гуманитарлық білім бакалавры
Дүниежүзі тарихы саласында жүйелі зерттеу құзыреттілігі мен тіл саласында практикалық дағдылары бар, шет тілін меңгерген, білікті тарихшыларды ғылыми-зерттеу, ұйымдастыру-басқару, эксперттік-сараптамалық, мәдени-ағартушылық қызмет үшін даярлау.
Тарих және шетел тілін меңгеру
6B02212
Тарих
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Дүниежүзі тарихы
География
70 (Каз.) 70 (Орыс.)
1100000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты ежелгі Греция мен Рим тарихындағы негізгі ұғымдарды, оқиғаларды түсіндіру, ежелгі Жерорта теңізі өркениеттерінің дамуының негізгі кезеңдерін түсіну дағдыларын қалыптастыру, <br/> Пән ежелгі өркениеттер мәдениеті шығармаларының идеялық-эстетикалық деңгейі мен мазмұндық әлеуетін бағалауға, шығармалда көрініс тапқан әлемнің ғылыми, философиялық, діни әлемін, сондай-ақ ежелгі авторлардың іргелі еңбектерін түсінуге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – археология және этнология саласында жүйелі білімдерді қолдана білу дағдыларын қалыптастыру. Пән далалық археологиялық, этнологиялық зерттеулердің әдістемесін пайдалана отырып, археологиялық жәдігерлер негізінде палеолит дәуірінен орта ғасырларға дейінгі этномәдени дүниелерді түсіну үшін ежелгі қоғам өмірінің заңдылықтарын, типологиясын, өзіне тән ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-дүниежүзі тарихы бойынша фактілерді түсіндіру үшін қажетті негізгі лингвистикалық білімді қалыптастыру.<br/> Пін шет тілінде дүниежүзі тарихы бойынша ұғымдық аппаратты меңгеруге;<br/> оқытылатын шет тілінің әлеуметтік және лингвомәдени ерекшеліктеріне сәйкес ауызша және жазбаша қарым - қатынас стратегиясын құра алуға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты дүниежүзі тарих саласында практикалық тілдік дағдыларды қалыптастыру. Дүниежүзі тарихына қатысты шет тілінің грамматикалық құралдары мен стилистикалық әдістерін қолдану.<br/> Пән шет тілінде ауызша және жазбаша тілді қабылдау, түсіну, көп аспектілі талдау дағдыларын меңгеру;<br/> қоғамдық-саяси өмірге қатысты материалдарға түсініктеме беру; шет тілінде дүниежүзі тарихына қатысты мәселелерге шолу жасай алуға бағытталған.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – тарихи дереккөздерге сын жүргізу және тарихнамалық талдау жасау қабілетін дамыту. Пән тарихнамалық білімнің қайнар көзі мен негізінің табиғатын зерттеу; тарихи зерттеулердің деректанулық синтезін және сыни талдауын жүргізу; гуманитарлық білім жүйесіндегі тарихнаманың маңызын бағалау; деректанулық талдау және синтездеу әдістерін пайдалана отырып, дереккөздің ғылыми-танымдық құндылығын анықтауға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты ежелгі кезеңде Египет, Месопотамия, Иран, Үндістан, Қытай, Урарту мемлекеттерінің өркениеттері туралы білімді талдау дағдыларын қалыптастыру. Пән дүниежүзілік-тарихи процестің тұтастығын түсінуге;<br/> әлеуметтік жүйенің негізгі ерекшеліктерін түсіндіруге; Ежелгі Шығыс өркениеттерінің дамуының жалпы заңдылықтарын талдау және оның негізгі кезеңдерін бөліп көрсетуге; Ежелгі Шығыс тарихы туралы тарихи ақпаратты жүйелеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – жаңа және қазіргі заман кезеңіндегі Еуропа және Америка елдерінің даму ерекшеліктерін, халықаралық қатынастардың негізгі тенденцияларын бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән деректер мен зерттеу еңбектерін талдау негізінде Еуропа мен Америка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихының фактілері мен құбылыстарының жиынтығын меңгеруге; Еуропа және Америка елдерінің әлемдік тарихи процестегі орнын анықтауға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – жаңа заман кезеңіндегі Еуропа және Америка елдерінің даму ерекшеліктерін, халықаралық қатынастардың негізгі тенденцияларын бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән деректер мен зерттеу еңбектерін талдау негізінде Еуропа мен Америка елдерінің жаңа тарихының фактілері мен құбылыстарының жиынтығын меңгеруге; Еуропа және Америка елдерінің әлемдік тарихи процестегі орнын анықтауға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қазіргі замандағы Еуропа мен Америка елдерінің дамуының жалпы заңдылықтары мен ерекшеліктері туралы жан-жақты түсінікті қалыптастыру. Пән қазіргі заман тарихы саласындағы жүйелі білімді, іскерлікті, дағдыларды қалыптастыруға бағытталған, ол ХХ ғасырдағы жекелеген мемлекеттер мен әлемдік қоғамдастықтың дамуының маңызды кезеңдерін қажетті құзыреттерді дамыту үшін негіз ретінде зерделеуді көздейді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді игерудің мақсаты-студенттердің латын мәтіндерінің аудармаларын сәтті дайындау үшін қажет тілдің грамматикасы мен лексикасын кеңейту. Пән: латын грамматикасының барлық бөлімдері бойынша білімді кеңейтуге; латын морфологиясы бойынша білімді тереңдетуге; латын мәтінін аударудың негізгі әдістемелерін игеруге; латын мәтіндеріне түсініктеме беру және тарихи интерпретациялау қабілетін қалыптастыруға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – тақырыптар бойынша пікір білдіру, оқиғаларды сипаттау, дүниежүзілік тарихтан мысалдар арқылы көзқарасын дамыту және бекіту дағдыларын қалыптастыру.<br/> Пән ана тілінде сөйлейтіндердің сөзін түсініп, диалогқа қатысуды үйретуге,<br/> дүниежүзі тарихы тақырыптарындағы ғылыми, көркем мақалаларды оқып, түсінуге; дүниежүзі тарихы бойынша тақырыптық мәтіндер жаза білуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: диалогтік қарым-қатынас ережелерін, соның ішінде ағылшын тіліндегі пікірталас ережелерін жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыру. Пән қарым-қатынас жағдайына сәйкес ағылшын тілінің тілдік құралдарын таңдау; монологтық мәлімдеме құрастыру, сөйлеу, баяндама құрудың негізгі ережелерін меңгеруге; ауызша және жазбаша сөйлеудегі сөйлеу қателерін тануға, түзетуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – заманауи методологиялар негізінде тарихнамалық талдау жүргізу қабілетін қалыптастыру. Пән тарихи білімнің даму кезеңдері мен заңдылықтарын, алдыңғы қатарлы тарихнамалық мектептерді, дүниежүзі тарихының негізгі ұғымдарын, тарих ғылымының дамуының кезеңдері мен заңдылықтарын зерттеу арқылы жалпы және жекелеген елдердегі тарихи білім мен тарих ғылымының дамуы туралы барынша тұтас көзқарасты қалыптастыруға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-латын мәтіндерін оқу, грамматика және аудару саласында негізгі тілдік білім алу.<br/> Пән мыналарға бағытталған: лексикалық минимумды меңгеру; латын тілі грамматикасының негіздерімен танысу; Ежелгі Рим мәдениетінің ерекшелігі туралы білім көлемін ұлғайту; латын тілін меңгеру бойынша оқу қызметін жетілдіруге мүмкіндік беретін жалпы және арнайы оқу дағдыларын дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты орта ғасырларда Еуропа елдерінің дамуының жалпы заңдылықтары мен ерекшеліктерін түсіндіру дағдысын қалыптастыру. Пән Еуропа тарихындағы және әлемдік өркениет тарихындағы феодалдық кезеңнің маңыздылығын анықтауға, Еуропа елдерінің даму кезеңдерін анықтауға, медиевистиканың дереккөздік базасын классификациялауға, Батыс Еуропаның ортағасырлар тарихының кезеңдерін зерттеуде ғылыми принциптер мен тәсілдерді қолдануға бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – мұрағат ісінің және құжаттанудың теориясы мен тарихы бойынша білімдерін пайдалана білуді қалыптастыру. Пән мұрағаттану мен құжаттану принциптерін, ғылыми әдістерін, мемлекеттік және мемлекеттік емес қоймалардағы құжаттарды пайдалануды ұйымдастыру, мұрағаттық эвристика үшін мұрағаттық анықтамалықтардың түрлерін пайдалануға, Қазақстандағы мұрағат ісінің тарихы бойынша теориялық білімдерін пайдалануға; мұрағаттық қорлар мен ҰҚА жұмыс істеу қабілетін көрсетуге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – мұрағат ісінің теориясы мен тарихы бойынша білімдерін пайдалана білуді қалыптастыру. Пән мұрағаттану принциптерін, ғылыми әдістерін, мемлекеттік және мемлекеттік емес қоймалардағы құжаттарды пайдалануды ұйымдастыру, мұрағаттық эвристика үшін мұрағаттық анықтамалықтардың түрлерін пайдалануға, Қазақстандағы мұрағат ісінің тарихы бойынша теориялық білімдерін пайдалануға; мұрағаттық қорлар мен ҰҚА жұмыс істеу қабілетін көрсетуге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты Шығыс елдерінің тарихындағы ортағасырлық кезеңге тұтас көзқарасты қалыптастыру, оның негізгі жергілікті тарихи қоғамдарының ерекшеліктерін көрсету. Пән ортағасырлық шығыс өркениеттерінің тарихы, олардың даму жолдарының өзіндік ерекшелігі, орта ғасырлардағы Шығыстағы тарихи процестің ерекше сипатын анықтаған факторлар туралы теориялық, нақты тарихи, ғылыми негізделген түсініктерді қалыптастыруға бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты дереккөздермен жұмыс жасау барысында арнайы тарихи пәндерді зерттеудің негізгі әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Қосалқы тарихи пәндердің терминологиялық аппаратын түсіндіру. Пән пәнаралық ерекшелігін түсіну түрін, әр түрлі тарихи дереккөздерді тарихи сынға алу үшін қосалқы тарихи пәндердің әдістерін қолдануға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – тарихты түсіндіру ұғымдарын қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пән дүниежүзілік тарихтағы тарихи процестердің табиғатын, тарихи процесті түсінудегі әртүрлі көзқарастардың ерекшеліктерін түсіндіруге; тарихи танымның ұғымдарын, принциптерін, әдіснамалық теорияның категориялары мен заңдылықтарын қолдануға; тарих ғылымының қазіргі даму деңгейіне сәйкес келетін зерттеу мәдениетіне ие болуға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ХХ ғасырдағы Еуропа елдеріндегі тоталитаризм тарихы туралы негізгі теориялық білімді меңгеру. Пән тоталитарлық жүйенің даму сатысын, саяси режимдердің идеологиялары мен мақсаттарына қарама-қарсылығын, типологиялық ұқсастықтарын, билікті нығайту және сақтау механизмдерін зерттеуге; тоталитарлық режимдердің қалыптасуының тарихи алғышарттары мен себептерін, сондай-ақ олардың құлауының болмай қалуының себептерін талдауға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты Шығыс қоғамдарының әлеуметтік-экономикалық, саяси және идеологиялық дамуының нақты материалы негізінде дүниежүзілік-тарихи процестің даму заңдылықтары туралы білімді тереңдету. Пән Шығыс халықтары мен елдерінің дүниежүзілік тарихтағы рөлі мен орны туралы ғылыми түсінікті қалыптастыруға, нәтижесінде студенттердің Шығыс елдерінің жаңа тарихы туралы жан-жақты, білімін жүйелеуге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – Шығыс елдерінің тарихы, олардың қазіргі кезеңдегі әлеуметтік-саяси және экономикалық дамуының негізгі тенденциялары туралы білімді қалыптастыру. Пән Шығыс тарихындағы негізгі оқиғалар мен даталарды; шығыс елдерінің тарихи даму заңдылықтары; Шығыс елдерінің модернизация процестерінің және отаршылдықтан кейінгі дамуының ерекшеліктері; тарих ғылымының қазіргі концептуалды және категориялдық аппаратын зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты ислам өркениетінің пайда болуының алғышарттарын талдау қабілетін қалыптастыру; Мұхаммед пайғамбардың діни қызметін және ислам дінінің мәнін сипаттау. Пән араб жаулап алуларының себептері мен ерекшеліктерін; Араб халифатының қалыптасу және даму тарихын; халифаттағы әлеуметтік-саяси процестерді; әлемдік өркениеттің дамуындағы араб-мұсылман мәдениетінің ерекшеліктері мен маңыздылығын зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Екінші дүниежүзілік соғыс тарихы туралы білімді қалыптастыру. Пән тарихи процестің негізгі қозғаушы күштері мен заңдылықтарын, тарихи категорияларды, периодизация мен хронологияны, Екінші дүниежүзілік соғыс өкілдерін зерттеуге; курстың маңызды пікірталас мәселелері бойынша тарихнаманы талдай білуге; қазіргі шындықты ескере отырып, екінші дүниежүзілік соғыстың себеп-салдарлық байланыстарын, механизмі мен салдарын талдауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты негізгі жалпы ауызекі және жалпы әдеби лексика шегінде Шығыс тілінде ауызша және жазбаша сөйлеуді меңгеру дағдыларын қалыптастыру; мағынасы жағынан жақын сөздердің бастапқы лексика-фразеологиялық қорын қалыптастыру. Пән қарапайым мәтіндерден қажетті ақпаратты алуға;
