Денсаулық сақтау саласында, ғылыми тәсілдер негізінде тиімді қызмет күрсету үшін озық медициналық білімі мен дағдылары бар, жеке медициналық көмекті қамтамасыз етуге қабілетті, әрі қарай кәсіби оқып дамуға және клиникалық проблемаларды шешуге қабілетті үздіксіз интеграцияланған медициналық білім беру бағдарламасы бойынша білікті дәрігерлерді даярлау.
Медицина
6B10114
Медицина және денсаулық сақтау
0 (Каз.) 0 (Орыс.)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пациенттерге қауіпсіз және тиімді көмек көрсету үшін пациенттің тілінде медициналық сипаттағы ақпаратты ауызша және жазбаша түрде тиімді жинау және беру дағдыларын қалыптастыру; денсаулық сақтаудың басқа мамандарымен кәсіби/көпсалалы топта тиімді жұмыс істеу үшін. Пациенттің сауалнамасы мен тексеру нәтижелерін ресімдеу ережесі (ауру тарихы, клиникалық талдау - SOAP notes).
11
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Гистология, анатомия және физиология мен биофизиканы біріктіріп оқыту арқылы адам ағзасының типтік құрылымы мен қызмет ету принциптері және гомеостазды нормада сақтау механизмдері туралы біртұтас түсінікті қалыптастыру. Курс бұлшықет, жүрек-тамыр, қан, жүйке жүйелерінің және сезім мүшелерінің морфологиясы мен физиологиясын, жынысы мен жас ерекшеліктерін жан-жақты қарастырады. Тиісті терминологиялық аппаратты қалыптастыруға қажетті көңіл бөлінеді.
12
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс гистология, анатомия және физиология және биофизика пәндерін біріктіріп оқыту арқылы адам ағзасының типтік құрылымы мен қызмет ету принциптері туралы біртұтас түсінікті қалыптастыруды жалғастырады. Тыныс алу, эндокриндік, асқорыту, лимфа және иммундық, зәр шығару, репродуктивті жүйелердің морфологиясы мен физиологиясы, жыныс және жас ерекшеліктері және олардың қалыпты гомеостазды сақтаудағы рөлі жан-жақты қарастырылады. Тиісті терминологиялық аппаратты қалыптастыруға қажетті көңіл бөлінеді.
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Акушерлік және гинекологиялық перинаталдық қызметтерді ұйымдастыру принциптерін түсіну, акушерлік қызметте жалпы және арнайы тексеру әдістерін меңгеру негізінде жүктілік және босану патологиясында жүктілікті, босануды және босанғаннан кейінгі кезеңді диагностикалау және басқару бойынша білім мен дағдыларды қолдану; неонатальды кезеңнің ерекшеліктері, антенатальды скрининг, жүктіліктің асқынулары, босану, қауіп факторлары және алдын алу шаралары туралы білімдерін қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Оқытуда заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану бойынша білім мен дағдыларды игеру. Денсаулық сақтаудың кешенді ақпараттық жүйесі, IT технологияларды, жасанды интеллект, медицинадағы роботтандыру және телемедицина мүмкіндіктерін сапалы және уақытылы медициналық көмек пен негізделген шешімдер қабылдау үшін пайдалану. Медициналық нысандарды электрондық форматта толтыру (SOAP notes). Негізгі эпидемиологиялық статистикалық талдау.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Иммунопатогенез, патоморфология, проблемалардың клиникалық презентациясы (клиникалық синдромдар) және ас қорыту жүйесі мен бауыр патологиясының клиникалық бағытталған фармакология. Негізгі синдромдар: дисфагия, іштің ауыруы, асқазан мен ішек диспепсиясы, холестаз, асқазан-ішектен қан кету, гепатит, бауыр-жасуша жеткіліксіздігі, портальды гипертензия, бауырдағы көлемді түзілім. Рационалды тамақтану. Науқастың жасын ескере отырып, негізделген синдромдық диагноз және емдеу принциптері.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кәсіби өзара әрекеттесу процесінде тәжірибелік қолдану үшін басқару психологиясының негізгі түсініктері емдеу-диагностикалық процесті және ғылыми жобаны ұйымдастыру және басқару кезінде денсаулық сақтаудың басқа мамандарымен кәсіби/көпсалалы топта қолдану. Басқару психологиясының негізгі принциптері, тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстарды басқару психологиясы, мотивация, тиімді рефлексия. Конфликтология түсінігі
14
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Науқастың мәселелрін шешу, емдеу-диагностикалық, профилактикалық, оңалту іс-шараларын жүзеге асыру үшін ғылыми негізделген практикаға сүйене отырып, бұрын алынған барлық медициналық білім мен дағдыларды интеграциялау негізінде науқастарға көмек көрсету кезінде сапасына, қауіпсіздігіне назар аудара отырып, АМСК жүйесі шеңберінде тиімді жұмыс жасау, ең көп таралған аурулары бар кез келген жастағы науқастарды динамикалық бақылау.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әйелдердің ұрпақты болу жүйесінің патологиясында диагностика мен емдеудің білімі мен дағдыларын қалыптастыру, қажетті профилактикалық және оңалту шаралары. Жасөспірім кезіндегі гинекологиялық патологияның ерекшеліктері.<br/> Скринингтік бағдарламаларды жүргізуге қатысу. Кольпоскопия. Әйелдердің репродуктивті денсаулығын сақтау және отбасын жоспарлау шаралары. Клиникалық хаттамалар негізінде гинекологиядағы шұғыл жағдайлар үшін шұғыл медициналық көмек.
4
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тері-венерологиялық қызметті ұйымдастыру. Тері және оның қосалқылары аурулары бар науқастарды зерттеудің зертханалық және аспаптық әдістерінен алынған мәліметтерді, клиникалық симптомдар мен синдромдарды анықтау және интерпретациялау дағдыларын қалыптастыру. Жыныстық жолмен берілетін аурулардың этиопатогенезі мен клиникалық көрінісін, қажетті эпидемияға қарсы шараларды білу. Тиімді коммуникацияны пайдалана отырып, ұтымды диагностика және дәлелді медицина принциптеріне негізделген нақты науқасқа жеке көзқарасты қамтамасыз ету.
11
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәндер патофизиология, патология, фармакологиялық патологиялық процестердің негіздерін қамтиды. Модуль патологиялық үрдістер мен аурулардың дамуы, дамуы және нәтижелері, сондай-ақ әртүрлі патология түрлеріне арналған дәрілік заттарды ұтымды пайдалану негіздері кезінде патофизиологиялық процестер мен органдардың, тіндердің, жасушалардың, ультраструктуралардың морфологиялық өзгерістерін кешенді зерттеуді қамтамасыз етеді.
13
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Күтпеген жіті аурулар, жарақаттар, денсаулықтың күрт нашарлауы, созылмалы аурулардың өршуі, ауыр, қауіпті жағдайлар, эпидемиялар кезінде денсаулыққа елеулі зиянның алдын алу немесе өмірге қауіпті жою үшін шұғыл медициналық араласуды қажет ететін жағдайлар мен жағдайларда медициналық көмек көрсету; табиғи апаттар, науқастарға, оның ішінде балаларға көмек көрсетуде сапаға, қауіпсіздікке көңіл бөлу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Иммунопатогенез және клиникалық эпидемиология, клиникалық көрініс бойынша білім негізінде ОЖЖ, зооноздар, риккетсиоздар, векторлық инфекциялар, АИТВ-инфекциясы, аса қауіпті инфекциялар зақымдануымен жұқпалы ауруларды уақтылы диагностикалау бойынша білім мен дағдыларды тереңдету. Арнайы топтарды басқару тактикасы (жүктілер, егде жастағы науқастар, преморбидті фон, иммунитеті төмен). Төтенше жағдайда, эпидемияда, инфекциялардың таралуын болдырмау мақсатында мамандар тобында тиімді өзара әрекеттесу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Иммунопатогенез, патоморфология, проблемалардың клиникалық презентациясы (клиникалық синдромдар) және жүйке жүйесі патологиясының клиникалық бағытталған фармакологиясы. Негізгі синдромдар: бас ауруы, бас айналу, тремор, гиперкинез, есте сақтау қабілетінің бұзылуы, жалпы церебральды, менингиальды симптомдардың, патологиялық рефлекстердің, шиеленіс белгілерінің, эпилепсиялық ұстамалардың, мигрендік ұстаманың, миастениялық дағдарыстың болуы. Фокальды зақымданулар. Науқастың жасын ескере отырып, негізделген синдромдық диагноз және емдеу принциптері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Иммунопатогенез, патоморфология, проблемалардың клиникалық презентациясы (клиникалық синдромдар) және жүрек-қан тамырлары патологиясының клиникалық бағытталған фармакология. Негізгі синдромдар: клапан аппаратының зақымдануы, коронарлық жеткіліксіздік (жедел және созылмалы), артериялық гипертензия, жедел және созылмалы жүрек жеткіліксіздігі. Науқастың жасын ескере отырып, негізделген синдромдық диагноз және емдеу принциптері.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Иммунопатогенез, патоморфология, проблемалардың клиникалық презентациясы (клиникалық синдромдар) және зәр шығару және ер репродуктивті жүйесінің патологиясының клиникалық бағытталған фармакологиясы. Негізгі синдромдар: зәр шығару, нефриттік, нефротикалық, жедел бүйрек жеткілікіздігі, созылмалы бүйрек жеткіліксізлігі, ауырсыну. Даму ақаулары. Науқастың жасын ескере отырып, негізделген синдромдық диагноз және емдеу принциптері.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жұқпалы ауруларға қарсы қызметті ұйымдастыру. Жұқпалы аурулардың эпидемиологиясы. Инфекциялық процесс. Зертханалық диагностика, клиникалық микробиология және вирусология. Аспаптық диагностика. Дифференциалды синдром бойынша диагностика (қызба, алғашқы әсер, гепатит синдромы, лимфаденопатия, диарея, жедел іш, жалпыланған, интоксикалық синдром т.б.). Нәжіс-ауыз, ауа-тамшылы, жанасу, қан-контактілі таралу жолдары бар аурулар. Эпидемияға қарсы шаралар кешені, екінші және үшінші профилактика.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Өндірістік орта мен еңбек процесіндегі қолайсыз факторлардың әсерінен пайда болатын ауруларды анықтау, кешенді диагностикалау және емдеу принциптерін білу және білу дағдыларын меңгеру. Бастапқы және екіншілік әдістері<br/> дәлелді және дербестендірілген медицина принциптеріне негізделген осы аурулардың алдын алу, сараптама және оңалту мәселелері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Негізгі клиникалық синдромдары бар науқасты тексеру кезінде алынған ақпаратты анықтау, интерпретациялау және сыни тұрғыдан бағалау, диагностика мен емдеу жоспарын құру, диагноздың ұтымдылығын талдау және дәлелдеу принциптерін қолдану негізінде кәсіби шешімдер қабылдау дағдыларын қалыптастыру- негізделген және дербестендірілген медицина. Бұл пән ТжКБ курсы болып табылады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Клиникалық-бағдарланған топографиялық анатомия саласындағы білімді қалыптастыру, пациенттердің әртүрлі санаттарындағы әртүрлі патологиялық жағдайларды тиімді және дербестендірілген хирургиялық емдеу мақсатында негізгі операциялық дағдыларды, хирургиялық әдістерді және манипуляцияларды меңгеру. Хирургиялық араласу кезінде кәсіби мәселелерді шешу үшін заманауи цифрлық технологияларды қолдану.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Асептика, антисептика, трансфузиология, ауырсынуды басу және бақылау білімдерін қолдана отырып, симуляциялық ортада шоктар, қан кетулер, жаралар, күйіктер, жарақаттар және т. б. негізгі шұғыл жағдайларда алғашқы медициналық көмек көрсетудің базалық клиникалық дағдыларын игеру; қауіпсіздік қағидаттарын сақтай отырып, ересек адамға, балаға клиникалық қайтыс болған кезде дәрігерге дейінгі деңгейде көмек көрсету дағдыларын игеру және тиімділік
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Зертханалық қызметтің жұмысын ұйымдастыру. КДЛ талаптары мен стандарттары, жабдықтары. Сапаны бақылау. Биоматериалмен жұмыс істеу ережелері. Қазіргі гематологиялық, биохимиялық, иммунологиялық анализаторлардың жұмыс принциптері. Зертханалық әдістердің ұтымдылығы мен дәлелділігі негізінде инфекциялық аллергиялық, аутоиммунды, иммун тапшылықтық, иммунопролиферативті ауруларды диагностикалау алгоритмдері. Нәтижелерді клиникалық контексте түсіндіру. Инфекциялық бақылау жүйесі және ауруханаішілік инфекциялар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Иммунопатогенез, патоморфология, проблемалардың клиникалық презентациясы (клиникалық синдромдар) және гемопоэтикалық жүйе патологиясының клиникалық бағытталған фармакология. Негізгі синдромдар: анемиялық, сидеропениялық, цитопениялық, плеторлық, миело - және лимфопролиферация, геморрагиялық. Науқастың жасын ескере отырып, негізделген синдромдық диагноз және емдеу принциптері.
10
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ағзаның аса маңызды мүшелері мен ұлпаларының молекулалық ұйымдасу және зат алмасу ерекшеліктері, олардың реттелуі, гомеостазды сақтаудың биохимиялық механизмдері туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру; иммундық жүйенің дамуы мен қызметі, иммунобиохимия туралы. Иммундық қорғаныс пен жауаптың әртүрлі механизмдерінің қазіргі заманғы тұжырымдамалары және олардың гомеостазды сақтаудағы рөлі қарастырылады.
7
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Инфекциялық микробиология және иммунология тұрғысынан патологиялық процестердің дамуы кезінде ағзаның қорғаныс механизмдері туралы қазіргі заманғы білім. Адамның инфекциялық патологиясында бірінші дәрежелі маңызы бар микроорганизмдердің негізгі топтарына шолу: жіктелу принциптері, диагностикалық әдістер, патогенділік факторлары мен механизмдері, емдеу және алдын алу принциптері. Иммундық жауаптың механизмдері. Иммунопатология. Иммунодиагностика және иммунопрофилактика әдістері.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Медициналық маңызы бар микроорганизмдер мен паразиттердің негізгі топтарының жіктелу принциптері мен идентификациялау әдістері, морфологиясы, физиологиясы, биохимиясы және генетикасының ерекшеліктері, олардың макроорганизммен әрекеттесу принциптері туралы біртұтас түсінік қалыптастыру. Адамның микробиомы, әртүрлі анатомиялық аймақтардағы микроорганизмдер қауымдастығы және олардың денсаулықты сақтаудағы рөлі туралы түсінікке ерекше назар аударылады. Микроорганизмдердің төзімділік механизмі сұрақтары қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Гистология, анатомия және физиология мен биофизиканы біріктіріп оқыту арқылы адам ағзасының типтік құрылымы мен қызмет атқару принциптері және гомеостазды нормада сақтау механизмдері туралы біртұтас түсінікті қалыптастыру. Курс медициналық терминология негіздерін, мүшелер мен жүйелердің эмбриогенезін, анатомиялық позициялары мен аймақтарына шолу, интегументарлық жүйенің және остеоартикулярлық аппараттың морфологиясы мен физиологиясын, жыныс және жас ерекшеліктерін жан-жақты қарастырылады.
7
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс адам геномының қызмет ету принциптерін, тұқым қуалаушылық, өзгергіштік механизмдерін, жасуша сигнализациясын, иммунитеттің және онкогенездің молекулалық-генетикалық негіздерін біртұтас түсіну үшін қажетті биоорганикалық химияның, молекулалық және жасушалық биологияның негізгі мәселелерін қарастырады. Молекулярлық-генетикалық зерттеулердің заманауи әдістеріне және молекулярлық биомедицина мен наномедицина саласындағы жетістіктерге назар аударылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі заманғы менеджмент негіздері; ұйымда басқарушылық дағдыларды, басқарудың прогрессивті әдістерін қалыптастыру; басқару құралдары; стратегиялық жоспарлау, өкілеттіктерді ұйымдастыру, қызметкерлерді ынталандыру және орындалатын жұмыстардың сапасын бақылау жолдары. Медицинада ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу ерекшеліктері. Дизайнды әзірлеуді, зерттеу әдістемесін таңдауды, жүйелеуді, талдауды, түсіндіруді, ақпаратты жалпылауды қоса алғанда, ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын қалыптастыру. Ғылыми зерттеу этикасы. Сыни талдау және зерттеу нәтижелерін түсіну.
7
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
рганизмнің тіршілік әрекеті мен денсаулығын сақтаудың физика-химиялық, молекулалық-генетикалық және жасушалық механизмдері туралы біртұтас түсінікті қалыптастыру. Курс жасушалардың және тұқым қуалайтын материалдың құрылымдық-функционалды ұйымдастырылуын, жасушалардың өмірлік циклін, соның ішінде көбею, өсу, дифференциация, қартаю және өлу механизмдерін, сондай-ақ оларды түсіну үшін қажетті негізгі физика-химиялық принциптер мен түсініктерді қамтиды.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дәрігер-пациент арасындағы тиімді қарым-қатынас дағдыларын, сондай-ақ сұрақ қою, қалыпты және патологиядағы пациентті физикалық тексеру дағдыларын қалыптастыру. Анатомиялық құрылымдарды визуализация және анықтау әдістері. Визуалды диагностикадағы патологиялық өзгерістердің семиотикасы және оларды клиникалық контексте түсіндіру. Алынған ақпаратты талдаудағы клиникалық дәлел. Клиникалық ойлау дағдыларын одан әрі дамыту үшін негіздерді қалыптастыру.
7
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қоғамдық денсаулық сақтау жүйесіндегі дәрігердің рөлінің құқықтық мәселелерін қоса алғанда, популяция деңгейіндегі денсаулық пен денсаулық мәселелерін зерттеу. Медициналық ақпаратты сыни бағалау және одан әрі практикалық қызметте ұтымды пайдалану үшін дәлелді медицина принциптерін қолдану. Белгілі бір пациентте патологияның қалыптасуы аясында қоршаған ортаның әртүрлі сыртқы факторларын бағалау мүмкіндігі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жүйке жүйесі ауруларының диагностикасы, клиникасы, емдеу мен алдын алуы: цереброваскулярлы аурулар, нейротравмалар, жүйке жүйесінің көлемдік процесстері, нейринфекциялар, аутоиммунды аурулар, эпилепсия мен эпилептикалық энцефалопатиялар, тұқым құалайтын нейробұлшықеттік аурулар, Паркинсон ауруы, паркинсонизм синдромы, деменция, Альцгеймер ауруы. Неврологиялық мәселелері бар пациенттердің медициналық-әлеуметтік реабилитациясы. Пациенттер мен отбасы мүшелерінің консультациясы. «Күрделі» пациентпен тиімді қарым-қатынас.
