«Лингвистика» білім беру бағдарламасының мақсаты: алған білімді диссертациялық зерттеуде қолдану мақсатында қазіргі тіл білімі бағыттарының ғылыми теориялары мен тұжырымдамаларын жүйелендіруге және түсіндіруге қабілетті лингвистика саласындағы инновациялық қызметке терең теориялық және практикалық дайындықпен жоғары білікті маманды даярлау; методологияны барабар таңдау негізінде дербес ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру; өзінің және өзге де ғылыми қызметінің қандай да бір өнімінің маңыздылығын анықтау және білікті баға беру, отандық және шетелдік лингвистиканың перспективалық бағыттарының ғылыми парадигмаларын дамытатын жаңа тұжырымдамалық білім беру, ғылыми пікірталастар, соның ішінде халықаралық ғылыми іс-шаралардың жұмыс тілінде оны мамандарға дәлелді түрде таныстыру; жобаларды әзірлеу, командада жұмыс істеу.
Лингвистика
8D02303
Филология
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – жазбаша ғылыми коммуникация саласындағы құзыреттіліктерді, академиялық қарым-қатынас нормаларына сәйкес мәтіндерді жазу және өңдеу қабілетін дамыту; әртүрлі жанрдағы ғылыми мәтіндерді құру: диссертация, аннотациялар, ғылыми мақалалар, дәлелді (аналитикалық) эссе, зерттеуді негіздеу мен шолу, филологиялық түсініктемелер және т.б. Пән әртүрлі жанрдағы ғылыми мәтіндердің құрылымдық, композициялық, стильдік ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – филологиялық зерттеу әдістерінің негізгі түрлерін сипаттау және бағалау қабілетін дамыту. Оқу курсы олардың түрлеріне сәйкес зерттеулерді жүргізудің теориялық және әдістемелік негізін құрайды. Пән мыналарды зерттеуге бағытталған: ғылыми филологиялық зерттеу әдістерінің ерекшеліктерін, міндеттері мен жұмыс кезеңдерімен байланысты дұрыс таңдау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қазіргі қоғамдық ғылымдардың жетістіктерінің аясында ғылыми зерттеуді ұйымдастырудың ұстанымдарын сипаттау, өзекті лингвистикалық мәселелерді анықтау, тұжырым жасау және әзірлеу қабілеттерін қалыптастыру. Оқу курсы тіл білімінің пәнаралық және трансдисциплинарлық мүмкіндіктері контекстінде зерттелетін мәселені талдау және түсіндіру дағдыларын қалыптастырады. Пән тіл ғылымындағы өзіндік ғылыми-зерттеу қызметін жобалаудың заманауи технологияларын зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: болашақ кәсіби іс-әрекет контекстінде тіл философиясы туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Пән тіл философиясының дамуының негізгі тарихи кезеңдерін, тіл білімінің философиялық мәселелері мен тіл білімінің философиялық-методологиялық базасының ерекшеліктерін, аналитикалық философияның негізгі концепцияларын, герменевтиканы, структурализмді зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: дискурсты сыни тұрғыдан зерттеу қабілетін қалыптастыру. Дискурс теориясының концептуалды алғышарттарын, әдіснамалық мәртебесін, принциптерін, категориялық-ұғымдық аппаратын, дискурс теориясының әдістерін, контент-талдауын және талдау бірліктерін, дискурсты жүзеге асырудың лексикалық және грамматикалық құралдарын, дискурстегі субъект тілінің эксплицит/имплициттік сипаттамаларын, дискурсты анықтау критерийлерін және дискурс типологиясын зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: құрылымдық-жүйелік ұйымдастыру принциптерін, тілдің семантикасы мәселелерін сыни бағалау, талдау қабілетін қалыптастыру. Пән: тіл білімінің онтологиясын, тілдің жүйелік-құрылымдық ұйымдастырылуын, тіл Семантикасы, тілдік универсалдар, тілдің табиғаты мен функцияларын, тілдің белгілі табиғатын, тіл белгілерінің ассимметриясын, сыртқы және ішкі лингвистиканы, тілдің ұқсастығы мен жеке-жеке мәселелерін меңгеруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тіл білімінің даму тарихындағы лингвистикалық тұлғалардың әдіснамалық түсінігін қалыптастыру. Пән: лингвистиканың тарихнамасы принциптерін әзірлеудің негізгі ережелерін, лингвистиканың қалыптасуының күрделі мәселелерін шешу үшін маңызды жеке тұлғалардың алғашқы көздерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: XX-XXI ғасыр лингвистикасындағы антропоөзекті парадигманың басым теорияларының жүйелі көрінісін қалыптастыру; тіл білімінің өзекті мәселелерін шешу үшін, диссертациялық зерттеудің оңтайлы ғылыми-әдістемелік негіздерін таңдау және пәнаралық жобаларды іске асыру үшін, оның көп парадигмалы мәнін сыни бағалау. Курс диссертациялық зерттеудің ғылыми-әдістемелік негізін, қазіргі көп парадигмалы жалпы тіл білімінің теориялары мен тұжырымдамаларын зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: психикалық процестерге қатысты ақпаратты беру мәселелерін шешу қабілетін қалыптастыру. Пән метатілді, психо-/ нейролингвистикалық талдау әдістерін, тілдік тұлғаның психикалық феномендерін, тілдік сананы, тілдік пікірлерді тудырудың/ қабылдаудың психикалық процестерін, сөйлеу іс-әрекетін, мидың тілге әрекетін ұйымдастыруды, психолингвистикалық зерттеу тұрғысынан тілді меңгеруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: сананың тілдегі көрінісінің нәтижелерін бағалау қабілетін қалыптастыру, адамдардың мінез-құлқына ділдің әсерін зертеу. Пән мететілді, тіл мен ойлауды нысан еткен теорияларды, тілдің/ділдің өзара әсерінің ерекшеліктерін, ділдің құрамдас бөлігі ретінде тілдік нұсқауды, тілді ұлттық сипаттың көрінісі ретінде, тілдік ділді ойлау тәсілі ретінде зерделеуге бағытталған.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.