Жеткілікті білімі мен дағдылары бар, білімнің жаңа объектілерін игеруге қабілетті, сондай-ақ денсаулық сақтау саласында балаларға, жеке тұлғаларға, отбасыларға және жалпы халыққа біріншлік жеке және үздіксіз медициналық көмек көрсетуге қабілетті жоғары білікті және бәсекеге қабілетті стоматолог-дәрігерлерді даярлау.
Стоматология
6B10113
Медицина және денсаулық сақтау
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
90 (Каз.) 90 (Орыс.)
1500000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пациенттерге қауіпсіз және тиімді көмек көрсету үшін пациенттің тілінде медициналық сипаттағы ақпаратты ауызша және жазбаша түрде тиімді жинау және беру дағдыларын қалыптастыру; денсаулық сақтаудың басқа мамандарымен кәсіби/көпсалалы топта тиімді жұмыс істеу үшін. Пациенттің сауалнамасы мен тексеру нәтижелерін ресімдеу ережесі (ауру тарихы, клиникалық талдау - SOAP notes).
12
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Адам ағзасының мүшелері мен жүйелерінің морфологиясын (анатомиясы мен гистологиясы) және физиологиясы (тыныс алу, кардиоваскулярлық, гемопоэздік, ас қорыту, зәр шығару, репродуктивті, эндокриндік, тірек-қимыл аппараты және тері орган ретінде, жүйке, сезім мүшелері) туралы білімді адам ағзаларының жүйелеріне сәйкес жас және жыныстық жағынан өмірлік процестерді және гомеостазды сақтау процесстері жайлы білімді қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. АКТ стандарттары. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам-компьютер өзара әрекеттестігі. Деректер қоры жүйесі. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Smart технологиялар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Оқытуда заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану бойынша білім мен дағдыларды игеру. Денсаулық сақтаудың кешенді ақпараттық жүйесі, IT технологияларды, жасанды интеллект, медицинадағы роботтандыру және телемедицина мүмкіндіктерін сапалы және уақытылы медициналық көмек пен негізделген шешімдер қабылдау үшін пайдалану. Медициналық нысандарды электрондық форматта толтыру (SOAP notes). Негізгі эпидемиологиялық статистикалық талдау.
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ортопедиялық стоматологиялық бейіндегі аурулар, клиника, тіс және тіс қатарларының ақауларын диагностикалау және алынбайтын протездердің қарапайым конструкцияларымен ортопедиялық емдеу әдістері туралы клиникалық ақпарат жинау дағдыларын қалыптастыру (ішінара алынбалы протездер, бюгельді және толық алынбалы протездер). Науқастың жасын ескере отырып, негізделген синдромдық диагноз және емдеу принциптері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ортопедиялық стоматологиялық бейіндегі аурулар, клиника, тіс және тіс қатарларының ақауларын диагностикалау және алынбайтын тіс протездерінің қарапайым конструкцияларымен (қойындылар, түйреуіш тістер, тәждер, көпір протездері, винирлер) ортопедиялық емдеу әдістері туралы клиникалық ақпаратты жинау дағдыларын қалыптастыру. Науқастың жасын ескере отырып, негізделген синдромдық диагноз және емдеу принциптері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жақ-бет аймағының қабыну ауруларын емдеудің хирургиялық әдістерін меңгеру, дәлелді медицина қағидаттарына сүйене отырып, аймақтық топографиялық анатомияны білуге сүйене отырып, негізгі хирургиялық әдістерді қолдана отырып, клиникалық симптомдар мен синдромдарды тиімді кәсіби коммуникация, интерпретациялау дағдыларын қолдана отырып, олардың типтік көрінісі ағымында ең көп таралған хирургиялық аурулары бар пациенттерге амбулаториялық стоматологиялық көмек көрсету.
12
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ауыз қуысының шырышты қабығы мен еріннің қызыл шекарасы аурулары бар науқастарды диагностикалау мен емдеуді, онкологиялық қырағылық принциптерін, дәлелді медицина принциптеріне, клиникалық симптомдар мен синдромдарды түсіндіруге, зерттеудің зертханалық-аспаптық әдістерінің деректеріне және негізгі медициналық емдеу-диагностикалық және профилактикалық іс-шараларды қолдануға негізделген жүйелі аурулардың, спецификалық және спецификалық емес процестердің алғашқы белгілерін игеру.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
АБ
Әскери дайындық
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пациенттерді диагностикалау мен емдеуді, жақ-бет аймағының жұмсақ тіндерінің қабыну аурулары (абсцесс және флегмондар), олардың асқынулары, жақ-бет аймағының жарақаттары, жақ-бет аймағының туа біткен ауытқулары , кешенді емдеу принциптері, хирургиялық араласулардың ерекшеліктері бар балалар жасындағы хирургиялық стоматологиялық науқасты клиникалық тексеруді меңгеру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жақ-бет аймағының қабыну ауруларымен ауыратын балалар хирургиялық науқасты диагностикалау мен емдеуді, клиникалық тексеруді, тіс жұлу, жарақаттары, жұмсақ тіндердің аномалиялары, дәлелді медицина принциптеріне негізделген, тиімді кәсіби қарым-қатынас дағдыларын пайдалана отырып меңгеру. , клиникалық симптомдар мен синдромдардың интерпретациясы, зертханалық мәліметтер - зерттеудің аспаптық әдістері және негізгі медициналық емдеу және диагностикалық шараларды қолдану.
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ең көп таралған хирургиялық аурулары, жақ-бет аймағының жұмсақ тіндері (абсцесс және флегмондар), олардың асқынулары, тригеминальды және бет нервтерінің аурулары мен зақымданулары, самай төменгі жақасты буынның қабыну, пациенттерге амбулаториялық және стационарлық хирургиялық стоматологиялық көмек көрсету бар науқастарды диагностикалау мен емдеуді меңгеру. Науқастың жасын ескере отырып, негізделген синдромдық диагноз және емдеу принциптері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жас ерекшеліктері мен жеке айырмашылықтарын ескере отырып, болашақ кәсіби тәжірибеде қолдануға арналған Дәлелді медицина қағидаттарына негізделген бас және мойын аймағындағы анатомиялық құрылымдардың, тамыр-жүйке байламдарының құрылымы мен өзара орналасуы бойынша ауыз қуысы мен жақ-бет аймағының мүшелері мен тіндерінің құрылымының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін егжей-тегжейлі зерттеу бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дәлелді медицина қағидаларына және емдеу-диагностикалық технологиялардың заманауи жетістіктеріне сәйкес ауыр жағдайда, шұғыл және өмірге қауіп төндіретін жағдайларда пациентке реанимациялық және қарқынды медициналық көмек көрсету дағдыларын игеру. Клиникалық токсикология және детоксикация Операциялық араласулардағы анестезиологиялық жәрдем принциптері <br/> Реаниматологияның этикалық, құқықтық және деонтологиялық аспектілері.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Диагностиканы жаңа туған кезеңнен бастап игеру олардың типтік ағымында ауыз қуысында көріністері бар балалық шақтың патологиясын диагностикалауды игеру, дәлелді медицина принциптеріне сүйене отырып, тиімді Кәсіби коммуникация, клиникалық симптомдар мен синдромдарды интерпретациялау дағдыларын, зерттеудің зертханалық-аспаптық әдістерінің деректерін және негізгі медициналық емдеу-диагностикалық және профилактикалық іс-шаралар.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ең көп таралған жұқпалы аурулармен (зоның ішінде аса қауіпті және тропикалық инфекциялардың) туберкулездің, дермато-венерологиялық патологияның диагностиканы олардың типтік көрінісінде, жас аспектісінде, дәлелді медицина қағидаттарына сүйене отырып, тиімді кәсіби коммуникация, клиникалық симптомдар мен синдромдарды интерпретациялау дағдыларын, зерттеудің зертханалық-аспаптық әдістерінің деректерін және негізгі емдеу-диагностикалық және профилактикалық іс-шаралар.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Стоматологиялық практикада маңызы бар жүйке жүйесі мен психикалық сала ауруларының диагностикасы (цереброваскулярлық аурулар, нейротравмалар, жүйке жүйесінің көлемдік процестері, нейроинфекция, невралгия; аутизм, деменция, нашақорлық), пациенттердің осы санатына стоматологиялық көмек көрсету ерекшеліктері. Неврологиялық және психикалық проблемалары бар науқастарды медициналық-әлеуметтік оңалту; "қиын" пациентпен тиімді өзара әрекеттесу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Науқасты емдеуде жеке көзқарасты қамтамасыз ету үшін стоматологиялық және тәжірибеде қолданылатын дәрілік препараттардың жіктелуі, фармакокинетикасы, фармакодинамикасы, олардың қасиеттері, өзара әрекеттесуі, ағзалар мен тіндерге әсері, қолдануға көрсетілімдері мен қарсы көрсетілімдері туралы білімді қалыптастыру, оларды қолданудың ұтымдылығын және дәлелді медицина принциптерін талдау негізінде кәсіби шешімдер қабылдауға үйрену, әсіресе төтенше жағдайларда жағдайлары.
12
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тиімді кәсіби коммуникация, клиникалық симптомдар мен синдромдарды интерпретациялау дағдыларын пайдалана отырып, дәлелді медицина қағидаттарына, зерттеудің зертханалық-аспаптық әдістерінің деректеріне және негізгі медициналық емдеу-диагностикалық және диагностикалық әдістерді қолдануға сүйене отырып, неғұрлым кең таралған хирургиялық аурулары, ЛОР ағзаларының аурулары бар пациенттердің диагностикасы мен лечения олардың типтік көрінісінде және жас аспектісінде игеру. алдын алу шаралары.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тиімді Кәсіби коммуникация, клиникалық симптомдар мен синдромдарды интерпретациялау дағдыларын, зерттеудің зертханалық-аспаптық әдістерінің деректерін және негізгі медициналық емдеу-диагностикалық және профилактикалық іс-шараларды қолдану дағдыларын пайдалана отырып, дәлелді медицина қағидаттарына сүйене отырып, олардың типтік көрінісі мен ағымында және жас аспектісінде ауыз қуысында көріністері бар ең көп таралған соматикалық аурулардың диагностикасын меңгеру.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бет жүйесі мен самай асты төменгі жақ буынның ең көп таралған ауытқулары бар пациенттерді диагностикалау мен емдеуді игеру, окклюзияны қалыпты және патологияда бағалау; тиімді кәсіби коммуникация, клиникалық симптомдар мен синдромдарды интерпретациялау дағдыларын, зерттеудің зертханалық-аспаптық әдістерінің деректерін және негізгі медициналық емдеу-диагностикалық және профилактикалық іс-шараларды қолдану дағдыларын пайдалана отырып, дәлелді медицина қағидаттарына сүйене отырып.
10
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дәлелді медицина қағидаттарына, клиникалық симптомдар мен синдромдарды интерпретациялауға, зерттеудің зертханалық-аспаптық әдістерінің деректеріне және негізгі медициналық емдеу-диагностикалық, арнайы тексеру дағдыларын қолдануға негізделген жақ-бет аймағының күрделі аурулары (СТЖБ аурулары, деформациялар, тістер мен тіс қатарларының ауытқулары, жақ-бет протездеуі) бар пациенттерді диагностикалау мен емдеуді игеру және алдын алу шаралары.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәндер патофизиология, патология, фармакологиялық патологиялық процестердің негіздерін қамтиды. Модуль патологиялық үрдістер мен аурулардың дамуы, дамуы және нәтижелері, сондай-ақ әртүрлі патология түрлеріне арналған дәрілік заттарды ұтымды пайдалану негіздері кезінде патофизиологиялық процестер мен органдардың, тіндердің, жасушалардың, ультраструктуралардың морфологиялық өзгерістерін кешенді зерттеуді қамтамасыз етеді
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Клиникалық, диагностика, дифференциалды диагностика және негізгі емдеу-диагностикалық және профилактикалық және қажетті эпидемияға қарсы іс-шараларды қолдану және зертханалық-аспаптық зерттеу әдістерінің деректерін пайдалана отырып, дәлелді медицина қағидаттарына сүйене отырып, жас аспектісінде тістің шығуына дейін және одан кейін пайда болатын тісжегі мен тісжегі емес ауруларды консервативті емдеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пациенттерге қауіпсіз және тиімді көмек көрсету және кәсіби /мультидисциплинарлық командада тиімді жұмыс істеу үшін медициналық сипаттағы ақпаратты ауызша және жазбаша түрде ағылшын тілінде тиімді жинауды және беруді дамыту.
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ұлпа мен периодонттың ең көп таралған аурулары бар ересектер мен балаларды диагностикалау мен емдеуді олардың типтік көрінісінде және жас аспектісінде, дәлелді медицина принциптеріне сүйене отырып, тиімді кәсіби коммуникация, клиникалық симптомдар мен синдромдарды түсіндіру дағдыларын, зерттеудің зертханалық-аспаптық әдістерінің деректерін және негізгі медициналық емдеу-диагностикалық және профилактикалық іс-шараларды қолдану дағдыларын пайдалана отырып игеру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
13
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Маңызды органдардың, дене тіндерінің молекулалық ұйымдастырылуы мен метаболизмінің ерекшеліктері және оларды реттеу туралы; микроорганизмдердің негізгі биологиялық қасиеттері туралы, иммундық жүйенің құрылымы мен қызметі, макро - және микроорганизмнің өзара әрекеттесуі туралы тұтас түсінік.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Медициналық маңызы бар негізгі микроорганизмдердің морфологиясы мен физиологиясы, олардың макроорганизммен өзара әрекеттесуі және инфекция мен инвазияға қалыпты иммундық жауап туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Микробтарды тану, олардың қасиеттерін, көбеюін, антигендік құрамын, патогендік және вируленттілік факторларын, төзімділіктің қалыптасуын білу. Медициналық маңызы бар паразиттердің қасиеттерін, ерекшеліктерін, өмірлік циклін сипаттау.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ағзаның аса маңызды мүшелері мен ұлпаларының молекулалық ұйымдасу және зат алмасу ерекшеліктері және олардың реттелуі (биохимия) туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру; иммундық жүйенің дамуы, оның гомеостазды сақтаудағы рөлі, иммундық реттеу механизмдері, медициналық маңызы бар микроорганизмдердің негізгі биологиялық қасиеттері, қалыпты өмір сүру барысында және инфекциялық процесте макро және микроорганизмдердің өзара әрекеттесуі туралы.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Инфекциялық микробиология және иммунология тұрғысынан патологиялық процестердің дамуы кезінде ағзаның қорғаныс механизмдері туралы қазіргі заманғы білім. Адамның инфекциялық патологиясында бірінші дәрежелі маңызы бар микроорганизмдердің негізгі топтарына шолу: жіктелу принциптері, диагностикалық әдістер, патогенділік факторлары мен механизмдері, емдеу және алдын алу принциптері. Иммундық жауаптың механизмдері. Иммунопатология. Иммунодиагностика және иммунопрофилактика әдістері.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дәрігер-пациент арасындағы тиімді қарым-қатынас дағдыларын, сондай-ақ сұрақ қою, қалыпты және патологиядағы пациентті физикалық тексеру дағдыларын қалыптастыру. Анатомиялық құрылымдарды визуализация және анықтау әдістері. Визуалды диагностикадағы патологиялық өзгерістердің семиотикасы және оларды клиникалық контексте түсіндіру. Алынған ақпаратты талдаудағы клиникалық дәлел. Клиникалық ойлау дағдыларын одан әрі дамыту үшін негіздерді қалыптастыру.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: менеджменттің теориялық негіздері мен қолданбалы аспектілері туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Менеджмент пәні басқарудың теориясы мен практикасының сұрақтары; менеджментттің тарихы, менеджмент мектептері мен заманауи тұжырымдамалары; ұйымды басқару функциялары мен әдістері; ұйымдастырушылық құрылым типтері; ұйымның ішкі және сыртқы ортасы; шешім қабылдау модельдері мен әдістері; жоспарлау әдістері; мотивация және бақылау, басқару стильдері мен көшбасшылық теорияларын оқытуға бағдарланған.
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Молекулалық және жасушалық деңгейде организмде болып жатқан процестер мен құбылыстардың физико-химиялық табиғаты туралы негізгі түсініктерді қалыптастыру. Химия, биофизика және биология ұғымдары студенттердің өзіндік және командалық жұмыс жасауы арқылы аналитикалық ойлау мен есептер шығару дағдыларын ынталандыру үшін медициналық мысалдармен бейнеленген. Заманауи ғылыми басылымдарды талдау және зертханаларға бару молекулалық және жасушалық құбылыстарды зерттеудің жаңа әдістері мен нәтижелерін талқылау үшін қолданылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қоғамдық денсаулық сақтау жүйесіндегі дәрігердің рөлінің құқықтық мәселелерін қоса алғанда, популяция деңгейіндегі денсаулық пен денсаулық мәселелерін зерттеу. Медициналық ақпаратты сыни бағалау және одан әрі практикалық қызметте ұтымды пайдалану үшін дәлелді медицина принциптерін қолдану. Белгілі бір пациентте патологияның қалыптасуы аясында қоршаған ортаның әртүрлі сыртқы факторларын бағалау мүмкіндігі.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тістердің қатты тіндерін механикалық алып тастау дағдыларын қалыптастыру, тісжегі қуыстарды жіктеу, тісжегі қуыстарды егеу принциптері, кезеңдері мен ерекшеліктері, тұқыл қалыптастыру, қауіпсіздік пен тиімділік қағидаттарын сақтай отырып, алынбайтын протездің жоспарланған дизайнына сәйкес тәждердің, винирлердің әртүрлі түрлеріне егеу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жақ-бет аймағының жарақаттарымен, туа біткен және жүре пайда болған ақаулары мен деформацияларымен, бет сілекей бездері мен нервтерінің ауруларымен, онкопатологиямен ауыратын науқастарды диагностикалау, зертханалық аспаптық тексеру нәтижелері мен емдеу-құрал-саймандық тексеру нәтижелерін қолдану дағдыларын пайдалана отырып, дәлелді медицина қағидаттарына негізделген пациенттерге стационарлық стоматологиялық көмек көрсету, диагностикалық және емдеу-диагностикалық және профилактикалық іс-шараларды қолдану.
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғарғы және төменгі жақ сүйектерінде жергілікті анестезияны жүргізу техникасы мен әдісін таңдау бойынша білімді қалыптастыру. Жас ерекшеліктері (тістің жарып шығуы уақыты, ауыспалы тістем), дәрілік препаратты таңдау үшін маңызы бар қатар жүретін аурулар және стоматологиялық қабылдауда анестезия жүргізу әдісі. Клиникалық ойлау дағдыларын одан әрі дамыту үшін негіздерді қалыптастыру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тиімді кәсіби коммуникация, клиникалық симптомдар мен синдромдарды интерпретациялау, арнайы зерттеу деректері мен негізгі емдік, оңалту және алдын алу шараларын қолдану дағдыларын пайдалана отырып, ең көп таралған тіс-жақ ауытқулары бар пациенттердің диагностикасы мен емдеу принциптерін, ортодонтиялық аппараттардың конструкциялары және тіс-жақ жүйесіндегі өзгерістер туралы жалпы түсініктерді игеру. дәлелді медицина принциптері
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пациенттерге қауіпсіз және тиімді көмек көрсету үшін пациенттің тілінде медициналық сипаттағы ақпаратты ауызша және жазбаша түрде тиімді жинау және беру дағдыларын қалыптастыру; денсаулық сақтаудың басқа мамандарымен кәсіби/көпсалалы топта тиімді жұмыс істеу үшін. Пациенттің сауалнамасы мен тексеру нәтижелерін ресімдеу ережесі (ауру тарихы, клиникалық талдау - SOAP notes).
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пародонт кешенінің ең көп таралған аурулары бар пациенттерді диагностикалау мен емдеуді, балалар мен ересектерді тексеру әдістерін, дәлелді медицина қағидаттарына сүйене отырып, пародонт ауруларын жіктеуді, тиімді кәсіби коммуникация, клиникалық симптомдар мен синдромдарды түсіндіру дағдыларын, зерттеудің зертханалық-аспаптық әдістерінің деректерін және негізгі медициналық емдеу-диагностикалық және профилактикалық іс-шараларды қолдануды игеру.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дәлелді медицина қағидаттарына және емдеу-диагностикалық технологиялардың қазіргі заманғы жетістіктеріне сәйкес аса ауыр жағдайда, шұғыл және өмірге қауіп төндіретін жағдайларда пациентке алғашқы медициналық көмек көрсетудің білімі мен дағдыларын игеру. Bls хаттамалары, фармакологиялық көмек принциптері, <br/> Көмектің этикалық, құқықтық және деонтологиялық аспектілері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Негізгі медициналық-статистикалық көрсеткіштерді пайдалана отырып, стоматологиялық сырқаттанушылық көрсеткіштерін, стоматологиялық көмек көрсету сапасын талдау, гигиеналық тәрбие мен оқыту, әртүрлі индекстерді пайдалана отырып профилактикалық қабылдауда тексеру бойынша ақпаратты анықтау, түсіндіру және сыни бағалау дағдыларын қалыптастыру, диагностиканың ұтымдылығын талдау негізінде кәсіби шешімдер қабылдау және дәлелді және дербестендірілген медицина қағидаттарын қолдану.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дәлелді медицина қағидаларына және емдеу-диагностикалық технологиялардың заманауи жетістіктеріне сәйкес ауыр жағдайда, шұғыл және өмірге қауіп төндіретін жағдайларда пациентке реанимациялық және қарқынды медициналық көмек көрсету дағдыларын игеру. Клиникалық токсикология және детоксикация Операциялық араласулардағы анестезиологиялық жәрдем принциптері <br/> Реаниматологияның этикалық, құқықтық және деонтологиялық аспектілері.
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Стоматологиялық кабинеттердің жабдықтарымен, құралдарымен, аппаратурасымен (терапевтік, хирургиялық, ортопедиялық, балалар) жұмыс істеу, заманауи стоматологиялық пломбалау материалдарын таңдау және пайдалану, емдеу кезінде жеке тәсілді қамтамасыз ету үшін ауыз қуысының ерекше жағдайларында әрекет ететін физикалық, механикалық, химиялық факторлардың әсерінен тіс протезі және тіс техникалық материалдарының қасиеттерін өзгерту заңдылықтары туралы білім мен дағдыларды қалыптастыру стоматологиялық науқастың.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тұрақты және уақытша тістердің құрылымының анатомиялық ерекшеліктері, тістердің анатомиялық түзілімдерінің функционалдық мақсаты туралы тұтас түсінік қалыптастыру; тістерді модельдеудің қазіргі заманғы принциптері, тістердің балауыз және пластикалық құрамын, тіс қатарларын құрудың практикалық дағдыларын игеру, осы білімді тістің биомеханикалық сипаттамаларын барынша сақтау үшін қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлем, оның бөлімдерін, мәселелерін және оларды зерттеу әдістерін танудың ерекше формасы ретінде философияға тұтас көзқарасты қалыптастыру. Философияның медицина ғылымындағы рөлін түсіну контекстінде философиялық, дүниетанымдық және әдістемелік мәдениет негіздерін меңгеру. Өзін-өзін бағалау әдістерін және моральдық өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастыру. Медицинаның философиялық мәселелері, категориялары мен түсініктері. Медицина философиясы және медицина ғылым ретінде.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қуыстардың топографиясы , бастапқы эндодонтиялық қол жетімділікті таңдау және түбір өзегін өңдеу, стоматологиялық материалдар мен құралдардың сипаттамалары, құрамы, қасиеттері, арнайы зерттеу деректеріне негізделген ересектер мен балалардағы арналарды обтурациялау үшін қолдану және дәлелді медицина принциптеріне негізделген негізгі емдеу, оңалту және алдын алу шараларын қолдану бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тиімді кәсіби коммуникация , клиникалық симптомдар мен синдромдарды түсіндіру, зертханалық-аспаптық зерттеу әдістерінің деректерін және негізгі медициналық емдеу-диагностикалық және профилактикалық іс-шараларды қолдану дағдыларын пайдалана отырып, балалар мен ересектердегі стоматология клиникасында реставрациялау, фантомдарда және нақты клиникалық қабылдау жағдайында тікелей реставрациялаудың базалық технологиялары бойынша дағдыларды қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жаһандық денсаулық сақтаудағы әлеуметтік-экономикалық процесстерді зерттеу. Жоспарлау құралдары мен стратегияларын, денсаулық сақтау жүйелеріндегі өзгерістерді реализациялау және баға беру, тиімді басқару принциптері мен әдістерін қолдану арқылы денсаулық сақтау жүйесін дамыту тәсілдері. Денсаулық детерминанттары және адам денсаулығын индивидуалды және популяциялық деңгейде нығайтуға бағытталған халықаралық стратегиялар мен бағдарламалар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Басқарушылық және медициналық міндеттерді шешу, бизнестегі талдау мен стратегиялардың негізгі және жетілдірілген түрлері, соның ішінде операциялық менеджмент, маркетинг, қаржы, қақтығыстарды басқару, бизнес - процестерді автоматтандыру, көшбасшылық және менеджмент саласындағы стоматологтарды дайындау дәлелді медицина принциптері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дәрігер мамандығына шолу: медицина студенттеріне қойылатын күтулер мен талаптар; дәрігер мен пациенттің құқықтары мен міндеттері, кәсіби этика және деонтология, пациентке бағытталған тәсілдің талаптары туралы түсінік қалыптастыру, тиімді қарым-қатынас, жеке көзқарас дағдыларын қалыптастыру; дәрігерге дейінгі көмек көрсету және пациенттерге күтім жасау, оның ішінде шұғыл көмек және BLS
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Этика және деонтология қағидаттарын сақтай отырып, емдеу-диагностикалық процесті тиімді қарым-қатынас жасау және жүргізу; командада жұмыс істеу, диагностикалық және емдеу процесін ұйымдастыру және басқару дағдылары; дәрігер мен пациент арасында тиімді динамикалық қарым-қатынасты құру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дәрігер-стоматологдің кәсіби қызметінің шарттары, пациенттер мен медицина қызметкерлеріне пациенттің орталықтанған тәсілінің талаптары туралы түсінікті қалыптастыруды қамтамасыз ету, тиімді коммуникация және дәрігерге дейінгі көмек және пациенттерді күту дағдыларын дағдыландыру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қартаю медициналық-әлеуметтік мәселе ретінде. Мультинозологиялық, полиморбидтілік, инволюция аясында созылмалы аурулардың модификациясы. Негізінде емдеу және протездеу принциптеріне жеке көзқарас дәлелді медицина принциптері. Артериялық гипертензия және қант диабеті, ауыз қуысы мен бас сүйегінің сүйек қаңқасының патологиясы, жас аспектісіндегі тіс қуысының өзгеруі. Медициналық көмек көрсетудегі қателіктер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Белгілі бір науқасты емдеуде жеке тәсілді қамтамасыз ету үшін фармакодинамика, фармакокинетика, дәрілік препараттардың өзара әрекеттесуі және жанама әсері туралы білімді қолдану, диагностиканың ұтымдылығын талдау және дәлелді медицина принциптері негізінде, әсіресе төтенше жағдайларда кәсіби шешімдер қабылдауға үйрену.
Жаңа дәрі-дәрмектер туралы білімді кеңейту және тереңдету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кәсіби деңгейде медициналық көмек көрсету міндеттерін шешуге арналған цифрлық стоматология және IT технологиялар: Ақпараттық орта және жеке пациенттердің денсаулық жағдайын диагностикалау мен бақылауға арналған цифрлық сервистер мен дивайстар кешені. Пациенттердің тіркелімдері. Зерттеу нәтижелерін сақтау және беру; пациенттер мен дәрігерлерге кеңес беру (телемедицина). Пациенттер мен медициналық мамандарды оқыту технологиялары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ұйымдастыру мәселелері, физиотерапиялық стоматологиялық кабинеттің жабдықтарын пайдалану ережелері, Қауіпсіздік техникасы, диагностикалық, емдік және оңалту мақсатында пайдаланылатын физикалық факторлар олардың әсер ету механизмін түсінеді, көрсетілімдер мен қарсы көрсетілімдерді ескере отырып, стоматологиялық бейіндегі пациентті емдеу және оңалту кезеңдерінде физиотерапия әдістерін стоматологиялық бейіндегі пациентті емдеу және оңалту кезеңдерінде қолданады.дәлелді медицина принциптері.
Защита практики
Негізгі клиникалық синдромдары бар науқасты тексеру кезінде алынған ақпаратты анықтау, түсіндіру және сыни тұрғыдан бағалау дағдылары; диагностика және емдеу жоспарын құру; диагностиканың ұтымдылығын және дәлелді және дербестендірілген медицина принциптерін талдауға негізделген кәсіби шешімдер.
Защита практики
Негізгі төтенше жағдайлар кезіндегі алғашқы медициналық көмек кезіндегі негізгі клиникалық дағдылардар дамыту: шок, қан кету, жарақат, күйік, жарақат және т.б. асептика, антисептика, трансфузиология, жеңілдету және ауырсынуды бақылау білімдерін қолдана отырып модельдеу ортасында; ересек адамға, балаға клиникалық өлім жағдайында дәрігерге дейінгі медициналық деңгейде көмек көрсету дағдыларын меңгеру.