бейімді сөйлеуге, қарапайым негізгі сөз тіркестерін түсінуге; дүниежүзі тарихы бойынша негізгі сөздік қорына ие болуға (400-500) бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты Шығыс тіліндегі бейімделген мәтіндерден ақпаратты іздеу және талдау қабілетін қалыптастыру. Пән етістіктерді қолданбай нақтылау сұрақтарын қолдана отырып қарапайым диалог жүргізе білуге;
белгілі сөздер жиынтығымен бейімделген сөйлеуді түсінуге,
грамматикалық тақырыптардың негізгі көлемін қалыптастыруға, Шығыс тіліндегі сөздік қорын толықтыруға (1500-2000 сөз) бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты дүниежүзі тарихына қатысты терминологияны пайдалана отырып, батыс тілдерінде оқу, сөйлеу, тыңдау дағдыларын қалыптастыру. Қарапайым сөйлемдерді құрастыра алу, сөздерді дұрыс айта алу. Пән дүние жүзі тарихы бойынша шет тілінде базалық сөз қорын меңгеруге (400-500 сөз), дүние жүзі тарихына қатысты базалық лексикадан тұратын сөйлемдерді оқу және түсіне алуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – дүниежүзі тарихы бойынша еуропалық тілде диалог жүргізу дағдыларын қалыптастыру.
Түрлі дереккөздерден дүниежүзі тарихына қатысты мәліметтерді жаза алу. Пән дүниежүзі тарихы бойынша негізгі сөздік қор жинауға (1500-2000 сөз), дүние жүзі тарихы бойынша мәтіндерді оқу, тану және түсінуге, дүние жүзі тарихынан шет тілінде эссе жазуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – игеретін тіл елінің тарихи және әлеуметтік-мәдени дамуының негізгі ерекшеліктері туралы тарихи және лингвомәдени құзыреттіліктерді, білім дағдыларын қалыптастыру. Пән оқытылатын шет тілі елдерінің қазіргі саяси, экономикалық және мәдени қарым-қатынастарын зерттеуге; өз ойын тілде жеткізе білуге; терминологиясы мен сөздік қорын, аймақтық бағыттағы лингвистикалық шындықты меңгеруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты зерттелетін елдердің орта ғасырлар кезеңіндегі мәдениетін, құбылыстары мен оқиғаларын қабылдау дағдыларын дамыту.
Оқытылатын тіл елінің әлеуметтік мәдени дамуының негізгі ерекшеліктері туралы білімді меңгеру.
Пән орта ғасырлардағы Батыс елдерінің тарихи өткені, дәстүрлері мен мәдениеті туралы терең білімін қалыптастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Орта ғасырлардағы аса маңызды мәдени, тарихи және әлеуметтік процестерді шығыс тілінде талдай білу дағдыларын қалыптастыру. Пән олардың саяси, экономикалық, мәдени даму ерекшеліктерін зерттеу; осы елдердің көрнекті өкілдерінің дүниежүзілік тарихқа, саясатқа, экономикаға, мәдениетке қосқан үлесі туралы білім; тиісті терминология мен лексиканы, аймақтық бағытты лингвистикалық шындықты меңгеруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі кезеңдегі зерттеліп жатқан шығыс елдерінде шығыс тілінің қолданысы саласындағы әлеуметтік-мәдени құзыреттілігін кеңейту.
Пән оқытылатын тіл елінің мәдениеті мен өнері туралы түсініктер жүйесін меңгеруге;
шығыс елдерінің тарих, экономика, ғылым, техника, өнер, мәдениет процестерін түсіндіре білуге; тарихтың жаңа және қазіргі заман кезеңіндегі дереккөздердің, құжаттардың әртүрлі түрлерін түсіндіре білуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: XV - XX ғасырлар аралығындағы континенттік және теңіз империяларының тарихына баға беру қабілетін қалыптастыру. Пән империялардың ерекшеліктерін талдай білуге: орталық пен шеткері байланыстар, басқару тәжірибесі, колониялардағы әлеуметтік-мәдени және экономикалық өзгерістер; салыстырмалы, жүйелік талдау арқылы империялардың даму тенденцияларын анықтауға; империялар тарихы бойынша жарияланған дереккөздер бойынша салыстырмалы
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты лингвистикалық білім негізінде шығыс тілінде құбылыстар мен процестерді интерпритация жасау дағдыларын қалыптастыру.
Пән терминологияны түсіну үшін шығыс тілінің кітаптық функционалдық стильдерінің нормаларын меңгеру; курс тақырыбы шеңберінде жинақталған сөздік қорын белсенді пайдалануға; оқытылатын шет тілінде дүниежүзі тарихы бойынша тақырыптарда еркін сөйлеуді қалыптастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: дүниежүзі тарихы тақырыптары бойынша оқиғаларды суреттеу және әңгімелеу, пікір білдіру және мысалдар келтіру дағдыларын қалыптастыру. Пән дүние жүзі тарихы тақырыптары бойынша сөздікті қолданбай мәтіндер жазуды білуге, дүние жүзі тарихы тақырыптары бойынша диалогтардағы сөйлеушінің көзқарасын түсінуге; контекстті түсінуге, арнайы сөздік қорын жинақтауға (2000-3000 сөз) бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді алу. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің міндеттері оқиға тарихы саласындағы жүйелі білімдерді қалыптастыру; КСРО-ның тарихи дамуының кезеңдерін, ерекшеліктерін, заңдылықтарын түсіну. Пән атқарушы билікті, Кеңес мемлекеті органдарын басқарудың директивалық әдістерін оқу; дереккөздермен жұмыс істеу дағдыларын пайдалана отырып, кеңестік тұлғаны қалыптастырудағы экономикалық, мәдени және идеологиялық факторларды зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттердің логикалық ойлау дағдыларын және латын мәтінін әдістемелік тұрғыдан дұрыс талдауды, сондай-ақ анықтамалық материалмен жұмыс істеу қабілетін дамыту болып табылады. Пән: қазіргі тілдерден аудару әдістемесінен айтарлықтай ерекшеленетін латын мәтінін аудару әдістемесін сапалы меңгеруге; латын тілінің құрылымын терең зерттеуге; латын мәтінін талдау әдістемесіне бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – қазіргі тарихи зерттеулерде «отарлау» және «деколонизация» терминдерін қолдану стратегияларын зерттеу дағдыларын қалыптастыру. Пән отарлықтан кейінгі зерттеулер мен отарсыздандырудың теориялық бағыттарын түсіндіре білуге;
орыс тарих ғылымындағы отарсыздандыру процестерін талдау; Ресей империясы мен Кеңес Одағы мұрасының мәселелерін зерттеу үшін Батыс Еуропа және Америка гуманитарлық ғылымдарының ғылыми зерттеу құралдарын пайдалануға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-римдік шешендік өнердің дамуы туралы білімді, негізгі риторикалық шығармалар туралы білімді, негізінен тарихи-әдеби тұрғыдан қалыптастыру. Пән: шешендік теориясы бойынша негізгі еңбектерді және рим авторларының риторикалық шығармаларын талдауға; Римде шешендік өнердің қалыптасуын және уақыт талабына байланысты оның дамуын зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Түркі және Еуропа халықтарының мемлекеттік-саяси жүйесінің эволюциясының ерекшеліктерін, олардың айырмашылықтарын түсіну қабілетін қалыптастыру. Пән түркілердің Рим және Византиямен қарым-қатынасының сипатына баға беруге, кейінгі антикалық және ерте ортағасырлық дәуірдегі Батыс пен Шығыс мәдениеттерінің өзара ықпалын түсінуге, арнайы деректер мен ғылыми әдебиеттерді пайдалануға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
Защита практики
Мақсаты: практиканы өткен ұйымның, мекеменің жұмысын зерттеу негізінде теориялық білімдерін бекіту, талдау және басқару жұмысының дағдыларын иелену. Дипломдық жұмыс үшін материал жинау.
Бекітілетін дағдылар: кәсіпорын қызметінің тиімділігін талдау, кәсіпорындардың кемшіліктері мен артықшылықтары, серіктестер картотекасын, келісімдерді, контрактарды құрастыру; мәжілістерді, кездесулерді, келісімдерді өткізу, қызметкерлерді іріктеу, командада жұмыс істеу.
Защита практики
Защита практики
Практиканың мақсаты - химиялық өндірістің технологиялық сызбаларын оқу, белгілі бір химиялық кәсіпорын мысалында жабдықтар, материалдар таңдау және жобалық-жобалық шешімдерді негіздеу, дамыту барысында алынған құзыреттерді жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. тәжірибе барысында өндірістік тапсырмаларды орындауға арналған модуль.
Тәжірибе нақты химиялық өндірістердің құрылымын, ережелерін, жабдықтары мен материалдарын игеруге бағытталған.