Білім бакалавры
Тарих- География
6B01602
Тарих
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
0 (Каз.) 0 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың когнитивтік және функционалдық құзыреттіліктерін қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: бағалау қызметінің функциялары мен құрылымын анықтау; оқушылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып бағалау әдістерін қолдану; критериалды бағалауды ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық негіздеріне талдау жасау; оқушыларды объективті бағалау үшін рубрикаторларды әзірлеу және қолдану; педагогикалық процесте критериалды бағалаудың тәртібін құрастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты XVII – XX ғасырдың басындағы Батыс елдерінің кезеңдері, ерекшеліктері, негізгі даму тенденциялары туралы білімді қалыптастыру. Дәстүрлі қоғамнан "заманауи қоғамға"көшудің жалпы заңдылықтарын түсіну. Батыс тарихындағы протестанттық фактордың рөлі туралы түсінік қалыптастыру үшін реформациялық үдерістерді талдау. Себеп-салдарлық байланыстарды анықтай отырып, қазіргі уақытта Еуропа мемлекеттерінің саяси, әлеуметтік-экономикалық дамуының ерекшеліктерін бағалау.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қазіргі кезеңдегі Еуропа мен Америка елдерінің әлеуметтік-экономикалық, саяси дамуының негізгі тенденцияларын түсіну қабілетін қалыптастыру. Осы елдердің экономикалық дамуына ықпал еткен Батыс елдерінің интеграциялық үдерістерінің маңыздылығын түсіндіру. Батыс елдерінің тарихи дамуының жалпы барысын түсіну. Қазіргі кезеңдегі Батыс өркениеттерінің жалпы макротарихи тенденциялары мен ерекше, жергілікті тәжірибесін синтездеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Геоархеологиялық білім құрылымының негіздері мен ерекшеліктерін олардың тарихи қалыптасуы мен заманауи динамикалық жұмысын, геоархеологиялық зерттеулерді дамытудың маңыздылығын, олардың перспективаларын қарастыруда көрсету. Геоархеологияның теориялық заңдылықтарын, негізгі даму тенденцияларын және өзіндік ерекшеліктерін түсіндіру.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-ежелгі дүние тарихының негізгі оқиғалары, ежелгі дәуірдегі көрнекті қайраткерлер туралы талдау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы ежелгі өркениеттердің негізгі кезеңдерін, әлеуметтік даму заңдылықтарын түсінуді қалыптастырады. Пән мемлекеттердің тарихын, ежелгі мәдениетті; қазіргі шығыстану мен антикалық дәуірдің негізгі теориялық және әдіснамалық бағыттарды, дүние жүзі тарихы бойынша деректерді зерттеуге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты психологияның әртүрлі тұжырымдамаларында, теориялары мен парадигмаларында бағдарлану қабілетін қалыптастыру, сонымен қатар кәсіби және әлеуметтік қызметте заманауи психологияның жетістіктерін қолдану. Пән қазіргі жас ерекшелік психологиясының негіздеріне, оның категориялық аппаратына, проблемалық өрісі, теориялық және әдіснамалық негіздерін меңгеруге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жердің және оның құрамдас бөліктерінің географиялық дүниетанымның, ойлау мен білімдерінің негіздерін, құрылымын, жұмыс істеуін және дамуын білу. Жалпы география бойынша зертханалық және аналитикалық жұмыстарды орындау әдістерін қолдануға, эволюция мен жер қабығының өзара байланысын анықтау, жердің және оның компоненттерінің жұмыс істеуі мен дамуының кезеңдерін сипаттайды.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: білім берудің инклюзивті моделін жүзеге асыруда ғылыми идеялар мен кәсіби құзіреттілік жүйесін қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: инклюзивті білімге айналу жолдарын және оның мүмкін болатынын анықтау. Білім сапасын қамтамасыз ететін өзгерістер; мүмкіндігі шектектеулі оқушыларды психологиялық-педагогикалық қолдауды жүзеге асыру; инклюзивті білім процесінде педагогикалық өзара әрекеттестік субъектілерінің қызметін жобалау; инклюзивті білім беруді енгізу бойынша ұсыныстар әзірлеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-ежелгі дәуірден VI ғасырдың басына дейінгі Қазақстан аумағындағы тарихи процестің негізгі кезеңдері мен ерекшеліктері туралы толық түсінік беру. Пәндік саладағы ұғымдық-терминологиялық аппаратты түсіндіру, ежелгі Қазақстан аумағындағы әлемдік тарихи даму заңдылықтары мен тарихи үрдістің ерекшеліктерін, археологиялық кезеңдеуді түсіну, Қазақстан тарихын зерделеуге еуроцентрлік және этноцентрлік тәсілдерді түсіндіру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: отандық және шетелдік тарихнаманың теориялық тұжырымдамалары негізінде жаңа заман кезеңіндегі отандық тарихтың тарихи процестерін сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы тарихи оқиғаларды, олардың заңдылықтарын анықтай отырып, талдау қабілетін қалыптастырады. Пән Қазақстанның жаңа дәуірдің тарихи даму процестерін зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты Қазақстан аумағындағы жалпы және ерекше тарихи үдерісті бағалау, тарихи заңдылықтарды, себеп-салдарлық байланыстарды анықтау үшін тұжырымдамалық-теориялық проблемаларды талдау қабілетін қалыптастыру. Қазақстан Республикасының ішкі, сыртқы саясатын талдау. Тәуелсіздік жолындағы Қазақстанның ұлттық идеялары мен қозғалыстарының тарихын түсіндіру. Қазіргі қазақстандық даму моделінің ерекшеліктері мен маңыздылығын дәлелдеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты Қазақстанның ортағасырлық тарихының түрлі әлеуметтік үрдістерін, фактілері мен құбылыстарын бағалау қабілетін қалыптастыру. Тарихи дереккөздерді сыни талдау негізінде ортағасырлық Қазақстанның этностары мен мемлекеттерінің тарихи дамуының жалпы заңдылықтары мен ерекшеліктерін талдау. Әлеуметтік-мәдени үрдістерді түсіндіру үшін тарихи процестердің себеп-салдарлық байланыстарын анықтау. Қазақ халқының жалпы түркі қауымдастығындағы, көшпелі өркениет жүйесіндегі маңыздылығын түсіну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты жалпы планетарлық және ірі аймақтық заңдылықтарды тану қабілетін қалыптастыру. Пән ұзақ геологиялық даму нәтижесінде пайда болған континенттердің морфоқұрылымдық және ландшафтық ұйымының күрделілігі туралы түсініктерді қалыптастырады. Пән физикалық-географиялық аудандастыруды, табиғи жағдайлар мен табиғи ресурстарды, Климаттық аудандастыруды, материктер мен мұхиттардың табиғи-рекреациялық ресурстарын зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты ортағасырлық өркениеттер тарихы, олардың даму жолдарының ерекшелігі және батыстағы тарихи процестің ерекше сипатын анықтайтын факторлар туралы терең және әр түрлі идеяларды қалыптастыру. Оқу курсы зерттеу және аналитикалық жұмыс бойынша теориялық және практикалық қызмет барысында алынған ортағасырлық тарихтың тарихи оқиғалары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - тәрбие теориясы мен дидактикасының теориялық негіздерін, тұтас педагогикалық үрдісті меңгеру, білімді тәжірибеде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Пән түсініктік аппаратты, педагогиканың ғылым ретінде дамуының негізгі кезеңдерін; педагогиканың әдіснамалық негіздерін, КҚО теориясын, мектеп дидактикасын, тәрбие теориясын, педагогикалық қызметтің мәнін, тұтас педагогикалық үдерісті ұйымдастыруды, сабаққа қойылатын талаптарды зерттеуге, педагогикалық қызмет негіздеріне, педагогикалық жүйені басқаруға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: мектепте тарих және географияны оқыту әдістемесі туралы терең және жан-жақты білімді қалыптастыру. Оқыту барысында мынадай аспектілер қаралатын болады: мектептегі тарихи және географиялық білім беру әдістемесінде ғылыми–зерттеуді дамыту, мектептегі тарихи және географиялық білім берудің қазіргі заманғы стратегиялары, мектепте оқытудың әдістері мен тәсілдері, оқу курстарын жоспарлау, тарих және география сабақтарында инновациялық технологияларды қолдану.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - білім алушыларда тарихи географияның негіздері мен кәсіби терминологиясы туралы түсінік қалыптастыру, оның мәселелерін, әдістері мен әдіснамасымен, ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі қалыптасу және даму тарихымен таныстыру, сонымен қатар кеңістіктікте ойлау дағдыларын игеру, оны тарихи және жалпы гуманитарлық профильдегі талдау жұмыстарда қолдана білу, курстың қайнар көздері мен тарихнамасын зерттеу.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерді білім беру үдерісінің мәні, оның формалары мен әдістері туралы біліммен қаруландыру, сонымен қатар қазіргі заманғы білім беру тұжырымдамаларымен және үлгілерімен таныстыру. Пән тәрбие үдерісінің заңдылықтары мен принциптерін; тәрбие үрдісінің әдістерін; тәрбие жұмысын жоспарлауды, мінез-құлық этикасын, білім алушыларды тәрбиелеу және әлеуметтендіру жөніндегі жұмысты ұйымдастыруды зерделеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты топографиялық-картографиялық материалды және геодезиялық өлшеулердің нәтижелерін сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән топографиялық-картографиялық материалды, геодезиялық өлшеулердің әдістері мен тәсілдерін және топографиялық жоспарларды құру үшін олардың нәтижелерін өңдеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты жаңа және қазіргі кезеңдегі шығыс елдерінің даму тенденцияларын талдау дағдыларын қалыптастыру. Шығыс елдерінің даму заңдылықтарын түсінуді көрсету дағдыларына ие болу; Шығыс елдерінің отаршылдық және постколониялық даму ерекшеліктерін және әлеуметтік-экономикалық құрылымды дамыту үрдісінің мазмұны мен сипатын және оның өзгеруін талдай отырып, жаңғырту процестерін түсіндіру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты тарихи деректер мен зерттеулерді талдау негізінде қабілеттерді қалыптастыру, ортағасырлық шығыс елдерінің тарихындағы негізгі оқиғалар мен құбылыстарды түсіну және түсіндіру. Орта ғасырлардағы Шығыс елдерінің әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени дамуын, ортағасырлық Шығыстың қоғамдық және өркениеттік даму ерекшеліктерін анықтауды талдау. Ортағасырлық Шығыстың жергілікті тарихи қоғамдарының негізгі ерекшеліктерін түсіндіру, әртүрлі тарихи дереккөздермен жұмыс істеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-білім алушыларда саяси тарихқа негізделген демографиялық дағдарыстар призмасы арқылы ХХ ғасырдағы Қазақстандағы демографиялық процестердің негізгі кезеңдері мен ерекшеліктері туралы толық түсінік беру, сондай-ақ ХХ ғасырдағы Қазақстанның демографиялық дамуының негізгі кезеңдерін зерделеу, ҚР демографиялық даму векторларын анықтау, демографиялық дағдарыстарды болжай білу, ХХ ғасырдың демографиялық дағдарыстарын, олардың себептері мен нәтижелерін талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерде әртүрлі тарихи кезеңдерде жер шарының белгілі бір аумағында қалыптасатын діни ахуал туралы білім жүйесін қалыптастыру: діндердің пайда болу тарихын, діннің белгілері мен құрылымдарын, діни ілімдерді, діндердің географиялық картасын танып білу; этногеографиялық және конфессиялық деректерді көрсететін дереккөздер мен карталарды, өнер туындылары мен мәтіндерді талдау қабілетін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты-геосаясат пен халықаралық қатынастар туралы, тарихи тұрғыдан да, қазіргі кезеңде де елдер мен аймақтардың геосаяси жағдайы туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Курсты оқу барысында студенттер геосаяси стратегияларды талдау, жанжалды жағдайларға баға беру, Қазіргі әлемдегі геосаяси процестердің өзгеруі туралы пайымдау және болжау дағдыларын игереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты экономикалық аудандастыру негізінде қоғамның өндірістік күштерін тиімді аумақтық ұйымдастыру мәселелерін кешенді зерттеу қабілетін қалыптастыру. Пән: біртұтас, әр түрлі және динамикалық өзгеретін әлем туралы географиялық білім жүйесін, табиғаттың, халықтың және шаруашылықтың барлық аумақтық деңгейлердегі өзара байланысын, адамзаттың жаһандық мәселелерін және оларды шешу жолдарын меңгеруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ежелгі дәуір мен орта ғасырларда Азия және Еуропадағы халықтардың тұрмыс-тіршілігіндегі және қоныс аудару үрдістеріндегі табиғи жағдайлар мен қоршаған ортаның орны мен маңызын түсіндіре отырып, студенттердің тарихи құбылыстардың ерекшеліктерін айқындай білу, географиялық факторлардың тарихи және мәдени дамуға ықпалын талдау негізінде өзіндік тұжырымдар жасау қабылетін арттыру, антропогеография туралы еңбектерді сыни тұрғыда бағалау және сол негізде халықтардың өзара байланыстары мен даму заңдылықтарын талдау қабылетін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді алу. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Климат туралы ғылым мен саясаттың, климаттың өзгеруі ғылымның, сондай-ақ халықаралық және ұлттық деңгейдегі климаттық саясат пен іс-әрекеттің негізгі тұжырымдамалары туралы нақты түсінік қалыптастыру. Климаттың өзгеру салдарын жұмсартуда энергетиканың әртүрлі нұсқаларының рөлі, энергетикалық саясаттың күшті және әлсіз жақтары және Қазақстанның энергетикалық жүйелерін дамытудың ықтимал жолдары қарастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – Ортағасырлар кезеңіндегі Қазақстанның тарихи география мәселелер туралы білім алушыларда білімдер мен дағдылар қалыптастыру. Сонымен қатар, ¬түркі тайпаларының және қазақ халқының ортағасырлардағы географиялық кеңістік және мифологиясын талдау, ¬ көшпелілердің мысалында ортағасырларда этнотерриторияны, шекараны идентификациялаудың негізгі заңдылықтарын, Орталық Азия мен Қазақстан территориясының ортағасырлардағы географиялық сипаттамасын, климаттық жағдайын анықтау, ортағасырларда Оңтүстік Қазақстан мен Жетісу территориясындағы қалалардың функционалды дамуы туралы білім қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-студенттерді табиғаттың қалыптасуының географиялық заңдылықтарымен және Қазақстандағы табиғатты пайдалану жағдайларымен таныстыру. Курс елдің табиғи жағдайын, оның ерекшеліктерін және табиғи-аумақтық кешендер мен олардың өзара байланыстарын зерттеудегі диалектикалық және жаратылыстану-ғылыми бағытқа негізделеді.
Қазақстан аумағының геологиялық және тектоникалық құрылымы, жер бедері, климат, ішкі су айдындары, топырақ-өсімдік жамылғысы, жануарлар дүниесі, табиғи аймақтар, физикалық-географиялық аудандастыру мәселелері қаралады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты күрделі құрылымдық кешен ретінде Қазақстан Республикасының табиғаты мен экономикасын талдау қабілетін қалыптастыру. Пәнді игеру табиғи-ресурстық әлеуетті бағалаудың теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын меңгеруге, адам әлеуетін бағалауды жүргізуге, ҚР салалық құрылымының ерекшеліктерін талдауға, экономикалық-географиялық дамудың өңірлік ерекшеліктерін зерттеуге, ҚР Сыртқы экономикалық байланыстарына талдау жүргізуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Табиғатқа қатысты ғылыми және басқа жүйелі көзқарастардың тарихымен танысу. Тарихшылар, әлеуметтанушылар және басқа ғалымдар адамдар мен қоршаған орта арасындағы күрделі және өзгермелі қатынастарды қалай зерттегені, гуманитарлық және әлеуметтік ғылымдардағы пәнаралық тәсілдер біздің экологиялық дағдарыстар мен дилеммалардың себептерін қалай терең түсінуге болатындығын сыни тұрғыдан қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – ортағасырлық Еуропаның тарихы мен географиясының ерекшеліктерін зерттеу. Курс – ортағасырлық Еуропаның тарихи даму барысына әсер еткен процестерді анықтауға мүмкіндік береді, географиялық фактордың кейінгі кезеңдерге қарағанда анағұрлым терең әсер еткен кезеңнің тарихымен таныстырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – ортағасырлардағы Шығыс пен Батыстағы урбанизациялық процестерге салыстырмалы талдау жасау арқылы урбанизациялық процестердің әлемдік тарихтағы маңызын бағалау қабілетін қалыптастыру. Ортағасырлардағы Шығыстағы урбанизациялық процестерге талдау жасап, шығыстың жекелеген субаймақтардағы урбанизациялық процестің өзіндік ерекшеліктерін айқындайды. Ерте ортағасырларда Еуропада қалалық мәдениеттің құлдырау себептерін түсіндіріп, Батыс Еуропада урбанизация процесінің күшеюінің негізгі факторларына сипаттама береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс Орталық Азия мен Қазақстанның тарихы мен географиясы бойынша дереккөздерді анықтау, іріктеу және талдау үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған. Объективті ақпарат алу мүмкіндіктері туралы идеяларды қалыптастыру, қолданбалы деректану арқылы тарихи және географиялық ақпараттың, терминдер мен атаулардың объективтілігін анықтау, сондай-ақ деректерді жіктеу мен талдауды зерттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты картографиялық білімнің негіздерін беру, студенттердің болашақ кәсіби қызметінде осы білімнің қажеттілігі туралы түсініктерін қалыптастыру, мектептегі білім беру үдерісіндегі картаны пайдалануға дағдыландырады. Курс жердің нақты бетінен оның карта моделіне қалай өту керектігі туралы түсінік береді; карталардың қандай түрлері бар; географиялық карталардың қандай ерекшеліктері бар; географиялық карта қандай эволюциядан өтті; карта ақпарат көзі ретінде қолданылуы түсінідіріледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты әлем халқының әлеуметтік және демографиялық мәселелерін талдау қабілетін қалыптастыру. Студенттерді географиялық зерттеулердің түсінігі жүйесімен, принциптерімен және әдістемелік тәсілдерімен таныстыру.
Пән әлемнің халық санының динамикасын және оның қарқынды өсуінің ықтимал салдарларын; ұдайы өсудің аумақтық ерекшеліктерін; Халықтың нәсілдік, этникалық және діни құрылымын; Халықтың көші-қонын; әлем халқының қоныстануын зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты-тарихи ақпаратты талдау, ұйымдастыру және визуализациялау үшін цифрлық медиа мен технологияларды, data science сандық әдістері мен әдістерін қолдану саласында білім мен дағдыларды қалыптастыру, картография мен геоинформатика негіздерін түсіну, картаға түсіру, кеңістіктік деректерді визуализациялау және геоақпараттық жүйелерді құру, білім беруде цифрлық технологияларды қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.