене шынықтыру мен спорттың даму үрдісін әлеуметтік тұрғыда басқару, осы саладағы ұйымдастыру қызметтерінің әдістерін көрсетіп, мекеменің ғылыми жүйесінің негіздерін қарастырады..
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: дене белсенділігінің әсерінен адам психикасының көріну, даму және қалыптасу заңдылықтарын анықтау қабілетін дамыту, дене шынықтыру, спорттық даярлықты физиологиялық негіздеу және дене шынықтыру мен спорт кезінде адамның функционалдық дайындығын басқару үшін қажетті жаратылыстану ғылымдары бойынша өзін-өзі тәрбиелеу деңгейін арттыру
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерді қозғалыстың қалай жүзеге асырылуымен, басқару теориясы тұрғысынан қалай ұйымдастырылғандығымен, дене шынықтырумен айналысатын спортшылар мен адамдарға қажет, жоспарланған, қозғалыс индикаторларына қол жеткізу үшін қозғалыстық әрекеттердің сипатын сапалы және сандық түрде өзгерту үшін не істеу керек. Курс қозғалыс қызметінің биомеханика және спорт биомеханикасының параметрлері, биомеханикалық тізбектің құрылымы, қозғалудың биомеханикалық сипаттамалары, адам қозғалтқышының жеке және топтық сипаттамалары туралы негізгі түсініктермен танысады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты әртүрлі спорттық кешендерді, құрал-жабдықтарды олардың ерекшеліктері негізінде қауыпсыздық ережелерін сақтау негізінде спорт пен дене тәрбиесі жұмыстарында тиімді пайдалануды меңгерту. Пәнді оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады: Спорттық нысандар дене тәрбиесі мен спорттың әр түрлі түрлерінің сабақтарын қамтамасыз етудің қажетті шарты болып табылады. спорттық құрылыстар мен жабдықтарды пайдалану
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән - спорт саласындағы жаттықтырушылар мен мамандарды дайындаудағы негізгі пәндердің бірі болып табылады. Бұл пән спортта жоғары нәтижелерге жету үшін қажет спортшыларды дайындау процесін жан-жақты және жүйелі түрде түсінуді қамтамасыз етеді. Ол келесі негізгі аспектілерді қамтиды: оқыту процесінің теориялық негіздері, жоспарлау және бағдарламалау, оқыту әдістері мен құралдары, психологиялық дайындық, ғылым мен техника жетістіктерін пайдалану және т.б.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: таңдап алынған спорт түрлерінде техникалық және тактикалық дайындық негіздеріндегі студенттердің білімі мен дағдыларын қалыптастыру. . Курс техникалық және тактикалық дайындық заңдарын, оқыту әдістерінің ерекшеліктерін, техникалық және тактикалық дайындық құралдарын және әдістерін іріктеуді, таңдалған спорт түрінде оқу үрдісін жоспарлауды және ұйымдастыруды мақсат етеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: таңдаған спорт түрінде физикалық және функционалдық дайындықтың, физикалық қабілеттердің физиологиялық негіздерін, дене дайындығын, спорт түрін және жасын ескере отырып физикалық қабілеттердің даму әдістемесінің негіздері мен заңдылықтарын қарау. Осы курста таңдап алынған спорт түрінде дене, функционалды және психологиялық дайындаудың мақсаттары, міндеттері, сонымен қатар спортшының функционалдық дайындығының оптимизациясын және дене сапасының дамуының құралдары мен әдістерін қарастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің таңдап алынған спорт түрлеріндегі дайындықтың жас ерекшеліктерін анықтауға және спортшылардың ұзақ мерзімді дайындықтың жүйесін бағалауға қабілеттілігін қалыптастыру. Осы пәнде жас спортшылардың көпжылдық дайындығының ұйымдастырылуы, спорттық дайындықтың жастық ерекшеліктері мен оны жоспарлаудың ерекшеліктері, резервтерді дайындаудың бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыздық қарастырылады, қауіпсіздік ережелерін сақтай отырып, спорттық ғимараттарды, құрал-жабдықтарды және мүкәммалдарды ұтымды пайдалану негізінде резервтерді дайындаудың бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыздық қарастырылады
