бизнес және басқару магистрі
Бағдарламаның мақсаты-бизнес-процестерді оңтайландыру үшін заманауи цифрлық технологияларды қолдану дағдыларымен талдамалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті цифрлық бизнес-технологиялар саласындағы мамандарды құзыретті даярлауды қалыптастыру.
Цифрлық бизнес- технологиялар
7M04153
Экономика және бизнес жоғары мектебі
бейіндік бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, бейіндік бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бейіндік бағыт)
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: компанияның ғылыми, эксперименттік, техникалық және инновациялық қызметін ұйымдастырудың базалық әдістерін игеру, бизнес-процестер мен персоналдың әлеуетін басқару үшін магистрантардың қабілеттерін қалыптастыру. <br/> Нәтижесінде магистранттар: виртуалды ортада кәсіпорынның бизнес-процестерін басқарады; эксперименттік және техникалық идеялардың тиімділігін бағалау үшін талдау әдістері мен құралдарын саралайды және жіктейді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кәсіпорындардың бизнес мақсаттарына қол жеткізуге және жаңа бәсекелестік артықшылықтар жасауға бағытталған шешімдер қабылдау үшін ақпараттық жүйелерді дамыту қабілеттерін қалыптастыру.<br/> Нәтижесінде магистранттар: АТ стратегиясын әзірлеу қағидаттарын көрсетеді; ұйымды жан-жақты талдау арқылы қолданылатын бизнес АТ шешімдерін тұжырымдайды; бизнесте АТ/АЖ қолдануға байланысты өлшенетін артықшылықтарды айқындайды; бизнес АЖ үшін стратегиялық жоспар әзірлейді..
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: менеджменттің теориялық негіздері мен қолданбалы аспектілері туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Менеджмент пәні басқарудың теориясы мен практикасының сұрақтары; менеджментттің тарихы, менеджмент мектептері мен заманауи тұжырымдамалары; ұйымды басқару функциялары мен әдістері; ұйымдастырушылық құрылым типтері; ұйымның ішкі және сыртқы ортасы; шешім қабылдау модельдері мен әдістері; жоспарлау әдістері; мотивация және бақылау, басқару стильдері мен көшбасшылық теорияларын оқытуға бағдарланған.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: деректерді интеллектуалды бизнес - талдау негіздері бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру және шешім қабылдауды қолдау және бизнес-процестердің дамуын болжау үшін заманауи ақпараттық технологияларды қолдану. Деректерді өңдеу және олардың арасындағы жасырын байланыстарды анықтау.
Осы курсты сәтті аяқтағаннан кейін магистранттар қабілетті болуы керек:
Бизнес-аналитика әдістерін түсінуді көрсету;
Деректерді өндіру алгоритмдерін түсіну;
Тапсырмаға байланысты деректерді талдау құралдарын таңдаңыз;
Бизнес-аналитиканың аспаптық құралдарын пайдалану;
Бизнес-аналитиканың әртүрлі құралдарының мүмкіндіктері мен шешілетін міндеттерін бағалау;
алынған шешімдердің сапасын бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: деректерді сақтау мен оған қол жеткізуді ұйымдастырудың тиімді әдістерін қолдану негізінде магистранттардың мәліметтер қоймаларын жобалау және талдау қабілеттерін қалыптастыру.
Нәтижесінде магистранттар: ғылыми-эксперименттік міндеттерді шешу үшін мәліметтер қоймалары мен технологияларды жобалау үшін тиімді әдістерін пайдаланады; жаңа идеялар мен аналитикалық мүмкіндіктерді анықтау үшін мәліметтерді жинайды және өңдейді; жеке және қоғамдық көздерден алынған деректерді талдайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-жаңа өнім (қызмет) ассортиментін жетілдіру, нарықтарды игеру негізінде компания танымалдылығын арттыру және оның цифрлық инфрақұрылымын дамыту үшін магистрантардың қабілеттерін қалыптастыру.
Нәтижесінде магистранттар: ақпараттық ресурстардың тиімділігін бағалау үшін компанияның цифрлық инфрақұрылымына жан-жақты талдау жүргізеді; оған жаңа әзірлемелер мен техникалық шешімдерді интеграциялау мүмкіндіктерін бағалау кезінде ақпараттық жүйелердің, оның цифрлық құрамдас бөлігінің жан-жақты аудитін ұйымдастырады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: компанияның салалық бизнес ортасын арттыру үшін, оның ерекшелігін ескере отырып магистранттардың маркетингтік технологияларды тиімді пайдалануына баланысты ақпараттық, цифрлық қабілеттерін қалыптастыру. Нәтижесінде магистранттар: B-to-c және b-to-b форматында электрондық саудада цифрлық құралдарды қолдануға; сату бөлімдеріне цифрлық технологияларды енгізуді жобалауға; клиенттер туралы деректерге (CRM) негізделген маркетинг ішіндегі жұмысты автоматтандыруға; сату бөлімінің жұмысын жеке және жалпы сегмент бойынша жоспарлауға қабілетті болады.
Защита практики
Мақсаты - теориялық білімді бекіту, кәсіби қызметтің практикалық дағдыларын, құзыреттері мен тәжірибесін игеру. Өндірістік практика нәтижесінде магистранттар кәсіби және еңбек дағдыларын қалыптастыру ар0ылы тиісті саладағы кәсіпорындар, ұйымдар мен мекемелердің қызметі ерекшеліктерін зерделей алады.