Білім беру бағдарламасының мақсаты тарихи білім саласындағы бәсекеге қабілетті мамандарды, тарих саласында өздігінен ғылыми зерттеулер жүргізу және әлемдік және қазақстандық тарихи ғылымның ғылыми-әдістемелік тұжырымдамаларын синтездеуге қабілетті маман даярлау. Отандық және халықаралық еңбек нарығында олардың қажеттіліктеріне және елдің және аймақтың даму перспективаларына сәйкес бәсекеге қабілетті жоғары білікті мамандар – кадрлық потенциалды қалыптастыру.
Дүниежүзі тарихы
7M02208
Тарих
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистранттарды әлеуметтану тарихымен, оның құрылу тарихы мен теориясы таныстыру, пәнге тән зерттеу әдістерін ұсынып, әлеуметтік тарих тұрғысынан дамып келе жатқан бағыттар мен ғылыми мектептер туралы ақпарат беру.<br/> студент меңгереді:<br/> - отандық, шетелдік ғалымдардың зерттеулерінің әлеуметтік тарихтағы жаңа әдістерін, ақпараттық технологиялырын қолдана отырып нақты зерттеу мақсаттарын қою;<br/> - мәдениет пен әлеуметтік дамудың күнделікті өмірде әсер ету үрдісін талдау;
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жаһандық демографиялық дамудың негізгі тенденцияларын және соған байланысты проблемаларды анықтау және талдау; жаһандық деректерді сыни талдауда алған дағдылары негізінде жаһандық контексте әртүрлі мегатрендтерді түсіну
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тарихи құбылыстар мен үдерістерді зерттеуге қатысты пәнаралық әдістердің қалыптасуы мен даму тарихы бойынша білімді меңгеру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жаңа арнайы зерттеулер арқылы салыстырмалы саясаттың кеңейтілген теориялық және эмпирикалық білімнің негізін қалыптастыру. Курс соңында төмендегідей білімдер меңгеріледі:<br/> - саясатты салыстырмалы түрде зерттеу әдістері туралы түсінік<br/> - салыстырмалы саясат мәселелеріндегі проблемалар<br/> - Қазіргі саяси оқиғалардың микро-макро деңгейі <br/> - әлемдік тарихтағы ішкі және халықаралық саяси процестердің байланысы
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жаратылыстану және әлеуметтік зерттеулер объектісі ретінде адам ерекшелігі тұжырымдамасын қалыптастыру; адамзаттың табиғи тарихын және қазба популяцияларының биологиялық-әлеуметтік сипаттамаларын түсіндіру; антропологиялық зерттеулерде қолданылатын әдістерді көрсету; гомининацияның негізгі гипотезалары; адамның шығу тегінің әлеуметтік аспектілері; адамның онтогенезі, нәсілдік қалыптасу факторлары.
студент меңгереді:
- жаратылыстану және әлеуметтік зерттеулер объектісі ретінде адам ерекшелігі тұжырымдамасын қалыптастыру; адамзаттың табиғи тарихын және қазба популяцияларының биологиялық-әлеуметтік сипаттамаларын түсіндіру; магистранттарға антропологиялық зерттеулерде қолданылатын әдістерді көрсету; гомининацияның негізгі гипотезалары; адамның шығу тегінің әлеуметтік аспектілері; адамның онтогенезі, нәсілдік қалыптасу факторлары.
- адамзат тарихындағы инновацияның рөлін айқындау (мысалдар: қағаз, жібек, пиротехникалық, типографиялық, кеме жасау, өнеркәсіптік революция технологиясы бойынша);
- әлеуметтік антропологияның мәдени және субкультуралық аумақтары, әлеуметтік-мәдени құрылымдары мен тәжірибелерін талдауда негізгі ұғымдарды қолдану;
- әлеуметтік процестер мен әлеуметтік қоғамдастықтар туралы деректерді шығару, таңдау, өңдеу және талдау, мультипарадигмалды перспективада эмпирикалық материалдарды антропологиялық түсіндіруді жүзеге асыру;
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистранттардың саяси ілімдер тарихын ғылым ретінде, саяси идеологияның даму заңдылықтары туралы, мемлекет, үкімет, саясаттың маңызды және әсерлі тұжырымдамаларының мазмұны мен тарихы туралы тұтас көзқарасын қалыптастыру. Бұл курсты меңгеру магистранттардың ғылыми-теориялық ойлау, саяси және тарихи сана-сезімін қалыптастыруға ықпал етуі керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистранттарда өзіндік ғылыми жұмысты, зерттеу мен экспериментті жүргізу дағдыларын қалыптастыру.
Оқыту нәтижесінде:
1.алған білімдерін өзінің ғылыми-зерттеу жұмысында қолдана алады;
2. ғылыми зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін анықтайды, ақпарат іздеуді, мәліметтер жинауды ұйымдастырады; 3.Scopus, Shpinger халықаралық деректер қорының журналдарында жарияланған зерттеулерде баяндалған ақпаратты талдау және интерпретациялау дағдыларын көрсету;
4. ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін ресім дейді, презентацияны жоспарлайды, дайындайды және өткізеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты– әлем тарихының ежелгі замандағы, орта ғасырларадағы, жаңа және қазіргі замандағы құбылыстары мен оқиға¬ларының ішкі логикасының іргетасы болып табылатын күрделі теориялық мәселелерді талдау; әлем тарихының іргелі мәселелерін зерттеудегі инновациялық негіздерді қалыптастыру.
студент меңгереді:
˗ ежелгі дүние және орта ғасырлар тарихының іргелі мәселелерін тарих ғылымының жаңа жетістіктері негізінде меңгергенін көрсету¬ге;
˗ дәстүрлі қоғамнан индустриалдық қоғамға өтудің эволюциялық және революциялық жолдарын талдауға;
˗ жаңа және қазіргі замандағы шетелдердің мемлекеттік-саяси жүйесі мен саяси мәдениетінің эволюциясын талдауға;
˗ адамзат қоғамының қазіргі замандағы ғаламдық мәселелеріне сыни баға беруге.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: Еуропалық құқықтың жұмыс істеу ерекшеліктерін, оның ішінде Еуропалық заңнама шеңберінде Адам құқықтары проблемаларын дамыту және шешу жолдарын зерттеу. Магистранттар ЕО-ның негізгі институттарының жұмыс істеуі, олардың өзара іс-қимылы, сондай-ақ интеграциялық процесті басқарудың әртүрлі әдістеріне арналған оқу материалын игеретін болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Қазіргі замандағы әртүрлі Шығыс елдерінің колониализммен белгіленген тарихи жолдарының ерекшеліктері мен заңдылықтары жөнінде түсініктерді қалыптастыру, бұл феноменнің рөлін бағалау.
Курсты соңында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:
- колониализмнің Шығысқа әсерін сараптау;
- Колониалды және тәуелді Шығыста жаңа мемлекеттердің, жаңа қоғамның қалыптасуын саралау;
- Колонизация мен деколонизацияның тарихи рөлін белгілеу;
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлемнің ірі аймақтарының қазіргі әлемдік экономикалық дамуының теориясы мен саясатының негізгі сипаттамалары, ерекшеліктері туралы тұтас түсінік қалыптастыру.
Манистрант меңгереді:
- заманауи әлемдік экономикалық дамудың негізгі үрдістерін талдаудың әдістерін қолдану
-Экономикалық даму теориясы, саясатының теориялық-әдіснамалық негіздерін ғылыми-зерттеу практикасында қолдану.
- әлемдік экономика мен әлемдік саясаттың өзара әсер ету тетіктерін түсіну;
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистранттарды фиолософия мен методологияның негізгі түсініктерімен таныстыру; тарихи процестің категорияларын талдау, методологиялық теорялардың әртүрлі бағыттарымен және концептуалдық модельдермен таныстыру.
студент меңгереді:
- қоғамдық дамудың унитарлық-сатылық концепцияларын меңгергенін көрсетуге;
˗ тарихтың концептуалдық модельдерін жасаудың негізі ретіндегі историософиялық нышандарды талдауға;
˗ тарихтың біртұтастығы туралы идеяларды сыни тұрғыдан бағалауға;
˗ тарихтың циклдық модельдерін сыни тұрғыдан бағалауға.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистранттарға «халық» және «даму» ұғымдарын түсіндіру, сондай-ақ, олардың өзара әрекеттесу ерекшеліктерін сипаттау. Сонымен қатар, халықтың дамуына әсер ететін демографиялық фактор, туу мен өлім көрсеткіші сияқты маңызды үдерістер мен тенденциялар зерттелетін болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: «халықаралық ауылшаруашылық саясат» түсінігін, әлемдік ауыошаруашылық саясаттың даму тарихы мен әлемнің түрлі аймақтарындағы даму ерекшеліктерін талдау мен қарастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистранттарда мемлекетаралық органдар мен ұйымдарды реттейтін қағидалар мен ережелерді білім призмасы арқылы, сондай-ақ олардың құқықтық мәртебесін және қызметтік функцияларын анықтау арқылы, халықаралық қоғамдық құқықтың маңызды саласының мәселелерін түбегейлі білу; студенттерді жетекші халықаралық ұйымдардың, сондай-ақ олардың жұмыс істеуінің институционалдық аспектілерімен нормативтік-құқықтық актілермен таныстыру.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.