білім бакалавры
білім беру саласында кәсіби құзыреттілігі бар әлеуметтік педагогика бойынша бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау
Әлеуметтік педагогика
6B01802
Философия және саясаттану
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
0 (Каз.) 0 (Орыс.)
1100000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. АКТ стандарттары. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам-компьютер өзара әрекеттестігі. Деректер қоры жүйесі. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Smart технологиялар.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: арнайы педагогиканың ғылыми білімдерін қарастыру және жеке тұлғаның, оның ішінде ерекше қабілеті бар балалардың әлеуметтенуіне әсер ететін адамның психологиялық процестерінің, күйлерінің, қасиеттерінің, бейімділіктерінің қалыптасу және даму заңдылықтарын зерттеу қажеттіліктер. Пән арнайы педагогиканың теориялық негіздерін, дамуында ауытқуы бар балалардың әртүрлі категорияларының ерекшеліктерін және олардың себептерін зерттеуге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әлеуметтік-педагогикалық қызмет саласындағы кәсіби міндеттерді шешуге дайындықты қалыптастыру. Пәнді оқу барысында әлеуметтік педагогиканың негізгі ұғымдары; әлеуметтік-педагогикалық қызметтің ерекшелігі; әлеуметтенудің әлеуметтік-педагогикалық тетіктерінің қағидаттарына сәйкес әлеуметтік дамудың әдістері мен формалары; әлеуметтік даму кезеңдеріне сәйкес әлеуметтенудің әдістері мен формалары; жеке тұлғаны әлеуметтендірудегі әлеуметтік-педагогикалық қызметтің маңызы қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерге қаржылық қатынастардың маңызды бағыттарының көрінісі болып табылатын, негізгі қаржылық-экономикалық ұғымдарды меңгеру үшін қаржылық сауаттылық негіздерін қалыптастыру болып табылады.Пәнді оқу барысында қаржы-экономикалық ұғымдардың мынадай мәселелері, қаржы қатынастары салалары, қаржы операцияларының мүмкіндіктері мен қауіптері, жеке қаржылық қауіпсіздікті қамтамасыз ету әдістері, қаржылық алаяқтық түрлері және оларға қарсы іс-қимыл, жеке қаржы мәселелеріне кәсіби пайымдау және жеке капиталды басқару тәсілдері қаралатын болады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің әлеуметтік педагог жұмысын ұйымдастыру бойынша нормативтік-құқықтық құжаттар туралы білімдері мен құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында келесі мәселелер қарастырылады: білім беру мекемелеріндегі әлеуметтік педагогтың біліктілік сипаттамасы; әлеуметтік педагогтың жұмысын реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттар; білім беру ұйымдарындағы әлеуметтік педагог істерінің номенклатурасы; әлеуметтік педагогтың кәсіби қызметінің негізгі бағыттары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әлеуметтік-психологиялық құзыреттілік негіздерін, тұлғааралық және топтық қарым-қатынастың әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктері туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру. Жеке тұлғаның, шағын және үлкен топтардың әлеуметтік мінез-құлқының заңдылықтары; жеке тұлғаның әлеуметтік бейімделуі, Әлеуметтік психология теориялары, әлеуметтік таным, көзқарастар/ құндылықтар/аттитюдтер зерделенетін болады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың күрделі міндеттерін талдау қабілетін қалыптастыру;<br/> халықтың әлеуметтік қорғалмаған санаттарына гуманитарлық-педагогикалық қолдау көрсету; әлеуметтік-педагогикалық жұмыс технологиясын қолдану. Пән мазмұнында әлеуметтік-педагогикалық жұмыс технологиялары берілген. Пән әлеуметтік-педагогикалық жұмыс технологияларының теориялық-әдіснамалық негіздерін, білім беру бағдарламаларын, ҚР Балалардың құқықтарын қорғау жөніндегі құжаттарын және қоғамда табысты әлеуметтік сүйемелдеуді меңгеруге бағытталған.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттерде кәсіби әлеуметтік - педагогикалық білімдердің негіздерін, педагогикалық ойлау мен дүниеге көзқарасын қалыптастыру. Пәнді оқу барысында жеке тұлғаның психологиялық-медициналық-педагогикалық ерекшелігі мен оның микроортасының мәселелері, өмір сүру жағдайлары; әлеуметтік-педагогикалық жұмыс әдістері; білім алушылардың жеке басының құқықтары мен бостандықтарын іске асыруда әлеуметтік қорғау және әлеуметтік көмек көрсету жөніндегі шаралар қаралатын болады,<br/> жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың, мүмкіндігі шектеулі балалардың, мүгедек балалардың, бала кезінен мүгедектердің патронаты, жәрдемақылары, мүліктік және мүліктік емес құқықтары бойынша жұмыс.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқыту мен тәрбиелеу процесінде психологиялық құзыреттіліктің негіздерін, психологиялық ерекшеліктер мен жеке даму заңдылықтарын білу. Пәнді зерделеу барысында: білім берудің психологиялық принциптері, білім беру үдерісін психологиялық сүйемелдеу; білім беру жүйесіндегі психологияның орны және білім беру үдерісін психологиялық қамтамасыз ету; білім берудегі психопрофилактика және ағартушылық қызмет зерделенетін болады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: білім беру субъектілерінің жеке психологиялық ерекшеліктерін диагностикалау саласындағы теориялық білім мен практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында: білім беру ортасының психологиялық-педагогикалық диагностикасының ерекшеліктері; білім беру мекемелеріндегі педагогикалық процесс; әртүрлі жастағы балалардың дамуы мен әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктерін психологиялық-педагогикалық диагностикалау әдістері зерделенетін болады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты білім беру саласындағы үлгілеудің, жобалаудың нормативтік-құқықтық негіздерін түсіну қабілетін қалыптастыру, жобаларды әзірлеу тәжірибесін талдау, зерттеу, әлеуметтік және әлеуметтік-педагогикалық жобаларды әзірлеудің қажетті деңгейін қамтамасыз ету, жобаларды әзірлеу тұжырымдамасын негіздеу, жобалардың нәтижелерін әзірлеу, ресімдеу. Пән теориялық курс болып табылады, педагогикалық қызмет саласында жобалаудың және модельдеудің теориялық негіздерін қарастыруға бағытталған
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: білім беруде психологиялық-педагогикалық кеңес берудің базалық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пәнді зерделеу барысында:әртүрлі типтегі білім беру орталарында психологиялық-педагогикалық кеңес берудің ерекшеліктері; консультация берудің қойылған міндеттеріне барабар әдістемелік құралдар; оқытудың, тәрбиелеудің және дамытудың психологиялық-педагогикалық мәселелері бойынша консультациялар; білім беру ортасын оңтайландыру жөніндегі ұсыныстар қаралатын болады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттерде тренингтік оқытуды жобалау бойынша білім, білік пен дағдыларын, құзыреттіліктерін қалыптастыру.<br/> Пән студенттердің психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру мақсатында кәсіби қызметте қажетті психологиялық-педагогикалық сипаттағы жаттығулар жүйесін қолдана отырып белгілі бір дағдылар мен іскерлікті дамытуға бағытталған. Курс тренингтік оқытуды жобалаудың психологиялық-педагогикалық негіздерімен, жаттығу жүйесімен таныстырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты болашақ мамандарда мектепте және басқа білім беру ұйымдарында тәжірибелік-іздестіру және эксперименттік жұмыстарды жүзеге асыру үшін қажетті білім негіздерін қалыптастыру. Курсты зерделеу барысында педагогикалық зерттеу әдістері, білім беру мекемелеріндегі тәжірибелік-іздестіру және эксперименттік жұмыстар; әлеуметтік-педагогикалық зерттеу әдістерінің жалпы сипаттамалары; зерттеу нәтижелерін өңдеу қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты девиантты мінез-құлықтың пайда болу ерекшелігі мен себеп-салдарлық байланыстарын анықтау қабілетін қалыптастыру; адамның девиантты мінез-құлықтың типологиясы мен моделін; ауытқитын мінез-құлықтың ең көп таралған түрлерін сипаттау. <br/> Пәнді оқыту пәні девиантты мінез-құлықтың пайда болуы, девиантты мінез-құлықтың алдын алу және түзету мәселелері болып табылады. Пәнде девиантты мінез-құлықты балалармен жұмыс жасаудағы әлеуметтік-педагогикалық технологиялардың спектрі жүйелі түрде ұсынылады.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Жалпы білім беретін мектепте оқушылардың жаңа стандарттар, оқу бағдарламалары туралы білімдерін қалыптастыру. Пән теориялық курс болып табылады және жалпы білім берудің мемлекеттік стандарттарын, нормаларын, жалпы білім берудің негізгі білім беру бағдарламаларының міндетті минимум мазмұнына қойылатын талаптарды, жалпы білім беретін мектептердің оқу-тәрбие процесін нормативтік және мазмұндық қамтамасыз етуге қойылатын талаптарды зерделеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - жас ерекшелік физиологиясы мен мектеп гигиенасы туралы білімді қалыптастыру. Пән<br/> жас ерекшеліктері анатомиясы мен физиологиясын, мектеп гигиенасы мәселелерінің теориялық және әдіснамалық негіздерін, балалар мен жасөспірімдердің өсу және даму заңдылықтарын, ағза мен ағзаның жекелеген бөліктерінің сыртқы әсерлерге байланысты тұтас сыртқы ортамен өзара әрекеттесуін қамтамасыз ететін механизмдерді оқуға бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты психологияның әртүрлі тұжырымдамаларында, теориялары мен парадигмаларында бағдарлану қабілетін қалыптастыру, сонымен қатар кәсіби және әлеуметтік қызметте заманауи психологияның жетістіктерін қолдану. Пән қазіргі жас ерекшелік психологиясының негіздеріне, оның категориялық аппаратына, проблемалық өрісі, теориялық және әдіснамалық негіздерін меңгеруге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: психикалық және психофизиологиялық дамуының жалпы, ерекше заңдылықтары мен жеке ерекшеліктерін, әртүрлі жас кезеңдерінде адамның іс-әрекеті мен мінез-құлқын реттеу ерекшеліктерін есепке алу қабілетін қалыптастыру. Инклюзивті және интеграцияланған оқыту теориясының базалық ережелері, ұғымдық аппарат, ғылыми және әдіснамалық ережелер оқытылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - тәрбие теориясы мен дидактикасының теориялық негіздерін, тұтас педагогикалық үрдісті меңгеру, білімді тәжірибеде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Пән түсініктік аппаратты, педагогиканың ғылым ретінде дамуының негізгі кезеңдерін; педагогиканың әдіснамалық негіздерін, КҚО теориясын, мектеп дидактикасын, тәрбие теориясын, педагогикалық қызметтің мәнін, тұтас педагогикалық үдерісті ұйымдастыруды, сабаққа қойылатын талаптарды зерттеуге, педагогикалық қызмет негіздеріне, педагогикалық жүйені басқаруға бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: негізгі педагогикалық мәдениеттің негіздерін қалыптастыру, студенттердің педагогикалық қызметтің жалпы сипаттамасы туралы білімдерін игеруін қамтамасыз ету. Курсты зерделеу барысында: педагогикалық кәсіптің әлеуметтік мақсаты мен ерекшелігі; ҚР Білім беру жүйесін дамытудың басым бағыттары; кәсіби этика нормаларына сәйкес кәсіби қарым-қатынас; педагогтың кәсіби-маңызды тұлғалық қасиеттері; қазіргі әлемдегі білім берудің әлеуметтік-экономикалық маңыздылығы қаралатын болады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Педагогикалық шеберлік саласында білім алушылардың жалпы мәдени кәсіби құзыреттілігін, педагогикалық шеберлікті дамытудың практикалық міндеттерін шешуге дайындығын қалыптастыру. Пәнді оқу барысында келесі мәселелер қарастырылады: кәсіби даму және педагогикалық шеберлік,педагогикалық өзара іс-қимыл шеберлігі, мұғалімнің шығармашылық дамуы.