техника ғылымдарының магистрі
Материалтану және инженерия (СБПУ, Қытай)
7M07135
Физика-техникалық
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1400000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – смарт-материалдарды дамытудың қазіргі жағдайы, проблемалары мен перспективалары принциптерін тұжырымдау.<br/> Оқыту курсы экологиялық және экономикалық аспектілерді ескере отырып, жаңа материалдарды өндіру мәдениеті дағдыларын қалыптастыра отырып, қоғам дамуындағы ғылым мен техниканың рөлі туралы білімге негізделген дүниетанымды қалыптастырады. Пән заманауи және перспективті электр және смарт материалдарды оқытуға бағытталған
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс аясында пән, басқару психологиясының негізгі принциптері, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке Басқару стилі, басқарушылық қызметтегі әсер ету психологиясы, жанжал жағдайларын басқару ашылады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - Тарихи динамика негізінде және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылады. Арнайы философиялық талдау пәні болып табылатын ғылым феноменінің мәселелерімен таныстырып, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылым дамуының заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы, ғылымның мамандық және әлеуметтік институт ретіндегі ерекшеліктері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы туралы білім қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс компьютерлік модельдеу мен материалдарды жобалаудың соңғы теориялық және практикалық мысалдарын ұсынады. Бұл курс бағдарламалық құралдармен (мысалы, кристалдық құрылымды болжау үшін USPEX, инженерлік бағдарламалау үшін Matlab, молекулалық модельдеуге арналған Materials Studio) таныстырады. Бұл курс келесі аспектілерді қамтиды: кіріспе, эволюциялық әдістермен кристалдық құрылымды болжау, қажетті қасиеттері бар материалдарды жобалау, материалдарды жобалау үшін өндіріс, материалдардың көп масштабты микроқұрылымы, материалдарды жобалаудың теориясы мен әдістері, материалдарды жобалаудың мысалдары, бағдарламалық қамтамасыз ету материалдарды жобалауға арналған құралдар
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - жоғары оқу орындарының дидактикасы, тәрбие мен білім беруді басқару теориялары, педагогикалық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау білімдері негізінде университетте педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін қалыптастыру. Болашақ оқытушының білім беру қызметін ОКТ қолдана отырып жобалауды, Болон процесін жүзеге асыруды,дәріскерлік,кураторлық шеберлікті оқыту/тәрбиелеу және бағалау стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып (TLA-стратегиялар) игеруді қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - заманауи материалдарды алу және оларды пайдалану қабілетін қалыптастыру.<br/> Курс экстремалды жұмыс жағдайлары үшін материалдарды алу және жетілдіру үшін негіз болып табылады. Пән бейімделгіш, интеллектуалды, өлшемді тұрақты, ультра жеңіл, шуды жұтатын, өзін-өзі диагностикалау, наноқұрылымдық, жақтаумен күшейтілген, отқа төзімді, гибридті, градиент сияқты материалдарды зерттеуге бағытталған
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – кристалдық физиканың және құрылымдық талдаудың негізгі ұғымдарын түсіну қабілетін дамыту.<br/> Оқу курсы кристалдық физиканың теориялық негіздерін, кәсіби есептерді шешуге арналған материалдарды рентгендік дифракциялық зерттеудің негізгі принциптері мен әдістерін қалыптастырады. Пән келесі мәселелерді оқуға бағытталған: рентген сәулелерінің алынуы және қолданылуы, рентген сәулелерінің шашырауы, кристаллография ұғымдар: реттілік, біртектілік, анизотропия, симметрия
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – қытай тілінің базалық білімін үйрету және Қытай мәдениетін насихаттау. Курс қытай тілін тыңдалым, айтылым, оқылым және жазылым сияқты төрт аспекті бойынша меңгеруге мүмкіндік бере отырып, тыңдалым мен айтылым дағдыларын дамытуға бағытталған. Сонымен қатар, мұнда қытай мәдениетін зерттеуге арналған арнайы бөлім бар. Тілдік дайындық пен мәдениетті зерттеудің өзара үйлесімі магистранттарға қытай тіліндегі пәндерді оқу үшін жақсы дайындалуына көмектеседі. Бұл курстың соңында студенттер негізінен қытай тілінің құрылымын түсіне алады және қытай тілін қарапайым ауызша сөйлесу мен жазу үшін қолдана алады, сондай-ақ, қытай мәдениеті туралы алдын-ала түсінікке ие болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курсты оқудың мақсаты техникалық жеңіл металдар мен қорытпалардың негізгі сипаттамаларын, өңдеу әдістерін, құрылымын, қасиеттерін және қолданылуын түсіну болып табылады. Курс негізінен физикалық металлургия, өңдеу, қолдану және соғу алюминий қорытпаларының жаңа әзірлемелерімен таныстырады. Алюминий, титан және магний қорытпаларын құю. Курсты аяқтау нәтижесінде студенттер жеңіл қорытпалардың дамуының, өңделуінің және қасиеттерінің негізінде жатқан металлургиялық факторларды және оларды қолдану үшін таңдауды, көрнекті өкілдері ретінде алюминий мен титанға ерекше назар аудара отырып, түсінеді
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қатаю технологиясы материалтану мен инженерия саласындағы зерттеулер мен әзірлемелердің маңызды бағыттарының біріне айналған, озық материалдарды жасаудың таптырмас технологиясы болып табылады. Бұл курс қатаю технологиясының даму тарихын және бағытталған қатаюдың, монокристалдың өсуінің, жылдам қатаюдың және үздіксіз құюдың негіздерін, әдістерін және қолдануларын қарастырады. Перспективті материалдарды алу үшін микроқұрылымды бақылау әдісі егжей-тегжейлі қарастырылған. Сондай-ақ қатаю технологиясын зерттеу мен дамытуының негізгі бағыттары ұсынылған
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - жартылай өткізгішті құрылғылар физикасының принциптерін, жартылай өткізгіш құрылғыларды технологияда және технологиялық процестерде қолдануды түсіндіру қабілетін дамыту.
Оқу курсы технологиялық есептерді шешуге арналған қазіргі заманғы қатты дене электроникасының мүмкіндіктері туралы идеяларды дамытады. Пән келесі мәселерді оқытуға бағытталған: жартылай өткізгіш электроника, қазіргі жартылай өткізгіш электрониканың негізгі материалдары, жартылай өткізгіш құрылымдар физикасы, тосқауылдар мен байланыстар, металл-жартылай өткізгішті контакт.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - магистранттарға Қытай мәдениеті, оның ішінде оның философиялық негіздері, мәдени өндірістің әртүрлі салалары және заманауи трансформациялар саласындағы білім мен дағдыларды беру болып табылады.
Бұл курсты оқу барысында студенттер қытайлық және батыстық дәстүрлердің негізінде жатқан жалпы және әртүрлі ойлау тәсілдерін салыстыруды үйренеді. Перифериялық құрылғыларды, сондай-ақ оларды Vivado бағдарламалық пакетіндегі модельдеу және жүктеу құралдарында жұмысын сынау Курс сонымен қатар соңғы екі жарым мыңжылдықта Қытай мәдениетін қалыптастырған іргелі элементтер туралы терең білімді ұсынады, сонымен қатар мәдениетаралық ойлауға қажетті сыни көзқарас пен интеллектуалды сезімталдықты дамытады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қытай тілі 2 – бұл магистранттарға арналған ашық курс. Бұл пәннің негізгі мақсаты 1-Қытай тіліне сүйене отырып, интонацияны, тембр мен екпінді жаттықтыру, ең бастысы – грамматика мен сөйлем құрылымын оқыту, осы ретте, бұл курс лексика мен грамматиканы зерттеуді тығыз біріктіреді. Қытай тілі 2 білім алушылардың жан-жақты қабілеттерін дамытуға бағыттала отырып, олардан күнделікті тілдік тәжірибені және мағынаны толық, дұрыс жеткізуді, сонымен қатар, тыңдалым, айтылым, оқылым мен жазылымға қойылатын күрделі талаптарға негізделген қытай тіліндегі алғашқы комммуникациялық дағдыларды меңгеруді талап етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – қытай тілін одан әрі дамыту үшін берік негіз құру үшін оқуды жалғастыру.
