жаратылыстану ғылымдарының магистрі
Бағдарлама зоологияның іргелі және қолданбалы аспектілері саласындағы ғылыми мәселелерді ғылыми-білім беру, табиғат қорғау мекемелерінде, сондай-ақ ауыл шаруашылығында, медицинада және денсаулық сақтауда жұмыспен қамтыла отырып, заманауи әдістер мен ақпараттық технологияларды пайдалана отырып шеше алатын жоғары білікті, бәсекеге қабілетті мамандарды даярлауға бағытталған.
Зоология
7M05118
Биология және биотехнология
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1350000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кәсіби өзара әрекеттестікте менеджменттің аса маңызды аспектілерін тәжірибеде қолдану үшін басқару психологиясының іргелі концепциялары туралы білімді қалыптастыру. Пән мазмұны: басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы, мотивация және практикалық рефлексия.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Жоғары оқу орындарында тиімді оқытудың педагогикалық теориялары мен практикалық стратегияларын қамтамасыз ету, сыни тұрғыдан ойлауға және оқудағы табысқа тәрбиелеу. Курс оқыту әдістерін, оқу жоспарын жобалауды, бағалау әдістерін және мұғалімдерді инклюзивті және ынталандырушы оқу орталарын құруға дайындайтын сыныпты басқару стратегияларын зерттейді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – зоологиядағы географиялық ақпараттық жүйелердің (ГАЖ) заманауи әдістерін қолданудың маңыздылығын, қоршаған ортаның жай-күйін, кеңістіктік мәліметтерді локализациялау әдістерін, экологиялық ақпараттың табиғатын, ерекшелігін және қасиеттерін, геоақпараттық әдістеменің картографиялық аспектілерін бақылауда маңыздылығын қалыптастыру, олардың құрылымы, құрамы, функционалдығы және ГАЖ-ға қойылатын талаптар.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – ерекше қорғалатын табиғи аумақтардың негізгі түрлері (қорықтар, ұлттық парктер, резерваттар, қорықтар және т.б.), оларды қорғау және аймақтарға бөлу режимінің ерекшеліктері, жер үсті және су экожүйелерінің фауналық және флористикалық кешендері және ЕҚТА ұйымдастыру мен жұмыс істеуінің нормативтік-құқықтық негізі, экологиялық проблемалар және табиғатты ұтымды пайдалану туралы білімді жүйелеу.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – омыртқалы жануарлардың әртүрлі топтарының эмбриональды дамуының негізгі кезеңдері мен кезеңдері, жасуша, тін, организм деңгейлеріндегі орган жүйелерінің даму заңдылықтары туралы түсінік қалыптастыру, омыртқалы жануарлардың әртүрлі топтарындағы орган жүйелеріне салыстырмалы талдау жүргізу және нәтижелерді онто - және филогенетикалық аспектілерде түсіндіру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – топырақ экодиагностикасында және қоршаған ортаның экологиялық жағдайын анықтау үшін топырақта тіршілік ететін биоиндикаторлық түрлер туралы (фототрофты микроорганизмдер, мезо-, макрофауна) биоиндикацияның формалары мен әдістері туралы түсінік қалыптастырып, бұзылған топырақ жамылғысын қалпына келтіруде кәсіби шешім қабылдауды үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты -даму биологиясының заманауи қолданбалы әдістері туралы білімді қалыптастыру: балық шаруашылығы мен мал шаруашылығында қолдан ұрықтандыру, экстракорпоральды ұрықтандыру, эмбриондарды трансплантациялау, аналықтардың жыныстық циклдерін басқару (гормондардың көмегімен), криоконсервация, клондау, трансгенді жануарлар мен өсімдіктерді шығару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Зоологияның әртүрлі бағыттарында мәліметтерді статистикалық өңдеу, жануарларға бақылауды және далалық тәжірибені жоспарлау, жануарларды есепке алу – маршруттық, қашықтық (телеметрия, фототұзақ, белгілеу) зерттеу әдістерін жүргізу туралы зерттеулерді қамтитын құзыретті түсінікті қалыптастыру; омыртқалылардың миграцияларын зерттеу әдістері, майда омыртқалы жануарлардың популяциялық құрылымдарын генетикалық әдістерді пайдаланумен және ғылым дамуының қазіргі кезеңіндегі ерекшеліктері арқылы зерттеу әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - жануарлардың биологиялық әртүрліліктегі орны, оларды жіктеу және жүйелеу принциптері туралы, табиғи жүйені құру үшін филогенездің маңызы туралы, әртүрлі дәрежедегі таксондардың түрлері (стандарттары), ережелерді реттеу туралы білімдерін қалыптастыру, жаңа таксондарды сипаттау, зоологиялық жүйелерді құрудың иерархиялық принципі және кладистиканың негізгі принциптері туралы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – магистранттарда зоопсихология мен салыстырмалы психологияның теориялық және қолданбалы аспектілері; органогенез мен онтогенездің генетикалық механизмдері; адам мен жануарлардағы тұқым қуалаушылық пен мінез-құлық үлгілерінің қалыптасуының өзара байланысы; жануарлардың психикасы мен мінез-құлқын ғылыми зерттеу әдістері; Жануарлар психикасының эволюциясы, сондай-ақ жануарлар мен адам психикасының сапалық айырмашылықтары және генетикалық туыстық туралы тұтас түсінік қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - жануарлардың салыстырмалы анатомиясы мен морфологиясының даму тарихы туралы білім қалыптастыру; омыртқалы жануарлардың салыстырмалы морфологиясының әдістерін игеру, әртүрлі жүйелі топтардағы омыртқалылардың құрылымдық жоспарын зерттеу, жүйелеу мен жіктеуді басшылыққа алу, органдар мен аппараттардың жекелеген жүйелеріне салыстырмалы талдау жүргізу, өмір сүру жағдайларына бейімделуге байланысты органдар мен функциялардың эволюциялық өзгерістерін қадағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – омыртқалылардың әртүрлі кластарының систематикасы бойынша заманауи білімдерді пайдалану, омыртқалылардың әр класындағы негізгі таксондардың филогенезі мен өзара байланысты қатынастары бойынша проблемалық және даулы мәселелерді қарастыру, таксондардың анамнияда да бейімделгіш сәулеленуін көрсету тобында және амниот тобында.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - популяциялық биология концепциясының тұтас ұғымы, табиғи популяциялардың морфологиялық, экологиялық, генетикалық, биохимиялық аспектілері: жас және жыныстық құрылымы, сан динамикасы, мөлшері, түрішілік және түраралық байланыстар және жануарлардың су және жер үсті популяцияларын зерттеудің әдістемелік тәсілдері туралы түсінік беру.
Защита практики
Зерттеу практикасының мақсаты: отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерімен, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерімен, тәжірибелік деректерді өңдеу және интерпретациялаумен танысу.
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- фундаменталды және қолданбалы зерттеулердің негізін түсіну;
- ғылыми зерттеулерді, ғылыми-зерттеу жұмыстарының кезеңдерін түсіну - жоспарлау, ұйымдастыру және іске асыру;
- жобалау, жазу, ғылыми жобаны ресімдеу және шолу;
- бағдарламаларды зерттеу, әдістемелік және процедуралық бөлімдерді зерттеу;
- ғылыми-техникалық ақпарат базасын жүйелеу.
Защита практики
Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: