Әлеуметтік-педагогикалық қызмет саласында жеке қасиеттері мен арнайы құзыреттілігі бар, кәсіби қызметінде зерттеушілік дағдылары мен инновациялық әдістерін меңгерген бәсекеге қабілетті әлеуметтік педагогтарды даярлау.
Әлеуметтік педагогика
7M01805
Философия және саясаттану
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әртүрлі әлеуметтік жағдайлардағы адамдармен педагогикалық жұмыс контекстінде әлеуметтік өзара әрекеттесуді, тұлғаны дамыту мен әлеуметтік құзыреттерді қалыптастыруды түсінуге және түсіндіруге мүмкіндік беретін іргелі принциптер мен тұжырымдамаларды ұсыну.<br/> Әлеуметтік педагогиканың бұл негіздері әлеуметтік педагогтар әлеуметтік мәселелердің себептері мен салдарын түсінуге және оларды шешудің тиімді стратегиялары мен бағдарламаларын жасауға көмектесетін теориялық тәсілдер, әдістемелік құралдар мен тәжірибелерді қамтиды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Әлеуметтік педагог қызметіндегі диагностикалаудың негізгі теориялық аспектілерін зерттеу. Курс баланың бойындағы кемшілктерді айқындауға, «тәуекел тобындағы» балаларға диагностикалаудың әдісіне бағытталған. Магистранттарды әлеуметтік-педагогикалық және білім беру мекемелері мен әлеуметтік қызметте, түрлі халық топтарымен диагностикалық, өзін қоршаған микроорта тұлғаларымен, әлеуметтік – педагогикалық алдын алу жұмыстарын, түзетулер және қайта қалпына келтіру жұмыстарын, әлеуметтік жоспарлау, басқару жұмыстарын жүргізудің теориясы, практикасымен таныстырады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Әлеуметтік педагог қызметіндегі білім басқарудың операционалды-ұйымдастырушылық негіздерін меңгеру. Курс магистранттарды әлеуметтік-педагогикалық және білім беру мекемелері, ұйымдар және әлеуметтік қызметтер секілді білім беру жүйесіндегі басқару ұйымдастырудың теориясы мен тәжірибесімен, білім беру жүйесіндегі басқарушылық қызметтің тиімділігі жағдайымен, көп деңгейлі білім беруді басқарудың ұйымдастырылу ерекшеліктерімен таныстырады. Оқыту процесінде теориялық мәліметтер, оқу орындарының ресми құжаттары талданады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистранттың жеке тұлғасын қалыптастыру және олардың қоғамдағы әлеуметтік әділеттіліктің маңыздылығын түсіну. Ол магистранттың әділ және тең құқықты қоғам құруға белсенді қатысуы үшін қажетті әлеуметтік-педагогикалық білімдерін, дағдылары мен құзыреттерін дамытуға бағытталған.<br/> Пәннің мазмұны жеке тұлғаны қалыптастыру, білімді дамыту, дағдыны дамыту, әлеуметтік әділеттілікті насихаттау сұрақтарын қамтиды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: халықтың әртүрлі санаттарын әлеуметтік-педагогикалық қолдаудың жолдары мен әдістерін меңгеруге ықпал ету. Курсты оқу барысында магистранттар халықтың әртүрлі санаттарына әлеуметтік-педагогикалық қолдау көрсетудің жолдары мен тәсілдерін меңгереді, әлеуметтік-педагогикалық қолдаудың әдістері мен тәсілдерін жүйелейді, әлеуметтік-педагогикалық қызмет процесінде проблемалары бар тұлғаның дамуын қамтамасыз етеді. әлеуметтендіру және халықтың әртүрлі санаттарын әлеуметтік-педагогикалық қолдау технологияларын құрастыра алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: болашақ мамандарды жеке ерекшеліктердің психологиясы мәселелерімен, дарындылықтың жеке табиғи алғышарттарының ерекшеліктерін түсіне білу, дарынды балаларды тәрбиелеу мен оқытуда дамыту жүйесі туралы қөзқарастың болуы туралы таныстырады.
