Жоғары оқу орындары, зерттеу ұйымдары және аралас салалар үшін химиялық инженерия саласында ғылыми және ғылыми-педагогикалық кадрларды (философия докторларын) келесі қабілеттермен даярлау:
- диссертациялық зерттеуді жүзеге асыру кезінде алынған білімдерді одан әрі қолдану мақсатында химиялық инженерияның жаңа бағыттарының ғылыми теориялары мен тұжырымдамаларын жүйелеу;
- өзекті ғылыми міндеттерді таңдау негізінде ғылыми зерттеуді өз бетінше жоспарлау және жүргізу, сондай-ақ алынған мәліметтерді талдау және түсіндіру;
- өзінің ғылыми зерттеулерінің нәтижелерін ғылыми пікірталастарда және ғылыми жарияланымдарда дәлелді түрде ұсыну;
- химиялық инженерияның өзекті мәселелерін шешу үшін зерттеу жұмысын ұйымдастыру және басқару;
- берілген қасиеттері бар заттар мен материалдарды алудың және өңдеудің жаңа экономикалық тиімді технологиялары мен сызбаларын әзірлеу;
-жоғары білім беру ұйымдарында химия-технологиялық бағыт бойынша білім беретін оқу курстарын әзірлеу және іске асыру;
- химиялық өнеркәсіп материалдарын алу және өңдеу бойынша өндірістік қызметтер мен кәсіпорындарды басқару.
Химиялық инженерия
8D07102
Химия және химиялық технология
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты докторанттардың ғылыми зерттеулердің нәтижелері бойынша өз ұстанымдары мен қорытындыларын, академиялық жазу стиліндегі аргументтер мен гипотезаларды білдіру қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы ашық басылымдарда, мерзімді ғылыми басылымдарда, халықаралық конференцияларда және басқа елдердің ғалымдарымен коммуникацияларда, сондай-ақ конкурсқа қатысу үшін өтінім түрінде ғылыми зерттеулердің нәтижелерін ұсынудың әдіснамалық негізін қалыптастырады.<br/> Курсты меңгеру нәтижесінде докторант:<br/> - Scopus және Web of Science деректер базасында индекстелетін халықаралық ғылыми журналдарда жариялау үшін ғылыми мақалалар жазу;<br/> - ғылыми жұмыстарды сыни талдау, олардың артықшылықтары мен кемшіліктерін көрсету;<br/> - Зерттеудің мақсаты мен міндеттерін нақты көрсете отырып, диссертациялық жұмысты дайындау, нәтижелерді талқылау және мұнайхимия ғылымының тиісті бөлімінде әдебиетті талдау негізінде қорытынды жасау;<br/> - диссертациялар, монографиялар, қысқаша түрдегі шолу мақаласы, оның мәні мен құрылымын сақтай отырып, ғылыми жұмыстың мазмұнын баяндау;<br/> - мұнайхимиясы және мұнай өңдеу технологиясының өзекті мәселелері бойынша ғылыми жобаларды жазу, ұсыну және қорғау
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты докторанттарда жоғары деңгейде фундаменталды және қолданбалы ғылыми зерттеулерді жүргізуді қамтамасыз ететін және халықаралық талаптарға сай келетін нәтижелерді алуға мүмкіндік беретін зерттеулердің қазіргі заманғы, инновациялық теориялық және эксперименталдық әдістерін саналы түрде таңдап және қолдана алатындай креативті қабілеттерін қалыптастыру. Оқу курсы докторанттарға жоғары халықаралық деңгейде ғылыми зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін ғылыми-әдістемелік база болып табылады, оларды ғылыми-инновациялық қызметке белсенді қатысуға және ғылыми нәтижелерді коммерцияландыруға ынталандырады. Курсты меңгеру нәтижесінде докторант:<br/> - химиялық инженерия саласында жоғары деңгейдегі ғылыми зерттеулер жүргізуде ғылыми міндеттерді қоя алуы және шеше алуы;<br/> - ғылыми жарияланымдар мен нәтижелерді сыни (критикалық) талдау, олардың ғылыми деңгейін анықтау, оларды есепке алу мүмкіндігін және өз зерттеулерінде пайдалану мүмкіндігін анықтай алуы;<br/> - химиялық процестердің инженерия саласында неғұрлым сенімді ғылыми нәтижелер алуға мүмкіндік беретін эксперимент әдістемесін әзірлеу және оны іске асыра білуі;<br/> - қазіргі физикалық және физика-химиялық әдістермен алынған деректерді түсіндіру және біріктіре алуы;<br/> - химиялық инженерия саласындағы дамудың басым бағыттарын айқындау, негіздеу және түсіндіру; түрлі халықаралық және республикалық қорлардан гранттық қаржыландыруға өтінімдер ұсынып жобалар негізінде осы бағыттарда ғылыми зерттеулер жүргізуді жоспарлау;<br/> - жоғары рейтингті халықаралық басылымдарда жариялау үшін ғылыми мақалалар ұсыну, маңызды халықаралық конференцияларда баяндамалар түрінде өзінің ғылыми зерттеулерінің нәтижелерін түсіндіру, қорыта білуі
12
Докторлық диссертация
Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады.<br/> Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік;<br/> 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру;<br/> 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды;<br/> 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету.<br/> 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD).<br/> <br/> <br/> Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – химиялық технология мен инженерияның өзекті мәселелерін шешу үшін ғылыми-зерттеу және ғылыми-техникалық жобаларды әзірлеу және басқару.<br/> Курсты оқу барысында докторанттар төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> - ғылыми-зерттеу және ғылыми-техникалық жобаларды орындау кезеңдері мен міндеттерін талдау;<br/> - таңдалған химиялық технология және инженерия саласындағы ғылыми-зерттеу және ғылыми-техникалық жобаларды жоспарлауды жүзеге асыру;<br/> - ғылыми-зерттеу және ғылыми-техникалық жұмыстың өзектілігін, оның сараптамалық бағалау талаптарына, елде және әлемде ғылым мен техниканың даму басымдықтарына сәйкестігін бағалау;<br/> - ғылыми-зерттеу және ғылыми-техникалық жобаларды орындау бойынша іс-шараларды жоспарлау, ұйымдастыру және басқару тәсілдері мен принциптерін жүйелендіру;<br/> - ғылыми-зерттеу және ғылыми-техникалық жобаларды гранттық қаржыландырудың түрлі мемлекеттік және халықаралық бағдарламаларына тапсырыс жасау.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: ғылыми-зерттеу және ғылыми-техникалық жобаларды әзірлеу мен басқарудың негізгі міндеттері мен кезеңдері - ғылыми-зерттеу және ғылыми-техникалық жобаларды орындау жөніндегі іс-шараларды жоспарлау, ұйымдастыру және басқару; жобаларды қаржыландырудың республикалық және халықаралық бағдарламалары, қаржыландыруға өтінім беру ерекшеліктері және ғылыми-зерттеу және ғылыми-техникалық жобаларға қойылатын талаптар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - БАЗ-дың химиялық инженерлік қолданылуын, соның ішінде полимерлеу орталарында, бөлу, эмульсия, микроэмульсия және реология модификаторында қолдануды сыни тұрғыдан талдау және жүйелеу қабілеттерін дамыту.
Курс барысында докторанттардың қабілеттерін қалыптастыру:
- БАЗ тұрақтандыру механизмдерін сипаттайтын заманауи тұжырымдамаларды жүйелеу (наноэмульсия, микроэмульсия);
- әртүрлі БАЗ класын дайындаудың заманауи әдістерін қолдану;
- БАЗ-дың инженерлік процестер үшін маңыздылығын талдау;
- БАЗ параметрлері бойынша күрделі есептеулер жүргізу.
- әртүрлі технологиялық процестерге БАЗ-мен модификациялау әдістерін әзірлеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – белсенді металдардың электрохимиялық қасиеттерінің ерекшеліктерін және оларды алу мен пайдаланудың электрохимиялық технологиясының осыларымен байланысты ерекшеліктерін теориялық негіздеу және түсінік жүйесін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында докторанттар төмендегідей білімдерді меңгереді:
- белсенді металдардың электрохимиялық қасиеттерінің ерекшеліктерін және олардың себептерін талдау;
- белсенді металдардың термодинамикалық қасиеттерін технологияда пайдалану үшін интерфейсінде энергия түрлендіру кезінде ескеру;
- коррозия процесінде белсенді металдардың иондық және электрондық кіші жүйелерінің термодинамикасы тұрғысынан олардың химиялық қасиеттерін талдау;
- сұйық фаза компоненттерінің қасиеттеріне және металдың сипатына негізделген агрессиялы және электрохимиялық қасиеттерін алдын-ала болжаңыз;
- металлдарды және электролиттерді таңдауды негіздеу және металдарды алу және энергияны айырбастау үшін электрохимиялық процестерді жүзеге асыру үшін жағдай жасау.
Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: сілтілі және сілтілі-жер металдар мен алюминий топшасы металдарының электрохимиялық қасиеттерін басқа металдармен салыстыру; химиялық реакциялардағы олардың қышқылдық негізгі қасиеттері бойынша металдың электрохимиялық қасиеттерін болжау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – биорганикалық молекулалардың трансформация әдістерін бағалау, нутриенттердің және олардың модификацияларының әсерінің тиімділігін салыстыру, функционалдық топтарды енгізудің оңтайлы әдістерін әзірлеу қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында докторанттар төмендегідей білімдерді меңгереді:
- биоорганикалық молекулаларды пайдаланудың жаңа салаларын іздестіруді жүзеге асыру және олардың тірі ағзаға әсерін түсіндіру;
- табиғи биоорганикалық молекулаларды олардың құрылымының иерархиясы бойынша жіктеу;
- ферменттердің әсерін биоорганикалық молекулалардың трансформаторларының катализаторы ретінде бағалау;
- биорганикалық заттарды трансформациялау кезінде комбинаторлық химия әдісін негіздеу;
- органикалық молекулаларды синтездеу кезіндегі металлорганикалық катализдің инновациялық әдістерін сыни бағалау.
Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: биоорганикалық молекулалардың физиологиялық әсер ету факторлары, стереоселелективті синтезге, комбинаторлық химия және микротолқынды сәулелену әдістерімен молекулалардың трансформациясына арналған бірегей әдістер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – жасушалық және тіндік инженерия саласындағы зерттеулерді сын тұрғысынан бағалау және тіндік инжинирингтік конструкцияларда және жасанды органдарда биополимерлі материалдарды әзірлеу үшін қазіргі заманғы әдістерді қолдану қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында докторанттар төмендегідей білімдерді меңгереді:
- жасушалық және тіндік инженерия саласындағы іргелі, жүйелі білімді көрсету;
- жасушалық және мата инженериясы үшін полимерлік материалдар саласындағы жаңа және күрделі идеяларды, проблемаларды, көзқарастар мен үрдістерді сыни талдау, бағалау және синтездеу жүргізу;
- заманауи инжинирингтің жаңа бағыттарының ғылыми теориялары мен тұжырымдамаларын жүйелеу және түсіндіру;
- жасушалық және тіндік инженерия саласындағы негізгі принциптер мен тәсілдерді түсіндіру және оларды қазіргі әдебиетті талдауда қолдану;
- ғылыми-зерттеу қызметінің нәтижелерін ғылыми есептер, рефераттар, баяндамалар тезистері және ғылыми мақалалар түрінде таныстыру.
Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: клеткалық технологиялар мен тканалық инженерия туралы заманауи түсінік, тері, шеміршек, сүйек және басқа маталарды Регенерациялау үшін тканеинжинирингтік өнімдер туралы түсінік және оларды алу технологиясы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – тау-кен металлургия кәсіпорындарының өндірістік инфрақұрылымының негізгі элементтерін қолдану және оңтайландыру, отандық және шетелдік кәсіпорындардың қазіргі жай-күйін талдау қабілеттерін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында докторанттар төмендегідей білімдерді меңгереді:
- заманауи тау-кен металлургиялық кәсіпорынның өндірістік инфрақұрылымының құрылымы мен құрамы туралы негізгі ақпаратты талдау;
- тау-кен металлургия өндірісінің өндірістік инфрақұрылымын анықтаудың қазіргі тәсілдерін жүйелеу және түсіндіру;
-осы саладағы соңғы ғылыми-техникалық жетістіктерді, қазіргі заманғы проблемалар мен даму перспективаларын сыни талдау және бағалау;
- қазіргі заманғы тау-кен металлургиялық кәсіпорынның өндірістік инфрақұрылымы саласындағы проблемалық мәселелерді шешуге қойылатын негізгі талаптарды қалыптастыру;
-тау-кен металлургия кешені мәселелері бойынша зерттеу процесіне пәнаралық білімді біріктіру.
Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: ашық және жер асты өндіру кезінде тау-кен металлургия кәсіпорындарының өндірістік инфрақұрылымының негізгі элементтері, өндірістік инфрақұрылымның даму үрдістері мен деңгейлері, минералды шикізаттың сапасын басқарудың қолданылатын технологиялары, қазіргі заманғы геоақпараттық технологиялар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – каталитикалық үдерістерде навигация, өндірістік маңызы бар каталитикалық жүйелердің негізгі түрлерін түсіну қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында докторанттар төмендегідей білімдерді меңгереді:
- каталитикалық процестер саласында іргелі ғылыми теориялардың жүйеленген білімдерінің жоғары деңгейін көрсету;
- ғылыми-техникалық ақпараттарды талдау, әртүрлі көздерден және осы объектілер арасындағы логикалық байланыстардан маңыздылығын айқындау, кеңейтілген жүйелендіруді жүзеге асыру, күшті әдіснамашы болуды дәлелдейтін жаңа тұжырымдамалық шешімдерді ұсыну;
- ғылыми зерттеулер мен инновацияларға назар аудару, ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстарды дербес жүзеге асыруға және ғылыми нәтижелерді алу;
- ақпараттық-аналитикалық және ақпараттық-библиографиялық жұмыстарды заманауи ақпараттық технологияларды тартумен жүргізу;
- диссертациялық жұмыстарды орындау барысында ғылыми және техникалық мәселелерді шешуде алынған білімді интеграциялау.
Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: терең зарарсыздандыру процестері, каталитикалық процестердің жұмысын ұйымдастыру, өлшеу нәтижелерін өңдеу және оларды теориялық мәндермен салыстыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – каталитикалық крекинг процесінің жалпы методологиялық принциптерін қолдану қабілеттерін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында докторанттар төмендегідей білімдерді меңгереді:
- каталитикалық крекинг процесінің әдіснамалық принциптерінің және мұнайхимия өнеркәсібіндегі оның маңыздылығын жүйеленген деңгейде білімдерінің жоғары деңгейін көрсету;
- жоғары ғылыми деңгейде ғылыми зерттеулер жүргізу арқылы жаңа білім алу үшін, осы жағдайда алынған ғылыми зерттеулердің түпнұсқалық нәтижелері жоғары халықаралық ғылыми журналдарда жариялауға лайық;
- әртүрлі ғылыми теориялар мен идеяларды, ғылыми білімдер әдістерін талдау және салыстыру, диссертациялық зерттеу шеңберінде жоспар құру және тәжірибелік-зерттеу жұмыстарын жүргізу;
- химия ғылымының - ғылымның тиісті ғылым саласының ең өзекті салаларында жаңа білімдерді немесе практикалық қосымшаларды құруға және шығаруға көмектесетін жобаларды басқару;
- әртүрлі заманауи әдістермен алынған ғылыми нәтижелерді түсіндіру үшін ғылымның түрлі салаларының түйісінде білімдерін қалыптастыру.
Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: каталитикалық крекинг процесінің терең механизмі және алынған нәтижелерді өңдеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – композициялық силикат материалдарының химиялық технологиясын жүйелі түсінігін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында докторанттар төмендегідей білімдерді меңгереді:
-күрделі реакциялардың кинетикасы бойынша білімдерін көрсету;
-күрделі процестердің физика-химиялық заңдылықтарын түсіндіру;
-гомогенді және гетерогенді реакциялардың кинетикалық сипаттамаларын есептеу;
-химиялық және электрохимиялық процестердің кинетикалық ерекшеліктерін талдау;
-химиялық және электрохимиялық реакциялардың кинетикалық сипаттамаларын анықтау бойынша тәжірибе ұйымдастыру және жүргізу.
Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: композициялық силикат материалдарының жіктелуі, қолдану салалары, технологиялары, шихтаны есептеу әдістері, силикат материалдарының физикалық-химиялық қасиеттерінің сандық көрсеткіштері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – химиялық ток көздерін өндірудің технологиялық мәселелерін шешу, жоғары энергиялық ток өндіретін электрохимиялық жүйелерді құру және жетілдіру қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында докторанттар төмендегідей білімдерді меңгереді:
-электрохимиялық энергия түрлендіргіштерінің құрылысы мен жұмыс істеу принциптерін бағалау;
-электрондық құрылғылар мен элементтерді өндірудің әр түрлі нұсқалары мен әдістерін іс жүзінде қолдану;
-қолданыстағы көзін оның сипаттамаларына сәйкес талдау және пайдалану бойынша ұсыныстар жасау;
-жаңа энергетикалық жүйелерді құру кезінде конструкцияны жасаңыз және компоненттер құрамын реттеу;
-әртүрлі мақсаттарда түрлі энергетикалық жүйелерді пайдалану туралы шешімдерді негіздеу және қорытындылар беру.
Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: химиялық энергияны электр энергиясына айналдырудың негізгі практикалық аспектілері, белгілі химиялық ток көздерінің электрохимиялық параметрлеріне, ток түзуші жүйенің қасиеттерінің жалпы батареяның сипаттамасына әсері, ток көздерін өндірудің технологиялық параметрлері, ХТК дайындау кезіндегі технологиялық операциялардың жүйелілігі, әртүрлі мақсатты аудиторияға арналған өнім ретінде ток көздеріне қойылатын талаптар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – мұнай-химия өнімдерінің қазіргі күйін көрсететін мәселелерді, тәсілдерді және үрдістерді сыни түрде бағалау қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында докторанттар төмендегідей білімдерді меңгереді:
- негізгі ғылыми теорияларды, мұнай-химия саласының қазіргі жағдайы мен жетістіктерін, сондай-ақ ғылыми-зерттеу әдістерін даму деңгейін жүйеленген білімді жоғары деңгейде көрсету;
- мұнай өңдеудің негізгі әдістерін, мұнайдағы қосылыстарды оқшаулау және талдауды, олардың химиялық қасиеттерін және ұлттық шаруашылықта қолдануды білу және оларды көмірсутек шикізатын өңдеуде нақты техникалық мәселелерді шешу үшін қолдану;
- әртүрлі ғылыми теорияларды, тұжырымдамалар мен тәсілдерді сыни бағалау, салыстыру және талдау және ғылыми, практикалық, аналитикалық және басқару міндеттерін шешу кезінде жаңа идеяларды қалыптастыру;
- зерттеу нысанын және зерттеу объектісін түсіндіру, өзіңіздің және басқа да ғылыми жұмыстардың өнімінің маңыздылығын бағалау, анықтау, эксперименталды зерттеулердің және аналитикалық жұмыстың нәтижелерін қорытындылау;
- ақпараттық-аналитикалық және ақпараттық-библиографиялық жұмыстарды заманауи ақпараттық технологияларды тартумен жүргізу.
Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: мұнай-химия өндірісінің технологиясы саласындағы кешенді зерттеулер жүргізудің зерттеу әдіснамалары мен әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Наноматериалдарды синтездеу үшін электрохимияның теориялық принциптері мен эксперименталды мүмкіндіктерін; нанобъектілерді диагностикалаудың физикалық әдістерін, наноөлшемді объектілердің қасиеттеріне әртүрлі факторлардың әсерін қарастырады. Келесі кабілеттерді қалыптастырады:
- функционалдық мақсаттағы наноөлшемді объектілерді алу үшін электрохимиялық әдістерді қолдану;
- наноэлектрохимияның даму болашағы мен үрдістерін талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – жаңа фотокаталитикалық материалдарды әзірлеу, сондай-ақ олардың құрамы мен құрылымы негізінде фотокаталитикалық белсенділігін болжау.қабілеттерін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында докторанттар төмендегідей білімдерді меңгереді:
- фотокатализ саласындағы негізгі әлемдік трендтерді талдау;
- нақты катализаторларда фотокаталитикалық процестерді жүзеге асыру мүмкіндігін бағалау;
- фотокаталитикалық процестерді жүзеге асыру жолдарын әзірлеу;
- жаңа фотокаталитикалық материалдарды алу тәсілдерін әзірлеу;
- фотокаталитикалық материалдар саласындағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін таныстыру.
Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: фотокаталитикалық әсер, фотоөңдеу үдерістеріндегі молекулалық инженерия, молекулалық сутегіге дейін судың фотокаталитикалық тотықсыздануы, көміртегі диоксидінің фотокаталитикалық тотықсыздануы, наноұнтақтардағы фотосинтез, судың фотоэлектролизі, күн ұяшықтарындағы сутектің генерациясы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - ғылыми зерттеулерде заманауи бағдарламалық құралдарды қолдану және химиялық және химиялық-технологиялық процестерді модельдеу қабілеттерін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында докторанттардың келесі қабілеттерін қалыптастыру:
- ғылыми зерттеулер үшін заманауи бағдарламалық жасақтама құралдарын (Microsoft Excel, Microcal Origin, Chemical Office, Statistica және т.б.) пайдалану;
- химиялық және химиялық технологиялық процестерді модельдеу (Labview, Comsol Multiphysics, Gaussian, Aspen HYSYS)
Пәнді оқу кезінде докторанттар:
- деректерді өңдеу және модельдеу кезінде ғылыми және инженерлік ортада қолданылатын бірнеше негізгі бағдарламалық ортада жұмыс істеу негіздерімен танысады;
- олардың докторлық диссертациясының процестерінің бірін модельдеу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – химиялық биотехнология әдістерімен жаңа фармпрепараттарды құрудың заманауи тәсілдерін жүйелі түсіну және сыни талдау қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында докторанттар төмендегідей білімдерді меңгереді:
- фармакофорлық топтардың құрылымдық ерекшеліктері мен оларды химиялық биотехнологиядағы құрамы бойынша әртүрлі ББЗ құрылымына бағыттап енгізу әдістерінің өзара байланысын талдау;
- химиялық биотехнологияның заманауи әдістерін пайдалана отырып, органикалық заттардың бағытталған құрылымдық модификациясы процесін әзірлеу және жүзеге асыру;
- биофармация контекстіндегі "БАВ құрылымы-биологиялық белсенділік" өзара байланысы бойынша алынған нәтижелерді қорытындылау және сыни бағалау;
- халықаралық стандарттарға сәйкес биофармацевтикалық препараттарды өндірудің технологиялық регламенттерін әзірлеу;
- химиялық биотехнологиядағы биофармацевтикалық препараттардың сапасын стандарттау және бақылау әдістерін оңтайландыру.
Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: gmp халықаралық стандартына сәйкес биофармацевтикалық препараттар өндірісінің технологиялық регламенттерін әзірлеу алгоритмдері; биофармацевтикалық препараттар өндірісінің термодинамикалық және кинетикалық параметрлерін оңтайландырудың заманауи әдістері; химиялық биотехнологиядағы биофармацевтикалық препараттардың сапасын стандарттаудың және бақылаудың заманауи әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - химиялық инженериядағы әртүрлі фазааралық шекараларда беттік құбылыстарды сыни тұрғыдан талдау және бағалау қабілеттерін дамыту.
Курсты оқу барысында докторанттардың келесі қабілеттерін қалыптастыру:
- беттік химияның ғылыми теориялары мен тұжырымдамаларын және оның инженерлік процестердегі рөлін жүйелеу;
- беттерді сипаттайтын заманауи әдістерді қолдану (жұғу бұрышы, эллипсометрия, XPS және т.б.);
- процестерді шекаралардың беттік энергиясын ескере отырып талдау (SAMs, soft-lithography);
- инженерлік процестерге арналған бетік параметрлердің күрделі есептеулерін жүргізу.
- технологиялық процестерге беттерді бақылау және модификациялау (жұғу, адгезия және т.б.) әдістерін әзірлеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – химиялық инженерия саласындағы қазіргі ғылыми жетістіктерді сыни талдау мен бағалауға, зерттеу және практикалық міндеттерді, оның ішінде пәнаралық салаларда шешу кезінде жаңа идеяларды генерациялауға қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында докторанттар төмендегідей білімдерді меңгереді: - білім беру үдерісіне химиялық инженерия саласындағы заманауи ғылыми жетістіктерді енгізу үшін оқу курстарын әзірлеу; - химиялық инженерияның жаңа бағыттарының ғылыми теориялары мен тұжырымдамаларын жүйелендіру; -халықаралық деректер қорын пайдалана отырып, химиялық инженерияның мамандандырылған саласындағы жетекші ғылыми басылымдарда қазіргі заманғы ғылыми-техникалық ақпаратты талдау; - жаңа химиялық өнімдерді жасау кезінде химия және химиялық технологияның серпінді теорияларын қолдану; - тұтас жүйелі ғылыми дүниетаным негізінде кешенді, соның ішінде пәнаралық зерттеулерді жобалау және жүзеге асыру. Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: қазіргі химияның жалпы мәселелерінің иерархиясы; жаңа химиялық құрылымдар мен материалдар; экстремалды жай-күйдің химиялық технологиялары; химиялық технология, жаратылыстану пәнаралық және мультисциплинарлық мәселелері; химия өнеркәсібі 4.0.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - химия саласындағы алға бастайтын ғылыми жетістіктерді сыни тұрғыдан талдау және бағалау, ғылыми-зерттеу және практикалық мәселелерді шешу кезінде жаңа идеялар туғызу, оның ішінде пәнаралық салаларда қабілеттерді қалыптастыру; химияның белгілі бір ғылыми саласының даму векторларын анықтау; шолу мақалаларын жазу.
Курсты оқу барысында докторанттардың қабілеттерін келесі қалыптастырылады:
- химияның соңғы тенденцияларының ғылыми теориялары мен тұжырымдамаларын жүйелеу;
- халықаралық деректер базасын қолдана отырып, химияның мамандандырылған саласындағы жетекші ғылыми басылымдардағы заманауи ғылыми-техникалық ақпаратты талдау;
- химия және химиялық инженерия саласындағы заманауи ғылыми жетістіктерді оқу үрдісіне енгізу бойынша оқу курстарын әзірлеу;
- ғылыми құжаттама (конкурстық өтінімдер, баяндамалар, мақалалар) жазу кезінде химия мен химиялық технологияның озық теорияларын қолдану.
- тұтас жүйелік ғылыми дүниетанымға негізделген кешенді зерттеулерді, оның ішінде пәнаралық зерттеулерді, жобалау және жүргізу.
Пәнді оқу кезінде докторанттар келесі аспектілерді зерттейді:
- қазіргі заманғы химияның жалпы мәселелерінің иерархиясы; компьютерлік химия және молекулалық дизайн, 3Д және фракталдық материалдар, «молекулярлық машиналар», фемтохимия, мультисенсорлық жүйелер, «химиялық өлместік», жаңа буын энергия көздері және т.б.
- озық ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу принциптері (Nature, Chemical Reviews, Chemical Society Reviews журналдары, және т.б.).
