Заманауи технологиялар мен тиімді басқару құралдарын меңгерген, стратегиялық ойлауы бар білім беру саласындағы қабілетті менеджерлерді даярлау:
˗ білім беру менеджменті және ұйымдастырушылық басқару аймағында жүйелі білімді түсіндіру және алу;
˗ білім беру ұйымдарындағы мәдениетті ескере отырып, кәсіби міндеттерді шешу және басқару моделінің тұжырымдамаларына өзінің басқару әдістерін бейімдеу;
˗ өзінің кәсіби өсуін жобалау, жетекші инновациялар мен жұмыс орнында немесе білім беру қоғамдастығында өзгерістер саласындағы дағдыларды дамыту.
Білім берудегі менеджмент
7M04134
Философия және саясаттану
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - білім беру сараптамасының теориясы негізінде білім беру ұйымдарының мониторинг жүйесін дамыту және сараптау қабілетін қалыптастыру, сапаны бағалау әдістерін, сараптаманы ұйымдастыру және жүргізу формаларын меңгеру. Курста білім беру сапасы мәселелері және оны лицензиялау және аттестаттау процесіндегі сараптамалық бағалау ерекшеліктері, тәрбие қызметін сараптамалық бағалау, басқару қызметінің сапасы қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - коммуникативтік және іскерлік құзыреттілікті дамыту және оның негізінде өндірістік, ғылыми, оқу және басқа да қызмет түрлерін ұйымдастыру және оңтайландыру, іскерлік байланыстардың барынша тиімділігіне қол жеткізе отырып, әртүрлі адамдармен қарым-қатынас жасай білу. <br/> Курс тұлғааралық коммуникацияның жағдаяттық, психологиялық алғышарттарын ажыратуға, менеджердің коммуникативтік әрекеті ретінде сезімдерді, эмоцияларды білдіруге, персоналдың өзара түсіністігіндегі кедергілерді анықтауға, оқиғаларды болжауға, қолайлы микроклимат жасауға үйретеді
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: менеджменттің теориялық негіздері мен қолданбалы аспектілері туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Менеджмент пәні басқарудың теориясы мен практикасының сұрақтары; менеджментттің тарихы, менеджмент мектептері мен заманауи тұжырымдамалары; ұйымды басқару функциялары мен әдістері; ұйымдастырушылық құрылым типтері; ұйымның ішкі және сыртқы ортасы; шешім қабылдау модельдері мен әдістері; жоспарлау әдістері; мотивация және бақылау, басқару стильдері мен көшбасшылық теорияларын оқытуға бағдарланған.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - ұйымдастырушылық мақсаттарға жету үшін адамдармен өзара әрекеттесуде әртүрлі билік көздерін тиімді пайдалану және олардың жеке көшбасшылық қасиеттерін дамыту қабілеті мен дағдыларын қалыптастыру.
Курс персоналдың тұлғалық және мансаптық өсуін жоспарлауға ықпал етеді; ұйымда тиімді коммуникацияларды құруға, стратегиялық басқару міндеттерін іске асыру процесіне қызметкерлерді тартуға үйретеді; білім беру көшбасшылығының технологиясын жасауға үйретеді
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: білім берудегі экономикалық ресурстар мен қаржы ағымдарын басқару мәселелеріндегі құзыреттіліктерін, қаржыландыру модельдерін талдау және бағалау тәжірибесін алу, білім беру жүйесінде еңбек ақы және экономикалық қатынастарды реттейтін НҚА практикалық қолдану дағдыларын қалыптастыру.
Курс білім беруді қаржыландырудың қазіргі жүйесін, енгізілетін өзгерістердің экономикалық орындылығын талдау дағдыларын меңгеруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – магистранттардың мектепті тиімді басқаруы үшін құқықтық сауаттылығы мен мәдениетін дамыту.
Курс құқықтық басқару теориясы мен әдіснамасы білімін меңгеруге және қолдануға; мектепті басқару бойынша нормативтік құжаттарды талдауға; мектепті тиімді басқаруда құқықтық идеяларды қолдануға; құқықтық менеджмент әдістерін, соның ішінде сандық технологияларды пайдалана отырып, құқықтық құзыреттілікті және медиаторлық сауаттылықты пайдалануға мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – білім беру процесінің тиімділігі мен сапасын жоғарылату үшін мектепте Action Research іс-әрекеттегі зерттеулер жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курс Action Research зерттеу циклі кезеңдерінің логикасын, квалиметриялық және зерттеу тәсілдерін түсінуді қалыптастырады;білім беру ұйымындағы әдістемелік, тәрбие, басқару жұмысында Action Research жобасын; Білім беру сапасын мониторингілеуді және бағалауды және даму стратегиясын жобалауды үйретеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистранттардың нормативтік-құқықтық құжаттарды іске асыру негізінде мектепте әкімшілік жұмысты ұйымдастырудың жетекші тенденциясын ескере отырып, мектепте әкімшілік қабілетін қалыптастыру.
Курс мектепте әкімшілік жұмысты ұйымдастырудың заманауи әдістерімен танысуға мүмкіндік береді және магистранттардың ақпараттық, құқықтық, функционалдық сауаттылығын қалыптастырады, аналитикалық қабілеттерін дамытады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Цель – Қазақстан мен әлемнің жаңа білім беру теориялары негізінде педагогтардың тәрбиелік құзыреттілігін дамыту; мектептегі тәрбие стратегиясын, технологиялар мен әдістемелерді қолдану және дамыту. Курс педагогикалық теориялар негізінде мектептің тәрбие жұмысының мазмұнын құрылымдау,ұйымдастырудың заманауи технологияларын жобалауға бағытталған; тәрбие стратегиясын жобалау және шешу үшін ағымдағы педагогикалық жағдайды талдау, тәрбие жұмысын диагностикалау әдістерін қолдану
Защита практики
Мақсаты - теориялық білімді бекіту, кәсіби қызметтің практикалық дағдыларын, құзыреттері мен тәжірибесін игеру. Өндірістік практика нәтижесінде магистранттар кәсіби және еңбек дағдыларын қалыптастыру ар0ылы тиісті саладағы кәсіпорындар, ұйымдар мен мекемелердің қызметі ерекшеліктерін зерделей алады.