филология ғылымдары магистрі
Филологиялық сот сараптамасы саласындағы қазіргі заманғы еңбек нарығының талаптарына, сондай-ақ жоғары және орта арнаулы оқу орындарында филологиялық сараптама негіздерін оқыту құқығына сәйкес кәсіби сапалы, құзыретті және бәсекеге қабілетті сарапшы-филологтарды даярлау.
Филологиялық сараптама
7M02325
Филология
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1400000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс аясында пән, басқару психологиясының негізгі принциптері, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке Басқару стилі, басқарушылық қызметтегі әсер ету психологиясы, жанжал жағдайларын басқару ашылады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік негіздерін білу негізінде филология саласындағы ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы болашақ маманның зерттеушілік мәдениетін қалыптастырады. Пән ғылыми зерттеулердің әдіснамасын, филологияда қолданылатын заманауи әдістерді зерттеуге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – жалпы тіл білімінің қазіргі ғылыми парадигмасы бойынша білімдерін қолдана білу қабілетін жетілдіру. Келесі тақырыптар қарастырылады: сот, соттан тыс құқықтық құжаттарды, құқықтық мәтіндерді түсіндірудегі лингвистикалық зерттеулердің даму динамикасы, әдіснамалық принциптері, әдіснамалық тәсілдері, ақпараттық даулы мәселелерді шешуде ғылыми негіздеме ретінде тілдік деңгейлер бойынша теориялық тұжырымдарды пайдалану және конфликт тудыратын мәтіндердің лингвистикалық өлшемдері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: лингвистикалық сараптамада ақпараттық технологияларды қолдануды көрсету, мәтіндерді талдау және бағалау үшін ақпараттық технологиялар мен заманауи компьютерлік құралдарды пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Негізгі тақырыптарға лингвистикалық сараптаманың қолданбалы аспектілері, бағдарламалық құралдарды пайдалану, арнайы бағдарламалар арқылы сөздер мен сөз тіркестерінің жиілігін талдау, мәтіндік корпусты пайдалану арқылы стиль мен жанрлық талдау кіреді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: лингвистикалық сараптама шеңберінде мәтін құрылымдарын бағалау принциптерін әзірлеу және мәтіндердің құрылымын, ұйымдастырылуын және тілдік дұрыстығын ескере отырып, олардың тілдік ерекшеліктерін талдау және бағалау дағдыларын қалыптастыру. Негізгі тақырыптарға мәтін құрылымдарының сапасын талдау және бағалау, мәтіндерді құрылымы, логикалық бірізділігі, өрнектің анықтығы және адекваттылығы тұрғысынан бағалау критерийлерін әзірлеу кіреді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сот сараптамасының теориялық негіздері туралы білім мен кәсіби қызметті жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. Келесі тақырыптар қарастырылады: құқықтық сана, құқықтық ойлау және құқықтық мәдениет негіздері, сот сараптамасының құқықтық заңдылықтары туралы құқықтық ғылыми білім тәжірибесі, сараптаманы тағайындау және жүргізу тактикасы.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – даулы мәтіндерді зерттеуде сарапшы тіл мамандарының қолданатын талдау әдістері саласындағы арнайы білімді тереңдету. Жалпы ғылыми (бақылау, сипаттау, эксперимент, өлшеу және модельдеу) және арнайы лингвистикалық (семантикалық-синтаксистік және лексика-семантикалық талдау, функционалдық-стилистикалық талдау, мәтіннің коммуникативті құрылымдық ұйымдастырылуын талдау, автортанымдық сараптама әдістемесі, компоненттік талдау, дискурс-талдау) әдістері қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – БАҚ экстермистік даулы мәтіндерінің лингвистикалық белгілері туралы білімді жетілдіру. Келесі тақырыптар қарастырылады: экстермистік түсінігі, этникааралық т.б. қақтығыстардың пайда болуының лингвистикалық, лингво-когнитивтік, лингвомәдени және басқа да факторлары, бұқаралық ақпарат құралдарында жариялау ерекшеліктері, қоғамда болып жатқан заң араласуымен реттелетін әлеуметтік-саяси мәнді қақтығыстардың алдын алудың тілдік модельдері, заң, даулы басылымдар талдауы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – неймингтік сараптамаға қажетті тілдік білімді қалыптастыру. Келесі тақырыптар қарастырылады: тауарлық таңбалар, олардың түрлері, тауарлық тауарлық таңбаларға, псевдоним, аноним т.б. даулы антропонимдерге қатысты даулар шешімі; креолизацияланған жарнама өнімдерінің сот-лингвистикалық сараптамасының алгоритмі, жарнамадағы заң нормаларының сақталуын лингвистикалық талдау әдісі, вербалды емес белгілерді кодтау/декодтау, тұтынушының санасына әсер ету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: құқықтық және халықаралық келісімдерді талдаудың негізгі принциптері мен әдістерін дамыту, келісімдердің мазмұнын сыни талдау және бағалау, олардың құқықтық салдарын түсіну дағдыларын дамыту. Негізгі тақырыптарға келісім-шарт құқығының негіздері, шарттар құрылымы, құқықтық терминдер, шарттарда қолданылатын негізгі терминдер мен өрнектерді талдау және оларды дұрыс түсіндіру мен қолдану, халықаралық шарттар жатады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: құқықтық заңнама мен құжат айналымының лингвистикалық аспектілерін теориялық тұрғыда бекіту, заң стилінің талаптарына сәйкес арнайы терминологияны қолдану; құқықтық мәтіндерді талдау және түсіну. Өтілетін тақырыптар: құқықтық стиль; құқықтық құжаттарды ресімдеудің негізгі принциптері мен ережелерін; заңдар мен нормативтік құқықтық актілердің тілі; мәтіндерді бейімдеу және өңдеу; құқықтық мәтіндерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: лингвопрагматика негіздерін заңдық дискурсты талдауда қолдануды теориялық түрде қалыптастыру, тілдік өрнектерді лингвопрагматикалық талдау, тілдің құқықтық саладағы қызметін түсіну және коммуникативті стратегияларды түсіндіру дағдыларын дамыту. Негізгі тақырыптарға сөйлеу әрекетінің теориясы, құқықтық дискурстағы коммуникация стратегиялары, жасырын және айқын мағына, заңдағы аргументация және құқықтық коммуникацияның контекстік талдауы кіреді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – заңнамалық құжаттардың лингвистикалық сараптамасының мәні мен мазмұны туралы білімді өз бетінше меңгеру дағдыларын қалыптастыру. Келесі тақырыптар қарастырылады: заңнамалық актілердің түрлері мен типтері, заңнамалық құжаттар мен нормативтік құқықтық актілерге лингвистикалық сараптама жүргізу алгоритмі, әдіснамасы мен әдістемесі, заңнамалық құжаттар мәтінінің мағынасын ғылыми талдау әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – лингвистикалық конфликтологияның теориялық негіздері, қолданбалы аспектілері туралы білімді қалыптастыру. Келесі тақырыптар қарастырылады: табиғи пікірталас, дискурс жағдайындағы шиеленістің пайда болуының, шиеленісуінің, медиацияның және конфликтінің шешілуінің сөздік механизмдерін талдаудағы лингвистикалық білім, лингвистикалық сот сараптамасындағы мәтінді талдаудың негізгі ережелері, сөйлеу әрекетінің формалары, түрлері, талдауы. лингвистикалық сараптаманың типтік мәселелері бойынша өнімдер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – даулы мәтінге лингвистикалық талдау жүргізу қабілетін қалыптастыру. Келесі тақырыптар қарастырылады: жала, қорлау, жеке тұлғаның ар-намысына, қадір-қасиетіне, іскерлік беделіне нұқсан келтіру бойынша даулы мәтіндер; фоноскопиялық, автортанымдық сараптамада қылмыстық субмәдениетті анықтайтын социолингвистикалық критерийлер; сөз объектісіне қарсы агрессивті үндеу, ақтау, негіздеудің синтаксистік конструкциялары, вербалды экстремистік материалдардағы агрессивті әрекеттерді талдау әдістемесі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: дискурстың негізгі лингвистикалық және соттық аспектілерін біріктіру, оларды тәжірибеде қолдануды ұйымдастыру, сот коммуникациясының ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру, мәтінді талдау және құқықтық процестер контекстінде сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын дамыту. Негізгі тақырыптарға сот дискурсының тілі, сот жанрлары мен мәтін түрлері, сот мәтіндерін контекстік талдау, этикалық мәселелер және кәсіби дағдылар кіреді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – магистранттарды сот сараптамасының әдістемелік, құқықтық, ұйымдастырушылық, әдістемелік негіздерімен қамтамасыз ету, ғылыми-теориялық білімдерін сот ісін жүргізуде қолдану дағдыларын бекіту. Келесі тақырыптар қарастырылады: ғылыми білім ретінде сот сараптамасының пәні, мақсаты, міндеттері, сот сараптамасының түрлері, сот-филологиялық, филологиялық-психологиялық және басқа да сараптамаларды тағайындаудың ұйымдастырушылық, әдістемелік мәселелері, сот сараптамасын құқықтық реттеу принциптері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – фоноскопиялық және авторлық сараптама жүргізу кезінде лингвистикалық білімді пайдалануды негіздеу қабілетін қалыптастыру. Келесі тақырыптар қарастырылады: мақсатты ізденістің әдіснамалық негіздері, филологиялық сараптамадағы лингвистикалық зерттеу әдістемесін тәжірибеге енгізу, фоноскопиялық және авторлық сараптамалардың мақсаттары мен міндеттері, фоноскопиялық және авторлық сараптамалардың алгоритмі, теориялық және эмпирикалық зерттеулердің нәтижелері. зерттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тіл мен құқық қиылысындағы мәселелерді шешуде құқықтық нормативтік актілерді, құқықтық мәтіндерді талдау дағдыларын қалыптастыру. Келесі тақырыптар қарастырылады: институционалдық коммуникативтік жағдай үдерісіндегі жалпы және кәсіби құзыреттілік, құқықтық дискурс; нақты жағдайдағы құқықтық дискурс, институционалдық, ақпараттық, аргументативті, орындаушылық, баяндау, сугестивтік, персуазивтік, интертекстуалдық, мәтіндердің конвенциялық критерийлері.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.