Бұл курсты оқу барысында студенттер әңгімелеу эсселері, дәлелді эсселер, сипаттамалық эсселер, қарама-қарсы эсселер, хаттар, сондай-ақ іскерлік ұсыныстар, түйіндеме, жарнамалар сияқты жазудың әр түрін меңгереді. Курс сонымен қатар Қытайда тұру және оқу үшін қажетті практикалық жазу дағдыларын дамытады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерге Қытай туралы негізгі білім беру. Оқыту мазмұны Қытай геоморфологиясы, тарихы, саяси жүйесі және мәдениеті сияқты әртүрлі аспектілерді қамтиды. Оқыту әдістері, негізінен студенттердің Қытай мәдениетіне деген қызығушылығын ояту үшін жеке тәжірибеге негізделген. Сабақ барысында шетелдік студенттердің сабаққа қатысу сезімін арттыру үшін салыстырмалы зерттеу әдісіне көбірек назар аударылады; эмоционалды оқыту студенттердің қытай мәдениетін тануына да ықпал етуі мүмкін. Жалпы, бұл курс студенттердің жан-жақты дамуы үшін ғана емес, қытай мәдениетін тарату, Қытайдың жақсы халықаралық имиджін қалыптастыру үшін де пайдалы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - әртүрлі стандарттарға сәйкес материалдардың сапасын бұзбай бақылу дағдыларын дамыту.
Курс кәсіби мәселелерді шешу мақсатында материалдарды бұзбай бақылау үшін қолданылатын әдістердің физикалық және аспаптық принциптерін қалыптастырады. Пән бұзбай бақылау түрлерін, аспаптары мен физикалық принциптерін, визуалды және оптикалық бақылауды, енуші заттармен сынауды оқытуға бағытталған
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сканерлеуші зондтық микроскопияның көмегімен наноматериалдардың морфологиясын анықтау және қасиеттерін зерттеу бойынша теориялық және практикалық дағдыларды дамыту.
Курс нақты наноинженерлік мәселелерде сканерлеу зонды әдістерін қолдану мүмкіндігі мен сканерлеуші зондты микроскопиясының заманауи оқу және ғылыми жабдықтарымен жұмыс істеу дағдыларын дамытады.
Пәнде туннельдік және атомдық-күштік микроскопиядағы сканерлеу режимдері, жақын өрістік оптикалық микроскопия және наноматериалдардың беттік потенциалы мен фазалық құрамын анықтауды қарастырылады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – наноөлшемді объектілерді зерттеудің микроскопиялық әдістері туралы теориялық білімді дамыту.
Оқу курсы наноөлшемді объектілерді зерттеу үшін микроскопиялық әдістерді қолданудың теориялық және практикалық дағдыларын дамытады.
Пән наноөлшемді объектілерді зерттеу әдістерінің жіктелуі, наноөлшемді объектілерді талдаудың және диагностикасының спектроскопиялық және оптикалық әдістері, наноөлшемді объектілерді микроталдау үшін электронды сәулелерді пайдалану дағдыларын оқытуға бағытталған
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл наноғылым мен нанотехнологияға қызығушылық танытушыларға арналған магистратура деңгейіндегі курс. Курс тыңдармандарды тамсандыратын жаңадан пайда болған наноқұрылымды материалдар мен нанотехнологиялармен таныстырады. Бұл курс студенттерді наноқұрылымдық материалдардың құрылыс блоктары туралы ғылыммен, оларды құрастыру кезіндегі материалдың күйі, наноөлшемді құрылымдар мен сипаттамаларды құрастыру технологиялары, сондай-ақ осы наноматериалдар мен нанотехнологиялардың технологиялық мақсаттарын таныстыруға бағытталған
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс оптоэлектронды құрылғылардың жұмыс істеу принциптері мен практикалық қолданылуына бағытталған. Курс жарықтың іргелі физикасынан және жарықтың затпен әрекеттесуінің негізгі принциптерінен басталады. Студенттер жарық диодтары, лазерлер, фотодетекторлар және фотоэлектрлік құрылғылар сияқты бірнеше жартылай өткізгішті оптоэлектрондық құрылғылардың өндіріс процестері, құрылғылардың құрылымы, жұмыс істеу принциптері және оптоэлектрондық қасиеттерімен танысады. Сондай-ақ студенттер оптоэлектроника саласындағы соңғы әзірлемелер мен перспективалар туралы білетін болады. Курс студенттерге оптоэлектроника саласындағы іргелі білім беріп, олардың оптоэлектрондық құрылғыларды жобалау және оңтайландыру дағдыларын дамытады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Суперқорытпалар - бұл механикалық және химиялық тозуға тамаша төзімділік көрсететін газ турбиналық двигательдерінде қолданылатын бірегей жоғары температуралық материалдар. Бұл курс студенттерге суперқорытпаларды әзірлеуді басқаратын металлургиялық принциптерді, сондай-ақ инженерлік тұрғыдан компоненттерді жобалау мен өндірудің практикалық аспектілерін түсінуге мүмкіндік береді. Қамтылған тақырыптар қорытпаның дизайнын, микроқұрылымын, әзірлеу процестерін, қызмет ету мерзімі мен күйін бағалауды және турбиналық қалақтар мен дискілер сияқты негізгі компоненттерге баса назар аудара отырып қамтиды
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты сапалы және қасиеттерінің талап етілетін деңгейімен оларды өндіруге арналған жаңа жоғары тиімді материалдар мен технологияларды әзірлеу қабілетін дамыту болып табылады.
Оқу курсы кәсіби мәселелерді шешу үшін функционалды материалдар мен жабындарды әзірлеудің теориялық негізін құрайды. Пән перспекті магниттік және керамикалық материалдарды, оптикалық мөлдір материалдарды, функционалды екі өлшемді материалдарды оқытуға бағытталған
Защита практики
Тәжірибенің мақсаты - зерттеуді жоспарлау және жүргізу қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе жеке, сонымен қатар ғылыми ұжымдар мен ғылыми мекемелердің құрылымдық бөлімшелері құрамында ғылыми-зерттеу жұмыстарын дайындау мен жүргізуді қоса, академиялық жұмыс дағдыларын қалыптастырады. Зерттеу практикасы ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, үлкен көлемдегі мәліметтерді (нақты материал) жинауға және өңдеуге бағытталған.
Зерттеу практикасы барысында магистранттардың төмендегідей қабілеттері қалыптасады :
- ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау;
- ғылыми әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істеу: ғылыми дереккөздерді аннотациялау, рефераттар жасау-шолулар;
- тіл жүйесі және әдебиет дамуының негізгі заңдылықтары саласында өз бетінше ғылыми зерттеу жүргізу;
- ғылыми-зерттеу міндеттерін шешу үшін заманауи ақпараттық ресурстарды пайдалану;
- ғылыми ақпаратты жинау, өңдеу, талдау және жүйелеу;
- отандық және шетелдік филология мектептерінің жаңашыл әдістерін қолдану;
- ғылыми зерттеу нәтижелерін дәлелді баяндау;
- ғылыми басылымды дайындау және редакциялау: тезистер, мақала.
Зерттеу практикасын өту кезінде магистранттар келесі аспектілерді қарастырады:
Зерттеу жұмысының теориялық негіздері. Филологиялық зерттеулердегі заманауи әдістер мен әдістер. Лингвистика және әдебиеттану саласындағы ғылыми және қолданбалы жобалардың тәуелсіз дамуы. Оқу-әдістемелік әдебиеттерді қалыптастыру ережесі. Ғылыми зерттеулер нәтижелерін интерпретациялау.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.