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Негізгі симптомдар мен синдромдарды тану, жүйке жүйесі ауруларында неврологиялық тексеру дағдыларын қолдану. Неврологиялық көмек көрсету стандартын ескере отырып, қолданыстағы клиникалық хаттамаларға сәйкес жүйке жүйесінің жиі кездесетін ауруларына диагностика және медициналық көмек көрсету. Бағалау шкаласын қолдану. Неврологиялық көмектің кәсіби жауапкершілігі, тиімділігі мен сапасының жоғары стандарттарын сақтай отырып, жүйке жүйесінің әртүрлі аурулары бар науқастарды жүргізу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Эпидемиология, қауіп факторлары, иммуногенетика, клиникалық көріністер, диагностика, қатерлі ісіктері бар науқастарды жүргізу тактикасы. Қатерлі ісікке дейінгі жағдайларды диагностикалау әдістері (ісік маркерлері), бейнелеу әдістері, морфологиялық. Онкопатологияның жіктелуі, онкопроцесс кезеңдері, пациенттердің клиникалық топтарын оқшаулау және тексеру және басқару алгоритмі. Скринингтік бағдарламалар. Қазіргі заманғы емдеу әдістері туралы түсінік: хирургия, химиотерапия, сәулелік терапия, гормондық терапия, мақсатты иммунотерапия. Медициналық тексеру және оңалту. Алдын алу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пациенттерге қауіпсіз және тиімді көмек көрсету үшін пациенттің тілінде медициналық сипаттағы ақпаратты ауызша және жазбаша түрде тиімді жинау және беру дағдыларын қалыптастыру; денсаулық сақтаудың басқа мамандарымен кәсіби/көпсалалы топта тиімді жұмыс істеу үшін. Пациенттің сауалнамасы мен тексеру нәтижелерін ресімдеу ережесі (ауру тарихы, клиникалық талдау - SOAP notes).
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Медициналық көмектің қауіпсіздігі мен сапасының стандарттарын сақтай отырып, дәлелді медицина қағидаттарына, емдеу-диагностикалық және IT-технологиялардың қазіргі заманғы жетістіктеріне сәйкес арнайы тексеру дағдыларын игеру негізінде ересектер мен балаларға құлақ, тамақ, мұрын және жақ-бет патологиясы кезіндегі емдеу-диагностикалық іс-шаралардың қажетті көлемін игеру. Көмей ісінуі, эпиглотит, паратонзиллярлық абсцесс, қан кету кезінде шұғыл көмек көрсету.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дәлелді медицина қағидаттарына, жоғары кәсіби стандарттарды сақтай отырып, емдеу-диагностикалық және IT-технологиялардың заманауи жетістіктеріне сәйкес арнайы тексеру дағдыларын игеру негізінде көру органының патологиясы кезінде ересектер мен балаларға қажетті емдеу-диагностикалық іс-шаралардың көлемін игеру. Жұқпалы және инфекциялық емес қабыну аурулары, глаукома, катаракта, ретинопатия, жарақат. Функцияның жоғалуына қауіп төндіретін жағдайларға шұғыл көмек көрсету.
10
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Заттардың, энергияның, генетикалық ақпараттың трансформациясын реттеу процесстерінің бұзылуы туралы білімдерін қалыптастыру. Адамның генетикалық анықталған патологиясының дамуының молекулалық-генетикалық механизмдері туралы заманауи идеялар; молекулалық-генетикалық диагностика әдістері және олардың нәтижелерін интерпретациялау. Геномика, фармакогеномика, метаболомика. Жалпы фармакология: дәрілік заттардың таралу сипатына, биотрансформациясына, енгізілу және шығарылу жолдарына байланысты организмге әсер етуінің жалпы заңдылықтары мен механизмдері; олардың ағзадағы әрекетін анықтайтын жағдайлар және т.б.
