ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласының бакалавры
Есептеу инженериясы
6B06108
Ақпараттық технологиялар
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
0 (Каз.) 0 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты - жартылай өткізгіш құрылғылардың жұмыс принциптері мен электрондық схемаларды талдау және есептеу әдістерін қоса алғанда, аналогтық және цифрлық схемотехниканың теориялық негіздерін зерттеу; классикалық электрондық схемалардың жұмыс принциптерін қарастыру: күшейткіштер, генераторлар, түрлендіргіштер, жад құрылғылары; қазіргі заманғы электрониканың элементтік базасын зерттеу: диодтар, транзисторлар, операциялық күшейткіштер, интегралдық схемалар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты - әртүрлі бағдарламалау мәселелерін шешу үшін алгоритмдерді құрастыру әдістері мен негізгі деректер құрылымдарын қолдану қабілетін қалыптастыру. Курсты оқып шыққаннан кейін студенттер әртүрлі бағдарламаларды құрастырып, негізгі есептеу алгоритмдерін қолдануға, массивтерді өңдеуге, әртүрлі сұрыптауларды қолдануға, деректер құрылымдарын тәжірибеде қолдануға және алгоритмдердің тиімділігін талдауға қабілетті болуы керек.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты - императивті бағдарламалау тәсілдеріне негізделген бағдарламаларды жазу қабілетін қалыптастыру. Курс тақырыптарын оқып-үйренуге бағытталған: C++ бағдарламалау тілінің құрылымдары, негізгі деректер түрлері, шартты операторлар, процедуралар және циклдер, функциялар, массивтер, көрсеткіштер, құрылымдар және бірігулер.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты - бағдарламалық қамтамасыздандыруды әзірлеу өмірлік циклінің барлық кезеңдерін орындау қабілетін қалыптастыру. Курсты оқып шыққаннан кейін студенттер бағдарламалар өмірлік циклін сипаттау, бағдарламалық өнімдердің сапасын бағалау әдістері, бағдарламалық кешендерді әзірлеу технологиялары, CASE құралдары, бағдарламалық қамтамасыздандыруды әзірлеу және тестілеу қабілеттерін қалыптастыру керек.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты - деректерді ұйымдастыру, сақтау, алу, қауіпсіздік және тұтастықты басқару үшін деректер базасын басқару жүйелері мен бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс келесі тақырыптарды қамтиды: деректер базасындағы негізгі операциялар, деректер модельдері, реляциялық деректер моделі, иерархиялық деректер моделі, SQL тіліндегі деректерді өңдеу негізгі операторлары, предикаттар, басқаруға кіріспе.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – болашақ мамандарға дискреттік математиканың әдістерін және құралдарын талдау, басқару және қазіргі заманғы процестер мен жүйелерді бағдарламалау кезінде қолдану білімін және қабілетін қалыптастыру. Курс нәтижесінде студенттерде келесі қабілеттер қалыптасуы тиіс: дискреттік математиканың негізгі ережелерін тұжырымдау және дәлелдеу; бинарлық қатынастар бойынша есептерді шешу; сандар теориясының, графтар теориясының негізгі есептерін шешу; булев алгебрасының негізгі есептерін шешу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс қарапайым дифференциалдық теңдеулердің негізгі ұғымдарын және олардың шешу әдістерін, дифференциалдық теңдеулер теориясының қолданбалы мәселелерін математикалық модельдеудің принциптерін қамтиды. Негізгі тақырыптар бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер, Коши есептерінің шешімінің болуы және бірегейлігі теоремасы, жоғары ретті теңдеулер, сызықтық теңдеулер және жүйелердің жалпы теориясы, шешімнің құрылымы, тұрақты коэффициенттері бар сызықтық теңдеулер және жүйелер, Ляпунов бойынша тұрақтылық, қалыпты жүйелердің жалпы теориясы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кез келген дифференциалдық теңдеу нақты физикалық, химиялық немесе биологиялық процестің математикалық моделі болып табылады. Осы теңдеулер үшін кері есеп – белгілі бір кластағы математикалық модельдерден физикалық, химиялық немесе биологиялық процесс туралы ақпаратқа сәйкес келетінін бөліп алу мәселесі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: талдауда математикалық құралдар мен әдістерді қолдану дағдыларын дамыту. Пәннің мазмұны бір айнымалының реттілігі мен функциялары теориясын, функцияның шектері мен үздіксіздігін, туынды және дифференциалды, дифференциалды есептеудің негізгі теоремаларын, Тейлор формуласын зерттеуге бағытталған; қолданбалы есептерді шешу үшін дифференциалды есептеуді қолдана отырып, функцияларды зерттеу және графикке салу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мазмұны интегралдар теориясын, интегралдау әдістерін және қисық ұзындығын, жазық фигураның ауданын және айналу денесінің көлемін есептеу үшін интегралдарды қолдануды зерттеуге бағытталған. Сондай-ақ сандық қатарларының жинақтылығы, қатарлардың жинақтылық белгілері, функционалдық қатарлардың жинақтылығы, олардың біркелкі жинақталуы және функциялардың дәрежелік қатарға кеңеюі қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – жеке туындылы теңдеулерді шешу және олардың негізгі теорияларын білу қабілетін дамыту. Курстың мазмұны жеке туындылы теңдеулердің классификациясын, канондық түрге келтіруді, Фурье әдістерін, жылулық потенциалдарды, жалғастыру әдістерін, Грин функцияларын, максимум принципін, Коши есебін, аралас есептерді, Дюамель принципін зерттеуді қамтиды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Мәліметтер аналитигінің негізгі құзыреттерін қалыптастыру, деректерді алдын ала өңдеу, талдау әдісінің параметрлерін баптау және алынған нәтижелерді интерпретациялау. Курсты оқу нәтижесінде студенттер келесі қабілеттерді игереді: Машиналық оқытудың негізгі принциптері, әдістері, міндеттерін түсіндіру; Машиналық оқытудың логикалық, ықтималдық, метрикалық модельдері үшін алгоритмдер құрастыру және бағдарламалар жазу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты - студенттерге микропроцессорлар архитектурасы мен жұмыс принциптері, микропроцессорлық жүйелердің элементтері, мысалы, жедел және тұрақты жад құрылғылары, енгізу-шығару интерфейстері және т.б., микропроцессорларды және микроконтроллерлерді бағдарламалау туралы білім беру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Нейрондық желілер негізінде интеллектуалды жүйелер құруға арналған математикалық аппарат және бағдарламалық қамтамасыз етуді игеру, объектілерді, процестерді және құбылыстарды нейрожелілік математикалық модельдеу дағдыларын алу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Электроэнергетика және электротехника жүйелерінің жұмыс шарттарын оңтайландыруға байланысты теориялық және практикалық міндеттерді табысты шешуге мүмкіндік беретін оптимизация теориясының негіздерін игеру, сондай-ақ техникалық орта нысандарына заманауи оптимизация әдістерін практикалық қолдану.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты - көп ядролы процессорлар мен кластерлік жүйелер үшін әртүрлі бағдарламалау модельдерінде параллель бағдарламаларды әзірлеу қабілетін қалыптастыру. Курс келесі тақырыптарды қамтиды: параллель есептеу жүйелерін құру принциптері, параллель есептеулерді модельдеу және талдау, параллель алгоритмдар мен бағдарламаларды әзірлеу принциптері, параллель бағдарламаларды әзірлеу жүйелері, типтік есептерді шешу үшін параллель сандық алгоритмдер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Студенттерді анализ және алгебра есептерін шешудің сандық әдістерімен және алгоритмдерді құру принциптерімен таныстыру; анализ және алгебра есептерін сандық шешу әдістерін шебер қолдануға үйрету; болашақ мамандарға алгебра және анализдің сандық әдістерін салыстыруға негізгі теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды үйрету; сандық нәтижелерді талдауға үйрету. Курсты оқу барысында студенттер келесі қабілеттерді игереді: Анализ және алгебраның негізгі есептерін шешу; Алгоритмдерді құрудың негізгі принциптерін білу; Анализ және алгебра есептерін сандық шешу үшін есептеу математикасының әдістерін қолдану; Есептердің дұрыстығын негіздеу, нәтижелерді салыстырмалы сандық талдау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттерді қазіргі заманғы сандық әдістермен және оларды күрделі математикалық есептерді шешуде қолданумен таныстыру болып табылады. Курс сандық интегралдау, дифференциалдау және сызықтық және сызықтық емес теңдеулер жүйелерін шешу алгоритмдерін практикалық қолдануға бағытталған. Сондай-ақ, курсқа оңтайландыру және интерполяция әдістері, сондай-ақ сандық шешімдердің тұрақтылығы мен жинақтылығын талдау кіреді.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты - ақпаратты қабылдау және беру кезінде цифрлық сигналдарды өңдеудің рөлі мен маңызын анықтау, сигналдардың цифрлық көрінісінің ерекшеліктері мен артықшылықтарын зерттеу, цифрлық түрлендіру алгоритмдерін зерттеу, телекоммуникациялық, ақпараттық-өлшеу және радиофизикалық жүйелерде цифрлық өңдеуді жүзеге асыру және оның ғылымның, техниканың және өндірістің әртүрлі салаларында қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – математикалық объектілерді зерттеу үшін сызықтық алгебраны қолдану қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында студенттер келесі қабілеттерді қалыптастыруы тиіс: – сызықтық алгебраның негізгі ережелерін тұжырымдау және дәлелдеу; – типтік есептерді шығару (көпмүшелердің ең үлкен ортақ бөлгішін табу, кеңістіктер қосындысының базисі мен өлшемін табу, бір базистен екінші базиске ауысу матрицасын табу, векторлар арасындағы бұрышты табу, векторды кеңістікке ортогональ проекциялау, жүйені базиске толықтыру, көпмүшенің тамырларының кратностын анықтау); – Горнер схемасын қолдану; – ортогоналдау процесін қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс статистикалық физиканы, кванттық механиканы және басқа да физикалық пәндерді зерттеу үшін алынған білімді қолдануды ұсынады. Негізгі тақырыптар кездейсоқ оқиғалар алгебрасы, негізгі теоремалар мен формулалар, дискретті және үздіксіз кездейсоқ шамалар, таралу заңдары, үлкен сандар заңы, таралу параметрлерін нүктелік және интервалдық бағалау, корреляция және оның негізгі сипаттамалары.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Электроника пәнінің мақсаты студенттердің заманауи операциялық жүйелермен және микроэлектроникамен жұмыс істеу дағдыларын дамыту болып табылады. Студенттер ақпаратты математикалық өңдеу әдістерін, мультибағдарламалау принциптерін, жадты басқаруды, аппараттық құралдарды конфигурациялауды және жүйе қауіпсіздігін меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - болашақ мамандардың кәсіби білімін, түсінігін, қабілетін елдің ынтымағы мен бірлігін нығайту, қоғамның интеллектуалдық әлеуетін арттыру мақсатында қолдану құзіреттілігін қалыптастыру. Қарастырылатын мәселелер:Абай ілімі туралы түсінік; Абай ілімінің қайнар көздері; Абай ілімінің құрамдас бөлімдері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімінің өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен маңызы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – әртүрлі жүйелер мен бұйымдарды жобалау процестерін автоматтандыруға мүмкіндік беретін әдістер мен технологияларды оқыту. Компьютерлік модельдеу, жобаларды талдау және оңтайландыру, автоматтандыру бағдарламаларын пайдалану дағдыларын дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сұйықтық механикасы мен жылу берудің есептерін сандық шешу үшін соңғы көлемдер әдісін (СКӘ) зерттеу және қолдану. Студенттер СКӘ теориясының негіздерімен, дискретизациялау және теңдеулерді сандық шешу әдістерімен танысады. Оқу процесінде әртүрлі жүйелердегі ағындарды және жылу алмасуды модельдеуді қоса алғанда, инженерлік есептерде СКӘ қолданудың практикалық аспектілері қарастырылады. Нәтижесінде, студенттер СКӘ бағдарламалық қамтамасыздандыруды қолданып, модельдерді әзірлеуге және талдауға қабілетті болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – күрделі инженерлік есептерді шешу үшін соңғы элементтер әдісін (СЭӘ) зерттеу және қолдану. Студенттер СЭӘ теориясының негіздерімен, үздіксіз объектілерді дискретизациялау әдістерімен және теңдеулерді сандық шешу әдістерімен танысады. Оқу процесінде құрылымдық механика, жылу беру және сұйықтық динамикасы сияқты инженерияның әртүрлі салаларында СЭӘ қолданудың практикалық аспектілері қарастырылады. Нәтижесінде, студенттер СЭӘ бағдарламалық қамтамасыздандыруды қолданып, модельдерді әзірлеуге және талдауға қабілетті болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің негізі студенттерге адам денесінің құрылысы және физиологиялық процестер туралы негізгі ұғымдарды меңгерту болып табылады. Оқу нәтижесінде студенттер анатомо-физиологиялық терминологияны пайдаланып, физиологиялық процестердің негіздерін түсінуді үйренуі керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - математикалық әдістер мен модельдерді адамдардың мінез-құлқын, әлеуметтік өзара әрекеттесулер мен қоғамдағы процестерді талдау және түсіну үшін қолдануды үйрету. Студенттерге математикалық модельдеу, деректерді талдау және әлеуметтік және мінез-құлық мәселелерін формальды математикалық құралдармен шешу дағдыларын дамытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән этико-құқықтық мәтіндер мен құжаттарды талдау, дәрігердің кәсіби этикасын қалыптастыру, аргументация, пікірталас жүргізу және күрделі этико-құқықтық жағдайларды шешу дағдыларын дамытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сұйықтық механикасы мен жылу берудің есептерін сандық шешу үшін дробық қадамдар әдісін зерттеу және қолдану. Студенттер дробық қадамдар әдісінің теориясының негіздерімен, дискретизациялау және теңдеулерді сандық шешу әдістерімен танысады. Оқу процесінде әртүрлі жүйелердегі күрделі ағындарды және жылу алмасуды модельдеуді қоса алғанда, инженерлік есептерде дробық қадамдар әдісінің қолданудың практикалық аспектілері қарастырылады. Нәтижесінде студенттер MATLAB, ANSYS Fluent, OpenFOAM сияқты бағдарламалық жасақтаманы пайдаланып модельдер жасап, талдау жасай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттерге бухгалтерлік есеп жүргізу және компанияның қаржылық есептілігін жасау қабілетін қалыптастыру. Пән бухгалтерлік есептің ғылым ретіндегі ерекшеліктерін, заңдарын, әдістері мен принциптерін қолдануды, жекелеген фактілерді бухгалтерлік есеп шоттарында тануды және бағалауды, активтер, міндеттемелер және капитал есебінің жүйесін пайдалануды үйретеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ғылым саласындағы танымдық іс-әрекетте дағдылар қалыптастыру. Ақпаратты түсіну және игеру үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолдану. Зерттеу нысанын сипаттай білу. Ғылыми білімнің объективті мазмұнын алу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу әдістерін меңгеру. Негіздеу, бекіту, бағалау үшін зерттеудің аналитикалық және практикалық әдістері мен дәлелдеу жүйелерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән дәлелді медицинаның қазіргі денсаулық сақтау жүйесіндегі рөлі мен орнын оқытуға бағытталған; студенттер зерттеулердің түрлерін, ғылыми деректердің иерархиясын анықтауға, дәлелді медицина стандарттарына сәйкес ғылыми жарияланымдарды сын тұрғысынан бағалауға қабілетті болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - ақпараттық ресурстарды пайдаланудың сенімділігі мен жеделдігін арттыратын заманауи ақпараттық технологияларды меңгеру. Пән студенттерге бухгалтерия, қаржы, маркетинг және логистика саласындағы ақпараттық технологиялардың рөлін, дерекқорларды басқару жүйелерін, электрондық құжат айналымы жүйелерін, кәсіпорынның бизнес-процестерін модельдеу жүйелерін, ғаламдық желіні бағалау және ақпараттық жүйелердегі ақпаратты қорғауды ұйымдастыруды үйретеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - жобаларды басқарудың теориялық-методологиялық негіздерін меңгеру және әртүрлі типтегі жобаларды жүзеге асырудың барлық кезеңдерінде заманауи құралдарды пайдаланып, негізгі басқару процестерін ұйымдастыру дағдыларын игеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің атомдар, молекулалар, негізгі химиялық қосылыстар сыныптары туралы жүйелі білімді қалыптастыру, негізгі химиялық реакция түрлерін және оларды сипаттау әдістерін ажырата білу. Оқытылатын тақырыптар: атомдар мен молекулалардың электрондық құрылысы, химиялық байланыс теориясы, химиялық қосылыстардың құрылысы мен қасиеттері, химиялық процестердің негізгі заңдылықтары және тепе-теңдік күйінің сипаттамалары, тотығу-тотықсыздану және электрохимиялық процестер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіпкерлік теориясы мен тәжірибесін зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Студент қабілетті: жеке қызығушылықтары мен қабілеттеріне сәйкес келетін нарық мүмкіндіктерін пайдалануға; бизнесті бастау туралы бастапқы шешімді қабылдауға; қолданыстағы құқықтық нормалар шеңберінде тиімді жұмыс жасауға; стартаптың әлеуетті нарықтық мүмкіндіктерін анықтауға және бағалауға.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттерге бухгалтерлік есеп жүргізу және компанияның қаржылық есептілігін жасау қабілетін қалыптастыру. Пән бухгалтерлік есептің ғылым ретіндегі ерекшеліктерін, заңдарын, әдістері мен принциптерін қолдануды, жекелеген фактілерді бухгалтерлік есеп шоттарында тануды және бағалауды, активтер, міндеттемелер және капитал есебінің жүйесін пайдалануды үйретеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән қоғамдық денсаулықты анықтайтын факторларды, халықтың денсаулығын сақтау, нығайту және қалпына келтіру жүйелерін; ұйымдастырушылық-медициналық технологияларды; басқару процестері мен сектораралық қатынастарды оқытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерге физика заңдарын кәсіби тапсырмаларды шешуге қолдану дағдыларын дамыту. Механикалық қозғалыс, материалдардың құрылысы, жылулық, электрлік, магниттік және оптикалық қасиеттері, техникалық қолдану әдістері оқытылады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – физикалық және технологиялық процестердің математикалық модельдерін жасау және оларды сандық әдістермен шешу, модельдеу нәтижелерін визуализациялау, талдау және қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - кәсіпорынның операциялық логистикалық қызметін оңтайландыру, оның функционалдық салаларын интеграциялау үшін логистикалық концепциялар мен әдістерді пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Пән логистикалық жүйе концепцияларын, кәсіпорынның ресурстарға қажеттілігін анықтау әдістерін, сатып алу және жабдықтау, логистикалық шығындарды оңтайландыру, қорларды басқару, логистикалық басқару және логистиканың функционалдық салаларын оңтайландыруды үйретеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - логистикалық операциялардың тиімділігі мен нәтижелілігін арттыру, компанияның кірістілігін ұлғайту, клиенттерге қызмет көрсету сапасын жақсарту және шығындарды азайту. Логистикалық операциялардың барысы туралы ақпараттың айқындылығы мен жеделдігін қамтамасыз ету, нарықтағы өзгерістерге жылдам жауап беру үшін ұтымды басқару шешімдерін қабылдау маңызды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің жылу және масса алмасу процестерін бағалау және жобалау, өндірістік міндеттерді шешу үшін тиісті аппараттарды таңдау қабілеттерін қалыптастыру. Оқытылатын тақырыптар: жылу және массапередача негіздері, негізгі процестер теориясы мен практикасы, осы процестерді талдау, модельдеу, есептеу және оңтайландырудың негізгі заңдылықтары мен жалпы принциптері, олардың энергиямен қамтамасыз етілуі және аппаратуралық безендірілуі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің материалдардың құрылымы, құрамы және қасиеттері арасындағы байланыстарды талдау қабілеттерін қалыптастыру, әртүрлі факторлардың материалдың қасиеттеріне әсерін зерттеу. Оқытылатын тақырыптар: қатты денелердің кристаллографиялық сипаттамасы, қатты денелердің электрондық және фонондық құрылымдары, нақты қатты денелердегі ақаулар, қатты денелердің беті мен көлеміндегі құбылыстар, металдар, қорытпалар, керамика, жартылай өткізгіштер және композициялық материалдар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттерге медициналық практика мен зерттеулерде қолданылатын математикалық әдістер мен модельдерді терең түсіндіру болып табылады. Студенттер физиологиялық процестерді, патологияларды және емдеу әдістерін талдау және модельдеу үшін математикалық құралдарды қолдануды үйренеді. Пән студенттерге адам ағзасындағы күрделі байланыстарды түсіну, емдеу мен диагностиканы оңтайландыру, және медициналық араласулардың нәтижелерін болжау үшін математикалық модельдерді әзірлеу және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән заманауи микробиология мәселелерін оқытуға бағытталған: микроорганизмдердің негізгі топтарының конструкциялық және энергетикалық метаболизм ерекшеліктері, олардың жекелеген компоненттерінің құрылымдық ұйымдастырылуы және қызметтері, физикалық және химиялық факторлардың микроорганизмдерге әсері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – кірістірілген жүйелерді құру үшін микроконтроллерлерді бағдарламалаудың негіздерін зерттеу. Студенттер микроконтроллерлердің архитектурасымен, олардың жұмыс принциптерімен және бағдарламалау әдістерімен танысады. Оқу процесінде микробағдарламаларды әзірлеудің, перифериялық құрылғылармен жұмыс істеудің және басқару алгоритмдерін жүзеге асырудың практикалық аспектілері қарастырылады. Нәтижесінде, студенттер әртүрлі микроконтроллерлер үшін тиімді және сенімді бағдарламаларды әзірлеуге және оларды нақты жобаларда қолдануға қабілетті болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – химияда компьютерлік моделдеу дағдыларын қалыптастыру, кванттық-химиялық есептеулер үшін бағдарламаларды меңгеру, химиялық деректер базасымен танысу. Оқытылатын тақырыптар: химиялық редакторлар және деректер базасы, зат қасиеттерін және химиялық өзгерістерді компьютерлік модельдеудің математикалық әдістері, молекулалық модельдеуді жүргізуге арналған бағдарламалық қамтамасыз ету
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – нанотехнологиялар саласындағы негізгі принциптер мен әдістерді түсіну және оларды микросистемалар мен наноқұрылғылар жасауға қолдану. Наноматериалдарды синтездеу әдістері, талдау әдістері және микро-наноқұрылғыларды жобалау принциптері оқытылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттерге биологиялық ғылымдарда математикалық әдістерді қолдану дағдыларын меңгерту болып табылады. Бұл бағыт математика маңыздылығын биологиялық зерттеулерде көрсетуге бағытталған. Студенттерге популяциялар динамикасы мен жұқпалы аурулардың таралуын зерттеу үшін математикалық құралдарды қолдануды үйрету
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – статикалық және динамикалық сұйықтардың мінез-құлқы мен қасиеттерін сипаттай білу, олардың қасиеттерін есептеу үшін сұйықтық механикасының негізгі заңдарын қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Оқытылатын тақырыптар: жұмыс сұйықтықтары және олардың қасиеттері, сұйықтықтардың қозғалыс мәселелері, қозғалысқа күштердің әсерін зерттеу, тұтқырлық және басқа физика-механикалық қасиеттер, ағын шығынын және жылдамдығын есептеу, құбырларды есептеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – заманауи физиканың теориялық және эксперименталдық әдістері туралы түсінік қалыптастыру. Зерттеу нәтижелерін талдау әдістері және оларды қолдану, физикалық зерттеулердің тиімділігін арттыру шараларын әзірлеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – физикалық процестерді зерттеу үшін автоматтандырылған жүйелерді әзірлеу дағдыларын қалыптастыру. Физикалық шамаларды түрлендіргіштер, орындаушы құрылғылар, микропроцессорлық өлшеу құрылғылары, физикалық диагностика жүйелері оқытылады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – химиялық деректерді өңдеу үшін математикалық әдістер мен интеллектуалдық талдау әдістерін қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Оқытылатын тақырыптар: өлшеу және эксперимент жоспарын құру немесе таңдау үшін формальды логикаға негізделген математикалық, статистикалық және басқа әдістер, эксперименттік деректерді талдау кезінде ең маңызды ақпаратты алу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің химиялық өнеркәсіп процестері мен технологиялары, химиялық процестердің технологиялық схемалары туралы түсініктерін қалыптастыру, заттың, энергияның және қозғалыс мөлшерінің берілуіне байланысты ұғымдарды қалыптастыру. Оқытылатын тақырыптар: химиялық инженерияның типтік міндеттерін шешу үшін қажетті принциптер мен негізгі білімдер, материалдық және энергетикалық баланс теңдеулері, физикалық және химиялық тепе-теңдік, физикалық процесс берілісінің кинетикалық теңдеулері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – химиялық процестерді, олардың бағытына әсер ететін факторларды, химиялық және биохимиялық реакциялардың кинетикасы туралы деректерді, термодинамикалық жүйелердің тепе-теңдік күйін сапалы және сандық сипаттау әдістерін талдай білу қабілеттерін қалыптастыру. Оқытылатын тақырыптар: химиялық термодинамика және кинетика негіздері, гомогенді және гетерогенді тепе-теңдіктер және катализ заңдары, ерітінділер теориясы және фазалық тепе-теңдіктер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – химиялық реакциялар және реакциялық жүйелерді талдау қабілеттерін қалыптастыру. Пән химиялық реакторларды пайдаланудың және жобалаудың негізгі білімдерін береді.
Оқытылатын тақырыптар: химиялық-технологиялық процестердің негізгі заңдылықтары, каталитикалық және каталитикалық емес гетерогенді реакциялық жүйелер, әртүрлі химиялық реакторлар түрлері, реакторлардың конструкциясы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән клиникалық және ең көп тараған аспаптық-зертханалық зерттеу әдістерін қолдану арқылы науқасты тексерудің маңызды кәсіби дағдыларын қалыптастыруға бағытталған; симптомдар мен синдромдарды анықтау клиникалық ойлаудың негізі ретінде.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - нақты экономикалық құбылыстарды сандық талдау саласында білім жүйесін қалыптастыру. Студенттер қазіргі заманғы экономикалық процестердің стохастикалық модельдерін ажыратуды, зерттеу мәселелерін шешуге сәйкес эконометрикалық әдістерді қолдануды және экономикалық ақпаратты эконометрикалық модельдер мен әдістер арқылы интерпретациялауды үйренеді
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттерге әртүрлі экономикалық мәселелер мен міндеттерді талдау, модельдеу және шешу үшін қажетті математикалық құралдарды беру. Студенттер экономикалық теорияда қолданылатын негізгі математикалық концепциялар мен әдістерді, дифференциалдық теңдеулер, оңтайландыру, ойын теориясы және басқа да әдістерді үйренеді. Мақсат - студенттерге осы әдістерді меңгеруге және оларды экономикалық модельдерді талдау, әзірлеу, сондай-ақ экономикалық зерттеулер аясында гипотезаларды тұжырымдау және тексеру үшін қолдануды үйрету. Сонымен қатар, пән студенттердің сындарлы ойлау және аналитикалық дағдыларын дамытуға бағытталған, бұл оларға экономикалық процестер мен құбылыстарды терең түсінуге және экономика саласында негізделген және тиімді шешімдер қабылдауға мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – робототехникалық және автоматтандырылған жүйелер үшін тұрақты ток электромеханикалық құрылғыларын әзірлеу дағдыларын қалыптастыру. Электромагниттік процестер теориясы, электромагниттік орындаушы механизмдердің құрылысы, электр-механикалық қуат және ақпараттық құралдардың құрылысы оқытылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – микроэлектроника өнімдерін зерттеу және әзірлеу дағдыларын қалыптастыру. Интегралды технологияның физикалық негіздері, микроэлектронды бұйымдарды өндіру технологиясының негіздері және микроэлектрондық құрылғылардың жұмыс принциптері оқытылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән эпидемиологияның негіздерін қалыптастырады: эпидемиология ғылымы, эпидемиялық процесс туралы ілім, жұқпалы аурулардың табиғи ошақтылығы теориясы. Зоонозды, антропонозды, сапронозды инфекциялардың эпидемиологиялық сипаттамаларына, қарсыэпидемиялық шараларға және құралдарға көңіл бөлінеді.
Защита практики
Практиканың мақсаты - болашақ кәсіби қызметке байланысты практикалық мәселелерді шешу үшін технологиялық және химиялық пәндердің теориясы мен әдістемесін интеграциялау қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе білім беру бағдарламасын игеру барысында алынған құзыреттіліктерді қолдана отырып, бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы саласындағы нақты мәселелердің тәуелсіз шешімін қалыптастыруға бағытталған.
Защита практики
Алған теориялық білімдері мен тәжірбелік қабілеттерін бекіту, өндірісті ұйымдастыру мен технологиясымен танысу, білім алып жатқан мамандығы бойынша кәсіби біліктілігін қалыптастыру.
Өндірістік практика барысында студент қажет ақпаратқа талдау жасап, зерттеу жүргізеді, заманауи құралдарды пайдаланып қажет есептеулер жүргізеді.
Защита практики
Алған теориялық білімдерін бекіту, студенттерге кәсіби бағыт беру; кафедраның, факультеттің, университеттің ғылыми қызмет бағыттарымен, құрылымымен танысу.
- физикалық заңдар мен теориялар білімдерін табиғаттағы заттар, күштер мен өзара іс-қимылдарды түсіндіру үшін пайдалану; алған білімдерін практикалық қызметте және күнделікті өмірде пайдалану;