жаратылыстану бакалавры
Қолданбалы математика
6B05405
Механика-математика
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
0 (Каз.) 0 (Орыс.)
1100000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-дифференциалдық теңдеулерді сандық шешу үшін құрылған айырмдық схемалардың жуықтауы мен тұрақтылығын зерттеу.<br/> Студенттер ғылым мен техникадағы процестерді тиімді модельдеу үшін қажетті айырымдық схемаларды құру мен талдаудың негізгі ұғымдарымен, алгоритмдерімен және теориялық аспектілерімен танысады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: алгоритмдерді құру әдістерін және программалаудың әртүрлі есептерін тиімді шешу үшін деректердің базалық құрылымын қолдану қабілетін қалыптастырудан тұрады.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттерде келесі қабілеттерді қалыптастыру: <br/> - фундаментальды есептеу алгоритмдерін пайдаланып, әртүрлі программалар құру;<br/> - сұрыптау әдістерін пайдаланып, массивтерді өңдеу;<br/> - мәліметтер құрылымын іс жүзінде пайдалану;<br/> - алгоримтдердің тиімділігін талдау.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
АБ
Әскери дайындық
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: дифференциалдық теңдеулер негізінде биомедициналық процестерді математикалық модельдерін құру дағдысын қалыптастыру. <br/> Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> – сандық таксономияның негізгі принциптерін, динамикалық жүйелердің негізгі ұғымдары мен қасиеттерін, динамикалық жүйелердің негізгі түрлерін түсіну;<br/> – биологиялық жүйелер үшін математикалық модельдерді құру;<br/> – математикалық модельдегі биологиялық жүйенің негізгі сапалық ерекшеліктері туралы білімін көрсету;<br/> – инфекциялық аурулар динамикасының математикалық моделін құру; <br/> – иммундық жауаптың математикалық моделін құру;<br/> – гидродинамика теңдеулеріне негізделген қан ұю процесінің математикалық моделін құру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - студенттердің қарапайым вариациялық есепті, вариацияның бірінші және екінші теориясын, жоғары туынды вариациалық есебін, глобалды минимум туралы теорема, сызықты және сызықсыз программалауды меңгеру.<br/> Ақырсыз өлшемді нормаланған кеңістікте анықталған дифференциалданатын функциялардың локалдік минимум нүктелерінің бірінші және екінші ретті қажетті де жеткілікті шарттарын; вариациялық қисаптың жәй және изопериметрлік есептерінің теориясын; математикалық программалау теориясын; тиімді басқару үшін Понтрягин қағидасын білу; интегралдық функцияларды дифференциалауды; қарапайым вариациялық есептер үшін дифференциалдық теңдеуін құру және шешуді; математикалық программалау есептерін шешуді білуі керек.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттердің ғылым мен техниканың әртүрлі салаларындағы практикалық мәселелерді тиімді және дәл шешу үшін қажетті сандық талдау әдістерін игеруі қабілетін қалыптастыру. Дербес дифференциалдық теңдеулерді есептеу әдістері студенттерге математикалық модельдеу есептерін шешу үшін сандық әдістерді қолдануға үйретуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дербес туындылы дифференциалдық теңдеулерге есептер шығару және негізгі теорияны білу дағдысын қалыптастыру.<br/> Пәннің мазмұны дербес туындылы дифференциалдық теңдеулердің классификациясын және оларды канондық түрге келтіруді, Фурье әдістерін, жылу потенциалдарын, жалғастыру әдісін және Грин функцияларын, максимал принципін, Коши есебін, аралас есептер, Дюамель принципін зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ақпараттық технологияда кездесетін қолданбалы есептерді шешуге арналған заманауи процестер мен жүйелерді талдауда, басқаруда, бағдарламалауда дискретті математиканың аппараттары мен әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Нәтижесінде студенттерде келесі құзыреттерге ие болады: дискретті математиканың негізгі тұжырымдарын тұжырымдау, дәлелдеу; бинарлық қатынастарға қатысты есептерді, сандар теориясының және графтар теориясының, бульдік алгебра есептерін шығару.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерді жай дифференциалдық теңдеулердің негізгі ұғымдары мен оларды шешудің әдістерімен таныстыру.<br/> Курсты оқу барысында студенттерде келесі қабілеттіліктерді қалыптастыру:<br/> - Жай дифференциалдық теңдеулердің негізгі ұғымдарын түсіндіру (дара шешім, жалпы шешім, жалпы интеграл, ерекше шешім), негізгі теоремалардың тұжырымдары мен дәлелдеулерін түсіну;<br/> - Туындысы арқылы шешілген бірінші ретті дифференциалдық теңдеулердің типтерін анықтау;<br/> - Бірінші ретті жай дифференциалдық теңдеулердің негізгі типтерін (ажыратылатын туындылы теңдеулер, біртекті теңдеулер, сызықтық теңдеулер, толық дифференциалдық теңдеулер) және тұрақты коэффициентті сызықты теңдеулер мен жүйелерді шеше білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Физика – табиғат заңдылықтарын зерттейтін ғылым, оның зерттеу пәні материя (зат және өріс түрінде) және оның қозғалысының ең жалпы формалары, сонымен қатар материяның қозғалысын басқаратын табиғаттың іргелі өзара әрекеттесулері болып табылады. Студенттердің кәсіби іс-әрекет жүйесінің негізі ретінде іргелі заңдарды, классикалық және қазіргі физика теорияларын, физикалық зерттеу әдістерін пайдалану білімдері мен дағдыларын кәсіби қызмет жүйесінің негізі ретінде қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің дифференциалдық теңдеулер жүйесін шешудің заманауи сандық әдістері туралы білімін дамыту, құрылымдық ерекшеліктері бар дифференциалдық теңдеулер жүйесінің шешімдерін табудың үнемді әдістерін жобалаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.Оқыту нәтижелері бойынша студенттер келесі дағдыларды қалыптастырады: • есептеу және ақпаратты өңдеудің заманауи әдістерін, ақпаратты іздеу және құрылымдау әдістерін кәсіби меңгеру, оларды ғылыми-техникалық және қолданбалы міндеттерді шешу үшін тиімді қолдану; • заманауи компьютерлік технологияны тәжірибеде қолдана білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: заманауи әдістерді қолдана отырып, жай дифференциалдық теңдеулер жүйесіне, дербес дифференциалдық теңдеулер жүйесіне негізделген, жаратылыстану ғылымына негізделген процесстердің математикалық модельдерін құрастыру қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында студенттер динамикалық жүйелердің негізгі ұғымдары мен қасиеттерін; динамикалық жүйелердің негізгі түрлерін білетін болады; – биологиялық жүйелердің математикалық модельдерін жасап; – әртүрлі жағдайларда табиғи құбылыстарды сипаттау және болжау үшін математикалық әдістерді қолдану қабілетіне ие болады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің математикалық модельдеу негіздері бойынша базалық білімдерін қалыптастыру, оларды математикалық аппаратты және компьютерлік технологияларды қолдана отырып, әртүрлі табиғат объектілерінің математикалық модельдерін әзірлеу және талдау үшін қолдана білу.<br/> Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> - пәндік сала есебінің мәнін дұрыс түсіндіру және тұжырымдау; <br/> - өзінің кәсіби қызметінде зерттелетін құбылыстар мен процестердің математикалық модельдерін құру; <br/> - жаратылыстану саласындағы үрдістер арасында ұқсастықты жүргізу; бір модельдерді зерттеу нәтижелерін қолдануға арналған модельдердің әмбебаптығы мен ұқсастығы басқа (экономикалық, биологиялық, физикалық және т. б. процестер)); <br/> - математикалық модельдерді жіктеу, оларды шешу әдістерін таңдау, есептеу техникасының, қолданбалы және мамандандырылған пәндік саладағы есептерді шешуге арналған бағдарламалар. <br/> - ғылыми есепті шешуде қолданбалы аспектіні ерекшелеу; және интерпретациялау; зерттелетін құбылыстың пәндік саласының терминдерінде көрсетілген нақты ұсыныстар түрінде жүргізілген зерттеулердің нәтижесін беру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – бітірушілерге ғылым мен өндірістің әртүрлі салаларында есептеу құралдарын тиімді қолдануға мүмкіндік беретін құзыреттіліктерді қалыптастыру. Студенттер пәнді оқығаннан кейін игеретін негізгі құзыреттер (Wolfram Mathematica, COMSOL Multiphysics):<br/> Бағдарламалау тілдері мен кітапханаларының негіздерін білу және түсіну;<br/> Таңдалған салаларда күрделі математикалық модельдер мен алгоритмдерді әзірлеу және енгізу үшін осы тілдер мен құралдарды қолдану мүмкіндігі;<br/> Алынған нәтижелерді талдау және интерпретациялау, осы нәтижелерді қол жетімді формада ұсыну мүмкіндігі.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің негізгі мақсаты математиканың негізгі фундаментальдық түсініктерін қалыптастыру және бір айнымалыдан тәуелді функциялардың дифференциалдық есептеулерінің негізін қалау.<br/> Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> – Математикалық анализдің негізгі ұғымдарын (тізбектер, шек ұғымы, функцияның үзіліссіздігі, туынды ұғымы) түсіндіру; <br/> – Математикалық анализдің әртүрлі есептеу әдістерін қолдана отырып талдау, яғни сандық жиынның жоғарғы және төменгі шекараларын анықтау, тізбектің жинақтылығын зерттеу, функцияның нүктедегі, жиындағы үзіліссіздігін анықтау, функцияның жиындағы бірқалыпты үзіліссіздігін тексеру, функцияның туындысын табу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Математикалық талдау-II математиканың іргелі ұғымдарымен танысудың жалғасы болып табылады және студенттерді математикалық зерттеу әдістеріне дайындайды.<br/> Бұл пән интегралдар теориясын, олардың қолданылуын – жазық фигураның ауданын есептеуді, дененің көлемін, доғаның ұзындығын және айналу денесінің ауданын есептеуді - зерттейді. Курс сонымен бірге қатарлар теориясын, теріс емес мүшелері бар қатарлардың жинақтылығының жеткілікті белгілерін, қатар жинақтылығының жеткілікті белгілері, функционалдық қатарлардың бірқалыпты жинақтылығы және функцияларды дәрежелік қатарларға жіктеуді қамтиды.<br/> Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> – Интегралдар теориясын меңгеріп, анықталған интегралдың қолдануларын (жазық фигураның ауданын есептеу, дененің көлемін есептеу, доғаның ұзындығын және айналу денесінің ауданын есептеу т.б.) біледі;<br/> – Функционалдық тізбектердің, функционалдық қатарлардың жинақтылығын зерттеу;<br/> – Функцияларды дәрежелік қатарға жіктеудің әдістерін меңгереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – <br/> студенттерде қолданбалы оптимизациялық есептерді шешуде әрі қарай қолдану үшін алгоритмдер мен машиналық оқыту әдістерін әзірлеу, таңдау және енгізу қабілеттері мен дағдыларын дамыту. Пәнді оқу кезінде студенттер машиналық оқытудың тиімді модельдерін таңдауды, модельдің оптималды параметрлерін тануды және таңдауды, әртүрлі оптимизациялық мәселелер үшін олардың өнімділігі мен қолданылуын бағалауды үйренеді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты –студенттерде мәліметтер қорын жобалаудың негізгі әдістерімен және олардың құрамдас бөліктерімен жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру. Пән SQL тілін қолдану арқылы мәліметтер қорын жобалаудың негізгі әдістерімен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруге, оларды құру, жұмыс істеу және басқару принциптерін түсінуге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерді қазіргі заманғы C++ бағдарламалау тілінде бағдарламалар әзірлеуге үйрету, кейіннен оларды әртүрлі кәсіптік қызметте қолдану.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде студент:<br/> - Объектілі-бағдарланған бағдарламалау және оларды түсіну саласында алынған білімді көрсету;<br/> - C++ бағдарламалау тіліндегі әртүрлі қосымшаларды жазу негізіндегі принциптерді түсіндіру;<br/> - тиімді бағдарламалар мен бағдарламалық жасақтама пакеттерін құру үшін C++ бағдарламалау тілінің түрлі құралдарын (сыныптар, әдістер, пакеттер, интерфейстер және т.б.) біріктіру;<br/> - C++ бағдарламалау тілінің негізгі құрамдастарының мақсатын және пайдаланылуын негіздеу;<br/> - Пәннің нәтижелерін синтездеу, түсіндіру және бағалау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттерге алгоритмдеу әдістерін және программалау негіздерін жоғарғы деңгейлі тілдерде үйрету; студенттердің логикалық ойлауын дамыту; жалпы кәсіптік пәндерді қабылдауға дайындық. Осы пәнді оқу барысында студенттер программалаудың әдістерін меңгереді, атап айтқанда, программаларды жазу, орындау барысындағы принциптер мен құралдар жиынтығымен танысады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің реляциялық деректер қорын жобалау, олардың негізгі компоненттерімен жұмыс істеу қабілетін қалыптастыру. Студент төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> - деректерді талдауға, реляциялық дерекқор схемасын жасауға нормализацияны пайдалану;<br/> - әртүрлі дерекқорларды жүйелеу, олармен жұмыс істеу;<br/> - деректерді сақтау, индекстеу параметрлерін анықтау,сұратымдарды оңтайландыру;<br/> - дерекқорларды жасау, өңдеу және басқару үшін SQL тілін пайдалану;<br/> - дерекқорды басқарудың базалық міндеттерін орындауға қабілетті болады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Студенттерді талдау және алгебра есептерін шешудің сандық әдістерімен және алгоритмдерді құру принциптерімен таныстыру; талдау және алгебра есептерін сандық шешу әдістерін шебер қолдана білуге үйрету; болашақ мамандарға алгебра мен талдаудың сандық әдістерін салыстыру бойынша негізгі теориялық білім мен практикалық дағдыларды үйрету; сандық нәтижелерді талдауды үйрету.<br/> Курсты оқу барысында студенттердің қабілеттерін қалыптастыру:<br/> – талдау және алгебраның негізгі мәселелерін сандық шешу;<br/> – алгоритмдерді құрудың негізгі принциптерін білу;<br/> – талдау және алгебра есептерін сандық шешу үшін есептеу математикасының әдістерін қолдану;<br/> – есептердің дұрыстығын негіздеу, салыстырмалы сандық талдау, есептерді математикалық модельдеу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Математикалық объектілерді оқу үшін сызықтық алгебраны пайдалана білуді қалыптастыру.Аналитикалық геометрия объектілерін зерттеуде векторлық алгебра әдістерін және координаттар әдісін қолдану, сызықтық алгебраның және аналитикалық геометрияның түйінді тұжырымдарын келтіру және дәлелдеу дағдыларын қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты табиғаттағы және техникадағы болып жатқан құбылыстардың математикалық моделін құру және математиканың әдістерін пайдалана отырып талдау жасауға дағдыландыру. Қарастырылатын мәселелер: материалдық нүкте мен механикалық жүйенің қозғалысының кинематикалық сипаттамаларын анықтау; әртүрлі күштер жүйелердің тепе-теңдік жағдайларын зерттеу; Ньютонның екінші заңы негізінде динамика мәселелерін шешу және т.б.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:тұтас орта механикасы бойынша студенттердің іргелі білім негіздерін қалыптастыру болып табылады. Тұтас орта механикасы - сұйық, газтәріздес және деформацияланатын қатты дененің қозғалыстарына арналған механиканың ауқымды бір бөлігі болып табылады. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> - тұтас ортамеханикасының негізгі бөлімдері (тұтастық гипотезасы, тұтас орта кинематикасы, ортаның деформация теориясы, тұтас ортаның динамикасы, термодинамикасы және электродинамикасы, тұтас орта механикасының қолданбалы аспектілері) туралы іргелі білім негіздерін көрсету;<br/> - континуалды механиканың негізгі заңдарын, негізгі теңдеулерін және теоремаларын тұжырымдау;<br/> - классикалық сұйық, газ тәріздес және қатты ортадан жасалған математикалық модельдерді құрастыру;<br/> - үздіксіз орта кинематика және деформация теориялары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты –<br/> сұйық, газ тәріздес және қатты деформацияланатын денелердің макроскопиялық қозғалысын сипаттау арқылы студенттерде тұтас орта механикасы бойынша іргелі білімдерін қолданбалы есептерді шешуде әрі қарай пайдалану үшін қалыптастыру. Пәнді оқу шеңберінде студенттер тұтас орта механикасының негізгі заңдары мен теңдеулерін құрастыруды үйренеді, сонымен қатар механиканың заманауи әдістерін қолдана отырып деформацияланатын орталардың математикалық модельдерін құру және шешу дағдыларын меңгереді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: физикалық процестерді модельдеу саласында ғылыми зерттеулер жүргізу үшін білім мен дағдыларды меңгеру.<br/> Курсты оқу барысында студенттердің қабілеттерін қалыптастыру:<br/> - физикалық процестердің математикалық үлгілерін құрастыру жүзеге асырылатын негізгі физикалық заңдылықтарды білу;<br/> - физикалық процестердің математикалық модельдерін құру;<br/> - есепті шешу алгоритмдерін құрастыру;<br/> - физикалық процестерді модельдеу есептерін шешу үшін сандық әдістерді қолдану;<br/> - нәтижелерді талдау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жаратылыстану ғылымдары мен экономиканың түрлі салаларында нақты процестерді модельдеу мәселелерін шешу үшін функционалдық анализдың негізгі ұғымдары мен әдістерін қолдану мүмкіндігін қалыптастыру, және студенттердің келесі қабілеттерін қалыптастыру:<br/> - тиісті теория тұрғысынан функциональдық анализдың негізгі тұжырымдамаларын түсіндіру (сызықтық нормаланған кеңістіктер, метрикалық кеңістік, банах кеңістігі, Гильберт кеңістігі, осы кеңістіктерде анықталған сызықтық үзіліссіз операторлар және сызықтық үзіліссіз функционалдар, түйіндес кеңістіктер, рефлексивті кеңістіктер, толық үзіліссіз (компакты) операторлар, тұйық операторлар және түйіндес операторлар, оператордың спектрі және резольвенталық жиын).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Химиялық процестерді математикалық әдістермен оқытуда есептерді шығару дағдыларын қалыптастыру.<br/> Курсты оқу барысында студенттердің қабілеттерін қалыптастыру:<br/> - химиялық процестерді модельдеудің негізгі әдістерін білуді көрсету;<br/> - химиялық процестерді оңтайландыру саласындағы білімін көрсету;<br/> - химияда модельдеу есептерін шығару үшін сандық әдістерді қолдану.<br/> - химиялық-технологиялық процестің қарапайым есептерінің математикалық моделін жасау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: негізгі ықтималдық және математикалық-статистикалық тұжырымдамаларды меңгеру; логикалық және алгоритмдік ойлауды дамыту; ықтималдық және математикалық статистикалық есептерді шешудің негізгі әдістерін игеру.<br/> Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> - ықтималдық теориясының және математикалық статистиканың кілтті ұғымдарын түсіндіру;<br/> - ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика әдістерімен типтік есептерді (оқиғалардың ықтималдығын есептеу, тәуелсіздік үшін оқиғаларды тексеру, кездейсоқ айнымалы мәндерді зерттеу, жалпы халықтың белгісіз параметрін бағалау, статистикалық болжамдарды тексеру) шығару;<br/> - ықтималдық қасиеттерін, кездейсоқ шамалардың сандық сипаттамаларын және бағалаудың статистикалық қасиеттерін пайдаланып қолданбалы міндеттерді шешуді оңтайландыру;<br/> - ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканың (оқиғалар, кездейсоқ шамалар, бағалау, болжам) негізгі ұғымдарын сыныптау;<br/> - ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика әдістерімен оқиғаларды, кездейсоқ айнымалыларды (жалпы жиынтықтарды) зерттеуді сипаттау;<br/> - ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика әдістерін қолдана отырып, қолданбалы міндеттерді зерттеу процесін жобалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің бағдарламалық және аппараттық құралдардың көмегімен графикалық объектілерді құру және визуализациялау үшін компьютерлік графиканың негізгі құралдарымен және әдістерімен жұмыс істеу қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- екі және үшөлшемді объектілерді құру және талдау үшін графикалық бағдарламалаудың негізгі әдіснамалық принциптерін қолдану түсінігін және іскерлігін көрсету;
- графикалық жүйелер мен модельдерді жіктеу және ұйымдастыру критерийлерін анықтау;
- заманауи графикалық құралдарды қолдану арқылы бейнелерді визуализациялаудың түрлі тәсілдерін тиімді пайдалану;
- өзінің кәсіби қызметінде компьютерлік графика әдістерін қолдану;
- графикалық ақпараттың түрлі түрлерін синтездеу, түсіндіру және сыни бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:әзірлеушілерге, деректер талдаушыларыларға, веб-программистерге және т. б. үшін пайдалы бағдарламалау дағдыларын және Python сценарий тілінде қосымшаларды құру қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- сценарийлік бағдарламалау саласында алған білімдерін көрсету және оларды түсіну;
- Python бағдарламалау тілінде түрлі қосымшаларды жазу негізінде жатқан қағидаларды түсіндіру;
-қосымшаларды, веб-интерфейстерді, деректерді талдау сценарийлерін әзірлеу үшін пайдаланылатын тәсілдерді жіктеу және оларды практикада табысты қолдану;
- Python бағдарламалау тілінің негізгі компоненттерінің тағайындалуы мен қолданылуын негіздеу;
- кәсіби қызметте қолдану мақсатында пәнді оқу нәтижелерін синтездеу, түсіндіру және бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Веб технологияның негізгі ұғымдар білімі және веб сайттар құру негіздерін оқыту. Студенттерде веб бағдарламалау ортасында жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру, веб қосымша құруа білу және оған дағдылану.
Міндеті: жұмыс барысы негіздерін оқыту, баптау және бағдарламалық қамтамаларды жүзеге асыратын қызметтерді администрациялау, веб қызметтерді іске асыру, веб технологиялардың құрылымы және принципі негіздері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - болашақ мамандардың кәсіби білімін, түсінігін, қабілетін елдің ынтымағы мен бірлігін нығайту, қоғамның интеллектуалдық әлеуетін арттыру мақсатында қолдану құзіреттілігін қалыптастыру. Қарастырылатын мәселелер:Абай ілімі туралы түсінік; Абай ілімінің қайнар көздері; Абай ілімінің құрамдас бөлімдері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімінің өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен маңызы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: атмосфералық процестер динамикасының математикалық модельдеу қабілетін қалыптастыру, атмосферадағы қозғалыстардың кеңістіктік құрылымын сипаттау, заманауи компьютерлік технологияларды пайдалана отырып аналитикалық модельдер шеңберінде сандық бағалауға байланысты мәселелерді өздігінен шешу.
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- гидромеханиканың және термодинамиканың жалпы заңдарына негізделген негізгі атмосфералық құбылыстардың ерекшеліктерін түсіндіру;
- атмосферадағы әртүрлі процестерге байланысты қарапайым есептерді тұжырымдау және шешу;
- аналитикалық модельдер шеңберінде де, заманауи компьютерлік технологияларды қолдану арқылы сандық бағалауға байланысты мәселелерді шешу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерде жаңа бағдарламалық жасақтаманы жобалау, әзірлеу және тестілеу қабілетін қалыптастыру, оны одан әрі кәсіби қызметтің әр түрлі салаларында қолдану үшін жаңа бағдарламалық жасақтаманы жобалау, әзірлеу және сынау қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
– бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу саласында алған білімдерін көрсету (БЖ әзірлеу әдістері, кезеңдері, элементтері, құралдары, өмірлік цикл модельдері, БЖ-ға қойылатын талаптар және т. б.) және оларды түсіну;
- бағдарламалық жасақтаманы әзірлеудің принциптерін түсіну және түсіндіру;
- бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін қолданылатын тәсілдерді жіктеу және оларды тәжірибеде сәтті қолдану;
- нақты қосымшаларды құру үшін әртүрлі бағдарламалау тілдерінің тағайындалуы мен қолданылуын негіздеу;
- заманауи нарық талаптарын ескере отырып, бағдарламалық жасақтаманы құру;
- бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін кәсіби қызметте одан әрі қолдану мақсатында пәнді оқу нәтижелерін синтездеу, түсіндіру және бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Басқару теориясының қолданбалы мәселелері» пәнінің негізгі мақсаты студенттерді
математикалық басқару теориясының негізгі ұғымдары мен әдістерін үйрету және қолдану дағдыларын қалыптастыру, егжей-тегжейлі зерттеу қарастырылатынына байланысты бақылау теориясының әдістерін қолдану ерекшеліктерін үйрету
Пәнді оқудың міндеттері:
басқару теориясының негізгі концепцияларын оқу;
басқару теориясының негізгі және арнайы бөлімдерін әзірлеу;
сызықтық жүйелерде бақылау және бақылау есептерін шешу әдістерін зерттеу;
тұрақтандыру және оңтайлы тұрақтандыру мәселелерін шешу әдістерін зерттеу
сызықтық және сызықты емес жүйелердің программалық қозғалыстары;
практикалық есептерді өз бетінше шешу дағдыларын дамыту;
теория мәселелерін шешуде қолданбалы программалық пакеттердің мүмкіндіктерін пайдалану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Навье-Стокс теңдеулері сипаттайтын сығылмайтын, сығылатын сұйықтық динамикасын сандық модельдеу қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- гидродинамиканың математикалық модельдерін аналитикалық және сандық зерттеу әдістерін меңгеру;
- теңдеулерді жазудың өлшемсіз және өлшемсіз формаларын, теңдеулердің консервативті нысанын сипаттау;
- сығылмалы, сығылмайтын сұйықтық Навье-Стокс теңдеуін шешудің негізгі әдістерін меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ғылым саласындағы танымдық іс-әрекетте дағдылар қалыптастыру. Ақпаратты түсіну және игеру үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолдану. Зерттеу нысанын сипаттай білу. Ғылыми білімнің объективті мазмұнын алу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу әдістерін меңгеру. Негіздеу, бекіту, бағалау үшін зерттеудің аналитикалық және практикалық әдістері мен дәлелдеу жүйелерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: зерттелетін мәліметтер қорындағы жасырын ақпаратты, тәуелділік пен заңдылықтарды анықтау мақсатында тәжірибеде одан әрі қолдану үшін мәліметтерді игерудің негізгі ережелері, принциптері мен әдістері туралы студенттердің білімін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- қарастырылатын класстардың, мәліметтердің сипаттамалары мен объектілерін жіктеу және жалпылау;
- нақты мәселені шешу үшін сәйкес деректерді талдау әдістерін таңдау;
- үлкен деректер жиынында пайда болатын үлгілер мен қатынастарды тану;
- модельдер құру және оларды тәжірибеде қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерде деректерді визуализациялау үшін заманауи графикалық пакеттерді пайдалану және оларды кейіннен кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында пайдалану қабілетін дамыту.
Осы пәнді оқу шеңберінде студенттер деректерді визуализациялаудың негізгі құралдары мен әдістерін меңгереді, сонымен қатар ғылыми есептеулердің нәтижелерін анық және ыңғайлы көрсету үшін әртүрлі график түрлерін құруды және өңдеуді үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттерде негізгі заңдар мен үздіксіз ортаның деформацияланған күйінің арақатынасы туралы базалық білімді қалыптастыру; оны математикалық аппарат пен компьютерлік технологияларды қолдана отырып модельдеу және шешу мүмкіндігі.
Оқыту нәтижесінде студенттер пәндік саланың міндеттерін шешуде іргелі базалық білімді, тиімді әдістер мен есептеу алгоритмдерін қолдану дағдыларына ие болады; өзін-өзі дамыту және біліктілігін арттыру жөніндегі топта жұмыс істейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерде қатты деформацияланатын ортаның механикасы бойынша базалық білімді қалыптастыру, математикалық аппаратты және компьютерлік технологияларды қолдана отырып, ортаның деформацияланған күйін моделдеу қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- пәндік сала есебінің мәнін дұрыс түсіндіру және тұжырымдау.
- қатты орталардың деформациясы саласындағы қолданбалы есептерді математикалық модельдеу үшін осы мамандық бойынша іргелі базалық білімді қолдану.
- пәндік саладағы есептерді шешу үшін есептеуіш техника, қолданбалы және мамандандырылған бағдарламалар мүмкіндіктерін пайдалану.
- ортаның деформацияланған күйін компьютерлік модельдеу үшін тиімді сандық әдістер мен есептеу алгоритмдерін жүзеге асыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – қазіргі динамикалық жүйелер теориясының негізгі ұғымдары мен нәтижелері бойынша білім мен дағдыны қалыптастыру. Оларға мыналар жатады: траекториялардың классификациясы және олардың шекті жиынтықтары, кедір-бұдырлық және құрылымдық тұрақтылық, типтік бифуркациялар, жүйелі динамика және хаос, жаратылыстану ғылымындағы маңызды процестердің математикалық модельдерімен танысу. Үздіксіз немесе дискретті уақытта жұмыс істейтін күрделі динамикалық жүйелердің математикалық модельдерін құруда, сапалық және сандық зерттеуде білім мен дағдыларды қолдану үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру. Сондай-ақ нақты процестің математикалық модельдерін жасау үшін бастапқы деректерді бағалау құзыретін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің зерттелетін процестердің физика-математикалық моделді құру, математикалық модельді іріктеу және басты есептерді шешу, берілген үлгідегі модельдерді құру, торлық жуықтауды дамыту, негізгі математикалық модельдеудің практикалық қолданылуына мүмкіндік беретін қабілетін арттыру.
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- ақырлы -элементтік торлар құру әдістерін қолдану;
- ақырлы айырымдар әдістерінің сұлбаларын құру, гидродинамиканың типтік есептерінің, жылу алмасу үшін ақырлы көлемдер және ақырлы элементтер әдістерін құру;
- термогидродинамиканың сандық модельдеу үрдістерін негіздеу;
- гидродинамика және жылу алмасу теңдеулерін шешу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты конвективтік жылу және масса алмасу, жел энергиясы, биосұйықтық механикасы және жол көліктерінің аэродинамикасы сияқты гидродинамиканың бірқатар қолданбалы салаларында білім қалыптастыру болып табылады. Сонымен бірге курс физиканы және гидродинамиканың негізгі теңдеулерін түсінуді тереңдетуге бағытталған.
Курсты оқу барысында студенттердің қабілеттерін қалыптастыру:
- жол көліктерінің айналасындағы ағынның ерекшеліктері туралы білімдерін көрсету;
- жылу мен массаның тасымалдануын модельдеу үшін сұйықтықтар механикасы және термодинамика ұғымдарын қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: параллельді программалау технологияларын тереңдетіп зерделеу және оларды бөлінген немесе ортақ жадымен многопроцессорлы есептеуіш жүйелер үшін жоғары тиімді параллельді алгоритмдер құру үшін қолдану болып табылады.
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- компьютердің архитектурасы, параллельді программалау әдістері туралы білімдерін қолдану;
- деректерді теңестіруді оңтайландыруды көрсету;
- параллельді бағдарламалау тиімділігін көрсете білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіпкерлік теориясы мен тәжірибесін зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Студент қабілетті: жеке қызығушылықтары мен қабілеттеріне сәйкес келетін нарық мүмкіндіктерін пайдалануға; бизнесті бастау туралы бастапқы шешімді қабылдауға; қолданыстағы құқықтық нормалар шеңберінде тиімді жұмыс жасауға; стартаптың әлеуетті нарықтық мүмкіндіктерін анықтауға және бағалауға.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - кері және қисынды емес есептер теориясымен таныстыру, көптеген кері есептерде қолданылатын, кеңінен тараған сандық әдістерді жетік қолдана білуін үйрету.
Студенттер кері және қисынды емес есептерді шешудің сандық алгоритмдерін тұрғызып, математикалық физика теңдеулерге қойылған кері есептерді шешудің әдістерін меңгереді. Сонымен қатар кері есептерді сандық шешудің әдістерін оңтайлы таңдауға дағдыланады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – үлгіні танудың теориялық негіздері бойынша білімдерін дамыту, үлгіні танудың әртүрлі алгоритмдерін жүзеге асыратын компьютерлік бағдарламаларды жасау және олардың тиімділігін зерттеу. Оқыту барысында классификаторларды құрудың параметрлік емес әдістеріне баса назар аудара отырып, Байес теориясының негізгі тұжырымдамалары бойынша білім беріледі. Таңбаланбаған векторлардан тұратын үлгіні жіктеу тәсілдері талқыланады. Кескінді тану және жасанды нейрондық желілер (түрлері мен архитектурасы) үшін машиналық оқыту мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты келесі дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыру болып табылады:
ғылыми және қолданбалы салаларда статистикалық әдістерді қолдану және деректерді талдау;
Статистикалық деректерді талдау және интерпретациялау дағдылары, соның ішінде таңдама сипаттамалары, үлестірім, корреляция және регрессиялық талдау; бизнес, экономика, медицина, әлеуметтану және т.б. сияқты әртүрлі салаларда статистикалық талдауды қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнінің мақсаты – студенттердің нақты қолданбалы мәселелерді шешуге арналған MATLAB, R, Python (NumPy, SciPy, Pandas кітапханаларымен), SAS, SPSS сияқты бағдарламалық құралдарды пайдаланудағы практикалық дағдыларын қалыптастыру. Студенттер аталған пакеттердің мүмкіндіктерін, ерекшеліктерін зерттейді және оларды процесті модельдеуде, деректерді талдауда және шешім қабылдау үшін қолданатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – экономика мен қаржыда кездесетін модельдерді шешуде стохастикалық әдістерді қолдану туралы білімді қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде студенттер келесі аспектілерді оқиды: қалыпты ықтималдық тығыздығы, статистикалық қорытынды, статистикалық зерттеу әдістері, статистикалық гипотезаларды тексеру, орташалар туралы гипотезаларды тексеру, параметрлік емес сынақтар, регрессияның әртүрлі түрлері, корреляция, дисперсияны талдау, ковариантты талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер белгісіз коэффициентті немесе теңдеудің оңжағын анықтау кері есептерін шешуді де меңгеретін болады. Коэффициентті кері есептердің негізгі қойылымын, кері есептердің сипаттама ерекшеліктерін, математикалық физика теңдеулері үшін кері есептерінің математикалық моделдерінің негізгілерін біліп шығады. Геофизикалық өлшеудің берілгендерінің интерпретациялық типтік кері есептерін жазуды, жылуөткізгіштік теңдеулер, толқындық теңдеулер және Лаплас теңдеулер үшін негізгі типтік кері есептерінің сандық есептерін қоюды меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Open MP және MPI параллельді программалау технологияларын қолдану және бағдарламалау қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- Open MP және MPI технологиялары туралы білімін көрсету;
- MPI және OpenMP директивалары туралы білімін көрсету.
- оңтайлы параллельді алгоритм құру;
- дұрыс MPI және OpenMP директиваларын таңдау;
- OpenMP және MPI технологиясының ұқсастығы мен айырмашылығын анықтау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің сандық оңтайландыру әдістері саласындағы кәсіби құзыреттіліктерін, атап айтқанда, мақсаттық функцияларды шектеусіз және әртүрлі типтегі шектеулермен оңтайландыру есептерін шешудің сандық әдістерін меңгеруі, шектеусіз және олардың қолжетімділігімен функциялардың экстремум нүктелерін табу үшін оңтайландыру әдістерін қолдану мүмкіндігі; – әртүрлі интеграцияланған математикалық орталарда оңтайландыру есептерін шешудің сандық әдістерін енгізу қабілетін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ОЖ, мақсаты, архитектурасы, негізгі компоненттері туралы тұтас жүйелік түсінікті қалыптастыру, операциялық жүйелерді жүйелі басқару кезінде туындайтын мәселелерді практикалық түрде шешу, операциялық жүйелер компоненттерінің өзара әрекеттесуінің негізгі ұғымдарын сыни тұрғыдан ойлау және түсіну қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- операциялық жүйелердің негізгі компоненттерін сипаттау, олардың мүмкіндіктерін, мақсатын, оларға жүйелік қызмет көрсетуге қойылатын талаптарды түсіну;
- Linux ОЖ архитектурасын түсіндіру;
- процестер мен процессаралық өзара іс-қимыл түрлерін басқаруды;
- желілік ішкі жүйенің жұмысын зерттеу;
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студентте келесі құзыреттерді қалыптастыру:
күрделі жүйелерді модельдеу және шешім қабылдау үшін математикалық әдістер мен құралдарды қолдану;
Жүйені талдау және оңтайландыру дағдылары, соның ішінде сызықтық бағдарламалау, динамикалық бағдарламалау, желілік талдау және басқа әдістер;
Өндіріс, көлік, логистика, экономика, қаржы және т.б. салаларда күрделі мәселелерді шешу үшін алған білімдері мен дағдыларын қолдана білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: параллельді программалау технологияларын тереңдетіп зерделеу және оларды бөлінген немесе ортақ жадымен многопроцессорлы есептеуіш жүйелер үшін жоғары тиімді параллельді алгоритмдер құру үшін қолдану болып табылады. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - компьютердің архитектурасы, параллельді программалау әдістері туралы білімдерін қолдану; - деректерді теңестіруді оңтайландыруды көрсету; - параллельді бағдарламалау тиімділігін көрсете білу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-статикалық және динамикалық тұрақтылық критерийлерін таңдай отырып, Деформацияланатын жүйелердің тұрақтылығы мәселелерін жүйелі түсіну және шешу негіздерін; талдау әдіснамасын және оларды шешу әдістерін зерттеу.
Осы пән шеңберінде студенттер алынған нәтижелерді шешу, талдау және түсіндіру; зерттелетін процестің пәндік саласы тұрғысынан түзетулер мен ұсыныстар беру дағдыларын алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шығу тегі әртүрлі сигналдарды талдау және өңдеу әдістері бойынша білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру; негізгі спектрлік әдістерді, сандық тізбектерді талдау әдістерін оқу; вейвлеттік талдаудың әртүрлі түрлерінің анықтамалары мен қолданылуын зерттеу.
Курсты оқу барысында студенттердің қабілеттерін қалыптастыру:
– спектрлік әдістер мен вейвлеттік талдау негіздерін білуді көрсету.
- сигналдардың типтік қасиеттерін, уақыттық қатарларды талдаудың теориялық негіздерін, әдістердің қолданылу шегін, олардың артықшылықтары мен кемшіліктерін білуді көрсету;
- математикалық пакеттердің бірінде (Mathcad, Mathlab) жұмыс істеу тәсілдерін меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: сызықты емес процестердің динамикасын математикалық модельдеу қабілетін; қазіргі компьютерлік техниканы пайдалана отырып, құрастырылған математикалық модельдер шеңберінде сандық бағалауға байланысты есептерді өз бетінше шешу қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында студенттер келесі дағдыларды дамытады: - сұйықтықтар механикасы мен термодинамикасының жалпы заңдылықтары негізінде сызықты емес процестердің ерекшеліктерін түсіндіру; - атмосферада болып жатқан сызықтық емес процестерге байланысты қарапайым есептерді құрастыру және шешу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: физикалық процестерді модельдеу саласында ғылыми зерттеулер жүргізу үшін білім мен дағдыларды меңгеру.
Курсты оқу барысында студенттердің қабілеттерін қалыптастыру:
- физикалық процестердің математикалық үлгілерін құрастыру жүзеге асырылатын негізгі физикалық заңдылықтарды білу;
- физикалық процестердің математикалық модельдерін құру;
- есепті шешу алгоритмдерін құрастыру;
- физикалық процестерді модельдеу есептерін шешу үшін сандық әдістерді қолдану;
- нәтижелерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жаратылыстану ғылымдары мен экономиканың түрлі салаларында нақты процестерді модельдеу мәселелерін шешу үшін функционалдық анализдың негізгі ұғымдары мен әдістерін қолдану мүмкіндігін қалыптастыру, және студенттердің келесі қабілеттерін қалыптастыру:
- тиісті теория тұрғысынан функциональдық анализдың негізгі тұжырымдамаларын түсіндіру (сызықтық нормаланған кеңістіктер, метрикалық кеңістік, банах кеңістігі, Гильберт кеңістігі, осы кеңістіктерде анықталған сызықтық үзіліссіз операторлар және сызықтық үзіліссіз функционалдар, түйіндес кеңістіктер, рефлексивті кеңістіктер, толық үзіліссіз (компакты) операторлар, тұйық операторлар және түйіндес операторлар, оператордың спектрі және резольвенталық жиын).
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
Защита практики
Практиканың мақсаты - болашақ кәсіби қызметке байланысты практикалық мәселелерді шешу үшін технологиялық және химиялық пәндердің теориясы мен әдістемесін интеграциялау қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе білім беру бағдарламасын игеру барысында алынған құзыреттіліктерді қолдана отырып, бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы саласындағы нақты мәселелердің тәуелсіз шешімін қалыптастыруға бағытталған.
Защита практики
Алған теориялық білімдері мен тәжірбелік қабілеттерін бекіту, өндірісті ұйымдастыру мен технологиясымен танысу, білім алып жатқан мамандығы бойынша кәсіби біліктілігін қалыптастыру.
Өндірістік практика барысында студент қажет ақпаратқа талдау жасап, зерттеу жүргізеді, заманауи құралдарды пайдаланып қажет есептеулер жүргізеді.
Защита практики
Алған теориялық білімдерін бекіту, студенттерге кәсіби бағыт беру; кафедраның, факультеттің, университеттің ғылыми қызмет бағыттарымен, құрылымымен танысу.
- физикалық заңдар мен теориялар білімдерін табиғаттағы заттар, күштер мен өзара іс-қимылдарды түсіндіру үшін пайдалану; алған білімдерін практикалық қызметте және күнделікті өмірде пайдалану;