филология ғылымдары магистрі
Филологиялық сот сараптамасы саласындағы қазіргі заманғы еңбек нарығының талаптарына, сондай-ақ жоғары және орта арнаулы оқу орындарында филологиялық сараптама негіздерін оқыту құқығына сәйкес кәсіби сапалы, құзыретті және бәсекеге қабілетті сарапшы-филологтарды даярлау.
Филологиялық сараптама
7M02325
Филология
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1350000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс аясында пән, басқару психологиясының негізгі принциптері, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке Басқару стилі, басқарушылық қызметтегі әсер ету психологиясы, жанжал жағдайларын басқару ашылады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік негіздерін білу негізінде филология саласындағы ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы болашақ маманның зерттеушілік мәдениетін қалыптастырады. Пән ғылыми зерттеулердің әдіснамасын, филологияда қолданылатын заманауи әдістерді зерттеуге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – жалпы тіл білімінің қазіргі ғылыми парадигмасы бойынша білімдерін қолдана білу қабілетін жетілдіру. Келесі тақырыптар қарастырылады: сот, соттан тыс құқықтық құжаттарды, құқықтық мәтіндерді түсіндірудегі лингвистикалық зерттеулердің даму динамикасы, әдіснамалық принциптері, әдіснамалық тәсілдері, ақпараттық даулы мәселелерді шешуде ғылыми негіздеме ретінде тілдік деңгейлер бойынша теориялық тұжырымдарды пайдалану және конфликт тудыратын мәтіндердің лингвистикалық өлшемдері.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Жоғары оқу орындарында тиімді оқытудың педагогикалық теориялары мен практикалық стратегияларын қамтамасыз ету, сыни тұрғыдан ойлауға және оқудағы табысқа тәрбиелеу. Курс оқыту әдістерін, оқу жоспарын жобалауды, бағалау әдістерін және мұғалімдерді инклюзивті және ынталандырушы оқу орталарын құруға дайындайтын сыныпты басқару стратегияларын зерттейді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сот сараптамасының теориялық негіздері туралы білім мен кәсіби қызметті жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. Келесі тақырыптар қарастырылады: құқықтық сана, құқықтық ойлау және құқықтық мәдениет негіздері, сот сараптамасының құқықтық заңдылықтары туралы құқықтық ғылыми білім тәжірибесі, сараптаманы тағайындау және жүргізу тактикасы.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – даулы мәтіндерді зерттеуде сарапшы тіл мамандарының қолданатын талдау әдістері саласындағы арнайы білімді тереңдету. Жалпы ғылыми (бақылау, сипаттау, эксперимент, өлшеу және модельдеу) және арнайы лингвистикалық (семантикалық-синтаксистік және лексика-семантикалық талдау, функционалдық-стилистикалық талдау, мәтіннің коммуникативті құрылымдық ұйымдастырылуын талдау, автортанымдық сараптама әдістемесі, компоненттік талдау, дискурс-талдау) әдістері қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – БАҚ экстермистік даулы мәтіндерінің лингвистикалық белгілері туралы білімді жетілдіру. Келесі тақырыптар қарастырылады: экстермистік түсінігі, этникааралық т.б. қақтығыстардың пайда болуының лингвистикалық, лингво-когнитивтік, лингвомәдени және басқа да факторлары, бұқаралық ақпарат құралдарында жариялау ерекшеліктері, қоғамда болып жатқан заң араласуымен реттелетін әлеуметтік-саяси мәнді қақтығыстардың алдын алудың тілдік модельдері, заң, даулы басылымдар талдауы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – неймингтік сараптамаға қажетті тілдік білімді қалыптастыру. Келесі тақырыптар қарастырылады: тауарлық таңбалар, олардың түрлері, тауарлық тауарлық таңбаларға, псевдоним, аноним т.б. даулы антропонимдерге қатысты даулар шешімі; креолизацияланған жарнама өнімдерінің сот-лингвистикалық сараптамасының алгоритмі, жарнамадағы заң нормаларының сақталуын лингвистикалық талдау әдісі, вербалды емес белгілерді кодтау/декодтау, тұтынушының санасына әсер ету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – заңнамалық құжаттардың лингвистикалық сараптамасының мәні мен мазмұны туралы білімді өз бетінше меңгеру дағдыларын қалыптастыру. Келесі тақырыптар қарастырылады: заңнамалық актілердің түрлері мен типтері, заңнамалық құжаттар мен нормативтік құқықтық актілерге лингвистикалық сараптама жүргізу алгоритмі, әдіснамасы мен әдістемесі, заңнамалық құжаттар мәтінінің мағынасын ғылыми талдау әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – лингвистикалық конфликтологияның теориялық негіздері, қолданбалы аспектілері туралы білімді қалыптастыру. Келесі тақырыптар қарастырылады: табиғи пікірталас, дискурс жағдайындағы шиеленістің пайда болуының, шиеленісуінің, медиацияның және конфликтінің шешілуінің сөздік механизмдерін талдаудағы лингвистикалық білім, лингвистикалық сот сараптамасындағы мәтінді талдаудың негізгі ережелері, сөйлеу әрекетінің формалары, түрлері, талдауы. лингвистикалық сараптаманың типтік мәселелері бойынша өнімдер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – даулы мәтінге лингвистикалық талдау жүргізу қабілетін қалыптастыру. Келесі тақырыптар қарастырылады: жала, қорлау, жеке тұлғаның ар-намысына, қадір-қасиетіне, іскерлік беделіне нұқсан келтіру бойынша даулы мәтіндер; фоноскопиялық, автортанымдық сараптамада қылмыстық субмәдениетті анықтайтын социолингвистикалық критерийлер; сөз объектісіне қарсы агрессивті үндеу, ақтау, негіздеудің синтаксистік конструкциялары, вербалды экстремистік материалдардағы агрессивті әрекеттерді талдау әдістемесі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – магистранттарды сот сараптамасының әдістемелік, құқықтық, ұйымдастырушылық, әдістемелік негіздерімен қамтамасыз ету, ғылыми-теориялық білімдерін сот ісін жүргізуде қолдану дағдыларын бекіту. Келесі тақырыптар қарастырылады: ғылыми білім ретінде сот сараптамасының пәні, мақсаты, міндеттері, сот сараптамасының түрлері, сот-филологиялық, филологиялық-психологиялық және басқа да сараптамаларды тағайындаудың ұйымдастырушылық, әдістемелік мәселелері, сот сараптамасын құқықтық реттеу принциптері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – фоноскопиялық және авторлық сараптама жүргізу кезінде лингвистикалық білімді пайдалануды негіздеу қабілетін қалыптастыру. Келесі тақырыптар қарастырылады: мақсатты ізденістің әдіснамалық негіздері, филологиялық сараптамадағы лингвистикалық зерттеу әдістемесін тәжірибеге енгізу, фоноскопиялық және авторлық сараптамалардың мақсаттары мен міндеттері, фоноскопиялық және авторлық сараптамалардың алгоритмі, теориялық және эмпирикалық зерттеулердің нәтижелері. зерттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – тіл мен құқықтың тоғысқан жеріндегі мәселелерді шешуде құқықтық нормаларды, құқықтық мәтіндерді талдау дағдыларын қалыптастыру. Келесі тақырыптар қарастырылады: институционалдық коммуникативті жағдай процесіндегі жалпы және кәсіби құзыреттілік, құқықтық дискурс; нақты жағдайдағы құқықтық дискурс, институционалдық, ақпараттық, аргументативті, орындаушылық, баяндауыш, суггестивті, сендіру, мәтінаралық, мәтіндердің шартты критерийлері.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: