Стоматология
6B10113
Медицина және денсаулық сақтау
0 (Каз.) 0 (Орыс.)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пациенттерге қауіпсіз және тиімді көмек көрсету үшін пациенттің тілінде медициналық сипаттағы ақпаратты ауызша және жазбаша түрде тиімді жинау және беру дағдыларын қалыптастыру; денсаулық сақтаудың басқа мамандарымен кәсіби/көпсалалы топта тиімді жұмыс істеу үшін. Пациенттің сауалнамасы мен тексеру нәтижелерін ресімдеу ережесі (ауру тарихы, клиникалық талдау - SOAP notes).
12
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Адам ағзасының мүшелері мен жүйелерінің морфологиясын (анатомиясы мен гистологиясы) және физиологиясы (тыныс алу, кардиоваскулярлық, гемопоэздік, ас қорыту, зәр шығару, репродуктивті, эндокриндік, тірек-қимыл аппараты және тері орган ретінде, жүйке, сезім мүшелері) туралы білімді адам ағзаларының жүйелеріне сәйкес жас және жыныстық жағынан өмірлік процестерді және гомеостазды сақтау процесстері жайлы білімді қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Оқытуда заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану бойынша білім мен дағдыларды игеру. Денсаулық сақтаудың кешенді ақпараттық жүйесі, IT технологияларды, жасанды интеллект, медицинадағы роботтандыру және телемедицина мүмкіндіктерін сапалы және уақытылы медициналық көмек пен негізделген шешімдер қабылдау үшін пайдалану. Медициналық нысандарды электрондық форматта толтыру (SOAP notes). Негізгі эпидемиологиялық статистикалық талдау.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жас ерекшеліктері мен жеке айырмашылықтарын ескере отырып, болашақ кәсіби тәжірибеде қолдануға арналған Дәлелді медицина қағидаттарына негізделген бас және мойын аймағындағы анатомиялық құрылымдардың, тамыр-жүйке байламдарының құрылымы мен өзара орналасуы бойынша ауыз қуысы мен жақ-бет аймағының мүшелері мен тіндерінің құрылымының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін егжей-тегжейлі зерттеу бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Диагностиканы жаңа туған кезеңнен бастап игеру олардың типтік ағымында ауыз қуысында көріністері бар балалық шақтың патологиясын диагностикалауды игеру, дәлелді медицина принциптеріне сүйене отырып, тиімді Кәсіби коммуникация, клиникалық симптомдар мен синдромдарды интерпретациялау дағдыларын, зерттеудің зертханалық-аспаптық әдістерінің деректерін және негізгі медициналық емдеу-диагностикалық және профилактикалық іс-шаралар.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ең көп таралған жұқпалы аурулармен (зоның ішінде аса қауіпті және тропикалық инфекциялардың) туберкулездің, дермато-венерологиялық патологияның диагностиканы олардың типтік көрінісінде, жас аспектісінде, дәлелді медицина қағидаттарына сүйене отырып, тиімді кәсіби коммуникация, клиникалық симптомдар мен синдромдарды интерпретациялау дағдыларын, зерттеудің зертханалық-аспаптық әдістерінің деректерін және негізгі емдеу-диагностикалық және профилактикалық іс-шаралар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Науқасты емдеуде жеке көзқарасты қамтамасыз ету үшін стоматологиялық және тәжірибеде қолданылатын дәрілік препараттардың жіктелуі, фармакокинетикасы, фармакодинамикасы, олардың қасиеттері, өзара әрекеттесуі, ағзалар мен тіндерге әсері, қолдануға көрсетілімдері мен қарсы көрсетілімдері туралы білімді қалыптастыру, оларды қолданудың ұтымдылығын және дәлелді медицина принциптерін талдау негізінде кәсіби шешімдер қабылдауға үйрену, әсіресе төтенше жағдайларда жағдайлары.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тиімді Кәсіби коммуникация, клиникалық симптомдар мен синдромдарды интерпретациялау дағдыларын, зерттеудің зертханалық-аспаптық әдістерінің деректерін және негізгі медициналық емдеу-диагностикалық және профилактикалық іс-шараларды қолдану дағдыларын пайдалана отырып, дәлелді медицина қағидаттарына сүйене отырып, олардың типтік көрінісі мен ағымында және жас аспектісінде ауыз қуысында көріністері бар ең көп таралған соматикалық аурулардың диагностикасын меңгеру.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәндер патофизиология, патология, фармакологиялық патологиялық процестердің негіздерін қамтиды. Модуль патологиялық үрдістер мен аурулардың дамуы, дамуы және нәтижелері, сондай-ақ әртүрлі патология түрлеріне арналған дәрілік заттарды ұтымды пайдалану негіздері кезінде патофизиологиялық процестер мен органдардың, тіндердің, жасушалардың, ультраструктуралардың морфологиялық өзгерістерін кешенді зерттеуді қамтамасыз етеді
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Клиникалық, диагностика, дифференциалды диагностика және негізгі емдеу-диагностикалық және профилактикалық және қажетті эпидемияға қарсы іс-шараларды қолдану және зертханалық-аспаптық зерттеу әдістерінің деректерін пайдалана отырып, дәлелді медицина қағидаттарына сүйене отырып, жас аспектісінде тістің шығуына дейін және одан кейін пайда болатын тісжегі мен тісжегі емес ауруларды консервативті емдеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Медициналық маңызы бар негізгі микроорганизмдердің морфологиясы мен физиологиясы, олардың макроорганизммен өзара әрекеттесуі және инфекция мен инвазияға қалыпты иммундық жауап туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Микробтарды тану, олардың қасиеттерін, көбеюін, антигендік құрамын, патогендік және вируленттілік факторларын, төзімділіктің қалыптасуын білу. Медициналық маңызы бар паразиттердің қасиеттерін, ерекшеліктерін, өмірлік циклін сипаттау.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ағзаның аса маңызды мүшелері мен ұлпаларының молекулалық ұйымдасу және зат алмасу ерекшеліктері және олардың реттелуі (биохимия) туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру; иммундық жүйенің дамуы, оның гомеостазды сақтаудағы рөлі, иммундық реттеу механизмдері, медициналық маңызы бар микроорганизмдердің негізгі биологиялық қасиеттері, қалыпты өмір сүру барысында және инфекциялық процесте макро және микроорганизмдердің өзара әрекеттесуі туралы.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Инфекциялық микробиология және иммунология тұрғысынан патологиялық процестердің дамуы кезінде ағзаның қорғаныс механизмдері туралы қазіргі заманғы білім. Адамның инфекциялық патологиясында бірінші дәрежелі маңызы бар микроорганизмдердің негізгі топтарына шолу: жіктелу принциптері, диагностикалық әдістер, патогенділік факторлары мен механизмдері, емдеу және алдын алу принциптері. Иммундық жауаптың механизмдері. Иммунопатология. Иммунодиагностика және иммунопрофилактика әдістері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дәрігер-пациент арасындағы тиімді қарым-қатынас дағдыларын, сондай-ақ сұрақ қою, қалыпты және патологиядағы пациентті физикалық тексеру дағдыларын қалыптастыру. Анатомиялық құрылымдарды визуализация және анықтау әдістері. Визуалды диагностикадағы патологиялық өзгерістердің семиотикасы және оларды клиникалық контексте түсіндіру. Алынған ақпаратты талдаудағы клиникалық дәлел. Клиникалық ойлау дағдыларын одан әрі дамыту үшін негіздерді қалыптастыру.
7
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Молекулалық және жасушалық деңгейде организмде болып жатқан процестер мен құбылыстардың физико-химиялық табиғаты туралы негізгі түсініктерді қалыптастыру. Химия, биофизика және биология ұғымдары студенттердің өзіндік және командалық жұмыс жасауы арқылы аналитикалық ойлау мен есептер шығару дағдыларын ынталандыру үшін медициналық мысалдармен бейнеленген. Заманауи ғылыми басылымдарды талдау және зертханаларға бару молекулалық және жасушалық құбылыстарды зерттеудің жаңа әдістері мен нәтижелерін талқылау үшін қолданылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қоғамдық денсаулық сақтау жүйесіндегі дәрігердің рөлінің құқықтық мәселелерін қоса алғанда, популяция деңгейіндегі денсаулық пен денсаулық мәселелерін зерттеу. Медициналық ақпаратты сыни бағалау және одан әрі практикалық қызметте ұтымды пайдалану үшін дәлелді медицина принциптерін қолдану. Белгілі бір пациентте патологияның қалыптасуы аясында қоршаған ортаның әртүрлі сыртқы факторларын бағалау мүмкіндігі.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тістердің қатты тіндерін механикалық алып тастау дағдыларын қалыптастыру, тісжегі қуыстарды жіктеу, тісжегі қуыстарды егеу принциптері, кезеңдері мен ерекшеліктері, тұқыл қалыптастыру, қауіпсіздік пен тиімділік қағидаттарын сақтай отырып, алынбайтын протездің жоспарланған дизайнына сәйкес тәждердің, винирлердің әртүрлі түрлеріне егеу.
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғарғы және төменгі жақ сүйектерінде жергілікті анестезияны жүргізу техникасы мен әдісін таңдау бойынша білімді қалыптастыру. Жас ерекшеліктері (тістің жарып шығуы уақыты, ауыспалы тістем), дәрілік препаратты таңдау үшін маңызы бар қатар жүретін аурулар және стоматологиялық қабылдауда анестезия жүргізу әдісі. Клиникалық ойлау дағдыларын одан әрі дамыту үшін негіздерді қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пациенттерге қауіпсіз және тиімді көмек көрсету үшін пациенттің тілінде медициналық сипаттағы ақпаратты ауызша және жазбаша түрде тиімді жинау және беру дағдыларын қалыптастыру; денсаулық сақтаудың басқа мамандарымен кәсіби/көпсалалы топта тиімді жұмыс істеу үшін. Пациенттің сауалнамасы мен тексеру нәтижелерін ресімдеу ережесі (ауру тарихы, клиникалық талдау - SOAP notes).
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Негізгі медициналық-статистикалық көрсеткіштерді пайдалана отырып, стоматологиялық сырқаттанушылық көрсеткіштерін, стоматологиялық көмек көрсету сапасын талдау, гигиеналық тәрбие мен оқыту, әртүрлі индекстерді пайдалана отырып профилактикалық қабылдауда тексеру бойынша ақпаратты анықтау, түсіндіру және сыни бағалау дағдыларын қалыптастыру, диагностиканың ұтымдылығын талдау негізінде кәсіби шешімдер қабылдау және дәлелді және дербестендірілген медицина қағидаттарын қолдану.
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Стоматологиялық кабинеттердің жабдықтарымен, құралдарымен, аппаратурасымен (терапевтік, хирургиялық, ортопедиялық, балалар) жұмыс істеу, заманауи стоматологиялық пломбалау материалдарын таңдау және пайдалану, емдеу кезінде жеке тәсілді қамтамасыз ету үшін ауыз қуысының ерекше жағдайларында әрекет ететін физикалық, механикалық, химиялық факторлардың әсерінен тіс протезі және тіс техникалық материалдарының қасиеттерін өзгерту заңдылықтары туралы білім мен дағдыларды қалыптастыру стоматологиялық науқастың.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тұрақты және уақытша тістердің құрылымының анатомиялық ерекшеліктері, тістердің анатомиялық түзілімдерінің функционалдық мақсаты туралы тұтас түсінік қалыптастыру; тістерді модельдеудің қазіргі заманғы принциптері, тістердің балауыз және пластикалық құрамын, тіс қатарларын құрудың практикалық дағдыларын игеру, осы білімді тістің биомеханикалық сипаттамаларын барынша сақтау үшін қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлем, оның бөлімдерін, мәселелерін және оларды зерттеу әдістерін танудың ерекше формасы ретінде философияға тұтас көзқарасты қалыптастыру. Философияның медицина ғылымындағы рөлін түсіну контекстінде философиялық, дүниетанымдық және әдістемелік мәдениет негіздерін меңгеру. Өзін-өзін бағалау әдістерін және моральдық өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастыру. Медицинаның философиялық мәселелері, категориялары мен түсініктері. Медицина философиясы және медицина ғылым ретінде.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дәрігер-стоматологдің кәсіби қызметінің шарттары, пациенттер мен медицина қызметкерлеріне пациенттің орталықтанған тәсілінің талаптары туралы түсінікті қалыптастыруды қамтамасыз ету, тиімді коммуникация және дәрігерге дейінгі көмек және пациенттерді күту дағдыларын дағдыландыру
Защита практики
Негізгі төтенше жағдайлар кезіндегі алғашқы медициналық көмек кезіндегі негізгі клиникалық дағдылардар дамыту: шок, қан кету, жарақат, күйік, жарақат және т.б. асептика, антисептика, трансфузиология, жеңілдету және ауырсынуды бақылау білімдерін қолдана отырып модельдеу ортасында; ересек адамға, балаға клиникалық өлім жағдайында дәрігерге дейінгі медициналық деңгейде көмек көрсету дағдыларын меңгеру.