философия докторы (PhD)
Әлеуметтану саласындағы дербес ғылыми-зерттеу және кәсіби қызметке қабілетті жоғары деңгейдегі бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау; теориялық және қолданбалы сипаттағы терең білімі бар, оларға перспективалы әлеуметтік зерттеулердің әдіснамасын таңдау мүмкіндігін қамтамасыз ететін; ғылымды дамытатын жаңа тұжырымдамалық білім құруға қабілетті; әлеуметтік маңызы бар проблемалар мен міндеттерге ғылыми негіздеме беру, алынған нәтижелерді ғылыми қоғамдастықта, оның ішінде халықаралық деңгейде ұсыну және талқылау.
Әлеуметтану
8D03101
Философия және саясаттану
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1750000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - ғылыми-зерттеу процесін құру, ғылыми ақпараттармен жұмыс жасау, ғылыми жұмыстар жазу дағдыларын қалыптастыру. Ол академиялық жазу дағдыларын және кәсіби қоғамдастықта нәтижелер ұсынуды білетін жоғары білікті мамандар даярлауға бағытталған. Ол академиялық жазудың негізгі формаларын, олардың ерекшеліктерін, зерттеу процесінің реттілігін, зерттеу жұмысындағы зерттеу нәтижелерін ұсыну (есеп, баяндама, мақала, диссертация) зерттеуді қамтиды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік әлемді сипаттау және түсіндіру үшін қазіргі заманғы социологиялық парадигмалар мен теорияларды әмбебап модель ретінде жүйелеу және түсіндіру болып табылады. Әлеуметтанулық білімнің дәйекті дамуына, сыни ойлаудың маңыздылығына жүйелі көзқарас қалыптастырады. Қоғамның дамуының алдыңғы қатарлы әлеуметтанулық парадигмалары мен теорияларын, әлеуметтік құрылымдар мен теңсіздікті, әлеуметтік қатынастар мен әлеуметтік мінез-құлықты зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты әлеуметтанулық зерттеудің дизайнын жасау, әлеуметтанулық деректерді өлшеу және талдау әдіснамасын бағалау мүмкіндігін қалыптастыру. Дербес ғылыми қызметтің әдіснамалық негізін қалыптастырады, міндеттерді белгілейді және әдістерді таңдап, зерттеу жобасын жүзеге асырады және алынған нәтижелерді дәлелдейді. Әлеуметтанулық зерттеулер стратегиясын, сандық және сапалы зерттеу жобаларын, нәтижелерді жинау, талдау және интерпретациялау әдістерін зерттеуге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - әлеуметтанудағы ғылыми зерттеулердің әдіснамасын жүйелеу, социологиялық әдістерді бағалау және қолдану дағдыларын қалыптастыру. Ол зерттеуге бағытталған: ғылыми зерттеулердің принциптері, әлеуметтік зерттеулерді жоспарлау мен ұйымдастырудың ерекшеліктері, мәліметтерді жинау мен талдауда сандық және сапалық әдістердің мүмкіндіктері мен шектеулері, жаңа зерттеу әдістерін әзірлеу.
12
Докторлық диссертация
Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады.<br/> Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік;<br/> 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру;<br/> 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды;<br/> 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету.<br/> 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD).<br/> <br/> <br/> Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - аймақтың және қаланың мемлекеттік, жергілікті және қоғамдық даму саясатының мақсаттары, міндеттері мен әдістері туралы идеяны жүйелендіру. Курс қалалық және аймақтық даму үдерістерін реттеу туралы сыни ойлау қабілетін қалыптастырады. Ол аймақтың және қаланың теориясын, аймақтық және қалалық даму мен жоспарлаудың әлеуметтік-экономикалық талдау әдістерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - заманауи қоғамның әлеуметтік және мәдени дамуын зерттеуде антропологиялық тәсілді қолдану. Курс әлеуметтiк-мәдени процестерде адамның рөлiн талдауды, әлеуметтiк құрылымдарды зерттеудiң күнделiктi практикасын қалыптастыру дағдыларын қалыптастырады. Тәрбие әлеуметтанудағы және соған байланысты әлеуметтік-гуманитарлық пәндердегі антропологиялық дискурс санатын, әлеуметтік және мәдени антропологияның әдіснамасын зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қоғамдағы теңсіздіктің құрылымдары мен үдерістерін түсіндіру және салыстырмалы талдау үшін тұжырымдамалық негізді қалыптастыру болып табылады.
Курс әлеуметтік дамуды, қазіргі әлеуметтік құрылымдарды және теңсіздікті зерттеу мен бағалауда сыни ойлау дағдыларын қалыптастырады. Әлеуметтік теңсіздіктің, байлық пен кедейліктің, әлеуметтік ұтқырлықтың және жаһанданудың даму үдерістеріне ықпалын дамытудың әлеуметтік түсініктерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты әлеуметтік институттар мен процестерді дамыту үшін әлеуметтік инженерлік технологияларды пайдалану мүмкіндіктерін талдау. Курс әлеуметтанулық диагностика, қоғамның әлеуметтік мәселелерін болжау және болжау дағдыларын қалыптастырады, әлеуметтік жобалау мен басқарудың әлеуметтік инженерлік әдістерін қолданады. Әлеуметтік инженерияны пәнаралық сала, әлеуметтік инжиниринг, әлеуметтік инженерия тәсілдері мен технологиялары ретінде зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - Орталық Азия елдерінің дамуының әлеуметтік, экономикалық, саяси және мәдени аспектілері бойынша зерттеулердің әлеуметтанулық перспективаларын талқылау. Әлеуметтанулық зерттеулер негізінде посткеңестік кезеңде қоғамның әлеуметтік-саяси және экономикалық трансформациясына жүйелі көзқарас қалыптастырады. Әлеуметтік-саяси және экономикалық өзгерістерді, әлеуметтік мәселелерді - білім беруді, гендерлік және отбасылық, діни, мемлекеттік және басқа да мәселелерді зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - қалалар мен қалалық кеңістікті дамытуға арналған социологиялық теорияларды біріктіру. Курс қалалық өмірдің экономикалық, саяси, әлеуметтік және мәдени контексттерін талдаудың теориялық негізін құрайды. Қаланың әлеуметтанулық зерттеулерінің санаттары мен теорияларын, қалалық қауымдастықтың ерекшеліктерін, ұйымдары мен байланысын, қаланың әлеуметтік процестерін, қаланың басқару тәжірибесін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - тәуекелдерді жоғарылату жағдайында өмір сүру сапасын жақсарту және өмір сүру үшін үй шаруашылықтарының әлеуметтік-экономикалық стратегияларын зерттеу және бағалау мүмкіндігін қалыптастыру. Курс трансформациялық қоғамдардың тәуелсіз әлеуметтанулық зерттеулеріне мүмкіндік береді. Үй шаруашылықтарының статистикалық және социологиялық зерттеулерінің әдістемелік және ұйымдастырушылық принциптерін, үй шаруашылықтарының өмір сүру ерекшеліктері мен стратегияларын зерделеуге бағытталған.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: