гуманитарлық білім бакалавры
Түркологиялық, мәдениеттану, тарихи, филологиялық білімі бар жоғары білікті, бәсекеге қабілетті бакалаврларды, ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі түркі тілдерінің барлық жазба ескерткіштерін транскрипциялай алатын және түркі тіл білімі, әдебиеттану саласында құзыретті, білім беру ұйымдарында, оның ішінде мәдениетаралық коммуникация саласында алған білімі мен дағдыларын қолдана алатын мамандарды даярлау.
Түркітану
6B02209
Филология
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Шет тілі
Дүниежүзі тарихы
75 (Каз.) 75 (Орыс.)
1200000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-шет тілін ғылыми жұмыста қолдануға мүмкіндік беретін ғылыми және кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін қажетті коммуникативтік кәсіби бағытталған шет тілді құзыреттілікті жетілдіру қабілетін қалыптастыру. Пән ғылыми жарияланымдардың халықаралық жүйесін, ақпараттық дереккөздермен жұмыстарды, ағылшын тіліндегі ғылыми жарияланымдардың стилінің ерекшеліктерін зерделеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. АКТ стандарттары. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам-компьютер өзара әрекеттестігі. Деректер қоры жүйесі. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Smart технологиялар.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттерді түркі халықтары әдебиетінің осы тарихи кезеңдердегі даму кезең мұраларымен таныстыру. Алтын Орда әдебиеті түркі халықтарының ортақ мұрасы ретінде терең синкреттік сипатқа ие және 13-14 ғасырлар аралығын қамтиды. Алтын Орда дәуірлері (XIII-XIV ғғ.) туралы білім алады. Алтын Орда (ХІІІ-ХІV ғғ.) әдебиетінің негізгі өкілдерінің шығармаларын оқып, талдау дағдыларын қалыптастыру.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: түркітілдес мемлекеттердің сыртқы саясатының негіздері мен мақсаттарының ерекшеліктерін анықтау, жаңа тәуелсіз мемлекеттердің халықаралық қатынастарын дамытудың негізгі бағыттары. Түркі мемлекеттері мен халықтарының геосаяси жағдайының, сыртқы саясаты және ынтымақтастықтың тарихи ерекшеліктерін қамтиды. Түркі халықтарының дипломатиясын қалыптастыру, түркітілдес мемлекеттердің ынтымақтастық тарихы, қазіргі кездегі және аймақаралық қатынастардың саяси мәселелері, дипломатиялық миссиясын қарастыру
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Студенттерде қазіргі өзбек әдеби тілінің фонетикасы, лексикасы, грамматикасы туралы нақты түсінік қалыптастыру. Оқыту процесінде студенттер берілген тілдегі ауызша және жазбаша қарым-қатынастың әртүрлі түрлерінің негізгі әдістері мен тәсілдерін меңгеруі керек. Өзбек тілінің жазылу тарихы туралы қысқаша мәлімет. Қазіргі өзбек әліпбиінің ерекшеліктері. Орфографияның негізгі принциптері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – түркі халықтарының қазіргі әдебиетінің негізі ретінде танылатын ежелгі түркі әдебиеті жөнінде түсінік қалыптастыру. Оқыту курсы V-XI ғғ. түркі халықтарының тарихымен, мәдениетімен таныстырады; руна жазба ескерткіштерінің жанрларын, өзіндік ерекшеліктерін көрсетеді, қазіргі түркі халықтарының көне жазба ескерткіштерде айшықталған мәдениетіне қатынасын анықтайды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерге руникалық графиканы үйрету, VII және XII ғ. жазылған әдеби мәтіндерді оқу, руникалық жазба ескерткіштер (Білге қаған және Күлтегін, Тонұқұқ, Мойыншор т.б.), Орхон-Енисей ескерткіштер тілінің грамматикасы, фонетикасы, морфологиясын оқу, негізгі ерекшеліктерін үйрету болып табылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – қазіргі түркі тілдерінің лингвомәдени бағыты бойынша зерттеулер жүргізу және лингвомәдениеттану, этнолингвистикалық және когнитивтік аспектілердегі даму жағдайын қарастыру. Сондай-ақ әлемде жойылып кету қаупі төніп тұрған түркі тілдерінің жалпы мәселелері, тілдік жағдайы, әліпбиі, аумағы мен тілдік ерекшеліктері барлық жерде зерттеледі. Түркі халықтарының территориялық таралымы.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты алты жүз жылдық тарихы бар Осман империясының тарихын, тілін, мәдениетін, тереңдей зерттеуге, осман тілі туралы мағлұматтар, мәтіндерді оқу арқылы қыпшақ және оғыз тайпаларының ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтауға, осмвн түрлі тақырыптағы мәтіндерді түсініп, аударуға бағытталған
