филология ғылымдары магистрі
Цифрлық кеңістіктегі қазақ тілді ақпаратты, мәтін деректерін талдау мен өңдеу саласындағы лингвистикалық және компьютерлік әдіс-тәсілдерді меңгерген жаңа форматтағы лингвистерді дайындау.
Цифрлық қазақ тілі
7M02326
Филология
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1350000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кәсіби өзара әрекеттестікте менеджменттің аса маңызды аспектілерін тәжірибеде қолдану үшін басқару психологиясының іргелі концепциялары туралы білімді қалыптастыру. Пән мазмұны: басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы, мотивация және практикалық рефлексия.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Жоғары оқу орындарында тиімді оқытудың педагогикалық теориялары мен практикалық стратегияларын қамтамасыз ету, сыни тұрғыдан ойлауға және оқудағы табысқа тәрбиелеу. Курс оқыту әдістерін, оқу жоспарын жобалауды, бағалау әдістерін және мұғалімдерді инклюзивті және ынталандырушы оқу орталарын құруға дайындайтын сыныпты басқару стратегияларын зерттейді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - қолданбалы саланы меңгеруге қажетті математиканың негізгі салаларымен танысу, математикалық талдау, сызықтық алгебра, ықтималдықтар теориясы мен статистика, графтарды меңгеріп, математиканың аталған салаларының базистік ұғымдары мен әдістерін қолдануға, математикалық ойлау мен дәлелдеу дағдыларын қалыптастыруға үйрету. Курс функцияны талдау, алғашқы функция мен интеграл, векторлық кеңістік, сызықтық операторлар, граф теориясын қарастырады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – тілдік деректерді өңдеуге арналған бағдарламалау тілін, Pyhton мен R бағдарламалау тілдері арқылы мәтінді өңдеу, басты операциялардың қызметтерін, табиғи тілдегі мәтіндерді бағдарламалау жүйесінде өңдеудің негіздерін, бағдарламалық қамтамасыз етуді жоспарлау мен ұйымдастыруды үйрену. Курс аясында алгоритмдеу принциптері мен ақпаратты өңдеудің заманауи әдістері зерттеледі.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ақпаратты іздеу, алу және талдау, ақпаратты ұсыну және тарату мәселелерін шеше алатын мамандарды даярлау, қазақтілді мәліметтер қорындағы мәтіндік деректерді ресімдеу, мәтіндік корпусты өңдеуге арналған цифрлық технологияларды зерттеу, практикада қолдана алу. Курс аясында ақпаратты жинау, өңдеу, талдау саласындағы түрлі лингвистикалық бағыттарды талдау, салыстыру, сыни тұрғыдан бағалау жүргізіледі.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – әр түрлі (электронды сөздік, энциклопедия, анықтағыш, түсіндірме сөздік, тезаурустар және т.б.) сөздіктермен жұмыс істей білу және лингвистикалық автомат қызметін жүзеге асыру үшін сөздік қор базасын дамыту. Пән аясында сөздіктердің түрлерін құрастыру принциптері, компьютерлік лексикографияның болашағы қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – қазақ тілі сабақтарына арналған электронды құралдарды саралап, тілдің теориялық-практикалық негіздерін цифрлық технологиялар базасында қарастыру, электронды ресурстар жиынтығын анықтау, талдау. Пән мазмұнында оқу-әдістемелік құралдар жасауда тиімді цифрлық технология түрлері, тілді компьютерлік оқыту, қашықтан білім беру ресурстары, тілді оқытудағы желілік, мультимедиалық ресурстардың білім берудегі түрлері талданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – деректерді талдауға арналған әдістермен кеңінен танысу Байес статистикалық әдістерін қолдануға, өлшемділікті азайту әдістерін меңгеру (PCA, LDA, CA, MCA), кластеризация (k-means, иерархиялық кластеризация, аралас модельдер), регрессионды талдауды қолдануға үйрету. Курс барысында магистранттар R тілінің лингвистикалық пакеттерін біледі, деректерді талдаудың әдістерін меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – лингвистикалық және экстралингвистикалық білімді пайдалана отырып, автоматтандырылған машиналық аударма жүйесімен, мәтінді іздеу, алу мен өңдеу бағдарламаларымен жұмыс істей білу. Аударма және машиналық аударма түрлері, оның жүйелерінің классификациясы, аударма жады жүйелері, толық автоматтандырылған МА мәселелері, МА жүйелерінің үлгілері, бағалау параметрлері талданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – филологтарды онлайн курс жасауға арналған бағдарламалармен таныстыру, бағдарламалау ресурстарын зерттеу, қазақ тіліндегі ақпараттарды цифрлық технологияларға бейімдеуді үйрету, онлайн курсқа арналған бағдарламалауды практикада қолдану. Пән аясында тілді оқытуды цифрландыру, онлайн курсты жаңаша форматта ұсыну, онлайн курс жасау барысында әдіс-тәсілдерді технология сұранысына сай оңтайландыру мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – қазақ тіліндегі сөздің сөйлемдегі қызметін, сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін, басқа сөздермен үйлесімділігін автоматты түрде анықтауға мүмкіндік беретін синтаксистік талдау жасау, синтаксистік құрылымдар арасындағы байланыстарды сипаттайтын белгіленімдерді дамыту. Курста синтаксистік деривация, сөздердің семантикалық, грамматикалық тіркесімділігі, сөйлем типтері мен модельдерін автоматты талдау мен жинақтау мәселелері сараланады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – корпусқа енгізілетін мәтіндердегі сөздерге морфологиялық белгіленім қою принциптеріне қатысты лингвистикалық материалды электронды пішінге келтіру, сәйкестендіру, лингвистикалық белгіленімдер әзірлемесін жасау және жетілдіруде компьютерлік-бағдарламалық әдістерді қолдана отырып, сөздердің морфологиялық құрылымын ажырату. Корпустық лингвистика ғылымына сипаттама беріліп, корпус жасау тәжірибесі, морфологиялық белгіленімге қойылатын теориялық және практикалық міндеттер мен талаптар қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – филологтардың кәсіби қызметінде ақпараттық технологияларды қолдану және дамыту мүмкіндіктері туралы жүйелі түсінік қалыптастыру, гуманитарлық және жаратылыстану білімдерін біріктіре отырып статистикалық әдістерді негізді және тиімді қолдану, ғылыми-зерттеу жұмыстарын табысты жүргізуге дайындау. Пән аясында электрондық ресурстарды құрудың практикалық дағдыларын дамыту көзделеді.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: