техника ғылымдарының магистрі
Компьютерлік ғылымдар және технологиялар
7M06116
Ақпараттық технологиялар
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1400000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс аясында пән, басқару психологиясының негізгі принциптері, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке Басқару стилі, басқарушылық қызметтегі әсер ету психологиясы, жанжал жағдайларын басқару ашылады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - Тарихи динамика негізінде және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылады. Арнайы философиялық талдау пәні болып табылатын ғылым феноменінің мәселелерімен таныстырып, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылым дамуының заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы, ғылымның мамандық және әлеуметтік институт ретіндегі ерекшеліктері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы туралы білім қалыптастырады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пәннің мақсаты-деректердің үлкен көлемінің негізінде қамтылған принциптер мен білімді зерттеу. Магистранттар Деректерді интеллектуалды өңдеу саласындағы зерттеулердің соңғы жетістіктерін түсінуге және деректерді интеллектуалды және өңдеу қабілетін дамытуға көмектесетін Деректерді интеллектуалды негізгі идеялары мен әдістерін зерттейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты-магистранттарды есептеу интеллектісі (CI) деп атауға болатын деректерді өңдеудің әртүрлі есептеу әдістерінің негізгі принциптерімен таныстыру. студенттер маңызды CI терминдері мен алгоритмдерін тұжырымдамалық тұрғыдан түсініп, берілген тапсырма үшін қолайлы әдісті (ларды) таңдай алады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
бұл пән кескінді тану, сөйлеу, машиналық аударма және медициналық диагностиканы қоса алғанда, көптеген қосымшаларды қолдануды қамтиды. Негізгі мақсат адам миының есептеу қуатын қайталау болғандықтан, нейрондық желілердің архитектурасы әлі де көптеген жақсартуларға ие. Нейрондық желілерді дамыту кескіндерді қысуға, қор нарығын болжауға, банк дело мен компьютерлік қауіпсіздікке және оқытудың тереңірек қолданылуын зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - жоғары оқу орындарының дидактикасы, тәрбие мен білім беруді басқару теориялары, педагогикалық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау білімдері негізінде университетте педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін қалыптастыру. Болашақ оқытушының білім беру қызметін ОКТ қолдана отырып жобалауды, Болон процесін жүзеге асыруды,дәріскерлік,кураторлық шеберлікті оқыту/тәрбиелеу және бағалау стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып (TLA-стратегиялар) игеруді қарастырылады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
бұл пән коммерциялық командалар жиынтығымен екілік үйлесімді және нақты уақыт режимінде деректерді өңдеу жүйелерін тексеруді, жөндеуді және техникалық қызмет көрсетуді жеңілдететін көрнекілік үшін арнайы мүмкіндіктері бар қосымшаларға арналған ендірілген процессорларды жобалауға және енгізуге арналған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: пайдаланушы талаптарын түсінуге қолдау көрсету үшін прецеденттер диаграммалары және сценарийлер; есептерді шешуді модельдеу үшін жағдайдың диаграммалары мен UML кластарының диаграммаларын қоса алғанда, объектіге-бағытталған жобалау нотациялары; программалық қамтамасыз етуді жобалау мәселелерін шешу үшін жобалаудың базалық объектіге-бағытталған шаблондары.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пәннің мақсаты - магистранттарға заманауи операциялық жүйелер технологиялары мен зерттеу сұрақтары туралы терең түсінік беру. Бұл пән таратылған операциялық жүйелер ұсынатын таратылған есептеулер мен қызметтерге ерекше назар аудара отырып, компьютерлік операциялық жүйелер саласындағы жетілдірілген тақырыптарды қамтиды. Оған қауіпсіздік, Байланыс, синхрондау, ақауларға төзімділік, виртуалды жадты басқару және таратылған файлдық жүйе кіреді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – қытай тілінің базалық білімін үйрету және Қытай мәдениетін насихаттау. Курс қытай тілін тыңдалым, айтылым, оқылым және жазылым сияқты төрт аспекті бойынша меңгеруге мүмкіндік бере отырып, тыңдалым мен айтылым дағдыларын дамытуға бағытталған. Сонымен қатар, мұнда қытай мәдениетін зерттеуге арналған арнайы бөлім бар. Тілдік дайындық пен мәдениетті зерттеудің өзара үйлесімі магистранттарға қытай тіліндегі пәндерді оқу үшін жақсы дайындалуына көмектеседі. Бұл курстың соңында студенттер негізінен қытай тілінің құрылымын түсіне алады және қытай тілін қарапайым ауызша сөйлесу мен жазу үшін қолдана алады, сондай-ақ, қытай мәдениеті туралы алдын-ала түсінікке ие болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – Алгоритмдер мен деректер құрылымдары бойынша классикалық курстарда қамтылмаған, бірақ математикалық аппараттың бөлігі ретінде пайдалы болуы мүмкін әртүрлі салалардағы есептерді (математикалық талдау, дискретті талдау, графиктер теориясы, комбинаторлық ойындар теориясы, бағдарламалық жасақтаманы оңтайлы әзірлеу және т.б.) шешу тәсілдерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
бұл пән есептеу есептерін математикалық модельдеуге кіріспе болып табылады. Ол осы есептерді шешу үшін қолданылатын жалпы алгоритмдерді, алгоритмдік парадигмаларды және деректер құрылымдарын қарастырады. Курста алгоритмдер мен бағдарламалау арасындағы байланысқа ерекше назар аударылады, сонымен қатар өнімділіктің негізгі көрсеткіштері мен осы есептерді талдау әдістері енгізіледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Бұлтты есептеулер мен технологиялардың дамуының негізгі тенденциялары. "Бұлтты" технологиялардың архитектурасы. "Бұлтты" сервистерді жобалаудың тәсілдері мен ерекшеліктері. Бұлтты есептеу қызметтерін ұсынудың негізгі модельдері. Жетекші вендорлардың шешімдері - Microsoft, Amazon, Google. Бұлттық есептеулер модельдерінің және олардың негізінде ұсынылатын шешімдердің негізгі артықшылықтарымен кемшіліктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – веб-қосымшалар серверлерін программалау үшін қолданылатын заманауи құралдарды сипаттау және салыстыру; Программалық қосымшаларды әзірлеудің негізгі тұжырымдамаларын веб-қосымшаларды жобалау мен программалауға қолдану; веб-қосымшалар серверлерін программалау; Басқа технологиялар мен веб-қосымшалар құралдары үшін Django / Python пайдаланып веб-қолданбалар концепцияларын жалпылау;
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс шеңберінде есептерге терең талдау жүргізу, физикалық есептерді негіздеу, ғылыми-зерттеу қызметі барысында олардың табиғи ғылыми мәнін ашу, сәйкес математикалық аппарат пен сандық алгоритмді қолданылады. Сондай-ақ оларды шешу. Өндірістік, физикалық-технологиялық, сызықты емес стационарлы емес физикалық, химиялық, биомедициналық, қаржылық процестердің құрастырылған математикалық модельдерін талдау, жобалау және сандық эксперименттер жүргізу жүзеге асырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – Деректерді талдау, нақты есептердегі машиналық оқыту әдістерін қолдану, нақты деректер бойынша өз бетінше зерттеу жүргізу, ML саласында жаңа ғылыми зерттеулерді енгізу қабілеттерін қалыптастыру.
Сонымен қатар магистранттарды машиналық оқытудың негізгі ұғымдары мен терминологиясымен таныстыру; деректерге статистикалық талдаулар жасауды және оларды визуалдауды үйрету; үлкен көлемді деректерді өңдеудің технологияларымен таныстыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қытай тілі 2 – бұл магистранттарға арналған ашық курс. Бұл пәннің негізгі мақсаты 1-Қытай тіліне сүйене отырып, интонацияны, тембр мен екпінді жаттықтыру, ең бастысы – грамматика мен сөйлем құрылымын оқыту, осы ретте, бұл курс лексика мен грамматиканы зерттеуді тығыз біріктіреді. Қытай тілі 2 білім алушылардың жан-жақты қабілеттерін дамытуға бағыттала отырып, олардан күнделікті тілдік тәжірибені және мағынаны толық, дұрыс жеткізуді, сонымен қатар, тыңдалым, айтылым, оқылым мен жазылымға қойылатын күрделі талаптарға негізделген қытай тіліндегі алғашқы комммуникациялық дағдыларды меңгеруді талап етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерге Қытай туралы негізгі білім беру. Оқыту мазмұны Қытай геоморфологиясы, тарихы, саяси жүйесі және мәдениеті сияқты әртүрлі аспектілерді қамтиды. Оқыту әдістері, негізінен студенттердің Қытай мәдениетіне деген қызығушылығын ояту үшін жеке тәжірибеге негізделген. Сабақ барысында шетелдік студенттердің сабаққа қатысу сезімін арттыру үшін салыстырмалы зерттеу әдісіне көбірек назар аударылады; эмоционалды оқыту студенттердің қытай мәдениетін тануына да ықпал етуі мүмкін. Жалпы, бұл курс студенттердің жан-жақты дамуы үшін ғана емес, қытай мәдениетін тарату, Қытайдың жақсы халықаралық имиджін қалыптастыру үшін де пайдалы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Нейрондық желіге негізделген деректерді талдау процесі. Халықаралық байланыстар. Жасанды нейрон. ҒС архитектурасы. Желі архитектурасын алдын ала таңдау. Желінің оңтайлы архитектурасын таңдау. Желіні ұзарту әдістері. Бейнелерді тану және жіктеу. Деректерді қысуға арналған нейрондық желі. WTA түріндегі нейрондар. Нейрон Хебба моделі. Нейронның стахостикалық моделі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән Android операциялық жүйесі бар мобильді құрылғыларға арналған бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу технологиясын, бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеудің сапасын басқару және стандарттау негіздерін, заманауи бағдарламалау технологияларын пайдалану дағдыларын қалыптастыру, объектілі-бағытталған бағдарламалауды қолдануды үйренуге, мобильді қосымшаларды әзірлеудегі тәсілдер және мобильді қосымшаларда деректер қорын пайдалануға бағытталған
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Негізгі алгоритмдер: асимптотикалық жазба, рекурсия, "бөл және билік" парадигмасы, мәліметтердің базалық құрылымы; Фурьенің тез түрленуі. Сұрыптау алгоритмдері. Деректер құрылымы: басым кезектер мен үймелер, сөздіктер, хеш-кестелер, Блум сүзгілері, екілік іздеу ағаштары, интервал ағаштары. Динамикалық программалау, графикалық алгоритмдер: DFS, BFS, топологиялық сұрыптау, қысқа жолдық алгоритмдері, желілік ағынның мәселелері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бизнес шешімдерді қолдау үшін деректерді сақтау платформасын іске асыру, деректерді сапа қызметтерінің көмегімен тексеру және тазарту қабілетін қалыптастырудан тұрады. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттарда келесі қабілеттерді қалыптастыру: Деректер қоймасыүшін шешімнің негізгі элементтерін сипаттау; Деректер қоймасын логикалық және физикалық жобалауды іске асыру; Деректер қоймасын өрістету; Деректер сапасы қызметін енгізу;
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: терең нейрондық желілердің архитектурасы; гиперпараметрлерді және терең оқыту шеңберін теңшеу; орама нейрондық желілер, олардың қосымшалары; объектілердің жіктелуі және ұқсас әдістер; орама нейрондық желілер, олардың қосымшалары; рекуррентті нейрондық желілер, олардың қосымшалары; терең оқытудың параллельді алгоритмдері; ұюды нейрондық желілерді оқытуды жеделдету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеуде формальды әдістерді қолданудың негізгі принциптері оқытылады, оның ішінде негізгі математикалық модельдер мен оларды талдау және синтездеу әдістері, формальды әдістерді қолдану арқылы бағдарламалық қамтамасыз етуді талдау және жобалау дағдылары қалыптасады.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.