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Таңдаған спорт түрінде оқу процесін ғылыми және ақылға қонымды басқаруға үшін оқушылардың қабілетін қалыптастыру. Курста таңдап алынған спорт түріндегі спорттық жаттығу үрдісінің басқаруында теоретикалық және әдістемелік негіздемелер беріледі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты болып студенттердіге таңдаған спорт түрінде кәсіби бапкерлік салаға дайындау, қажет теориялық білімді, кәсіби-педагогикалық іскерлік пен дағдыны алу қабілетін қалыптастыру. Берілген курста жарысқа дайындауда әртүрлі сатыда, периодта және кезеңде жоғары дәрежелі командада оқу-жаттықтыру процесін құрудың жалпы негіздері теориялық тұрғыда қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: таңдаған спорт түрінде ұйымдастыру, ғылыми, әдістемелік, бапкерлік, оқытушылық және басқа да жұмыстың түрлерін тиімді орындауға мүмкіндік беретін құзыреттілік жиынтығын қалыптастыру. Берілген курста студенттерге таңдаған спорт түрінің тарихы бойынша білім беріледі. Курс спорт түрінің ұйымдастыру құрылымымен, жіктелумен, жүйелілігімен, терминологиясымен, жарыс ережесімен, спорттық дайындық түрлерімен таныстырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Студенттердің жас ерекшеліктеріне және дайындық деңгейіне қарай сауықтыру дене шынықтыру және дене шынықтыру құралдарын пайдалана отырып, сауықтыру бағдарламаларын талдау және құрастыру үшін қажетті теориялық негіздерін студенттерде пайдалана білу дағдыларын қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ССтуденттердің жас ерекшеліктеріне және дайындық деңгейіне байланысты аква фитнесті пайдалана отырып, қауіпсіздік ережелеріне сәйкес сауықтыру бағдарламаларын талдау және құрастыру үшін қажетті теориялық және әдістемелік негіздерін студенттерде қолдану дағдысын қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: адам ағзасының уақытша ұйымдастырылуы туралы білімдер мен идеяларды қалыптастыру, дене шынықтыру мен спорттық жаттығулар кезінде кездесетін биологиялық үдерістер мен құбылыстарға биоритарлық көзқарас негіздері. Курста спорттық жаттығу режимдерін құрудың негізгі қағидалары, спортшының биоритмінің жеке қасиеттері таныстырылады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Студенттердің жас ерекшеліктеріне және дайындық деңгейіне байланысты гимнастика мен би фитнестерін пайдалана отырып, сауықтыру бағдарламаларын талдау және құрастыру үшін қажетті теориялық және әдістемелік негіздерін студенттерде қолдану дағдысын қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ғылым саласындағы танымдық іс-әрекетте дағдылар қалыптастыру. Ақпаратты түсіну және игеру үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолдану. Зерттеу нысанын сипаттай білу. Ғылыми білімнің объективті мазмұнын алу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу әдістерін меңгеру. Негіздеу, бекіту, бағалау үшін зерттеудің аналитикалық және практикалық әдістері мен дәлелдеу жүйелерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жаратылыстану ғылымы, спорттың теориялық және практикалық негізінде, адамның іс-әрекеті қозғалысыны қалыптасуын жетілдіру және сенімділігін арттыру жолдарын меңгертуді үйрету. Пәнді оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады: Жалпы және арнайы дене шынықтыруды одан әрі бақылау және дамыту үшін негіз ретінде функционалдық мотор қабілеттерін тестілеу. Тест нәтижелерін бағалау, түсіндіру және қимыл-қозғалыс қабілеттерінің функцияларын тұрақтандыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің тірі ағзаны құрайтын қосылыстардың негізгі кластарындағы метаболизмнің биохимиялық процестеріне химиялық құрамы, құрылымы мен қатысуын түсіндіру қабілеттерін қалыптастыру Курс өмірдің биохимиялық негіздерін, атап айтқанда дене шынықтыру және спорт кезінде адам ағзасында орындалатын биохимиялық процестерді зерттейді
