Лингвистикалық білім беру саласындағы кәсіби мәселелерді шешуде ғылыми және ғылыми-педагогикалық құзыреттілігіне ие, білікті ғылыми қызметкерлер, PhD докторанттарын даярлау, кәсіби тәжірибелік қызмет саласындағы тәжірибелік дағдылар мен құзыреттер қалыптастыру.
Лингвистика
8D02309
Филология
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – жазбаша ғылыми коммуникация саласындағы құзыреттіліктерді, академиялық қарым-қатынас нормаларына сәйкес мәтіндерді жазу және өңдеу қабілетін дамыту; әртүрлі жанрдағы ғылыми мәтіндерді құру: диссертация, аннотациялар, ғылыми мақалалар, дәлелді (аналитикалық) эссе, зерттеуді негіздеу мен шолу, филологиялық түсініктемелер және т.б. Пән әртүрлі жанрдағы ғылыми мәтіндердің құрылымдық, композициялық, стильдік ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: лингвистикалық зерттеу жүргізу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы өзіне тән анализ принциптері, теориялық негіздері, процедуралары мен тәсілдеріне негізделген лингвистикалық зерттеу әдіснамасын түсінудің негізін қалыптастырады. Пән интернет-ресурстардың, мультимедиялық құралдардың, ғылыми сайттардың, деректер қорының көмегімен зерттеу тәсілдерін интенсификациялауға бағытталған.
12
Докторлық диссертация
Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады.<br/> Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік;<br/> 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру;<br/> 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды;<br/> 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету.<br/> 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD).<br/> <br/> <br/> Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: тіл туралы ғылым белгілерінің ежелгі дәуірлерде пайда болуы мен кейінгі кезеңдердегі дамуы туралы және түрлі тарихи кезеңдердегі лингвистикалық мектептер мен ағымдар, бағыттар, сондай-ақ түрлі елдердегі ойшылдар мен лингвист ғалымдардың ғылыми концепциялары және олардың лингвистика ғылымындағы орны туралы терең білім мен лингвистикалық талдау жасау қабілетін қалыптастыру. Пән тіл философиясының дамуының негізгі тарихи кезеңдерін, тіл білімінің философиялық мәселелері мен тіл білімінің философиялық-методологиялық базасының ерекшеліктерін, аналитикалық философияның негізгі концепцияларын, герменевтиканы, структурализмді зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты когнитивизм ғылымы аясында тіл мен ойлау дамуының философиялық негізін зерттеу, әр дәуір кезеңіндегі отандық және шетелдік философ, лингвистердің осы мәселеге қатысты тұжырымдарын жүйелеу, когнитивизм тұрғысынан тіл мен ойлау қатынасын талдау қабілетін қалыптастыру, тілді өзгенің ғана емес, өз ойын жеткізудің құралы ретінде қарастыру. Пән когнитивтік құрылымды, тілдік рефлексті, тіл мен ойлаудың қатынасын, есте сақтау операцияларын және т.б. мәселелерді меңгеруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – қазақ ауызша тілінің фонетикалық, морфологиялық, синтаксистік, лексикологиялық деңгейлерінің өзіндік ерекшеліктері, жазба тіл мен ауызша тілдің ұқсастығы мен айырмашылығы туралы түсінік қалыптастыру.
Пән: болашақ тіл маманының коммуникативтік құзыреттілігін арттыру мақсатында қазақ ауызша сөйлеуі мен жазба мәдениетінің этикалық, коммуникативтік, тілдік нормаларын меңгертуге, көпшілік алдында дұрыс сөйлеу дағдысын қалыптастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – лингвоелтанудың негізгі теориялық және әдістемелік ереже-ұстанымдарын меңгерту; қазақ тіліндегі реалийлер мен лакуналардың ұлттық-мәдени сипатын айшықтап, қазақ халқының мәдени ассоциациялары мен ұлттық құндылықтарын бейнелейтін тілдік құралдар ерекшеліктерімен таныстыру, сондай-ақ лингвоелтанымдық зерттеу жүргізу құзыреттілігін қалыптастыру.
Пән негізгі лингвоелтанымдық тұжырымдар мен анықтамаларды, лингвомәдениеттанымдық бірліктер мен лингвоелтанымдық бірліктердің айырмашылықтарын,лингвоелтану саласына қатысты ұғымдар мен терминдерді,лингвоелтанымдық талдаудың өзіндік жүйесін меңгертуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - докторанттарды мәдениаралық коммуникацияның қазақи үлгісі бойынша зерттеулер жүргізудің әдіс тәсілдерін меңгерту. Дәрістер мәдениаралық коммуникация теориясының негізгі ұғымдарын, лингвомәдени бірлік типологиясы, мәдени шок ұғымы, мәдениаралық коммуникация процесінің этаптарын, этникалық топты сипаттайтын лингвомәдени бірліктерді, ҚР дағы мәдениаралық коммуникация процесінің тенденцияларды меңгертуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің негізгі мақсаты – когнитивті лингвистика құрылымында ономастикалық концептілер мен категорияларды анықтау қабілеттерін қалыптастыру. Пән ономастикалық зерттеулердің когнитивтік әдістерін; ономастикалық атаулардың когнитивтік семантикаларын; ономатсикалық тұрғыдан тіл мен танымның, тіл мен мен мәдениеттің сабақтастығын меңгертуге бағытталған. Пәнді оқытуда: ономастикалық атаулардың лингвокогнитивтік ерекшеліктері; жалқы есімдердің қызметі, оның түрлері; ұлттық ономастика ғылымындағы дәстүрлі құрылымдық зерттеу бағыты мен жаңа лингвокогнитивтік бағыттың өзара айырмашылығы т.б. қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: сөз ағымындағы интонация мен просодиканың мазмұндық ерекшелігі мен оның коммуникативтік қызметі туралы білімдер жүйесін қалыптастыру. Курс интонация бірліктерін, өзіндік ерекшелігі мен ішкі заңдылықтарын игере отырып, интонация мен просодиканы өзара ажыратуға, олардың қызметі туралы теориялық білімдер жүйесін ғылыми деректер негізінде меңгертуге, сөз ағымындағы әртүрлі мағыналық реңктерді, ерекшеліктер мен өзгерістерді ажырату үшін интонациялық компоненттер (әуен, әуез, ұзақтылық пен қарқын, дауыс қаттылығы) туралы түсінік қалыптастуруға, интонациялық компоненттерді талдау барысында оны практикада жүзеге асыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқыту мақсаты - тілдің паремиялық фондын халық менталдылығының көрінісі ретінде сипаттау қабілетін қалыптастыру; фразеологизмдердің мәдени-маңызды интерпретациясының дереккөзін түсіндіру, паремияның ұлттық танымды сипаттайтын мәдени компоненттерін талдау.
Пән базалық әмбебап категориялармен сәйкес келетін концептілерге негізделген когнитивтік құрылым ретіндегі әлемнің мақал бейнесін оқытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - Этномаркерлік лексика мен фразеологизмдерді көпаспектілі талдау дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ әлемнің этникалық бейнесін қалыптастырудың ерекшеліктері және халықтың менталитеттің тілдегі көрінісінің формалары мен категорияларын меңгерту. Пән: қазақ тіл білімінде дүниенің тілдік бейнесін этнотаңбалар мен этнотілдік сана арқылы тану заңдылықтарын зерттеуге, тіл мен мәдениет тоғысындағы мәдени коды ашылмаған, жаңғыртылмаған лингвокультуремалардың бойындағы ұлт құндылықтарын, халықтың дәстүрлі өмір тіршіліктерін, өмірлік құндылықтарын анықтауға бағытталған.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.