техника және технология бакалавры
Білім беру бағдарламасының мақсаты– физикалық процестер мен жабдықтарды басқарудың ғылыми-техникалық мәселелерін шешуге қабілетті қолданбалы физика және электртехникасы бойынша сұранысқа ие мамандарды дайындау
Қолданбалы физика және электр инженериясы
6B07115
Физика-техникалық
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
0 (Каз.) 0 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттер қайта жаңартылатын энергия көздерін механикалық, электр және жылу энергиясына түрлендіру құрылғыларына қатысты ғылыми зерттеулер мен техникалық-экономикалық есептерді өз бетінше орындау үшін баламалы және жаңартылатын энергетика саласында кәсіби білімдерін қалыптастыру.<br/> Бұл курста мына сұрақтар қарастырылады: Жаңартылатын энергия көздерін механикалық, жылу және электр энергиясына түрлендіру тәсілдері, олардың экологиялық аспектілері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қазіргі заманғы инженерлік практикада қолданылатын ақпараттық-өлшеу техникасының негізгі принциптерімен, әдістерімен және технологияларымен таныстыру болып табылады. Студенттер әртүрлі салалардағы әртүрлі инженерлік мәселелерді шешуге қажетті деректерді жинау, өңдеу, талдау және ұсыну үшін өлшеу құралдары мен әдістерін қолдануды үйренеді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әртүрлі инженерлік есептерде қолданылатын сандық әдістер арқылы физикалық процестерді модельдеуді үйрену, студенттерде есептерді тұжырымдау және шешу үшін сыни және алгоритмдік ойлауды қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - әртүрлі инженерлік нысандар мен жобаларды жасақтау, визуализациялау және құжаттау үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Бұл бірыңғай стандарттардың талаптарына сәйкес сызбаларды құруды, графикалық және мәтіндік дизайн құжаттамасын оқуды және құрастыруды, сондай-ақ мамандандырылған бағдарламалық жасақтама мен графикалық модельдеу әдістерін қолдануды қамтиды.Пән графикалық модельдеу негіздерін, композиция принциптерін, техникалық сызба мен дизайнды меңгеруге, сондай-ақ үш өлшемді модельдер жасауға, объектілер мен жобаларды визуализациялауға арналған арнайы құралдар мен бағдарламалық жасақтаманы игеруге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - әртүрлі химиялық элементтер мен қосылыстарды сәйкестендіру үшін әртүрлі спектроскопиялық әдістерді практикалық қолдану туралы түсінік қалыптастыру. Пән сот сараптамасы, медицина, мұнай өнеркәсібі, атмосфера химиясы және фармокалогия сияқты салаларда қолданбалы спектроскопияның маңыздылығын түсінуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:<br/> Энергетика мен технологияда қолданылатын жаңа материалдарды әзірлеу мен өндірудің негізгі заманауи принциптері мен тұжырымдамаларын игеру.<br/> Пәннің сипаттамасы:<br/> Пән аясында жаңа материалдарды синтездеу және өңдеу әдістері мен технологиялары, жаңа материалдардың негізгі кластары мен олардың физика-химиялық қасиеттері, энергетика мен жоғары технологиялардың әртүрлі салаларында жаңа материалдарды қолдану, жаңа материалдарды өндіру мен пайдаланудың қоршаған ортаға әсері зерттелетін болады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Қолданбалы физикадағы өзекті мәселелер» курсы физиканың қолданбалы салаларындағы заманауи мәселелер мен перспективаларды ұсынады. Нанотехнологияны, плазма физикасын, ядролық және термоядролық энергияны, лазерлерді, оптикалық жүйелерді және қатты дене физикасын зерттеуді қамтиды. Ғылыми-техникалық прогресс үшін маңызды болып табылатын заманауи зерттеулер мен технологиялық жаңалықтар талқыланады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: математика саласында фундаменталды білімнің қажетті мөлшерін беру, физиканың қолданбалы тапсырмаларында сызықтық алгебраның, аналитикалық геометрияның және математикалық талдаудың элементтерін практикада қолдану.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Сызықты, векторлық алгебра; Анықтауыштар, олардың қасиеттері; Матрицалар, оларға қолданылатын операциялар; Сызықты алгебралық теңдеулер жүйесі, Крамер, матрицалық және Гаусс әдістері; Векторлар, оларға сызықтық операциялар; Вектордың оське проекциясы; Базис, Базис вектордың координаттары; Векторлардың скаляр, векторлық, аралас туындысы, олардың қасиеттері және қосымшалары; Комплексті сандар, олардың формалары және оларға қолданылатын операциялар.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерді жоғары математиканың іргелі бөлімдері бойынша оқыту, математикалық көзқарастың қалыптасуы, мамандық бойынша жұмысқа қажет ғылыми, логикалық ойлауды дамыту болып табылады. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Анықтау облысы; Толық дифференциал; Жоғары ретті туындылар мен дифференциалдар; Екі айнымалы функцияның толық дифференциалының геометриялық мәні; Скалярлы және векторлық өрістер; Деңгейдің беттері; Бағыт бойынша туындылар; Бірнеше айнымалы функцияның экстремумы; Шартты экстремум; Анықталған интеграл; Интегралдық сома; Анықталған интеграл және оның қасиеттері; Жоғарғы шектегі айнымалы Интеграл; Еселі интегралдар; Қос интеграл; Үштік интеграл; Координаттар бойынша қисық сызықты интегралдар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:қолданбалы қызметте туындайтын проблемаларды шешу үшін қажетті есептерді шешуде ықтималдықтар теориясы бойынша негізгі білім мен негізгі дағдыларды қалыптастыру; теориялық және қолданбалы есептерді шешуде студенттерге қажетті теориялық және ықтималдық аппаратты қалыптастыру; математикалық статистиканң негіздерін түсіну үшін қажетті теориялық-ықтималдық туралы түсініктеріді және алгебралық дайындық деңгейін қалыптастыру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер келесіге қабілетті болады:<br/> 1. ықтималдық пен статистиканың негізгі ұғымдарын қалыптастыру<br/> 2. Ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдары мен теоремаларын түсіндіру;<br/> 3. Мәселелерді шешу үшін теориялық және тәжірибелік зерттеулер әдістерін қолданады;<br/> 4. ықтималдықтар теориясының типтік мәселелерін шешеді;<br/> 5. кездейсоқ шамалардың таратылуының маңызды заңдарын және олардың сандық сипаттамаларын теориялық тұрғыда бекіту;<br/> Пәннің тағайындалуы. «Математика III» пәні болашақ мамандарда логикалық ойлау қабілетін қалыптастыруға және қолданбалы міндеттерді шешуде ықтималдықтар теорясын және математикалық статистика аппаратын қолдану қабілетін арттыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Ықтималдықтар теориясы: Оқиғалардың ықтималдығы; Кездейсоқ шамалар; Ықтималдықтар теориясының шекті теоремалары; Кездейсоқ векторлар; Марков тізбегі. Математикалық статистика: Эмпирикалық сипаттамалар және іріктеулер; Нүктелік жіне интервалдық бағалаулар; Болжамды статистикалық тексеру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – курстың теориялық және практикалық сабақтарында алған білімдерін қорытындылау арқылы материалдарды өңдеудің физикалық әдістерін зерттеу және әзірлеу дағдыларын қалыптастыру. Пән материалдарды өңдеудің физикалық принциптерін, әртүрлі орталарда материалдардың бетін өңдеу технологиясының негіздерін, пленкалар мен жабындарды жасау әдістерін, сонымен қатар материалдардың құрылымын зерттеу әдістерін зерттеуге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты студенттер санасында өндірісте қолданылатын әртүрлі жартылай өткізгішті электронды аспаптар мен құрылғылардың жұмыс істеуі туралы білім жүйесін қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – курстың теориялық және практикалық сабақтарында алған білімдерін қорытындылау арқылы қолданбалы ғылымдар мен инженерлік ғылымда цифрлық және микропроцессорлық құрылғыларды жасау және қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пән цифрлық құрылғылардың жұмыс істеу принциптерін, микропроцессорлық жүйелердің функционалдық негіздерін және микропроцессорлық құрылғыларды техникада қолдануды үйренуге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерде табиғаттағы және өмірдегі құбылыстардың физикалық ғылыми көрінісін қалыптастыру; Физиканың теориялық және эксперименттік зерттеу әдістерін үйрету; Кәсіби тапсырмаларды орындауға физика заңдарын қолдану дағдысын жетілдіру.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде студент:<br/> - Механика, молекулалық физика және термодинамиканың негізгі заңдары мен концепцияларын түсіндіру;<br/> - Механика және термодинамика негізгі заңдарын қолданып, құбылыстарды математикалық моделдеу және есеп шығару;<br/> - Қажетті өлшеу құралын қолданып, механикалық және термодинамикалық шамаларды өлшеу және оңтайлы әдістерді қолданып, өлшеу нәтижелерін өңдеу;<br/> - Механика және молекулалық физика заңдарын қолданып күнделікті өмірдегі және техникадағы қатысты мәселелерді шешу.<br/> Оқытылады: Материалық нүктенің және қатты дененің кинематикасы мен динамикасы, статика, тербелістер, материалдардың механикалық қасиеттері, заттардың атомдық құрылысы, жылулық құбылыстар, термодинамика
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттерді әлемнің қазіргі физикалық бейнесімен және электромагнетизм теориясының, кванттық және ядролық физиканың даму тенденцияларымен таныстыру. Пән физика 1 пәнінің жалғасы болып табылады<br/> Пәнді оқу нәтижесінде студент:<br/> - Электр және магнетизмнің негізгі заңдары мен концепцияларын түсіндіру;<br/> - Электр және магнетизмнің негізгі заңдарын қолданып, құбылыстарды математикалық моделдеу және есеп шығару;<br/> - Қажетті дәлдіктегі аналогты және сандық өлшеу құралын қолданып, электрлік және магниттік шамаларды өлшеу және қажетті әдістер арқылы өлшеу нәтижелерін өңдеу;<br/> - Электр және магнетизм заңдарын қолданып күнделікті өмірдегі және техникадағы қатысты мәселелерді шешу.<br/> Оқытылады: Электр және магнит статикасы, зарядталған бөлшектердің электромагниттік өрістегі қозғалысы, Электромагниттік өрістің заттармен әсерлесуі, электромагниттік индукция, әр түрлі орталардағы электр тогы, тұрақты және айнымалы ток тізбектері
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттердің LabVIEW, Arduino және т.б. заманауи бағдарламалық-аппараттық құралдарды пайдалана отырып, физикалық және технологиялық процестерді автоматтандыру негіздерін меңгеру болып табылады. Студенттер бағдарламалаудың және перифериялық құрылғылармен жұмыс істеудің негізгі принциптерін, сондай-ақ автоматтандырылған басқару және бақылау жүйелерін құру принциптерін үйренеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-қатты күйдегі материалдардағы процестер, статикалық және динамикалық электр және магнит өрістерінің біртекті және гетерогенді зарядталған бөлшектердің қозғалысы туралы түсінік қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің санасында құрылғы туралы және физикалық процестер туралы, өндірісте қолданылатын әртүрлі электр аппараттары мен жабдықтарының жұмыс принципі туралы білім деңгейін қалыптастыру.<br/> Тұрақты және айнымалы токтың электрондық және электр құрылғыларының принциптік схемалары, энергия үнемдеу және ресурс үнемдеу принциптері мен әдістері, электромагниттік, лазерлік және жоғары вольтты аппараттар мен жабдықтардың құрылғылары және оларда болып жатқан физикалық құбылыстар зерттелетін болады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттерді электронды және электрлік құрылғылардың жұмыс істеуі мен жобалау принциптерін түсіну үшін қажетті электр техникасының негізгі теориялық қағидалары мен әдістерімен таныстыру болып табылады. Студенттер электр тізбектері, Ом, Кирхгоф және басқа да негізгі заңдар туралы терең білім алады, сонымен қатар электр тізбектерін есептеудің типтік мәселелерін шешуді үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – курстың теориялық және практикалық сабақтарында алған білімдерін қорытындылау арқылы электр энергиясын өндіру және тарату жүйелеріндегі смарт желілер тұжырымдамасын әзірлеу дағдыларын қалыптастыру. Пән жаңа басқару жүйесінің негізгі құндылықтарын, Smart Grid