жаратылыстану ғылымдарының магистрі
Бағдарлама зоологияның іргелі және қолданбалы аспектілері саласындағы ғылыми мәселелерді ғылыми-білім беру, табиғат қорғау мекемелерінде, сондай-ақ ауыл шаруашылығында, медицинада және денсаулық сақтауда жұмыспен қамтыла отырып, заманауи әдістер мен ақпараттық технологияларды пайдалана отырып шеше алатын жоғары білікті, бәсекеге қабілетті мамандарды даярлауға бағытталған.
Зоология
7M05118
Биология және биотехнология
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1400000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – зоологиядағы географиялық ақпараттық жүйелердің (ГАЖ) заманауи әдістерін қолданудың маңыздылығын, қоршаған ортаның жай-күйін, кеңістіктік мәліметтерді локализациялау әдістерін, экологиялық ақпараттың табиғатын, ерекшелігін және қасиеттерін, геоақпараттық әдістеменің картографиялық аспектілерін бақылауда маңыздылығын қалыптастыру, олардың құрылымы, құрамы, функционалдығы және ГАЖ-ға қойылатын талаптар.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – ерекше қорғалатын табиғи аумақтардың негізгі түрлері (қорықтар, ұлттық парктер, резерваттар, қорықтар және т.б.), оларды қорғау және аймақтарға бөлу режимінің ерекшеліктері, жер үсті және су экожүйелерінің фауналық және флористикалық кешендері және ЕҚТА ұйымдастыру мен жұмыс істеуінің нормативтік-құқықтық негізі, экологиялық проблемалар және табиғатты ұтымды пайдалану туралы білімді жүйелеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - жануарлардың салыстырмалы анатомиясы мен морфологиясының даму тарихы туралы білім қалыптастыру; омыртқалы жануарлардың салыстырмалы морфологиясының әдістерін игеру, әртүрлі жүйелі топтардағы омыртқалылардың құрылымдық жоспарын зерттеу, жүйелеу мен жіктеуді басшылыққа алу, органдар мен аппараттардың жекелеген жүйелеріне салыстырмалы талдау жүргізу, өмір сүру жағдайларына бейімделуге байланысты органдар мен функциялардың эволюциялық өзгерістерін қадағалау.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – омыртқалы жануарлардың әртүрлі топтарының эмбриональды дамуының негізгі кезеңдері мен кезеңдері, жасуша, тін, организм деңгейлеріндегі орган жүйелерінің даму заңдылықтары туралы түсінік қалыптастыру, омыртқалы жануарлардың әртүрлі топтарындағы орган жүйелеріне салыстырмалы талдау жүргізу және нәтижелерді онто - және филогенетикалық аспектілерде түсіндіру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – жануарлар мен адамдардың психикалық түрлі топтарының эволюциялық заңдылықтары, механизм мен негізгі этаптары туралы, сонымен қатар адамдар мен жануарлардың генетикалық туыстылығы, сапалы психикалық ерекшеліктері, мінез-құлықтық паттерннің қалыптасуы, жануарлар психикасын ғылыми зерттеу әдістері туралы ғылымды жүйелеу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – топырақ экодиагностикасында және қоршаған ортаның экологиялық жағдайын анықтау үшін топырақта тіршілік ететін биоиндикаторлық түрлер туралы (фототрофты микроорганизмдер, мезо-, макрофауна) биоиндикацияның формалары мен әдістері туралы түсінік қалыптастырып, бұзылған топырақ жамылғысын қалпына келтіруде кәсіби шешім қабылдауды үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты -даму биологиясының заманауи қолданбалы әдістері туралы білімді қалыптастыру: балық шаруашылығы мен мал шаруашылығында қолдан ұрықтандыру, экстракорпоральды ұрықтандыру, эмбриондарды трансплантациялау, аналықтардың жыныстық циклдерін басқару (гормондардың көмегімен), криоконсервация, клондау, трансгенді жануарлар мен өсімдіктерді шығару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Зоологияның әртүрлі бағыттарында мәліметтерді статистикалық өңдеу, жануарларға бақылауды және далалық тәжірибені жоспарлау, жануарларды есепке алу – маршруттық, қашықтық (телеметрия, фототұзақ, белгілеу) зерттеу әдістерін жүргізу туралы зерттеулерді қамтитын құзыретті түсінікті қалыптастыру; омыртқалылардың миграцияларын зерттеу әдістері, майда омыртқалы жануарлардың популяциялық құрылымдарын генетикалық әдістерді пайдаланумен және ғылым дамуының қазіргі кезеңіндегі ерекшеліктері арқылы зерттеу әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - зоологиялық ресурстарды құраушы түрлердің таксономиялық орны, биологиялық сипаттамалары, тіршілік ету ареалдары, тәуліктік, маусымдық миграциялар, кеңістік-уақыттық динамикалар және кәсіптік аулауды ескере отырып зоологиялық реусрстарды қолдану, көбейту, сақтау бойынша ғылыми негізделген әдістер туралы ұғымды қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - жануарлардың биологиялық әртүрліліктегі орны, оларды жіктеу және жүйелеу принциптері туралы, табиғи жүйені құру үшін филогенездің маңызы туралы, әртүрлі дәрежедегі таксондардың түрлері (стандарттары), ережелерді реттеу туралы білімдерін қалыптастыру, жаңа таксондарды сипаттау, зоологиялық жүйелерді құрудың иерархиялық принципі және кладистиканың негізгі принциптері туралы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – магистранттарда зоопсихология мен салыстырмалы психологияның теориялық және қолданбалы аспектілері; органогенез мен онтогенездің генетикалық механизмдері; адам мен жануарлардағы тұқым қуалаушылық пен мінез-құлық үлгілерінің қалыптасуының өзара байланысы; жануарлардың психикасы мен мінез-құлқын ғылыми зерттеу әдістері; Жануарлар психикасының эволюциясы, сондай-ақ жануарлар мен адам психикасының сапалық айырмашылықтары және генетикалық туыстық туралы тұтас түсінік қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – кәсіптік құстар мен сүтқоректілердің қауымдастықтары мен популяциялары туралы ұғымды жүйелеу арқылы аңшылық-кәсіптік жануарлардың биологиялық ерекшеліктерін, олардың систематикасын, географиялық және биотоптық таралуын, популяциялық құрылымын, санын, биологиялық мониторинг пен ғылыми негізделген аулау жүргізуді сараптау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – жануарлар әлемін және оның тіршілк ету ортасын глобальды, региональды, жергілікті деңгейде рационалды қолдану мен қорғау, құқықтық реттеу, заңнамалық актілер, нормативтік-құқықтық құжаттарды, халықаралық құқықтық көздерді биологиялық алуантүрлілікті сақтауда сауатты қолдана алу туралы ұғым қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – Түрлі экожүйелер мен (топырақ, орман, дала, шөл, су) омыртқалы жануарлар қауымдастықтарының құрылымын интерпритациялау, нәтижелерді өңдеу жолдары, негізгі принциптер мен өңдеудің заманауи және классикалық әдістер туралы үсініктерді қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – медициналық зоологияның кейбір аспектілерінің саласындағы, паразиттердің тіршілік циклдерінің, паразитік қарапайымдылар мен буынаяқтылар, зооноздық инфекцияларды қоздырушы, иесі мен тасымалдаушылардың санының динамикасы, оларды реттеу факторлары, жануарлар мен адамдардың табиғи-ошақтық аурулардың өз-өзін реттей алуы туралы жүйелік ұғымды қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - жануарлардың салыстырмалы анатомиясы мен морфологиясының даму тарихы туралы білім қалыптастыру; омыртқалы жануарлардың салыстырмалы морфологиясының әдістерін игеру, әртүрлі жүйелі топтардағы омыртқалылардың құрылымдық жоспарын зерттеу, жүйелеу мен жіктеуді басшылыққа алу, органдар мен аппараттардың жекелеген жүйелеріне салыстырмалы талдау жүргізу, өмір сүру жағдайларына бейімделуге байланысты органдар мен функциялардың эволюциялық өзгерістерін қадағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – омыртқалылардың әртүрлі кластарының систематикасы бойынша заманауи білімдерді пайдалану, омыртқалылардың әр класындағы негізгі таксондардың филогенезі мен өзара байланысты қатынастары бойынша проблемалық және даулы мәселелерді қарастыру, таксондардың анамнияда да бейімделгіш сәулеленуін көрсету тобында және амниот тобында.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – еркін тіршілк ететін омыртқасыздардың (қарапайымдылар, жалпақ құрттар, шаянтәрізділер, толық және шала түрленіп дамитын насекомдар) жеке таксосномиялық топтарының тіршілік циклдары мен оларды биоалуантүрлілікті сақтауда, табиғатты қорғау саласында қолданбалы және эволюциялық биологияның фундаментальды негізінде практикалық қолдану туралы түсініктерін жүйелеу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - популяциялық биология концепциясының тұтас ұғымы, табиғи популяциялардың морфологиялық, экологиялық, генетикалық, биохимиялық аспектілері: жас және жыныстық құрылымы, сан динамикасы, мөлшері, түрішілік және түраралық байланыстар және жануарлардың су және жер үсті популяцияларын зерттеудің әдістемелік тәсілдері туралы түсінік беру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - фенотип, жануарлардың түрлі популяцияларындағы фенетикалық алуантүрлілік, популяциялық зерттеулерде фенотиптік өзгергіштікті анықтайтын факторлар туралы түсінік қалыптастыру негізінде микрофилогенез, жануарлар тұқымдарына, түрдің популяциялық құрылымына баға беру.
Защита практики
Тәжірибенің мақсаты - зерттеуді жоспарлау және жүргізу қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе жеке, сонымен қатар ғылыми ұжымдар мен ғылыми мекемелердің құрылымдық бөлімшелері құрамында ғылыми-зерттеу жұмыстарын дайындау мен жүргізуді қоса, академиялық жұмыс дағдыларын қалыптастырады. Зерттеу практикасы ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, үлкен көлемдегі мәліметтерді (нақты материал) жинауға және өңдеуге бағытталған.
Зерттеу практикасы барысында магистранттардың төмендегідей қабілеттері қалыптасады :
- ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау;
- ғылыми әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істеу: ғылыми дереккөздерді аннотациялау, рефераттар жасау-шолулар;
- тіл жүйесі және әдебиет дамуының негізгі заңдылықтары саласында өз бетінше ғылыми зерттеу жүргізу;
- ғылыми-зерттеу міндеттерін шешу үшін заманауи ақпараттық ресурстарды пайдалану;
- ғылыми ақпаратты жинау, өңдеу, талдау және жүйелеу;
- отандық және шетелдік филология мектептерінің жаңашыл әдістерін қолдану;
- ғылыми зерттеу нәтижелерін дәлелді баяндау;
- ғылыми басылымды дайындау және редакциялау: тезистер, мақала.
Зерттеу практикасын өту кезінде магистранттар келесі аспектілерді қарастырады:
Зерттеу жұмысының теориялық негіздері. Филологиялық зерттеулердегі заманауи әдістер мен әдістер. Лингвистика және әдебиеттану саласындағы ғылыми және қолданбалы жобалардың тәуелсіз дамуы. Оқу-әдістемелік әдебиеттерді қалыптастыру ережесі. Ғылыми зерттеулер нәтижелерін интерпретациялау.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.