гуманитарлық білім бакалавры
ББ мақсаты - қоғамдық билік, халықаралық ұйымдар, аналитика, бизнес орта, коммерциялық емес сектор салаларында жұмыс істеу үшін шығыстану саласында жоғары білікті, бәсекеге қабілетті мамандарды дайындау.
Шығыстану
6B02207
Шығыстану
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Дүниежүзі тарихы
Шет тілі
0 (Каз.) 0 (Орыс.)
1130000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - сөйлеу барысында қолдану дағдыларын және белгілі тапсырмаларды орындау және қарапайым әңгімеге қатысу үшін қажетті таныс сөйлемдер мен сөз тіркестерін есту арқылы қабылдау; күнделікті өмірдің негізгі аспектілерін қабылдау қабылетін қалыптастыру. Пән практикалық фонетика мен грамматиканың негізгі нормаларын оқуға; тұрмыстық және жалпы тақырыптар бойынша қарапайым лексиканы оқуға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты- шетел тілінде қатынас туралы біліммен қамтамасыз ету, студенттердің әлеуметтік-тұрмыстық, білім беру, еңбек саласындағы коммуникативті байланыстарын жүзеге асыруды қалыптастыру, студенттерді шет тілінде сипаттауға, баяндауға, тыңдауға және түсінуге үйрету. Пән- практикалық фонетика мен грамматиканың негізгі нормаларын оқуға; тұрмыстық және жалпы тақырыптар бойынша қарапайым лексиканы үйренуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты- белгілі тақырыптар бойынша сөйлемдер құрап жеткізе алатын қабілетін қалыптастыру, кез келген тақырыптар бойынша және жалпы мәдени тақырыптар бойынша пікір білдіру, алған әсерлерін, оқиғаларын сипаттау.Пән грамматиканы, морфологияны, сөздік пен жазуды тереңірек зерттеуге бағытталған; жалпы білім беру мәтіндерін өз бетінше оқу дағдыларын дамыту; сөйлеу және жазу дағдыларын дамыту; тыңдау қабілеттерін дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - оқыған тақырыптар шеңберінде әр түрлі хабарламалар жасау және әңгіме жүргізу қабілетін қалыптастыра отырып өз ортасында көзқарасын білдіре алу; әр түрлі дәрежедегі таныс емес мәтіндерді оқу және аудару мақсатында сөздіктерді пайдалана алу. Пән негізгі грамматикалық құрылымдарды зерттеуге, ауызша сөйлеуді фразеологиялық бірліктермен байытуға, тыңдау қабілеттерін дамытуға бағытталған;
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты- шығыстанудың тарихы мен қазіргі жағдайын жүйелеу және талдау қабілеттерін қалыптастыру және алған білімдерін Шығыс елдеріндегі тарихи және қазіргі процестерді талдауға пайдалану. Пән шығыстану мен оны құрайтын ғылымдардың, әлемнің ірі шығыстану орталықтарының, шығыстану деректануының негізгі кезеңдерін зерттеу; оқытылатын елді кешенді зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты- тілдік тұлғаның ұлттық және мәдени ерекшеліктері мен әлемнің лингвистикалық бейнесін түсіну арқылы теориялық материалды өңдеу және практикалық қарым-қатынас дағдыларын дамыту, мәдениетаралық құзыреттілікті дамыту қабілеттерін қалыптастыру. Пән ғылыми бағыттың пайда болу тарихын; мәдениеттің түсініктері мен мәні; мәдениетаралық коммуникацияның түрлері, формалары, модельдері, құрылымдық компоненттері; қазіргі әлемнің мәдени әртүрлілігінің құндылықтарын үйренуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты- игерген тарихи ақпараттарды сараптай отырып қазіргі уақытқа интерполяциялау үшін пайдалану, тарихи тәжірибенің заманауи шындықпен ұқсастығын түсіне білу қабілетін қалыптастыру.<br/> Пән оқитын елдің осы кезеңдерге арналған дереккөздер мен тарихнамасын сыни тұрғыдан саралауға, ежелгі және орта ғасырлардағы осы елдің қалыптасу процестері мен даму кезеңдерін түсінуге және түсіндіруге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - оқитын елдің қазіргі және соңғы кезеңдердегі тарихи-саяси процесінің даму заңдылықтарын сыни тұрғыдан талдау қабілетін қалыптастыру. Пән осы елдің тарихнамасын кезеңдерге сәйкес түсіндіріп, географиялық, этникалық, діни және басқа да аспектілердегі елдегі негізгі тарихи және саяси оқиғаларға, отарлау кезеңі мен оның салдарларына, ұлт-азаттық күреске, ішкі және шетелдік сипаттамаларға бағытталған саясат және халықаралық жағдайларын оқытады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттердің шет тілімен (сөйлеу) қарым-қатынас жасаудағы тілдік дағдыларын дамыту, дұрыс айтуды қалыптастыру, сөйлеу әрекетінің негізгі түрлерін жүзеге асыру: тыңдау, сөйлеу (монологтық және диалогтық сөйлеу), оқу, жазу. Шет тілінде сөйлеу әрекеттерін жүзеге асыруға дайындықты қамтамасыз ету, оның ішінде интегративті коммуникативті дағдыларды дамыту, соның ішінде сұхбат жүргізу, әр түрлі функционалдық стильдер мен қарым-қатынас салаларын бейнелейтін шынайы мәтіндерді тыңдап түсіну қабілетін дамыту. Пән студенттердің айту, жазу, грамматикалық, лексикалық және сөйлеу дағдыларын дамытуға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты- Шығыс әлемінің саяси және өркениеттік дамуының ерекшеліктерін анықтау үшін Шығыс елдерінің мәдени және әлеуметтік-экономикалық жағдайына талдау жасау қабілетін қалыптастыру. Пән адамзат пен алғашқы қоғамдардың құрылу тарихын; ортағасырлық шығыс мемлекеттерінің білімі мен дамуы; ежелгі шығыс өркениетінің ірі орталықтарының ерекшеліктері; Шығыс елдерінің саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени тарихының нақты фактілерін оқуға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты -Шығыстың әлемдік тарихи үдерістегі рөлі мен орнын анықтау үшін тарихи дамудың негізгі тенденциялары мен заңдылықтарын талдау қабілеттерін қалыптастыру. Пән отарлық жүйенің қалыптасуын, дамуы мен ыдырауын және оның салдарын зерттеуге; экономикалық және саяси реформалар, күрделі модернизация процестері, ішкі және сыртқы саясат мәселелері және олардың шешімдерін іздеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттердің әртүрлі коммуникативті жағдайларда шет тіліндегі сөйлеуді қабылдау және түсіну қабілетін ұйымдастыру, сонымен қатар мәдени, ақпараттық және кәсіби құзыреттілік дағдыларын қалыптастыру. Негізгі морфологиялық формалар мен қарапайым синтаксистік құрылымдарды фраза мен жай сөйлем деңгейінде меңгеру. Пән: студенттердің шет тілінің айтылымын, жазуын, грамматикалық, лексикалық және сөйлеу дағдыларын дамытуға, сондай-ақ шет тілінің нормативтік айтылуын меңгеруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – ғылым саласындағы танымдық іс-әрекетте дағдылар қалыптастыру. Ақпаратты түсіну және игеру үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолдану. Зерттеу нысанын сипаттай білу. Ғылыми білімнің объективті мазмұнын алу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу әдістерін меңгеру. Негіздеу, бекіту, бағалау үшін зерттеудің аналитикалық және практикалық әдістері мен дәлелдеу жүйелерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, жеке өмірінде және жұмыс орнында, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру.
Оқытылатын болады: сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді қалыптастыру. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – адамның табиғатпен, оның ішінде туристік-рекреациялық қызмет процесінде өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру принциптерін жүзеге асыратын қазіргі заманғы экологиялық менеджмент тұжырымдамалары негізінде бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру.Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, оның ішінде саяхат кезінде авариялардың, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
Защита практики
Мақсаты - студенттердің диплом жұмысын дайындауға бағытталған ақпараттық-талдамалық қызметі.
Тәжірибе өту кезінде орындалады: диплом материалдарын жинақтау және қорыту; ұсынылатын қызметтер сапасын талдау, бағалық / ассортименттік саясаты, персоналды басқару жүйесі; белгілі бір мерзімде зерттеу объектісінің экономикалық талдауы жүргізіледі, кәсіпорын қызметінің талдауы мен оны жетілдіру бойынша ұсыныстарды әзірлеу қорытындысы шығарылады.
Защита практики
Кәсіби (оқу) практиканың мақсаты: бастапқы кәсіби біліктер мен дағдыларды қалыптастыру, болашақ кәсіби қызметтің ақпараттық қамтамасыз етуімен, университеттің тарихы мен дәстүрлерімен, оның құрылымымен таныстыру; оқу процесіне бейімдеу; әлеуметтік, тәрбиелік және қоғамдық жұмысқа тарту. Оқу-тәрбие қызметінің мазмұны мен жүйесі, психологиялық-педагогикалық білімді бекіту және кеңейту жолдары қарастырылады.
Защита практики
Кәсіби (өндірістік) практиканын мақсаты: Кәсіпорынның өндірістік-шаруашылық қызметін зерттеу; электр және жылу энергиясын өндіру технологиясын зерттеу, жеке технологиялық процестердің ерекшеліктері жабдықтарды пайдалануда қауіпсіздік техникасы ережелерін, еңбекті қорғау және өнеркәсіптік гигиенаны оқып үйрену, тәуелсіз инженерлік жұмыс дағдыларын және практикалық тәжірибесін алу; өлшеулерді жүргізу, жүргізілген зерттеулердің сипаттамаларын жасау, шолулар, есептер мен ғылыми басылымдарды жасау үшін деректер дайындау.
Кәсіби (өндірістік) практика оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
1. қажетті ақпаратты, техникалық деректерді, жұмыстың көрсеткіштері мен нәтижелерін зерттеу, талдау және оларды жалпылау және жүйелеу, заманауи техникалық құралдарды пайдалана отырып қажетті есептеулерді жүргізуге;
2. нәтижелерді өңдеу және талдау арқылы көрсетілген әдістер бойынша эксперименттер жүргізу, жүргізілген зерттеулердің сипаттамаларын жасау және ғылыми шолулар мен жарияланымдарды құрастыру үшін деректер дайындауға;
3. жылуэнергетика саласындағы ғылыми-техникалық ақпарат, отандық және шетелдік тәжірибені пайдалануға;
4. жұмыс кестесін, бұйрықтарды, бұйрықтарды, нұсқаулықтарды, түсіндірме жазбаларды, схемаларды және басқа да техникалық құжаттамаларды, сондай-ақ бекітілген нысандар бойынша белгіленген мерзімде белгіленген есептерді қалыптастыруға қабілетті болады.
Кәсіби (өндірістік) практика оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Теориялық білімді шоғырландыру, оларды энергиямен жабдықтаудың нақты мәселелерін шешуге қолдану, диссертация (жоба) үшін базалық деректерді жинау, зерттелетін объектілерді жетілдіру жолдары мен мүмкіндіктерін зерттеу, жабдықтардың схемаларын, параметрлерін және жұмыс режимдерін рационализациялау; жиналған ақпараттарды талдау, орындалған жұмыстың нәтижелері туралы есепті құрастыру және дайындау.