Денсаулық сақтау саласында, ғылыми тәсілдер негізінде тиімді қызмет күрсету үшін озық медициналық білімі мен дағдылары бар, жеке медициналық көмекті қамтамасыз етуге қабілетті, әрі қарай кәсіби оқып дамуға және клиникалық проблемаларды шешуге қабілетті үздіксіз интеграцияланған медициналық білім беру бағдарламасы бойынша білікті дәрігерлерді даярлау.
Медицина
6B10114
Медицина және денсаулық сақтау
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
0 (Каз.) 0 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пациенттерге қауіпсіз және тиімді көмек көрсету үшін пациенттің тілінде медициналық сипаттағы ақпаратты ауызша және жазбаша түрде тиімді жинау және беру дағдыларын қалыптастыру; денсаулық сақтаудың басқа мамандарымен кәсіби/көпсалалы топта тиімді жұмыс істеу үшін. Пациенттің сауалнамасы мен тексеру нәтижелерін ресімдеу ережесі (ауру тарихы, клиникалық талдау - SOAP notes).
11
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Гистология, анатомия және физиология мен биофизиканы біріктіріп оқыту арқылы адам ағзасының типтік құрылымы мен қызмет ету принциптері және гомеостазды нормада сақтау механизмдері туралы біртұтас түсінікті қалыптастыру. Курс бұлшықет, жүрек-тамыр, қан, жүйке жүйелерінің және сезім мүшелерінің морфологиясы мен физиологиясын, жынысы мен жас ерекшеліктерін жан-жақты қарастырады. Тиісті терминологиялық аппаратты қалыптастыруға қажетті көңіл бөлінеді.
12
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс гистология, анатомия және физиология және биофизика пәндерін біріктіріп оқыту арқылы адам ағзасының типтік құрылымы мен қызмет ету принциптері туралы біртұтас түсінікті қалыптастыруды жалғастырады. Тыныс алу, эндокриндік, асқорыту, лимфа және иммундық, зәр шығару, репродуктивті жүйелердің морфологиясы мен физиологиясы, жыныс және жас ерекшеліктері және олардың қалыпты гомеостазды сақтаудағы рөлі жан-жақты қарастырылады. Тиісті терминологиялық аппаратты қалыптастыруға қажетті көңіл бөлінеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Оқытуда заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану бойынша білім мен дағдыларды игеру. Денсаулық сақтаудың кешенді ақпараттық жүйесі, IT технологияларды, жасанды интеллект, медицинадағы роботтандыру және телемедицина мүмкіндіктерін сапалы және уақытылы медициналық көмек пен негізделген шешімдер қабылдау үшін пайдалану. Медициналық нысандарды электрондық форматта толтыру (SOAP notes). Негізгі эпидемиологиялық статистикалық талдау.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Иммунопатогенез, патоморфология, проблемалардың клиникалық презентациясы (клиникалық синдромдар) және ас қорыту жүйесі мен бауыр патологиясының клиникалық бағытталған фармакология. Негізгі синдромдар: дисфагия, іштің ауыруы, асқазан мен ішек диспепсиясы, холестаз, асқазан-ішектен қан кету, гепатит, бауыр-жасуша жеткіліксіздігі, портальды гипертензия, бауырдағы көлемді түзілім. Рационалды тамақтану. Науқастың жасын ескере отырып, негізделген синдромдық диагноз және емдеу принциптері.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
4
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
11
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәндер патофизиология, патология, фармакологиялық патологиялық процестердің негіздерін қамтиды. Модуль патологиялық үрдістер мен аурулардың дамуы, дамуы және нәтижелері, сондай-ақ әртүрлі патология түрлеріне арналған дәрілік заттарды ұтымды пайдалану негіздері кезінде патофизиологиялық процестер мен органдардың, тіндердің, жасушалардың, ультраструктуралардың морфологиялық өзгерістерін кешенді зерттеуді қамтамасыз етеді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Иммунопатогенез, патоморфология, проблемалардың клиникалық презентациясы (клиникалық синдромдар) және жүрек-қан тамырлары патологиясының клиникалық бағытталған фармакология. Негізгі синдромдар: клапан аппаратының зақымдануы, коронарлық жеткіліксіздік (жедел және созылмалы), артериялық гипертензия, жедел және созылмалы жүрек жеткіліксіздігі. Науқастың жасын ескере отырып, негізделген синдромдық диагноз және емдеу принциптері.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Иммунопатогенез, патоморфология, проблемалардың клиникалық презентациясы (клиникалық синдромдар) және зәр шығару және ер репродуктивті жүйесінің патологиясының клиникалық бағытталған фармакологиясы. Негізгі синдромдар: зәр шығару, нефриттік, нефротикалық, жедел бүйрек жеткілікіздігі, созылмалы бүйрек жеткіліксізлігі, ауырсыну. Даму ақаулары. Науқастың жасын ескере отырып, негізделген синдромдық диагноз және емдеу принциптері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Иммунопатогенез, патоморфология, проблемалардың клиникалық презентациясы (клиникалық синдромдар) және гемопоэтикалық жүйе патологиясының клиникалық бағытталған фармакология. Негізгі синдромдар: анемиялық, сидеропениялық, цитопениялық, плеторлық, миело - және лимфопролиферация, геморрагиялық. Науқастың жасын ескере отырып, негізделген синдромдық диагноз және емдеу принциптері.
10
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ағзаның аса маңызды мүшелері мен ұлпаларының молекулалық ұйымдасу және зат алмасу ерекшеліктері, олардың реттелуі, гомеостазды сақтаудың биохимиялық механизмдері туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру; иммундық жүйенің дамуы мен қызметі, иммунобиохимия туралы. Иммундық қорғаныс пен жауаптың әртүрлі механизмдерінің қазіргі заманғы тұжырымдамалары және олардың гомеостазды сақтаудағы рөлі қарастырылады.
7
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Инфекциялық микробиология және иммунология тұрғысынан патологиялық процестердің дамуы кезінде ағзаның қорғаныс механизмдері туралы қазіргі заманғы білім. Адамның инфекциялық патологиясында бірінші дәрежелі маңызы бар микроорганизмдердің негізгі топтарына шолу: жіктелу принциптері, диагностикалық әдістер, патогенділік факторлары мен механизмдері, емдеу және алдын алу принциптері. Иммундық жауаптың механизмдері. Иммунопатология. Иммунодиагностика және иммунопрофилактика әдістері.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Медициналық маңызы бар микроорганизмдер мен паразиттердің негізгі топтарының жіктелу принциптері мен идентификациялау әдістері, морфологиясы, физиологиясы, биохимиясы және генетикасының ерекшеліктері, олардың макроорганизммен әрекеттесу принциптері туралы біртұтас түсінік қалыптастыру. Адамның микробиомы, әртүрлі анатомиялық аймақтардағы микроорганизмдер қауымдастығы және олардың денсаулықты сақтаудағы рөлі туралы түсінікке ерекше назар аударылады. Микроорганизмдердің төзімділік механизмі сұрақтары қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Гистология, анатомия және физиология мен биофизиканы біріктіріп оқыту арқылы адам ағзасының типтік құрылымы мен қызмет атқару принциптері және гомеостазды нормада сақтау механизмдері туралы біртұтас түсінікті қалыптастыру. Курс медициналық терминология негіздерін, мүшелер мен жүйелердің эмбриогенезін, анатомиялық позициялары мен аймақтарына шолу, интегументарлық жүйенің және остеоартикулярлық аппараттың морфологиясы мен физиологиясын, жыныс және жас ерекшеліктерін жан-жақты қарастырылады.
7
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс адам геномының қызмет ету принциптерін, тұқым қуалаушылық, өзгергіштік механизмдерін, жасуша сигнализациясын, иммунитеттің және онкогенездің молекулалық-генетикалық негіздерін біртұтас түсіну үшін қажетті биоорганикалық химияның, молекулалық және жасушалық биологияның негізгі мәселелерін қарастырады. Молекулярлық-генетикалық зерттеулердің заманауи әдістеріне және молекулярлық биомедицина мен наномедицина саласындағы жетістіктерге назар аударылады.
7
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
рганизмнің тіршілік әрекеті мен денсаулығын сақтаудың физика-химиялық, молекулалық-генетикалық және жасушалық механизмдері туралы біртұтас түсінікті қалыптастыру. Курс жасушалардың және тұқым қуалайтын материалдың құрылымдық-функционалды ұйымдастырылуын, жасушалардың өмірлік циклін, соның ішінде көбею, өсу, дифференциация, қартаю және өлу механизмдерін, сондай-ақ оларды түсіну үшін қажетті негізгі физика-химиялық принциптер мен түсініктерді қамтиды.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дәрігер-пациент арасындағы тиімді қарым-қатынас дағдыларын, сондай-ақ сұрақ қою, қалыпты және патологиядағы пациентті физикалық тексеру дағдыларын қалыптастыру. Анатомиялық құрылымдарды визуализация және анықтау әдістері. Визуалды диагностикадағы патологиялық өзгерістердің семиотикасы және оларды клиникалық контексте түсіндіру. Алынған ақпаратты талдаудағы клиникалық дәлел. Клиникалық ойлау дағдыларын одан әрі дамыту үшін негіздерді қалыптастыру.
10
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Заттардың, энергияның, генетикалық ақпараттың трансформациясын реттеу процесстерінің бұзылуы туралы білімдерін қалыптастыру. Адамның генетикалық анықталған патологиясының дамуының молекулалық-генетикалық механизмдері туралы заманауи идеялар; молекулалық-генетикалық диагностика әдістері және олардың нәтижелерін интерпретациялау. Геномика, фармакогеномика, метаболомика. Жалпы фармакология: дәрілік заттардың таралу сипатына, биотрансформациясына, енгізілу және шығарылу жолдарына байланысты организмге әсер етуінің жалпы заңдылықтары мен механизмдері; олардың ағзадағы әрекетін анықтайтын жағдайлар және т.б.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Иммунопатогенез, патоморфология, проблемалардың клиникалық презентациясы (клиникалық синдромдар) және тыныс алу жүйесі патологиясына клиникалық бағытталған фармакология. Негізгі синдромдар: өкпе тінінің тығыздалуы, өкпедегі қуыс , бронхиалды өтімділіктің бұзылуы, плевра қуысында сұйықтық пен ауаның жиналуы, тыныс алу жеткіліксіздігі (жедел және созылмалы). Науқастың жасын ескере отырып, негізделген синдромдық диагноз және емдеу принциптері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлем, оның бөлімдерін, мәселелерін және оларды зерттеу әдістерін танудың ерекше формасы ретінде философияға тұтас көзқарасты қалыптастыру. Философияның медицина ғылымындағы рөлін түсіну контекстінде философиялық, дүниетанымдық және әдістемелік мәдениет негіздерін меңгеру. Өзін-өзін бағалау әдістерін және моральдық өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастыру. Медицинаның философиялық мәселелері, категориялары мен түсініктері. Медицина философиясы және медицина ғылым ретінде.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Иммунопатогенез, патоморфология, проблемалардың клиникалық презентациясы (клиникалық синдромдар) және эндокриндік жүйе патологиясының клиникалық бағытталған фармакологиясы. Негізгі синдромдар: гипергликемия, гипо - және гипертиреоз, гипо-және гиперкортицизм. Науқастың жасын ескере отырып, негізделген синдромдық диагноз және емдеу принциптері. Нейроэндокриндік реттеу. Метаболизм.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дәрігер мамандығына шолу: медицина студенттеріне қойылатын күтулер мен талаптар; дәрігер мен пациенттің құқықтары мен міндеттері, кәсіби этика және деонтология, пациентке бағытталған тәсілдің талаптары туралы түсінік қалыптастыру, тиімді қарым-қатынас, жеке көзқарас дағдыларын қалыптастыру; дәрігерге дейінгі көмек көрсету және пациенттерге күтім жасау, оның ішінде шұғыл көмек және BLS
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Молекулалық және жасушалық деңгейде организмде болып жатқан процестер мен құбылыстардың физико-химиялық табиғаты туралы негізгі түсініктерді қалыптастыру. Химия, биофизика және биология ұғымдары студенттердің өзіндік және командалық жұмыс жасауы арқылы аналитикалық ойлау мен есептер шығару дағдыларын ынталандыру үшін медициналық мысалдармен бейнеленген. Заманауи ғылыми басылымдарды талдау және зертханаларға бару молекулалық және жасушалық құбылыстарды зерттеудің жаңа әдістері мен нәтижелерін талқылау үшін қолданылады.
Защита практики
Негізгі төтенше жағдайлар кезіндегі алғашқы медициналық көмек кезіндегі негізгі клиникалық дағдылардар дамыту: шок, қан кету, жарақат, күйік, жарақат және т.б. асептика, антисептика, трансфузиология, жеңілдету және ауырсынуды бақылау білімдерін қолдана отырып модельдеу ортасында; ересек адамға, балаға клиникалық өлім жағдайында дәрігерге дейінгі медициналық деңгейде көмек көрсету дағдыларын меңгеру.