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерде тәрбие процесінің мәні, оның формалары мен әдістері туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ қазіргі заманғы тұжырымдамалар мен тәрбие модельдерімен танысу, сондай-ақ тәрбие процесінің заңдылықтары мен принциптерін анықтау дағдыларын қолдану; тәрбие процесінің әдістерінің тиімділігін талдау; білім алушыларды тәрбиелеу және әлеуметтендіру жөніндегі жұмысты жобалау, жоспарлау, ұйымдастыру
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – педагогикалық қызметте этнопедагогикалық білім мен тәрбие әдістерін қолдана білу қабілетін қалыптастыру. Балаларды этнотәрбиелеудің әдет-ғұрыптары мен дәстүрлері, этнопедагогика негіздері, ұлтаралық қарым-қатынас ортасындағы мінез-құлықтың этикалық нормалары, тәрбиенің идеалды этникалық бейнелері, құндылық көзқарастары, халықтық педагогиканың әдіс-тәсілдері зерттеледі; этно, көпмәдениетті, көпмәдениетті білім беру, толеранттылық тәрбиесінің негізі мен этносаралық қарым-қатынас мәдениеті ұғымдарын салыстыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің ғылыми мақалалар жазу және ғылыми пікірталастарға қатысу қабілетін қалыптастыру. Курсты зерделеу барысында: әртүрлі аудиторияларға арналған ғылыми ақпараттың түрлері, жазудың ғылыми стильдерінің шығу тегі; жобаны аяқтау үшін қажетті ақпарат пен көрнекі элементтерді іздеуге, бағалауға, интеграциялауға және синтездеуге арналған ақпараттық сауаттылық ұғымы; презентациялар мен плакаттарды әзірлеуге, сондай-ақ оларды толықтыруға арналған экспонаттар (көрнекі материалдар, графиктер, диаграммалар және т. б.) қаралатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты математикалық статистика және ықтималдықтар теориясын сипаттау қабілетін қалыптастыру, статистикалық деректерді жинау, талдау әдістері мен тәсілдерін қалыптастыру; кәсіби қызметте деректерді жинау және өңдеу әдістерін қолдану; экспериментті жоспарлау және нәтижелерді математикалық өңдеудің барабар әдістерін таңдау. Курс ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканың негізгі ұғымдарын және олардың қосымшаларын зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттерде әлеуметтік-педагогикалық жұмыс қызметінің құндылық-этикалық негіздері туралы тұтас, жүйелі түсінік қалыптастыру, оқушыларды педагогикалық қолдау мәселелері бойынша біліммен қаруландыру. Пәнді оқу барысында жалпы білім беретін мектеп оқушыларын педагогикалық қолдау теориясының мәселелері; баланың өзін-өзі дамыту перспективасын түсінуі үшін жағдайлар; өсіп келе жатқан адамға өзін-өзі табуға, өзімен жұмыс істеуге көмектесу, яғни өзін-өзі анықтау және өзін-өзі жүзеге асыру, баланың субъективті ұстанымын "өсіру" мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттерде медиация және дауларды шешудің және жанжалды басқарудың басқа балама тәсілдері туралы базалық білімді қалыптастыру. Курс мектептегі татуласу қызметтеріне қолдау көрсету қабілеттерін зерттеуге; Мектеп медиациясы қызметтерін ұйымдастыру бойынша әдістемелік ұсынымдар мен бағдарламаларды жүзеге асыруға бағытталған. Пән теориялық курс болып табылады және әлеуметтік-педагогикалық қызметтегі медиацияны зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты әлеуметтік-мәдени имитацияның мәні мен мазмұнын, әлеуметтік тәрбиенің ерекшелігі мен спецификасын түсіндіру, Әлеуметтік-мәдени имитацияның негізгі әдістері мен технологияларын қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс қоғам мәдениеті мен әлеуметтік қызмет механизмін жан-жақты зерттеуге бағытталған – әлеуметтік-мәдени имитация, оның көмегімен мәдениеттің ерекше элементтері, ерекше білім, білік, дағды, әдет-ғұрыптар және т.б..
