денсаулық сақтау бакалавры
денсаулық сақтау бакалавры
Денсаулық сақтау жүйесіндегі тиімді кәсіби қызмет үшін білімі мен практикалық дағдылары бар, медициналық көмектің сапасы мен пациенттердің қауіпсіздігіне назар аудара отырып, мамандардың көпсалалы тобында жаңа білім мен идеяларды тиімді құру және біріктіру үшін мейірбике саласындағы бәсекеге қабілетті білікті мамандарды даярлау.
Тәлімгерлік дағдылары бар академиялық мейіргер ісі
6B10112
Медицина және денсаулық сақтау
бiрiншi жоғары бiлiм; бiрiншi жоғары қысқартылған бiлiм
күндізгі
0 (Каз.) 0 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары қысқартылған бiлiм); 0 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары қысқартылған бiлiм); 0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - акушерлік және гинекологиядағы мейіргерлік көмек туралы білім мен дағдыларды қалыптастыру. Акушерлік және гинекологиядағы мейірбике ісінің негізгі бөлімдерін негізгі зерттеу. Физиологиялық акушерлік. Жүктілік патологиясы. Патологиялық акушерлік. Жедел акушерлік. Акушерлік және гинекологиядағы репродуктивті денсаулықты сақтау. Жедел және оперативтік гинекология. Акушерлік және гинекологиядағы мейірбикелік процесс. Тәлімгерлердің жетекшілігімен акушерлік және гинекологиядағы мейіргерлік күтімді ұйымдастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – МСАК -да мейіргерлік күтім бойынша білім мен дағдыларды дамыту. Халық денсаулығының алдын алу және нығайту саласындағы мемлекеттік саясат. МСАК ұйымының әлеуметтік-бағдарланған моделі. Профилактикалық жұмыстағы мейірбике мамандарының жетекші рөлі, МСАК мейірбикенің тәлімгерлік қызметі. Профилактикалық іс-шараларды нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету. Мейірбикенің салауатты өмір салтын қалыптастырудағы рөлі. Пациенттерді оқыту және кеңес беру принциптері. Гигиеналық оқыту және халықты тәрбиелеу. Пациенттер мен қауіп факторлары бар адамдарға арналған "Денсаулық мектебін" ұйымдастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мүшелердің құрылысы, топографиясы және қызметі туралы білімдерін қалыптастыру. Ағзалардың анатомиялық және топографиялық қатынасы, олардың рентгенограммасы. Жалпы адам денесінің құрылысының заңдылықтары, дененің жеке бөліктерінің бір-бірімен анатомиялық және функционалдық байланыстары. Дене және гомеостаз туралы түсінік. Ағзаның физиологиялық процестері мен қызметтері. Дене жүйелерінің физиологиясы.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – мейіргер ісі бойынша білім мен дағдыны қалыптастыру. Ғылыми зерттеу әдістемесі. Мәселенің қойылуы, гипотезаны тұжырымдау. Ғылыми жобаның мақсаты мен міндеттерін анықтау. Зерттеу дизайны. Зерттеулерді талдау және қорытындылар мен ұсыныстарды тұжырымдау. Медициналық статистиканың негіздері және биостатистикаға кіріспе. Статистикалық шамалар. Сипаттамалық биостатистика. Деректер типтері (сандық, сапалық айнымалылар). Статистикалық жиынтықтар. Таңдаудың репрезентативтілігі. Қажетті үлгінің көлемін анықтау. Қарым-қатынасты талдау. Сапалық зерттеу әдістері.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - гериатрияда мейіргерлік көмек туралы білім мен дағдыларды қалыптастыру. Жас классификациясы. Қартаю теориялары. Қартайған ағзаның анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері. Егде жастағы және кәрілік жастағы аурулардың және мейірбикелік көмек көрсетудің ерекшеліктері. Қартайған және егде жастағы медициналық терапияның негізгі мәселелері. Геронтология клиникалық пән ретінде. Белсенді ұзақ өмір сүру тұжырымдамасы. Геронтологиялық науқастармен жұмыс істеу кезінде тиімді қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру үшін мейірбике мен тәлімгердің рөлі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – дәлелді мейіргерлік тәжірибеде білім мен дағдыларды дамыту. Дәлелді мейіргерлік тәжірибенің терминологиясы, құралдары мен әдістері. Мейіргер ісіндегі дәлелдеу деңгейлері. PICO принципін қолдана отырып, клиникалық мәселені тұжырымдау. Мейірбике ісіндегі ақпаратты іздеу техникасы. Сенімді көздер мен ресурстар, мәліметтер базасы. Дәлелді мейіргерлік тәжірибенің пациенттерге оң әсер етуіне тәлімгерлердің әсері. Мейіргер ісіндегі клиникалық нұсқаулар мен ұсыныстарды бағалау.
8
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - мейіргер ісінің негіздері және ішкі аурулар пропедевтикасы мәселелері бойынша білім қалыптастыру. <br/> Субъективті және объективті зерттеу әдістері. Тыныс алу органдарының, жүрек-қантамыр жүйесінің, ас қорыту органдарының, зәр шығару жүйесінің, эндокриндік жүйенің, қанның, тірек-қимыл жүйесінің аурулары бар пациенттерді тексеру әдістері. Клиникалық синдромдар. Мейіргерлік күтім негіздері және дәрі-дәрмектерді енгізу әдістері. Ауыр науқастарды тамақтандыру жолдары және оларға күтім жасау ерекшеліктері. Дене биомеханикасы және науқастарды тасымалдау әдістері. Ментордың бақылауымен физикалық тексеру.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - пациенттердің денсаулығы мен оқуын нығайту бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Салауатты өмір салтын насихаттау мен денсаулықты нығайтуды басқару бойынша ұлттық және халықаралық стратегиялар, бағдарламалар мен ұсыныстар. Профилактикалық қызметті реттейтін нормативтік құжаттар. Денсаулықты нығайту әдістері мен технологиялары. Науқас туралы ақпарат жинау және пациенттің немесе оның туыстарының білімі мен дағдыларының бастапқы деңгейін бағалау. Пациенттің мәселелерін, оқу мақсаттарын анықтау, мазмұнды жоспарлау, пациенттің оқу жоспарын жүзеге асыру және нәтижелерді бағалау. Пациенттерді оқытудағы тәлімгерлердің жұмысы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - жедел және шұғыл жағдайларда дәрігерге дейінгі көмек көрсету білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Жедел жағдайларда мейірбикелік көмекті ұйымдастыру Жүрек-өкпе реанимациясы. Жедел тыныс жетіспеушілігі. Этиологиясы, патогенезі, клиникасы, диагностикасы. Жоғарғы тыныс жолдарындағы бөгде денені, асфиксияны, көмей стенозын, Квинке ісінуді, астматикалық статусты, респираторлық дистресс синдромын, массивті пневмонияны қалпына келтіру және қарқынды терапия. Ми қан айналымының жедел бұзылыстары. Эпилепсия. Комалар. Жедел көмекті қажет ететін жіті жұқпалы аурулар. Хирургия және гинекологиядағы шұғыл мейіргерлік көмек. Шұғыл көмек көрсету бойынша тәлімгерлердің жетекшілігімен жұмыс.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - жұқпалы аурулар және эпидемиология негіздері бойынша мейірбикелік көмек білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Популяциялық патологияны зерттеудегі эпидемиологиялық көзқарас. Жұқпалы аурулар кезіндегі мейірбикелік процесс. Эпидемиологиялық зерттеу әдістері. Эпидемиялық процесс туралы ілім. Эпидемия ошағында профилактикалық және эпидемияға қарсы шаралардың мазмұны мен ұйымдастырылуы. Дезинфекция. Стерилизация. Жұқпалы аурулардың иммунопрофилактикасы.
10
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
8
ГЭК по фунд.дисциплинам
8
Кешенді емтихан
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - аурухананың әртүрлі бөлімшелерінде науқастарға мамандандырылған чехтрин көмек көрсету қабілетін қалыптастыру. Пән медбикенің мамандандырылған көмектегі рөлін, дәрігерлермен өзара әрекеттесу кезіндегі мінез-құлықтың этикалық негіздерін, нұсқауларды нақты орындауға бағытталған. Тәлімгерлердің басшылығымен бейіндер бойынша стационар бөлімшелерінде мамандандырылған медициналық көмек көрсету бойынша негізгі алгоритмдерді игеру.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – жалпы гигиена мәселелері бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Гигиена ғылым ретінде, оның мақсаты, міндеттері. Науқастарды тиімді емдеуге және күтуге, инфекциялар мен асқынулардың таралуына жол бермеуге қолайлы қауіпсіз және гигиеналық ортаны құру. Қоршаған ортада тазалық пен гигиенаны сақтаудағы мейірбикелік іс-шаралар – жүйелі түрде тазалау, таза ауамен қамтамасыз ету және қалдықтарды дұрыс шығару. Мейірбике ісіндегі жалпы гигиена бойынша ұсыныстар мен кәсіби стандарттар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – мейіргер іс-әрекетіндегі басқару және көшбасшылық білімдері мен дағдыларын дамыту. Мейіргер ісі менеджментіне кіріспе. Ұйым мейірбике ісін басқару объектісі ретінде. Мейіргер ісіндегі менеджменттің негізгі функциялары. Мейіргер ісін басқарудағы ұйымдастырушылық қатынастар. Мейіргер ісіндегі Мотивация. "Көшбасшы", "көшбасшылық"ұғымдары. Көшбасшылық стилін анықтайтын негізгі факторлар. Көшбасшылық стильдерінің түсінігі мен типологиясы. Билік, билік түрлері мен формалары. Мейіргер ісіндегі көшбасшылық. Мейіргер ісінің көшбасшылары мен тәлімгерлерінде көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыру
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – мейіргер ісінде сапа менеджменті бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Сапа түсінігі, анықтамасы. Сапа сипаттамалары. Жалпы сапаны басқару әдістемесі (TQM) Шухарт-Деминг. Денсаулық сақтау жүйесіндегі сапаны бағалау әдістері. Сапаны статистикалық бақылау. Халықаралық ISO стандарттары, олардың қолданылуы. Мейірбике күтімінің стандарттары: Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің клиникалық нұсқаулары, хаттамалары, бұйрықтары, мейіргер ісінің стандартты операциялық процедуралары және олардың халыққа мейіргерлік көмек көрсетудегі маңызы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – мейіргерлік тәжірибеде тәлімгерлік білім мен дағдыларды дамыту. Мейіргер ісіндегі тәлімгерліктің теориялық және практикалық негіздері. Мейіргер ісіндегі тәлімгерліктің халықаралық тәжірибесі. Мейіргер ісіндегі тәлімгерліктің заманауи әдістері. Клиникалық практиканың негізгі элементтері. Дәлелді мейірбикелік күтімді жақсартудағы тәлімгердің рөлі. Д.Колбаның оқу циклі мен стильдері. Сыни ойлауды дамыту технологиясы.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – мейіргер ісіндегі тиімді тәлімгерлік бойынша білім мен дағдыларды дамыту. Педагогикалық стратегияларды, оқыту әдістемелерін, тұлғааралық қарым-қатынас пен басқару әдістерін, сонымен қатар бағалау мен кері байланысты зерттеу. Мейіргерлер кездесетін жағдайларды модельдеу және проблемаларды шешу стратегияларын талқылау. Мейіргер ісінде кәсібиліктің жоғары деңгейіне жету үшін жас мейіргерлерге қолдау мен тәлімгерлікті қамтамасыз ете алатын тиімді тәлімгердің дағдылары.
8
Защита практики
Тәжірибенің мақсаты гидрологиялық есептеулердің заманауи тәжірибесінде пайдаланылатын әдістерді қолдану қажеттілігін негіздеу үшін нақты су объектілері ағындысының сипаттамаларын дербес түрде есептеу мүмкіндігін қалыптастыру болып табылады. Гидрометеорологиялық және жобалық қызметтің өндірістік қызметінде қолданылатын гидрологиялық есептеулер әдісі зерттеледі.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: адам ағзасындағы аурулардың және жеке патологиялық процестердің пайда болу заңдылықтарын, ағымын және нәтижелерін зерттеу. Патологиялық процестер мен аурулардың нәтижесінде ағзалардың, тіндердің және дене жүйелеріндегі өзгерістер. Патологиялық процестерді зерттеу, олардың себептері мен даму механизмдерін анықтау, сонымен қатар олардың ағзаға тигізетін салдарын бағалау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - педиатрияда мейіргерлік көмек туралы білім мен дағдыларды қалыптастыру. Балалардағы физикалық және психомоторлық даму заңдылықтары. Әр түрлі жастағы балаларға күтім жасау кезіндегі мейіргерлік процестің ерекшеліктері. Емізуді қолдаудағы мейірбикенің рөлі. Дені сау және науқас баланы интеграцияланған басқарудың ұлттық бағдарламасы.<br/> Әр түрлі балалар ауруларындағы мейіргерлік процесс. Тәлімгерлердің жетекшілігімен педиатрияда мейіргерлік күтімді ұйымдастыру.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - психикалық денсаулықты сақтай отырып, мейіргерлік көмек туралы білім мен дағдыларды қалыптастыру. Психикалық денсаулық және жеке даму, критерийлер мен қауіп факторлары. Нейропсихиатриялық бұзылыстардың түрлері. Тәуелділік (тәуелділік) биологиялық механизмдері және тәуелділік мінез-құлықтың пайда болу факторлары (биологиялық, әлеуметтік және психологиялық), тәуелділік түрлері. Кеңес беру және мейірбикелік күтім. Психоактивті заттарды қолданудан туындаған интоксикация, жедел және созылмалы психоздар кезінде дәрігерге дейінгі медициналық көмек. Наркологиялық аурулары бар науқастарды күтудегі мейірбикелік процестің ерекшеліктері. Психикалық денсаулықты сақтау кезінде тәлімгерлік дағдылары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – әлеуметтік маңызы бар аурулар мен созылмалы NCD кезінде мейірнерлік көмек көрсету бойынша білім мен дағдыларды дамыту. «Әлеуметтік маңызы бар аурулардың» анықтамасы және олардың пайда болу қауіп факторлары. Әлеуметтік маңызы бар аурулардың тізбесін айқындайтын, медициналық-әлеуметтік көмектің түрлері мен көлемдерін, жәрдемақылардың тізімдері мен түрлерін айқындайтын нормативтік құжаттар. Науқастарға медициналық көмек пен мейіргерлік күтімді ұйымдастыру. СИЕА үшін қауіп факторлары. Негізгі жұқпалы емес аурулардың алдын алуға арналған мейірбикелік бағдарламалар Ауруларды басқару бағдарламасындағы медбикенің жетекші рөлі. Әлеуметтік маңызы бар аурулар мен СИЕА бойынша тәлімгерлердің жұмысы. Пациенттің өзін-өзі басқаруы
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - терапияда мейіргерлік көмек туралы білім мен дағдыларды қалыптастыру. Терапиялық бөлімшенің құрылымы, ұйымдастырылуы, жабдықталуы. Терапиядағы заманауи зертханалық диагностикалық әдістер. Жүрек-тамыр жүйесі ауруларының негізгі синдромдары; өкпе аурулары; ас қорыту жүйесінің аурулары, бүйрек және зәр шығару жолдарының аурулары; қан аурулары және гемостаз патологиясы. Жұқпалы аурулар. Ревматологиядағы артикулярлық синдром. Ішкі аурулар клиникасында қызба синдромы. Эндокриндік жүйе ауруларының синдромдары және зат алмасу патологиясы. Тәлімгерлердің басшылығымен терапияда мейірбикелік күтімді ұйымдастыру.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - фармакология негіздерін зерттеу. Фармакологияға кіріспе. Дәрілерді алу жолдары. Дәрілік субстанцияның анықтамасы, құралдары, формалары, А және В дәрілік заттардың тізімдерінің түсінігі, дәрілік заттарды сақтау ережелері. Дәрілік формалардың негізгі түрлері. Препаратты енгізу жолдары. Дәрілік заттардың фармакокинетикасы және фармакодинамикасы туралы түсінік. Дәрілік заттардың әсер ету түрлері: жергілікті, рефлекторлық, резорбтивті, негізгі және жанама, тікелей және жанама. Дәрілік терапия түрлері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - хирургияда мейіргерлік көмек туралы білім мен дағдыларды қалыптастыру. Хирургиялық бөлімшенің құрылымы, ұйымдары, жабдықтары, ауруханаішілік инфекциялардың алдын алу. Хирургияның жалпы сұрақтары. Асептикалық және антисептикалық. Қан кету. операциялық емес хирургиялық техника. Десмургия. Көлік иммобилизациясы. Хирургиялық науқастарды тексеру Коммуникациялық дағдыларды қолданатын хирургиялық науқастардың өмірлік белсенділігінің сыни бұзылыстары. Хирургиялық науқасты емдеудегі мейірбикелік күтім. Алғашқы жәрдем. Амбулаторлық хирургия. Стационарлық хирургия. Тәлімгерлердің жетекшілігімен хирургияда мейірбикелік күтімді ұйымдастыру.
10
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - бастаушы тәлімгерлерді оқыту технологиялары саласында білім мен дағдыларды қалыптастыру. Тәлімгерлердің негізгі функциялары: кеңестер, ақпарат және мүмкіндіктер. Жаңадан бастаған оқытушыларға кеңестер беру: қолжазбалар/гранттар үшін ықтимал идеяларды анықтауға, таңдауға, жетілдіруге көмектесу, демеушілер жобалары арасында таңдау жасауға көмектесу, қолжазбалар мен гранттық ұсыныстар туралы пікірлер, оқыту тәсілдері мен студенттік мәселелерге қатысты шешім қабылдауға бағыт беру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді алу. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - клиникалық практиканы бағалау бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мейірбикенің клиникалық тәжірибесін бағалау түрлері: тәлімгерді бағалау, өзін-өзі бағалау, өзара бағалау. Тәлімгерді бағалау стратегиялары. Студенттің рефлексивті сұрақтарды қолдануға бағыты. Бағалаудың жемісті талқылауының элементтері. Жаңа жағдайлармен күресу қабілеті және өзін-өзі бағалауға негізделген одан әрі даму. Осындай клиникалық мәселелермен байланыста болған студенттер туралы ақпарат алу және студенттердің әріптестерінен сындарлы пікір алу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Апалы-сіңлілі мамандыққа шолу: медицина студенттеріне қойылатын күтулер мен талаптар; балдың құқықтары мен міндеттері туралы түсінік қалыптастыру.апалы-сіңлілі және пациент, кәсіби этика және деонтология, пациентке бағытталған тәсіл талаптары, тиімді қарым-қатынас, жеке тәсіл дағдыларын қалыптастыру; дәрігерге дейінгі көмек көрсету және пациенттерге күтім жасау, соның ішінде шұғыл көмек және BLS. Денсаулық детерминанттары
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - мейірбикенің практикалық қызметінде тәлімгерлік білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Клиникалық оқу ортасының аспектілері: физикалық кеңістік, жабдықтар, психоәлеуметтік факторлар, студенттер, тәлімгерлер және қызметкерлер арасындағы өзара әрекеттестік, мейіргерлік күтімнің барлық түрлеріне қатысу. Дәлелге негізделген тәжірибе мыналарға мүмкіндік береді: тәжірибені қолдау үшін пайдаланылатын дәлелдемелік базаны ұлғайту немесе қайта қарау үшін мақалаларды пайдалану, студенттерге дәлелдемелерді өз тәжірибесінде қолдануда қолдау көрсету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - мейіргерлік қызметті басқаруда тәлімгерлік дағдыларды қалыптастыру. Оқуды жеңілдететін және студенттердің практикалық құзыреттілігі, жеке мүмкіндіктері мен кәсібилігі туралы пайымдаулар жасауға мүмкіндік беретін білім мен дағдылар. Өз қамқорлығындағылармен келісім жасасу және бірлесіп жұмыс істеудің негізгі ережелерін белгілеу.
Тығырыққа тірелген көп үміт күттіретін идеяларды ынталандыру. Көпшілік алдында сөйлеу, журнал клубына қатысу және журнал мақалаларын сынау сияқты дағдыларды дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - ауруханаішілік инфекцияларды қоса алғанда, инфекциялық және эпидемиялық процесс туралы білім мен дағдыларды қалыптастыру. Науқастың шұғыл жағдайындағы мейірбикенің мінез-құлқы, жекелеген жұқпалы аурулардың клиникалық-эпидемиялық сипаттамасын анықтау. Пациенттердің, қоршаған ортаның және қызметкерлердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін медициналық мекемеде және ошақта инфекциялардың таралуын болдырмау үшін тәлімгермен бірлескен инфекциялық бақылау мониторингі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - мейіргер ісінде медициналық этика мен биоэтика бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Адамның көбеюіне араласудың этикалық мәселелері. Адам ағзалары мен тіндерін трансплантациялауды этикалық-құқықтық реттеу, педиатриядағы трансплантация. Өлім және өлу. Жеке адамның және қоғамның өлімді қабылдау үлгілері. Емделмейтін ауру кезінде науқасты хабардар етудің этикалық ережелерінің мәселесі. Аурудың қолайсыз болжамы кезінде науқастың туыстарына хабарлау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - мейіргерлік құжаттаманы жүргізу дағдылары мен білімдерін қалыптастыру. Мейіргерлік практика стандарттары. Мейірбике процесінің сипаттамасы, кезеңдері. Деректерді жинау және жинау әдістері. Күтімді жоспарлау және ментордың бақылауымен мейірбикелік іс-шараларды таңдау. Басымдықты белгілеу. Мейіргерлік іс-шараларды таңдау. Мейірбикелік тағайындаулар. Мейіргерлік күтім жоспарын жүзеге асыру. Мейіргерлік араласудың түрлері. Хаттамалар мен тағайындаулар. Күтім жоспарының орындалуына әсер ететін факторлар. Мейіргерлік тәжірибені құжаттау. Мейіргерлік ауру тарихы, күтім және бақылау картасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - оңалтуда мейірбикелік көмектің білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Мейірбике ісіндегі оңалтудың теориясы мен практикалық модельдері, этикалық және құқықтық мәселелері. Мейірбике ісіндегі педиатриялық, геронтологиялық, кардиологиялық және қантамырлық оңалту. Науқастың егжей-тегжейлі тарихын жинау, оңалту процедураларының жоспарын құру, түзету және жүзеге асыру. Пациенттердің туыстарымен жұмыс істеу, оларды тәлімгерлік технологияларын пайдалану кезінде стационардан амбулаториялық бақылауға шығару кезінде науқасқа қажетті күтімнің нақты тәсілдеріне үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - медициналық көмек көрсетуді жақсарту үшін ақпараттық және коммуникациялық технологияларды пайдалану туралы білім мен дағдыларды қалыптастыру. Денсаулық сақтау деректерін басқару және әртүрлі денсаулық сақтау мекемелері мен денсаулық сақтау мамандары арасында ақпарат алмасу. Мейіргерлер пациенттер туралы медициналық мәліметтерге және тиісті ақпаратқа жылдам қол жеткізе алады, бұл оларға ақпараттандырылған шешімдер қабылдауға және жақсы медициналық көмек көрсетуге мүмкіндік береді
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - мейіргер ісінің сапасын сараптау дағдылары мен білімдерін қалыптастыру. Мейіргерлік көмек сапасының сараптамасын регламенттейтін нормативтік құжаттар. Медициналық ұйымдардағы мейіргерлік көмек сапасының ішкі сараптамасы. Тәлімгердің басшылығымен ішкі сараптама жүргізу кезеңдері мен әдістемесі. МСАК ұйымдарында, стационарларда мейіргерлік көмек сапасының индикаторлары. Тәуелсіз сарапшыларды тарта отырып, мемлекеттік орган және медициналық сақтандыру қоры жүргізетін сыртқы сараптама. Медициналық қызметтердің сапасын сыртқы кешенді бағалау: лицензиялау, аккредиттеу, сертификаттау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - мейіргер ісінде коммуникативті дағдыларды қалыптастыру. Кәсіби коммуникация негіздері. Жанжалдардың негізгі себептері. Әр түрлі жаттығулар мен әдістерді қолдана отырып, мәселелерді шешу туралы идеяларды қалыптастыру. Медицина саласындағы коммуникациялар. Негізгі байланыс дағдылары. Ask-tell-Ask стратегиясы (сұраңыз-айтыңыз-сұраңыз). Медициналық қызметкер-пациент байланысының денсаулық көрсеткіштеріне әсер ету жолдары. Тәлімгерлермен өзара әрекеттесу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - мейіргер ісіндегі тәуекелдерді басқаруда білім мен дағдыларды қалыптастыру. Тәуекелдерді басқару-келесі қателіктер мен жағымсыз құбылыстардан сабақ алуға негізделген тәлімгерлердің басшылығымен тәжірибені жетілдіру. Инфекциялық қауіптер: қол гигиенасы, медициналық қалдықтарды басқару, КБИ (катетермен байланысты инфекциялар), ХААИ (хирургиялық араласу аймағының инфекциясы). Дәрілік қауіптер. Манипуляцияларды орындау кезіндегі тәуекелдер. Кадрлық тәуекелдер. Полихимиотерапия кезінде тәуекелдерді басқару. Хирургиялық көмек көрсету кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтамау. Ауруханаішілік инфекциялардың пайда болу қаупі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - өзіне-өзі қызмет көрсету және күтім бойынша кеңес беру білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Негізгі ұлттық ауруларды емдеу, емдеу, бақылау және оңалту. Созылмалы аурулардың алдын алу мен емдеудегі созылмалы күтім моделі. Мотивациялық сұхбат. Өзіне-өзі қызмет көрсету, пациенттерге тиімді кеңес беру әдістері, Денсаулық сақтау және емдеу жоспары. Ұлттық ауруларға қатысты медицина ғылымы, фармакология және дәрілік күтім. Тәлімгерлердің жетекшілігімен ауруларды басқару бағдарламаларын білу және қатысу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: пациенттерге ізгілік қатынасын зерттеу және алған білімдерін практикада қолдану.
Пәнді оқу кезінде студенттер келесі аспектілерді зерттейді: медициналық этика және деонтология, биоэтика қағидалары, пациенттің медбикелік қызметкерлермен ізгілік қарым-қатынасы, пациенттердің құқықтарын құрметтеу, медбикенің кәсіби құзіреттілігі, медбикенің пациенттермен және олардың туыстарымен қарым-қатынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - үйде паллиативтік көмек пен мейірбикелік күтімнің білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Паллиативті медицина негіздері. Паллиативті көмекке көрсеткіштер. Паллиативтік көмек көрсету тәртібі, инновациялық тәсіл. Мейірбикелік көмектің міндеттері мен тактикасы. Мамандандырылған паллиативтік көмек көрсету. Үйде күтімнің негізгі принциптері. Қызмет нәтижелерін бағалау және пациентті одан әрі басқару. Тәлімгермен, дәрігермен, пәнаралық топпен, пациенттің отбасымен, әлеуметтік қызметкермен немесе қамқоршымен бірлесіп үйдегі мейірбикелік күтім. Құжаттаманы дұрыс жүргізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - әртүрлі берілу механизмдері бар инфекцияларды эпидемиологиялық қадағалау туралы білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мейірбике ісіндегі әртүрлі инфекцияларды эпидемиологиялық қадағалау. Төтенше жағдайлар туындаған кезде халықты қорғау жөніндегі эпидемияға қарсы және профилактикалық іс-шаралар. Халық арасында жұқпалы және жұқпалы емес аурулардың таралуы, қауіп факторлары және берілу жолдары.
Защита практики
Пәннің мақсаты – жалпы химия және элементтер химиясы, аналитикалық химия және биология негіздері туралы білім негізінде тамақ өнеркәсібіндегі шикізат пен дайын өнімді бақылауға байланысты практикалық мәселелерді шеше білу қабілетін қалыптастыру.
Практикадан өту барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- берілген әдістеме мен технологиялық регламент бойынша бейорганикалық заттардың синтезін жүргізу;
- химиялық өндірісте қолданылатын аналитикалық химия әдістерін қолдану;
- талдау нәтижелерін есептеу және өңдеу, негізгі аналитикалық рәсімдерді сауатты орындау;
- еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы және өнеркәсіп гигиенасы ережелерін оқып, қатаң сақтау;
- өндірістің қоршаған ортаға әсерін ескере отырып сыни ескертулермен және қадір-қасиеті мен кемшіліктерін, қолданылатын әдістерді, құралдарды және технологияларды бағалаумен шолу сипатындағы реферат құрастыру.
Практика мақсаты мен міндеттерін өз бетінше қою, әдістерді таңдау, жұмыс жоспарын құру және практикалық жұмыстың нәтижелерін рәсімдеу дағдыларын қалыптастырады.
Защита практики
Мақсаты - теориялық білімді бекіту, кәсіби қызметтің практикалық дағдыларын, құзыреттері мен тәжірибесін игеру. Өндірістік практика нәтижесінде магистранттар кәсіби және еңбек дағдыларын қалыптастыру ар0ылы тиісті саладағы кәсіпорындар, ұйымдар мен мекемелердің қызметі ерекшеліктерін зерделей алады.
Защита практики
Алған теориялық білімдерін бекіту, студенттерге кәсіби бағыт беру; кафедраның, факультеттің, университеттің ғылыми қызмет бағыттарымен, құрылымымен танысу.
- физикалық заңдар мен теориялар білімдерін табиғаттағы заттар, күштер мен өзара іс-қимылдарды түсіндіру үшін пайдалану; алған білімдерін практикалық қызметте және күнделікті өмірде пайдалану;