тіл білімі бакалавры
Шетел филологиясы (қытай тілі)
6B02314
Шығыстану
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
0 (Каз.) 0 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:студенттерде аударма дағдыларын қалыптастыру үшін кәсіби аудармашылық құзыреттіліктерді дамыту.<br/> Пән аударма теориясы мен әдіснамасы, аударманы лингвистикалық қызметтің ерекше түрі ретінде саралау, қазіргі аударма теориясының ұғымдары, терминдері мен тұжырымдамаларын зерттеуге, екі жақты аударма дағдыларын жетілдіруге, аударма теориялары және оларды практикада жүзеге асырудың қағидалары мен әдістерін талдауға, екі жақты аударманың әртүрлі түрлерін практикада іске асыру үшін сараланған көзқарас қалыптастыруға<br/> бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерде аударма дағдыларын қалыптастыру үшін кәсіби аудармашылық құзыреттіліктерді дамыту. Пән келесі аспектілерге бағытталған: аудармаға дайындық әдістемесін меңгеру; аудармада эквиваленттілікке жету жолдарын, аударма әдістерін, сөздіктерді пайдалана білу, лексикалық баламалық нормаларын, грамматикалық, синтаксистік және стилистикалық нормаларды сақтай отырып жазбаша және ауызша аударманы жүзеге асыру.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттердің қытай тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. Пән тілдік құзыреттілік дағдыларын ғана емес, сонымен қатар қытай қоғамында тиімді қарым-қатынас жасау үшін қажетті мәдени нормалар мен құндылықтарды терең түсінуді қамтамасыз ете отырып, оның мәдени және әлеуметтік ортасы аясында қытай тілін терең зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерде тілдің коммуникативтік дағдылары мен тілді игеру қабілеттерін қалыптастыру; қытай тілінің негізгі фонетикалық, лексикалық, грамматикалық және сөзжасам құбылыстары мен заңдылықтарын білу. Пән мыналарға бағытталған: қытай тілінде жазу, оқу және сөйлеу дағдыларын, сонымен қатар коммуникативтік дағдыларды дамыту; қытай тіліндегі ауызша және жазбаша сөйлеудің лексикалық нормаларын қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студент мынадай әрекеттерге қабілетті болады: ауызша және жазбаша сөйлеуде қытай тілінің күрделі грамматикалық құрылымдарын қолдануды; зерттелген лексикалық-грамматикалық материалды диалогтық және монологтық сөйлеу үшін пайдалану; алынған ақпаратты негізгі ойды көрсете отырып түсіндіру. Пәнді оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады: қытай тілінің морфологиялық, синтаксистік нормалары мен грамматикалық құрылымдары, тілдік және мәдени құзыреттілігін кеңейту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерде кәсіби салада қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыру. Пән қытай тілінің фонетикалық және лексикалық-грамматикалық құрылымы, қытай тілінде әңгімелесу, монолог жүргізу дағдылары, типтік жағдайларда коммуникацияның барабар әлеуметтік-мәдени үлгілерін пайдалану, кәсіби тақырыптар бойынша қытай тіліндегі мәтіндерді өз бетінше құрастыру, мәтінді лингвистикалық және филологиялық талдаудың негізгі дағдыларын, қытай тілінің нормативтік лексикасын, орфографиялық, лексикалық және грамматикалық нормаларын меңгеруге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерде кәсіби салада қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыру. Пән әр түрлі тақырыптағы ауызша сөйлеуді түсінуді, кәсіби тақырыптағы қытай тіліндегі мәтіндерді оқуды және түсінуді; хабарламалар, баяндамалар жасауды, арнайы ұсынылған тақырыптарды талқылауға қатысуды (сұрақтар қою және сұрақтарға жауап беру), кәсіби тақырыптар бойынша қытай тіліндегі мәтіндерді өз бетінше құрастыру, мәтінді лингвистикалық және филологиялық талдаудың негізгі дағдыларын меңгеруге бағытталған
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерде мынадай қабілеттерді қалыптастыру: қытай тілінде тондарды дұрыс айту; сөйлемдердің құрылымдық-нормативтік үлгілерін пайдалана отырып жазу, оқу, сөйлеу әрекеттерін жүзеге асыру. Пән мыналарға бағытталған: қытай тілінің негізгі фонетикалық, грамматикалық, лексикалық нормаларын оқып -үйрену; жазу және сөйлеу дағдыларын, сонымен қатар коммуникативтік дағдыларды дамыту; қытай тілінде сөздік қорын қалыптастыру
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: коммуникативтік құзыреттілікті жүзеге асыру үшін қытай тілін тереңдетілген деңгейде меңгеру қабілетін қалыптастыру. Пән күрделі грамматикалық құрылымдарды меңгеруге, сөздік қорын және тілдік-мәдени құзыреттілігін кеңейтуге, сөйлеу мәдениетін жетілдіруге; жеке және іскерлік байланыстарды орнату дағдыларын қалыптастыруға; мәдениетаралық диалог саласындағы тұлғалық және коммуникативті мәселелерді шешуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: коммуникативтік құзыреттілікті жүзеге асыру үшін қытай тілін тереңдетілген деңгейде меңгеру қабілетін қалыптастыру. Пән күрделі грамматикалық құрылымдарды меңгеруге, сөздік қорын және тілдік-мәдени құзыреттілігін кеңейтуге, сөйлеу мәдениетін жетілдіруге; жеке және іскерлік байланыстарды орнату дағдыларын қалыптастыруға; мәдениетаралық диалог саласындағы тұлғалық және коммуникативті мәселелерді шешуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерде ғылыми мәтіндерді оқу, түсіну, жазу және талдауға мүмкіндік беретін тілдік құзіреттіліктерді қалыптастыру. Пән ғылыми мәтіндерді жазу, олардың жазу тілі мен стилін таңдап, қолдана білу дағдысын дамыту; зерттеу жұмыстарының дереккөздерімен жұмыс істеу; ғылыми және кәсіби қарым-қатынасқа түсуге дайын болу; студенттердің сыни ойлауын қалыптастыру; сөздік қорын, академиялық жазылым дағдыларын, кәсіби-ғылыми пікірталасқа түсу дағдыларын дамыту; ақпаратқа сыни тұрғыдан баға беру қабілеттерін дамытуға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерде қытай тілінде жазу мен ойларын жазбаша түрде сауатты ұсыну қабілеттерін дамыту. Пән әр түрлі грамматикалық және лексикалық құрылымдарды, айналымдарды қолдану және жазуға; оқу нәтижесінде негізгі ойларын тұжырымдауға, сөзжасамдық модельдерді, көп мағыналы сөздердің контекстік мағыналарын, терминдер мен лексикалық құрылымдарды ажырата білуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің мәтін арқылы алған теориялық, танымдық ақпараттарды қабылдап, ой елегінен өткізу арқылы шығармашылық әрекетпен өмірде қолдану қабілеттерін дамыту. Пәнді оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады: түрлі жанрдағы, тақырыптағы, типтегі мәтіндердің мазмұнын түсіну және түсіндіру, салыстыру, бағалау, түрлендіру жұмыстарын жүргізу; оқудың түрлі стратегияларын пайдаланып, мәтінге ақпараттық ізденіс жүргізу, қажетті ақпаратты іріктеу және өңдеу; шығармашылық жұмыстарды жанрлық және стилистикалық ерекшеліктеріне сәйкес орындау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:ауызша сөйлеуде қытай тілінің күрделі грамматикалық құрылымдарын қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пән лексикалық-грамматикалық материалды диалогтық және монологтық сөйлеу үшін пайдалану; алынған ақпаратты негізгі ойды көрсете отырып түсіндіру, қытай тілінің морфологиялық, синтаксистік нормалары мен грамматикалық құрылымдары, тілдік және мәдени құзыреттілігін кеңейтуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерде аудитивті құзыреттіліктерді, яғни нақты қарым-қатынастың адекватты жағдайын семантикалық қабылдау және түсіну қабілетін қалыптастыру, есту жады мен есту реакциясын дамыту.<br/> Пәнді оқу кезінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: есту жадының ерекшеліктері; қытай тіліндегі сөйлеуді қабылдау және түсіну ерекшеліктері; рефлексия ерекшеліктері; тыңдау әдістері
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерде қазіргі қытай тілінің грамматикалық жүйесінің құрылымы, мәні мен қызметі туралы ғылыми түсініктерді қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: қытай тілінің грамматикалық жүйесінің ұлттық ерекшелігі; қытай тілінің грамматикалық теориясы мен практикалық саласындағы зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізудің теориялық негіздері; қытай тілінің синтаксисінің ерекшеліктері; негізгі грамматикалық, сөзжасамдық құбылыстар жүйесі және қытай тілінің заңдылықтары мен оның функционалдық түрлері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерде кәсіби іскерлік қарым-қатынас барысында үйлесімді сөйлеу және мінез-құлық стратегиялары мен тактикасын сауатты пайдалану қабілеттерін қалыптастыру. Пән ауызша және жазбаша іскерлік сөйлеу нормалары туралы түсінік беруге, іскерлік тілде кешенді коммуникативтік құзыреттілік қалыптастыруға, кәсіби, өндірістік қызметте тұлғааралық қарым-қатынас орнату үшін қажетті жеке тұлғаның қабілетін дамытуға бағыталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерде қытай тілі мен жазуының қалыптасу және дамуының тарихи процесі, қазіргі заманғы қытай тілінің ерекшеліктері туралы теориялық білімдерді қалыптастыру.<br/> Пән қытай жазуының жәдігерлері, қытай филологиясының тарихы, оның өзекті мәселелерін зерттеуге, теориялық қырларына қызығушылық оятуға бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқылатын шет тілінде мәдениетаралық қарым-қатынас саласындағы сөйлеу тәртібінің тәсілін жүйелеу қабілетін қалыптастыру. Пән шет тілінің этикеті мен мәдениетінің нормаларын ескере отырып, оларда қалыптасқан: білім, білік және тұлғалық сапалар негізінде мәдениетаралық деңгейде шет тілін меңгеру қабілеті мен дайындығы ретінде коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерде тиімді іскерлік қарым-қатынас орнату қабілеттерін қалыптастыру. Пән халықаралық деңгейде бизнес жүргізудің түрлі жолдары, импорт пен экспорт, сауда-саттыққа қатысты дауды шешу, бизнес транзакцияларына қатысты мәселелер, халықаралық деңгейде бизнес жүргізудің құқықтық принциптері, халықаралық деңгейде бизнес жүргізудің түрлі тәуекелдері мен стратегияларына (делдалдардың қызметін пайдалану, шетелдік инвестиция және халықаралық сатып алу-сатуға келісімшарттарын жасау т.б.) қатысты тақырыптарды кәсіби және ғылыми тұрғыдан саралауға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ғылым саласындағы танымдық іс-әрекетте дағдылар қалыптастыру. Ақпаратты түсіну және игеру үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолдану. Зерттеу нысанын сипаттай білу. Ғылыми білімнің объективті мазмұнын алу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу әдістерін меңгеру. Негіздеу, бекіту, бағалау үшін зерттеудің аналитикалық және практикалық әдістері мен дәлелдеу жүйелерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерде заманауи желілік технологиялар мен жасанды интеллект саласындағы терминология мен техникалық аспектілерді еркін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пән қытай тіліндегі арнайы мәтіндер мен құжаттаманы талдау мен қолдану дағдыларын, қытайлық серіктестермен кәсіби деңгейде қарым-қатынас жасау дағдыларын, қытайдағы желілік технологиялар мен жасанды интеллект саласындағы қазіргі тенденциялар мен инновациялардан ақпарат беруге, тілдік және мәдени аспектілерін терең түсінуге, қалыптастыруғы бағыттайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тілдік ерекшеліктер мен заңнамалық нормалар тұрғысынан қытай тіліндегі заңдық құжаттарды талдау дағдыларын игеру. Пән қытай тіліндегі заңдардың стильдік ерекшелігін, оның пайда болуы мен қазіргі тенденцияларын зерттеуге, студенттердің заң мәтіндерін аудару, түсіндіру, танымдық және зерттеу дағдыларын дамытуға, ақпараттық мәдениетті дамытуға, ой-өрісін кеңейтуге және студенттердің жалпы мәдениетін арттыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:
Қытай каллиграфиялық жазу өнерін теориялық және практикалық тұрғыдан меңгеру қабілетін қалыптастыру. Пән каллиграфия жазуының пайда болуы мен дамуын, жазу дағдыларын қалыптастырудың психофизиологиялық ерекшеліктерін, каллиграфиялық жазуға үйретудің жаңа заманғы технологияларын меңгеруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді алу. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жалпы саяси, лингвистикалық және публицистикалық сипаттағы мәтіндер мен хабарламаларды абстракциялау, аннотациялау және аудару қабілеттерін дамыту. Пәнді оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады: қоғамдық-саяси саладағы қытай тілінің ерекшеліктері; ресми коммуникация және оның сөздік қоры; вербалды емес коммуникация мүмкіндіктері; қытай тіліндегі саяси, аймақтану мәтіндері және бұқаралық ақпарат құралдары мәтіндері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Қытай бұқаралық ақпарат құралдар тілінің нормативтік негіздерін меңгеру. Пән келесі аспектілерге бағытталған: Қытай баспасөзінің тілдік-стильдік ерекшеліктерін ажырата білу, Қытай баспасөзінің жанрлық түрлері, грамматикалық және стильдік ерекшеліктері; медиалингвистика, медиамәтін, тілдің базалық парадигмасы, ақпараттық-сараптау мәтіні, медиадискурс, лингвомедиалық технология, ақпараттық менеджмент мәселелері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тілді меңгерудің тиімділігін арттыру мақсатында білім беру процесінде озық әдістер мен технологияларды зерттеу, талдау және практикалық қолдану дағдысын қалыптастыру. Пән кәсіби ортаның өзекті талаптарына сәйкес қытай тілін тиімді меңгеруге ықпал ететін заманауи құралдар мен әдістерді қолдануға, инновациялық тәсілдерді қолдана отырып, мобильді қосымшаларды, веб-платформаларды және әлеуметтік медианы, онлайн платформалар мен қосымшалардың тиімділігін дамытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қытай тілінің әртүрлі диалектілері туралы деректерді жинау, талдау және түсіндіру дағдыларын қалыптастыру. Пән келесі аспектілерді қамтиды: қытай диалектілерінің әртүрлілігін, әдеби қытай тілімен өзара әрекеттесуін зерттеу, лингвистикалық ерекшеліктері мен құрылымын, қазіргі жағдайы мен болашақ даму перспективаларын талдау, диалектілерді стандарттау мәселелерін және олардың ресми қытай тіліне қатынасын қарастыру, Қытайдағы аз ұлтты өкілдерінің тілдерімен өзара әрекеттесуін талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қытай тілінің лексикалық құрамына жүйелі талдау жүргізу қабілетін қалыптастыру. Пән тілдік құзыреттілікті жетілдіру үшін сөзді лексикалық жүйенің, оқылатын тілдегі номинация үдерістерінің, лексиканың этимологиялық негіздері мен Қытай лексикографиясының негізгі бірлігі ретінде зерттеуге, сөздің мағынасына көп қырлы көзқарасты біріктіру, сөздік құрамды байытудағы шетел кірме сөздерінің рөлін түсіндіруге бағытталған
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің қабілеттерін дамыту: оқытылатын тіл елінің ежелгі және ортағасырлық әдебиетінің шығу тегін жіктеп, негізгі бағыттарын талдау; көркем шығарманың жанрлық ерекшелігін анықтау; әдеби дереккөздерден алынған мәліметтерді дәрежелеу. Пән келесі аспектілерге бағытталған: ежелгі және ортағасырдағы жазушылар мен ақындардың шығармашылығына талдау жасау дағдыларын дамыту, сол кезеңдегі әдеби шығармаларға талдау жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Қытай тарихының хронологиясы, мәселелері, ежелгі заман мен орта ғасырлардағы мемлекеттері туралы студенттердің білімін қалыптастыру, олардың ішкі және сыртқы саясатымен таныстыру. Пән Қытайдың ежелгі және орта ғасырдағы тарихына байланысты негізгі деректерді білуге; Қытай тарихының ежелгі және орта ғасырлардағы маңызды оқиғаларын сараптауға; ежелгі және орта ғасырлардағы өркениеттердің ерекшеліктерін анықтауға; сол кезеңдегі өркениеттердің басқа өркениеттермен өзара байланысы мен өзара алмасуын көрсетуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің Қытайдың жаңа және қазіргі заман тарихы, саяси және экономикалық дамуы мәселелерін түсіну және талдау дағдыларын дамыту. Пән Қытайдың қазіргі дамуының ерекшелігін көрсетуге; Қытайдағы саяси және экономикалық мәселелерді шешудің әртүрлі жолдарын салыстыруға, Қытайдың жаңа заман тарихының мәселелері, дамуындағы саяси және экономикалық қиындықтар, отаршылдық және оның салдары, тәуелсіздік жолындағы күрес, қазіргі заман тарихының кезеңдері, ішкі және сыртқы саясатын сараптауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жаңа және қазіргі заманғы тарихи кезеңдерде Қытайдағы көркем сөзді концептуалды талдау, проза мен поэзиядағы заманауи үрдістерді саралау қабілетін қалыптастыру. Пән әдеби жанрлардың қалыптасуы, көркем формалардың эволюциясы, стильдер мен жанрлардың типологиясы мәселелерін үйрену және жаңа және қазіргі заманғы ірі жазушылардың шығармашылығымен танысуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің Қытайдың қоғамдық-саяси және философиялық ой-санасы мен олардың даму бағыттары туралы теориялық білімдерін тереңдету. Пән мыналарды зерделеуге бағытталған:
Қытайдың қоғамдық-саяси ой санасының эволюциясын талдау; елдегі ойшылдар мен саяси қайраткерлердің көзқарастарын талдаудың әдіснамалық негіздерін білу; Қытайдың діни-философиялық, дәстүрлі діни-моральдық, тарихи құндылықтарын түсіну; дәстүрлер мен инновациялар, идеялардың сабақтастығы; Қытайдың жетекші саяси ілімдерінің генезисі мен негізгі ережелерін, дәстүрлі қытай ойымен байланысын сараптау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Қытайдың мәдениеті мен діни жағдайын ғылыми-сыни тұрғыдан сипаттау қабілетін қалыптастыру. Пән Қытай мәдениеті мен діни-рухани тәжірибе туралы ғылыми түсінік қалыптастыруға, қазіргі діни бағыттар мен проблемаларды зерттеуге, діндердің тарихи негіздерінің елдегі қазіргі жағдаймен арақатынасын талдауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің тіл мен мәдениеттің өзара байланысы бойынша білімдерін жетілдіріп, лингвистикалық және мәдени аспектілерді түсінуді, мәдениетаралық құбылыстарды талдау дағдыларын дамыту. Пән тіл мен мәдениет арасындағы байланысты зерттеуге, әртүрлі елдер мен халықтардың тілдік және мәдени тәжірибелеріндегі айырмашылықтар мен ұқсастықтарды талдауға, сондай-ақ мәдени факторлардың тілдік мінез-құлық пен коммуникацияға әсерін зерттеуге бағытталған
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шығыс тілінің шығыс мәдениетінің әртүрлі аспектілерімен қарым-қатынас мәселелерін саралау; Шығыс лингвомәдениеттануы терминологиясын жіктеу, оның шығыс көркем мәдениетінің дамуындағы орнын анықтау қабілетін қалыптастыру. Пән мәдениетаралық талдау әдістемесін үйренуге, коммуникативтік құзыреттілікті одан әрі дамыту үшін мәдениеттер диалогы контексінде Шығыс лингвомәдениеттануының ұлттық ерекшелігін зерттеуде инновацияларды пайдалануға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің кәсіби деңгейде қарым-қатынас жасау үшін тілдік дағдылары мен мәдени құзыреттілігін қалыптастыру. Пән келесі аспектілерге бағытталған: халықаралық туризмнің ерекшеліктерін ескере отырып, қытай тілінің негізгі тілдік дағдыларын меңгеру, Қытайдың мәдени ерекшеліктері мен дәстүрлерін зерттеу, коммуникативтік дағдылар практикасы және туристік жағдайларда қытай тілінде диалог жүргізу қабілетін дамыту, халықаралық туризм саласында қолданылатын мамандандырылған лексика мен терминологияны игеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әртүрлі функционалды стильдердің тілдік құралдарын қолдана отырып, ауызша сөйлеуді нақты, дәйекті және дәлелді түрде құру қабілетін қалыптастыру; шет тілінде сөйлеу этикеті және вербальды емес коммуникация ережелерін сақтау. Пән тіл мен сөйлеудің ерекшеліктерін, сөйлеу қызметінің түрлерін, тілдік материалды әртүрлі сөйлеу түрлеріне сәйкес таңдау тәсілдерін; сөйлеудің функционалды түрлерін үйренуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
Защита практики
Мақсаты - студенттердің диплом жұмысын дайындауға бағытталған ақпараттық-талдамалық қызметі.
Тәжірибе өту кезінде орындалады: диплом материалдарын жинақтау және қорыту; ұсынылатын қызметтер сапасын талдау, бағалық / ассортименттік саясаты, персоналды басқару жүйесі; белгілі бір мерзімде зерттеу объектісінің экономикалық талдауы жүргізіледі, кәсіпорын қызметінің талдауы мен оны жетілдіру бойынша ұсыныстарды әзірлеу қорытындысы шығарылады.
Защита практики
Мақсаты - практикада «Геодезия» пәнін меңгеру барысында қалыптасқан білімдерін және дағдыларын жерге орналастыру жұмыстарын жүргізу өндірістік жағдайларына барынша жақындату арқылы қолданып, сол жұмыстарды далалық жағдайда орындау арқылы тәжірибе алу мүмкіндігін қалыптастыру. Тәжірибе нәтижесінде студент орындай алады:
1. геодезиялық құралдарды қолдануды;
2. теодолиттерді, нивелирлерді, тахеометрлерді тексеру және оларды жұмыс орнында орнатуды;
3) жер пайдалану шекарасы бойымен теодолиттік жүріс салу және өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
4. өлшеу қателіктерінің өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
5. тахеометрикалық түсіру жүргізуге;
6. далалық өлшеуді камералық өңдеуге;
7. Жер пайдаланудың жоспарын жасауды, бойлық және көлденең профильдерді және басқа қажетті сызбаларды жасауға.
Геодезия пәні бойынша тәжірибе білім беру процессының оқу практикасы циклына жатады. Оқу тәжірибесі барысында геодезиялық жұмыстардың мынадай түрлері орындалады: геодезиялық аспаптарды тексеру және жұмыс орнында орнату: центрлеу, горизонтальдау; теодолиттік жүріс жүргізу, нивелирлеу, тахеометрлік түсіріс жасау; жер пайдалану бойынша өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтау; рұқсат етілген мәндерден өлшеу қателіктерін асып кеткен жағдайда қайта өлшеу жүргізіледі; нивелирлеу бойынша өлшеу қателіктерін тексеру; жергілікті жерде түсіру жұмысын жасау және сол жердің жоспарын жасау.
Защита практики
Кәсіби (өндірістік) практиканын мақсаты: Кәсіпорынның өндірістік-шаруашылық қызметін зерттеу; электр және жылу энергиясын өндіру технологиясын зерттеу, жеке технологиялық процестердің ерекшеліктері жабдықтарды пайдалануда қауіпсіздік техникасы ережелерін, еңбекті қорғау және өнеркәсіптік гигиенаны оқып үйрену, тәуелсіз инженерлік жұмыс дағдыларын және практикалық тәжірибесін алу; өлшеулерді жүргізу, жүргізілген зерттеулердің сипаттамаларын жасау, шолулар, есептер мен ғылыми басылымдарды жасау үшін деректер дайындау.
Кәсіби (өндірістік) практика оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
1. қажетті ақпаратты, техникалық деректерді, жұмыстың көрсеткіштері мен нәтижелерін зерттеу, талдау және оларды жалпылау және жүйелеу, заманауи техникалық құралдарды пайдалана отырып қажетті есептеулерді жүргізуге;
2. нәтижелерді өңдеу және талдау арқылы көрсетілген әдістер бойынша эксперименттер жүргізу, жүргізілген зерттеулердің сипаттамаларын жасау және ғылыми шолулар мен жарияланымдарды құрастыру үшін деректер дайындауға;
3. жылуэнергетика саласындағы ғылыми-техникалық ақпарат, отандық және шетелдік тәжірибені пайдалануға;
4. жұмыс кестесін, бұйрықтарды, бұйрықтарды, нұсқаулықтарды, түсіндірме жазбаларды, схемаларды және басқа да техникалық құжаттамаларды, сондай-ақ бекітілген нысандар бойынша белгіленген мерзімде белгіленген есептерді қалыптастыруға қабілетті болады.
Кәсіби (өндірістік) практика оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Теориялық білімді шоғырландыру, оларды энергиямен жабдықтаудың нақты мәселелерін шешуге қолдану, диссертация (жоба) үшін базалық деректерді жинау, зерттелетін объектілерді жетілдіру жолдары мен мүмкіндіктерін зерттеу, жабдықтардың схемаларын, параметрлерін және жұмыс режимдерін рационализациялау; жиналған ақпараттарды талдау, орындалған жұмыстың нәтижелері туралы есепті құрастыру және дайындау.
Защита практики
Кәсібі (өндірістік) тәжірибенің мақсаты- студенттің теориялық білімдерін тәжірибеде қолдану қабілетін қалыптастыру, ережелер мен лауазымдық нұсқаулықтарға сәйкес нақты шешімдерді қабылдай алу және іс-әрекеттерді орындай алу қабілетін қалыптастыру.
Мамандыққа байланысты мәселе бойынша өз пікірін ұсына алу, жинақтай білу, айта білу; әңгімелесу жүргізу, мамандық бойынша білікті қорытындылар мен кеңестер беру. Кәсіби қызметтің фактілері мен құбылыстарын этикалық тұрғыдан бағалау.