философия докторы (PhD)
Ғылыми-педагогикалық және кәсіби мәдениеттің жоғары деңгейі бар, азаматтық ұстанымы бар, қазіргі заманғы ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдауға және іс жүзінде шешуге, жоғары оқу орындарында сабақ беруге, зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыруға қабілетті жоғары білікті кадрларды сапалы даярлау. Бағдарламаны іске асыру таңдаған кәсіби саладағы қазіргі картографияның білімін, әдістері мен құзыреттілігін өз бетінше алуға және түсіндіруге қабілетті мамандарды қалыптастыруға бағытталған.; оқытушы қызметінде оқу жоспарлары мен пәндерін әзірлеу кезінде қазіргі картографияның теориясы мен әдіснамасы мен парадигмалары мен мәселелерін түсіндіру;
Картография
8D07303
География және табиғатты пайдалану
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
2300000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: негізгі әлемдік және отандық проблемаларды, заманауи картографиялаудың методологиясы мен технологияларын, олардың ғылыми және қолданбалы бағыттары мен мәндерін аналитикалық сипаттау мен бағалауды құру қабілетін қалыптастыру.<br/> Пән қазіргі заманғы картографияның методологиясы мен технологиясының, олардың геоақпараттық әдістермен және технологиялармен, басқа да ғылыми және қолданбалы пәндермен өзара байланысын зерттеу және анықтау құралдарымен байланыстарының өзекті мәселелерін зерттейді
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты: Геобейнелер теориясын, оларды құру факторлары мен көздерін, олардың ғылыми және қолданбалы аспектілерін әдістер мен әдістерді қолдана отырып геокеңістіктік мәселелерді зерттеу және шешу үшін талдауды құрылымдау үшін білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. кеңістіктік модельдеу және ГАЖ технологиялары<br/> Сипаттама: Пәннің мазмұны жердегі объектілердің немесе процестердің кеңістіктік-уақыттық, масштабты, жалпылама үлгілері ретінде геобейнелердің әртүрлі түрлерін, графикалық түрде берілген, олардың қасиеттерін, оларды құру әдістемесін және ғылыми және практикалық мақсаттарда пайдалануды қарастыруды қамтиды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ғылыми және қолданбалы есептерді шешу үшін ГАЖ қолдану арқылы космосуреттердің негізгі типтерін талдау құрылымын және оларды компьютерлік өңдеу мүмкіндіктерін жасау қабілетін қалыптастыру.<br/> Пән ЖҚЗ деректерін және оларды өңдеуге арналған бағдарламаларды, ғарыштық суреттердің типтерін, олардың әр түрлі бағдарламалардағы визуализациясын, ғарыштық суреттердің әр түрлі түрлерінің кеңістіктік шешілуін жақсарту мүмкіндігін, космосуреттердің жіктелуін зерттейді.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - заманауи зерттеу әдістерін қолдана отырып, өзіндік зерттеу жұмыстарын жүргізу, талдау, зерттеу нәтижелері мен ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін жинақтау дағдысын қалыптастыру.<br/> Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін докторанттар төмендегі құзіреттерге ие болады:<br/> - зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми-техникалық ақпараттарды, отандық және шетелдік тәжірибені жинақтау, талдау;<br/> - жерге орналастыру саласында кешенді зерттеулерді жобалау және жүргізу;<br/> - ғылыми және ғылыми-білім беру мәселелерін шешу бойынша қазақстандық және халықаралық ғылыми-зерттеу топтарының жұмысына қатысу;<br/> - заманауи зерттеу әдістері мен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, жерге орналастыру саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын дербес жүзеге асыру;<br/> - ғылыми зерттеулердің техникалық ерекшеліктерін әзірлеу;<br/> - зерттеудің қажетті әдістерін таңдап, қолданыстағы түрлерін өзгерту және жерге орналастыру саласында жаңа зерттеу әдістерін жасау;<br/> - ғылыми зерттеулер нәтижелерін талдау негізінде жерге орналастырудағы нақты мәселелерді шешу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жердің әр түрлі түрлерінің морфодинамикасын картографиялау мүмкіндіктеріне және оның факторлары мен көздерін анықтайтын, карталар мен космос суреттердегі геодинамикалық процестерді сәйкестендіруге көзқарасты қалыптастыру.
Пән жердің әртүрлі типтерінің геоморфодинамикасының картографиялық мәселелерін және оның факторлары мен көздерін анықтайтын, әртүрлі мазмұндағы карталарда және ғарыштық суреттерде геодинамикалық процестерді сәйкестендіруді зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әртүрлі тақырыптағы, масштабтағы және мақсатты картографиялық туындыларды жобалау және құрастыру кезінде қажетті ақпарат көздерін талдау қабілетін қалыптастыру.
Пән картографиялық туындылардың өндірісінің ақпараттық көздерін, ЖҚЗ материалдарымен ғарыштық түсірілімдерді, пилот сыздықтардың түсіру деректерін, электронды геодезиялық түсірілімдердің деректерін, интернет көздерімен т. б.; ақпараттық көздердің жалпы базасын құру және құрылымдауды оқытады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әртүрлі тақырыптағы, масштабтағы және мақсатты картографиялық туындылардың жобалық негізін құру үшін қазіргі картографиялық өндірістің құрылымы мен оның ақпараттық базасын талдау қабілетін қалыптастыру.
Пән қазіргі картографиялық өндірістің құрылымы, мазмұны мен ақпараттық көздерін – ЖҚЗ материалдары мен космосуреттер, ұшқышсыздар мен электрондық геодезиялық түсірілімдер мәліметтері, Интернет көздері мен т. б. зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: урбанизацияланған кеңістікті картографиялық зерттеудің заманауи әдістеріне, урбанизацияланған жүйелердің мониторингі мен картографиялық моделдеуіне талдау жасау қабілетін қалыптастыру, олардың даму трендтерін анықтау мақсатында. Пән урбанизацияланған аумақтарды экожүйедегі жаһандық және аймақтық өзгерістердің негізі ретінде, қала аумағын картографиялау қазіргі картографияның аса маңызды және өзекті бағыттарының бірі ретінде оқытады.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.