Гидрология ғылымының теориялық және әдіснамалық негіздерін терең зерттеуге, сондай-ақ аралас ғылым салалары мен цифрлық технологияларға қатысты білім мен әдіснаманы жүйелі пайдалану негізінде гидрологиялық ғылым, білім, тәжірибе салаларында инновациялық қызметке қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлау; ғылымды дамытатын жаңа тұжырымдамалық білімді қалыптастыруға қабілетті; Ғылыми пікірталас аясында, оның ішінде халықаралық ғылыми іс-шаралардың жұмыс тілінде мамандарға дәлелді түрде ұсынып, гидрология ғылымы мен практикасының басым бағыттары бойынша ғылыми-зерттеу, басқарушылық және сараптамалық қызметтерді сәтті жүзеге асыру.
Гидрология
8D05203
География және табиғатты пайдалану
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты ғылыми-зерттеу және білім беру қызметтерде академиялық жазудың түрлі типтерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән тезистер мен дәлелдерді жазудың талаптарын, ғылыми мәтінді жазу логасын; халықаралық жоғары рейтингті журналдарла ғылыми нәтижелерді құрылымдық мазмұндауға; ғылыми грантты жеңіп алу үшін ұсынымды дұрыс жазудың тәртібін зерттеуге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты ғылыми зерттеулердің әдістерін дұрыс таңдау мен қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән ғылыми зерттеулердің әдістерін жіктеуге; гидрометеорология ғылымының әдіснамасы мен әдістерінің негізгі бағыттарын; гидрометеорология саласында ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерінің ерекшеліктерін; ғылыми зерттеулердің әдістерін, ғылыми нәтижелерді ұсынудың түрі мен стилін; ғылыми зерттеулердің кезеңдері мен критерийлерін зерттеуге бағытталған.
12
Докторлық диссертация
Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады.<br/> Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік;<br/> 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру;<br/> 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды;<br/> 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету.<br/> 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD).<br/> <br/> <br/> Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - жазықтық өзендерінің көктемгі су тасқынын қалыптастыру, есептеу және болжау ерекшеліктерін зерттеу. <br/> Пән - әр түрлі экономикалық және құрылыс конструкцияларының ағынын жобалау параметрлері мен сипаттамаларын анықтау әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы мына мәселелерді қарастыруға бағытталған: заңдылықтар, жазықтық, таулы өзендердің көктемгі ағынды факторларын.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты су ресурстарын және олардың аймақтық көріністерін трансформациялаудағы заманауи үрдістерді зерттеу болып табылады.<br/> Пән - Қазақстанның негізгі бассейндеріндегі заманауи талдау мүмкіндіктерін, климаттың тұрақсыздығымен байланысты гидрологияның қазіргі мәселелерін, су қоймаларындағы антропогендік өзгерістерді талдау қабілетін қалыптастыру.<br/> Оқу курсы келесі мәселелерді зерттеуге бағытталған: жаһандық ылғал айналымының өзгеруі, өзендердің су ресурстары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - өзендер ағынының ауытқуын талдау және болжау үшін кездейсоқ функциялар теориясы мүмкіндіктерін зерттеу.Дисциплина представляет собой формирования применения теоретико-методологическую основу теории случайных функций.
Пән - кездейсоқ функциялар теориясының теоретико-әдіснамалық негіздерін қолдану.
Оқу курсы келесі мәселелерді қарастырады: гидрологиялық қатарларды тегістеудің математикалық әдістері; суы көп және суы аз жылдардың кезектесу заңдылығы; Жылдық ағындарды болжау әдісі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - факторларды талдаудың көп өлшемді әдістерін және негізгі компоненттер әдісін зерттеу. Пән көп өлшемді статистикалық әдістер теориясын қолдану қабілетін қалыптастыру болып табылады. Оқу курсы келесі мәселелерді зерттеуге бағытталған: факторлық талдау үлгісі, фактор жүктемелерін анықтау, кездейсоқ айнымалы жүйелерді көпөлшемді бөлу, факторлардың экстремалды топтау әдісі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - гидрологиялық үдерістердің ықтималдық модельдерін және олардың гидрологиялық есептеулер мен болжамдарды қолдану мүмкіндігін зерттеу. Пән - бұл өзен ағынының ұзақ мерзімді реттелуін есептеу үшін қолайлы шамамен үлгіге жақын таңдау мүмкіндігін қалыптастыру. Оқу курсы келесі мәселелерді зерттеуге бағытталған: жыл сайынғы ағындардағы ауытқулардың стохастикалық моделі, өзара байланысты гидрологиялық қатарларды модельдеу әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты гидрологиялық зерттеулерде ГАЖ және Жерді қашықтықтан зерделеуді пайдалану мүмкіндіктері туралы білімді қалыптастыру. Пән докторанттардың ғылыми-әдістемелік көзқарасын қалыптастыратын теориялық курс. Оқу курсы келесі сұрақтарды оқытуға бағытталған: бастапқы мәліметтер, гидрологиялық ақпараттарды кеңістік талдау құралдары, ГАЖ және Жерді қашықтықтан зерделеу есептеулері
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты құрлық беті су нысандарының су сапасы көрсеткіштерін есептеудің заманауи әдістері, негізгі трансшекаралық өзендердің гидрохимиялық ағындысының айырмашылықтары туралы білімді қалыптасыру. Пән докторанттардың ғылыми-әдістемелік көзқарасын қалыптастыратын теориялық курс. Оқу курсы келесі сұрақтарды оқытуға бағытталған: табиғи-шартты және гидрологиялық режимнің кезеңдері үшін судың гидрохимиялық құрамы, негізгі трансшекаралық өзендердің су сапасының өзгеруі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - қатты өзен ағынын аумақтық бөлінуі, режимі қалыптасу ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру; эрозия-жинақтау процестеріндегі қатты ағынның рөлі. Пән - студенттердің ғылыми-әдістемелік көзқарасын қалыптастыратын теориялық курс. Оқу курсы келесі мәселелерді зерттеуге бағытталған: шөгінді ағынын есепке алу, өзен аулайтын аумақтарда эрозияға қарсы және қоршаған ортаны қорғау шараларын ұйымдастыру.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.