Курс барысында дарындылық түрлері, дарынды балалармен психологиялық-педагогикалық, психоәлеуметтік сипаттамалары, аталған санаттағы балалардың мәселелері қарастырылады; әлеуметтік педагогтың дарынды балалармен жұмыс бағыттары ұсынылған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Акмелогиялық білімдер жүйесіндегі феноменологияы, заңдылықтар және механизмдердің жетістіктерін білу; әлеуметтік педагогтың акмеологиялық міндеттердің кең спектерін шеше білуді қалыптастыруға мүмкіндік туғызу.
Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар келесі құзыреттіліктерді игереді: әлеуметтік-педагогикалық акмелогияның қалыптасу кезеңдерін, мақсаттары, нысаны, пәні, акмелогиялық ғылымның әдіснамалық негіздері, акмеологияның категориялық ұғымдық аппаратын, акмеологиялық әдістер мен модельдерді, кәсіби дамудағы акмеологиялық тұжырымдамаларды біледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Халықтың әртүрлі виктитогендік топтарын әлеуметтендіруді жүзеге асыру ерекшеліктері туралы ғылыми көзқарастар жүйесін қалыптастыру, әлеуметтік осал балаларға әлеуметтік көмек көрсету және қолдау көрсету бойынша мамандарды даярлау.
Негізгі аспектілер: жәбірленуші балалармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс, әлеуметтік-психологиялық-педагогикалық құбылыс ретіндегі балалар виктимизациясы проблемасы, зардап шеккен балалармен әлеуметтік педагогтың жұмысының ерекшелігі, халықтың әртүрлі виктимогендік топтарына кеңес беру ерекшеліктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистранттардың әлеуметтік тьюторлықтың теориялық негіздері мен технологияларын меңгеруіне ықпал ету. Курс барысында магистранттар әлеуметтік тьюторлықтың мәнімен, білім беру ұйымдарындағы тьютордың рөлімен, дизайн ерекшеліктерімен танысады, халықтың әр түрлі санаттарымен әлеуметтік репетиторлық бағдарламалары және тәрбиешінің әлеуметтік-педагогикалық қызметінің мазмұнын меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистранттарға педагогикалық кеңес берудің теориясын меңгеру, білім алушылардың жеке тұлғалық супервизиясы мен әлеуметтік- мәдениеттілігін дамытуды меңгеру, педагогтардың супервизияны жүзеге асыру ережелерімен танысу. Курс әлеуметтік педагогтың кеңес берудің теориясы мен супервизияның қызметін, супервизияның тиімді әдістерін пайдалануды айқындап көрсетеді
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әртүрлі әлеуметтік топтармен, соның ішінде ерекше қажеттіліктері бар адамдармен тиімді жұмыс істей алатын мамандарды дайындау.
Пәннің негізгі аспектілеріне мыналар жатады: инклюзив ұғымымен таныстыру, оқу жоспарын бейімдеу, әртүрлі топтармен жұмыс істеу дағдыларын дамыту, әртүрлілікпен жұмыс, магистранттардың кәсіби мінез-құлқын және әлеуметтік топтар мен жеке тұлғалардың әртүрлілігіне бейімделу дағдыларын дамытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Магистранттарды мемлекеттік ұйымдарда және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалары бар патронаждық органдарда кәсіби-педагогикалық қызметке, кәсіби патронаттық отбасыларды (патронаж, патронаждық отбасы және т.б.) әлеуметтік-педагогикалық қолдауға, патронаждық отбасылардың ата-аналарымен, қорғаншыларымен және қамқоршыларымен консультациялық-диагностикалық жұмыс.
Негізгі аспектілері: әлеуметтік жетімдік проблемалары, жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды мемлекеттік және отбасылық орналастыру нысандары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриатта дайындау үшін білім беру бағдарламаларын жобалаудың дидактикалық принциптерін меңгерту және үйрету; блім беру бағдарламаларын жүзеге асырудың базалық бағыты ретінде құзіреттілік тұғырды жүзеге асыруды, жобалау құзіреттілігін оқыту.
