жаратылыстану ғылымдарының магистрі
Кәсіби және жеке құзыреттіліктері, заманауи геоботаника саласындағы іргелі білімдері, эргономикалық кеңістіктерді құру саласындағы күрделі мәселелерді шешу үшін жасанды интеллектті пайдалана отырып, ІТ-технологиялары бар ландшафты дизайн саласында білікті ғылыми-педагогикалық кадрларды дайындау.
Ландшафттық дизайн
7M05120
Биология және биотехнология
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: осы қалалық аумақтардағы арамшөптердің пайда болуының негізгі себептерін түсіндіру үшін кәсіби дағдылар мен алдыңғы қатарлы ғылыми тәжірибені пайдалана отырып, бау-бақша және саябақ аумақтарындағы арамшөптерді анықтау қабілетін дамыту.<br/> Пән кең тараған арамшөптердің ботаникалық сипаттамасын береді; өсімдіктердің осы тобының өсуінің экологиялық жағдайлары; арамшөптердің ландшафттық композициядағы орны мен рөлін негіздейді.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән жоғары сапалы және бәсекеге қабілетті ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізу үшін қажетті дағдыларды қалыптастыруға бағдарланған. Оқу курсы ғылыми зерттеу процесінің теориялық және әдіснамалық негізін, олардың мақсаттарын, міндеттерін, жүзеге асыру кезеңдерін, сондай-ақ нәтижелерді қолдану салаларын қалыптастырады. Пән ғылыми әдістеменің негіздерін, әдеби-эксперименттік зерттеулер жүргізу әдістемесін, ғылыми жарияланымдар мен жобаларды дайындау және рецензиялау ережелерін зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: зерттеудің әртүрлі әдістері мен құралдарын қолдана білу, зерттеудің мақсатын, міндеттерін, жаңалығын тұжырымдау және негіздеу, өз бетінше қорытындылар мен ұсыныстар жасау дағдыларын қалыптастыру.<br/> Пән зерттейді экономикалық процестерді зерттеудегі бар тұжырымдамалар мен тәсілдер, зерттеудің әдіснамалық принциптері; жоғары сапалы библиографиялық, тарихнамалық шолу үшін мәліметтер базасы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: экологиялық проблемаларды шешу және жергілікті экожүйені қалпына келтіру үшін жасыл аймақтардың ландшафттарын зерттеуде геожүйелік тәсілдерді қолдану қабілетін дамыту. Пән табиғи-территориялық және табиғи-антропогендік кешендерді, олардың қызметін, құрылымын, мазмұнын, дифференциация және интеграция заңдылықтарын, динамикасын зерттейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: саябақ ландшафтында пайдаланылатын жеміс ағаштары мен бұталарының дара, топтық және сызықты екпе түріндегі сәндік құндылығын негіздеу және жобалауда қолдану қабілетін дамыту. Пән сәулет-ландшафтық объектілерді абаттандыру үшін өсімдік материалын таңдау және бағалау әдістерін, олардың сәндік және биологиялық қасиеттерін ескере отырып, ағаштар мен бұталардың композицияларын жасауды қарастырады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: өзіндік ландшафттық композициялар жасау және экологиялық мәселелерді шешу үшін заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, сәндік өсімдіктердің ауруларының этиологиясын анықтау қабілетін дамыту.<br/> Пән аурулардың бастапқы және қайталама белгілерін зерттейді; ландшафттық композициялар үшін ұсынылған өсімдіктердің жұқпалы және жұқпалы емес аурулары; өсімдік микоздары; фитопатогенді саңырауқұлақтардың, сонымен қатар саңырауқұлақ тәрізді организмдердің экоморфогенезі, онтогенезі және экологиясы
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: вертикальді (тік өсірілінетін) және гидропоникалық көгалдандыру технологияларын ғылыми-ұйымдастырушылық қызметпен және соңғы ширек ғасырдағы ғылыми бау-бақша талаптарымен үйлестіре отырып, тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру. Пән көлемінде вертикальді және гидропоникалық бақтарды зерттеу, қолайлы материалдары мен қоректік заттарды талдау, оларды Қазақстан төңірегінде қолдану, пәннің ЖИ-мен байланысы, биоинформатика, селекциялық және генетикалық зерттеулердің мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ландшафты дизайнда қолдану үшін сәндік өсімдіктер туралы білім негізінде өсімдіктерді интродукциялаудың заманауи әдістерін қолдана білу дағдыларын дамыту.
Пән өсімдіктерді интродукциялаудың заманауи әдістерін, фенологиялық бақылауларды, бастапқы материалды таңдауды және бағалауды, интродукцияланған өсімдіктердің жастық күйлерін анықтауды, мәдениеттегі табиғи флора өсімдіктерін бағалауды, интродукцияланған өсімдіктерді жасыл құрылыста пайдалануды қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жобаларды өз бетінше құру қабілетін дамыту. Пән компьютерлік графиканың негіздерін, ландшафттық және сәулеттік дизайн үшін қолданылатын кең таралған бағдарламаларды, сонымен қатар компьютерлік бағдарламаларды пайдалана отырып жобаларды құру принциптерін береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қабілеттерін дамыту көрнекі-қиялды ойлау, конструктивті-геометриялық елестету, сызба түрінде практикалық түрде жүзеге асырылатын кеңістіктің графикалық модельдері негізінде кеңістіктік формалар мен қатынастарды талдау және синтездеу. Пән компьютерлік графиканы пайдалана отырып, ландшафты дизайн саласында геометриялық фигураларды сызбалар құру және жобалау үшін кеңістіктік пішіндерді бейнелеудің негіздерін қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: популяциялық генетиканы ГАЖ технологияларымен үйлестіре отырып, ландшафттық генетиканың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын тереңдету. Курс болжамалы түрде гүл тозаң мен дән үлестерінің олардың таралуы мен өсімдік ландшафтының сапасына, векторлардың мінез-құлқын анықтайтын талдауын қамтиды. Өсімдіктердің ландшафттық-генетикалық зерттеулері биотикалық, абиотикалық бейімділіктер және әртүрлі ландшафттар аясында гендік ағындарды талдауға мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: сарапшылық деңгейде ландшафты дизайн мәселелерін шешу үшін жасанды интеллектті қолдану саласындағы дағдыларды қолдану қабілетін қалыптастыру. Студенттер деректерді сыни талдау, күрделі модельдерді әзірлеу және растау, экологиялық, әлеуметтік және экономикалық факторларды ескеретін инновациялық және тұрақты ландшафт шешімдерін әзірлеу дағдыларын меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: практикалық іскерлік пен дағдыны қолдану қабілетін дамыту,
ландшафты дизайнда пайдалану үшін өсімдіктердің ағаш және бұталы түрлерін өсірудің заманауи әдістері мен технологиялары.
Пән ландшафты дизайндағы ағаштар мен бұталардың түс үйлесімін құрудың композициясы мен әдістерінің негіздерін береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: саябақ шаруашылығында шағын сәулеттік формаларды құрудағы теориялық білімі мен тәжірибелік дағдыларды тереңдету. Пән саябақ мүсіндерін жасаудың тарихы мен теориясын, мүсіндерді, жақтауды, трансформерлерді, ойыншықтарды безендіруге арналған сәндік және жасанды өсімдіктерді талдауын, экологиялық қалдықтар негізіндегі монументалистикасын, пәннің өсімдіктану, ЖИ және биоинформатикамен байланыстарын қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бітірушілерде бау-бақ ландшафтында қолданылатын сәндік ағаштар мен бұталардың композициясының эстетикасын қамтамасыз ететін шөптесін өсімдіктерді таңдауды негіздей алу қабілетін қалыптастыру.
Пән гүл өсіру және бау-бақша объектілерін пайдалану арқылы ландшафттық дизайн композициясының негіздерін береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: саябақ ландшафтында жалғыз, топтық және сызықтық екпелер түрінде қолданылатын жеміс ағаштары мен бұталарының декоративтілігін дамыту, негіздеу және дизайнда қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән ландшафты дизайнда пайдалану үшін сәндік маңызы бар жеміс ағаштары мен бұталарының флористикалық құрамын зерттеуге бағытталған
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ландшафттық композицияларды құру кезінде жаңа идеяларды тудыру үшін өсімдіктердің қоршаған ортаға бейімделуін диагностикалау қабілетін дамыту.
Пән ландшафттық дизайнда ұсталатын топырақтың химиялық тағамдық құндылығын анықтау әдістерін, алынған үлгілерді таңдау әдістерін, заманауи технологиялық жабдықтарды ұтымды пайдалануды және жоғары құндылықпен алынған нәтижелерді талдауды қарастырады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаланың ағаш, бұта және шөптесін өсімдіктерінің құрылымдық ерекшеліктері, таксономиялық құрылымы туралы жүйелі білімдерін қалыптастыру.
Пән қала флорасының құрылымдық және таксономиялық ерекшеліктерін, экотопологиялық құрылымын, сонымен қатар өсімдіктердің түрлік байлығын зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: биологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, көгалдандыруға қолданылатын өсімдіктер туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру және фитодизайндың озық әдістері мен құралдарын меңгеру. Пән жасыл кеңістіктер мен объектілерді күтіп-баптау, фитодизайндағы практикалық іс-әрекеттер арқылы тұрақты даму мен қоршаған ортаны сауықтыру, фитодизайнның экологиялық және мәдени аспектілерін түсіну дағдыларын қамтамасыз етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: флористикада қолданылатын өсімдіктердің ботаникалық сипаттамаларын, тіршілік циклінің ерекшеліктерін және маусымдық өзгерістерін пайдалана білу дағдыларын дамыту. Пән эстетикалық немесе функционалдық мақсаттар үшін гүлдер мен өсімдіктерді жобалау және орналастыру өнері мен тәжірибесі болып табылатын флористиканың іргелі принциптеріне және теориялық негіздеріне бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: экологиялық дизайнның теориялық және практикалық аспектілері туралы білімдерін практикада қолдану қабілетін қалыптастыру.Пән жобалар мен операцияларды басқару, экологиялық дизайнның экологиялық және мәдени аспектілерін негіздеу, экологиялық дизайн саласындағы практикалық қызмет арқылы тұрақты даму мен экологиялық әл-ауқатқа ықпал ету нысандарын, қоршаған орта талаптарын мәдени объектілерге біріктіру дағдыларын береді
Защита практики
Тәжірибенің мақсаты - зерттеуді жоспарлау және жүргізу қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе жеке, сонымен қатар ғылыми ұжымдар мен ғылыми мекемелердің құрылымдық бөлімшелері құрамында ғылыми-зерттеу жұмыстарын дайындау мен жүргізуді қоса, академиялық жұмыс дағдыларын қалыптастырады. Зерттеу практикасы ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, үлкен көлемдегі мәліметтерді (нақты материал) жинауға және өңдеуге бағытталған.
Зерттеу практикасы барысында магистранттардың төмендегідей қабілеттері қалыптасады :
- ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау;
- ғылыми әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істеу: ғылыми дереккөздерді аннотациялау, рефераттар жасау-шолулар;
- тіл жүйесі және әдебиет дамуының негізгі заңдылықтары саласында өз бетінше ғылыми зерттеу жүргізу;
- ғылыми-зерттеу міндеттерін шешу үшін заманауи ақпараттық ресурстарды пайдалану;
- ғылыми ақпаратты жинау, өңдеу, талдау және жүйелеу;
- отандық және шетелдік филология мектептерінің жаңашыл әдістерін қолдану;
- ғылыми зерттеу нәтижелерін дәлелді баяндау;
- ғылыми басылымды дайындау және редакциялау: тезистер, мақала.
Зерттеу практикасын өту кезінде магистранттар келесі аспектілерді қарастырады:
Зерттеу жұмысының теориялық негіздері. Филологиялық зерттеулердегі заманауи әдістер мен әдістер. Лингвистика және әдебиеттану саласындағы ғылыми және қолданбалы жобалардың тәуелсіз дамуы. Оқу-әдістемелік әдебиеттерді қалыптастыру ережесі. Ғылыми зерттеулер нәтижелерін интерпретациялау.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.