14
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Адам денсаулығына кешенді пәнаралық көзқарас: жыныстық және репродуктивті денсаулық, отбасын жоспарлау, психикалық денсаулық - Mental Health GAP (ДДҰ); неврологиялық патология және нейрореабилитация мәселелері, диагностика, алдын алу, эпидемияға қарсы іс - шаралар, инфекциялық патологияны оңалту (оның ішінде туберкулез, саяхатшылардың аурулары-travel medicine) және тері аурулары
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру баланың денсаулығының жай-күйін, оның дамуын, патронажын кешенді бағалау. Шала туылған нәрестелер, неонатальды кезеңнің патологиясы. Ерте балалық шақ ауруларының ерекшеліктері, жалпы қауіп белгілері, балалық шақ ауруларын кешенді емдеу. Баламен және оның ата-анасымен тиімді қарым-қатынас жасау дағдыларын пайдалана отырып, дәлелді медицина принциптерін пайдалана отырып, балаларды, оның ішінде генетикалық анықталған патологиясы бар балаларды диагностикасы және емдеу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Туа біткен кемістіктердің, даму ақауларының, жарақат салдарының нәтижесі болып табылатын тірек-қозғалыс аппаратының деформациясы мен қызметі бұзылған науқастарды диагностикалау мен емдеудің негізгі принциптері. Тиімді қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру, әсіресе төтенше жағдайларда психопрофилактика, науқастар мен олардың отбасыларына кеңес беру. Құқықтық білімге негізделген психикалық және мінез-құлық бұзылыстары бар науқастарды әлеуметтік оңалту принциптері.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Патогенез, патоморфология, проблемалардың клиникалық презентациясы және репродуктивті жүйе патологиясының клиникалық бағытталған фармакологиясы. Физиологиялық жүктілік.Физиологиялық жүктілікті, босануды және босанғаннан кейінгі кезеңді диагностикалау және басқару бойынша білімді қолдану. Арнайы Акушерлік және гинекологиялық зерттеу дағдылары.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Баланың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері туралы білім негізінде дені сау жаңа туған нәресте мен шала туылған нәрестенің, емшектегі баланың, баланың және жасөспірімнің жағдайын бағалау және жүргізу, дұрыс тамақтану, бала күтімі дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ баланың тиісті физикалық және ақыл-ой дамуын қамтамасыз ету үшін профилактикалық іс-шаралар кешені (иммунопрофилактиканы қоса алғанда) дағдыларын қалыптастыру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Медициналық практикадағы құқық нормалары, денсаулық сақтау саласындағы заңнамалар; дәрігер жұмысының нормативтік-құқықтық базасы. Тұрмыстық зорлық-зомбылық пен балаларға қатыгездік көрсету жағдайларын анықтаудағы дәрігердің рөлі. Тұрмыстық зорлық-зомбылық пен балаларға қатыгездік көрсету жағдайларын анықтаудағы дәрігердің рөлі.Сот-медициналық сараптаманы тағайындау және жүргізу принциптері, себептері, тәртібі. Сот - медициналық танатология бойынша негізгі білім. Жәбірленушілердің, айыпталушылардың және басқа да айыпталушылардың зақымдануын сипаттау және бағалау.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дәлелді медицина қағидаларына және емдеу-диагностикалық технологиялардың заманауи жетістіктеріне сәйкес ауыр жағдайда, шұғыл және өмірге қауіп төндіретін жағдайларда пациентке реанимациялық және қарқынды медициналық көмек көрсету дағдыларын игеру. Клиникалық токсикология және детоксикация. Операциялық араласулардағы анестезиологиялық жәрдем принциптері <br/> Реаниматологияның этикалық, құқықтық және деонтологиялық аспектілері.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дәлелді медицина қағидаттарына және диагностикалық және емдеу технологияларының заманауи жетістіктеріне сәйкес әртүрлі жарақаттар және олардың салдары бар науқастарға медициналық көмек көрсету бойынша білім және тәжірибелік дағдылар. Туа біткен ақаулардың, даму ақауларының және жарақат салдарының нәтижесі болып табылатын тірек-қимыл аппаратының деформациясы және функциялары бұзылған науқастарды диагностикалау мен емдеудің негізгі принциптері.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жаһандық маңызы бар жұқпалы аурулардың, инвазиялардың, микоздардың, миаздардың, баяу инфекциялардың эпидемиологиясы, этиопатогенезі, диагностикасы, леч және алдын алу бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Саяхат медицинасы –<br/> әкелінетін (оның ішінде карантиндік) инфекциялары бар пациенттерге тиімді және қауіпсіз медициналық көмекті қамтамасыз ету. Инфекциялардың таралуын болдырмау үшін де, әрбір жеке пациенттің мүддесі үшін де тиімді эпидемияға қарсы және алдын алу шаралары.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Иммунопатогенез, патоморфология, проблемалардың клиникалық презентациясы (клиникалық синдромдар) және тыныс алу жүйесі патологиясына клиникалық бағытталған фармакология. Негізгі синдромдар: өкпе тінінің тығыздалуы, өкпедегі қуыс , бронхиалды өтімділіктің бұзылуы, плевра қуысында сұйықтық пен ауаның жиналуы, тыныс алу жеткіліксіздігі (жедел және созылмалы). Науқастың жасын ескере отырып, негізделген синдромдық диагноз және емдеу принциптері.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Иммунопатогенез, патоморфология, проблемалардың клиникалық презентациясы (клиникалық синдромдар) және тірек-қимыл жүйесі мен тері патологиясының клиникалық бағытталған фармакологиясы. Негізгі синдромдар: бір буынды зақымдану, көп буынды зақымдану, , қызбалық синдром, бұлшықет синдромы, арқадағы ауырсыну синдромы, экзантема және энантема; тері бөртпесінің бастапқы және қайталама элементтері. Науқастың жасын ескере отырып, негізделген синдромдық диагноз және емдеу принциптері.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ерлердің ұрпақты болу және зәр шығару жүйелері патология туралы білімдерін және арнайы, сондай-ақ зертханалық және аспаптық тексеру дағдыларын біріктіруге негізделген несеп-жыныс мүшелерінің аурулары бар науқастарды диагностикалау және емдеу. Урологиялық ауруларды хирургиялық емдеу стандарттары. Пациенттермен қарым-қатынас ерекшеліктері. Кәсіби мәселелерді шешуге арналған цифрлық технологиялар, дәлелді медицина принциптеріне негізделген медициналық жауапкершілік нормалары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлем, оның бөлімдерін, мәселелерін және оларды зерттеу әдістерін танудың ерекше формасы ретінде философияға тұтас көзқарасты қалыптастыру. Философияның медицина ғылымындағы рөлін түсіну контекстінде философиялық, дүниетанымдық және әдістемелік мәдениет негіздерін меңгеру. Өзін-өзін бағалау әдістерін және моральдық өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастыру. Медицинаның философиялық мәселелері, категориялары мен түсініктері. Медицина философиясы және медицина ғылым ретінде.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Иммунопатогенез, иммуногенетика, заманауи зертханалық, аспаптық диагностика, туберкулезге қарсы препараттардың клиникалық фармакологиясының ерекшеліктері туралы білімді қолдану негізінде әртүрлі жастағы пациенттерде Туберкулезді емдеудің диагностикасын, дифференциалды диагностикасын, принциптерін игеру, дәлелді медицина және науқасқа бағытталған тәсілдер принциптері. Профилактикалық шаралар кешені.