Магистранттар негізгі оқу жоспарларын, білім беру бағдарламаларын салыстырады; білім беру бағдарламаларының модулін құрастырады, құзіреттіліктерін жобалайды; бакалавриаттың білім беру бағдарламаларын жүзеге асырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Балалық шақ мәселелерін әлеуметтік педагогикалық зерттеудің теориясы мен практикасымен таныстыру. Курс әлеуметтік педагогтың зерттеу обьектісі болып табылатын түрлі санаттағы балаларлы әлеуметтік педагогикалық зерттеудің әдістері мен әдіснамасының мәселелеріне арналған. Курс барысында тәуекел тобындағы, девиантты мінез құлықты, «көшедегі балалар» зерттеу және оларға қолдау көрсету мен сүйемелдеу ерекшеліктерін оқып үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Дағдарыс орталықтарындағы әлеуметтік-педагогикалық жұмысты үйрену; жұмыстағы дағдарыс жағдайларының алдын алу мәселелері туралы көзқарастың қалыптасуы; әлеуметтік педагогтың девиантты мінез құлықты, тәуекел тобындағы балалармен жұмыс қызметін оқып үйрену, негізгі міндеттерімен, мекеменің принциптері мен әдістерімен танысу.
Курс дағдарыс орталықтарының қызметінің ерекшеліктерімен, принциптерімен, әдістерімен және дағдарыс жүмыстарының негізгі формаларымен.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әлеуметтік педагогика оқытудың әдістемесінің ғылыми әдістемелік негіздерін ашу, кәсіби білім беру үдерісіндегі берілген курстың миссиясы мен мәнін айқындауға тұжырымдамалық тұғырларды қарастыру; болашақ маманның әдістемелік және технологиялық негіздерін қалыптастыру; тұлғалық және кәсіби өзін өзі дамытудың тәжірибелік біліктіліктері мен теориялық білімдер жүйесін қалыптастыру.
Пәннің негізгі аспектілеріне әлеуметтік педагогика негіздері, оқу процесін жоспарлау және ұйымдастыру, оқытудың белсенді әдістерін қолдану, білімді бағалау және бақылау жатады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистранттарды практикалық іс-әрекетте біліммен, дағдымен, оңалту дағдыларымен қаруландыру, олардың кәсіби құзыреттілігін дамыту. Оңалту және алдын-алу жұмыстары бағдарламасының негізгі принциптерін, мағынасын, түрлерін, формаларын, құрылымдарын меңгеру.
Негізгі аспектілер: профилактикалық және сауықтыру мекемелерінде жоспарлау дағдыларын қалыптастыру, консультативтік-сауықтыру жұмыстарының мәні, құрылымы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: электрондық оқыту, цифрлық білім беру теорияларына негізделген цифрлық білім беру ресурстарын құру бойынша мұғалімдердің цифрлық құзіреттілігін дамыту.
Пәннің негізгі аспектілері: цифрлық құзіреттіліктің құрылымы, цифрлық буынның ерекшеліктері, мұғалімнің рөлі, ЦБP тұжырымдамасының мәні, ЦБP классификациясы, оқу дизайнының түрлері, байланыстыру теориясы, актерлік-желілік теория, ризоматикалық педагогика, ағым теориясы, эвтогогика, оқу процесінде қолданылатын цифрлық білім беру ортасының түрлері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: цифрлы білім беруде магистранттардың сараптамалық және квалиметриялық қабілеттерін, ЦБР, ҚО бағалау өлшемдері мен параметрлерін жобалау біліктерін қалыптастыру.
Курс цифрлық білім беру ресурстарының сапасын өлшеу құралдарын, қашықтықтан білім беру технологияларын, деректерді мониторингілеу және сараптауды, ЦБР, ҚОТ, ЖАОК пайдаланудың әдістемелік, техникалық, дидактикалық параметрлерін талдауды әзірлеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: цифрлық ұрпақтың денсаулығын сақтау, білім беруде педагог-психологтардың қабілеттерін дамыту, диагностика жүргізу және алдын-алу , тәуелділік, цифрлық аутизм және т.б. диагноз қою, қолдау, нашақорлық, цифрлық аутизм және т.б. ауытқулардың алдын алу.Негізгі аспектілер: цифрлық ұрпақ теориясы; цифрлық ұрпақты психологиялық-педагогикалық қолдаудың мәні мен кезеңдері, цифрлық ұрпақ балаларына психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету түрлері; Интернетке тәуелділік әдістері, цифрлық буллинг, цифрлық аутизм және т.б.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.