- шолу мақалаларын жазу ерекшеліктері (өз диссертациясының мысалында)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – жаңа білім алу және проблемаларды шешу үшін экологиялық инженерия саласында ғылыми зерттеулерді орындау қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында докторанттар төмендегідей білімдерді меңгереді:
- жаңа білім алу және проблемаларды шешу үшін экологиялық инженерия саласындағы ғылыми зерттеулерді жоспарлау;
- экологиялық инженерия саласындағы проблемалар мен олқылықтарды анықтау;
- экологиялық инженерия саласындағы зерттеулер үшін гипотезаларды қалыптастыру;
- экологиялық инженерия саласындағы эксперименттік және теориялық зерттеулердің толық жоспарын әзірлеу;
- экологиялық инженерия саласындағы зерттеулер шеңберінде алынған деректерді өңдеу және нәтижелерді сипаттау.
Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: сұрақтар мен гипотезаларды қалыптастыру, тәуелсіз, тәуелді және бақыланатын айнымалыларды таңдау, тәуелді айнымалыны өлшеудің ең тиімді әдістерін таңдау, эксперименттік және теориялық зерттеулерді ұйымдастыру, статистикалық әдістер, деректерді өңдеу және ұсыну, ғылыми есепті, Экологиялық инженерия саласындағы мақалалар мен жобаны дайындау. Соңғы ғылыми мақалаларда сипатталған экологиялық зерттеулердің әдіснамасын зерттеуге ерекше назар аударылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – қоршаған ортаның улы заттармен ластану деңгейі мен үрдістері туралы шынайы ақпаратты жинау үшін экологиялық мониторингтің экономикалық тиімді бағдарламаларын әзірлеу қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында докторанттар төмендегідей білімдерді меңгереді:
- қоршаған орта объектілерінің үлгілерін іріктеудің, дайындаудың және талдаудың ең қолайлы әдістерін табу және таңдау;
- экологиялық талдау әдістемесін эксперименттік және теориялық оңтайландыру;
- қоршаған ортаның улы заттармен ластану деңгейі мен үрдістері туралы шынайы ақпаратты жинау үшін экологиялық мониторингтің экономикалық тиімді бағдарламаларын әзірлеу;
- автоматты және үздіксіз экологиялық мониторинг бағдарламаларын ұйымдастыру;
- экологиялық мониторинг барысында алынған деректерді өңдеу және сипаттау.
Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: дала сынақтарының әдістері; экологиялық мониторингте қолданылатын қазіргі заманғы аспаптық әдістер мен бағдарламалық пакеттер; қоршаған орта объектілерін химиялық, физикалық және биохимиялық талдау әдістемелерін таңдау және оңтайландыру; деректерді талдау мен өңдеуді интеграциялау және автоматтандыру; түрлі проблемаларды шешу үшін экологиялық мониторингті пайдалану. Қазақстандағы экологиялық мониторинг жүйесін жетілдіру үшін пайдаланылуы мүмкін соңғы ғылыми мақалалар мен әзірлемелерді зерттеуге ерекше назар аударылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: докторанттардың өндірістік және зерттеу міндеттерін шешу кезінде тиімді әдісті дұрыс таңдау үшін зерттеу мен талдаудың электрхимиялық әдістерінің қазіргі жағдайымен даму тенденциясын бағалау қабілетін қалыптастыру. Пәнді сәтті аяқтаудың нәтижесінде докторант келесі қабілеттерге ие болады:
- электрхимиялық зерттеу әдістері саласындағы заманауи теориялардың негіздерін түсініп, оларды теориялық және тәжірибелік міндеттерді шешу үшін қолдану.
- электрхимиялық жүйелерде электрхимиялық экспериментті жүргізу міндетін өз бетінше қою.
- теориялық және эксперименттік есептерді шешудің оңтайлы жолдары мен әдістерін таңдау.
- электрхимиялық зерттеулердің нәтижелерін талдау.
Пәнді оқу кезінде импеданстық әдістер, электрхимиялық сканерлеуші және туннельді микроскопия (SECM, SDC, SVET), электрохимиялық кварцты микробаланс (EQCM) және т.б. сияқты электрхимиялық үдерістерді зерттеудің заманауи әдістерін эксперименттік іске асырудың теориясы мен ерекшеліктері қарастырылады.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.