жаратылыстану бакалавры
Іргелі және қолданбалы зоология мен жануарлар экологиясы саласында далалық және зертханалық зерттеулердің заманауи әдістерін меңгерген, ғылым, медицина, ауыл шаруашылығы, табиғатты қорғау мекемелері, мәдени-ағарту ұйымдары салаларында cұранысқа ие білікті зоолог бакалаврларды даярлау.
Зоология
6B05110
Биология және биотехнология
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
75 (Каз.) 75 (Орыс.)
1200000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тірі организмдердің биохимиялық процестерінің құрамы, қасиеттері, құрылысы және қызметі, биополимерлердің биологиялық әсерінің ерекшеліктері, белоктардың, нуклеин қышқылдарының, көмірсулардың функционалдық топтары, липидтер, ферменттер, гормондар, витаминдер, аминқышқылдары, зат алмасудың реттелуі, зат алмасу және зертханалық жағдайда биохимиялық талдау әдістері туралы жүйеленген білімді қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: морфологиялық және анатомиялық құрылымдарын, әртүрлі климаттық аймақтарға экологиялық бейімделу ерекшеліктерін, фитоценологияның негізгі түсініктерін және өсімдіктермен жұмыс істеудің заманауи әдістерін зерттеу негізінде төменгі және жоғары сатыдағы өсімдіктердің алуан түрлілігін талдау, жіктеу және жүйелеу қабілетін дамыту далалық және зертханалық жағдайлар, дәрілік өсімдіктер ресурстарын білуге ғылыми көзқарас.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тірі организмдердің тұқымқуалаушылық және өзгергіштік заңдары туралы тұтас жүйелік түсінікті және осы білімдерді тәжірибеде қолдану қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: классикалық генетиканың негізгі заңдылықтары, тұқым қуалау механизмдері; аллельдік және алельдік емес гендердің өзара әрекеттесуі; жыныс генетикасы, жыныспен тіркескен тұқым қуалау; кроссинговер; өзгергіштіктің түрлері; популяциядағы генетикалық процестері; адам генетикасының негіздері.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – белгілердің тұқым қуалау заңдылықтары, тұқым қуалау түрлері, биомолекула деңгейінде генетикалық ақпаратты сақтау, көбейту, тасымалдау және жүзеге асыру механизмдерін түсіну; нуклеин қышқылдары мен белоктардың қасиеттері мен қызметі, қазіргі молекулалық-генетикалық зерттеу әдістері туралы тұтас және жүйелі білім қалыптастыру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қосмекенділер мен бауырымен жорғалаушылардың анатомиясы мен морфологиясының ерекшеліктерін, биологиясын, экологиясын, географиялық таралуын, систематикасы, шығу тегі мен филогенезін, сирек және жойылып бара жатқан герпетофауна түрлері туралы қазіргі заманғы көзқарастарды, биоценоздағы және қолданбалы фармакологиядағы маңызын, сондай-ақ далалық және зертханалық бақылаулар және биостатистикалық талдау әдістерін қарастыру.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – төменгі және жоғары сатыдағы өсімдіктер систематикасының жүйелік әртүрлілігі, өсімдіктердің әртүрлі жүйелі топтарының анатомиялық құрылысы, әртүрлі климаттық белдеулерге экологиялық бейімделу ерекшеліктері, фитоценологияның негізгі түсініктері және қазіргі заманғы өсімдіктер туралы түсінік қалыптастырып далалық және зертханалық жағдайларда өсімдіктермен жұмыс істеу әдістерін үйрету.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-түр ұғымы, түр категориясы, түрдің морфологиялық белгілері мен биологиялық қасиеттері, оқшаулау механизмдері, генетикалық өзгергіштік, географиялық оқшаулау, түрдің пайда болуының экологиясы мен генетикасы, жануарлар биоалуантүрлілігі тұжырымдамасын анықтайтын популяция ішіндегі өзгергіштік және микроэволюция туралы түсінік беру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерге жануарлардың онтогенетикалық даму заңдылықтары туралы көзқарасын қалыптастыру; онтогенездің негізгі сатыларын ажыратуға және эмбриональды дамудың фазаларын анықтауға; өсудің механизмін, морфогенезін, даму ақауларының себептерін түсіндіреді;регенерация механизмдері, эмбриональдық индукция, дифференциация, детерминация мен қартаю және жануарлардың даму негізінде жатқан басқа да процесстері қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерде әртүрлі тіршілік ортасында мекендейтін шөпқоректі омыртқалы жаунарлардың қоректену мәселелерін кешенді зерттеу үшін сапалы азықтың негізі ретінде ағаш-бұта, шөпті, шалғынды, дала, тау (альпілік шалғындарды қоса алғанда), тау бөктері, су және жағалау-су өсімдіктері туралы білімін пайдалану қабілетін қалыптастыру.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-студенттерде жоғары сатыдағы омыртқалылар организімінің және оның жекелеген бөліктерінің тіршілік ету процестері туралы, жүйелердің жұмыс істеуінің негізгі заңдылықтары мен олардың өзара әрекеттесуі және тіршілік етудің экологиялық жағдайлары кезінде оларды реттеу механизмдері, физиологиялық әдістер мен бейімделу процестерінің морфофункционалды заңдылықтары туралы жүйелі білімді қалыптастыру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты жер шарының зоогеографиялық аудандастырылуы, фауналық кешендердің қалыптасуы, континенттік фауналардың шығу тегі мен эволюциясы, зоогеографияның экологиялық негіздері, хорологиясы: аймақтық құрылымы, қоныстану, эндемизм, генезис, фаунаға антропогендік әсер туралы түсінік қалыптастырып, жануарлар ареалдарын картаға түсіру принциптері мен әдістерін үйрету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс жануарлар әлемінің алуантүрлілік жүйесін, олардың бір – бірімен және сыртқы әлеммен өзара байланысын қарастырады, омыртқасыздар мен омыртқалылардың экологиялық ерекшеліктері мен морфо-анатомиялық құрылымын зерттейді. Курсты зерделеу нәтижесінде студент омыртқасыздар мен омыртқалы жануарлардың құрылымдық ерекшеліктерін сипаттай алады, жануарлар әлемінің негізгі таксондарының құрылымының салыстырмалы морфологиясын талдай алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – бактериялардың систематикасы, морфологиясы, генетикасы және көбеюі туралы негізгі білімді қалыптастыру; микроорганизмдердің зат алмасуын, микроорганизмдердің құрылысын, физиологиясын және биохимиясын, жиі кездесетін инфекциялардың қоздырғыштарының биологиясын, сондай-ақ осы аурулармен күресу және алдын алу шараларын, микроорганизмдер мен микробиологиялық процестерді зерттеудің заманауи әдістерін меңгеру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Прокариоттар мен эукариоттарда тұқым қуалайтын ақпаратты беруді және іске асыруды қамтамасыз ететін негізгі құрылымдар мен механизмдер туралы түсінік қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: нуклеин қышқылдары мен ақуыздардың молекулалық құрылымының ерекшеліктері, нуклеин қышқылдары мен ақуыздардың құрылымы мен физика-химиялық қасиеттерін талдаудың заманауи әдістері, репликация, транскрипция, РНҚ жетілу, генетикалық материалды қалпына келтіру механизмдері мен әдістерін қалыптастыру.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – біржасушалыдан бастап, төрт қабатты ұйымдасу деңгейіне дейін (құрттар, моллюскалар, шаянтәрізділер, эхинодермдер), олардың шығу тегін, филогенезін, эволюциясын, таралуын, ұйымдасуын, тіршілігін, еркін тіршілік ететін және паразиттік формалардың циклдерін, сонымен қатар омыртқасыздардың негізгі таксондарының практикалық маңызын зерттеу.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты жануарлардың хордалар типінің әртүрлі кластарының анатомиялық, морфологиялық, физиологиялық, ерекшеліктерін, биологиялық, экологиялық, этологиялық сипаттамаларын, әртүрлі кластағы омыртқалы жануарлардың негізгі белгілерін, олардың таксономиясын, шығу тегін анықтауыш кестелердің көмегімен анықтауды, түрлердің эволюциясы мен таралуын, биоценоздағы және шаруашылықтағы маңызын қарастыру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – құстар класындағы морфологиялық-анатомиялық құрылысы, физиологиясы, шығу тегі, эволюциясы, бейімделуі, географиялық таралуы құстардың биологиялық және экологиялық ерекшеліктері: ұшуы, сигнал беруі және байланысы, тәуліктік және маусымдық ырғақтары, ұя салуы, қоректенуі, көбеюі, түлеуі, қоныс аударуы және олардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы туралы білімді қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – биология мен геологияның қиылысында палеозоология пәні ретінде, қазбалы жануарлар таксономиясының негізгі принциптері, олардың эволюциясы, палеоэкологиясы, организмдердің жерлену заңдылықтары, стратиграфияның маңызды топтарының сақталу типтері, номенклатурасы туралы түсінік қалыптастырып, палеозологиялық қазба қалдықтарды зерттеудің заманауи әдістерін үйрету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - тірі әлемнің маңызды құрамдас бөлігі ретінде Protozoa туралы, олардың әртүрлілігі, систематикасы, филогенезі, эволюциясы мен Metazoa-ның шығу тегі, сонымен қатар адам өміріндегі және табиғаттағы маңызы туралы білімді қалыптастыру, зиянды протистермен күресудің негізгі әдістерін зерттеу және протозойлық аурулардан қорғанудың практикалық дағдыларын игеру.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – сүтқоректілер класының өкілдері, олардың морфологиясы, физиологиясы, систематикасы, өмір сүру ерекшелігі, сүтқоректілердің негізгі экологиялық топтары және географиялық таралуы, шығу тегі, көбеюі мен дамуы олардың адам өміріндегі рөлі туралы тұтас көзқарас қалыптастырып практикалық әдістерді – далалық бақылаулар, статистикалық талдаулар, материал жинақтауды үйрету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жалпы химияның іргелі мәселелерін сипаттау қабілетін қалыптастыру және математикалық арифметикалық әрекеттерді орындауды, шамаларды есептеу қателіктерінің жуықталған мәндерін табуды, ауызша және жазбаша тәсілдердің үйлесімімен қолданбалы сипаттағы есептерді шешуді қамтиды.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-тірі жасуша туралы оның биофизикалық және биохимиялық процестерді құрылымдық ұйымдастыруы, өмірлік циклі, тіндердің дамуы, шығу тегі және дифференциациясы, олардың жіктелуі, жануарлардың эмбриональды даму кезеңдерін, гаметогенез кезеңдерін зерттеу; ұрықтандыру; ұсақтаудың негізгі түрлері, х жануарлардағы гаструляция, нейруляция және органонез әдістері туралы білім қалыптастыру.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тірі жасуша, жасушада болатын биофизикалық және биохимиялық процестердің құрылымдық ұйымдастырылуы, жасушаның өмірлік циклі мен өлуі, ұлпалардың дамуы, шығу тегі және дифференциациясы, олардың жіктелуі, зерттелуі омыртқалылардың эмбрионалдық даму кезеңдерін, гаметогенез кезеңін; ұрықтандыру; омыртқалы жануарлардың негізгі бөліну түрлері, гаструляция әдістері, нейруляция және органогенез туралы білімді қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Жер бетінде тіршіліктің эволюциялық заңдылықтары туралы түсініктерін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: эволюцияның синтездік теориясының ережелері; эволюцияның генетикалық, онтогенетикалық және экологиялық негіздері; Жер бетіндегі тірінің эволюциясының механизмдері және заңдылықтары, қарапайым факторлары; микро- және макроэволюциялық процестердің себептері және механизмдері; мүшелер мен функциялар эволюциясы; филоценогезді және эволюциялық процестердің бағытталу себептері; адамның эволюциясы.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты насекомдардың, өрмекшітәрізділер мен кенелердің морфологиясы және анатомиясы, биологиясы, экологиясы, физиологиясы, эволюциялық даму кезеңдері, көбеюі, систематикасы, олардың халық шаруашылығындағы, медицинадағы және ветеринариядағы маңызы туралы тұтас көзқарасты қалыптастырып жинау әдістерін, статистикалық талдау және әртүрлі топтардан препарат дайындау әдістерін үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән адамның өмір сүру ортасында туындайтын қауіпті және зиянды факторлардан қауіпсіздікті қамтамасыз етудің теориялық және практикалық негіздерін, төтенше жағдайларда төнетін қауіп-қатерлерден қорғану ережелерін білуге студенттерді даярлау, зардап шеккендерге алғашқы көмек көрсету бойынша практикалық дағдыларды меңгеруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сирек және жойылып бара жатқан түрлердің генофондын қорғау мен сақтау үшін қажетті моральдық, этикалық, нормалар, ережелер, стандарттар мен тәрбиенің қажетті шарты ретінде биоэтика туралы түсініктерді қалыптастыру, аз санды және жойылып бара жатқан жануарлар түрлерінің гендік қорын қалпына келтіру әдістерімен таныстыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - гельминттердің таксономиялық топтары, морфофизиологиясы, биологиялық белгілері, тіршілік ету ортасы, қоректену ерекшеліктері, зат алмасу, этиологиясы, диагностикасы, патогенділігі, преимаголық және имаголық дамуының циклдері мен фазаларының биоценоздағы ролі, жұқтыру әдістері және тудыратын аурулардың алдын алу шаралары туралы түсінік қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты гидросфера мен организмдердің тіршілік ортасы ретіндегі сипаттамасы, тіршілік ортаға су жануарларының бейімделуі, әртүрлі суқойма мекендеушілерінің сипаттамасы мен әртүрлі биотоптағы гидробионттардың құрылыс ерекшеліктері, таралуы және сандық дамуы, олардың гидросферадағы рөлі және практикалық маңызымен таныстыру болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән Ихтиология және гидробиология саласындағы теориялық білім мен дағдыларды игерудің негізі болып табылады. Курсты оқу нәтижесінде студенттерде балықтардың және омыртқасыз гидробионттардың биологиялық және экологиялық топтары, балықтар мен омыртқасыз гидробионттардың онтогенез заңдылықтары туралы білім қалыптасады; Ихтиологиялық және гидробиологиялық зерттеулер әдістерін меңгерген; алған білімдерін ғылыми және практикалық қызметте қолданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - жануарлардың мінез-құлқы туралы заманауи білім, этологиядағы негізгі ұғымдар (мінез-құлық, инстинкт, психика, ойлау, сана, танымдық қабілеттер және т.б.), жануарлардың әртүрлі таксономиялық топтарындағы мінез-құлықты зерттеу әдістері туралы түсінік беру, онтогенез процесінде және мінез-құлық генетикасында мінез-құлықтың қалыптасуының негізгі заңдылықтарын талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-студенттерге омыртқалы су және құрлық жануарларының әртүрлі топтарында биологиялық талдау жүргізуге үйрету, тіршілік ету ортасына бейімделуіне байланысты өсу, өнімділік, жыныстық диморфизмде статистикалық мәліметтерді пайдалана отырып, популяция және түр деңгейлеріндегі биологиялық және морфологиялық сипаттамалар туралы түсінік беру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:
Мемлекеттік билік органдарының, саяси және қоғамдық ұйымдардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қызметін талдау қабілетін қалыптастыру. Қазіргі қоғамдағы сыбайлас жемқорлық мәселелері туралы объективті білім беру. Жасанды интеллектінің (ЖИ) сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау, алдын алу және талдау үдерістеріндегі рөлін көрсету. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың негізгі ережелерін түсіндіру. Қазіргі заманғы цифрлық технологиялар мен ЖИ-дің талдамалық құралдарын ескере отырып, сыбайлас жемқорлықты еңсеру дағдыларын үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттерде биометриялық талдаудың заманауи тәсілдері туралы білімнің тұтас жүйесін қалыптастыру мен зоологияда жануарларды зерттеуде статистикалық анализ әдістерін қолдануды көрсету және биологиялық процестердің математикалық модельдерін құру принциптерімен таныстыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - "Зоотоксинология" пәні туралы түсінік қалыптастыру, жануарлардың уларын зерттеудің жаңа әдістерімен, улы жануарлардың жіктелуі мен зоогеографиялық таралуы, улы аппараттардың құрылымы, улардың химиялық табиғаты мен молекулалық құрылымы, зоотоксиндердің фармакологияда қолдану және антидоттарды әзірлеу механизмдері, сондай-ақ улы жануарларды ұтымды пайдалану және қорғау туралы түсініктерді қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: инклюзивті білім беру негіздерінің ғылыми-теориялық білімдер жүйесін меңгеру, ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалармен өзара әрекеттесуді ұйымдастырудың құндылық бағдарларын қалыптастыру, инклюзивті ортада кәсіби қызмет саласындағы құзыреттерді меңгерту
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: балықтардың құрылысы, олардың морфологиясына және биологиясына әсер ететін тіршілік ортасының негізгі абиотикалық факторларын көрсету.балықтардың морфологиясын, систематикасын, биологиясын және экологиясын, сонымен қатар Қазақстан мен Әлемдік фаунаның алуантүрлілігін қарастырады. Балықтәрізділер мен балықтардың тіршілік ортасының абиотикалық және биотикалық факторларын, оларға балықтардың бейімдеушілік ерекшеліктерін, олардың биологиялық және морфофизиологиялық ұйымдасуларын және негізгі тіршілік циклдарының этаптарын, сонымен қатар олардың биоценозда алатын орнын қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің экономикалық ойлауын қалыптастыруға және кәсіпкерлік құзыреттерін дамытуға бағытталған. Курстың аясында нарықтық экономиканың негізгі заңдылықтары мен кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың негіздері қарастырылады. Студенттер экономиканың жұмыс істеу механизмін, бизнестің әлеуметтік-экономикалық дамудағы рөлін, кәсіпкерлікті құру және жүргізу кезеңдерін зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кеміргіштер отрядының экологиясы мен биологиясы, олардың систематикасы, анатомиясы, морфологиясы, физиологиясы, қоршаған ортаға бейімделуі, экологиялық топтары, саны және биологиялық параметрлері, сонымен қатар олардың экожүйелердегі рөлі мен аса қауіпті эпизоотияларды тасымалдаушылар ретінде және халық шаруашылық маңызы бар түрлер туралы білім қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-биологиялық ресурстарды, организмдер мен тіршілік ету ортасының өзара байланысын, Қызыл кітапқа енгізілген жануарлар мен жануарлар ресурстарының жіктелуін, Қазақстанның жануарлар әлемінің табиғи ресурстары мен экологиялық проблемаларын, биоресурстарды пайдаланудың қазіргі жай-күйін; тірі организмдерді есепке алудың қазіргі әдістері мен нысандарымен таныстыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-Қазақстанның бөгде жануарлары, түрлердің таралу себептері, биологиялық инвазиялардың механизмдері, инвазиялық түрлерді сәтті натурализациялаудың экологиялық алғышарттары және биологиялық инвазиялардың экологиялық салдары, биологиялық инвазиялардың әлеуметтік-экономикалық салдары және инвазиялық түрлердің биоәртүрлілікке әсері туралы түсінік беру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты жануарлардың хордалар типінің әртүрлі кластарының биологиялық, экологиялық сипаттамаларын, әртүрлі кластағы омыртқалы жануарлардың негізгі белгілерін, олардың таксономиясын, шығу тегін анықтауыш кестелердің көмегімен анықтауды, түрлердің эволюциясы мен таралуын, биоценоздағы және шаруашылықтағы маңызын қарастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты эволюциялық ілім туралы қазіргі көзқарастар, эволюциялық процестің мәнін ашатын теорияның негізгі ережелері – микроэволюция: табиғи, жасанды сұрыпталу, тіршілік үшін күрес, түрлену туралы түсінік қалыптастыру; макроэволюция: филембриогенез, биологиялық прогрестің негізгі жолдары мен эволюция теориясының қазіргі мәселелерін түсіндіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - Жердің тарихы, геохронологиялық жасы мен кезеңдері, Қазақстанның палео-, мезо- және кайнозойлық омыртқасыздар мен омыртқалылар фаунасының жалпы сипаттамасы мен классификациясы, геологиялық жасы, стратиграфиялық маңызы мен қазба қалдықтағы жануарларды зерттеудің негізгі әдістері туралы білім қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-қазба организмдердің (негізінен жануарлардың) морфологиясы, биологиясы, олардың геологиялық жасы және палеозой, мезозой және кайнозой дәуіріндегі омыртқасыздар мен омыртқалы жануарлардың негізгі таксондарының систематикалық жағдайы, минералды-шикізат ресурстарын барлау кезінде шоғырлану және кен орындарының пайда болу орындары туралы түсінік беру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жарық оптикалық микроскоптың көмегімен жануарлар организмдерін тұтас және мүшелер жүйесі мен мүшелерінің макроскопиялық және микроскопиялық құрылысын, шығу тегі мен қызметін зерттеуге мүмкіндік беретін биологиядағы микроскопиялық техниканың мәнін түсіндіру, сонымен қатар, зерттеудің классикалық және қазіргі заманғы микросопиялық әдістерінің теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-жануарлардың молекулалық-генетикалық талдаудың негізгі әдістерін сипаттау: гель - электрофорез, ядролық ДНҚ будандастыру, полимеразды тізбек реакциялары (митохондриялық ДНҚ, рибосомалық РНҚ); молекулалық мәліметтер негізінде жануарлар түрлерінің филогенетикалық ағаштарын қайта құру әдістері, филогенетикалық талдаудың әртүрлі түрлерін, кітапханаларды, мәліметтер базасын және жұмыс желілерін көрсету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – биология мен геологияның қиылысында палеозоология пәні ретінде, қазбалы жануарлар таксономиясының негізгі принциптері, олардың эволюциясы, палеоэкологиясы, организмдердің жерлену заңдылықтары, стратиграфияның маңызды топтарының сақталу типтері, номенклатурасы туралы түсінік қалыптастырып, палеозологиялық қазба қалдықтарды зерттеудің заманауи әдістерін үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: экологиялық-эволюциялық құбылыс ретіндегі паразитизм түрлері, паразит-иесі қарым-қатынасы, таксономиясы, биологиясы, паразиттердің басым топтарының табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы, инвазияларды тудыратын адамдар мен ауыл шаруашылығы жануарларындағы паразиттердің тіршілік циклдері туралы түсініктерін қалыптастыру, паразиттерді зерттеудің заманауи әдістерін меңгеру және оларды тәжірибеде қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - тірі әлемнің маңызды құрамдас бөлігі ретінде Protozoa туралы, олардың әртүрлілігі, систематикасы, филогенезі, эволюциясы мен Metazoa-ның шығу тегі, сонымен қатар адам өміріндегі және табиғаттағы маңызы туралы білімді қалыптастыру, зиянды протистермен күресудің негізгі әдістерін зерттеу және протозойлық аурулардан қорғанудың практикалық дағдыларын игеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты-ерекше қорғалатын табиғи аумақтардың негізгі түрлері, әлемдегі қорғалатын табиғи аумақтардың қазіргі жағдайы және олардың жұмыс істеу режимінің ерекшеліктері, биосфераға антропогендік әсердің салдары, табиғатты қорғау шаралары және қорғалатын табиғи аумақтардың биоәртүрлілігін қорғау туралы түсінік қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – топырақ түзілудегі және топырақ құнарлылығындағы әр түрлі топырақ организмдер топтарының рөлін анықтау; сондай-ақ микро- мезо- мегафаунаның тіршілік ету ортасы ретіндегі топырақтың ерекшеліктері, олардың әртүрлі топырақ типтерінде таралуын және зоологиялық әдістер мен статистикалық талдауларды қолдана отырып, топырақ түзілу процесі мен топырақ биоиндикациясының рөлін түсіндіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты эволюциялық ілім туралы қазіргі көзқарастар, эволюциялық процестің мәнін ашатын теорияның негізгі ережелері – микроэволюция: табиғи, жасанды сұрыпталу, тіршілік үшін күрес, түрлену туралы түсінік қалыптастыру; макроэволюция: филембриогенез, биологиялық прогрестің негізгі жолдары мен эволюция теориясының қазіргі мәселелерін түсіндіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерде экологиялық дүниетанымды қалыптастыруға, табиғат пен қоғам арасындағы өзара байланысты ғылыми тұрғыда түсіндіруге және тұрақты дамудың мақсаттары мен принциптері жөнінде кешенді білім беруге бағытталған.
Пән аясында жаһандық және өңірлік экологиялық мәселелер, қоршаған ортаны қорғау, табиғи ресурстарды тиімді пайдалану жолдары қарастырылады. Студенттер тұрақты даму саласында ғылыми негізделген, жауапты шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді.
Защита практики
Практиканың мақсаты - болашақ кәсіби қызметке байланысты практикалық мәселелерді шешу үшін технологиялық және химиялық пәндердің теориясы мен әдістемесін интеграциялау қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе білім беру бағдарламасын игеру барысында алынған құзыреттіліктерді қолдана отырып, бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы саласындағы нақты мәселелердің тәуелсіз шешімін қалыптастыруға бағытталған.
Защита практики
Практиканың мақсаты – оқу процесі барысында алынған теориялық білімді тереңдету және бекіту, іріктеу және жүйелеу материал үшін дипломдық жұмысты орындау; дипломдық жұмысты жазу; дипломдық жұмысты алдын ала қорғау
Защита практики
Защита практики
Практика барысында студенттер су деңгейін, су өтімдерін, тереңдіктерді, ағыс жылдамдықтарын анықтау әдістерін және гидрометриялық жабдықтармен жұмыс істеуді игереді. Практика өзендер мен су қоймаларында өткізіледі, онда студенттер далалық бақылауларды ұйымдастыруды және жүргізуді, алынған деректерді өңдеуді және гидрологиялық есептерді жасауды үйренеді.
Защита практики
Практиканың мақсаты – таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру. Өндірістік практика практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған
Защита практики
Практиканың мақсаты таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, Бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру болып табылады. Өндірістік практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған.
Защита практики
Практиканың мақсаты – алған теориялық білімдерін бекіту, студенттерге кәсіби бағыт беру; кафедраның, факультеттің, университеттің ғылыми қызметі бағыттарымен, құрылымымен танысу. Кафедрадан бекітілген практикаға жауапты оқытушылардың кеңесі, бағыт-бағдары зерделенетін болады; кафедраның ғылыми бағыттарымен, факультет пен университет құрылымымен танысу