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән спорттық бағдарламалар мен оқу үдерістерінің тиімділігін бақылауға және бағалауға қабілетті мамандарды дайындауға арналған. Бұл пән спорттағы бақылау мен бағалаудың кешенді тәсілін қамтамасыз етеді, бұл жаттығу процесінің сапасын арттыру және жоғары спорттық нәтижелерге қол жеткізу үшін маңызды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Студенттердің спорт саласындағы жобалар мен зерттеулерді жоспарлау, жүзеге асыру және талдау дағдыларын дамыту. Бұл пән студенттерге дене шынықтыру және спорт саласында табысты жұмыс істеуге, сонымен қатар ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге қажетті жан-жақты білім мен практикалық дағдыларды береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты дене шынықтырумен айналысатын әртүрлі халықтардың денсаулық ресурстарын нығайту үшін ғылыми және әдістемелік негізделген бағдарламаларды әзірлеу және енгізу қабілетін дамыту. Келесі аспектілер қарастырылады: Дене шынықтыру түрі ретінде дене шынықтыру демалысының сипаттамасы. Дене шынықтыру шараларын дайындау және өткізу. Дене шынықтыруды ұйымдастыру бөлімшелері ретінде спорт кешендері мен сауықтыру клубтары. Рекреациялық-сауықтыру қызметінің түрлері және оларды көрсету ерекшеліктері және т.б.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді алу. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты шұғылданушылардың жалпы дене қаблеттерін арттыруда күш жаттығулары, кроссфита түрлері әдістемелерін жоспарлау мен қолдануды меңгерту. Пәнді оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады: Кроссфиттегі жаттығулардың ерекшеліктері ерекшеліктері мен жіктелуі. Кроссфиттің қысқаша сипаттамасы және әдістемелік ерекшеліктері. Кроссфитпен айналысатын жаттығу кешендерінің құрылымы. Дене түрлеріне негізделген энергетикалық бағдарламаларды құрастыру ерекшеліктері. Күштік оқыту әдістерін өндіру. Тренажерларда оқыту әдістемесі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты адамның денсаулығын сауықтыру шараларын жүргізу әдістемелерін дене мен жанның байланысы негізінде адамның психофизикалық денсаулық жағдайын жақсарту жолдарын меңгерту. Пәнді оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады: Йога. Пилатес. Стретчинг. Шейпинг. Калланетика. Бодифлекс. Фейсформинг. Гирокинез. Шығыс фитнесінің түрлері. Пассивті және белсенді демалыс. Жеке және топтық демалыс түрлері. Когнитивті және сауықтыру демалыс.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – спортшыларға педагогикалық әсер ету ерекшеліктері, педагогикалық шеберлік пен олармен жұмыс істеу әдістерін дамыту, сонымен қатар спорт саласындағы кәсіби іс-әрекеттің психологиялық ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру. Бұл пәннің аясында студенттер педагогика мен спорт психологиясының теориялық негіздерін, сондай-ақ оларды спорт тәжірибесінде практикалық қолдануды үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: спорттық дайындықтың белгілі бір кезеңіне тапсырмаларды орындауға байланысты рационалды тамақтану және спорттық тамақтану саласындағы іргелі білімін қалыптастыру; тамақ компоненттерінің биологиялық құндылықтары және олардың энергетикалық және пластикалық алмасудағы рөлі зерттеледі, негізгі тағамдық компоненттерге күнделікті қажеттілік туралы және оларды спортпен айналысатын өзгерістер туралы ойлар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты сауықтыру дене тірбиесі барысында, адамның бейімделу мүмкіндіктерін скрининг-тестілік әдістемелер арқылы қолданудың тәжрибесін меңгерту.Оқытылатын болады: Сынақ метрологиясы. Рекреациялық іс-әрекетті талдау. Дене дамуын бағалау. Функционалды жағдайды бақылау. Психологиялық тестілеудің негіздері. Күнделікті өмірде физикалық қабілеттердің әртүрлі түрлерінің көрінуіндегі қарым-қатынас. Рекреациялық дене шынықтыруда скрининг және тестілеуді өткізу бойынша ұсыныстар және т.б.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің болашақ жұмысында дене тәрбиесінің инновациялық технологияларын қолдануға қабілетін қалыптастыру. Пәннің негізгі бөлімдері дене шынықтыру және спорт саласындағы өзекті сұрақтарды анықтауға бағытталған; инновациялық және ақпараттық және т.б. технологияларды қолдану арқылы бапкердің кәсіби қызметіндегі ерекшелігін теориялық білімде, дене дамуын, физикалық, функционалдық, техника-тактикалық дайындығын анықтау бойынша ғылыми зерттеулерді өткізу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: дене шынықтыру мен спорттың әр түрлі тәсілдерін, әдістерін дұрыс қолдану арқылы жаттығушының денсаулығын нығайтуына, келісті дамып-өсуіне, жұмыс қаблетінің артып, өмір-жасының ұзаруына қажетті білімдерін қалыптастыру. Курстың міндеті: дене шынықтыру және спортпен шұғылданатын адамдардың медициналық қамсыздандыру мазмұны мен ұйымдастыру негіздерімен таныстыру; дәрігерлік бақылаудың негізгі формаларымен, спортшы организмінің функционалдық бақылауының бағалау әдістерімен таныстыру; спорттық жарақаттанудың алдын алу әдістерін, жалпы және спорттық патология жайында білім негіздерін беру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: дене шынықтыру саласындағы күш жаттығуларын пайдалана отырып, жаттығулардың негізгі принциптері мен әдістері туралы білімдерін қалыптастыру. Студенттер осы пәнді оқи отырып, олар дене дайындығын жақсарту, бұлшықет массасын дамыту және денсаулықты нығайту үшін күш жаттығуларын пайдалана алады. халықпен сауықтыру жұмыстарын жүргізу үшін күш жаттығуларының жинақтарын өз бетінше әзірлеу және қолдану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - әр түрлі санаттағы клиенттер үшін функционалдық оқыту бағдарламаларын құру әдістемесі туралы білімді дамыту - жаңадан бастағаннан жоғары деңгейге дейін; бағдарламаларды әрбір клиенттің жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктеріне бейімдеу, сондай-ақ оқытудың тиімділігін бағалау және бақылау, дербестендірілген оқыту бағдарламаларын әзірлеу және т.б.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қауіпсіздік ережелеріне сәйкес қатысушылардың ынтасын арттыру үшін баламалы фитнес бағдарламаларын, инновациялық рекреациялық технологияларды дамыту қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады: Әртүрлі елдердегі жаңа фитнес бағыттары. Топтық жаттығу бағдарламалары. Дәстүрлі емес фитнес түрлері. Фитнес жаттығу принциптері. Ерлер мен әйелдерді оқыту ерекшеліктері. Дәстүрлі емес фитнес практикалық аспектілері. Фитнес жасағанда өзін-өзі бақылау мәні. Фитнес тестілеудің критерийлері мен әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
Защита практики
Мақсаты - студенттердің диплом жұмысын дайындауға бағытталған ақпараттық-талдамалық қызметі.
Тәжірибе өту кезінде орындалады: диплом материалдарын жинақтау және қорыту; ұсынылатын қызметтер сапасын талдау, бағалық / ассортименттік саясаты, персоналды басқару жүйесі; белгілі бір мерзімде зерттеу объектісінің экономикалық талдауы жүргізіледі, кәсіпорын қызметінің талдауы мен оны жетілдіру бойынша ұсыныстарды әзірлеу қорытындысы шығарылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ саясаттанушының қызметінде ғылыми, зерттеу тәсілін қалыптастыру, зерттеу қызметінде әдіснамалық тәсілді іс жүзінде қолдану, зерттеу процесіне қатысу дағдыларын меңгеру. Студент сандық және сапалық талдау әдістерін, саясат, мемлекет және билік туралы түсініктерді интерпретациялауды меңгереді; тәжірибе негізінде Кәсіби-бағытталған ақпаратты талдайды, түсіндірме жазбаларды, есеп беру құжаттарын дайындайды.
Защита практики
Болашақ саясаттанушының қызметінде ғылыми, зерттеу тәсілін қалыптастыру, зерттеу қызметінде әдіснамалық тәсілді іс жүзінде қолдану, зерттеу процесіне қатысу дағдыларын меңгеру. Студент сандық және сапалық талдау әдістерін, саясат, мемлекет және билік туралы түсініктерді интерпретациялауды меңгереді; тәжірибе негізінде Кәсіби-бағытталған ақпаратты талдайды, түсіндірме жазбаларды, есеп беру құжаттарын дайындайды.
Защита практики
Алған теориялық білімдерін бекіту, студенттерге кәсіби бағыт беру; кафедраның, факультеттің, университеттің ғылыми қызмет бағыттарымен, құрылымымен танысу.
- физикалық заңдар мен теориялар білімдерін табиғаттағы заттар, күштер мен өзара іс-қимылдарды түсіндіру үшін пайдалану; алған білімдерін практикалық қызметте және күнделікті өмірде пайдалану;