тұжырымдамасы негізіндегі энергетикалық жүйенің функционалдық қасиеттерін, Smart Grid тұжырымдамасын енгізудің негізгі әсерлерін экономикалық бағалауды, сондай-ақ Smart Grid қазіргі заманғы технологиялық және инженерлік негіздерін зерттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – курстың теориялық және практикалық сабақтарында алған білімдерін қорытындылау арқылы таза энергия көздеріне негізделген энергетикалық құрылғыларды жасау және пайдалану бойынша кәсіби дағдыларды қалыптастыру. Пән экологиялық таза көздердің жұмыс істеу принциптерін, оның ішінде сутегі көздерін, отын элементтері мен электролиз технологияларын, энергия сақтау жүйелерін зерттеуге, сонымен қатар таза материалдарды алудың физикалық және химиялық процестерінің теориялық негіздерін оқуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пәннің мақсаты технологиялар мен өнеркәсіпте қолданылатын плазмалық газ разрядына баса назар аудара отырып, газ разрядты процестердің физикалық принциптері мен технологияларын зерттеу болып табылады. Студенттер плазма физикасының негізгі тұжырымдамаларымен, газ разрядының пайда болу және даму механизмдерімен танысады. Осы пәнді оқу нәтижесінде студенттер плазмалық қондырғылардың жұмыс істеу принциптері, олардың қазіргі энергетикалық технологиялардағы рөлі және олардың даму перспективалары туралы терең білім алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-менеджмент негіздері мен әртүрлі заманауи жабдықтар мен технологиялар туралы түсінік қалыптастыру. Пән заманауи жабдықтар мен технологиялар саласындағы жетістіктерді, маркетинг негіздерін және оның физика мен жаңа технологиялардың әртүрлі салаларында танымал ету мен маркетингке бағытталуын, заманауи маркетинг пен менеджмент құралдарының көмегімен дайын өнімді үйлестіруді зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-инновациялық жобаларды басқарудың әртүрлі әдістері мен тәсілдерін олардың бағытын ескере отырып оқыту. Пән жобалық басқару негіздерін, менеджмент негіздерін және заманауи жабдықтар мен технологиялар саласындағы жетістіктерді зерделеуге, заманауи маркетинг пен менеджмент құралдарын қолдана отырып, дайын инновациялық өнімді үйлестіру әдістеріне бағытталған. Жобалық менеджмент-бұл заманауи жабдықтардың стандарттарын келісу бойынша іс-шаралар, операциялар мен әрекеттер жиынтығы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – жоғары температуралы термоядролық қондырғыларды жобалау және салу саласында кәсіби білім алу. Бұл курста жоғары температуралы термоядролық электр станцияларын жобалаудың негізгі мәселелері мен параметрлерді есептеу принциптері қарастырылады. Инерциялық және магниттік шектеу жүйелеріне негізделген реакторларға назар аударылады. Сынақ реакторларының бірқатар конструкцияларының концептуалды зерттеулері талданатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Инженерлік жобалау" пәнінің мақсаты студенттерге әртүрлі инженерлік жүйелерді, құрылғылар мен конструкцияларды жасау үшін техникалық шешімдерді әзірлеудің негіздері мен әдістерін үйрету болып табылады. Осы пән бойынша студенттер инженерлік жүйелерді жобалауға жүйелі көзқарас принциптерін, талдау және жобалау әдістемелерін, сондай-ақ әзірлеу процесінде заманауи құралдар мен технологияларды қолдануды үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіпкерлік теориясы мен тәжірибесін зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Студент қабілетті: жеке қызығушылықтары мен қабілеттеріне сәйкес келетін нарық мүмкіндіктерін пайдалануға; бизнесті бастау туралы бастапқы шешімді қабылдауға; қолданыстағы құқықтық нормалар шеңберінде тиімді жұмыс жасауға; стартаптың әлеуетті нарықтық мүмкіндіктерін анықтауға және бағалауға.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты. Студенттерде әртүрлі класстардағы жүйелердің моделін жасаудың негіздері, алынған моделдерді зерттеу және зерттеу нәтижелерін имитациялық моделдеу құралдарын қолдана отырып өңдеубойынша білім қалыптастыру.
Мазмұны:моделдердің классификациясы және моделдеу түрлері; математикалық моделдеу кезеңдері; жүйенің математикалық моделін жасаудың принциптері және негізгі талаптары; жүйенің және процессердің математикалық моделін зерттеудің әдістері, имитациялық моделедеу; математикалық моделдерді ықшамдау әдістері; моделдеудің техникалық және бағдарламалық орталары
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Есептеу физикасының негізгі сандық әдістерін, бағдарламалау құралдарын оқып үйрену және физикалық жүйелермен байланысты есептерді сандық түрде шешудің практикалық дағдыларын қалыптастыру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - әрекет ету принциптері геометриялық, толқынды және кванттық оптика заңдарына негізделген оптикалық құралдар туралы білімді қалыптастыру. Лазерлердің негізгі түрлері және олардың сипаттамалары қаралады. Пән оптикалық аспаптар мен олардың негізінде жүйелерді практикалық қолдану көрінісін қалыптастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-қолданбалы физикадағы теориялық әдістер туралы түсінік қалыптастыру. Пән физикадағы зерттеудің негізгі түсініктері мен әдістерін және оларды инженерияда, компьютерлік есептеулерде және ақпаратты өңдеуде практикалық қолдануды түсіндіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерге наноматериалдардың синтезі, қасиеттері, сипаттамасы және қолданылуы, сондай-ақ материалдарды атомдық және молекулалық деңгейде зерттеу және басқару үшін қажет нанометрология әдістері туралы терең білім беру болып табылады. Пән наноматериалдарда пайда болатын кванттық өлшемдік эффекттер сияқты наноғылымдардың негізгі тұжырымдамаларына кіріспеден басталады. Студенттерге наноматериалдардың морфологиясын, кристалдылығын және химиялық құрамын зерттеу олардың бірегей қасиеттерін түсінуге негіз болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттерге плазмамен байланысты физикалық принциптер мен құбылыстар туралы іргелі білім беру, сондай-ақ ғылым мен техникадағы практикалық мәселелерді шешу үшін осы білімді қолдану дағдыларын дамыту. Курс студенттерде плазма физикасының теориялық негіздері мен эксперименттік әдістерін түсінуді қалыптастыруға бағытталған
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты. Студенттерге жалпы өнеркәсіпте қолданылатын электр машиналарын жобалау, жасау технологиясы, пайдалану және сынау үшін әртүрлі электр машиналарының жұмыс істеу теориясы мен физикалық принципі туралы білім жүйесін қалыптастыру. Бұл курста мына сұрақтар қарастырылады: Трансформаторлардың, сонымен қатар айнымалы және тұрақты ток электр машиналарының тағайындалуы, қолданылу саласы, жұмыс принципі, жұмыс сипаттамалары, құрылымы және жіктелуі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-электр инженериясындағы Smart технологиялық басқару құрылғыларының шуға төзімділігін үйлестіру туралы түсінік қалыптастыру. Пән жоғары және төмен кернеулі электр қондырғыларындағы электромагниттік жағдайды, электромагниттік кедергілерді беру механизмдерін, қорғаныс құралдары мен технологиялық басқарудың автоматтандырылған жүйелерінің микропроцессорлық құрылғыларының сипаттамаларын өзара үйлестіруді зерттеуге бағытталған
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қазіргі заманғы бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана отырып, электр энергетикалық және технологиялық процестерді моделдеу қабілетін қалыптастыру, өнеркәсіптік электр энергетикасының жүйелері мен процестерін оңтайландыру және есептеу міндеттерін өз бетінше тұжырымдау дағдыларын қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Метрологиялық қамтамасыз етудің ғылыми негізі болып табылатын теориялық, қолданбалы метрологияның нормативтік, ұйымдастырушылық және техникалық негіздері мәселелерімен, сонымен қатар электр энергетикасында қолданылатын негізгі өлшеу процестері мен техникалық бақылау құралдарымен таныстыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:
Электр разрядтары негізінде құрылғылардың жұмыс істеуінің теориялық принциптерін және энергетикалық қондырғылардағы газ разрядты процестердің жұмысы мен басқарудың практикалық аспектілерін игеру.
Защита практики
Мақсаты: практиканы өткен ұйымның, мекеменің жұмысын зерттеу негізінде теориялық білімдерін бекіту, талдау және басқару жұмысының дағдыларын иелену. Дипломдық жұмыс үшін материал жинау.
Бекітілетін дағдылар: кәсіпорын қызметінің тиімділігін талдау, кәсіпорындардың кемшіліктері мен артықшылықтары, серіктестер картотекасын, келісімдерді, контрактарды құрастыру; мәжілістерді, кездесулерді, келісімдерді өткізу, қызметкерлерді іріктеу, командада жұмыс істеу.
Защита практики
Мақсаты - практикада «Геодезия» пәнін меңгеру барысында қалыптасқан білімдерін және дағдыларын жерге орналастыру жұмыстарын жүргізу өндірістік жағдайларына барынша жақындату арқылы қолданып, сол жұмыстарды далалық жағдайда орындау арқылы тәжірибе алу мүмкіндігін қалыптастыру. Тәжірибе нәтижесінде студент орындай алады:
1. геодезиялық құралдарды қолдануды;
2. теодолиттерді, нивелирлерді, тахеометрлерді тексеру және оларды жұмыс орнында орнатуды;
3) жер пайдалану шекарасы бойымен теодолиттік жүріс салу және өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
4. өлшеу қателіктерінің өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
5. тахеометрикалық түсіру жүргізуге;
6. далалық өлшеуді камералық өңдеуге;
7. Жер пайдаланудың жоспарын жасауды, бойлық және көлденең профильдерді және басқа қажетті сызбаларды жасауға.
Геодезия пәні бойынша тәжірибе білім беру процессының оқу практикасы циклына жатады. Оқу тәжірибесі барысында геодезиялық жұмыстардың мынадай түрлері орындалады: геодезиялық аспаптарды тексеру және жұмыс орнында орнату: центрлеу, горизонтальдау; теодолиттік жүріс жүргізу, нивелирлеу, тахеометрлік түсіріс жасау; жер пайдалану бойынша өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтау; рұқсат етілген мәндерден өлшеу қателіктерін асып кеткен жағдайда қайта өлшеу жүргізіледі; нивелирлеу бойынша өлшеу қателіктерін тексеру; жергілікті жерде түсіру жұмысын жасау және сол жердің жоспарын жасау.
Защита практики
Пәннің мақсаты – тағамдық өндірістердегі процестерді бақылауға байланысты практикалық міндеттерді өз бетінше шешу қабілетін қалыптастыру.
Практикадан өту барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- нақты кәсіпорын мысалында тағамдық заттар мен материалдарды алудың және өңдеудің технологиялық схемалары үшін процестер мен аппараттардың параметрлерін, пайдалану шарттарын таңдауды негіздеу;
- тағамдық кәсіпорындарда қарапайым инженерлік есебін жүргізу;
- компьютерлік технологияларды қолдана отырып мақсатты өнімдердің конверсиясы мен шығуының есебін жүргізу;
-өнімнің сапасын бақылау үшін таңдалған технологиялық схеманың орындылығын негіздеу;
- үрдістерді бақылаудың технологиялық және өлшеу сұлбаларын құру.
Тәжірибе тамақ өнеркәсібімен танысуға бағытталған, компьютерлік технологияны қолдана отырып қарапайым есептеулер жүргізу дағдысын қалыптастырады.
Защита практики
Практиканың мақсаты таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, Бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру болып табылады. Өндірістік практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған.