философия докторы (PhD)
Тұлға мен қоғамның әлеуметтік-педагогикалық өзара әрекеттестігі жағдайында білім және ғылым жүйесінде әлеуметтік-педагогикалық жаңашылдықтарды іске асыру және ғылыми-педагогикалық пен әлеуметтік-педагогикалық қызметті табысты жүзеге асыру үшін әдіснамалық және ғылыми-зерттеу құзыреттілігі бар жоғары білікті ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау
Әлеуметтік педагогика
8D01802
Философия және саясаттану
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
2000000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттарда академиялық жазу дағдыларын қалыптастыру және өзінің ғылыми идеяларын академиялық стильде жоғары рейтингті журналдарда ғылыми жарияланымдарды дайындау, халықаралық ғылыми конференцияларда сөз сөйлеу, педагогика және психология саласында докторлық диссертацияны жазу. Пән педагогикалық, психологиялық ғылымдағы академиялық жазудың стилі мен құрылымының ерекшеліктерін түсінуге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – оқу-зерттеу қабілеттерін дамыту, ғылыми жобаны әзірлеу; талдау, әдістерді қолдану.<br/> Негізгі аспектілері: әдістемелік құралдарды меңгеру, зерттеуді жоспарлау және жүргізу дағдыларын дамыту, мәліметтерді, статистикалық әдістерді (SPSS пайдалануды қоса), зерттеу нәтижелерінен қорытындыларды талдау және түсіндіру дағдыларын меңгеру, өз бетімен ғылыми қызметке дайындалу, конференцияларда зерттеу нәтижелері. ғылыми мақалалар жаза білу.
12
Докторлық диссертация
Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады.<br/> Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік;<br/> 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру;<br/> 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды;<br/> 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету.<br/> 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD).<br/> <br/> <br/> Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: педагогика философиясы мен әдіснамасы, педагогикалық зерттеу әдістемесі туралы ғылыми түсінік қалыптастыру, зерттеу мәдениетін дамыту, докторлық диссертацияны орындау барысында әдістемелік әлеуетті іске асыру дағдыларын қалыптастыру.<br/> Пән аясында философиялық мектептер мен концепциялар зерттеліп, білім берудің мақсаттары мен міндеттері, зеттеудің дизайн, тұлғаны қалыптастырудағы студент пен педагогикалық процестің рөлі, педагогикадағы этика мен мораль негіздері туралы сұрақтар зерттеледі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: докторанттар арасында рухани-адамгершілік мәдениетті қалыптастыру, оларды рухани-адамгершілік білім беру идеяларының даму тарихымен, қазіргі білім беру тұжырымдамаларының мазмұнымен, дамыту және пайдалану тәжірибесімен таныстыру. білім берудегі әртүрлі технологиялар; адамның дамуының әртүрлі кезеңдерінде өзін-өзі дамытудың заманауи тұжырымдамалары мен технологияларының негізгі сипаттамаларын ашу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: докторанттардың ғылыми-зерттеу іс-әрекетін жүзеге асыру және Scopus және Web of Science деректер базасында ғылыми мақалалар жазу дағдыларын дамыту, сонымен қатар инновациялық тәсілдер ұсыну және ғылыми зерттеулерге негізделген әдістер мен бағдарламаларды әзірлеу, ынтымақтастық дағдыларын дамыту. практиктер, сарапшылар және әлеуметтік педагогика саласындағы басқа да зерттеушілер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әлеуметтік педагогика саласында сараптамалық-кеңес беру жұмысын табысты жүзеге асыру үшін қажетті дағдылар мен дағдыларды дамыту.
Негізгі аспектілері: Сараптамалық білімді меңгеру: әлеуметтік педагогиканың негізгі теориялық және практикалық аспектілерін, сонымен қатар әлеуметтік педагогтардың алдында тұрған өзекті мәселелер мен міндеттерді, күрделі әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды шешу үшін сараптамалық білімдерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Тәжірибелік тәсілді қолдана отырып, әлеуметтік педагогикада зерттеу жұмыстарын жүргізу саласындағы құзыреттіліктерді дамыту, әлеуметтік педагогикада эксперименттік зерттеулерді жүргізу принциптерін меңгеру, нақты зерттеу мәселелері мен мақсаттарына бейімделген өзіндік әдістемелерін жасау, әлеуметтік-педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу процестерін зерттеу. эксперимент, соның ішінде қатысушыларды, қалыптастыру топтарын таңдау, араласуды жобалау және басқару, деректерді жинау және нәтижелерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әлеуметтік-педагогикалық ұйыммен адресаттар немесе пайдаланушылар ретінде байланыста болатын адамдардың өмірлік жағдаяттарын, өмірі мен тәжірибесінің формаларын, қызығушылықтары мен қажеттіліктерін қалыптастыру. Негізгі аспектілері: әлеуметтік педагогиканың жас, жыныс, таптық және мәдени аспектілерін зерттеу; әлеуметтік педагогикадағы қызмет пен араласудың әртүрлі салаларын бағалауды зерттеу; жоғары білімге және оқу бағдарламаларына және кәсіптік оқыту курстарына қатысты зерттеулер; аймақтық, ұлттық және халықаралық салыстырмалы өлшемдерде балалар мен жастардың әл-ауқатын зерттеу; әлеуметтік педагогикада кәсіби дайындық және мансаптық өсу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Евразиядағы білім беруді дамытудың жаңа тенденциялары негізінде қазіргі әлеуметтік-мәдени және білім беру шынайылығын сыни талдау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Аталмыш курс әлеуметтік-педагогикалық контексте мемлекетаралық интеграцияның нысандары мен ерекшеліктерінің өзгеруін белсендендіреді. Пәнді оқу барысында интеграция ұғымының мәні, тарихы,шығу тегі, евразияшылдық феномені, тұжырымдамалар, білімнің шынайылығы ашылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әлеуметтік педагогика саласындағы әлеуметтік құрылыс, экологиялық педагогика, гендерлік педагогика, сыни теория сияқты заманауи теориялық және концептуалды тәсілдерді зерттеу, қазіргі заманғы әлеуметтік-педагогикалық концепцияларды ғылыми зерттеулерде қолдану мүмкіндіктерін зерттеу, ғылыми-зерттеу бағдарламалары мен әдістерін әзірлеу; әлеуметтік педагогика, ғылыми және ғылыми-әдістемелік қызметті дамыту және қазіргі заманғы ұғымдарды пайдалана отырып, әлеуметтік педагогикада ғылыми зерттеулер жүргізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: балаларды қорғау және жастар үшін әлеуметтік қызметтер мен әлеуметтік ортаны дамыту бойынша Қазақстанның заңнамалық базасын талдау қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында қазақстандық ғылыми мектептер мен жастардың әлеуметтенуін зерттеу бағыттары ашылады, докторанттар әртүрлі деңгейдегі жастар саясатын бағалау өлшемдері мен параметрлерін әзірлейді,әлеуметтік орта зерттеуін жүргізеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: сапалық және сандық деректерді талдау, түсіндіру дағдыларын қалыптастыру; деректермен жұмыс істеудің қазіргі құралдарын пайдалана отырып сандық және сапалық зерттеулердің деректерін өңдеу, түсіндіру; статистикалық талдау, деректерді математикалық өңдеу дағдылары. Курс білім берудегі сандық және сапалық зерттеулердің жалпы сипаттамасын ашуға бағытталған.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.