Білім беру бағдарламасының мақсаты – ғылыми-зерттеу мекемелерінде, балық шаруашылығы және аквакультура саласындағы кәсіпорындарда жұмыс істей алатын, дамыған, тілдік құзыреттілігі бар, бәсекеге қабілетті білімі мен дағдысы бар жоғары білікті мамандарды даярлау.
Балық шаруашылығы және өнеркәсіптік балық аулау
7M08401
Биология және биотехнология
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-өнеркәсіптік балық аулау мәселелерін және ашық, жағалау суларында және ішкі су айдындарында балық аулау ерекшеліктерін талдау, балық аулауды қамтамасыз етудің техникалық құралдарын, балық аулау құралдарын және басқа да гидробионттарды қоса алғанда, балық аулау жүйелерін ғылыми зерттеу, құру және пайдалану процестерін, сондай-ақ гидробионттарды іздеу мен өндіруді, балық аулауды реттеу мен инспекциялауды басқару процестерін зерделеу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курста балық өсіру кәсіпорындарында өндірістік процестерді жақсартудың заманауи әдістері мен тәсілдері қарастырылады. Ғылыми – техникалық және инновациялық жұмыстардың нәтижесіне негізделген жаңа технологиялардың толық сипаттамалары беріледі. Мәселелердің шешілуінің экономикалық жақтары қарастырылады, өнімнің өзіндік құнын төмендетіп, аквакультураның жоғары технологиялық әдістері арқылы әр түрлі типтегі балық өсіру кәсіпорындарында экономикалық кірісті ұлғайтудың мысалдары беріледі.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ғылыми-зерттеу міндеттерін қою және шешу үшін теориялық және практикалық білімдерін пайдалана білуді және биологиялық білім беру саласында студенттердің оқу-зерттеу іс-әрекетін бақылауды қалыптастыру. Келесі мәселелер қарастырылады: оқу және ғылыми-зерттеу қызметі; дағдылар мен құзыреттілік; биологияны оқытуда студенттердің зерттеушілік дағдыларын дамыту әдістемесінің үлгілері; студенттердің ғылыми-әдістемелік жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау ерекшеліктері.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - Қазақстан Республикасы cу ресурстарының экологиялық және экономикалық проблемаларын шешуге бағытталған, Қазақстанның су биоресурстарын ұтымды пайдалану проблемаларын қарастыру, халық тұтынатын тұщы су мәселелерін зерделеу, сол табиғи су айдындары – өзендер мен көлдер болып табылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – белгілердің тұқым қуалау заңдылықтары, тұқым қуалау түрлері, биомолекула деңгейінде генетикалық ақпаратты сақтау, көбейту, тасымалдау және жүзеге асыру механизмдерін түсіну; нуклеин қышқылдары мен белоктардың қасиеттері мен қызметі, қазіргі молекулалық-генетикалық зерттеу әдістері туралы тұтас және жүйелі білім қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-Қазақстанда бекіре тұқымдас балықтарды дамыту мәселелері бойынша негізгі мәселелерді қарастыру, бекіре тұқымдас балықтардың негізгі биотехникалық процестерін зерделеу, өнеркәсіптік бекіре тұқымдас балықтарда қолданылатын балық түрлерінің жүйелі жағдайын анықтау, бекіре балықтарының биологиясы мен экологиясы бойынша толық сипаттама беру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән гидробионттар популяциясының классификациясы мен типтерін, олардың экологиялық, статикалық, динамикалық және этологиялық құрылымын, гидробионттар популяциясының санын реттеу механизмін, популяциялық динамика санының типтерін, сонымен қатар, әртүрлі экологиялық факторлардың әсерінен экожүйелердің сипаты мен тұрақтылығына байланысты динамикалық көрсеткіштерді модельдеуді қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста омыртқасыз гидробионттардың құнды кәсіптік түрлерінің: шаяндар, асшаяндар, мидиялар, моллюскалар биологиясы қарастырылады. Гидробионттардың таралуы, жіктелуі, бағалы омыртқасыз гидробионттардың популяцияларының қазіргі жағдайы туралы мәліметтер келтіріледі. Гидробионттардың кең тараған түрлерінің негізгі биотехникалық процестерінің технологиялық параметрлері зерттеледі. Өнеркәсіптік шаруашылықтардың типтері қарастырылады, құрылғылар мен техникалық жабдықтар, тағамдық және қоректік маңызы бар омыртқасыз гидробионттарды өсіру бойынша техникалық жабдықталуы толық сипатталады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-гидробионттардың эмбриональды және эмбрионнан кейінгі даму заңдылықтары, гидробионттардың өсуі мен дамуына әсер ететін факторлар, Ұрықтың даму ерекшеліктері, бастапқы жыныс жасушаларының жеке бағыттары, гаметогенез, балықтардың жыныстық циклі, гидробионттардың ұрықтану және көбею түрлері, сперматогенез, онтогенез кезеңдері, балықтардағы эмбриональды және эмбрионнан кейінгі кезеңдерді анықтау әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-омыртқасыз гидробионттардың бағалы кәсіптік түрлерінің биологиясы мен экологиясын, гидробионттардың бағалы түрлерінің таралуын және қазіргі заманғы жай-күйін, гидробионттардың фондық түрлерінің негізгі биотехникалық процестерінің технологиялық параметрлерін, құрылғылар мен құрылғыларды, азық-түлік, жемдік омыртқасыз гидробионттарды өсірудің техникалық жабдықталуын егжей-тегжейлі сипаттау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән табиғи суқоймалардағы биологиялық өнімділік түсініктерін, осы суқоймалардағы өнімділікті анықтайтын негізгі факторларды, өнімділікті, деструкцияны, олардың суқоймадағы қатынасын, біріншілік және екіншілік өнімді анықтау әдістерін қарастырады. Табиғи суқоймалардың ластануы, су биологиялық өзін-өзі тазартуы, гидросфераны қорғаудың экологиялық негіздері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-тауарлық лосось өсірудің негізгі және перспективалы объектілерінің балық өсіру-биологиялық сипаттамаларымен таныстыру, тауарлық лосось өсіру объектілерінің жөндеу-аналық табындарын қалыптастыру және пайдалану, жыныстық өнімдерді алу әдістерін, уылдырықты ұрықтандыру және инкубациялау, лосось эмбриогенезі, личинкаларға төтеп беру, отырғызу материалын өсіру, тауарлық объектілерді өсіру.
Защита практики
Зерттеу практикасының мақсаты: отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерімен, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерімен, тәжірибелік деректерді өңдеу және интерпретациялаумен танысу.
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- фундаменталды және қолданбалы зерттеулердің негізін түсіну;
- ғылыми зерттеулерді, ғылыми-зерттеу жұмыстарының кезеңдерін түсіну - жоспарлау, ұйымдастыру және іске асыру;
- жобалау, жазу, ғылыми жобаны ресімдеу және шолу;
- бағдарламаларды зерттеу, әдістемелік және процедуралық бөлімдерді зерттеу;
- ғылыми-техникалық ақпарат базасын жүйелеу.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.