Ғылыми-педагогикалық және кәсіби мәдениеттің жоғары деңгейі бар, азаматтық ұстанымы бар, қазіргі заманғы ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдауға және іс жүзінде шешуге, жоғары оқу орындарында сабақ беруге, зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыруға қабілетті жоғары білікті кадрларды сапалы даярлау. Бағдарламаны іске асыру таңдаған кәсіби саладағы қазіргі картографияның білімін, әдістері мен құзыреттілігін өз бетінше алуға және түсіндіруге қабілетті мамандарды қалыптастыруға бағытталған.; оқытушы қызметінде оқу жоспарлары мен пәндерін әзірлеу кезінде қазіргі картографияның теориясы мен әдіснамасы мен парадигмалары мен мәселелерін түсіндіру;
Картография
8D07303
География және табиғатты пайдалану
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: негізгі әлемдік және отандық проблемаларды, заманауи картографиялаудың методологиясы мен технологияларын, олардың ғылыми және қолданбалы бағыттары мен мәндерін аналитикалық сипаттау мен бағалауды құру қабілетін қалыптастыру.<br/> Пән қазіргі заманғы картографияның методологиясы мен технологиясының, олардың геоақпараттық әдістермен және технологиялармен, басқа да ғылыми және қолданбалы пәндермен өзара байланысын зерттеу және анықтау құралдарымен байланыстарының өзекті мәселелерін зерттейді
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ғылыми және қолданбалы есептерді шешу үшін ГАЖ қолдану арқылы космосуреттердің негізгі типтерін талдау құрылымын және оларды компьютерлік өңдеу мүмкіндіктерін жасау қабілетін қалыптастыру.<br/> Пән ЖҚЗ деректерін және оларды өңдеуге арналған бағдарламаларды, ғарыштық суреттердің типтерін, олардың әр түрлі бағдарламалардағы визуализациясын, ғарыштық суреттердің әр түрлі түрлерінің кеңістіктік шешілуін жақсарту мүмкіндігін, космосуреттердің жіктелуін зерттейді.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - заманауи зерттеу әдістерін қолдана отырып, өзіндік зерттеу жұмыстарын жүргізу, талдау, зерттеу нәтижелері мен ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін жинақтау дағдысын қалыптастыру.<br/> Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін докторанттар төмендегі құзіреттерге ие болады:<br/> - зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми-техникалық ақпараттарды, отандық және шетелдік тәжірибені жинақтау, талдау;<br/> - жерге орналастыру саласында кешенді зерттеулерді жобалау және жүргізу;<br/> - ғылыми және ғылыми-білім беру мәселелерін шешу бойынша қазақстандық және халықаралық ғылыми-зерттеу топтарының жұмысына қатысу;<br/> - заманауи зерттеу әдістері мен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, жерге орналастыру саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын дербес жүзеге асыру;<br/> - ғылыми зерттеулердің техникалық ерекшеліктерін әзірлеу;<br/> - зерттеудің қажетті әдістерін таңдап, қолданыстағы түрлерін өзгерту және жерге орналастыру саласында жаңа зерттеу әдістерін жасау;<br/> - ғылыми зерттеулер нәтижелерін талдау негізінде жерге орналастырудағы нақты мәселелерді шешу.
12
Докторлық диссертация
Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады.<br/> Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік;<br/> 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру;<br/> 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды;<br/> 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету.<br/> 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD).<br/> <br/> <br/> Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: <br/> - негізгі дүниежүзілік және отандық мәселелерге, әдістемеге және қазіргі картографиялау технологиясына аналитикалық амалдарды қалыптастыру; <br/> - қазіргі картографиялаудың әдістемесі мен технологиясының өзекті мәселелерін жинақтап тұжырымдау; <br/> - ғылыми зерттеулер мен геоақпаратық жүйелердің жахандандыруымен байланысты картографияның алдағы дамуын түсіндіру; <br/> - қазіргі картографиялаумен байланысты ғылыми пәндердің әдістері, амалдары мен тәсілдерін қолдану; <br/> - шаруашылық мәселелердің аймақтық басқару бағытында ғылыми және қолданбалы міндеттерді картографиялық әдістер көмегімен шешу.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: қазіргі картографиялаудың әдістемелігі мен технологияларының негізгі көкейтесті мәселелері, олардың қалыптасуы, геоақпараттық әдістері мен технологияларымен байланыстары, олардың басқа ғылыми және қолданбалы пәндерімен, оның ішінде басқару және экологиялық сипаттағы, өзара байланыстары зерттеуіндегі және анықтауындағы әдістері мен амалдары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жердің әр түрлі түрлерінің морфодинамикасын картографиялау мүмкіндіктеріне және оның факторлары мен көздерін анықтайтын, карталар мен космос суреттердегі геодинамикалық процестерді сәйкестендіруге көзқарасты қалыптастыру.
Пән жердің әртүрлі типтерінің геоморфодинамикасының картографиялық мәселелерін және оның факторлары мен көздерін анықтайтын, әртүрлі мазмұндағы карталарда және ғарыштық суреттерде геодинамикалық процестерді сәйкестендіруді зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әртүрлі тақырыптағы, масштабтағы және мақсатты картографиялық туындыларды жобалау және құрастыру кезінде қажетті ақпарат көздерін талдау қабілетін қалыптастыру.
Пән картографиялық туындылардың өндірісінің ақпараттық көздерін, ЖҚЗ материалдарымен ғарыштық түсірілімдерді, пилот сыздықтардың түсіру деректерін, электронды геодезиялық түсірілімдердің деректерін, интернет көздерімен т. б.; ақпараттық көздердің жалпы базасын құру және құрылымдауды оқытады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әртүрлі тақырыптағы, масштабтағы және мақсатты картографиялық туындылардың жобалық негізін құру үшін қазіргі картографиялық өндірістің құрылымы мен оның ақпараттық базасын талдау қабілетін қалыптастыру.
Пән қазіргі картографиялық өндірістің құрылымы, мазмұны мен ақпараттық көздерін – ЖҚЗ материалдары мен космосуреттер, ұшқышсыздар мен электрондық геодезиялық түсірілімдер мәліметтері, Интернет көздері мен т. б. зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:
1 қалалық жерлердің зерттеулерінде және картографиялауында қазіргі идеялары мен тұжырымдарды бағалау;
2 әртекті игерілген территориялардың, қалалық жерлерді қоса, экзогенді геоморфодинамиканың жүйелі түсінуін көрсете білу;
3 қалалық жерлердің экологиялық жағдайын белгілейтін факторлары мен көздерін анықтау;
4 тура және жанама индикаторлар арқылы масштабы және дәлдігі әртүрлі карталар мен суреттерде урбанды территориялардың даму жағдайын анықтау;
5 қалалық территориялардың жағдайы мен дамуының мәселелері бойынша ақпаратты картографиялық визуализациялауының әдістері мен амалдарын құрастыру;
6 Қазақстан қалалық жерлерінің әртүрлі картографиялық үлгілерін жобалау
Пәнде жахандық өзгерістер нәтижесі ретінде қалалық жерлері, оның ішінде экожүйелердің кеңістіктік-уақыттық өзгерістері, қалалық территориялардың картографиялауы қарастырылады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:
1 сипаты табиғи – техногенді үдерістерді анықтау және болжамдау үшін ғарыштық мониторингтің нәтижелерін бағалау;
2 қоршаған орта және оның компоненттерімен байланысты табиғи-техногендік үдерістердің қауіптілік және даму денгейінің дәрежесін ЖАЗ мәліметтері арқылы бағалау;
3 топырақ-өсімдік жамылғысы құлдырауын анықтауында жүргізілетін мониторингі үшін әүеғарыштық ақпараттын артықшылығын бағалау;
4 қауіпті өнеркәсіп жинақтарынан туындайтын фильтрациялық және басып алу үдерістерді мониторингісі үшін Жерді арақашықтықтан зерделеу әдістердің артықшылығын бағалау;
5 геодинамикада табиғи-техногендік үдерістердің дамуы мен қолдануы мүмкіншіліктерін болжамдау барысында ГАЖ қолдану перспективасын түсінуін көрсете білу
Пәнде әркелкі типтегі жерлердің табиғи-антропогендік үдерістері, олардың ғарыштық мониторингісі, оларды белгілейтін факторлры мен көздері, ғарыштық суреттер негізінде, тура және жаныма белгілері арқылы, динамикалық өзгерістердің көрінісі қарастырылады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: урбанизацияланған кеңістікті картографиялық зерттеудің заманауи әдістеріне, урбанизацияланған жүйелердің мониторингі мен картографиялық моделдеуіне талдау жасау қабілетін қалыптастыру, олардың даму трендтерін анықтау мақсатында. Пән урбанизацияланған аумақтарды экожүйедегі жаһандық және аймақтық өзгерістердің негізі ретінде, қала аумағын картографиялау қазіргі картографияның аса маңызды және өзекті бағыттарының бірі ретінде оқытады.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.