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты түрік тілінің грамматикалық және лексикалық құрылымы туралы түсінік қалыптастыру; оқу процесінде негізгі лингвистикалық дағдыларды дамыту; ана тілінде сөйлейтіндермен тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынас қабілетін қалыптастыру; лексикалық және фразеологиялық бірліктердің маңызды сөздік қорын белсенді меңгеруге ықпал ету болып табылады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты түрік тілінің теориялық негіздерін, фонетикалық қағидаларын, грамматикасы мен лексикасын меңгеру; түрік тілінің орфографиялық және орфоэпиялық нормаларын білу; меңгеріп отырған теориялық білімін практикада қолдану дағдысын қалыптастыру мен лексикалық қорды молайта отырып, түрік тілін жазбаша және ауызша тұрғыдан дамыту
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: түрік тілінің фонетикалық және грамматикалық құрылымы туралы негізгі түсінік қалыптастыру ережелерін үйрету. Тілді үйрету барысында сөйлеу, тыңдау, оқу және жазу қарым-қатынас дағдыларын дамыту. Аталмыш тілдің грамматикалық құрылымы туралы идеяны қалыптастыру, грамматикалық ережелерді үйренумен қатар, практикалық түрде қолдана білу, сонымен қатар түрік тілінің басқа түркі тілдерінен айырмашылығын көрсету.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқылатын тілдік материалға, әлеуметтік-мәдени білімдерге және тілдік, контекстік түсініктерге негізделген тікелей сөйлеу және дыбыс жазбаларында шынайы шет тілін білу дағдыларын қалыптастыру. Сонымен қатар тілдің негізгі грамматикалық ерекшеліктерімен қоса фразеологиялық тіркестер, күрделі мәтіндермен жұмыс жасауды үйрету, түрік тілінің пунктуациясы, ауыспалы мағына және басқалар туралы мәлімет беру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты түрік тілінде белсенді лексика қоры мен нормативтік және лексикологиялық құрылымдарды қолдана отырып, аудармашы– референт қызметін орындау және түрікше тыңдалған мәтіннің идеялары мен оқылған мәтіннің негізгі ойларын тұжырымдай отырып, оны практика жүзінде қолдануды үйрену.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – руна жазуларымен байланысты тарих, мәдениет, тіл, таңбалардың мағыналары мен олардың түрленуі туралы түсінік беру, адамзаттың мәдени мұрасын сақтауға үлес қосу. Негізгі тақырыптарға руна жазуының тарихы, руна әліпбиінің құрылымын талдау, руникалық ескерткіштердің түрлері, зерттеу әдістері, археологиялық және лингвистикалық тәсілдер, тас жазулар, ағаш тақталар, сына жазулар, дешифрлеу әдістеріне шолу жатады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің түркі халықтарының мифологиясы туралы көзқарасын қалыптастыру. Пәннің тапсырмалары: мифологиялық ойлау мен дүниетанымның ерекшеліктерін айқындату; мифтерді мәдени және идеологиялық контекстінде қарастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: мифологиялық ойлауды уақыт ішінде дамыту, түркі халықтарының мифологиялық өкілдіктерінің ерекшеліктерін анықтау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: түркі тілдерінің фонетикалық жүйесін қалыптастыру және дамыту заңдарын терең меңгеру және заманауи түркі тілдерінің үнсіздік және үндесу жүйесін талдау. Пән түркі тілдерінің, қазіргі және ежелгі түркі тілдерінің сипаттамалары, түркі тілдерінде шоқпарлау, үндеткіштердің үйлесімділігі, түркі тілдерінде баса назар аудару.Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Слог пен сөздердің құрылымы. Қысқа және ұзын үні. Бастапқы және қайталама дыбыстар. Түркі тілдерінде жұқтыру. Ауыз үндерінің үйлесімі. Түркі тілдеріндегі көңіл аудару.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерге түркі тілдерінің семьясы туралы, олардың арасындағы туыстық қатынастар туралы, типологиялық сипаттамалары туралы жалпы түсінік беру, студенттерді салыстырмалы зерттеулердің жалпы бағыттарымен және түркі тілдерінің грамматикалық жүйелерін салыстырудың жеке аспектілерімен таныстыру; қазіргі түркі тілдерінің таралу аймағымен, жіктелуімен таныстыру; сондай-ақ қазіргі түркі тілдерінің жалпы және айрықша белгілерін грамматика саласында оқыту
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттерге түркі тілдерінің сөзжасам жүйесі, түркі тілдерінің қазіргі даму кезеңіндегі аталған жүйенің жұмсалымы туралы түсініктерін қалыптастыру, сондай-ақ морфемалық және сөзжасамдық талдау дағдыларын игеру. Қазіргі түркі әдеби тілдерінің негізгі сөзжасамдық нормаларын, сондай-ақ сөздердің құрылымдық типтері және олардың арасындағы туыстық байланыстар туралы білімді меңгеру.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің қазіргі түркі тілдерінің негізі ретінде саналатын көне түркі тілі туралы түсініктерін қалыптастыру, оларды V-XI ғасырлардағы көне түркі халықтарының тілі, тарихы және мәдениетімен, түркі жазуының тарихымен таныстыру, көне түркі тілінің грамматикалық құрылымымен, сондай-ақ ортағасырлық жазба мұралар тілімен таныстыру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: түркі халықтарының фольклорын біртұтас концептіде қарау, салыстырмалы-тарихи әдістің негізінде архетиптерін анықтау және жүйелеу. «Қыз Жібек», яуттардың «Олонхо» жыры, Анадолы түріктерінің «Баттал Ғази», «Оғыз Қаған», «Манас» жыры, «Көкбөрі» эпосы. «Атилла» эпосы. В.Радловтың «Түркі тайпаларының халық әдебиеті үлгілері» атты еңбегі. Түркі мифологиясындағы Тәңір және Ұмай мифонимдері. «Қорқыт ата кітабы» туралы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттерде түркі халықтарының тарихи, әлеуметтік, экономикалық, саяси және мәдени дамуының өзіндік ерекшелігі туралы тұтас түсінік қалыптастыру, сондай-ақ түркі халықтары мен мемлекеттері тарихының қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері мен ерекшеліктеріне тарихнамалық шолу жасау
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттерді түркітану ғылымының қалыптасуы, түркі халықтарының қызығушылықтары және мәдени оқиғаларымен таныстыру; қазіргі және көне түркі тілдерінің негізгі ерекшеліктерімен таныстыру. Түркология – тіл, әдебиет, тарих, фольклор, дін, этнография, рухани және материалдық мәдениетті және басқа да түркі тілдес халықтардың кешегі, бүгіні және болашағын зерттейтін ғылыми гуманитарлық пәндердің жиынтығы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты түркі халықтарының материалдық және рухани мәдениетіне жататын дәстүрлі баспанасы, киім-кешегі мен отбасылық әдет-ғұрыптарымен байланысты ерекшеліктерін, түркі тілінің диахронды этникалық процестерді объективті талдау және зерттеу мүмкіндігін теориялық және практикалық тұрғыдан қалыптастыру, түркі халықтарының материалдық және рухани мирасының қалыптасуы, салыну тәсілдері мен техникасының ерекшеліктерін зерделеу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерді тіл ғылымы пәнімен және міндеттерімен, қазіргі лингвистика құрылымымен, зерттеу бағыттарымен, тіл білімінің негізгі бөлімдерімен таныстыру; негізгі лингвистикалық ұғымдар мен лингвистикалық терминология туралы түсініктерін қалыптастыру; студенттерді одан әрі лингвистикалық цикл пәндерін оқуға дайындау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттерде шағатай тіліндегі мәтіндердің жазылу ерекшелігін, грамматикалық құрылымын, сөздік қорын және терминологиясын, шағатай тілі туралы түсінігін зерделеу, кодикологиялық талдау жүргізу және басқа кезеңдерде жазылған араб графикалық мәтіндерінен айырмашылықтарды анықтау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерде алтай тілдерінің қалыптасуын түсіндіру, алтай тілдерінің генетикалық жіктелуін түсіну. Түркі тілдері мен алтай тілдері арасындағы айырмашылықтарды, тарихи даму жолы мен типологиясын зерттеуді меңгерту. Студенттің алтаистика саласындағы зерттеулерді оқыту, кәсіби ортада алтай тілдерінің тарихына қатысты іргелі білімді пайдалану, алтай тілдерін салыстырмалы-тарихи тұрғыдан талдауға машықтану бағытына көңіл бөлінеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттерді түркі тілдерінің негізгі лексикалық, фонетикалық және грамматикалық ерекшеліктерімен таныстыру, таңдалған мамандық бойынша ғылыми әдебиеттерді оқу және аудару, студенттерге тарихи-филологиялық, елтану және тұрмыстық тақырып көлемінде ауызша және жазбаша сөйлеуді еркін меңгеруге үйрету
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді алу. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: түркі тілдес халықтардың ежелгі жазба ескерткіштері туралы ақпарат беру, түркі тілдерінің даму эволюциясын оқыту арқылы игеретін түркі тілдерінің құзыреттілігін кеңейту. Курс студенттерді руникалық жазбалармен таныстыруға, көне ескерткіштермен, жазбалармен жұмыс істетуге, теориялық және практикалық дағдыларын дамытуға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер ежелгі түркі ескерткіштері тілінің грамматикасымен, руникалық графикалармен танысады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттерге қазақ тілі тарихының негізгі кезеңдері және оның фонетикалық, грамматикалық және лексикалық жүйелерінің негізгі ерекшеліктері туралы жүйелі білімді, зерттелетін тілдік құбылыстар шеңберіндегі себеп-салдарлық байланыстарды анықтау дағдыларын, тілде болып жатқан құбылыстардың жүйелік сипатын айқындау біліктерін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – оғыз тілдер тобындағы халық әдебиет тарихы туралы объективті әдеби білім беру, бір-бірімен тығыз байланысты халықтар әдебиетінің тарихи даму ерекшеліктері, классикалық жазушылардың шығармаларының мазмұнын, әзірбайжан, түрікмен, түрік, гагауз шығармаларының жанрлық ерекшеліктерін білу; оғыз тобы әдебиетінің даму ерекшеліктерін меңгерту
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерді қарлұқ тілдік тобына кіретін өзбек және ұйғыр әдебиетінің тарихымен, әдеби шығармалармен, түркілік кеңістіктегі өзбек және ұйғыр әдебиетінің қалыптасу кезеңдерімен таныстыру болып табылады. Өзбек және ұйғыр әдебиетіндегі дәстүрлі ұлттық мектептердің қалыптасу, даму кезеңдері жайлы мағлұмат беріліп, негізгі әдеби жанрлары мен аталған әдебиеттердің көшбасында тұрған тұлғалар туралы антологиялық білім беріледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: түркі тілдерінің лексикография өзге ғылым салаларымен тығыз байланыстағы, көптеген жағдайларда осы ғылым салаларының тоғысында, шек-арасында дамып отыратын ғылыми пән болып саналады. Түркі халықтарының шағын және көлемді оқу сөздіктерінің құрылымына қатысты ғылыми-теориялық лексикографиялық ерекшеліктерін зерделеу, түркітану ғылымында әр дәуірдегі
отандық және шетелдік сөздіктерді қарастыру болып табылады. Түркі тілдерінің сөздігімен жұмыс істеуді үйренеді. Түркі тілдерін салыстыру, салғастыру, анализ, синтез жасаудың әдіс-тәсілдерін меңгереді. Зерттеу нысанына сәйкес сөздік түрінің сөзтізбесіне алынатын тілдік бірліктердің сандық және сапалық құрамын айқындауды меңгереді.
