Дизайн
7M02102
Журналистика
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-дизайн теориясын, оның мақсаттарын, міндеттерін, пәндік мәдениетпен байланысын, мақсатын түсіну қабілетін қалыптастыру.<br/> Пән дизайн теориясын зерттеуге, жаңа технологиялармен байланысты дизайнның негізгі теориялық әдістерін негіздеу, тұжырымдау, қалыптастыру қабілетіне бағытталған.<br/> Негізгі мазмұн теориялық шешімдерді әзірлеуді, жаңа тұжырымдамаларды іздеуді және дизайнердің кәсіби қызметінде заманауи дизайн әдістерін қолдануды қамтиды.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты- полиграфияда дизайнды әзірлеу, БАҚ-та жарнамалық коммуникацияны түсіндіру және пайдалану қабілетін қалыптастыру.<br/> Пән маманның ерекшеліктерін ескере отырып, БАҚ-тағы визуалды коммуникация мен полиграфиялық жарнаманың кешенді құралдарын пайдалану дағдыларын дамытуға, жарнамалық коммуникациялардың функцияларын зерделеуге, БАҚ-тағы визуалды коммуникация кеңістігіндегі ғылыми-тұжырымдамалық тәсілдерді сыни бағалауға, мәтіннің жарнамалық моделін жасауға және қабылдаудың психологиялық заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - халықаралық дизайнерлік бизнесті басқару саласындағы қабілеттерді қалыптастыру.<br/> Пән басқару әдістерін, дизайн-менеджментті зерделеуге, әлемдік дизайн-бизнесте қолданылатын инновациялық техникаларды іс жүзінде жүзеге асыруға, дизайн мен халықаралық бизнестің өзара іс-қимылы саласында техника мен басқару әдіснамасын кәсіби пайдалануға және дизайнерлік қызметті жүзеге асыру саласында құзыреттерді пайдалануға бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - ақпараттық және компьютерлік дизайн-технологияларды меңгеру қабілетін қалыптастыру.
Пән заманауи ақпараттық және компьютерлік дизайн-технологияларды зерделеуге, әзірлеу әдістемелерін меңгеруге және оларды кәсіби қызметте пайдалануға; заманауи инновациялық дизайн-технологияларды танымал етуге және қолдануға және ақпараттық және дизайн-технологиялар байланысы мен Ақпарат және компьютерлік технологиялар саласындағы жаңа әдістерді практикада жүзеге асыруға бағытталған
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-визуалды байланыс кеңістігінде кескіндер, метафоралар, типография, түстер (стильдеу, декор элементтері және т.б.) арқылы дизайнерлік мәтінді құру қабілетін қалыптастыру.
Пән мәтін теориясын зерттеуге, жобалауға, сыни бағалауға және оны жобалық шешімдер түрінде шығармашылық түсіндіруге бағытталған.
Пәннің мазмұны кітапта, журналда, газетте мәтінді визуализациялау кеңістігінде дизайн мәтінімен жұмыс істеудің негізгі әдістерін қолдану әдістерін көрсетеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-графикалық дизайнды оқыту әдістемесінің ғылыми принциптерін қалыптастыру.
Пәннің мақсаты - графикалық дизайн саласындағы оқыту әдістемелерін зерделеуге бағытталған, графикалық дизайнның негізгі тәсілдерін және оқу-әдістемелік тәжірибені практикада қолдануға бағытталған.
Пән графикалық дизайнды оқыту әдістемесін жасау саласындағы технологиялар жүйесін, оларды сыни тұрғыдан түсінуді, шығармашылық түсіндіруді, ғылыми-педагогикалық теорияны меңгеруді анықтайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-дизайнды әзірлеу процесінде ғылыми-тұжырымдамалық тәсілдерді іздеу қабілетін қалыптастыру.
Пән ғылыми сынақтан өткен тұжырымдамалық әзірлеу әдістемелерін зерделеуге және жобалық шешімдерді іс жүзінде қолдануға бағытталған.
Пәннің негізгі мазмұны әр түрлі әдіснамаларды игеруге, озық дизайнерлік әзірлемелер негізінде ғылыми теория мен шығармашылық тәжірибенің тығыз байланысын жүзеге асыруға ықпал ететін пәндер кешенін көрсетеді
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-авторлық құқықты қорғау туралы ҚР заңдарын қолдану мақсатында зияткерлік меншік саласындағы теория мен практиканың байланысын анықтау қабілетін қалыптастыру.
Пән құқық теориясын зерттеуге, дизайнердің зияткерлік қызметі саласындағы құқықтық мүмкіндіктер мен міндеттерді өз бетінше анықтауға және қолдануға бағытталған.
Пәннің мазмұны құқық теориясын, ҚР Жарнама туралы Заңын жүйелі түрде ұсынуда және қолдануда, зияткерлік меншікті қорғау ісінде құқықтарды, міндеттер мен мүмкіндіктерді жүзеге асыруда көрініс табады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-дизайнердің іскерлік және кәсіби мәдениетінің ережелерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән Қазақстан Дизайнерлер Одағы мен Қазақ ғылыми- зерттеу мәдениет институты жарғысын ұстау ережелері негізінде кәсіби этиканы зерттеуге бағытталған, іскерлік қарым-қатынастың этикалық нормаларын практикада қолдануға және жүзеге асыруға, іскерлік коммуникация техникаларын, іскерлік және кәсіптік салада дизайн-коммуникация құралдарын пайдалануға бағытталған.
Пән дизайнердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастырады, іскерлік қарым-қатынас пен заманауи іскерлік мәдениеттің нысандарын жетілдіреді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-жарнама дизайнымен жұмыс істеу қабілетін қалыптастыру: сыртқы жарнама дизайны және POS-материалдар дизайны. Оқу курсы мамандардың өзінің жобалық қызметінде жарнама дизайнының стратегияларын зерделеуге және іске асыруға; дизайн тәжірибесінде жарнама әдістерін қолдануға арналған.
Пән әдістерді зерттеуге, визуалды байланыс кеңістігінде өзіндік даму әдістерін құруға және қолдануға және дизайн-жарнаманы жетілдіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-имидж-дизайнның негізгі инновациялық технологияларын меңгеру қабілетін қалыптастыру.
Пән заманауи инновациялық технологияларды зерделеуге, дизайнердің бағдарламалық өнімдерді қолдануына, оның инновациялық және ғылыми-техникалық ақпаратты пайдалануына бағытталған.
Пәннің мазмұны теорияны практикамен байланыстыруға, имидж-дизайн саласындағы инновациялық технологияларды танымал етуге және оны өз бетінше шығармашылық ізденіс пен орындау технологияларын анықтауды ескере отырып әзірлеуге бағытталған.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.