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-білім алушылардың білім беру мекемелері, ұйымдары мен әлеуметтік қызметтер жүйесінде әртүрлі санаттағы балалармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың әдістемелері мен технологияларын практикалық іске асыру бойынша кәсіби қызметті меңгеруі. Пәнді зерделеу кезінде әр түрлі контингенттегі балалармен жұмыс жасауда маман қызметінің түзету блогы; әлеуметтік педагог жұмысындағы диагностикалық технологиялар; балалар мен жасөспірімдердің девиантты мінез-құлқының алдын алу жөніндегі жұмыс зерделенетін болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты бала мен отбасын әлеуметтік қорғау жүйесінің мәнін түсіну, баланың, отбасының өмір сүру жағдайын жақсарту мақсатында әлеуметтік қорғау шараларын ұсыну қабілетін қалыптастыру. Пән баланы, отбасын әлеуметтік қорғаудың тұжырымдамалық негіздерін, балаларды қорғау бойынша Қазақстан Республикасының нормативтік және заңнамалық базасын зерделеуге және болашақ әлеуметтік педагогтарды құқықтық мәдениет негіздеріне оқытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қазіргі білім беру жағдайында оқушылардың табысты әлеуметтенуі үшін жағдай жасау болып табылады. Пәнді оқу барысында тәрбие мен қарым-қатынаста қиындықтарға тап болған оқушыларға әлеуметтік-педагогикалық көмекті ұйымдастыру мәселелері қаралатын болады. Сондай-ақ отбасылық тәрбие шарттары, аз қамтылған, аз қамтылған отбасыларға көмек көрсету, баланың дамуындағы ауытқулардың алдын алу бойынша түзету жұмыстары мәселелері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: білім берудің әлеуметтік-психологиялық қызметі мен қажетті кәсіби құзыреттіліктер құрамында әлеуметтік педагогтың кәсіби қызметіне жүйелі көзқарас қалыптастыру. Пән білім беру мекемесі жағдайында әлеуметтік-психологиялық мәселелерді шешуде әлеуметтік педагогтың кәсіби жұмысының теориялық негіздерін; оқу-тәрбие ұжымындағы тұлғааралық қатынастарды білдіреді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жалпыадамзаттық құндылықтарға қайшы келмейтін діни постулаттарға құндылық-семантикалық қатынасты дамыту қабілетін қалыптастыру; білім беру жүйесі ұйымдарында дін туралы білімнің орны және оларды оқыту нысаны туралы сұрақтарды ашу; білім мен дін арасындағы қарым-қатынастың құқықтық негіздерін түсіндіру. Пән білім беру ұйымдарындағы білім мен діннің, балалардың діни тәрбиесінің өзара қарым-қатынасы мәселесін қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді алу. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қоршаған ортаға тұтас көзқарасты қалыптастыру және табиғат заңдылықтарын талдай білу. Курсты оқу барысында табиғи құбылыстардың заңдылықтары,тірі және жансыз табиғаттың бірлігі, студенттердің қоршаған әлемді танудың жаратылыстану әдісінің негіздері және нақты заманауи жаратылыстану тұжырымдамаларының элементтері туралы идеялары қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – жан-жақты дамыған, бәсекеге қабілетті тұлғаны тәрбиелеу, оқытуға арналған "сапа" терминінің мәнін ұғыну қабілетін қалыптастыру; нақты басқару міндеттерін шешу; оқу-тәрбие, қызмет нәтижелілігінің төмен себептерін анықтау.
Пәнде: сапа менеджменті педагогикалық проблема ретінде; менеджмент педагогтың басқару қызметінің ерекше түрі ретінде; басқарудың теориялық негіздері; тұлғалық-бағдарлы білім беру жағдайындағы педагогикалық менеджмент негіздері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: білім алушылардың рухани-адамгершілік тәрбиесін ұйымдастырудың ерекшеліктері, заңдылықтары мен мазмұны туралы білімнің тұтас жүйесін қалыптастыру. Курс рухани-адамгершілік тәрбиені ұйымдастыру және жүзеге асыру үшін білім беру ресурстарын талдауға; білім алушыларды рухани-адамгершілік тәрбиелеу міндеттерін шешу үшін педагогикалық диагностиканың оңтайлы әдістерін қарауға; тұлғаның үйлесімді рухани-адамгершілік даму бағдарламасын жобалауға және іске асыруға бағытталған
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: отбасылық қатынастар психологиясы және отбасылық кеңес беру саласында кәсіби және жеке қасиеттерді қалыптастыру. Курс отбасымен консультациялық әңгіменің принциптерін, негізгі параметрлері мен құрылымын; отбасылық қатынастарды зерттеу және түзету әдістерін; отбасының және оның жеке мүшелерінің дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі және әртүрлі мәселелер бойынша психологиялық мәселелерін; отбасылық қатынастар бойынша кеңес беру мазмұнын қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты бос уақытты өткізу, мәдени және рухани байытатын тұлғаны саналы таңдау, мәдени-бос уақытты өткізу бағдарламаларын ұйымдастыру технологияларын, әр түрлі формадағы және тақырыптағы іс-шараларды әзірлеу, оқушылардың бос уақытын ұйымдастыру үшін қолайлы орта құру. Пән педагогтың аниматорлық қызметі туралы білімін қалыптастыратын теориялық курс болып табылады, аниматорлық қызметтің теориялық және тәжірибелік негіздерін қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-студенттерде пенитенциарлық мекемелердегі балалар мен жасөспірімдерді тәрбиелеу және оқыту әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру.
Пәнде пенитенциарлық педагогиканың қалыптасуы мен дамуының тарихи алғышарттары, қылмыстық-атқару жүйесіндегі түзету мәселелерін ретроспективті талдау қарастырылады. Пенитенциарлық мекемеде сотталғандарды тәрбиелеу мәселелері, сотталғандарды тәрбиелеу жүйесін ұйымдастырудың әдіснамалық тәсілдері ашылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты жастардың әлеуметтенуін бағалау, жоспарлау әдістері мен теориялары туралы білімді қалыптастыру; жастарды әлеуметтендіру кезінде кәсіби қызметте қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән жастардың әлеуметтенуі мәселелері бойынша студенттердің ғылыми-әдіснамалық көзқарастарын қалыптастыратын теориялық курс болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттерді отандық және шетелдік педагогикадағы тәрбие процесінің негізгі заңдылықтары, формалары, әдістері және тәрбие модельдері туралы біліммен қаруландыру. Пәнді оқу барысында: тәрбие педагогикалық процесс, мақсаттар, міндеттер, әдістер мен формалар, сондай-ақ тәрбие процесінің мазмұны мен ерекшеліктері ретінде қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты - мұғалім мен оқушылардың өзара іс-қимылын қамтамасыз ету, көркем-педагогикалық қызмет негізінде мектеп серіктестерімен, білім беру үдерісінің басқа субъектілерімен өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастыру.
Пән теориялық курс болып табылады, театр педагогикасы мен педагогикалық артистизмнің теориялық негіздерін, педагогика мен сахна Заңын, сабақ драматургиясын, қазіргі заманғы театр педагогикасының жетекші концепцияларын, педагогикалық артистизмді зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты дағдарыс түрлерін (әлеуметтік, психогенді, жас және экзистенциалды) сипаттау қабілетін қалыптастыру; балалар мен жасөспірімдерге дағдарыстық көмек көрсету ерекшеліктерін түсіндіру; әлеуметтік-педагогикалық қызметте дағдарыстық интервенция әдістерін қолдану; экстремалды жағдайда зардап шеккендерді топтық кеңес беруде дебрифинг әдісін қолдану; субсиндромдарды тоқтату тәсілдерін қолдану. Пән дағдарыстық интервенция теориясымен және тәжірибесімен таныстыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
Защита практики
Мақсаты: практиканы өткен ұйымның, мекеменің жұмысын зерттеу негізінде теориялық білімдерін бекіту, талдау және басқару жұмысының дағдыларын иелену. Дипломдық жұмыс үшін материал жинау.
Бекітілетін дағдылар: кәсіпорын қызметінің тиімділігін талдау, кәсіпорындардың кемшіліктері мен артықшылықтары, серіктестер картотекасын, келісімдерді, контрактарды құрастыру; мәжілістерді, кездесулерді, келісімдерді өткізу, қызметкерлерді іріктеу, командада жұмыс істеу.
Защита практики
Мақсаты - практикада «Геодезия» пәнін меңгеру барысында қалыптасқан білімдерін және дағдыларын жерге орналастыру жұмыстарын жүргізу өндірістік жағдайларына барынша жақындату арқылы қолданып, сол жұмыстарды далалық жағдайда орындау арқылы тәжірибе алу мүмкіндігін қалыптастыру. Тәжірибе нәтижесінде студент орындай алады:
1. геодезиялық құралдарды қолдануды;
2. теодолиттерді, нивелирлерді, тахеометрлерді тексеру және оларды жұмыс орнында орнатуды;
3) жер пайдалану шекарасы бойымен теодолиттік жүріс салу және өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
4. өлшеу қателіктерінің өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
5. тахеометрикалық түсіру жүргізуге;
6. далалық өлшеуді камералық өңдеуге;
7. Жер пайдаланудың жоспарын жасауды, бойлық және көлденең профильдерді және басқа қажетті сызбаларды жасауға.
Геодезия пәні бойынша тәжірибе білім беру процессының оқу практикасы циклына жатады. Оқу тәжірибесі барысында геодезиялық жұмыстардың мынадай түрлері орындалады: геодезиялық аспаптарды тексеру және жұмыс орнында орнату: центрлеу, горизонтальдау; теодолиттік жүріс жүргізу, нивелирлеу, тахеометрлік түсіріс жасау; жер пайдалану бойынша өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтау; рұқсат етілген мәндерден өлшеу қателіктерін асып кеткен жағдайда қайта өлшеу жүргізіледі; нивелирлеу бойынша өлшеу қателіктерін тексеру; жергілікті жерде түсіру жұмысын жасау және сол жердің жоспарын жасау.
Защита практики
Пәннің мақсаты: Педагогикалық практиканың мақсаты-педагогикалық тәжірибені талдау және жалпылау қабілетін қалыптастыру, мақсаттылықтың әр түрлі тәсілдерін қолдану, педагогикалық қызметтегі мәселелерді шешу, жобалау. Оқу үдерісіне дәстүрлі және дәстүрлі емес әдістерді, әдістер мен ұйымдастыру формаларын пайдалана отырып, тарих сабағының әр түрлі үлгілерін біріктіру, педагогикалық қызметте рефлексия мен бағалау тәсілдерін қолдану.
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- педагогикалық тәжірибені талдайды және жинақтайды;
- пайдаланады әр түрлі тәсілдері целеобразования, проблемаларды шешу педагогикалық қызмет;
- дәстүрлі және дәстүрлі емес әдістерді, әдістер мен ұйымдастыру формаларын пайдалана отырып, тарих сабақтарының түрлі үлгілерін жобалайды;
- педагогикалық қызметте рефлексия мен бағалаудың әр түрлі тәсілдерін қолданады;
- зерттеу әдістерін қолдана отырып, оқушылар ұжымын зерделейді, оның дамуын диагностикалау және жобалау мақсатында сынып ұжымының психологиялық-педагогикалық сипаттамасын құрайды.;
Практика нәтижелері: педагог-тарихшы сабақтарын оқушылармен өзара қарым-қатынас сипатын, педагогикалық қызмет ерекшеліктерін, оқытудың жетекші тәсілдерін, әдістерін және ұйымдастыру формаларын анықтау мақсатында бақылау және талдау; әр түрлі сабақтарда сынып оқушыларын ұжымдық қарым-қатынасты зерттеу, әр түрлі қызмет түрлеріне жеке қатысу, танымдық дербестік деңгейін анықтау мақсатында бақылау.
Студент-практиканттың педагог-тарихшымен бірге тақырыптық болашақ өзіндік сабақтардың мазмұны. Тарихи және көрнекі материалдарды іріктеу және сабақтарды моделдеу. Педагог-тарихшымен сабақтың мақсатын және жоспарланған технологияларды, тәсілдерді, оқушылардың іс-қимыл тәсілдерін талқылау. Рефлексия және педагог-тарихшы өткізген сабақтардың қорытындыларын талқылау. Сабақтан тыс уақытта оқытылатын сынып ұжымымен бірлескен істерді дайындау және өткізу. Сынып ұжымын зерттеу және психологиялық-педагогикалық мінездеме құрастыру үшін зерттеу әдістерін қолдану.Педагогикалық тәжірибе бойынша есеп беру үшін материалдар дайындау.
сабақтан тыс бірлескен қызметке тарту.
Защита практики
Защита практики
ҒЗЖ қорғау
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.