Шағын сөздіктің сөзтізбесіне алынатын лексикаға қатысты алғанда тілдік сананың лексикалық базасын құрайтын бірліктердің, құрылымдық сөздердің, жалпығылыми базистік сөздіктің құрамын анықтау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ескі қыпшақ жазба ескерткіштері қолданған жазу түрлері ескі араб әліпбиі, көне армян әліпбиі, армян қыпшақтары тілінде жазылған діни трактаттар, сөздіктер, тарихи жазбалар, т.б. еңбектер мен мәмлүк қыпшақтары тілінде жазылған шығармаларды қазақ тіліне аударып оқуға дағдыландыру, тілдік ерекшеліктерін талдауға машықтандыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Османлы тілінің лексика-семантикалық жүйесін білу қабілетін қалыптастыру, оның негізгі проблемалары, лингвистикалық көзқарасты кеңейту және мәтіндерді оқу. Араб графикасымен жазылған Османлы тіліндегі баспа мәтіндермен жұмыс жасауды үйрету; түрік тілінің қалыптасуында аталмыш тілдің маңызын түсіндіру, сонымен қатар Анадолы түріктерінің ғасырлар бойы қолданған араб алфавитіндегі мәтіндерді басқа түркі тілдермен салыстыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – Сібір әдебиетінң әдеби жанрларының этномәдени ерекшеліктерін жаңаша түсіндіру. Алтай, Тыва, шор, хакас, саха-якут түркі халықтарының әдебиеті тарихи, тілдік және этномәдени бірлестікті құрайды. Қайта құрудан кейінгі кезеңде Сібір түркологтары XIX-XX ғасыр әдебиетін қайта қарастырады, түркі әдебиетінің тарихында ұмытылған, 30-жылдары қуғын-сүргінге ұшыраған жазушылардың есімдерін қалпына келтіреді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттерді егеменді түркі мемлекеттерінің пайда болуы мен ыдырауы, жаһандану мен аймақтандыру, көлік дәліздері мен энергетикалық ресурстарға тәуелділік, халықаралық ұйымдар мен қаржы институттарының өсіп келе жатқан рөлі, нақты Халықаралық инвестициялық жобаларды іске асырудың геосаяси аспектілері және басқа да көптеген мәселелер сияқты саяси-экономикалық-географиялық мәселелердің кең ауқымымен таныстыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: түркітілдес мемлекеттердің сыртқы саясатының негіздері мен мақсаттарының ерекшеліктерін анықтау, жаңа тәуелсіз мемлекеттердің халықаралық қатынастарын дамытудың негізгі бағыттары. Түркі мемлекеттері мен халықтарының геосаяси жағдайының, сыртқы саясаты және ынтымақтастықтың тарихи ерекшеліктерін қамтиды. Түркі халықтарының дипломатиясын қалыптастыру, түркітілдес мемлекеттердің ынтымақтастық тарихы, қазіргі кездегі және аймақаралық қатынастардың саяси мәселелері, дипломатиялық миссиясын қарастыру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – студенттерге түркі тілдеріндегі ономастиканың өзекті мәселелері туралы, практикалық жағын түсіндіру. Топонимика, антропонимика, этнонимика, космонимия, зоонимия т.б. Ономастика лингвистика, география, этнография, тарих ғылымдарымен тығыз бірлікте зерттеледі. Көне топонимдер. Ономастикасының теориясы мен методологиясын білу;
түркі халықтарының ономастикалық кеңістігінің шегін меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттерді мәдениет жүйесіндегі адам туралы білімнің пәнаралық саласы ретінде қазіргі мәдени антропологияның негізгі ұғымдарымен және бағыттарымен таныстыру. Курстың міндеттеріне мыналар кіреді: студентте мәдени антропологияның пәні, әдістері мен тарихы туралы ғылыми түсінік қалыптастыру; негізгі мектептерді ұсыну.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерге түркі елдері тарихының хронологиясы нақты тарихи материалдарға сүйене отырып сипаттау және негізгі деректерді менгеруді қалыптастыру. Тарихи дәстүр принциптерін, әлеуметтік, саяси жүйе мен қоғам құрылымын құру негіздерін анықтау. Түркі тілдері мен әдебиеті саласындағы жаңа және күрделі идеяларды, проблемаларды, тәсілдер мен тенденцияларды сыни талдау, бағалау және синтездеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерге түркі мемлекеттігінің қалыптасу үрдісін, тарихи принциптерін, қоғамның әлеуметтік әртектілігін, саяси жүйені құру негіздерін түсіндіру. Түркі елдері тарихының хронологиясы мен мәселелерін сипаттау және негізгі деректерді қолдану. Түркі мемлекеттігінің қалыптасуы, дамуы мен құлдырауының себептері мен салдарын талдау арқылы елдің саяси және әлеуметтік-экономикалық дамуын бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Түркі халықтарының көшпелі және отырықшы мәдениеттердің өзара әсерін, жалпы тарихи зерттеулерде мәдениет және мәдени байланыстар мәселелерінің көтерілуі және көшпелі халықтардың рөлі туралы тарихи бағалау. Қазіргі заман түркі халқының өсіп-өркендеуіндегі түркі тарихының орны мен маңызын айқындау. Тарихи дәстүр принциптерін, қоғамның әлеуметтік әртүрлілігін, саяси жүйе мен қоғам құрылымының негіздерін анықтау арқылы түркі халықтарының өркениетін сипаттау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: материалдық және рухани мәдени мұраны талдау, түркі халықтарының зерттеуіне байланысты әртүрлі кәсіби қызмет түрлерінде гуманитарлық, әлеуметтік, экономикалық, тарихи, филология ғылымдарының әдістерін іс жүзінде пайдалану мүмкіндігін қалыптастыру. Пән Орталық Азия мен Таяу Шығыстағы түркі халықтарының мәдени мұраларын салыстырмалы теорияларды және заманауи зерттеу әдістерін қолдану арқылы зерттеуді қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – түркі халықтарына ортақ әдеби және материалдық мәдени жәдігерлерді зерттеу арқылы оларды ғылыми еңбек жазуда қолдана білу қабілетін қалыптастыру. Оқыту курсы ортағасырлық түркі жазба жәдігерлерінде сипатталған, салт-дәстүрлерінде көрініс тапқан түркілік дүниетанымға, мәдениетке қатысты мәселелерді талдау кезінде тілдік деректерді, танымдық, тарихи, діни мағлұматтарды қолдануды үйретеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттерге түркі халықтарының бай этникалық тарихын зерттеуге, түркі әлемінің ортақтығын анықтауға бағыт-бағдар беру және ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейінгі тарихтың негізгі кезеңдері, түркі этностарының этногенездік сабақтастығы туралы объективті тарихи білім беру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттердің түркі алғашқы мемлекеттік құрылымдарының даму үдерісін қалыптастыру. Түркі мемлекеттік бірлестіктерінің саяси тарихына талдау жасау; әлемнің түркі халықтарының әлеуметтік-экономикалық дамуын қарастыру. Түркі халықтарының тарихы әлем тарихының ажырамас бөлігі болып табылады. Түркі халықтарының тарихын біртұтас процесс, әлем тарихының ажырамас бөлігі ретінде дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Түркі халықтарының он ғасыр бойы қолданған араб графикасымен жазылған мәтіндерді оқу; шағатай тілінің қалыптасу кезеңі, даму тарихы, қолдану аясы, қазіргі түркі тілдеріндегі көрінісі, араб парсы тілдерімен қарым қатынасын түсіндіру, үйрету. Қараханид, Хорезм, Османлы кезеңінде жазылған мәтіндерден айырмашылығын түсіндіру. Араб графикасымен жазылған баспа, тас баспа, көне қолжазбаларды еркін түрде оқуды және аударуды меңгерту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттерге түркі тарихи даму кезеңінде түркі тілдерінің лексикасындағы сөздердің пайда болу заңдылықтары, өзгерістер туралы түсініктерді қалыптастыру. Басқа халықтармен мәдени және тарихи сөздердің шығу көзін анықтау. Түркі этимологиясының қазіргі жағдайы мен негізгі теориялық және әдістемелік мәселелері, негізгі ұғымдары мен терминдері түсіндіріледі, түркі тілдерінің маңызды этимологиялық сөздіктеріне шолу жасалады.
Защита практики
Практиканың мақсаты - болашақ кәсіби қызметке байланысты практикалық мәселелерді шешу үшін технологиялық және химиялық пәндердің теориясы мен әдістемесін интеграциялау қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе білім беру бағдарламасын игеру барысында алынған құзыреттіліктерді қолдана отырып, бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы саласындағы нақты мәселелердің тәуелсіз шешімін қалыптастыруға бағытталған.
Защита практики
Практиканың мақсаты - химиялық өндірістің технологиялық сызбаларын оқу, белгілі бір химиялық кәсіпорын мысалында жабдықтар, материалдар таңдау және жобалық-жобалық шешімдерді негіздеу, дамыту барысында алынған құзыреттерді жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. тәжірибе барысында өндірістік тапсырмаларды орындауға арналған модуль.
Тәжірибе нақты химиялық өндірістердің құрылымын, ережелерін, жабдықтары мен материалдарын игеруге бағытталған.
Защита практики
Алған теориялық білімдерін бекіту, студенттерге кәсіби бағыт беру; кафедраның, факультеттің, университеттің ғылыми қызмет бағыттарымен, құрылымымен танысу.
- физикалық заңдар мен теориялар білімдерін табиғаттағы заттар, күштер мен өзара іс-қимылдарды түсіндіру үшін пайдалану; алған білімдерін практикалық қызметте және күнделікті өмірде пайдалану;