өнер бакалавры
цифрлық медиа орта үшін жоғары білікті сценаристерді дайындау.
Цифрлық медиадағы драматургия
6B02105
Журналистика
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Шығармашылық емтихан1
Шығармашылық емтихан2
90 (Каз.) 90 (Орыс.)
1100000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән сценаристтің жеке әдеби стилінің қалыптасуын, оның медиа өнімді жасау және одан не күту аралығындағы байланысын, аудитория психологиясын қарастырады. Курсты оқу барысында студенттер экранға және мультимедиялық өнімдерге арналған мәтіндік әдеби материалдарды жазу және өңдеу дағдыларын шыңдай отырып, өзіндік стилін дамытады. Стилистикалық талдау әдістері, автор стилінің белгілері, тілдің экспрессивтік құралдары мен мүмкіндіктері, қызмет ету заңдылықтары, ойды әсерлі жеткізу, т.б.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. АКТ стандарттары. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам-компьютер өзара әрекеттестігі. Деректер қоры жүйесі. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Smart технологиялар.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән қабылданған аудиовизуалды ақпаратты қабылдаудың психологиялық аспектілерін қарастырады. Қабылдаудың әр түрі талданады: адамның психофизиологиялық жағдайына әсер ететін кеңістікті, түсті және психоакустиканы қабылдау. Өзара байланысты психологиялық процестер (ойлау, сөйлеу, есте сақтау, зейін, ерік) талданады, олардың білімі мен түсінігі медиа саласының жаңа және өзекті өнімін жасауға көмектеседі. Ым тілі, миф пен символдың күші, сонымен қатар спектакльдің мәдени-философиялық мәні зерттеледі.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән аудио-бейне туындыларға арналған көркемдік-сахналық әрекеттерді (акттерді) қою және үйлестіру құзыреттерін дамытуға бағытталған. Қойылымды басқарудың негіздері, көрнекі материалды әзірлеу, аудио сүйемелдеуді таңдау, шығарманың идеялық бейнесінің бірлігі, аудиовизуалды шығармалардың материалдары мен мүмкіндіктері зерттеледі; теледидар, радио және жаңа медиа үшін шағын үлгідегі шығармаларды дайындау.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
АБ
Әскери дайындық
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән SEO және SMM бағдарламаларын әзірлеу негізінде цифрлық медиа өнімдерін монетизациялау құралдарын зерттеуді қамтиды. Әр бағыттың мән-мағынасы, қасиеті, ерекшелігі қарастырылады, олар түптеп келгенде дайын және жаңа мазмұнды насихаттауға бағытталған. Іздеу және әлеуметтік желілерде өнімді орналастырудың тиімді шаралары мен әдістері қамтылған.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән ғылым мен өнерді біріктіреді. Шешендік өнер негіздері, драматургия поэтикасы зерттеледі, бұл салалардың қалыптасу тарихы: қағидаттар мен әдістемелер; нанымды мәтіндер құру әдістері. Қоғамдық қатынас жолдары қарастырылады; драмалық шығармалардың стиль, жанр, авторлық, типологиясы, поэтикалық құрылымы және сюжеттік-бейнелі концепциясы ұғымдары мен категориялары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс студенттерге заманауи медиа өнімдердегі эстетикалық тартымды және жағымсыз аспектілер, өзекті және сұранысқа ие медиа контентті жасау, өңдеу және дамыту өнері туралы түсінік береді. Көрнекі контенттің трансформациясын зерттеуге, медиа өнімге қойылатын заманауи талаптарды талдауға, осы бағыттың даму траекториясын зерттеуге және құруға ерекше көңіл бөлінеді
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән қазақ драматургиясының ерекшеліктері туралы жүйелі білімді қалыптастырады. Ұлттық драмалық шығарманың драматургиясының мазмұны, құрылымы (композициясы), табиғаты зерттеледі. Қазақ халқының мәдени, эстетикалық және адамгершілік құндылықтары драмалық өнерді дамытудың рухани бағдары ретінде қарастырылады. Қазақ драматургиясының заманауи бұқаралық ақпарат құралдарының өнімін жасауға ықпалы айқындалды.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән медиа ортада жобаларды басқару, оларды маркетинг арқылы насихаттау жолдарын қарастырады. БАҚ саласындағы жобаларды басқару процестерін таңдау, әзірлеу, пайдалану, бақылау және реттеу қабілеттерін дамытатын басқару әдістері мен құралдары зерттеледі. Тауарды немесе қызметті тұтынушыларға насихаттау және ұсынудың, ішкі және сыртқы коммуникацияларды басқарудың маркетингтік негіздері ашылып, оның ұйымдастырушылық функциялары зерттеледі.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән компьютерлік графиканың құрамдас бөлігі болып табылатын анимациялық объектілерді дамытуға бағытталған графикалық компьютерлік бағдарламаларда жұмыс істеу ерекшеліктерін қарастырады. Қозғалысты жобалау әдістері, дизайн объектілерін құру және олардың сипаттамалық белгілері зерттеледі, түс схемасы таңдалады, анимациялық графиканың сюжеті жасалады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу кезінде медианың әр түріндегі жұмыстың және контентті өндірудің техникасы мен технологиялары туралы, сонымен қатар осы технологиялардың тарихи даму кезеңдері мен қазіргі жағдайы туралы кешенді білім қалыптасады. Телебағдарламалардың өндіріске арналған негізгі технологиялық операциялары қарастырылады; аудиовизуалды материалды жасау, өңдеу және тарату; мобилографиямен жұмыс істеу әдістері. Курс медиаөндірісте аудио және бейне тізбегі бар мазмұнды контент құру дағдыларын дамытады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс аясында үйретіледі: монтаж жасау, медиа дизайн өнімдері үшін түстерді реттеу және таңдау ерекшеліктері. Түпнұсқа жазбалардың жеке фрагменттерін бір құрама туындыға (бейне монтаждау, анимациялар, клиптер) жинақтау тәжірибесі зерттеледі. Көрнекі эффектілер, бейне тізбектегі түстерді түзету, дыбыстық сүйемелдеу және оны үйлесімді мазмұнға қалыптастыру.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән веб-контенттің көрнекі ауқымын құрайтын мәтіндерді әзірлеу жолын зерттейді. Әңгімелеу әртүрлі ақпарат құралдары үшін оқиғаны баяндау өнері ретінде қарастырылады. Мәтін мен кескіндердің үйлесімі түріндегі өмірлік оқиғалар мен қызықты шытырман оқиғалар сандық медианың жаңа өнімін жасайды. Әлеуетті тұтынушылардың назарын аудара алатын, имиджді құра алатын, беделді қалыптастыратын және бизнестің маркетингтік стратегияларының бір бөлігіне айнала алатын әңгіме құру немесе лонгрид жасап беру;
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу кезінде келесі тақырыптар қарастырылады: Интернет ресурстарын, цифрлық графикалық объектілерді құрудың негізгі технологиялық операциялары; веб-дизайнда қолданылатын визуалды өнімді әзірлеу. Векторлық графиканы өңдеу әдістері, жаңа контентті өңдеу және құру мүмкіндіктері, веб-ресурстарды және мобильді қосымшаларды құрудың заманауи құралдары ашылды. Көрнекі кескінді жасау үшін нүктелік кескіндерді өңдеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – көпшілік алдында сөйлеуге, өзін ұстауға үйрету, микрофонмен жұмыс, ойды анық жеткізу, көркем сөйлеу, дұрыс дыбыстау, тыныстау техникасын меңгерту. Телевизиялық және радио хабарларды жүргізушіге қойылатын талаптар, олардың дикциясы мен артикуляциясын жетілдіруде түрлі жаттығулар жасауы. Сөйлеу мәдениетін жақсартуға бағытталған шараларды меңгеруі.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу кезінде келесі бөлімдер қарастырылады: медиа саласына арналған әдеби-драмалық шығармаларды жазу, өңдеу және насихаттау. Тақырып ауқымына мыналар кіреді: мәтіндік материалды сауатты таңдау, басты идеяны көрсету, қызықты сюжеттік мотив құру, визуалды бейнені кейіпкердің тақырыптық табиғатымен байланыстыру, кейіпкерлер арасында диалог құру, қақтығысты әрекет арқылы көрсету және т.б. Логлайн мен синопсиске қойылатын талаптар.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән телевизиялық драматургия теориясының негізгі ережелерін, оның өзектілігін, сюжеті мен басты кейіпкерлердің табиғатын ескере отырып, телематериал драматургиясы тұтас және көп қырлы медиаөнім қалыптастыру тұрғысынан дамыту жолдарын зерттеуді қамтиды. Аналитикалық және сыни ойлауды дамытады, бар сценарийлерді талдау, жоғары сапалы мазмұнды таңдау және т.б. Телевизиялық драматургия телефильм сценарийін жасау әдістері мен құралдарының жиынтығы ретінде қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс шеңберінде оқыту медиа өнімдерін жасауға, жобаның (өнімнің) өндіріс процесін бақылауға, технологиялық, қаржылық, әкімшілік, шығармашылық процестерді басқаруға және құқықтық аспектілердің есебін жүргізуге қабілетті жоғары білікті мамандарды дайындауды көздейді. Теледидар өндірісінің материалдары зерттелуде: хабар тарату форматтары, ағымдағы контентті талдау, заманауи тақырыптарды таңдау, өндірілген телеөнімдерді танымал ету, сонымен қатар теледидарда таралуын бақылау.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән аясында фильмнің, бағдарламаның құрылысы төртке бөліп талданады. Телевизиялық жұмыстың (деректі, көркем әдебиет) мінезіне қарай, сипатталатын әрекетіне, сондай-ақ өтіп жатқан уақытына сәйкес талданады. Өзекті және қызықты мазмұнды құру әдістері зерттеледі, соның арқасында студенттер іс-әрекеттің, оқиғалардың даму барысын, кейіпкердің мінезін немесе оның ойын төрт кезең бойынша түсіндіреді: экспозиция (тақырыпты негіздеу, интрига); ой-өрісін, мінезін дамыту, шарықтау шегіне жеткізіп, сосын түйінін шешу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс ақпарат алмасу, тараптардың эмоциялары мен ниеттерін түсіну арқылы автор мен мақсатты аудитория арасындағы тиімді қарым-қатынас құралдарын зерттейді. Оқушылар ақпаратты қабылдау, қажетті деректерді іздеу, өңдеу, аудиториямен байланыс орнату қабілеттерін дамытады. Рейтинг қазіргі қоғамдағы медиа-өнімнің орны мен рөлін анықтау құралы ретінде зерттеледі, материалдың сапасы, аудио және бейне контентті қалыптастырудағы басым позициялар бағаланады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу кезінде келесі тақырыптар қарастырылады: теледидар және медиа форматтағы шығармалардың әр түрі мен бағыттарының сценарийлерін жасау, драматургия шығармасын өндірістік жағдайларға өңдеу және бейімдеу. Сценарийді әзірлеу әдістерін түсіндіру, мұнда барлық көріністер, диалогтар, дубляждық аударма, дубляж, музыкалық сүйемелдеу және т.б. егжей-тегжейлі сипатталған. Ер мен әйел дауысының, балалар мен ересектердің дауыстарының, экраннан тыс дыбыстың ерекшеліктерін қолдау және жеткізу қажет болатын дубляж әдістері игеріледі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән шетел драматургиясының медиаөнімінің эстетикасы мен визуалды қабылдау негіздерін қарастырады. Шетелдік мазмұнға тән жанрлар мен бағыттар зерттеледі; әр дәуір драматургиясының этикасы мен эстетикасы. Қазіргі шетел драматургиясының эстетикалық қасиеттерін талдау негізінде студенттер өздерінің өзекті өнімін: идеядан монетизацияға дейін дамытады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курсты оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: шығармашылық студиялардың жұмысы; дыбыстық файлдарды - подкасттарды әзірлеу және тарату мүмкіндігі. Осындай көрнекі және дыбыстық ақпаратты өндіруге арналған материалдар зерттеледі, аудио форматтары мен цифрлық тасымалдағыштар туралы түсінік қалыптасады, оларды жариялау және Интернетте жаңарту мүмкіндігі, подкаст эпизодтарымен бірге мәтіндер жазу және т.б.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу кезінде теледидарлық ток-шоуларды әзірлеу әдістері қарастырылады; заманауи тақырыптық мазмұнды қалыптастыру принциптері және өнімді теледидарда танымал ету мүмкіндігі. Ток-шоудың бағыты мен тақырыбын таңдау, сценарийін әзірлеу, студияның пәндік-кеңістік ортасын ұйымдастыру, жарықтандыру және музыкалық сүйемелдеу бойынша материалдар зерттеледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс қолданбалы дизайн мен веб-сайт интерфейсін дамыту жолдарын зерттейді. Пайдаланушы интерфейсін жобалау, түстер мен графиканы таңдау, қаріптердің арақатынасы мен графикалық дизайн мүмкіндіктері игерілуде, инфографика және оның элементтері әзірленуде. Интерфейсті қолданудың қарапайым аспектілері, өңдеу мүмкіндігі және оның қолданушылардың психофизиологиясына әсері, сонымен қатар медиа өнімдерді монетизациялау аспектілері зерттеледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән қабылданған аудиовизуалды ақпаратты қабылдаудың психологиялық аспектілерін қарастырады. Қабылдаудың әр түрі талданады: адамның психофизиологиялық жағдайына әсер ететін кеңістікті, түсті және психоакустиканы қабылдау. Өзара байланысты психологиялық процестер (ойлау, сөйлеу, есте сақтау, зейін, ерік) талданады, олардың білімі мен түсінігі медиа саласының жаңа және өзекті өнімін жасауға көмектеседі. Ым тілі, миф пен символдың күші, сонымен қатар спектакльдің мәдени-философиялық мәні зерттеледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – медиа өнімдерді аудиторияға жеткізудегі заманауи әлеуметтік желілермен жұмыс әдістерін меңгеру, интерактивті кері байланыс құралдарын қолдана білу, чат-боттарды, жасанды зердені пайдаланудың негіздерін түсіну және қолдана білуге үйрету. Бүгінгі медиадағы мақсатты аудитория ұғымы және онымен белсенді жұмыс істеудің әдіс-тәсілдерін меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән SEO және SMM бағдарламаларын әзірлеу негізінде цифрлық медиа өнімдерін монетизациялау құралдарын зерттеуді қамтиды. Әр бағыттың мән-мағынасы, қасиеті, ерекшелігі қарастырылады, олар түптеп келгенде дайын және жаңа мазмұнды насихаттауға бағытталған. Іздеу және әлеуметтік желілерде өнімді орналастырудың тиімді шаралары мен әдістері қамтылған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – комикс табиғатын зерттеу, Батыс комикстерінің тарихымен және шығармашылық ерекшеліктерімен танысу, сол арқылы студенттердің көркемдік қабілетін дамыту болып табылады. Шарж, комикс әзірлеудегі эмоцияның қуатына көңіл бөлу, үздік туындыларды талдап, бағалай білуге және технологиясын меңгеріп, өз идеяларын жүзеге асыруға машықтандыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – виртуальды шындық, 3D мен 360 градус фото-бейне жасау және жасанды интеллект технологиясының негіздерін меңгеру, бүгінгі қолданысымен танысу және сол ортада өз шығармашылық идеяларын жүзеге асыра білу машығына баулу болып табылады. Виртуальды турлар мен саяхаттарды түсірудің техникасы мен технологиясын меңгеру. Чат-бот ұғымы, бүгінгі ChatGPT технологиясының дамуындағы трендтерді түсініп, қолдана білуі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – деректі және танымдық фильмдер өндірісіндегі аударма жасау, оны дыбыстау технологиясымен, шығармашылық ерекшеліктерімен танысу, әлемдегі үздік телетуындыларды қазақша сөйлету, өз өнімдерімізді шет тілдерге аудару дағдысын меңгерту болып табылады. Телеэкран мен кинодағы дубляждың айырмашылықтарын, балалар мен жасөспірімдер аудиториясының сұраныстарын, субтитр қолданудың мәнін түсіну және тәжірибеде қолдана білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс студенттерге заманауи медиа өнімдердегі эстетикалық тартымды және жағымсыз аспектілер, өзекті және сұранысқа ие медиа контентті жасау, өңдеу және дамыту өнері туралы түсінік береді. Көрнекі контенттің трансформациясын зерттеуге, медиа өнімге қойылатын заманауи талаптарды талдауға, осы бағыттың даму траекториясын зерттеуге және құруға ерекше көңіл бөлінеді
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – телеэкранда, сайттарда және көпшілік қатысатын шараларда қолданылатын интерактивтілік элементтерін зерттеу, оларды қолдану мен әзірлеудің әдістерін меңгеру, сол арқылы аудиторияны кеңіту, белсенділігін арттыруға қатысты машықтарды меңгеру. Заманауи әлеуметтанудың негіздерін меңгеру, әлеуметтік сұрауларды ұйымдастыру мен жүргізудің, талдап, қорытудың әдіс-тәсілдерін жетілдіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді алу. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән әдеби шығарманың жеке бағыты ретінде комикстердің пайда болуының негізгі теориялық және тарихи аспектілерін қарастырады. Оның дербес көркемдік, бейнелік және әдеби бағыт ретінде пайда болуы, қалыптасуы және қалыптасуының тарихи ретроспективасы зерттеледі; комикстің даму кезеңдері, негізгі сюжеттері, кейіпкер бейнелерінің эволюциясы зерттеледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – көпшілік мәдени, спорттық шаралар үшін және ойын дизайнына креативті идеяларды ұсыну, танымдық және ойын-сауықтық сахналардың драмалық шешімдері мен сценарийін әзірлеу, шығармашылық топ жұмысын үйлестіруге үйрету. Заманауи мәдени және көңіл көтерушілік шараларды, сахналық көріністерді инсталляция жасаудың жолдары мен талаптары, осы ортаға арналған сценарийлік мәтінді әзірлеу және жүзеге асыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – қазіргі заманның дизайн құралдары туралы білім алу
және қолданбалы дизайнға қатысты әдістерді және компьютерлік бағдарламаларды меңгеру; графикалық дизайн мен визуализациядағы трендтермен (түстану, қаріптану, композиция мен стиль және басқалар) танысу. Этикеткадан бастап жарнама дизайнына дейінгі шығармашылық ізденістер, үздік үлгілер және осы саладағы танымал дизайнерлердің жұмыстарымен танысу және талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән медиа ортада жобаларды басқару, оларды маркетинг арқылы насихаттау жолдарын қарастырады. БАҚ саласындағы жобаларды басқару процестерін таңдау, әзірлеу, пайдалану, бақылау және реттеу қабілеттерін дамытатын басқару әдістері мен құралдары зерттеледі. Тауарды немесе қызметті тұтынушыларға насихаттау және ұсынудың, ішкі және сыртқы коммуникацияларды басқарудың маркетингтік негіздері ашылып, оның ұйымдастырушылық функциялары зерттеледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән компьютерлік графиканың құрамдас бөлігі болып табылатын анимациялық объектілерді дамытуға бағытталған графикалық компьютерлік бағдарламаларда жұмыс істеу ерекшеліктерін қарастырады. Қозғалысты жобалау әдістері, дизайн объектілерін құру және олардың сипаттамалық белгілері зерттеледі, түс схемасы таңдалады, анимациялық графиканың сюжеті жасалады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ақпараттық қоғамның мәні мен маңызын, ондағы медиакоммуникацияның жетекші рөлін зерттеу, уақыт және кеңістік мәнін ұғыну, трендтермен танысу, осы ортада кәсіби қызметін атқарудың қабілеттері мен машықтарын меңгерту болып табылады. Заманауи коммуникацияның пәнаралық сипаты, әлеуметтану, психология, эстетикамен, өнер категорияларымен байланысы және оны зерттеудегі әдіс-тәсілдерді меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – заманауи бейнедегі көрініс пен дыбыстың үйлесімін терең меңгеру, аудитория назарын ұстауға, қысқа форматтарда эмоцияны беру тәсілдеріне, монтаждауға және дайын өнімді ілгерілету мен табысқа айналдыруға машықтану. Мобилография принциптерін, заманауи компьютерлік бағдарламалар мен қолданбаларды меңгеру, солардың көмегімен өз идеяларын жүзеге асыра білуі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ойын дизайны негіздерін игеру, концепциясын жасау, драмалық және мінез-құлық шешімдерін әзірлеу, командамен жұмыс арқылы идеяны жүзеге асыруға үйрету. Ойын индустриясындағы заманауи трендтер, оны әзірлеудің техникалық ресурстары мен компьютерлік бағдарламалары, аудитория сұраныстарын зерттеу және өз идеяңды ілгерілету мен монетизация жасаудың жолдары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс аясында үйретіледі: монтаж жасау, медиа дизайн өнімдері үшін түстерді реттеу және таңдау ерекшеліктері. Түпнұсқа жазбалардың жеке фрагменттерін бір құрама туындыға (бейне монтаждау, анимациялар, клиптер) жинақтау тәжірибесі зерттеледі. Көрнекі эффектілер, бейне тізбектегі түстерді түзету, дыбыстық сүйемелдеу және оны үйлесімді мазмұнға қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу кезінде келесі тақырыптар қарастырылады: медиа саласының әртүрлі өнімдерін жобалау; сайттарды, жобаларды жобалау; инфографика, мобильді қосымшаларды құру. Медиа дизайн объектілерін жобалау әдістері қарастырылады, қаріптер мен графика таңдалады, дизайн мен контекст салыстырылады, стиль қалыптасады және дағдылар қалыптасады. 2D және 3D графикасы саласындағы түсініктерін кеңейту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс шеңберінде оқыту медиа өнімдерін жасауға, жобаның (өнімнің) өндіріс процесін бақылауға, технологиялық, қаржылық, әкімшілік, шығармашылық процестерді басқаруға және құқықтық аспектілердің есебін жүргізуге қабілетті жоғары білікті мамандарды дайындауды көздейді. Теледидар өндірісінің материалдары зерттелуде: хабар тарату форматтары, ағымдағы контентті талдау, заманауи тақырыптарды таңдау, өндірілген телеөнімдерді танымал ету, сонымен қатар теледидарда таралуын бақылау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс ақпарат алмасу, тараптардың эмоциялары мен ниеттерін түсіну арқылы автор мен мақсатты аудитория арасындағы тиімді қарым-қатынас құралдарын зерттейді. Оқушылар ақпаратты қабылдау, қажетті деректерді іздеу, өңдеу, аудиториямен байланыс орнату қабілеттерін дамытады. Рейтинг қазіргі қоғамдағы медиа-өнімнің орны мен рөлін анықтау құралы ретінде зерттеледі, материалдың сапасы, аудио және бейне контентті қалыптастырудағы басым позициялар бағаланады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу кезінде келесі тақырыптар қарастырылады: теледидар және медиа форматтағы шығармалардың әр түрі мен бағыттарының сценарийлерін жасау, драматургия шығармасын өндірістік жағдайларға өңдеу және бейімдеу. Сценарийді әзірлеу әдістерін түсіндіру, мұнда барлық көріністер, диалогтар, дубляждық аударма, дубляж, музыкалық сүйемелдеу және т.б. егжей-тегжейлі сипатталған. Ер мен әйел дауысының, балалар мен ересектердің дауыстарының, экраннан тыс дыбыстың ерекшеліктерін қолдау және жеткізу қажет болатын дубляж әдістері игеріледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – телеөндірістегі балалар мен жасөспірімдерге арналған хабарлардың ерекшелігін зерттеу, арнайы сценарийлер жазуға, диалогтарын құруға үйрету, ойын элементтерін қоса білу және осы мақсатты аудиторияға арналған танымдық және көңіл көтерушілік бағдарламалар әзірлеудің қыр-сырын меңгеру. Мақсатты аудитория -балалар мен жасөспірімдерге арналған хабарлардың сценарийін жазу мен экранға шығарудың тәжірибесін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курсты оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: шығармашылық студиялардың жұмысы; дыбыстық файлдарды - подкасттарды әзірлеу және тарату мүмкіндігі. Осындай көрнекі және дыбыстық ақпаратты өндіруге арналған материалдар зерттеледі, аудио форматтары мен цифрлық тасымалдағыштар туралы түсінік қалыптасады, оларды жариялау және Интернетте жаңарту мүмкіндігі, подкаст эпизодтарымен бірге мәтіндер жазу және т.б.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс телебағдарламалардың заманауи талаптарына жауап беретін аудио-бейне өнімді жасауды үйретеді. Жетілдірілген сценарий жазу әдістері, өзекті тақырыптарды таңдау, студияның интерьерін безендіру, телебағдарламаны жарықтандыру және музыкалық сүйемелдеу игеріледі, бұл телевизиялық шығармашылық студиялар үшін қызықты контентті дамытуға көмектеседі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу кезінде теледидарлық ток-шоуларды әзірлеу әдістері қарастырылады; заманауи тақырыптық мазмұнды қалыптастыру принциптері және өнімді теледидарда танымал ету мүмкіндігі. Ток-шоудың бағыты мен тақырыбын таңдау, сценарийін әзірлеу, студияның пәндік-кеңістік ортасын ұйымдастыру, жарықтандыру және музыкалық сүйемелдеу бойынша материалдар зерттеледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – Шығыстың көркемөнер мәдениетін зерттеу, аниме тарихы және шығармашылық ерекшеліктерімен таныстыру, оны жасау технологиясын меңгерту болып табылады. Қытай және Жапон мәдениетіндегі визуальды образдар мен мифтермен танысу, бүгінгі аудиториясын зерттеу, жекелеген танымал аниматорлардың шығармашылығын шолу, арнайы компьютерлік бағдарламалар мен қолданбаларды меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
Защита практики
Практиканың мақсаты - болашақ кәсіби қызметке байланысты практикалық мәселелерді шешу үшін технологиялық және химиялық пәндердің теориясы мен әдістемесін интеграциялау қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе білім беру бағдарламасын игеру барысында алынған құзыреттіліктерді қолдана отырып, бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы саласындағы нақты мәселелердің тәуелсіз шешімін қалыптастыруға бағытталған.
Защита практики
Мақсаты - студенттердің диплом жұмысын дайындауға бағытталған ақпараттық-талдамалық қызметі.
Тәжірибе өту кезінде орындалады: диплом материалдарын жинақтау және қорыту; ұсынылатын қызметтер сапасын талдау, бағалық / ассортименттік саясаты, персоналды басқару жүйесі; белгілі бір мерзімде зерттеу объектісінің экономикалық талдауы жүргізіледі, кәсіпорын қызметінің талдауы мен оны жетілдіру бойынша ұсыныстарды әзірлеу қорытындысы шығарылады.
Защита практики
Мақсат - жалпы және бейорганикалық химияның әдіснамалық-аспаптық базасын оның практикалық міндеттерін шешу үшін қолдану қабілетін қалыптастыру: бейорганикалық заттардың физикалық қасиеттерін зерттеу, берілген әдістеме мен технологиялық регламентке сәйкес бейорганикалық заттарды синтездеу.
Білім беру практикасы мақсат пен міндеттерді өз бетінше қою, әдістерді таңдау, жұмыс жоспарын құру және практикалық жұмыстың нәтижелерін рәсімдеу дағдыларын қалыптастырады.
Защита практики
Кәсіби (өндірістік) практиканын мақсаты: Кәсіпорынның өндірістік-шаруашылық қызметін зерттеу; электр және жылу энергиясын өндіру технологиясын зерттеу, жеке технологиялық процестердің ерекшеліктері жабдықтарды пайдалануда қауіпсіздік техникасы ережелерін, еңбекті қорғау және өнеркәсіптік гигиенаны оқып үйрену, тәуелсіз инженерлік жұмыс дағдыларын және практикалық тәжірибесін алу; өлшеулерді жүргізу, жүргізілген зерттеулердің сипаттамаларын жасау, шолулар, есептер мен ғылыми басылымдарды жасау үшін деректер дайындау.
Кәсіби (өндірістік) практика оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
1. қажетті ақпаратты, техникалық деректерді, жұмыстың көрсеткіштері мен нәтижелерін зерттеу, талдау және оларды жалпылау және жүйелеу, заманауи техникалық құралдарды пайдалана отырып қажетті есептеулерді жүргізуге;
2. нәтижелерді өңдеу және талдау арқылы көрсетілген әдістер бойынша эксперименттер жүргізу, жүргізілген зерттеулердің сипаттамаларын жасау және ғылыми шолулар мен жарияланымдарды құрастыру үшін деректер дайындауға;
3. жылуэнергетика саласындағы ғылыми-техникалық ақпарат, отандық және шетелдік тәжірибені пайдалануға;
4. жұмыс кестесін, бұйрықтарды, бұйрықтарды, нұсқаулықтарды, түсіндірме жазбаларды, схемаларды және басқа да техникалық құжаттамаларды, сондай-ақ бекітілген нысандар бойынша белгіленген мерзімде белгіленген есептерді қалыптастыруға қабілетті болады.
Кәсіби (өндірістік) практика оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Теориялық білімді шоғырландыру, оларды энергиямен жабдықтаудың нақты мәселелерін шешуге қолдану, диссертация (жоба) үшін базалық деректерді жинау, зерттелетін объектілерді жетілдіру жолдары мен мүмкіндіктерін зерттеу, жабдықтардың схемаларын, параметрлерін және жұмыс режимдерін рационализациялау; жиналған ақпараттарды талдау, орындалған жұмыстың нәтижелері туралы есепті құрастыру және дайындау.
Защита практики
Болашақ саясаттанушының қызметінде ғылыми, зерттеу тәсілін қалыптастыру, зерттеу қызметінде әдіснамалық тәсілді іс жүзінде қолдану, зерттеу процесіне қатысу дағдыларын меңгеру. Студент сандық және сапалық талдау әдістерін, саясат, мемлекет және билік туралы түсініктерді интерпретациялауды меңгереді; тәжірибе негізінде Кәсіби-бағытталған ақпаратты талдайды, түсіндірме жазбаларды, есеп беру құжаттарын дайындайды.