Кәсіби қызметі қазіргі қоғам бетпе-бет келген дүниетанымдық, әдіснамалық, және құндылықтық мәселелерді шешуге бағытталған және дербес ғылыми зерттеулер жүргізуге, қабылданған стандарттарға сәйкес келетін деңгейдегі білім беру қызметін жүзеге асыруға, мемлекеттік билік жүйелеріндегі басқару органдары, қоғамдық ұйымдар, коммерциялық құрылымдардың қызметін ғылыми-ақпараттық тұрғыда қамтамасыз ету мақсатында аталған мекемелердің жұмысына атсалысуға қабілетті жоғары білікті ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.
Философия (РХДУ)
7M02201
Философия және саясаттану
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән негізгі әлеуметтік-саяси тұжырымдамалар тұрғысынан билік құбылысының басты аспектілерін жүйелей білу қабілетін, қазіргі заманғы қоғам шеңберінде және азаматтық қоғамның маңызды компоненттерін қалыптастыру үдерісінде билік құбылысының мәні мен табиғатын талдай білу қабілетін қалыптастырады. Курс адами және әлеуметтік қатынастар қажетті және ақылмен реттелетін, бірегей әлеуметтік құбылыс ретіндегі биліктің философиялық түсіндірмесін береді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән білім беру қызметі саласындағы әлеуметтік-тұлғалық міндеттердің кең ауқымын тиімді шешуді қамтамасыз ететін әмбебап философиялық және білім беру құзыреттілігі туралы, шетелдік және отандық философиялық-білім беру ойының қазіргі жағдайы туралы, оның мәселелері мен перспективалары туралы терең түсінік негізінде білім беру философиясының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері бойынша алған білімдерін кәсіби қызмет атқару кезінде қолдана білу дағдысын қалыптастырады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән ғылым философиясының зерттеу әдістемесін, әдістерін, принциптерін қазіргі заман ғылымындағы дүниетанымдық және әдістемелік мәселелерді өзіндік кәсіби қызмет саласындағы шешудегі қабілетін, жетістіктерді сыни талдау мен бағалау, зерттеу және практикалық тұрғыдағы мәселелердің шешімін табуда жаңа идеяларды жарату қабілетін қалыптастырады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән магистранттардың әлеуметтік философия мәселелеріндегі құзыреттілігін қалыптастыруға, кәсіби қызметте философияның заманауи мәселелерін білуге, сондай-ақ философиядағы жаңа тұжырымдамалар мен тәсілдерді білу негізінде әлеуметтік құбылыстарды талдауға, кәсіби қызметте өзіндік дүниетанымдық ұстанымдарын қалыптастыру мен дәлелдеу үшін қазіргі философия саласындағы білімді қолдануға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән қазіргі заманғы қазақ философиясының негізгі идеяларын, маңызды бағыттарын сипаттау және түсіндіру қабілетін қалыптастыруға және оның ерекшелігін анықтауға бағытталған. Пән отандық философияның шығу тегі, даму кезеңдері және қазіргі деңгейі туралы білімді қалыптастырады және рухани құбылыс пен қоғамдық санадағы жаңғырту үдерістерінің негізі ретінде қазіргі қазақ философиясы туралы тұтас түсінік береді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән магистранттардың оқу үдерісін ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыруға, сонымен қатар, заманауи қазақстандық білім беруді трансформациялау және қоғамдық сананы жаңғырту жағдайында педагогикалық қызметті жүзеге асыруға бағытталған. Курс магистранттардың кәсіби қызметінде заманауи білім берудегі инновациялық үдерістердің ерекшелігі туралы терең түсініктерін және оқу үдерісін жандандыру әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән аксиологиялық тұжырымдамалардың негізгі мазмұнын, мәселелер шеңберін және философияның тарихи дамуы аясындағы аксиологияның орнын анықтау қабілетін қалыптастыруға, қазіргі философия мен мәдениеттің өзекті мәселелері аясында философиялық рефлексияның, философиялық аксиологиядағы мәселелер мен тәсілдердің ерекше формасы ретінде аксиологияны тұтас жүйелі түсінуді көрсетуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән басқару үдерісінің мәні мен негізгі кезеңдері, оның әдістері, сондай-ақ қазіргі қоғамдағы басқарудың әлеуметтік және танымдық рөлі туралы түсініктерді философиялық жалпылау және негіздеу қабілетін, кәсіби қызметте басқаруды тұжырымдамалаудың әртүрлі бағыттарын түсінудің дәстүрлі философиялық және әдіснамалық тәсілдерін қолдану және ұйымның тиімді жұмыс істеуінің мінез-құлықтық-этикалық кодексін жасау қабілетін қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән жаһандануды пәнаралық тақырып ретінде түсіндіру қабілетін, қазіргі қоғамдағы жаһандық қатынастар мен коммуникацияларды, жаһандық даму перспективаларын сипаттау қабілетін, жаһанданудың тарихи және мәдени формаларын, жаһанданудың әртүрлі тұжырымдамаларын, сондай-ақ жаһандық даму динамикасы мен жаһандық қатынастарды анықтау арқылы қазақстандық қоғам мен оның мәдениетіндегі жаһанданудың қазіргі көріністерін, философиялық талдау және салыстыру қабілеттерін қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты магистранттардың кәсіби қызметінде қазіргі заманғы философиялық құқық тұжырымдамаларының мазмұны туралы терең түсініктерді қолдану дағдыларын қалыптастыру, ерекше рухани құбылыс және қоғамдық қатынастардың айрықша формасы ретінде онтологиялық, гносеологиялық және аксиологиялық мәселелерді түсіндіру болып табылады. Курс жалпы қазіргі заманның негізгі саяси-құқықтық теорияларын қарастыруға арналған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты миф феноменінің негізгі классикалық және қазіргі заманғы ұғымдарын меңгеру; миф философиясының тарихы туралы, оның мәдениет, ғылым, саясат сияқты әлеуметтік салалардағы көріністері туралы тұтас түсініктерді қалыптастыру, сондай-ақ қоғамдағы қазіргі заманғы мифтік сана мен мифтік шығармашылықтың ерекшеліктерін анықтау болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән саяси мифологияның қалыптасуының негізгі қайнар көздерін анықтау, оның мазмұны мен жұмыс атқару тетіктерін талдау, оның ішінде коммуникацияның жаңа ақпараттық арналары мен заманауи желілік жүйелердің дамуымен қазіргі жағдайдағы бұқаралық ақпарат құралдарының мифтік шығармашылық рөлін анықтау қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Жалпы берілген курста саяси мифологияның қалыптасуының негізгі қайнар көздері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс Ницшенің философиялық көзқарастарын және олардың постмодерндік дискурсқа әсерін түсіндіру, постмодернизмнің негізін қалаушы ретінде Ницшенің өмір философиясының ерекшелігін терең түсіну негізінде қазіргі философия құбылыстарын талдау қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Бұл курста әлеуметтік-мәдени және теориялық «постмодерндік жағдайлар», модернге дейінгі және постмодерндік философияның өзгеруі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән философиялық рефлексия мен мәдениеттің ерекше формасы ретінде постмодернизм философиясын жүйелі талдау дағдыларын, қазіргі философияның өзекті мәселелері аясындағы постмодернизмнің негізгі бағыттарын, әлеуметтік-гуманитарлық білімнің, мәдени зерттеулердің, сондай-ақ әлеуметтік философияның әртүрлі салаларындағы постмодерндік көзқарастар мен зерттеу құралдарының негізгі мазмұнын түсіндіруге бағытталған. Постмодерндік философияның онтологиялық кеңістік-уақыттық өзгерістері анықталады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Берілген курста прагматизмнің қалыптасу көздері мен одан әрі даму үрдістері терең қарастырылады. Пәнді оқытудың мақсаты прагматизм философиясының негізгі тұжырымдамаларын этикалық, аксиологиялық және дүниетанымдық тұрғыда жүйелеу, прагматизмнің әртүрлі бағыттарының дәлелдерін салыстыру және оларға баға беру, сонымен қатар, қазіргі қоғамның өзекті мәселелерімен байланысын анықтау қабілетін қалыптастыру болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән кәсіби қызметте лингвистикалық философияның философиялық және теориялық-әдіснамалық мәселелері туралы білімді тарихи-философиялық, ғылыми даму және семиотикалық, танымдық жүйе, коммуникация саласы, әдіснамалық, антропологиялық, мәдени-философиялық, лингвистикалық, постмодерндік талдау, сонымен қатар, тіл мәселесіне философиялық және пәнаралық рефлексия аясында қолдану қабілетін қалыптастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – магистранттарға әлеуметтік әдіснама аясында шаруашылықты, үнемдеуді, экономикалық өмірдің ырғағын дамытудың негізгі мәселелері туралы білім беру; әлеуметтік жағдайды өз бетінше талдау дағдыларын қалыптастыру. Оған шаруашылық, жеке меншік, тауар мен ақша философиясы, экономикалық саясат, бөлу принциптері, қоғамдағы тұтынушылық таңдау, бюрократияның экономикалық табиғаты, сонымен қатар, шаруашылық этикасы кіреді.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.