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Хирургиялық патологияны, оның ішінде шұғыл жағдайды анықтау үшін қолданылатын тексеру стандарттарын ескере отырып, ересектер мен балаларды арнайы клиникалық тексеру әдістерін меңгеру. Науқастың жасын және қосымша ауруын ескере отырып, хирургиялық патологияның жетекші клиникалық симптомдары мен синдромдары. Жедел хирургиялық аурулардың дифференциалды диагностикасы. Тиімділік пен сапаға назар аудара отырып, жұмыс кезінде этикалық және құқықтық нормаларды сақтау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Академиялық ортадағы тиімді қарым-қатынас, ғылыми шолулар мен зерттеулердің нәтижелерін ұсыну. Ғылыми дискурстың ерекшеліктері. Ғылыми терминология, терминдерді ғылыми мәтінде қолдану. Медициналық зерттеулер саласында ғылыми ақпаратты іздеу дағдыларын қалыптастыру. Ғылыми мәтінді безендіру, дәйексөз ережелері, ескертулерді рәсімдеу нұсқалары. Түйіндеме, реферат, реферат, рецензия жазу ерекшеліктері.
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жас ағымына сәйкес типтік көріністегі кең таралған соматикалық аурулары бар пациенттерді, дәлелді медицина қағидаттарына сүйене отырып, тиімді кәсіби коммуникация, клиникалық симптомдар мен синдромдарды түсіндіру дағдыларын, зерттеудің зертханалық-аспаптық әдістерінің деректерін және негізгі медициналық емдеу-диагностикалық әдістерді, арнайы тексеру және хирургиялық манипуляциялар мен профилактикалық іс-шараларды қолдану дағдыларын пайдалана отырып диагностикалау және емдеу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Иммунопатогенез, патоморфология, проблемалардың клиникалық презентациясы (клиникалық синдромдар) және эндокриндік жүйе патологиясының клиникалық бағытталған фармакологиясы. Негізгі синдромдар: гипергликемия, гипо - және гипертиреоз, гипо-және гиперкортицизм. Науқастың жасын ескере отырып, негізделген синдромдық диагноз және емдеу принциптері. Нейроэндокриндік реттеу. Метаболизм.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Белгілі бір науқастың, науқастардың топтарының, популяциялардың және жалпы халықтың мәселелерін шешу үшін денсаулық пен сырқаттану көрсеткіштерін бағалау және түсіндіру. Аурулардың алдын алуға және оның сапасы мен қауіпсіздігіне назар аудара отырып, медициналық көмек көрсетуді жақсартуға бағытталған іс-шараларды әзірлеуге қатысу. Биостатистика, дәлелді медицина және ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, IT технологияларды пайдалану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Денсаулық сақтау жүйесі аясындағы тиімді жұмыс, сондай-ақ денсаулық сақтаудағы жаңа сандық технологияларды мүмкіндігін қолдану, емдеу-диагностикалық процесті құқықтық қамтамасыз ету негізінде халықтың әртүрлі топтарының науқастарға көмек көрсету кезінде сапаға, қауіпсіздікке назар аудара отырып, оны жетілдіруге ықпал ету; кәсіптік деңгейді арттыру және кәсіптік білімді тереңдету дағдыларын қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Гебология/гебиатрия: жасөспірімдер организмінің ерекшеліктері, жасөспірім ағзасының жыныстық жетілу, өсу және даму процестері, сонымен қатар өмірдің жасөспірімдік кезеңіне тән ерекше аурулар. Жасөспірімдердегі соматикалық аурулардың клиникалық көріністерінің ерекшеліктері жыныстық жетілудің ерекшелігімен, барлық ағзалар мен жүйелердің айқын өсуімен және жетілуімен, жеке тұлғаның белсенді жеке әлеуметтенуімен байланысты.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Экстрагенитальды патология және жүктілік және босанғаннан кейінгі кезеңде пайда болады. Бауырдың гестациялық патологиясы (холестаз, БЖМД, HELLP), жүкті әйелдердегі вирустық гепатиттер; ССС гестациялық патологиясы (АГ, кардиомиопатиялар, миокардиттер, ССС ақаулары); өкпе және жүктілік (АД кезіндегі жүктілік); инфекция және жүктілік (ЖРВИ, тұмау, COVID-19, пневмония, сепсис); бүйрек және жүктілік, гестациялық қант диабеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Белгілі бір науқасты емдеуде жеке тәсілді қамтамасыз ету үшін фармакодинамика, фармакокинетика, дәрілік препараттардың өзара әрекеттесуі және жанама әсері туралы білімді қолдану, диагностиканың ұтымдылығын талдау және дәлелді медицина принциптері негізінде, әсіресе төтенше жағдайларда кәсіби шешімдер қабылдауға үйрену.
Жаңа дәрі-дәрмектер туралы білімді кеңейту және тереңдету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қартаю медико-әлеуметтік мәселе ретінде. Мультинозологиялық, полиморбидтілік, инволюция аясында созылмалы аурулардың ағымын өзгерту. Фармакотерапияға жеке көзқарас. АГ және қант диабеті, АГ және ЖИА, АГ және АІЖ патологиясы, АГ және буындар аурулары, АГ және СӨОА, АГ және ЖСЖ үйлесуі. Медициналық көмек көрсетудегі қателіктер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дәрігер мамандығына шолу: медицина студенттеріне қойылатын күтулер мен талаптар; дәрігер мен пациенттің құқықтары мен міндеттері, кәсіби этика және деонтология, пациентке бағытталған тәсілдің талаптары туралы түсінік қалыптастыру, тиімді қарым-қатынас, жеке көзқарас дағдыларын қалыптастыру; дәрігерге дейінгі көмек көрсету және пациенттерге күтім жасау, оның ішінде шұғыл көмек және BLS
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Молекулалық және жасушалық деңгейде организмде болып жатқан процестер мен құбылыстардың физико-химиялық табиғаты туралы негізгі түсініктерді қалыптастыру. Химия, биофизика және биология ұғымдары студенттердің өзіндік және командалық жұмыс жасауы арқылы аналитикалық ойлау мен есептер шығару дағдыларын ынталандыру үшін медициналық мысалдармен бейнеленген. Заманауи ғылыми басылымдарды талдау және зертханаларға бару молекулалық және жасушалық құбылыстарды зерттеудің жаңа әдістері мен нәтижелерін талқылау үшін қолданылады.
Защита практики
Негізгі төтенше жағдайлар кезіндегі алғашқы медициналық көмек кезіндегі негізгі клиникалық дағдылардар дамыту: шок, қан кету, жарақат, күйік, жарақат және т.б. асептика, антисептика, трансфузиология, жеңілдету және ауырсынуды бақылау білімдерін қолдана отырып модельдеу ортасында; ересек адамға, балаға клиникалық өлім жағдайында дәрігерге дейінгі медициналық деңгейде көмек көрсету дағдыларын меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тәжірибе мақсаты: негізгі клиникалық синдромдары бар науқасты тексеру кезінде алынған ақпаратты анықтау, интерпретациялау және сыни тұрғыдан бағалау дағдыларын дамыту, диагностика мен емдеу жоспарын құру, диагноздың ұтымдылығын талдау негізінде кәсіби шешім қабылдау. және дәлелді және дербестендірілген медицина принциптерін қолдану
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: негізгі клиникалық синдромдары бар науқасты тексеру кезінде алынған ақпаратты анықтау, интерпретациялау және сыни тұрғыдан бағалау дағдыларын дамыту, диагностика мен емдеу жоспарын құру, диагноздың ұтымдылығын талдау негізінде кәсіби шешім қабылдау. және дәлелді және дербестендірілген медицина принциптерін қолдану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Негізгі клиникалық синдромдары бар науқасты тексеру кезінде алынған ақпаратты анықтау, түсіндіру және сыни тұрғыдан бағалау дағдылары; диагностика және емдеу жоспарын құру; диагностиканың ұтымдылығын және дәлелді және дербестендірілген медицина принциптерін талдауға негізделген кәсіби шешімдер.
Защита практики
Негізгі клиникалық синдромдары бар науқасты тексеру кезінде алынған ақпаратты анықтау, түсіндіру және сыни тұрғыдан бағалау дағдылары; диагностика және емдеу жоспарын құру; диагностиканың ұтымдылығын және дәлелді және дербестендірілген медицина принциптерін талдауға негізделген кәсіби шешімдер.